از ولیعهدی تا دموکراسی خواهی؛ گفت و گوی رادیو فردا با رضا پهلوی

نیوشا بقراطی


رادیو فردا : بیست و دوم بهمن ماه برای مردم ایران فراتر از یک تاریخ است؛ فراتر از یک سالگرد. مفهومی است که در حافظه تاریخی یک ملت حک شده است؛ مفهومی گره خورده با سرنوشت ایران. اما تاریخ و واقعه ای که در سی و سومین سالگردش هستیم، شاید در حافظه هیچ شهروند ایرانی، معنا و مفهومی را نداشته باشد که برای یک خانواده مشخص داشت: پهلوی ها.
برنامه «ساعت ششم» رادیو فردا در آستانه ۲۲ بهمن و به مناسبت سالگرد انقلاب ۵۷، به مدت یک ساعت میزبان رضا پهلوی بود، شاهزاده ای که کوران حوادث آن سال، بخت دست یافتن به تاج و تخت را از او ربود، تا در مهاجرتی طولانی و ناخواسته، مبدل به یکی از چهره های اپوزیسیون «دموکراسی خواه» شود.

رضا پهلوی در این برنامه زنده، با همراهی تماس های مستقیم شنوندگان رادیو فردا، از روزهای نخست مهاجرت خانواده اش می گوید، از نگاهش به انقلاب، از نقشی که امروز برای خود قائل است، و از راهکاری که برای «مبارزه سیاسی» در سر دارد.

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.


از ولیعهدی تا دموکراسی خواهی؛ گفت و گوی رادیو فردا با رضا پهلوی
 



 

+1978
رأی دهید
-198

marios - اوكلند - نيوزيلند
درود بر شاهزاده رضا پهلوی
شنبه 22 بهمن 1390 - 00:42
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
درود بر خاندان وطن پرست پهلوی، درود بر رضا شاه دوم و درود بر ملکه نور دختر ایشان که پس از پدر ملکه ایران خواهند شد!!!!!! به امید غلبه نور بر سیاهی‌های حکومت جهل و جنایت و اشغال گر فاشیستی- اسلامی ولایت سفاکان، به امید به دار کشیدن علی‌ خامنه‌ای معروف به علی‌ گدا روضه خوان ۵ زاری مسجد کرامت مشهد در زمان شاه فقید در میدان توپخانه تهران به زودی و یک پارتی مفصل.امین
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:11
samuk66 - لندن - انگلستان
این رضا بی‌ عرضه یا گفت گو می‌کنه یا بیانیه میده. رضا کهن ۱ پهلوی(سکه) . محمد رضا شاه نیمه پهلوی . رضا پهلوی هیچی‌ پهلوی
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:15
Sheema - تورانتو - کانادا
اگه مثل بابات مسلمون واقعی بودی و نماز میخوندی حضرت ابوالفضل کمکت میکرد، لول
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:36
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
***آقای رضا پهلوی بهترین گزینه برای آینده ی سیاسی کشور است !، لذا قلبا امیدوار هستیم که این موقعیت برای ایشان فراهم شود و آبروی ریخته شده ی ایران عزیزمان در عرصه ی بین‌المللی دوباره باز گردد و با درایت و مدیریت قوی ی سیاسی ایشان و تبحر در روابط بین‌المللی ، کشور عزیزمان ایران را از چنگال آخوندها ی شپشو در آورند و مجددا ایرانی‌ سر بلند و سرافراز و متحد را داشته باشیم ! انشأ الله .
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:47
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
آقای رضا پهلوی بهترین گزینه برای آینده ی سیاسی کشور است !، لذا قلبا امیدوار هستیم که این موقعیت برای ایشان فراهم شود و آبروی ریخته شده ی ایران عزیزمان در عرصه ی بین‌المللی دوباره باز گردد و با درایت و مدیریت قوی ی سیاسی ایشان و تبحر در روابط بین‌المللی ، کشور عزیزمان ایران را از چنگال آخوندها ی شپشو در آورند و مجددا ایرانی‌ سر بلند و سرافراز و متحد را داشته باشیم ! انشأ الله .
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:45
dannni - سوئد - استكهلم
پدر فقیدش گفت من از مال دنیا همه چیز دارم لزومی دارد مردم بخاطر مال دنیا بکشم فقد تاریخ رو به گور خواهم برد . الان شما شاهزاده کمی همت کن برو تو این کشرهی که ایرانی‌ زیاده متینگ درست کنای به خصوص کشورهی نزیک ایران تا مردم هست کنند
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:50
Navid.liverpool - تهران - ایران
دوستت دارم به خاطر اینکه خیلی فروتن هستی و مغرور نیستی به شاهزاده بودنت. دوستت دارم به خاطر اینکه انقدر با سواد و با کلاس هستی که من تو این غربت از اینکه بکًم این لیدر کشور منه خجالت نمیکشم. دوستت دارم به خاطر اینکه هر کی دیکًه جای تو بود الان به فکر انتقام از ما مردم بی عقل ایران بود نه به فکر ازادی. دوستت دارم به هزار و یک دلیل دیکًه و به امید روزی که تو میدان ازادی تهران سخنرانی کنی
شنبه 22 بهمن 1390 - 01:51
sepherdad - سیدنی - استرالیا
آقای نیوشا بقراتی، در کشوری که کارگران اش بخاطر اخراج شدن خودکشی‌ می‌کنن و سوال کننده از شما میپرسه آیا در حکومت بعدی آزادی دین خواهد بود!! صحبت باید برای برای همه مردم عادی قابل فهم باشه، آیا وضعیت کارگران بهبود می‌یابد ، آیا مردم وضع اقتصادیشان بهتر میشود؟ شاید دمکرسی و قرتی بازی درد ۱۰ درصد از مردم شمال تهران باشد اما مسلما درد مردم ایران نیست!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 02:48
akhond kosh2012 - بیرمنگهام - انگلستان
درود فراوان بر خاندن سلطنت مخصوصا شاهزاده رضا پهلوی تنها امید نجات و پیشرفت ایران آریایی عزیز.و به امید بازگشت هر چه زودتر به ایران و نابودی هر چه زودتر رژیم کثیف آخوندی.مرگ بر جمهوری منحوس اسلامی.
شنبه 22 بهمن 1390 - 03:08
bri407 - تهران - ایران
درود وجاویدبر اعلیحضرت رضا پهلوی
شنبه 22 بهمن 1390 - 03:58
mashady - منچستر - انگليس
مرگ بّر رضا پهلوی بی‌ عرضه مهمترین عامل تفرقه . مرگ بّر هرچه شاه و هرچه شیخ
شنبه 22 بهمن 1390 - 04:48
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
درود بر رضا پهلوی
شنبه 22 بهمن 1390 - 06:09
آشی - لندن - انگلیس
تو و خانوادت امتحان پس دادید و مردود شدید. بیخودی زور نزن. تو هم یک دست نشانده مثل پدرت.
شنبه 22 بهمن 1390 - 06:15
yassen_uae - شارجه - امارات
انشالله روزى برسدکه این بزرک مردحکومت بهلوى رابه میهن عزیزمان بازکرداند(به کمک مردم ایران).آمین
شنبه 22 بهمن 1390 - 06:26
pashmakjon - عالمو - آمریکا
الهی قربونت برم که هیچ کسی‌ مثل تو نیست ،،،از آقایی از شخصیت،،از ادب،،از تحصیلات،،،از خانواده،،،و،،،،،،،، دوستت دارم با تمام وجودم. درد و بلات بخوره تو سر کل نظام دزد و جنایتکار اسلامی،،،،، جاوید رضا شاه دوم.
