نتایج یک نظرسنجی: آمریکایی‌ها موافق برخورد شدید با ایران هستند

 

نتایج یک نظرسنجی بین‌المللی نشان می‌دهد که پرسش‌شوندگان آمریکایی در مناقشه‌ی هسته‌ای غرب با جمهوری اسلامی نسبت به اروپایی‌ها مواضع تندتری دارند. نظر پرسش‌شوندگان دانمارکی هم نزدیک به آمریکایی‌هاست.


مؤسسه نظرسنجی "YouGov" برای خبرگزاری آلمان یک نظرسنجی بین‌المللی در مورد برخورد با برنامه‌ی هسته‌ای جمهوری اسلامی انجام داده است. بر اساس نتایج این پژوهش اگر ایران واقعا با هدف تولید بمب اتمی به روند غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد، ۴۴ درصد پرسش‌شوندگان آمریکایی با بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران موافق‌اند.

این گروه از مردم ایالات متحده بدین ترتیب با ریک سنتوروم، نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا هم‌نظر هستند. وی تا کنون در سه دوره از انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای برگزیدن نامزد این حزب برای  انتخابات ریاست جمهوری برنده شده است. وی پیش از این به شبکه‌ی تلویزیونی "ان بی سی" گفته بود که اگر به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده انتخاب شود، در صورتی که جمهوری اسلامی اجازه بازرسی از نیروگاه‌های هسته‌ای خود را به بازرسان بین‌المللی ندهد، تأسیسات هسته‌ای ایران را بمباران خواهد کرد.
 
ریک سنتورم، سناتور پیشین آمریکایی‌، باراک اوباما را متهم به کم‌کاری و نرمش در برابر سیاست‌های هسته‌ای دولت تهران کرده است. به اعتقاد وی رئیس جمهور کنونی ایالات متحده اقدامات لازم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را انجام نداده و به این ترتیب آمریکا را به "ببری کاغذی" تبدیل کرده است.
 
۳۷ درصد دانمارکی‌هایی که در نظرسنجی یادشده مورد سؤال قرار گرفته‌اند موافق استفاده از روش‌های خشن در برابر جمهوری اسلامی هستند. در مقابل تنها ۱۸ درصد پرسش‌شوندگان آلمانی موافق بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران هستند. ۶۶ پرسش‌شوندگان خاورمیانه‌ای با چنین حمله‌ای مخالف‌اند و ۲۰ درصد از آن استقبال می‌کنند.
 
قتل کارشناسان هسته‌ای و تحریم‌های بیشتر
 
کشتن کارشناسانی که در برنامه‌ی هسته‌ای ایران فعال هستند، موضوع دیگری است که "YouGov" در مورد آن از مخاطبان خود پرسیده است. ۲۶ در صد پرسش‌شوندگان آمریکایی موافق و ۵۲ درصد آنان مخالف سرسخت چنین اقدامی هستند. در میان آلمانی‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی هم ۹ درصد موافق و ۸۴ درصد مخالف حذف فیزیکی کارشناسان برنامه‌ی هسته‌ای ایران هستند.
 
بیشتر پرسش‌شوندگان موافق تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه تهران هستند. در میان پرسش‌شوندگان خاورمیانه‌ای اما موافقان و مخالفان این سناریو تقریبا با هم برابراند.
 
«غنی‌سازی تنها برای اهداف صلح‌آمیز نیست»
 
بیشتر کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند معتقدند که برنامه‌ی هسته‌ای جمهوری اسلامی تنها در جهت اهداف صلح‌آمیز نیست: ۷۴ درصد آلمانی‌ها و ۶۴ درصد آمریکایی‌های پرسش‌شده بر این عقیده‌اند. ۲۹ درصد پرسش‌شوندگان آمریکایی به این پرسش پاسخ «نمی‌دانم» داده‌اند و ۷ درصد هم هدف برنامه‌ی هسته‌ای ایران را صلح‌آمیز می‌دانند. در میان پرسش‌شوندگان خاورمیانه‌ای کمتر از یک‌پنجم معتقد به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران هستند.
 
