درخواست مجاهدین خلق برای انتقال ساکنان اردوگاه اشرف به مرز اردن

رادیو فردا : سازمان مجاهدین خلق که با مسئله جابه‌جایی اجباری اعضای خود از اردوگاه اشرف واقع در شرق عراق مواجه‌است روز شنبه خواستار آن شد تا افراد این سازمان به طور موقت در منطقه مرزی اردن مستقر شوند.

 
دولت عراق که مخالف حضور اعضای سازمان مجاهدین خلق در این کشور است پیشتر تا پایان سال ۲۰۱۱  فرصت داده بود تا اعضای مجاهدین خلق اردوگاه اشرف را ترک کنند.
 
به دنبال مذاکرات سازمان ملل متحد با دولت عراق، توافقنامه‌ای امضا شد که براساس آن مهلت برای خروج مجاهدین خلق از اردوگاه اشرف تمدید شد و قرار شد تا اعضای این سازمان به اردوگاهی به نام لیبرتی (آزادی) در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شوند که انتقال حدود ۴۰۰ نفر از آنها در ۲۹ بهمن‌ماه انجام شد.
 
هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه گفت که همکاری مجاهدین خلق در بستن اردوگاه اشرف تاثیر مهمی در تصمیم‌گیری ایالات متحده در خصوص وضعیت این گروه در فهرست «گروه‌های تروریستی خارجی» دارد.
 
مریم رجوی، از رهبران سازمان مجاهدین خلق روز شنبه در بیانیه‌ای که در وب‌سایت این سازمان انتشار یافت به هیلاری کلینتون اطلاع داد «در صورتی که اطمینان‌های حداقل در کمپ لیبرتی تأمین نشود، اگر دولت عراق جلوگیری نکند همه ساکنان اشرف و لیبرتی آماده‌اند در ماه مارس، عراق را با اموال منقول شان ترک کنند و با نظارت صلیب سرخ و کمیساریا، با هزینه خودشان، به طور موقت در منطقه مرزی اردن مستقر شوند؛ جایی که در زمان جنگ در سال ۲۰۰۳ صلیب سرخ و سازمان ملل برای پذیرش ده‌ها هزار پناهجو چادر زده بودند.»
 
مریم رجوی هم‌چنین افزود: «انتقال همه ساکنان اشرف به لیبرتی همچنین می‌تواند به بیابان‌های مرزی دیگر کشورهای همجوار عراق (ترکیه، عربستان سعودی و کویت) صورت بگیرد.»
 
این بیانیه می‌افزاید: «در حالی که هنوز دو ماه به ضرب‌الاجل بستن اشرف در پایان آوریل که نخست‌وزیر عراق اعلام کرده‌بود، باقی مانده‌است، مقام‌های عراقی تهدید به جابه‌جایی اجباری ساکنان اشرف به لیبرتی را آغاز کرده‌اند.»
 
بیانیه روز شنبه مجاهدین خلق، اردوگاه لیبرتی را «یک زندان یا اردوگاه کار اجباری» توصیف کرده و در رابطه با این اردوگاه می‌نویسد: «هیچ یک از اطمینان‌های حداقل که ساکنان اشرف درخواست کرده بودند، فراهم نشده‌است.»
 
در بیانیه یاد شده درباره این «اطمینان‌های حداقل» نوشته شده که این امر «خروج مأموران عراقی مسلح به تیربار از هفت نقطه در داخل محوطه تنگ و کوچک کمپ، که حدود ۱۰۰۰ زن مسلمان در آن سکونت خواهند کرد، دسترسی آزادانه و مستقیم به خدمات پزشکی و وکلا و خانواده‌هایشان، آزادی رفت و آمد، انتقال خودروها و اموال منقول از اشرف به لیبرتی یا انتقال آنها به خارج از عراق و فروش مالکیت‌های غیرمنقول در اشرف تحت نظارت ملل متحد و بازپرداخت آن برای هزینه‌های انتقال و باز اسکان در کشورهای ثالث» را در بر می‌گیرد.