شنبه 22 بهمن 1390 - 06:50
albalooo - لندن - انگلستان
همه دنبال قدرت، بیچاره ملت
شنبه 22 بهمن 1390 - 07:33
bahram-g - آمرسفورت - هلند
شاهنشاهی در ایران بهترین مدل حکومتی است که توضیح آن در این چند خط نمیگنجد. رضاشاه با نشان دادن لیاقت به عنوان شاهی رسید و کارنامهٔ موفقی‌ داشت. اما منظور از انتقال قدرت به فرزند یک شاه تقدیر از شاه پدر نیست. امید ملت بر آن است که خصوصیات خوب پدر به پسر رسیده و طی‌ سال‌ها آموزش خاص شاه جوان بهتر از پدر عمل می‌‌کند. اصولا افتخار بزرگ اشراف زادگی این است که حامل ژن مرغوب هستند. اما محمد رضا نشان داد که ضعیف تر از پدر است و با توجه به خودکشی‌‌های فرزندان محمد رضا حالا ترس از اینکه ژن ضعف تصمیم گیری در شاهزاده موجود باشد زیاد است. شاهزاده باید توضیح میدادند که چگونه به تئوری آزادی و دموکراسی عمل میکنند و اینکه چرا در آمریکا زندگی‌ میکنند؟! کشوری که دسیسه برای سرنگونی پدر را چید. و توضیح اینکه آیا آزمایش تست شخصیتی‌ داده‌اند؟! اینها مهم است. شاید ایران به شاه جدیدی نیاز دارد.
شنبه 22 بهمن 1390 - 07:20
karaji - گتنبرگ - سوئد
مهمترین عامل بدبختی این ملت همان فقدان بلوغ سیاسی و حتی اجتماعی در جامعه ایران است!
شنبه 22 بهمن 1390 - 07:57
ali021oslo - اسلو - نروی
درد بر رضا پهلوی ، خدا کنه ایشون بتونن ایران و ایرانیرو نجات بده با کمکش ، و بهترین شخص برای آبادانیه ایران .
شنبه 22 بهمن 1390 - 08:15
R-S-E - تهران - ایران
مرتیکه مشنگ
شنبه 22 بهمن 1390 - 08:21
morid - بوشهر - ایران
اوه هنوز که این هیچ پهلوی خود کشی نکرده. پهلوی های دیگه بهش میگن دختر زا ؟!!! تنها ولی عهدی که هیچگاه شاه نشد.
شنبه 22 بهمن 1390 - 08:21
shali - سوپوت - لهستان
دورد بر شما شاهزاده رضا پهلوی شما از جنس مردم ایران هستید .
شنبه 22 بهمن 1390 - 09:46
danial nabi - استكهلم - سوئد
ننگ بر آمریکا، ننگ بر شازده قراضه سگ‌ زنجیری آمریکا، ۲۲ بهمن بر همه ایرانیان وطن دوست مبارک.
شنبه 22 بهمن 1390 - 09:35
Azadikhah - تكسل - هلند
تنها جمهوریت و اندیشه جمهوریت و محتوای دموکراتیک مهم است. نه نوع نظام. زنده باد ایران آزاد، دموکراتیک چه در سایه نظام پادشاهی پارلمانی، چه در سایه نظام جمهوری پارلمانی.
شنبه 22 بهمن 1390 - 09:54
دلگشا - تهران - ایران
لیاقت ما ایرانیها همین آخوندها هستن. تازه از سرمونم زیادن. ما را چه به شاهنشاهی.به قول معروف خلایق هرچه لایق.ما داریم از اون آشی میخوریم که پدر و مادرامون 33 سال پیش پختن. اینقدر هم زیاد که حالا حالاها تمام نمیشه.به هر حال برای آقای رضا پهلوی و خانواده گرامیش آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
شنبه 22 بهمن 1390 - 10:37
mazandarani 1 - وین - اتریش
دوستت داریم ، پاینده باشی‌ و پیروز
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:01
juvel - اسلو - نروژ
اشی - لندن - انگلیس - دمت گرم که کاملا باهات موافقم، اینا اگه عرضه داشتند مملکترو به اون مفتی از دست نمی‌دادند، ما هم هرچی‌ میکشیم از دسته بی‌ عرضه گری این خاندان میکشیم !
شنبه 22 بهمن 1390 - 10:19
Salar_england - لندن - انگلستان
درود بر خاندان پهلوى
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:04
juvel - اسلو - نروژ
هرکس می‌خواد ماهییت این خاندانرو ، مخصوصاً این جناب رضا پهلویرا بشناسه ، کتاب خاطرات اردشیر زاهدیرو بخونه!!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:12
faryade demokrasi - آمستردام - هلند
آناتول فرانس : کاملترین انقلاب، انقلابى است که در آن آخرین پادشاه با روده هاى آخرین کشیش به دار آویخته شود ".
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:17
مریوانی - مریوان - ایران
دروغ گووووووووووووووووووووووو میخواد با این مزخرفها خودش را نشان بده‌ که‌ چی؟که ایران را به‌ کدام دوره‌ برگرداند؟
شنبه 22 بهمن 1390 - 11:36
janjal - مالمو - نروژ
درود بر شما و جاوید بر خانواده پهلوی.
شنبه 22 بهمن 1390 - 12:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ارتش سایبری ملا در پوشش مختلف یکی‌ رسما حزب‌اللهی آن دیگر ضد اسلام!! آن دیگری ملی گرا !!! من طرفدار رضا پهلوی نیستم و ا طرفدار کمونیست و مجاهد و ملی‌ منقلی و سبزهای اسلامی--- ولی‌ از حرف زور نفرت دارم!!!! خمینی مسیر را مشخص کرد((ج-اسلامی نه کم نه بیش))) ۲ میلیون در خیابان عرر عرر --خمینی‌ای امام کردند حال می‌گویند شاه حکومت را به خمینی داد پس ۱ میلیون را می‌‌کشت؟؟؟؟؟؟؟؟ شما رجاله‌های سیاسی را؟؟؟سنگ پای قزوین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 12:25
iranbahar2012 - تهران - ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی مرگ بر طرفدارن جمهوری اسلامی نجست
شنبه 22 بهمن 1390 - 12:43
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
اگر واقعآ به این نتیجه رسیده باشه که فقط با دمکراسی و نه با مونارشی میشه ایران را از این جهنم کنونی نجات داد و فقط بعنوان یک ایرانی به ایرانی ها جدا از هر نسل و قومی, فکر میکنه ,میتونه یک آلترناتیو خوب برای رژیم آینده باشه و به تمامی گروه ها اجازه فعالیت داده بشه. امیدوارم هر که در آینده میاد اول خودش بفهمه که خدمت گذار مردم هست و نه فرمانده, چرا که این ملت اغلبشون هنوز همین را هم نفهمیدن که این اخودشون هستند که تک تک صاحب این مملکتند و نه افرادی که بر مسند قدرت می شینند.
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:25
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خطاب به دوستانی که بازهم با روش غلط توی فکر دیکتاتور پروری هستند و همینجاشروع کردن قربون صدقه این و اون رفتنو خجالت بکشید بسه دیگه کم عقل ها, چرا دیکتاتور میسازید , چرا هر کی از راه میرسه قربون صدقش میرید؟ اگر کسی میاد که خدمت بکنه برای اینکار از شما مواجب و حق زحمت میگیره و وظیفش خدمت هست, خمینی را روی دستتون بلند کردین و روح منی خمینی گفتید و ازش دیکتاتور درست کردید و پدرانتان شاه را دست بوسی و جلوش زانو زدند و دیکتاتور ش کردن و هنوز هم دست بر نمیدارین؟ بسه بی جبه های ذلیل. بذارید اگه کسی میخواد خدمت کنه یک خدمتکار بمونه و نه دیکتاتور.
