دکتر روازاده: اگر از واجبی استفاده نکنید مسلمان نیستید

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

+98
رأی دهید
-363

salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
باز این احمق دهنشو وا کرد
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:00
jengir - سئول - كره
مرتیکه مثل بززززززززز چرند میگه ........احمق
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:20
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
پسر شجاع - تهران - ایران - بسیجی باخدای خوشبخت! تحویل بگیر آقا رو! این بهشت و تازینامه و دین و آیین ارزانی شما عقب ماندگان اسلامی! این اسلامی که خودت رو به خاطرش تیکه و پاره میکنی و آن الله خیالی شما مسلمین عاشق واجبیه! اگر نزنید مسلمان نیستید و به بهشت خیالی الله وارد نمیشوید. آخه حوریان بهشتی اونجا از پشم و پیلی خوششون نمیاد! بر عکس این دنیاست که مسلمین عزیز را از روی درجه پشمشان میتوان شناخت! از کوزه همان برون طراود که در اوست! از این پیت پر از پهن فرد اعلا هم چنین مهملاتی بیرون میزند. تازه این یارو دانشمندتون هست! برو سراغ علامه مجلسی و بقیه گدا زادگان اسلامی! غوغاست! عقل که نباشد جان در عذاب است. بالاخره یکی باید از شما مونگولها سواری بگیره!
شنبه 1 بهمن 1390 - 01:21
ابولولو - توکیو - ژاپن
آهای کاربران. بدانید من مسلمان نیستم طبق این فرمول.
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:27
alaba - لاهه - هلند
این که مال ۳ ماه پیش که. چرا دوباره گذاشتید.
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:14
daniall - نانت - فرانسه
خوب دیگه استفاده از واجبی هم در اسلام واجب کردن حتما یکی‌ از آقا زادها‌ کارخونهٔ واجبی زده این هم تبلیغاتشه. خدا بیامرز شهید سعید امامی سرطان داشته با واجبی شیمی درمانی میکرده بیچاره ما فکر میکردیم خودکشی بوده .مرد حسابی‌ آخه اینم تحقیق تو میری میکنی‌،الان ۶ هزار ساله مسالهٔ موهای زائد واسه آدم حل شده تو الان امدی?120 سال پیش هسته رو شکافتن این هنوز گیر موهای زیر بغل ملته نصف ملت زیر خط فقر هستن میگه نداری پول قرض کن وگرنه مسلمون نیستی.بر شرافت نداشتتون حـ... های روانی
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:47
shadow of london - لیدز - انگلستان
بادرود،جناب روازاده عاجزانه استدعا می‌کنم جلوی تشعشع‌های علمی‌ تو نو بگیرید،با سپاس ،بیدرود
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:53
pahlavi100 - کالیفورنیا - آمریکا
به امید روزی که با قرار دادن نوشادر در وجود این استاد و دیگر آقایان آخوند وادارشان کنیم که چهار نعل میهنمان را ترک کنند و ایران را به صاحبان اصلیش که ملت ایران هستند بسپارند.
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:57
suhail - دبی - امارات
مرتیکه احمق تو خودت هم می دانی چی می گی؛فوراً می گویند امام رضا فرموده؛امام رضا وسایر ائمه اهل بیت از شما بری هستند خدا لعنتتان کنه با این دروغ بافیتان؛مشتی ادم کودن هم جلو او نشسته اند ودارند به اراجیف او گوش می دهند؛بی همه چیز
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:54
friendfarway - سیول - کره جنوبی
خوب راست میگه منم موافقم.
شنبه 1 بهمن 1390 - 03:41
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
تو از هر چیز گندی که می‌خوای استفاده کنی‌ آزادی دیگه به بقیه مردم کار نداشته باش ابله
شنبه 1 بهمن 1390 - 04:23
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
اینکه روانیه بابا.البته واسه یه عده خیلی دانشمنده اما بذار بمونه واسه همون عره عوره ها.
شنبه 1 بهمن 1390 - 04:48
Hooman_Great_Britain - لندن - انگلیس
دکتر روانی‌ زاده
شنبه 1 بهمن 1390 - 05:08
greentree - تهران - ایران
سخنی از تازی زاده اوباش اسلامی با مدرک تقلبی پولی‌ دکترا
شنبه 1 بهمن 1390 - 05:17
Harfemoftonistam - لندن - انکلستان
بی‌چاره دلش پره حتما زن پشمالو داره که اینقد واجبی واجبی می‌کنه ولی‌ بد نیتس یک کم واجبی هم به پشم سرو صورت خودش بزنه
شنبه 1 بهمن 1390 - 05:35
freedom - لوس انجلس - آمریکا
بازم این یارو روانی‌ زاده شروع کرد، هر چیزیو نسبت میده به دین اسلام. واقعا روانی این یارو، اینا روز به روز زیادتر میشن تو ایران .
شنبه 1 بهمن 1390 - 05:50
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
زمان پیامبر که واجبی وجود نداشت
شنبه 1 بهمن 1390 - 06:42
hossein75 - جوهور - مالزی
باز قرص آبی‌ها رو خوردی ...
شنبه 1 بهمن 1390 - 06:46
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران
من واقعا متاسفم برای امثال این اقا که با این جملات دارن اسلام رو به گند میکشن.شرم بر شما نادان های مدعی دین. خیانتی که شما به اسلام و انسانیت کردین هیچ ملتی نکردن.شرف و عزت مردم ایران رو زیر سوال بردیدوننگ بر شما و انهایی که به خاطر پول و منصب دور شما جمع شدند.