مؤسسه "YouGov" از ۳۱ ژانویه تا اول فوریه هزار و ۷۰۱ بریتانیایی، هزار و ۳۷ آلمانی، هزار و ۱۸ فنلاندی، هزار و ۷ سوئدی، هزار و ۳ دانمارکی، همین تعداد نروژی، ۹۹۹ آمریکایی و ۹۸۹ نفر از مناطق مختلف خاورمیانه را مورد پرسش قرار داده است. در مجموع ۸ هزار و ۷۵۷ نفر در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند.

+169
رأی دهید
-95

kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
هر چی‌ که میخوان فکر کنن . ایران از نظر من بمب اتمی‌ لازم داره از نون شب واجبتره . هر ایرونی وطن پارست هم باید اینو بخواد . بمب اتم اگر بده چرا اونها دارن ؟
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 13:47
greentree - تهران - ایران
این حکومت لجن اسلامی باید از ایران بره حالا به صورت صلح آمیزتر باشه چه بهتر ،این حکومت همه جا رو به لجن کشیده
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 14:24
greentree - تهران - ایران
بیشتر مردم آمریکا از اوباش‌های اسلامی متنفرند مخصوصا زنها که همیشه از اوباش‌های اسلامی وحشت دارند برای همین موافق حمله به اوباش‌های اسلامی ایران هستند
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 14:44
danial nabi - استكهلم - سوئد
آمریکا ماهیت تروریستیش بّر ملا شد،هیچ غلطی نمیتوانید بکنید، آمریکا بزودی متلاشی میشود. خود تروریست هستید و از ترور دفاع می‌کنید ننگ بّر آمریکا انگلیس اسرائیل و متهدانش.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 14:48
alirezainn - شیراز - ایران
نه بابا ایول عجب نظر سنجی من هم یه نظر سنجی دیدم که امریکایی ها ایران رو نمی شناختن. این نظر سنجی حتما بین رئیس جمهورهای امریکا و اسرائیل انجام شده. اگر چه در هر صورت توان حمله به ایران رو ندارند
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 15:05
gach boy - وین - اتریش
خوب ماهم موافق با برخورد شدیدتر با آمریکا و متحدانش هستیم،،،اینا فک کردن کی‌ هستن؟؟؟
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 15:48
آدم معمولی - آرمانشهر - ایران
اگه کل دنیا متحد بشن حریف ما نمیشن.این کشورای ترسو که تا تعدادشون به 20 کشور نرسه جرات اظهار نظر ندارن هم واسه ما دم دراوردن.جرات اینو دارین در مورد هلوکاست یا مساله فلسطین و اسرائیل یا بمباران اتمی هیروشیما یا جنبش 99 درصدی یا نژاد پرستی و خیلی چیزای دیگه نظرسنجی بزارین.دانمارک!!!هه هه هه حاظرم به تنهایی با یه کلاش و دوتا نارنجک ظرف یک روز و نیم دانمارک رو فتح کنم.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 15:55
pari.nadaf - اهواز - ایران
من از جمهوری اسلامی متنفرم . ولی متاسفم برای کسانی که : حتی این نظر سنجی رو گزارش می کنن آمریکا به چه حقی بخواد به ایران حمله کنه مگه کره خاکی جنگله که هر کی به هرکی حمله کنه (ضمن اینکه تهدید به محو اسراییل هم محکومه) ببینید تو بحرین(ایرانیها) تو ترکیه(کردها) تو ایران (سیاسی ها)و .. هر روز ده ها نفر رو فتل و عام یا اعدام می کنند اروپایی ها و آمریکای ها کجان !؟ که حالا نظر سنجی می کنن و یا با ترکیه که دستش به خون کردها.. و کشورهای نژاد پرست عرب و.. حالا به فکر مردم سوریه هستن ! آخی چقدر مهربونن !
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 16:03
esmail62 - ابوظبی - امارات
بابا عجب دنیای شده مردم کشوری که خودشون تسلیحات هسته ای دارن ازش استفاده کردن صدها هزار نفرو کشتن حالا اومدن تو نظرسنجی شرکت کردن که اصلا کشوری که مشخص نیست تسلیحات هسته ای داره یا نداره و هیچ مدرکی هم بر علیه هش نیست باید باهاش برخورد شدید بشه دنیا به کجا رسیده واقعا خنده دار
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 15:10