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:32
mehdi6374 - واشینکتن - امریکا
خدا پدر و پدر بزرگ و بیامرزه امیدوارم چند مدت دیگه برگردی خونه ویران گشته و گرگ و کفتار شده صاحب این خونه
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:42
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
حمایت کردن این نیست که قربون صدقه بری, حمایت کردن تا زمانی هست که شما از فرمانده کشورت فقط نکات مثبت ببینی و نه فقط برای یکعده خاصی بلکه برای تمام اقشار جامعه. نه اینکه اگه چهارتا دستمال بدست راضی بودن و براش هورا کشیدن. آقای پهلوی زمانی برای همه عزیز و دوست داشتنی خواهد بود که به تمامی اقشاره این ملت احترام گذاشته و تمام ایرانیها واسش باندازه همدیگر عزیز و ارج داشته باشند و از دید دمکراسی وارد سیاست شده باشد و نه سلطنت و تک حاکمیت. این احزابند که با کمک هم و با اپوزیسیون ساختن میتونن بهترین حقوق را برای مردم تآیین کنند و نه یک شخص بتنهایی. دست بردارید از این فرهنگ زشت و یاد بگیرید اگه در اروپا زندگی میکنید.
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:46
aln2012 - لندن - انگلستان
ایشون (رضا پهلوی ) از لقبه شاهزاده خوشش نمیاید ، پس چطور می‌خواد پادهشاهی پدر بزرگوار رو پس بگیره . نه آقا جان ایران به ‌یک شاهزاده دلیر نیاز داره که اجازه نده کسی‌ بجز شاهزاده چیزی صدا کنه . یعنی‌ ،پادهشاهی شما رو سر نگون کردن ، پاشو برو پس بگیر ، ایران دولت مرد نمیخواد ، صاحب دلسوز لازم داره ، شاه می‌خواد . شما فقط شاهزاده هستین پس دلیر باش ، در غیر این صورت من به هاشمی رفسنجانی‌ رای میدم .. شاهزاده باش و شاهزاده و از دنیا برو ، تلاش کن پادهشاهی آزاد در ایران برقرار کنی‌ ، شاهزاده جان برگرد ایران را آزاد کن . من شاهزاده نیستم یعنی‌ چی‌ !!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:50
iransabz - شیراز - ایران
رضا پهلوی، خفه شو. همون طور که یک بار گفتیم، مرگ بار شاه. حالا هم میگیم، مرگ بر تو. خاک بر سر تو. خاک بر سر بی‌ عرضه تو. عباس چه زبونی بگیم، نمیخوایمت، بعدش هم، اگه عدم بودی، باید میگفتی‌، آقای شاهپور بختیار، نه بختیار، حد اقل اون .. داشت که موند ایران تا آنجا که می‌تونست. برو گم شو. برو بمیر، کاشکی‌ جای برادرت، یا پدرت تو مرده بودی احمق بی‌ لیاقت بچه سوسول
شنبه 22 بهمن 1390 - 13:57
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
تو اگه عرضه داشتی خیلی وقت پیش از اینا باید کاری میکردی!
شنبه 22 بهمن 1390 - 14:37
tirdaduk - استکهلم - استکهلم
ما شاه مثلمان نمی‌خواهیم.
شنبه 22 بهمن 1390 - 15:10
kiarash30 - آنتورپن - بلژیک
دورود بر ولیههد و خواندن پهلوی . لعنت به روح خمین دجال
شنبه 22 بهمن 1390 - 16:00
ukguy4u - لندن - بریتانیا
مرگ بر ولایت فقیه و حامیان مزدورش. جاوید شاه جاوید رضا شاه دوم
شنبه 22 بهمن 1390 - 19:08
A.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
کاشکی درد وبلاش توی سر شما دستمال بدستها بخوره که شما ضایع و این صدها سال در غربت زندگی کنه و نسل شما دیکتاتور پرورها از بین بره. بی عرقها و بی جنبه ها، پهلوی بطریق شما پهلوی هست و اینه که شمائید که حضور او را تأیید میکنید. چرا نمیدانید که شما کارفرما و خامنه ای و شاه و احمدی نژاد، کارگران شما هستند. 
شنبه 22 بهمن 1390 - 18:54
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
نوع سیستم حکومت آینده ایران مهم نیست بلکه برقراری استقلال و آزادی مهمه. سلطنت مشروطه و یا جمهوری فرقی نمیکنه فقط پادشاه میتونه سمبل وحدت ملی باشه. آقای رضا پهلوی نیز بعنوان یک روشنفکر و آزادیخواه ایرانی قابل احترام و عزیز هستند. متاسفانه درک سخنان آقای رضا پهلوی برای بعضی ها سخته و بعضی ها هم منافع خودشون رو در خطر میبینند. پاینده ایران.
شنبه 22 بهمن 1390 - 18:55
Irene - لندن - انگلیس
من چه خوش خیال بودم که فکر میکردم این آقا راست میگفته و دروغ در کارش نیست. این آقای خیلی خوش صدا, آقای نمیدونم بقراطی یا سقراطی خودش رو کشت به 4 نحو مختلف خاص از این آقا بپرسه برادره من وقتی پدر ماردت واسه آخرین بار ایران رو ترک میکردن چقدر حالشون دگرگون بود!!! بابا دیگه هر بنی بشری میفهمه اون همه فشار و ترس و چه میدونم ترک قدرت و همه ی اینها رو از تو چشماشون تو اون عکس آخریکه تو ایران گرفته شده میشه خوند بعد آقای شاهزاده به تنها حقیقتی که اشاره نمیکنه همین حس سنگین و وحشتناکه هی میگه من 10 روز دیدمشون که رژیم بخیتار سر کار بود شاهم حتما مطمئن بود که بر میگرده ایران دیگه!!! حتما!!! آَقا جان غرورت اجازه نمیده از او روزها و حسها حرف بزنی راست بگو دلم نمیخواد حرف بزنم!! ولی وقتی هی چپ و راس میری این واسه من نوعی یه نشونه کافیه که تو هم یه دروغ گویی!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 18:59
bavaffa - باكو - اذربيجان
هیچ دلیلی‌ نداره که بگیم شاه خوب بود چون همه مردم قیام کردن حالا امروز اگر آخوند بد شد دلیلی ندارد بگییم شاه خوب بود فقط جمهوری مردمی
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:22
marius111 - بو خارست - روماني
هیچ اکس بهتر از آخوند به غرب باج نمیده پس حالا حالا چراغ سبز روشن نمیکن غرب بی‌ خود سری کار نزار این مردم ساده لوو رو
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:54
Pezhman - وين - اتريش
آقای رضا پهلوی, دورد بر شما , نظرتان در بار‌ه پرویز ثابتی که مسئول سازمان به اصطلاح امنیت و مسئول کشتن بیژن جزنی و بسیاری از روشنفکران و شکنجهٔ نمودن نویسندگان ایران بود چیست؟.و چرا هم اکنون اینقدر به او نزدیک بوده و با او مشورت می‌کنید؟!!! این فرد جایش مانند آیشمن آلمانی بر روی صندلی‌ اتهام (جنایت علیه بشریت)است.از او فاصله بگیرید.
شنبه 22 بهمن 1390 - 18:38
gogoli - تهران - ایران
باز این "اسپرم همایونی" حرف زد!