شنبه 1 بهمن 1390 - 06:59
اقتدار - هالته - دانمارک
دقیقه 4:12 رو ببینید, حال کردم اون پسر چه خوابی کرده ایول.
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:41
shirzan - برلین - آلمان
اونا دیگه چه منگول هایی هستند که میان تو جلساتش تازه نت برداری هم می کنن کم مونده وسط حرفاش هم همه بع بع کنند . ( ای خدا نجاتمون از این حماقتها نجاتمون بده)
شنبه 1 بهمن 1390 - 08:01
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
هاهاهاها وای در مورد چه چیز مهمی‌ تحقیق کرده مرتیکه... واجبی‌ بده به اون رهبرت ریششو بزنه چون بزودی باید فرار کنه
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:45
Dara va sara - پرت - استرالیا
آهای انهایی که به این آغا توهین میکنید.. این را بدانید که این شخص یک دانشمند اسلامی هست و در رابطه با علم علمای اسلامی (امام جعفر صادق و امام رضا) و غیره تحقیق کرده.و این مهملات را بدست اورده..فکر نکنید که سواد و تفکر بزرگان اسلام چیزی بیشتر از این بودند..علم و تفکر اسلامی فقط در حد سخنان این شخص بوده و نه بیشتر..افکار اشخاصی که در زمینه اسلامی درس خوانده اند یا درزمینه خرید و فروش ادرار شتر هست یا در زمینه الات کذایی بدن و لوات و واجبی و سکس هست...خود مسلمین انقدر شرمسار هستند که وقتی میخواهند مثالی از دانشمندان اسلامی بزنند. نام ابوعلی سینا و غیره را میاورند. دریغ از اینکه این کوته فکران نمیدانند که اسلام کجا و علم کجا.
شنبه 1 بهمن 1390 - 08:41
آشی - لندن - انگلیس
من از همین امروز از نوره هر روز استفاده می کنم. فواید و مزایای زیاد داره.
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:49
sir.amir - منچستر - انگلستان
اینهارو از کجاش در میاره واقعا آدم چقدر نفهم باشه این اراجیفو بگه و یک مشت گوسفند هم اون جا بهه بهه میکنند این بود سرزمین ایرانیان که هزاران سال قبل از حمله عرب دارای دانش و فرهنگ بودن حال ببینید چه بالای آماده سره این مردم کجای دنیا یک دکتر میاد اینجور علمی را کشف میکنه این احمق فقط فکرش پائین تنه هستش اصلا یکی که تخصص داره بیاد بگه این ارجیف چی‌ هست این میگه؟
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:58
ننه نقلی - دبی - دبی
راست میگه مرتیکه دجال عقب مونده !!!! واسه ی همین سعید امامی عنصر پلید و جناینکار خودشونو با همین واجبی ها کشتند !!!!
شنبه 1 بهمن 1390 - 09:14
barak obama - اودنسه - دانمارک
من فکر میکردم این مجانین دنبال بمب اتمی هستن ولی ظاهرا هنوز ۱۴۰۰ سال تا این کار فاصله داران.
شنبه 1 بهمن 1390 - 09:28
man+to=ma - دوبی - امارات متحده عربی
و این شد که دجال ظهور کرد.......
شنبه 1 بهمن 1390 - 09:56
Soniger_Tag - گیسن - آلمان
خر و هر کاریش بکنی خر دیگه هیچ کاریش هم نمیشه کرد. الاغ بیشعوری هستی که داروهای آنتی کنسرن و همینطوری فرمولش رو لو دادی . آرسنیک و فسفر گوگرد... از فردا خودمون می سازیم دیگه...
شنبه 1 بهمن 1390 - 10:26
mohammad1888 - کیف - اکراین
معلوم نیست کدوم گوسفندی تریبون داده دست این گاو...
شنبه 1 بهمن 1390 - 10:26
Mossadegh - لندن - انگلیس
تحقیقات سال 2012 ... این اخوندهای صفر کیلومتر چه با دقت گوش میکنند!!
شنبه 1 بهمن 1390 - 10:35
Worldwide - لندن - انگلستان
کسانی که نظر دادند، این آقا با این حرفاشون آبروی اسلام رو می بره لطفا برن کتابهای اسلامی رو بخونن بعد إظهار نظر کنند. عین مطلبی را که در رساله خمینی آمده را برایتان کپی میکنم تا از علم علمای اسلام بیشتر آگاه شوید. احکام نکاح یا ازدواج و زناشویی از رساله خمینی . مسئله شماره 2459:مستحب است در شوهر دادن دختری که بالغه است یعنی مکلف شده( نُه سالگی ) عجله کنند، حضرت صادق علیه السلام فرمودند: یکی از سعادتهای مرد آن است که دخترش در خانه او حیض نبیند. بیشتر چیزهای که در قانون اساسی هست از روی کتابهای مزخرف همین آقا کپی شده.
شنبه 1 بهمن 1390 - 10:58
pariha - كويت - كويت
یکی نیست به این گوساله بگه تو خودت واجبی هستی اینقدر چرند نگو.
شنبه 1 بهمن 1390 - 11:16
Saajan - تورکو - فنلاند
من فکرمیکنم این یارو تجار واجبیه که اینجوری از دین مایه میزاره.