 
در پایان بیانیه تازه مجاهدین خلق آمده‌است که «مریم رجوی مصرانه از خانم کلینتون، دبیرکل بان کی مون، خانم اشتون، آنتونیو گوترز، خانم پیلای و رییس صلیب سرخ می‌خواهد با اعلام موافقت و حمایت از این جابه‌جایی، برای همیشه به بحران اشرف و کشتار ساکنان آن خاتمه دهند.»
 
دولت ایالات متحده  از سال ۱۹۹۷  سازمان مجاهدین خلق را در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داده‌است و طی ماه‌های اخیر وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرده‌است که در حال بررسی وضعیت این گروه‌است اما تاکنون نظر خود را اعلام نکرده‌است.
 
اعضای سازمان مجاهدین خلق از ۲۵ سال پیش و در دوران جنگ ایران و عراق در اردوگاه اشرف ساکن شده‌اند. این اردوگاه در ۶۵ کیلومتری شمال بغداد قرار دارد.

+83
رأی دهید
-145

samuk66 - لندن - انگلستان
یکی‌ از قدم مفید برای ایران اینه که این مجاهدین رو از بین ببریم.ننگ بر رجوی
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 10:09
ghom.666 - قم - ایران
اینها دیگه چی میگن.ما کشته میدیم تا این دین تازی و چادر و روسری را از ایران به زبلدان بریزیم بعد اینها فکر میکنن مردم ایران اجازه میدن بیان....برید گم شوید تازی پرستان
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 10:28
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
من به فردی که اشتباه کنه نمیگم احمق ولی‌ افرادی که به اشتباهات خودشون اصرار بورزند قطعاً دیوانه اند !. بابا جم کنید این مجاهدین منافق رو !معلوم نیست غرب واسه چی‌ اینارو نگه داشته که باز تو چه روزییی ازشون استفاده کنه !!. فقط فکرشو بکنید آمریکا حمله کنه آخوندرو ور داره با مجاهدین رو بیاره سره کار تو ایران مملکتو بده دسته اونا ..وای وای حسین وای ! لول PERSIANSPIDER
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 10:52
gol andam - ژنو - سویس
اینها در حق ملت ایران بدترین خیانت را کردن ،،،خمینی گور به گور رو آوردن خودشون مثل کفتار عقب رانده شدن و حالا کینه‌ای بدتر از خمینی از ایران و ایرانی‌ به دل‌ گرفتن ،،،
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 11:00
m_r - سیدنی - استرالیا
با درود. هر ایرانی‌ که در راه آزادی و حق اجتماعی خود و هموطن عزیزش قدم بر داشته و بر داره قابل احترام و ستایش است متاسفانه به نظر من خط رهبری این گروه به سر کرده این دو نفر خیانت و ظلم زیاد از حد کردند لذا باید به سزا و عمل و افکار پلید و خائن خود برسند
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 11:40
مانفرد - ایران - ایران
قصد حمایت از کسی و یا جریانی رو ندارم و فقط از نگاه یک شخص بیطرف میگم .اینهاانسانهای بدبخت و بیچاره ای هستند که ناخواسته و به امید اینده ای بهتر برای خودشون و کشورشون آلت دست یه عده بدتر از اینها واقع شدند و از دنیا تنها چیزی که نسیبشون نشد زندگی بود و جوانی و آرمانهای از دست رفته به خاطر کی؟چی؟ تا کی؟به اسم اپوزوسیون ؟ حالا نه راه پس دارند و نه راه پیش و متاسفانه ره به جایی هم ندارند.جای تاسف به خاطر اون انسانهای پاک و تحصیل کرده ای که تو اینها بودندو از بین رفتند.
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 12:26
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جزای خائن به کشور حداقلش این است که آواره باشند ! اینها ( سازمان مجاهدین خلق ) اینقدر وطن فروش و خائن بودند که حاضر شدند علیه کشورشان با صدام همکاری کنند! لعنت بر شما
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 12:27
yas abi - ببرسل - لز
یک دوست اردنی با شنیدن این حرف گفت اجازه نمی‌دیم این‌ها بیان نزدیک کشور ما. این بیچاره‌ها چیکار کنند؟ همش تقصیر اون رجوی کثافت و زن ابریشم چی‌ است.