golly47 - فرانکفورت - المان
حالا که شعار شما این است بمب اتمی‌ برای همه آری برای ایران نه ما را مجبور می‌کنید که بزرگترین بمب را بسازیم جنگ را شروع کردید ۹۹۹ سال طول خواهد کشید آن موقع ۹۹۹ درصد آمریکائیها بجنگ کردن رأی نمیدهند
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 16:36
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
کوککس از فرانکفورت. خدا شفات بده. همین و بس. تو و امثال تو رو فقط شفا بده. یا از بین ببره.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 16:44
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
گلی‌ ۴۷ از فرانکفورت. اون چیزی که برای کوککس همشهریت نوشتم، در مورد تو هم صدق میکنه... فکر کنم جمجمه شما خالیترین و تاریکترین مکان در کهکشان باشه.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 18:24
pooochooo - کلن - آلمان
بمب اتم ایران فقط بهانه است بانکهای امریکا و انگلیس خالی هستند و با راه انداختن جنگ میخواهند بانکهایشان را براه بیاندازند . danial nabi - استکهلم - سوئد حق با شماست.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 17:19
toksero -   گوتنبرگ - سوئد
ایران حق دارد بمب اتم داشته باشد کشوری که روزی ابرقدرت دنیا بوده. من نمیدانم چرا بعضی از ما ایرانیها کشور خود    را دوست نداریم  و به آن خیانت میکنیم .همه  دنیا عاشق کشورشان هستند اون وقت ما  چقدر وطن فروش داریم   آفرین        اصلأ تو ایرانی هستی?
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 17:18
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫تا وقتی آمریکا انگلیس فرانسه آلمان خودشون رو کل جامعه جهانی می دونند و کارشون عربده کشی و پارس کردن به دیگران هستش به کشورها مثل عراق حمله می کنند انگلیس جزایر مالویناس رو به زور اشغال می کنه بعدش هم با بمب اتم آرژانتین رو . ‫تهدید نظامی می کنه و در خلیج فارس کشتی های جنگی میارن پس بمب اتمی نیاز اول ایران هستش که از خودش دفا کنه و هر کی اینو نمی خواد بفهمه یک خائن به ایران مردمش و تاریخش هست درست مثل Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 18:40
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان تو فکر کنم یه عقب افتاده ذهنی هستی. اولا بمب اتم مصونیت نمیاره اگه میاورد شوروی با چندین هزار کلاهک اتمی از هم نمی‌پاشید ثانیا بمب اتم مسوولیت لازم داره که رژیم آخوندی با کمک به گروههای تروریستی تو این 33 سال نشان داده فاقد چنین مسوولیتیه ثالثا اگه موافق رژیم باشی که هیچی ولی اگه مخالف این حکومت باشی همون لحظه اول میفهمی که بمب اتم = اسارت آزاداندیشان
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 16:53
delbar33f - استکهلم - سوئد
خوب یه خورده انصاف داشته باشیم.ماها خارج از ایران نشستیم و اگه جنگ بشه یا تحریمهای روزافزون هیچ اتفاقی‌ واسمون نمیفته ولی‌ مردم بی‌چاره اونجا باید زجر بکشند که یه عده بی‌ شرم و بی‌ وجدان از جنگ و تحریم علیه ایران حمایت می‌کنن. راه بر انداختن حکومت فاشیستی ایران این نیست. در ضمن اینها کشورهای هستن‌ای که خودشون این مفتخورها رو سر کار آوردن و حمایتشون کردن. حالا چرا تقاص کاری رو که خودشون کردن ملت ستمکش ایران بده
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 19:08
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
فکر کنم برا خیلی از شما اتفاق افتاده باشه؛ وقتی آدم به ضعیفتر از خودش زور بگه یکی قوی‌تر از تو پیدا میشه که با همون منطق بهت زور بگه. این دقیقا برا رژیم ایران اتفاق افتاده؛ وقتی جمهوری اسلامی با مردم کشورش با منطق زور حرف میزنه و هیچ استدلالی را قبول نمیکنه، دستی قویتر از آستین حق بیرون اومده و داره با اینا به همون صورت رفتار میکنه. من فکر میکنم این همه قدرت را خدا بی حکمت به آمریکا نداده.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 19:51