شنبه 1 بهمن 1390 - 11:21
mohsen_raja - تهران - ایران
قربونش برم آقا امام رضامون چرا در رابطه با واجبی اینقدر خشونت بخرج دادن؟ گناه ما چیه که هم می‌خوایم مسلمون بمونیم و هم وُسعمون نمی‌رسه هر روز یکبار نوره بکشیم. آخه من برم مثلا به همکارم بگم یه مقدار پول بهم قرض بده من می‌خوام برم واجبی بذارم؟!!! ولی در کل من معتقدم این روایات و احادیث صد در صد واقعیه و اگر بررسی بشه به همون امام رضا می‌رسه و اگر بیشتر تحقیق بشه معلوم میشه که احتمالا؛ یا عیالهای اون حضرت نظافت رو در حد فاجعه رعایت نمی‌کردن و یا اینکه ایشون در تجارت واجبی دست داشتن لذا مجبور به دادن این فتوا برای امت همیشه در صحنه‌شون، شدند. این اراجیف در تاریخ درخشان اسلام عزیز کم نیست.
شنبه 1 بهمن 1390 - 10:45
sasan83 - شیراز - ایران
حالا ببینید، یه گوسا له‌ هایی مثل این استاد دانشگاه در سال ۲۰۰۰ میلادی هستند در ایران. رهبرت که اون باشه باید توی احمقو دکتر بدونه و بذارتت اون بالا.
شنبه 1 بهمن 1390 - 11:40
uk citizen - لندن - انگلستان
یه کم واجبی بزن به ریش و پشم خودت دیوانه ،کمی‌ هم بخور بلکه لال بشی‌. احمق.
شنبه 1 بهمن 1390 - 11:52
dara20 - تهران - ايران
لابد این دکتر قلابی سلطان واجبی در حکومت کثیف اسلامی است. واجبی بده به آخوندها و ریشو‌های رژیم وقاحتی تا روی ریش کثیف‌شان بمالند و از این چهره حیوانی در بیان.
شنبه 1 بهمن 1390 - 12:34
katrina - لندن - بريتانيا
قابل توجه ساندیس خور‌های پشمالو :))
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:26
mlowes - واشنگتن - آمریکا
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران. شما با این آقا نسبتی نداری؟ بسیجی‌ روشنفکر؟ بسیجی‌ و روشنفکر؟؟؟ حالت خوبه بابایی؟ بسیجی‌ که روشنفکر نمی‌شه. مثل اینکه بگی کچل مو فرفری! بسیجی‌ و روشن فکر!!! جلّل خالق!!!!:)))) ... ولی‌ .... بسیجی‌ بعدش هم روشنفکر! آقا اگر چنین چیزی وجود داشته باشه حتما باید به وجود خدا ایمان آورد:))) ...
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:56
mlowes - واشنگتن - آمریکا
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران. در ضمن اسلام همین چیزی که این احمق میگه. و اون هایی هم که فکر میکنند که اسلام خیلی‌ چیز عجیب غریبیه خیلی‌ به خودشون زحمت ندن که برن کتابهای مختلف بخونند. یک بار همون قرآن رو از برگ نخست تا پایان بخونید. اگر فکر کردید که اسلام دین صلحه بدون اینکه وقت تلف کنید زنگ بزنید به یک روانپزشک که بستریتون کنه. و تا اومدن آمبولانس هم خودتون رو با زنجیر به یک میله یا چیزی شبیه به اون ببندید که به کسی‌ حمله نکنید.
شنبه 1 بهمن 1390 - 14:01
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
اینها واجبین را تو حوزه‌ها انبار کردن برای تحقیق و سرعت عملش چون آن روز که فرا برسه وقت نیست باید واجبین استفاده کرد تا صورت کریهشان را عوض کنند. خودشان می‌دانند که آن روز نزدیک است.
شنبه 1 بهمن 1390 - 14:02
True GriT - شاهی - ایران
باید فامیلت و بزاری روانی زاده ، مرتیکه فقط چرند میگه !!
شنبه 1 بهمن 1390 - 16:06
باقلوا - ایرانشهر - ایران
واجبی چی هست اصلا ؟! خوراکیه ؟ پوشاکیه ؟ یکی توضیح بده لطفا .
شنبه 1 بهمن 1390 - 16:28
ehsan uk - ساندرلند - انگلستان
حرف مفت که مالیات نداره اصلا کنتور نداره.
شنبه 1 بهمن 1390 - 16:57
banafsha - سوندال سورا - ناروی
امید وارم خانمت همه روزه واجبی استفاده کند
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:00
toluene666 - لندن - انگلیس
راست میگه، کسی‌ که واجبی استفاده کنه سرطان خون نمی‌گیره ولی‌ حتما سرطان پوست میگیره. این مرتیکه روی هرچی‌ ساینس کم کرده. به راستی‌ که بعضی‌ از عزیزان درست گفتن که سود این بابا فقط در حد سود اسلامیه.
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:08
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
بچه ها یادتون نره.پس از آزادی ایران و سرنگونی جمهوری ننگین اسـ... این یارو چون عاشق واجبی هست را باید گذاشت تو یک بشکه 220لیتری واجبی واسه یکماه بماند تا مسلمان واقعی واقعی بشود. هر کس زودتر این روانی زاده را گرفت حتما این کار را بکند. تنها به خاطر دلسوزی میگم چون این یارو میخواد بره بهشت پس ما حتما کمکش میکنیم.
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:19
حمله نظامی - رشت - ایران
مشرک به خدا چرا توهین میکنی تف به شرفت
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:41
مگان_تهران_ایران - تهران - ایران
اگه 3بسته واجبی بریزی تو دهنش دیگه نمیره بالا ممبر کرکری بخونه
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:53
sam_1355 - كويت - كويت
این به درد 500 سال بیش میخورده
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:56
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
ساندیس ۸۸ کجایی نظر بدی٫ ساندیس شجاع بین چقدر دین تازی ات به فکر پشم مردم هست و نه خردشان و عقلشون، باز هم ساندیس بزنید بالا و طرفداری کنید از جهل و ظلم و جور و تحجر و ایرانتون رو به جیره ای ناچیز بفروشید، ننگتان باد
شنبه 1 بهمن 1390 - 18:10
Pezhman - وين - اتريش
چشمش به چهارتا زن افتاده.این همه موضوع مهم ...بند کرده به چه چیزی!!!!!