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 13:52
morgan123 - واشنگتن - امریکا
مزدور + خائن + دو رو + کیش شخصیت + مذهب زده = مجاهدین خلق . ملغمه ی جالبیست! دارای مقام دوم در خیانت بعد از تجزیه طلبها
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 14:08
morgan123 - واشنگتن - امریکا
هر کس از برادر مسعود اطلاعی در دست داره لطفا خبر بده تا یک سازمان را از نگرانی به رهانه! با تشکر
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 14:14
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
باز یه خبر از مجاهدین چاپ شد و بوی ساندیس همه جا رو برداشت. یه رزمنده مجاهد یا هر مخالف ضدّ رژیم ولی‌ وقیح به تمام شما ساندیس خورهای بی‌سواد و وطن فروش می‌ارزه. ننگ بر شما و پاینده ایران و مخالفین حکومت ضدّ ایرانی‌ ولی‌ وقیح. مرگ بر خامنه‌ای
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 17:04
kawir - فرانکفورت - آلمان
انسانی‌‌ترین معامله با این منافقا اینه که همه را تحویل آخوندا بدن تا با اونا یک دیوار در مرز عراق بسازن.البته تو خاک عراق چون این لجنها نباید حتی سقت شده شون خاک ایران را کثیف کنهانسانی‌‌ترین معامله با این منافقا اینه که همه را تحویل آخوندا بدن تا با اونا یک دیوار در مرز عراق بسازن.البته تو خاک عراق چون این لجنها نباید حتی سقت شده شون خاک ایران را کثیف کنه، مریم میبایست از شوهرهاش تو ارتش عراق درخواست کمک میکرد
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 20:39
dbsh3000 - يوتبوري - سوئد
مرگ بر ساندیس خورای این سایت . آخه شماها ..چرا در مقابل این رژیم خفه خون گرفتید و به خیانتهای خودتون نگاه نمیکنید جوجه بسیجی های خارج نشین .
یکشنبه 14 اسفند 1390 - 23:28
Arash آرش - لندن - بریتانیا
واقعا انسان از خواندن صحبتهائی که چیزی جز بوی بربریت و ضدیت با بشر نداره، فقط میتونه تاسف بخوره که چطور رژیمی وحشی، غارتگر و جنایتکار عده ای رو اونقدر از انسانیت تهی کرده که حتی متوجه نیستند با صحبتهای خودشون عمق وحشیگری ضد بشری و سقوط اخلاقی خودشون رو نشون میدن. انعطاف سازمان مجاهدین خلق ایران برای حل یک مشکل حاد انسانی برای هر شخصی که بوئی از انسانیت برده باشه، قابل تقدیره. برای درک مواضع انسانی، انسان بودن و درک مفاهیم انسانها در جهان متمدن، مانند احترام به شرافت انسانی و حقوق بشر لازم هست
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 02:00
pashmakjon - عالمو - آمریکا
بابا جمعش کنید، مجاهد کیه؟ همین بی‌شرف‌ها بدبختمون کردند ،لعنت به همتون .از رجوی نیم وجبی هم که خبری نیست من از چندین جا شنیدم که مرده و مریم جونو بیوه کرده،،ببخشید رئیس جمهور مریم.
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 04:50
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
***دیگه نه دین می‌خوایم نه روسری و نه تو سریع !! دیگه بسمونه! از حکومتی که بوی اسلامی بودن را بده متنفریم !! ، ولی‌ نهایتا امیدواریم که این هموطنان ما نیز از این آوره گی در بیایند و راه درستی را برای آینده‌شان انتخاب کنند بنده‌های خدا به جز رهبریشون هیچ کدام از آنها حق حتی خندیدن را هم ندارند !! به تمامی فیلم‌ها و گرد هماهنگی‌‌هایشان نگاه کنید هیچ خنده‌ای بر لب هیچ کدام از این بیچاره‌ها نمی‌بینید حتی در مراسم و جشن‌هایشان ؟! روانشناس‌ها می‌گویند کسانی‌ که نمیخندند و یا دیگر نمیتوانند بخندند و از شادی‌ها محروم هستند ؛ جزو بیماران جامعه هستند و باید مداوا شوند ! متأسفم از اینکه رهبری این فرقه کاملا قرون وسطایی با این افراد عمل میکنند و آنان را از تمامی مزایا و امکانات و حقوق انسانی‌ محروم کرده اند !!! یک چیزی بدتر از آخوندها ! امیدوارم که این عزیزان به حقوق انسانی‌شان برسند و رهبران‌شان نیز تفضل بیشتری به این بیچاره‌های درمانده بنمایند و به عنوان یک انسان آزاد ، حق هیات و زندگی‌ و خانواده به آنها بدهند ! انشا الله .