شنبه 22 بهمن 1390 - 18:38
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
واقعآ که بعضی از دوستان قرنها از واقعیاته زندگی دمکراتیک بدور هستند و فقط با توسری و دیکتاتوری میتونند زندگی کنند, آقای عزیز و یا خانم گرامی اگر آقای پهلوی میگن که به من شاهزاده نگین مطمِن باش که ایشون بیشتر از شما می فهمه که اینو میگه. اون میدونه اگه بخواد که روشنفکرها و کسانیکه حالیشونه ازش دفاع کنند, باید از این منصباته قرون وستایی دوری کنه و از سیستم جدید و مدرن دنیای امروزی پیروی کنه. ایشون اگه به این شناخت بزرگ رسیدن تازه یکعده دستمال بدست و ضعیف ضدیت نشون میدن و میخوان خیلی سریع ازش یک دیکتاتور بسازن. شرم آوره که خودشون را هم مدرن و عاقل و دمکرات و صاحب منسب و آگاه میدونند. بسه دیگه دست بکشید از این اعمال زشت. یه صحبتی با همون آقای پهلوی بکنید تا جوابتون را بشنوید.
شنبه 22 بهمن 1390 - 20:23
Royan - بوخوم - آلمان
faryade demokrasi - آمستردام - هلند/juvel - اسلو - نروژ/danial nabi - استکهلم - سوئد/morid - بوشهر - ایران/R-S-E - تهران - ایران/آشی - لندن - انگلیس ,و بقیه کاسه لیس های آخوندا " سخت است فهماند چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش مزد میگیرد. به کوری چشم همه شما میهن عزیز ما از دست اشغالگران خارج میشه و دوباره به ابهت و شکوه پادشاهی خواهد رسید.
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:34
Royan - بوخوم - آلمان
faryade demokrasi - آمستردام - هلند/ علی شریعتی و خمینی و رجوی و موسی خیابانی ........ار ه اوره کم بودنند و حالا نوبت آناتول فرانسه بلاخره ملت که شعور ندارند یک کم عقلشون را کار بندازند ببیند که چی به نفع کشور و خودشون و فرزندانشون است باید حرف دیگران را قرقره کنند.
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:37
hovakhshatare - تهران - ایران
امیدوارم به زودی این مرد بزرگ بتونه به کشورش برگرده و راهنما و راه‌گشای ایران به سوی تعالی و ترقی باشه. آقای رضا پهلوی باکفایت‌ترین مرد برای اداره ایران بعد از سرنگونی قریب‌الوقوع رژیم منحوس آخوندیه. مرد بالیاقتی که در دامان فرح پهلوی ملکه و مادر مهربان و انساندوست ایران بزرگ شده و پرورش یافته. امیدوارم که روزی شاهد بازگشت این خانواده بزرگ به ایران باشیم و سایه پر مهر فرح پهلوی تا همیشه بر سر ایران و ایرانی مستدام باشه.
شنبه 22 بهمن 1390 - 17:53
henna - ونکوور - کانادا
با خوندن این کامنتها ،فکر نمیکنم ،حالاحالاها به دمکراسی و یک کشور ایده‌ال برسیم، دنیا دیده‌ها و عاقلان که این جمع باشند وای به حال بقیه ملت ،،،خدا به خیر بگذرونه،،،
شنبه 22 بهمن 1390 - 21:10
delbar33f - استکهلم - سوئد
با وجود اینکه سلطنت طلب نیستم از صحبتهاش خوشم اومد.داره واقعیت رو میگه دلیل نداره چون پدرش دیکتاتور بوده اونو هم دیکتاتور فرض کنیم. به هر حل اگه هدفش سربلندی ایران و ایرانی‌ هست امیدوارم موفق بشه.
شنبه 22 بهمن 1390 - 21:38
amirehsan1 - آمستردام - هلند
فقط می‌تونم بگم جونم فدای تو ائی شاهزاده رضا پهلوی ،به من و امثاله من ثابت شد که نیکان ما راه خوبی‌ رو انتخاب نکرده بودند. خیلی‌ دوست دارم
شنبه 22 بهمن 1390 - 22:02
sarbaz007 - المان - المان
زنده با د شاهزد عزیز فقط خودتی که ملتو می‌تونه نجات بدی اگه هنوز این خورده حزب الکی‌ و عقده‌ای بزارن بازم هنوز دنبال افکار ۳۳ ساله پیش هستن انقلاب ازشون دزدیدن, آقا اینقدر کامنت چرت نذارین بذارین بد از پس گرفتن ایران همه چی‌ معلوم می‌شه
شنبه 22 بهمن 1390 - 22:08
Mossadegh - لندن - انگلیس
ننگ بر اندسته از کسانی که خدمات خاندان پهلوی به ایران را نفهمیدن نمیفهمند ونخواهند فهمید . فقط شانزده سال حکومت رضا شاه ایران را بیش از صد سال در زمان خود به جلو پرتاب کرد ...... وگرنه هنوز مردم ایران گونی بتن داشتند...هنوز که هنوزه 20 درصدی از مردم اسیر و دربند عقاید پوسیده وکهنه گذشته دوراند و همین باعث رنج وعذاب بقیه مردم ایران است!!.................. دورد بر خاندان پهلوی
شنبه 22 بهمن 1390 - 22:15
dara20 - تهران - ايران
در قانون ارتش اگر سرباز در هنگام جنگ از پست خود فرار یا در انجام وظایف کوتاهی کند باید محاکمه صحرای بشود حال مجازات شاه که فرمانده کوه تمام قوا بود و پا به فرار گذاشت و کشور را دو دستی‌ تقدیم اخوندک‌های کثافت کرد چه میتوانست باشد؟ شاه با بی‌ لیاقتی کشور را تحویل یه مشت جنازه نبش قبر شده و برخاسته از گور اسلام داد.
شنبه 22 بهمن 1390 - 22:36
gardash - برادفورد - انگلستان
هموطنان عزیزم ، فرد گرا نباشید و زنده باد و مرده باد هم در عرض این سی و چند سال به اندازه کافی شنیده ایم . ما باید یاد بگیریم که با برنامه های (سیستم ارائه شده) یک فرد موافقت ویا مخالفت کنیم . و در مورد شاهزاده هم ، من موافق برنامه های او هستم و شاه بودن و یا نبودن ایشان در رفراندوم تعیین خواهد شد .
شنبه 22 بهمن 1390 - 22:37
naji iran - یزد - ایران
حقیقت انکارناپذیر است. بدخواهی ممکن است به آن حمله کند. ممکن است نادانی آن را به استهزا بگیرد. اما سرانجام حقیقت پایدار خواهد بود میهن دوستی باید مقدم بر هر کار و خود مختاری و استقلال پیشرو بر هر اندیشه باشد. قدر زمان حال را بدانید که گذشته بر نمی گردد و آینده شاید نیاید. شاهزاده رضا پهلوی نماد دموکراسی:ایرانیان همراه با شاهزاده رضا پهلوی بسوی یک سیستم پایدار دموکراسی.شاهزاده را نمی توان از دید یک فرد و یا یک نظام در قالب یک حزب نگریست. کسانی که گمان می کنند شاهزاده نماد سلطنت است و هم کسانی که آگاهانه با هدف خاصی برای تخریب چهره شاهزاده به دروغپراکنی سرگرم هستند و واژه سلطنت رابه شاهزاده نسبت می دهند، سخت در اشتباه هستند. شاهزاده نماد سلطنت یا حکومت خاصی نیست. شاهزاده نماد دموکراسی و مظهر یک سیستم پــایـدار برای یک جامعه قانونمندو توانمند است
شنبه 22 بهمن 1390 - 23:06
naji iran - یزد - ایران
ما چه بخواهیم و چه نخواهیم ، چه باور کنیم و چه باور نکنیم ،شاهزاده رضا پهلوی به دلیل مجموعه ویژگی هایی که از آن برخوردار است ، تنها گزینه مناسب برای پیشاهنگی خیزشی است که مردم ایران بدان امید بسته و سخت به آن نیازمندند . او مناسب ترین چهره برای برداشتن پرچمی است که 33 سال است لگدمال شهوترانی و قدرت طلبی روضه خوان های چپاولگر و پایِ منبر نشینان قداره بندشان شده است . شاید این سخن خوشایندِ کاسبکاران عرصه سیاست نباشد ، اما رضا پهلوی ، تکیه گاه و نقطه امید برای خیل چشمگیری از ایرانیان و بویژه جوانان در درون میهن ، جهت یک خیزش اجتماعی عظیم به منظور براندازی نظام پوسیده و واپسگرای اسلامی است.....