شنبه 1 بهمن 1390 - 19:23
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
لابد خودش روزی دو قلپ میخوره یک قلپ هم اماله میکنه تا سرطان نگیره.
شنبه 1 بهمن 1390 - 19:56
چکاوک - لندن - انگلستان
از این جهت بود که @سعید امامی@ مسلمان بودن خود را به اثبات رساند.
شنبه 1 بهمن 1390 - 19:49
مهم - بروكسل - بلزيك
البته از آقا رضا مشهد بیشتر از اینهم هم بر میاد چطور آهو را از چنگ شکار چی‌ نجات داد البته برای یسری ایرانی‌ عرب دوست بی‌‌ خاصیت خوب است چون اگه این دانشمند را هم ازشون بگیرن دق میکنند بیچاره‌ها
شنبه 1 بهمن 1390 - 19:52
Sarbaze Iran - وین - اتریش
mlowes - واشنگتن - آمریکا- اتفاقاً منم داشتم فکر می کردم که بسیجی روشنفکر نداریم، شاید اینا جزو اون دسته بسیجی هایی هستند که به جای ساندیس بهشون کلوچه میدن یا شاید هم یارانه بیشتری نصیبشون میشه، یا اینکه به جای زدن مردم با باتوم از شوک الکتریکی استفاده می کنند، به هر حال خوشا به حال ساندیس خورهایی که از امروز واجبی استفاده می کنند و چه حالی ببرن خواهران زینب
شنبه 1 بهمن 1390 - 21:07
دوست حق گو - لندن - انگلیس
واقعآ ادم میمونه چی بگه ،خدا اخرو عاقبت مارو بخیر کنه با این واجبی کِشهای مُنگول ،شاید هم این یارو یه چیزایی حالیشه که ما نمیفهمیم ،فقط من اینو میدونم که با واجبی نمیشه به جنگ دنیا رفت
شنبه 1 بهمن 1390 - 22:10
porharfi - آرنم - هلند
اون 2 زن چی زود جلسه را تـــَرک کردند!.رفتند که مسلمـــان ِ واجبـــی شــوند!؟
شنبه 1 بهمن 1390 - 22:50
gardash - برادفورد - انگلستان
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران. اسلام کجاش گند نیست ؟
شنبه 1 بهمن 1390 - 23:08
لسان الفعل - تهران - ایران
جناب دکتر روازاده، بوادر من ، دوست عزیز تو این موقعیتی که هر روز یک دانشمند را ترور می کنند إز شما بعید که دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را به مفت در اختیار مردم میگذارید خدایی ناکرده مراقب سربازان گمنام امام ١٤ که هستید
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 02:40
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران
خدمت اون دوستان عزیز عرض کنم.که اگه منظور از بسیجی یعنی ادم کشی,قتل,تجاوز ,اطاعت بی چون و چرا و اینکه فکر میکنند پاکترین ادم های روی زمین هستند .....پس ننگ بر بسیجی .دوستان این ها هیچی نمیدانند و فقط یکسری افرادی هستند که بدون اینکه فکر کنند خودشان رو رهسپار بهشت می یابند.بسیجی به ریش گذاشتن نیست بسیجی به چفیه گذاشتن نیست بسیجی به اقا اقا گفتن نیست .بسیجی حامی مظلوم بودن نه در لباس میش بودن و ذات گرگ داشتن.خیلی از انهایی که ادعای بسیجی بودن میکنند انها در طلبش بی خبرانند.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:06
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند. دوست عزیز! این ساندیس خورهای اسلامی مثل Bavar 88 و پسر شجاع که خودش رو با خدای خوشبخت میداند و بقیه دانشمندان و خردمندان را بی خدای بدبخت, این جور جاها پیدایشان نمیشود. چون صرف ندارد با همه کاربران درگیر شوند و حسابی کتک سایبری بخورند. بهمین خاطر علیرغم خواندن این کامنتها حسابی حرص و جوش میخورند ولی آفتابی نمیشوند. البته ساندیس شجاع استثنا هست چون درجه وقاحتش بالاست و هر لحظه برای فحاشی و ماله کشی بر اسلام آمادگی کامل دارد.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:13
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران. اولا نام شما جمع اضداد هست. بسیج و روشنفکری مثل دو تیغه قیچی میمانند که در دو جهت مخالف میبرند. روشنفکر بر جهل و بلاهت برش میزند و بسیجی بر خرد و مدرنیته! هر وقت از بسیج استعفا دادی و چند کتاب روشنگرانه در مورد نکبتی بنام اسلام خواندی و متوجه شدی که این کوزه پر از تعفن و عفونت که بوی گندش تمام کره زمین را برداشته چه بلایی بر سر تمدن و بشریت آورده آنوقت به جمع روشنفکران خوش آمدی. به شما توصیه میکنم کتاب 23 سال شادروان علی دشتی و شیعه گری و امام زمان و کتابهایی مشابه را بخوانید و حتما پای صحبتهای استاد عالی مقام مهندس بهرام مشیری که چشم دیدنش را ندارید بنشینید تا ریشه تمام این مهملات و بقول ولتر دروغهای آسمانی را بفهمید, باشد که رستگار شوید.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:24
helena_542000 - ایتالیا - رم
شماها که اینقد از اسلام و تمیزی بدتون میاد،فقط موقع سکس زنای اروپایی رو دیدین،شاید یه کم به خودشون جلا دادن،اگه روزهای معمولی‌ ببینین چی‌،من یه پزشک متخصص اورلوژی هستم،روزانه ۳۰ زن ایتالیایی رو ویزیت می‌کنم،دیگه داره حالم به هم میخور،موهای قسمت شرم گهیشون بعضی‌ وقتا از شلورشون هم بیرون میزانه،پر از کثافت و نجاست که به مها چسبیده،با بی‌ بسیار متعفن،همکارای من بهم میگن دیگه حالشون از هر چی‌ زن و سکس و غیر به هم می‌خوره،اگه کسی همکار من باشه متوجه خواهد شد که چی‌ میگم
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 08:32
zamanphp - تهران - ایران
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران : چه عجب یه حرف حساب از شما دیدم
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 09:21
baas - روتردام - هلند
اگر هم مصرف نمیکنید لااقل مثل امام راحل نوش جان کنید صواب داره .