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 09:11
esfahan_20 - اصفهان - ایران
سورنا.دلد - اشتوتگارت - آلمان. آقای با سواد کسی‌ با ایرانی‌ بودنشان و انسان بودنشان مخالف نیست ..ما با دین تازی شون مخالفیم
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 12:11
hassan5 - تهران - ایران
مسعود و مریم لطفا دست از سر این بقایای باصطلاح مجاهدین (3000 نفر باقیمانده)بردارید شاید یک چهارم باقی مانده عمر شان را زندگی کنند
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 14:47
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
esfahan_20 - اصفهان - ایران چرا به شما برخورد!!! من برای ساندیس خورها نوشتم. در ضمن من طرفدار مجاهدین نیستم و با دین و مسلک هیچکس هم مخالفتی ندارم فقط با حکومت جنایتکار ولی وقیح مخالفم . این دین تازی رو 90 درصد مردم ایران دارند و تا زمانیکه خودشان نخواهند کسی نمیتونه آنها رو مجبور به تغییر دین بکنه. شاد باشید
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 15:38
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
روشن نیست آن دوتایی که عکس نوجوانیشان را در آن بالا آویزان کرده اند، در کدام سوراخی تمرگیده و اینها را خوار و زار و آواره رها کرده اند.
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 19:24
dara20 - تهران - ايران
بهتر نبود تقاضا برای لاس‌و‌گاس میدادید و در یکی‌ از هتل‌های لوکس آنجا اقامت میگزیدید؟ زباله‌های وطن فروش. شما در حد همین اخوندهای بی‌ شرافت پست و پلید هستید. دوزخ مناسب‌ترین مکان برای شما و مریم ناپاک و مسعود مترسک است.
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 21:20
dara20 - تهران - ايران
آرش آرش - لندن - بریتانیا شما بهتر نبود رئیس سازمان ملل میشدید یا کمیسار عالی‌ سازمان حقوق بشر؟ اینها که شما نام انسان بهشان بستید لایق مرگند.
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 21:24
Arash آرش - لندن - بریتانیا
dara20 - تهران - ایران - هیچ انسانی لایق مرگ نیست. ایزد بزرگ به انسانها جان داده و جان می گیرد. حتی جنایتکاران غارتگر و وحشی ای مثل خمینی و خامنه ای و احمدی نژاد نیز دارای حقوق بشر هستند. مجازات اعدام یک مجازات ضد بشری و متعلق به قرون و افکار عقب افتاده و وحشیانه هست. کسی که حرف شما رو میزندو انسانها بویژه آزادیخواهان ایرن یا هر کشور دیگری را مستحق مرگ میداند یا فقط در ناآگاهی محض قرار داشه یا خود در ادامه وحشیگری و استبداد غارتگرانه سهیم است و در واقع خودش رو جای ایزد متعال گذاشته و نیاز به رواندروانی دارد.
‌سه شنبه 16 اسفند 1390 - 00:32
Arash آرش - لندن - بریتانیا
رواندرمانی *
‌سه شنبه 16 اسفند 1390 - 00:35
dara20 - تهران - ايران
آرش آرش - لندن - بریتانیا پس حتما به یک روانپزشک مراجعه کنید.