jordanpol - آلبرتا - کانادا
اینا بدونید اینجا تبلیغات بر ضد ایرانی خفن بیداد میکنه.
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 20:06
oghab - هلسينكي - فنلاند
واقغا بی‌شرمی هم حدو مرزی داره .اسراییل ۲۵۰ کلاهک هسته‌ای اماده داره .فرانسه ۴۰۰.انگلیس ۱۸۰ .امریکا ۹۵۰ روس ۷۰۰هند .چین. پاکستان ۸ کلاهک .ولی ایران حق نداره .بی غیرت‌ترین ایرانی هم برای شما زرشک دم میکنند . تااخرین نفس ایستاده ایم
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 20:10
shiraz-shahr man. - شیراز - ایران
مرگ بر آمریکا مرگ بر اون نان کثیفا و لقمه ه که بخوان کشور خودشونو کوچیک کنن مرگ بر ایرانی‌ وطن فروش مرگ بر ادمیا کثیف که به کشورشون خیانت می‌کنن مرگ ذلت ....درود بر ایرانی‌ واقعی‌ ...جانم فدای وطنم.............
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 22:17
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران. ‫هیچ کشوری بمب اتم رو در کشور خودش منفجر نمیتونه کنه که مردمش را باهاش تهدید کنه هماتطوری که روسیه هم نتونست بمب اتم فقط برای بازدارندگی در مقابل کشوری هست که از بمب اتم استفاده می کنه که دیگران رو تهدید کنه. ‫جورج بوش و ژاک شیراک هردو ایران رو تهدید کردند حتی شیراک گفت کل تهران رو در کمتر از چند دقیقه باخاک یکسان می کنیم. ‫من برای کشورم حرف می زنم نه برای آخوند . امثال تو برای کی حرف می زنند ؟ !!!. ‫ترجیح می دم عقب افتاده زهنی باشم تا یک خائن مثل تو
‌پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 20:31
bita tehrani - ونکوور - کانادا
چطور اون رئیس دولت کودتا که میگفت اسرائیل را از نقشه دنیا محو میکنه،اسرییلی‌ها نباید واکنش نشون میدادن،یعنی‌ از قول شما آخوند پرستان حق چنین کاری را نداشتند،حالا که به خاطر همون حرف احمقانه این آتش به راه افتاده،مثل اسفند بالا و پایین میپرید که چرا اسرائیل بمب داشته باشه،آخوند نداشته باشه؟؟؟!!! شماها چه منطق جالبی دارین! این‌ها همه واکنش به دیوانگانی است که راس حکومت ایران هستند.مگر دوران خاتمی این حرفها بود؟ معلومه همه جهان از حکومتی که جوانان خود را روز روشن در خیابان میکشد میترسد،اسرائیل از همه بیشتر چون دیگر علنا کمک‌های حکومت به حزب الله مطرح میشود!.شما‌ها آنقدر شرف خودتان را فروختید که به جای صلح طلبی در منطقه خور میانه و درخواست غیر اتمی‌ شدن همه دنیا چوب در لانه زنبور کرده اید.به این میگن جنگ طلبی،نه چیز دیگر.واسه همتون متاسفم.
جمعه 21 بهمن 1390 - 03:31
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان من هم با اینکه مردم ایران بمب اتم داشته باشن موافقم و آن را یک حق دفاعی استراتژیک میدونم اما بعداز سرکونی رژیم آخوندی به همون دلایلی که در بالا گفتم. در زمان کنونی بمب اتم صد در صد به ضرر مردم ایران. در ضمن در دنیای کنونی امنیت یعنی داشتن اقتصاد قوی نه داشتن بمب اتم.
جمعه 21 بهمن 1390 - 05:44
golly47 - فرانکفورت - المان
اصفهان - ایران -تو نظر خودتو بگو برای چی‌ .. میپری به دیگران هر کسی‌ هر نظری که داره برای خودش محترم تو میخواهی‌ قبول کن یا نه با این کارت آبرو ریزی تو سایت میکنی‌ اینجا هرکس هر نظری که دارد میتواند بگوید به هیچ کس ربطی‌ ندارد اینجا آزادی است اصفهان نیست که به .. هم کار داشته باشند
جمعه 21 بهمن 1390 - 07:15