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:51
Dionysos - پارسی - فرانسه
helena_542000 - ایتالیا - رم، پزشک متخصص اورولوژی هستید و فقط زنها رو می بینید؟! لابد در ایتالیا دکتر اورولوژی حق دیدن مردها رو نداره؟! موهای آلت تناسلی از شلوار بیرون می زنه؟!!! منظورتون شورته؟! امروز مردهای اروپایی هم موهاشون رو اپیلاسیون می کنند چه برسه به خانمهای اروپایی! شما لابد اسم پزشکهایی که کارشون برداشتن همیشگی موهای زائد با لیزر هست به گوشتون نخورده؟!! کلینیکهای زیبایی برای دفع موهای زائد در اروپا کم نیستند و مشتریهای زیادی هم دارند حالا چطور شده که شما در ایتالیا عاشق اسلام و واجبی موندید و از همکاران متخصص زیبایی و روشهای دفع موهای زائد اطلاعی ندارید!! یک پزشک دانا و فهیم حالش از بیمار و زن یا مرد به هم نمی خوره!! چقدر شما شبیه پروشات حرف می زنید همون بسیجی که حذف شد!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 12:49
باقلوا - ایرانشهر - ایران
واجبی چیه ؟ تو رو خدا یکی توضیح بده
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 14:20
چکاوک - لندن - انگلستان
helena_542000 < خانم دکتر هلنا ، آقای روانی زاده نیز خود را دکتر مینامد و بر این عقیده است که " با استفاده از نعل اسب در آشپزی، آهن بدن تامین می‌شود " نظر شما چیست خانم دکتر !!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:50
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند. چرا داری چرت و پرت میگی ..این بابا زبل خان قاطی داره ...همه اینجا می شناسنش ..تو هم عقلتو دادی دست این ..البته اگه عقلی باشه ..به جان خودت حاضرم به حساب شخصیم به امثال تو ساندیس بدم تا یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید ..در ضمن بیسواد! اهورا مزدا گفته پندار نیک گفتار نیک کردار نیک ..تو که با این کامنتت نشان دادی از همش مرخصی!..برای چه این اسم رو انتخاب کردی؟!..
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:50
آرمان144 - میسور - هند
helena_542000 - ایتالیا - رم. من که هند هستم و تقریا دارم ورشکسته میشم اگه همکار میخوای بخدا من هستم.فقط هر چه زوتر از اینجا نجات پیدا کنم هلنا خانم
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:55
*پسر شجاع* - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. باز که قرصاتو سر موقع نخوردی قاطی کردی :)..شاید هم ساندیس تاریخ مصرف گذشته خوردی توهم زدی لوول..این بابا هم یه بدبختیه مثل خودت ..باور کن جکهات بعضی موقعها خنده دار تر از جکهای این باباست ..در ضمن جای دیگه کم آوردی اینجا داری ضایع بازی میکنی؟!..معلومه سوزشت اینبار از نوع شدید بوده :)..جناب بیخدا این روشهای آب دوغ خیاری دیگه قدیمی شده هر کسی مخالف عقاید مسخره شما بیخداهای افراطی باشه بهش برچسب بسیجی و ساندیسخور بزنید ..