‌سه شنبه 16 اسفند 1390 - 12:33
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
( 1 ) همانطور که رژیم ایران مخالفان خودش را بدون در دست داشتن مدرکی‌، منافق یا جاسوس اسراییل و آمریکا می‌داند، مجاهدین نیز عادت دارند که منتقدین خود را اطلاعاتی‌ و جدیدأ هم ساندیس خور دولت معرفی‌ کنند. اینطور که من متوجه شدم، اکثر مخالفین مجاهدین که اینجا نظر دادند، مخالف همهٔ اعضای مجاهدین نیستند.این مخالفت در مرحلهٔ اول شامل مدیریت غلط اندر غلط مسعود و مریم و سران بالای سازمان می‌باشد. در مرحلهٔ دوم شامل اعضایی می‌باشد که به عنوان خدمت به مجاهدین، جان هموطن‌های بیگناه را در بمبگزاریها و عملیات تروریستی خودشان گرفتند.مرحلهٔ سوم شامل کسانی‌ میشود که ایدئولوژی و ریشه سازمان را قبول داشته و در آینده هم به آن پایبند هستند. بنابرین مجاهدینی که از سازمان جدا شده و یا خواهند شد، چنانچه دستشان به خون بیگناهی آلوده نشده، به عنوان یک هموطن مبارز در صاف ما هستند.
‌چهارشنبه 17 اسفند 1390 - 04:26
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
( 2 ) حال روی سخنم با گروه اول تا سوم می‌باشد. شما مجاهدینی که به قول خودتان مبارزین انقلابی هستید، آیا دمکراتی و آزادی بیان را قبول دارید یا نه ؟؟ اگر نه، که باید سازمان شما را به زباله‌دان تاریخ ریخت و اگر قبول دارید،بایستی طاقت انتقاد را داشته و با ملایمت راهنمایی‌ کنید. شما از کجا می‌دانید که طرف صحبت شما ساندیسی هست؟ من فکر می‌کنم اگر سازمان مجاهدین یک روزی حکومت ایران را در دست بگیرد، بسیار مستبدتر از جمهوری اسلامی خواهد بود. به نظر من دمکراتی و آزادی در سازمان مجاهدین معنا ندارد. اگر مجاهدی فکر می‌کند که من اشتباه می‌کنم،میتواند با من وارد بحث شود.من با یک سوال ساده شروع می‌کنم. فرض کنید که از امروز آقا یا خانم رجوی حکومت ایران را به دست گیرد. آیا زنان ایران باید همه به اجبار روسری به سر کنند یا خیر ؟؟ اگر اجبار نیست،چرا در بین زنان اعضا، همه روسری به سر دارند ؟؟
‌چهارشنبه 17 اسفند 1390 - 04:27
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان. ***دوست عزیز ، قرار نشد که حرف دل ما را بزنی‌ ؟! و سؤالی که همیشه در ذهن ما می‌گذرد را بنمایی ؟!
‌چهارشنبه 17 اسفند 1390 - 14:04
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
"Momo Aktiv - مونیخ - آلمان " درود بر شما دوست عزیز. مطمئن باشید که من با شما هم عقیده هستم.اما برای این کار باید به آنها ثابت کنیم که چرا ما اسلام را رد می‌کنیم.هدف من هم این نیست که مجاهدین را متقأعد کنم،بلکه کسانی‌ که هنوز به اسلام معتقد هستند،اما چون که از ولایت فقیه خیری ندیدند،ممکن است که به دام مجاهدین مارکسیستی بیفتند.ضمنا ما نمیتوانیم یک روزه ملتی را که ۱۴۳۳ سال چه با زور و چه آزادانه زیر لوای اسلام زندگی‌ میکردند را از اسلام جنایتکار آگاه سازیم. ما نمیتوانیم به شخصی‌ که مثلا ۳۰ یا ۵۰ سال نماز میخوانده و روز میگرفته بیاییم و بگوییم که این زحمات بی‌خود بوده و بی‌جهت وقت خود را تلف میکرده.ضمن اینکه اگر روزی ملت ایران مانند خارج نشینها دسترسی‌ به اینترنت آزاد داشته باشند، اکثرشان به این نتیجه خواهند رسید که اسلام فقط با زور، مکر،فریب،اختناق و تهدید به قتل توانسته است روی پای خود بایستد. حال امیدوارم که حداقل یک مجاهد پیدا شود که جواب سوال قبلی مرا داده تا بتواند ثابت شود که آیا مجاهدین دلسوز ملت ایران هستند یا خائن به ملت ایران.