شنبه 22 بهمن 1390 - 23:08
naji iran - یزد - ایران
همیهنان حمایت ازشاهزاده رضا پهلوی برای هواخواهان پادشاهی ، جمهوری خواهان و تمامی گروه های مبارز با هر مرام و مکتب فکری فرصتی را فراهم می آورد تا با همکاری در براندازی حکومت روضه خوان ها با هم دست در دست هم و در فضای آرام ایجاد شده پس از آن ، با تبلیغات مناسب وآزادانه ، افکار و اندیشه های خویش را به همه مردم عرضه بدارند و در تعیین نوع حکومت آینده ، آن ها را به نفع آرمان و اهدافشان به پای صندوق های رأی بکشانند .
شنبه 22 بهمن 1390 - 23:09
Royan - بوخوم - آلمان
من نمیدونم بعضی ها چرا ازپادشاهی میترسند و آنرا برابر با دیکتاتوری میدانند مگر در تمام کشورهای سوئد و بلژیک و نروژ و دانمارک و اسپانیا و انگلیس و هلند .... دیکتاتوری بر قرار است پادشاهی یعنی اتحاد و یک پارچگی یک ملت , چرا نماد و مظهر دمکراسی ایران قانونمند و توانمند یک پادشاه نباشه؟
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 02:42
morgan123 - واشنگتن - امریکا
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان -دوست گرامی همه نکات را بخوبی اشاره کردی .
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 03:59
shahram407 - تهران - ایران
ربع پهلویی!!!! یک نگاه به مراسم 22 بهمن امسال بنداز بعد نظر بده!!!!. بابا بزرگت گور به گور!!!! بابات گور به گور!!! نکنه خودت هم هوس کردی که.... بشی؟؟ اخرین تک یاخته پهلوی!!!
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 04:21
مهربانو - توکیو - ژاپن
درود بر خاندان وطن پرست پهلوی، درود بر رضا شاه پهلوی و درود بر . naji iran - یزد - ایران که انقدر قشنگ و زیبا حرفاشو بیان کرده افرین احسن به تو . بزگوار روشنفکر ایشااا و به امید روزی که در همین اینده های نزدیک با کمک . مردمان کشورمون این بزرگوار مملکت ما حکومت رو به دست بگیره و ما رو از . این رژیم کثیف و خسته کننده نجات بده انشالله ... ( آمین )
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 05:07
akhond kosh2012 - بیرمنگهام - انگلستان
ناجی ایران - یزد - ایران. دوست عزیز من با نظر شما کاملا موافق هستم،ای کاش میشد اونهایی‌ که ساز مخالف میزنند لاقل کمی‌ به آیندهٔ ایران فکر بکنند و امیدوارم که به این شعور و درک و فهم برسند که ۳۳ سال این آخوندها به ایران حکومت کردند نتیجه چی‌ بود؟به جز نابودی ایران
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 06:04
Dara va sara - پرت - استرالیا
دست آخر باید گفت که: هم زندگی زمان شاه را دیدیم. هم زندگی اسلامی را...اگر هنوز فکر میکنید که شاه بد بود. ال بود . بل بود. همان حقتان هست که ملا سواری بگیرد.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 06:38
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نظرات بعضی‌ از دوستان هنوز از جان نثاری و فدایت شوم‌ها میگه.یادمان باشد که همین چاپلوسی‌ها بود که ما را به اینند.آن دسته از کاربرانی که بدون لحظه یی فکر دهن به ناسزاگویی باز می‌کنند هم که دیگر تکلیفشان مشخص است.جز تخریب شخصیت ایشان چیزی در چنته ندارند.....آقای رضا پهلوی من به شخصه مطمئن هستم پدر شما هر عیبی داشت،‌یک حسن بزرگ داشت،و آن میهن دوستی‌ ایشان بود.خاصیتی که یک تار موی این کفتاران به قدرت رسیده هیچوقت نداشته اند،چون بی‌ رگ و ریشه اند.امیدوارم که تلاش‌های اخیر شما به ثمر بنشیند و هموطنان ما بدانند که هیچ الترناتیوی به جز شما وجود ندارد.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 07:42
arsalAn72 - منچستر - انگلیس
henna - ونکوور - کانادا . اگر چه حرف شما را در مورد خیلی‌‌ها نمی‌توان تعمیم داد، ولی‌ شاید فرهنگ لمپنی تپنده و غلبه کننده در ایران، صدای متین و فرهیختهٔ دنیا دیدگان نه چندان کم تعداد را در فضای جامعه گنگ و بی‌ مفهوم می‌کند. کشور تب دار دائم در حال احتضار ما که جان میکند و مقاومت میکند و حتی نمیدانیم مقاومتش و تمدید بقایش را مدیون استبداد و دیکتاتورین بوده است ! . قطعاً درک درست و اساسی عملکرد علت و معلول حاکم بر نظام طبیعت جهان برای همه اندیشه‌ها با سطوح متفاوت قدرت ادراک یکسان نخواهد بود، ولی اینجا اندک تردیدی باقی نمی ماند که تریبون اظهار نظر شایستۀ هر فرومایۀ هرزه گویی نیست !
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 08:11
Ario - اهواز - ایران
Royan - بوخوم - آلمان. چون نه شاهامون نه مردممون جنبشو ندارن,به همین سادگی!