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 17:01
shahrooz93 - دبی - امارات
Dara va sara - پرت - استرالیا. باز هم آن چیزی که در رسانه گفته شد را باور کردی دوست عزیز؟ جالبه که تمام زندگی نامهٔ این آخوند پست فطرت را هم رو می‌کنی و می‌گویی که بسیار تحقیق کرده! اسلام آن چیز است که در قرآن گفته شده و آن چیزی که پیامبر اسلام یعنی محمد به آن عمل کرده. نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر! نه امام علی ملاک است و نه امامان دیگر و نه خمینی و نه این آخوند. خداوند بارها در قران تاکید کرده در امور فکر کنید و با عقل خود و کمک دیگر باخردان به سمت سعادت بروید و اگر اینکار را نکنید جایتان در جهنم است. پس بر هر مسلمان «واقعی» واجب است که در دهان این مردک بی‌خدا بزند و از دینش دفاع کند. این‌ها در اصل بندهٔ شیطانند. پیامبر بارها اشاره کرده که مردانی در لباس روحانیت آبروی دین را با زیرکی تمام خواند برد و شما نگذارید تا آن اتفاق بیفتاد. اگر می‌خواهی واقعیت را متوجه شوی برو و خدا را بشناس. فرقی هم نمی‌کند کدام از کدام دین. مسیحی (واقعی)، یهودی (واقعی) و اسلام همگی یک هستند. البته اگر به دنبال حقیقتی و غبار این رسانه‌ها جلوی چشمانتان را نگرفته باشد.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 20:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahrooz93 - دبی - امارات، این جمله ای که نوشتی از مسیحه نه محمد!!! «مردانی در لباس روحانیت آبروی دین را با زیرکی تمام خواند برد و شما نگذارید تا آن اتفاق بیفتاد. » چرا شما مسلمونها اینقدر دروغ می نویسید؟! مریض هستید؟ شما هم سعی کن از اسلام خارج بشی و به دنبال خدای بهتری باشی. الله تاریخ مصرفش به اتمام رسیده!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 20:29
Dara va sara - پرت - استرالیا
Dionysos -درود بر شما..تشکر از راهنمایی شما عزیزان. بنده بار اول بود که این جمله را شنیده بودم. البته از جمله ها که مثل اشعار خمینی که بعد از مرگش یکباره ظاهر شدش. شما خیلی میبینید.مانند جمله معروف امام حسین : اگر دین ندارین ازاده باشین.. که بنده نمیدانم این جمله را چه کسی اختراع کرده و زده به حساب حسین آقا..تشکر.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 08:03
Dara va sara - پرت - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران - . اگه نمیتونی با کسی بحث منطقی کنی . چرا کامنت میگذاری. همه در نزد شما یا قرص زدند یا نشئه هستند یا کیفیت مواد انها از طرف شما تشخیص داده میشود. یا جلوی درب ساحل لوختیها واستادی و از همه آمار میگیری.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 08:08
Dara va sara - پرت - استرالیا
shahrooz93 . شما یا فردی بسیار ساده و یا عاری از هرگونه سواد قرانی و یا بسیار با ایمان هستید. که هر سه این صفات بسیار خطر ناک از ان یکی هستند.و به نظر می اید که سنی نیز باشید.که برای ما فرقی نمیکنه.اولا. از کجا می دانید که این اقا دروغ میگوید؟ و با چه مدرک محکمی دارید که این اقا بنده شیطان هستند؟ زیرا این اقا نیز به همان اندازه شما مدرک و تحقیق دارد. در هر صورت اگر مسند و مدرک شما قران میباشد. ما بحث را بر پایه قران میگذاریم. امید وارم که مثل پسر شجاع از هر دری صحبت نکنید...
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 07:13
Dara va sara - پرت - استرالیا
shahrooz93 . کلا .الله.محمد و قران. هر سه اینها یک نفر هستند.و نوشته های قران فراورده مغز فرد ی هست که خود را پیامبر نامیده.از اینرو که تنها کسیکه توان صحبت کردن با الله را داشت و الله نیز تنها با محمد صحبت میکرد. پس محمد با نام و اختراع الله و قران توانست دست به هر نیرنگی بزند.و هر انگونه که خود دوست داشت میبرید و میدوزید. کسی نیز جرات نقد این یاوه سرائی ها را نداشته باشد.و اگر هم داشت به مانند مخالفان دیگرش ترور میشدند.در هر صورت قران پر از اشتباهات و یاوه گوییهاست. البته زیاد وارد قران نمیشویم و فقط برای دست گرمی یکی از آیه های ان را که همه مسلمانان هر روز 17 الی 20 بار میخوانند را مورد بحث قرار میدهیم تا به کوته فکری مسلمانان و دزدی مذهب فروشان اشنا شویم. مسلمانان و کلاشان مذهبی و خود محمد معتقد هستند که قران کلام الله میباشد و الله هست که انسان را مورد خطاب وفرمایش قرار میدهد و شخص فاعل میباشد./سوره*حمد*. در ترجمه . گویا الله اینبار خود را رهنمایی میکند و نگران خود میباشد و از الله دیگر کمک طلب میکند.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 07:55
farhad_swiss_zurich - زوريخ - سوئيس
باقلوا - ایرانشهر - ایران _ واجبی (نوره) ماده‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن استفاده می‌شود. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده‌است./دستور مصرف: در موقع استفاده باید بدن خشک باشد و داروی نظافت رقیق نباشد. بهتر است موقع مصرف از دستکش استفاده شود. حتماً از آب داغ برای تهیهٔ آن استفاده کنید. آن را بر روی موهای زائد قرار دهید (در حالی که بدن خشک و تمیز است) و از مالیدن بیش از حد آن خودداری کنید. پس از ۵ تا ۶ دقیقه آن را بشویید و با دست موها را به راحتی جدا کنید. ماندن بیش از حد آن بر روی پوست ممکن است منجر به آسیب دیدن پوست (مثل حالت سوختگی) شود. همچنین ماندن بیش از حد روی ناخن ها باعث میشود ناخن تا حد بسیار زیادی نرم شود و از بین برود. این ماده بوی خاص و تندی می‌دهد. بهتر است در هنگام استفاده از واجبی بدن در حالتی باشد که درزها و تو رفتگی ها قابل دسترس باشد و حرکت اضافی نداشته باشد.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 09:58