‌چهارشنبه 17 اسفند 1390 - 22:07
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
(1) همونطور که هموطنان می‌بینند،مجاهدین اکثرا در جایی‌ که هرج و مرج باشه،وارد بحث میشوند.اما زمانی‌ که مستقیماً اینها را زیر سوال می‌بریم،یا طفره رفته و یا مارک اطلاعاتی‌ رژیم را به مخاطب خود میزنند.این مجاهدین بیشتر از هر سازمان سیاسی دیگری همگام با ناسیونالیست‌ها و جبهه ملی‌، خمینی و افکارش را تا جایی‌ که به خودشان منفعت می‌رسید،تأیید میکردند.از آنجایی که ملت ایران در آن زمان هیچ گونه اطلاعات سیاسی نداشت، خیلی‌ راحت فریب این سازمان‌ها را خرده و همگام با آنها برای خمینی و بر علیه شاه شعار میدادند.دلیل اصلی مخالفت با شاه هم، نداشتن آزادی سیاسی بود و اینکه سیاسیها اکثرا در زندان بودند.
‌پنجشنبه 18 اسفند 1390 - 22:19
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
(2) امروزه میبینیم که نه تنها سیاسیها در زندان هستند،بلکه مورد آذر و شکنجه و تجاوز قرار میگیرند و نه تنها حق داشتن وکیل را ندارند،بلکه تنها مدرک دادگاه، اقرار‌هایی‌ هست که به زور و شکنجه از زندانیها گرفته میشود.دوستان عزیز این مجاهدین بودند که به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند. این مجاهدین بودند که در سال ۱۳۵۸ به خمینی لقب "پدر بزرگوار" را دادند. این مجاهدین بودند که هنوز به حکومت نرسیده،در عراق زندانی به اسم قلعه یا کمپ سیمرغ را ساختند. آیا شما می‌دانید که چطور شد آیت‌الله خمینی لقب "امام خمینی" را می‌گیرد ؟؟ این هم یکی‌ دیگر از خیانتهای مجاهدین است که بعد از پیروزی انقلاب به مردم و خمینی (به عنوان رهبر انقلاب) تبریک میگویند و به خمینی لقب امام میدهند!!."نشریه مجاهد" سال اول در اول مرداد (۵۷ یا ۵۸ ) در صفحهٔ اول خود مینویسد: «آیت‌الله خمینی در حساس‌ترین مقطع این مبارزه به عنوان تبلور شرف و آزادگی مردم ما لقب امام گرفت.»
‌پنجشنبه 18 اسفند 1390 - 22:21
Arash آرش - لندن - بریتانیا
دوستان عزیزی که مسلمان نیستند یا حتی به هیچ دین و خدائی اعتقاد ندارند، حق دارند که نظرات خودشان را داشته باشند و تا جائیکه من بعنوان یک غیر مسلمان از مجاهدین ایرانی شناخت دارم، آنها هم آزادی عقیده را قبول داشنه و وارد بحث های عقیدتی نمی شوند چون آنها هم اعتقاد دارند که هر کسی حق دارد هر نظری داشته باشد و نیازی نمی بینند که به نظر دیگران - حتی اگر به نظر آنها غلط باشد - انتقاد کنند
جمعه 19 اسفند 1390 - 06:19
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
Arash آرش - لندن - بریتانیا.. دوست عزیز،اینجا بحث بر سر عقیده دو شخص نیست که بگوییم هر کسی‌ باید به طرفش احترام بگذارد و چیزی نگوید. اینجا بحث سر یک سازمان سیاسی هست که خود را نه تنها حامی‌ ملت می‌داند، بلکه ادعای حکومت بر ملت و کشور را دارد. بنابر این میبایستی در برابر سوالها و اتهاماتی که به آنها نسبت داده میشود جوابگو باشند.این حرف شما مثل این است که بگویید من و یک ساندیسی باید به عقیده همدیگر احترام بگذاریم. من چطور میتوانیم به ساندیسی که از ولایتی که رای مردم را دزدیده و با کشت و کشتار حکومت میکنند احترام بگذارم؟؟ این مجاهدین هم برای سرنگونی حکومت آخوندی، زمانی‌ که در عراق بودند حمله‌های مسلحانه به ا رتش و نیروهای ایرانی‌ داشتند که به گفته خودشان در فروردین ۶۷ در "عملیات آفتاب" ۳۰۰۰ نیروی نظامی و در خرداد ۶۷ در "عملیات چلچراغ" ۸۰۰۰ نیروی نظامی را کشتند. رژیم دیوانهٔ آخوندی هم برای تلافی، اکثر زندانیان سیاسی که بین ۲۵۰۰ الی‌ ۵۰۰۰ نفر میشود را در تابستان ۶۷ یک سره به قتل رسانده و جنازه‌هایشان را مخفیانه در خاوران به خاک می‌سپارد