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان اگه کمی دقت کنی میفهمی که همین الان که من دارم برات پیام میزارم کشورم اشغال شده توسط نیروهای خارجیه. نیروهایی که مردم ایران را به بردگی گرفتن و هر بلایی که سرشون میخوان میارن. (کهریزک، اختلاس 3000 میلیاردی، شکنجه آزادیخواهان، شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران جرمه، حضور اعراب لبنانی و سوری و عراقی در تمام پستهای کلیدی.. بازم بگم). من میخوام کشورم را از نابودی نجات بدم.
جمعه 21 بهمن 1390 - 06:48
golly47 - فرانکفورت - المان
faryade khamoosh -آخن - آلمان - آن چیزی که برای اصفهان - ایران - نوشتم در مورد تو هم صدق می‌کند...ولی‌ من مثل تو فکر نمیکنم
جمعه 21 بهمن 1390 - 07:25
Qaderi - وین - اتریش
درود بر دوستان وطن پرسته ایران زمین.
جمعه 21 بهمن 1390 - 08:17
آدم معمولی - آرمانشهر - ایران
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان- احسنت.خوشم اومد.
جمعه 21 بهمن 1390 - 09:06
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
اگر این رژیم، حکومتی بود که به حقوق اساسی ملت خودش احترام میزاشت، اگر آزادی عقیده و بیان رو برای ملت خودش محترم میشمارد، اگر این رژیم حقوق ملت خودش رو پایمال نمیکرد، و ملت ایران ملت آزاده ای بود، آنوقت نه فقط من، بلکه تمام دنیا پشتیبان ایران میشد. ولی واقعیت چیز دیگریست. هزاران نفر که بخاطر داشتن عقیده سیاسی متفاوت یا به دار آویخته میشوند، یا در زندان های خوفناک ایران سال های گرانباهایشان را سپری میکنند، زیر شکنجه. بعدا این رژیم دم از گرفتن حقوق پایمال شده فلسطینی ها میزند. از بدو وجودش شعار مرگ بر این و مرگ بر آن سر میدهد، میلیارد ها دلار سرمایه کشور را معلوم نیست به کجا میبرد و حق مسلم هر ایرانی را میگیرد و میبرد و میخورد و هیچ کس هیچ اعتراضی هم نمیتواند بکند. آیا این رژیم حق حمایت دارد؟.
جمعه 21 بهمن 1390 - 10:23
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آیا ما به عنوان یک ایرانی میتوانیم این اجازه را به خود بدهم، از این رژیم خونخوار حمایت کنیم؟ آیا با خبر های خوفناکی که هر روزه از ایران از رفتار رژیم با ملت خودش به گوش و چشم ما میرسد جای حمایت هم باقی میگذرد؟ . آیا فکر نمیکنید که همه ملت ها از ایران ترس دارند، با دیدن رفتار هایی که حکومت با ملت خودش میکند؟ دولتی که ملت خود را زیر فشار قرار میدهد، با ملت های دیگر اگر توانایی آن را داشته باشد چیکار میکند؟ .
جمعه 21 بهمن 1390 - 10:24
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این جای افتخار نیست که رژیمی مثل ایران دارای فناوری سلاح هسته ای باشد. این جای ترس و وحشت است.سلاح های هسته ای دست شبه نظامی هایی همچون سپاه و بسیج. فکرش را بکنید... چه میشود. آیا این افتخارآفرین است؟. رژیمی که پول مردم خودش را دار ونزوئلا برای مردم آنجا و در سوریه و فلسطین و تروریست های دنیا خرج میکند، در صورتی که عده زیادی از ملت خودش به نان شب خود هم محتاج هستند. ما نه خود فروخته هستیم، نه نوکر امریکا، نه جیره خور. ما ایرانی هستیم.
جمعه 21 بهمن 1390 - 10:34
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫یک مشت بی هویت که بلد نیستند اسم ایران رو بنویسند می خوان بگن آیا ایران صلاحیت داشتن فن آوری اتمی . ‫نداره !!!!!!. ‫ما همیشه از این خائنین صدمه دیدیم . اما من به شما قول میدم ایران و ایرانی به جایگاه واقعیش خواهد رسید. ‫همین آمریکا برای صحبت با ایران فرش قرمز پهن خواهد کرد . ‫حالا چند نفر هم اینجا عو عو کنند این چیزی رو عوض نخواهد کرد
جمعه 21 بهمن 1390 - 13:24