setareh70 - تهران - ایران
من که با خوندن این کامنتها از خنده روده‌بر شدم، شما رو دیگه نمیدونم.. ولی‌ خدا پدر این روازاده رو بیامرزه که با شنیدن حرفاش و این کامنتها انگار که ۱۰۰ تا فیلم کمدی دیدم.....ا
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 10:59
Dara va sara - پرت - استرالیا
shahrooz93 . اگر به ترجمه آیه (حمد) نگاه کنی خواهی دید که شخص سومی با الله مشغول صحبت میباشد و دعا میکند. ولی کتاب قران قرار بود که فقط الله صحبت کند و بنده بشنود. ولی متقلبان فراموش کرده اند که باید این قسمت از قران را نیز حذف کنند.خود اینچنین اشتباهاتی ان هم برای اللهی که دنیا را با این همه دقت (به گفته مسلمانان) افریده. اینچنین افتضاحی در کتابش قرار دهد. که حتی ناشی ترین نویسنده انسان اینچنین کاری را نمیکند. . قسمت دوم.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 12:29
Dara va sara - پرت - استرالیا
معمولا نویسنده کتاب هر اتچه که در ذهن دارد به تگارش در میاورد. آیه 61و62 سوره احزاب از دو جهت مورد بحث میباشد. 1.ترجمه ایه: اگر منافقین ..انان که در شهر آشوب میکنند..انها افرادی ملعون هستند. دستگیر کنید و با بیرحمی انها را بکشید./ . اولا چه کسی مشخص میکند که چه کسی منافق هست یا نه؟مسلما ملاها و یا حجت اسلامان(خامنه ای) همان کاری که خامنه ای با جوانان در سال 88 کرد. درواقع ج اسلامی در طول حکمرانی خود حتی یک قدم هم از آیه های قران فراتر نگذاشته و هر انچه که قران گفته عمل کرده.2.از ترجمه آیه مشخص میباشد که خدا چه خشم دیوانه وار نسبت به آفریده های خود دارد. خشمی که خارج از هر گونه منطق و دمکراسی. خشمی که متعلق به یک بیمار روانی و جانی میباشد.حال از تو میپرسم. شخصی که اینچنین افکار روانی و جانی دارد. آیا میتواند عادل و یا آگاه باشد؟ خواهش میکنم که چرند تحویل من ندهید. میدانم که حتما بخشنده میباشد..ال و بل و ..
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 13:02
shahrooz93 - دبی - امارات
Dionysos - پارسی - فرانسه. دوست گرامی بهتر است که شما بروی و تحقیق کنی. موسی (ع) و عیسی (ع) و محمد (ع) همگی و پیامبران یک خدا هستند. همگیشان به نوعی آن جمله‌ای که من در بالا نوشتم را گفته‌اند. در ضمن آن جمله‌ای که من در بالا گفتم عین کلام محمد و یا عیسی نبود (یعنی کلمه‌ به کلمه ننوشتم) بلکه فقط آن چیزی که این سه پیامبر گفته‌اند را با لحن خودم نوشتم.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 19:22
shahrooz93 - دبی - امارات
Dara va sara - پرت - استرالیا. شما دو موضوع را بیان کردید: ۱-سوره حمد ۲-آیه‌های ۶۱ و ۶۲ سورهٔ احزاب. در مورد موضوع سورهٔ حمد. نام اصلی این سوره، «فاتحه» است. به معنی سرآغاز. این سوره در ابتدای قرآن آمده. همچنین این سوره همانطور که خود شما با لحنی تمسخرآمیز گفتید، هر کسی که نماز می‌خواند (چه در باطن مسلمان و چه در ظاهر مسلمان) روزی ۱۰ بار آن را در نمازشان می‌خوانند. از موارد بالا هر کسی که خود فکر کند و گوش به دست افرادی که با قدرت رسانه و سرگرمی مردم را فریب می‌دهند ندهد این نتیجه گرفته می‌شود که سورهٔ فاتحه برعکس تمام سوره‌های قرآن، که همه از زبان خدا است، توسط خدا اما «به نیابت از بندگان» است. که هدفش نشان دادن روش صحیح حمد و ستایش پروردگار جهان است. امیدوارم منظورم را رسانه باشم.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 19:55
shahrooz93 - دبی - امارات
در مورد تفسیر دومتان از این آیه که گفتید خداوند بیمار روانی است فقط چند سوال را مطرح می‌کنم: چه طور است که خدا را برای آنکه برای زمین جاذبه گذاشته یک مریز روانی بدانیم زیرا هر ساله هزاران نفر با هواپیما سقوط می‌کنند و یا از بالای ساختمان‌ها و کوه‌ها به پایین می‌افتند و می‌میرند؟ یا مثلا موضوع آفرینش را زیر سوال ببریم و بگوییم که خدا بی‌کار بود که ما را آفرید؟ یا مثلا چرا به انسان قدرت اختیار و انتخاب داد؟ مگر نمی‌دانست که با این کار امکان زیادی وجود دارد که فرزندان آدم به دام شیطان بیافتند؟ شما لطفا به من بگویید که سوال‌های بالا را چگونه ارزیابی می‌کنید تا من ادامهٔ بحث را اگر صلاح بود انجام دهم.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 20:20
shahrooz93 - دبی - امارات
در مورد دوم. سورهٔ احزاب در آیه‌های ۶۱ تا ۶۲. اول برای فهمیدن این سوره لازم است که معنی کلمه منافق را بدانید. منافق هم خانوادهٔ کلمهٔ «نفاق» است. در لغت به معنی «دوچهره» یا «دورویی» و در اصطلاح به معنی کسی که در آشکار ادعای مسلمانی کند ولی از پشت خنجر بزند. یعنی دقیقا همین چیزی که این آخوندها هستند. آقای خامنه‌ای و اطرافیانش نمونه کامل و بارز منافق هستند. کسانی که در ظاهر خدا را می‌پرستند اما در اصل خوی شیطانی دارند. حال شما می‌گویید که از کجا باید فهمید و چه کسی این موضوع را تائید می‌کند. این موضوع را خدا تایید می‌کند. همانطور که در خود آیه هم موجود است، خدا نگفته که «بکشید» بلکه گفته کشته «خواهند شد»!