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 08:24
muzi - لندن - انگلستان
زنده و پاینده باشی‌ . رضا پهلوی امید و آیندهٔ ایران
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 09:20
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
shahram407 - تهران - ایران---------بلال حبشی زیر یک نام ایرانی‌ خودتو پنهان کرده ای----خودتی--- مرگ بر ملایت
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 09:58
mashady - منچستر - انگليس
faryade demokrasi - آمستردام - هلند . زنده باشی‌ ۱۰۰۰ سال
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 11:18
A.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
Royan- دوست عزیزم کسی از یک حکومت مشروطه نمی ترسه ، ترس ما از مردمی هست که افراد را دیکتاتور می کنند و بهمین دلیل بهتر این است که ؛ پیشگیری کنیم که مجبور به معالجه نشویم. اگر یک حکومت جمهوری دمکراتیکی باشه که هر چند مدت یکبار از طرف ملت و مستقیم انتخاب بشه بهتر از این هست که یک شخص را اون بالا بذاریم و از اون دیکتاتور بسازیم و بعد با هزار بدبختی بخوایم او را عزل کنیم.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 10:33
morgan123 - واشنگتن - امریکا
Royan - بوخوم - آلمان - رویان جان تو که عاقل بودی این کشورهایی که نام بردی از لحاظ شعور اجتماعی در سطح بسیار بالایی هستند تو نمیدونی ملت ما دیکتاتور ساز هستند اگر ایشان در فردای ایران شاه بشود طرفداران چاپلوسش در سه سوت او را تبدیل به دیکتاتوری دیگر میکنند. بس نیست؟ تا کی باید آقا بالاسر داشته باشیم درس نگرفتیم از این چند صد سال اخیر چرا نباید سیستم حکومتی طوری باشه که بشود افراد را تغییر داد ببینید ما ملت فرد پرستی هستیم دلیلش را نمیدونم ولی شاهد مثالش را چرا ! خامنه ای جلاد ، رضا پهلوی بیگناه اما مستعد دیکتاتور شدن و امام غایب مجاهدین خائن رجوی یا مریم تازه اینها از جمله ی معاصرها هستند حتی نمونه های فوت شده بتهای فکری هم داریم مثل مرحوم مصدق. باز هم بگویم؟! حرف من این است که بت فکری یا دیکتاتور نسازیم در غیر اینصورت باز هم همین مشکلات را خواهیم داشت یادمان باشد خمینی را همین ملت شاه پرست و دیکتاتور پرور خمینی کردند.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 11:13
A.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
Royan-رویان جان، من از مردمی می ترسم که؛ حقوق خود را نشناخته و با انتخاب خود ، حقوق دیگران را نیز تباه کنند.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 11:43
gol andam - ژنو - سویس
تو رو خدا شاهزاده عزیز به ایرانیان در بند کمک کن
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 13:21
siavashoma - منچستر - انگليس
کی‌ می‌خواهیم بدونیم که ملّت ما از دموکراسی بیزاره. اگه میتونستیم معنیشو سی‌ ساله پیش بفهمیم با اومدن این آخوندها و تربیت غلطی که دادند مردم عادی اصلا معنی دموکراسی را نمی‌فهمه. مثل خمینی که نمی‌دونست بتهوون کیه ،فکر می‌کنن دموکراسی یک نوع غذاست یا......... مرد سالاری ،زن ستیزی،دو رویی ،نامردی،دزدیه حاکم در ایران خیلی‌ از دموکراسی دوره
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 13:31
Royan - بوخوم - آلمان
morgan123 - واشنگتن - امریکا/A.ahooraei - دوسلدورف - آلمان/ آیا فکر میکنید این ملتی که شما اینگونه ازش تعریف میکنید با عقل جور در میاد که هر 4 سال یکبار یکی را به دیکتاتور ی انتخاب بکنه اجازه اختلاس و دزدی و ریخت و پاش خانوادگی بهشون بده آیا اصلا به احیا؛ ایران فکر کردید یا دائم میخواهید تجربه بکنید اگرایرانی دیکتاتور پرور است پس در اصل موضوع فرقی نمی کنه بذار کسی حکومت بکنه که امتحان پس داده که به ایران خدمت کرده در آرزوی پیشرفت ملت و میهن است "بقول یکی از دوستان در مورد راهپیمائی 22 بهمن نوشته" پدر بزرگش قضاوت را از آخوند ها گرفت و به دادگستری سپرد و چنگ دندان آخوندا ها را از گوشت وپوست ملت جدا کرد , پدرش دانشگاها و مدارس کانونهای آموزشی و پرورشی ساخت رعیت و خان رایکسان کرد و ازحقوق زن دفاع کرد و مادرش خدمات زیادی به جامعه زنان کرد و خاندانش اختلاسهای سه هزار میلیاردی و 12 میلیارد دلاری نکرد راه آهن و شرکت نفت و بیمارستان و درمانگاه ساختند
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 17:27
Royan - بوخوم - آلمان
و ایران را از بی سوادی و جهل نحات دانند , شاه تنها کسی بود که در مقابل آخوند و کمونیست و توده و مجاهد ایستادگی کرد , چون میدانست آنها فقط سنگ خود را به سینه میزننداگر پیش ملت رو سیاه بود پیش خودش رو سفید بود که سینما رکس آبادان رابه آتش نکشیده .... چون میدانست خمینی را بیهوده تبعید نکرده و فقط آتش را از ملت دور کرده ولی این مردم نمک نشناس هنوز هم نمی خواهند باور کنند که اشتباه کردنند و خود کرده را تدبیر نیست ما و این نسل در آتش انقلاب سوختیم به فکر فرزندان ایران باشیم نه اینکه با اصرار آرمانهای دروغین و پو شالی از دست رفته را بخواهیم زنده نگه داریم
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 17:27
Royan - بوخوم - آلمان
رضا جون قربونت برم چرا به این آقا که به اصرار میخواد حرفهای خصوصی بین خانواده را از شما بیرون بکشه نمی گی که حرفهای پدرم پر از گله از مردم ایران بود, که نفهمیدند و درک نکردنند که ایشون و رضا شاه کبیر براشون چه کردنند و از فلاکت به عرش رسانندشون , چرا نمیگی پدرم گله میکرد که ملت زحمات و خدمات او را ندیده گرفتندو تمام رشته های او را پنبه کردنند و دنبال کسی رفتن که هیج قدمی در راه ملت و ایران برنداشته بود چرا یه روز یه ویدئو در اختیار این ملت نمیگذاری که مقایسه بکنه ایران قاجاری را با ایران پهلوی و ایران اسلامی , چرا از مبارزه پدرت با آخوندا و چپ ها وتوده سخن نمیگی مبارزات او قابل تقدیر است چیزی را که ایشون توی خشت خام میدید این ملت فریب خورده هنوز توی آینه هم نمی بیند, آگاه کردن مردم دلیل بر این نیست که اگر پدرت بزرگوارت با آخوند مبارزه کرده پس دیکتاتور بود و شما با دیکتاتوری موافق هستید.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 17:38
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
در حال حاضر رضا پهلوی خطرناکترین آلترناتیو رژیمه.واسه همین با هر مرامی و هر عقیده ای باید ازش حمایت کرد.و خواهشا اگر آزادیخواهید پسر را به خاطر پدر مجازات نکنید.سیاسی فکر کنید نه احساسی.
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 20:29
*پسر شجاع* - تهران - ایران
غلط کردن برای اینجور جاهاست ..همه مردم ایران به غلط کردن افتادن بعد از اون انقلاب 57 ..
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 20:46
چکاوک - لندن - انگلستان
هزاران درود بر شاهزاده رضا پهلوی .صد افسوس و حیف از شاهزاده که خود را سپر بلای برخی از ایرانیان نمک نشناس بکند !!! لیاقتتون همون آیت الله مقواست که بدون کمترین احساس و عاطفه ای پای به ایران گذاشت و جوانان را معتاد، اسیدپاش، قاتل، قمه کِش و مردم را بی عاطفه، سنگدل، آدمکُش ، طرفدار اعدام و چُس ندبه خوان کرد و صد البته که خوشی، فراوانی، لبخند، غرور، افتخار، سربلندی، اقتدار، آزادی ایرانیان را در زیر خاک مدفون نمود !!