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقای kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان برای شما و امثال شما آرزوی شفا دارم. براتون یکبار هم نوشتم. مغز شما خالیترین و تاریکترین مکان در دنیاست. شما‌ها برای این رژیم مثل آب برای ریشه درخت می‌مونید. کاملا حیاتی. این رژیم با بی‌ مغز‌هایی‌ مثل شما زنده است. خیلی‌ دلم میخواد بدونم در آلمان چیکار می‌کنید. کجا دقیقا زندگی‌ می‌کنید. در چه شرایطی زندگی‌ می‌کنید. واقعا برام جالبه
جمعه 21 بهمن 1390 - 14:54
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. ‫مطمئن باشید من از مالیات دهندگان هستم در دو رشته تخصص دارم و مثل خیلی ها که دوروبرتون می شناسید ازکیسه دولت آلمان نمی خورم بلکه با مالیات امثال من شکم جیره بگیران سیر میشه چون آنجلا مرکل از جیب امثال من داره شکم بعضی هارو. ‫پر می کنه . و اینجا زندگی کردن من معنیش این نیست که چوب حراج رو کشور ایران و مردمش یا تاریخش بزارم. ‫و از اینکه از چند تا آخوند هم خوشم نیاد دلیلی نیست که به کشورم خیانت کنم و بگم آمریکا یا اسرائیل به ایران حمله کنید. ‫شما اگر سر سوزنی عرق ملی داشتید اینجوری علیه کشورتون حرف نمیزدید . ‫خدا رو شکر که فریاد امثال شما خاموشه . من از کسی دفاع نمیکنم فقط از کشورم و مردمش. ‫تا وقتی اوباما سارکوزی مرکل و بقیه ارازل و اوباش به طرف کشور من پارس می کنند این حق من و مردم ایران هست که . ‫دهان اینهارو به خاک بمالیم و با داشتن بمب اتم این کرمهای خاکی که می خوان نقش مار افعی رو بازی کنند دیگه به درون . ‫همون سوراخهاشون می خزن . ‫
جمعه 21 بهمن 1390 - 15:31
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. ‫اگر هم سؤال میکنی چرا اینجا زندگی می کنم اون هم دلیل خاص خودش رو داره که به کسی ارتباط نداره
جمعه 21 بهمن 1390 - 15:32
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
غلط کرده ، ما مسائل داخلیمون را خودمون حل میکنیم. وطن فروش ها هم میتونن در لباس امریکایی به کمک امریکا بروند و مائیکه هم ج. اسـ... و هم امریکا را ضد انسانیت و برابری و دمکراسی می دونیم ، بموقعش با این رژیم در می افتیم و این مستلزم آگاه شدن مردم ایران هست که متأسفانه تعداد ناآگاهانش بیشتر از دیگری هست.
جمعه 21 بهمن 1390 - 18:31
oghab - هلسينكي - فنلاند
با این کامنت‌های این میهن فروشان .واقعا کهریزک لیاقت شماهاست .اب به اسیاب دشمن میریزند .بی هویت‌های بازنده
جمعه 21 بهمن 1390 - 20:29
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
***چون از اسلام و جمهوری اس‌ اس‌ لامی متنفر هستم ؛ بنابر این به هر طریقه ممکن با سقوط آن موافقم ! به امید روزی که ایرانی‌ داشته باشیم بدون وجود این دین کذایی و دروغین !
شنبه 22 بهمن 1390 - 07:25
Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان. *** دوست عزیز تو از طرز نگارش و پاسخ دادن ات به سوال Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان,, مشخص است که داری خالی‌ می‌بندی و طریقه ی حرف زدن شما خیلی‌ شبیه ساندیسی هاست تا یک آدم تحصیل کرده ی ۲ تخصصه !, در ضمن خداتو شکر کن که توی کشور دمکراتیکی زندگی میکنی‌ که از تمام مزایا اش و حقوق شهر وندی اش بهره مند هستی‌ و آزادانه در امنییت کامل داری زندگی میکنی‌ و سران کشورشان را هم اراذل و اوباش خطاب میکنی‌ !!!، تصور کن اگه توی ایران بودی نسبت به سران جمهوری اس‌ اس‌ لامی این حرفها را می‌زدی ؛ قپونی ات میکردند و از سقف اویزانت میکردند و چند روزی هم توی کهریزک آنجوریها ازت پذیرایی میکردند و بعدش هم محارب با خدا و رسول خدا می‌شدی و نهایتا الفاتحه !!!
شنبه 22 بهمن 1390 - 09:25
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
واقعا من باید جواب جهل شما رو بدم ؟
شنبه 22 بهمن 1390 - 12:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.