جمعه 19 اسفند 1390 - 12:25
Arash آرش - لندن - بریتانیا
در ضمن احترام گذاشتن به عقاید دیگران به معنی موافق بودن با آن عقاید نیست کما اینکه بنده هم با تمام احترامی که به عقاید مجاهدین دارم، با بسیاری از عقاید آنها موافق نیستم. تا زمانیکه رژیمی وحشی و ضد انسانی مغولوار کشور ما را غارت و به هموطنان ما تجاوز و از آنها کشتار میکند، برای هر ایرانی وطندوست یا وطنپرستی، همکاری بر سر نکات مشترک برای برقراری دمکراسی و احترام به حقوق بشر است، که بایستی اصل گرفته شود و نه انگشت گذاشتن روی اختلافات
جمعه 19 اسفند 1390 - 21:59
Arash آرش - لندن - بریتانیا
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان دوست و هموطن عزیز من، بله من دقیقا اعتقاد دارم که بایستی به نظرات یک ساندیسی هم احترام گذاشت و آنها هم دارای حقوق بشر هستند و حتی اگر بعد از سرنگونی رژیم وحشی های ضد ایرانی، خامنه ای و احمدی و سایر سران جنایتکار و غارتگر زنده دستگیر شوند، نبایستی مورد کوچکترین بی حرمتی قرار گیرند. چیزی که قابل قبول نیست اعمال ساندیسی ها و رژیم ضد بشری هست که با زور اسلحه، تجاوز، شکنجه، کشتار و تروریزم میخواهند نظرات خود را بزور به ملتی دیرینه و دارای فرهنگی والا بقبولانند که هرگز نخواهند توانست. در مورد مجاهدین من چندین بار جواب سئوالات شما را در مقالات مختلف و در برنامه های تلویزیونی و مصاحبه های آنها را دیده و خوانده ام. لطفا کمی به خود زحمت داده و تحقیق کنید و از آنها انتظار نداشته باشید که همان حرفها را یک میلیون بار تکرار کنند که گرفتن الکی وقت آنها و بنفع رژیم جنایتکاران غارتگر و ادامه استبداد سیاه و قرون وسطائی آخوند-پاسدارن تروریست و ضد ایرانیست.
جمعه 19 اسفند 1390 - 21:55
Arash آرش - لندن - بریتانیا
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان دوست و هموطن عزیز من، بله من دقیقا اعتقاد دارم که بایستی به نظرات یک ساندیسی هم احترام گذاشت و آنها هم دارای حقوق بشر هستند و حتی اگر بعد از سرنگونی رژیم وحشی های ضد ایرانی، خامنه ای و احمدی و سایر سران جنایتکار و غارتگر زنده دستگیر شوند، نبایستی مورد کوچکترین بی حرمتی قرار گیرند. چیزی که قابل قبول نیست اعمال ساندیسی ها و رژیم ضد بشری هست که با زور اسلحه، تجاوز، شکنجه، کشتار و تروریزم میخواهند نظرات خود را بزور به ملتی دیرینه و دارای فرهنگی والا بقبولانند که هرگز نخواهند توانست. در مورد مجاهدین من چندین بار جواب سئوالات شما را در مقالات مختلف و در برنامه های تلویزیونی و مصاحبه های آنها را دیده و خوانده ام. لطفا کمی به خود زحمت داده و تحقیق کنید و از آنها انتظار نداشته باشید که همان حرفها را یک میلیون بار تکرار کنند که گرفتن الکی وقت آنها و بنفع رژیم جنایتکاران غارتگر و ادامه استبداد سیاه و قرون وسطائی آخوند-پاسدارن تروریست و ضد ایرانیست.