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 20:48
naji iran - یزد - ایران
چرا شاهزاده رضا پهلوی؟ابزار استمرار و استقرار دمکراسی و حکومتی دمکراتیک بسیار مهم و حیاتی است و سلسله موارد و ابزارهائی مانند ارگانهای بازرسی و قوانین سالم و منطقی و مطابق با نیازهای بومی نیاز است تا آیندگان با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهند و نیازی به سیاسی شدن و یا شورش و اعتصاب برای پیگیری حق خود نشوند و کشور با امنیت و ثبات پیشرفت کند، به همین اندازه افراد عهده دار سکان حکومتی نیز بسیار مهم و مؤثر در سقوط یا سلامت حکومت هستند. اکثر دست اندرکاران امور مملکتی به نوعی مدیریت میکنند، اما هر کشوری اشخاص یا پیشکسوتانی دارد که روح آن کشور را زنده نگاه میدارند و دیدگاههای خردمندانه و عاشقانه آن ها حافظ روح و شخصیت ملی کشور است. شاهزاده رضا پهلوی فرزند بزرگ شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی آخرین حکمران قانونی ایران زمین که با خیانت زمام امور کشور از دست ایشان بدر رفت و جانشینانی بی وطن و نالایق هنوز هم از بستر فراهم شده توسط ایشان ارتزاق میکنند و مملکت را به سان کفتارهایی که بیشه شیران نصیبشان شده پاره پاره کرده و از بین میبرند......
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 23:54
naji iran - یزد - ایران
در اینجا قصد دفاع از خاندان پهلوی یا پاسخ دادن به بیصفتان و بیمرام هایی که با استفاده از الفاظ پوپولیستی و کلمات عوامفریبانه سعی در خط بطلان کشیدن بر. خدمات آن پدر و پسر همیشه جاودان دارند، ندارم. اما مطمئنا هنوز درصد زیادی از احترام و قدرت رأی شاهزاده رضا پهلوی مدیون خاطرات ایرانیان پاک نهاد و منصفی است که حاضر به فراموش کردن دوران پر افتخار پهلوی نیستند. علاوه بر این ارثیه بسیار با ارزش و غیر قابل انکار، خود شاهزاده در طی سی سال تبعید اجباری کارنامه ای درخشان از خود بجای گذاشته که پاک کردنی نیست و هیچ نیروئی نمیتواند ایران فردا را بدون حضور ایشان ببیند، مدیری لایق و تحصیل کرده و. مسلط به سه زبان در حد دیپلماتیک، سیاستمداری میانه رو و بدور از تندروی و ماجراجوئی، زندگی خانوادگی بسیار سالم و قابل تمجید، بدور از هر آلایش و پلیدی ایشان به هیچ مغرضی فرصت ندادند حتی یک خطا در کارنامشان ثبت کند و دوست و دشمن همه بر شخصیت، درایت و شرافت ایشان معترف هستند....
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 23:57
naji iran - یزد - ایران
انتقاد پذیری و انعطاف پذیری سیاسی و اجتماعی ایشان راه را برای اتحاد و همراهی با هر جریانی باز گذاشته است. سخنوری دیپلماسی، سیاست و زمان سنجی ایشان امری ثابت شده است، موضعگیری های سیاسی ایشان و درایت ایشان در زمان ارسال بیانیه ای یا پیامی آنچنان دقیق و مهم است که من شخصا سالهاست نتوانسته ام ایرادی یا خطایی در کارهای این بزرگ مرد ایرانی پیدا کنم و اعتقاد راسخ من به توانایی سیاسی و وطن پرستی ایشان بعلاوه کاریزمای لازم برای حمایت از ایران و قانون اساسی دلیل انتخاب من و حمایت از ایشان برای شرکت مؤثر ایشان در آینده سیاسی ایران است و قاطعانه اعتقاد دارم ایشان در جایگاه پادشاه میتوانند از انحراف احزاب و آینده ایران جلوگیری کنند و استحکام و وحدت لازم برای حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی ایران را فراهم کنند...
یکشنبه 23 بهمن 1390 - 23:59
naji iran - یزد - ایران
امروز ایرانیان مبارز از خود می پرسند آیا جز این است که همه کسانی که دل در گرو ایران دارند ، باید و باید و باید از هر فرصتی که پیش می آید ، بیشترین و بهترین بهره را ببرند ؟ آیا جز این است که ما به حساس ترین بزنگاه مبارزه رسیده ایم و این فرصت تاریخی شاید دیگر هرگز تکرار نشود که همه مبارزان در یک صف و به سوی هدفی واحد گام بردارند ، که همانا رهایی این خاک اهورایی از زیر چکمه خونریز و و نعلین ویرانگر است همیهنان فرست را غنیمت بشمارید و قبل از اینکه ایرانمان به زیر بالهای آهنین جنگنده ها و زیر آتش بمبها به ویرانی مطلق تبدیل شود همه به ایران بیاندیشید و با متحد شدن با شاهزاده رضا پهلوی کشور و مردمان را از این بلای جانسوز نجات دهیم همیهنان شاید فردایی نباشد همه به ایران بیاندیشید
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 00:04
shahram407 - تهران - ایران
مرگ بر خاندان نحس پهلوی در ضمن ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه مرگ. بر خودت وطن فروش خائن الت دست بیگانه!!!!! زنده باد جمهوری اسلامی ایران!
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 03:54
sepherdad - سیدنی - استرالیا
به هر حال این سوال بی‌ پاسخ میمونه که اگر ما جان خودمون رو به خطر انداختیم و صندوق رای بالاخره حاکم شد چی‌ میشه؟ کی‌ انتخاب میشه؟ من میگم هنوزم امام راحل و دوران طلایش بیشتر رای می‌آره. شایدم یه احمدی نژاد دیگر!!!
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 05:45
khosrow60 - سوئد - سوئد
تنها راه نجات ایران یاری یا حمایت مردم از رضا پهلوی است در پله اول ،یادمان باشد غربیها استفاده خودشان را می‌بینن،ما هم باید دانا باشیم و سود خودمان را ببینیم،من سلطنت طلب نیستم و خواهان جامعه سکولار و جمهوری هستم.
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 07:16
danial nabi - استكهلم - سوئد
بیتا تهرانی‌ - ونکوور - کانادا. متاسفم که اینطور می‌اندیشی، همان کسان بی‌ نام و نشان که گفتی‌، تنها بعد ۳۳ سال توانستند مملکت را از جهان سومی دست ساز جهان اول به جهان دومی مثل ماشین سازی و در بعضی‌ علوم در حد جهان اول، مثل پرتاب ماهواره، مدیسین، انرژی اتمی‌ و.. و در آینده نزدیک پرواز به ماه و مریخ، برسانند، کاری که سیستم پهلوی با این قریب بود و هست، چون آقای رضا پهلوی هنوز عاشقانه سیستم آمریکایی که ننگ بشر امروزیست را سر لوحه افکار آینده خود قرار داده، سکولاریزم که ایشون از طریق آمریکا به دوش گرفته نشان از بی‌ هویتی ملتی است که تن‌ به این سیستم دهند، از یک وطن دوست این کار بعید است، پس کجاست ارق ملی‌، کوو فرهنگ ایرانی‌ و کجاست اصالت...
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 09:41
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
shahram 407 مزدور اطلاعاتی اون جایی که تو بهش بگی وطن همون بهتر فروخته بشه .منم وطن فروشم تا کور شی.ضمنا مرگ بر فاشیسم اسلامی و خمینی دجال که پایه گزارش بود.
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 14:37
bita tehrani - ونکوور - کانادا
danial nabi/دنی کوچولو حرص نخور ساندیس بخور،با رفقا هم بخور که کیفش بیشتره!
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 16:23
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram407 - تهران - ایران، مزدور بی وطن بسیجی تو و رهبر معتادت هستید که ایران رو به گنداب کشیدید. وطن فروش تو و رهبر جنایتکارت هستید که ایران رو به حراج گذاشتید. مرگ بر جمهوری اسلامی و مزدوران بی وطنش!