جمعه 19 اسفند 1390 - 21:53
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
"Arash آرش - لندن - بریتانیا " جمهوری اسلامی هم یک میلیون دفعه گفته که هدف از انرژی هسته‌ای فقط برای مصرف داخلی کشور می‌باشد.اما باز هم از آنها سوال میشود.شما که فکر می‌کنید مجاهدین به سوالها ی من جواب دادند و ظاهراً شما از جوابهایشان قانع شدید،میشه آدرس بدید که دقیقا کجا جواب دادند ؟؟ البته اگر لطف کنید و جوابهای سوال مرا بنویسید ممنون میشوم.این کار شما دو خوبی‌ دارد.اولاً جواب شما باعث میشود افرادی که در اینجا نوشته‌های مرا خوانده اند بتوانند قضاوت کنند که من اشتباه می‌کنم و حق با مجاهدین می‌باشد.دوم که شاید من هم مثل شما قانع شدم. در مورد احترام گذاشتن به ساندیسی‌ها ،دقیقا موسوی و کروبی هم افکار شما را داشتند و همین افکار هم باعث شد که در برابر جنایتهای حکومت ساکت مانده و شکست بخوریم .عجیبه که بعضی‌ها مثل شما از اشتباهات گذشته تجربه نمیگیرید و فکر می‌کنید که یک دیکتاتور را میشود با حرف قانع کرد.اگه حرف منطقی‌ بهترین روش با دیکتاتور هست،،میشه لطفا به حاج آقا خامنه‌ای با کامل احترام بگید که تشریفشون رو از ایران ببرند؟؟
شنبه 20 اسفند 1390 - 05:24
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
"Arash آرش - لندن - بریتانیا" ضمنا من الکی‌ وقت مجاهدین را نمی‌گیرم.اونا الکی‌ وقت من و امثال من را میگیرند و همش ادعا میکنند که دلسوز ملت هستند. اما در عمل به قول شما ما باید ساکت مانده تا هر غلطی که دلشان می‌خواهد بکنند. ضمنا من هیچوقت حاضر نیستم که بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنم. اگر قرار بر مبارزه باشد، تا رسیدن به دمکراتیه کامل باید ادامه دهیم. این بهترین هدیهٔ یی هست که میتوانیم برای نسلهای امروز یا آینده به جا بگذاریم.
شنبه 20 اسفند 1390 - 05:44
Arash آرش - لندن - بریتانیا
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان ببینید دوست عزیز، شما حتی به صحبت ساده من نیز توجه نکردید و آنچیزی را که دلتان خواست بعنوان نظر من گفتید. اگر شما هر شخص و سازمانی را با یک رژیم شیاد و جنایتکار و غارتگر مقایسه کنید، دیگران از کجا بدانند که صحبتهای شما ریشه در واقعیت دارد؟ لطفا صحبت مرا دوباره با دقت بخوانید. من عادت کرده ام که هر چیزی را بصورت مستقل تحقیق کنم و به نتیجه گیری برسم. به شما و هر هموطن دیگری هم که واقعا و برای آگاهی خودش سئوالی در مورد هر شخص یا حزب و سازمانی دارد پیشنهاد میکنم که سئوالات خود را مستقیما از آنها بپرسید و به برداشت من یا هر کس دیگری اکتفا نکنید. در ضمن اگر مثلا نمیدانید که سایت مخصوص یک شخصیت یا سازمان و طریق فرستادن سئوال به آنها چیست میتوانید در گوگل اسم آنها را سرچ کنید و بعد از رفتن به سایت مزبور به قسمت تماس با آنها رجوع کنید و سئوال خود را ارائه کنید. یادتان نرود که نابرده رنج گنج میسر نمیشود و مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد....
شنبه 20 اسفند 1390 - 11:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.