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 19:41
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خطاب به نبی‌ مبعوث شده در سوئد که قرار است ما را هدایت کند:سراغ فرهنگ ایرانی‌ را از دوستات که توی کهریزک به جان جوانان ایرانی‌ افتاده بودند،بگیر،واسه ما هم سخنرانی نکن.داغ این ننگ تا آبد بر پیشانی تو و اربابانت خواهد ماند.حکومتی که شرف و انسانیت و در نتیجه محبوبیت نداشته باشد،لیاقت هیچ چیزی ندارد،حتا حلبی پاره‌های کره شمالی و چین و روسیه که به زور میخوایید بگید کار خودتونه!
دوشنبه 24 بهمن 1390 - 22:29
persianspider - مشهد - ایران
تنها کسی‌ که میتون ایران رو از تو لجن بکشه بیرون همین آقاست که متأسفانه انگلیس نمیخواد ایشون برگرده ایران ..جاوید رضا شاه ۲
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 01:00
bahram-g - آمرسفورت - هلند
باید دید ملکه انگلیس چی‌ تصمیم میگیرند. به هر حال ایران مستعمره نانوشته انگلیس و جزو دارایی ملکه هست و اگر از ایشون درخواست کنیم شاید قبول کنند که مدل حکومت را ما تعیین کنیم. طبیعی هست که بعضی‌ چیز‌ها را مثل ۱۰۰ سال گذشته باید رعایت کنیم. ۹۰% برنج و چای و گوشت و میوه کشور را باید از انگلیس یا سایر مستعمرات انگلیس بخریم. نفت را از طریق بریتیش پترولیوم انگلیس بفروشیم یا سرمایه گذاری کنیم. دولت و پولدار‌ها باید بیش از ۷۰% دارایی را در بانک‌های انگلیسی‌ سرمایه گذاری کنند. تمامی‌ بیمه‌ صادرات و واردات باید توسط بیمه‌ لویدز انگلیس انجام شود. سیاست مدارا‌ها و نخبگان تاثیر گذار کشور باید در انگلیس تحصیل کنند....و سایر موارد...
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 15:08
ramin jung - ستکهلم - سوید
چرا همه دنبال ناجی هستین. یا مهدی ظهور کنه مردم رو از دست استکبار جهانی نجات بده یا شاهزاده پهلوی بیاد مردم رو از آخوندها نجات بده چرا دنبال فرد راه میفتین ؟ چرا دلیل مشکلات و بدبختی رو به عوامل خارجی نسبت می دین؟ اگه این طوره دیدگاه دودویی در ایران رواج یافته یا طرفدار مذهب ومذهبیون هستید که ترس بیگانگان تهاجم فرهنگی غرب شما رو آزار می ده یا اینکه طرفدار پهلوی ویه سری شعار های شیک و آزادی هستین که از جنایات آخوندها به تنگ آمده اید.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:35
ramin jung - ستکهلم - سوید
چرا همه دنبال ناجی هستین. یا مهدی ظهور کنه مردم رو از دست استکبار جهانی نجات بده یا شاهزاده پهلوی بیاد مردم رو از آخوندها نجات بده چرا دنبال فرد راه میفتین ؟ چرا دلیل مشکلات و بدبختی رو به عوامل خارجی نسبت می دین؟ اگه این طوره دیدگاه دودویی در ایران رواج یافته یا طرفدار مذهب ومذهبیون هستید که ترس بیگانگان تهاجم فرهنگی غرب شما رو آزار می ده یا اینکه طرفدار پهلوی ویه سری شعار های شیک و آزادی هستین که از جنایات آخوندها به تنگ آمده اید.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:36
danial nabi - استكهلم - سوئد
واقعا خلایق هر چه لائق، به درد تعدادی عقب مونده ذهنی‌ همین رضا رشتی هم از سرشون زیاده.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 06:45
bita tehrani - ونکوور - کانادا
danial nabi - استکهلم - سوئد/ چون جوابی برای کثافت کاری اربابات نداری،توهین می‌کنی.شماها اون ته مانده وجدانتون هنوز نخوابیده،ولی‌.،....فقط ساعتی‌ ۷۰۰۰ تومنو عشقه! گور بابای وجدان،ایشالا به زودی وقتی‌ موجب بده‌هاتون رفتن،یک فتوای جدید میاد،پاک پاک میشید.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 23:58
shahram407 - تهران - ایران
مرگ بر دودمان پهلوی از ربع پهلوی .... تا رضاخان قلدر در ضمن zahra50 - کپنهاگ - دانمارک و Dionysos - پارسی - فرانسه معلومه جفتتون وطن فروش و الت دست اجنبی هستین .اگه وطن پرستی معادل بسیجی بودن یا اطلاعاتی. بودن هست اره داداش!!!!! من اطلاعاتیم و از بسیجی هم بسیجی تر هستم تا جفت چشماتون بابا قلی بشه!!!! هه هه هه باز هه هه هه !!!! الان هم نشستم تو خونه خودم وسط تهرون ( اونجاتون بسوزه!!!!) دارم ساندیس نوش. جون میکنم ...!!! ههه هه هه باز هه هه ههه !!!. تا جونتون از .... دراد!!! هه هه هه ههههههه باز هه !!!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 04:56
shahram407 - تهران - ایران
جالبه!!!! جاسوسان افتابه پر کن سرویس های جاسوسی که برای خدماتی که به بیگانگان میدن تبدیل شدن به وطن فروش غربت نشین دارن منو که وسط تهرون تو خونم نشستم متهم به وطن فروشی و مزدوری میکنن!!! اب داره سر بالا میره!!! طرف داره با خوش رقصی و ارائه خدمات ویژه!!!!! به اجانب از استخونی که جلوش انداختن ارتزاق میکنه اونوقت به من میگه مزدور!!! ننگ بر شرف نداشته شما!!!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 07:00
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram407 - تهران - ایران، وطن فروش تو و رهبر تریاکیت و سایر مزدورهای عرب پرست هستید که ایران رو به روسیه و چین و اعراب فروختید! اطلاعاتیمزدور تو فکر می کنی همه مثل خودت هستند که نونشون رو از شکنجه و آدم فروشی بدست بیارند. افتخار هم می کنی بی وطن بسیجی ؟! .... تو و رهبر اجنبیت... که فکر می کنید پاسپورت ایرانی به شما وطن پرستی می ده. اگه وطن پرستی تو و سایر استخوان لیسهای خامنه ای شکنجه و تجاوز به دخترها و پسرهای ایرانی و آدم فروشی و دزدی و قتل مخالفان هست من افتخار می کنم که مثل تو بیت رهبری پرست نیستم. بدبخت مزدور وطن تو بیت رهبریه نه تهران نه ایران. وقتی اربابت رو مثل قذافی به اون دنیا فرستادند در زندان باز هم از وطن پرستیت .. عربده بکش!!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 10:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram407 اطلاعاتی ...سرویس اطلاعاتی ایران و سایبری اطلاعاتی، وطن (بیت رهبری) پرست و کفش لیس خامنه ای! نگران نباش تو هم بزودی به دنبال یک ماموریت انتحاری اسلامی راهی کشورهای اجنبی خواهی شد تا شاید به جای پاهات سرت رو از دست بدی مزدور! اون وقت مجبور نیستی مغزت رو آکبند نگه داری!!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 11:29
felora - تهران - ایران
naji iran - یزد - موفق و پایدار باشید !
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 12:53
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
shahram407 بی ارزش تر از اونی که جون کسی واست دربیاد.ولی اینقدر بشین وسط تهران تا جونت دربیاد.وسط خون و استبداد و خفقان .وسط گرونی و بی امنیتی و وحشت.جدا که چه خوشبختی تو.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 15:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.