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 20:20
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. ظاهرا مثل اینکه واقعا حالت خوب نیست ..چون اگه یه کم از اون حال نشئه گی بیای بیرون می بینی ..که این دوستان بیخدات قاطی کردن. در صفحه ای که من باهاشون حرفی نزدن برای من پیام گذاشتن ..و شروع به گفتن چرت و پرتهایی که لایق خودشون هست کردن ..در ضمن من یفیت جنسی که مصرف میکنید رو از کامنتهایی که می نویسد متوجه میشم لوول..مثل همین حالا که معلومه جنسش خیلی خوب بوده که نفهمیدی این دوستای عقده ایت بودن که اولین کامنت رو نوشتن و در حقیقت عقده هاشون رو خالی کردن ..وگرنه من با آدمهایی مثل اینها حرفی برای گفتن ندارم ..
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 20:25
Dara va sara - پرت - استرالیا
shahrooz93 -امیدوارم که در جواب سوره حمد. با ما شوخی کرده باشی؟ که عین جواب شما را مینویسم:(توسط خدا اما «به نیابت از بندگان» است. که هدفش نشان دادن روش صحیح حمد و ستایش پروردگار جهان است)...اولا.در جای از این آیه که الله ان را عنوان نکرده. شما اینرا از کجا میدانید؟ ایا وکیل خداوند هستین؟یا این فقط تفسیری از ذهن شماست .دوما.(به نیابت از بندگان) معنی این جمله را من نمیفهمم.یعنی الله از طرف مردم به خود مردم درس ستایش به شخص سوم که پروردگار جهان هست را میدهد؟گویی که الله تمام امورات دنیوی و اخلاقی دنیا و عالم را رها کرده و در اولین کتاب خود نگران ستایش خودش میباشد. اگر شخصی اینچنین عملی را انجام دهد. بنده به او خواهم گفت: شخصی بسیار خودخواه و مغرور و خودبین میباشد. حال از تو میپرسم که: اگر خامنه ای اینچنین تقاضای ستایش کند. شما چه جواب خواهی داد؟ ثالثا: الله چه نیازی به ستایش من دارد که اینگونه تنها نگران حمد گویی من هست. اقای محترم. حال جالب این هست که الله دائما بر بی نیاز بودن خود پافشاری میکند.ولی در اولین ایه خود التماس نیایش را دارد.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 04:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
shahrooz93..مومن متعهد با غیرت متعصب. شما زمانی میتوانید به یک موفقیت برسید که ایمان خود را کنار بگذارید و به تمام مسائل زندگیتان با یک عدالت و دیدگاه مناسب و عاری از هرکونه تعصب بنگرید.البته نتنها در مورد دین بلکه در تمام موارد زندگی. ستایش پروردگار ساخته ذهن شماست. چرا که انسان همیشه دوست داشته که اشخاصی از ان ستایش کنند و یا خود او اطاعت دیگران را بکند. بیا بار دیگر زمانی که خواستی قران را بخوانی. چشم بصیرت را ببند و با چشمی پر از عقل ان را بخوان..چه بسا که اگر اللهی اگر وجود داشت نه نیاز پرستش داشت نه اینهمه مشکلات در اثبات وجود خود را داشت.که هی نامه رسان بفرستد و هی کتاب چاپ کند. و هی دینداران وکیل خدا شوند.دین بهترین راهی میباشد که افراد ساده اندیش را خام کرد. دین بهترین راه میباشد که عده ای افسار به گردن ما بیندازند.که خود میبینی. من دیگر درباره ایه احزاب با شما بحث نمیکنم که جواب شما بسی دورتر از انتظار من بود.که چه ربطی به جاذبه داشت. ما طرز بفکر و سلامت اخلاقی نویسنده را مورد بحث داشتیم. نه قدرت آفرینش.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 04:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahrooz93 - دبی - امارات، آقای محترم بنده چه رو باید تحقیق کنم؟ شما حتی الفبای ادیان دیگر رو هم نمی شناسید بعد می نویسید عیسی و موسی مثل محمد پیامبر بودند!!! عیسی برای پیروان خودش پیامبر نیست پسر خدا یعنی خداست! در باره موسی هم از کاربرهای اسرائیلی ایرانی بپرسید به شما توضیح خواهند داد. شما جمله انجیل رو به زبان خودتان نوشتید و به اسم محمد اتیکت می زنید. یعنی چه؟ در قران شما الله از برده و کنیز برای محمد سخن گفته و ازدواجهای متعدد جناب محمد!! بنده به کسی که برده دار و صاحب چند زن هست آدم هم خطاب نمی کنم چه برسه به اینکه آن شخص لیاقت راهنمایی دیگران را هم داشته باشد. نیاز به تحقیق نیست مثل روز روشنه که محمد و قرآن بوی تفکر بادیه نشینی می دهد!!! .
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:53
Dionysos - پارسی - فرانسه
Dara va sara - پرت - استرالیا، درود بر شما دوست عزیز، متاسفانه مسلمانان سواد و اطلاعاتشون در حد حرفهای پامنبری آخوندهاست. جمله دیگری رو هم از پاسکال یک آخوند به امام رضا نسبت داده بود!!! خودشون هم می دونند که جملات امامان و پیامبرشون مرغ پخته رو هم به خنده می اندازه برای همین از فلاسفه و انجیل جمله کپی می کنند و به اسم تقی و نقی می زنند. بحث با مسلمانان بی فایده ست چون اهل تحقیق نیستند و اگر هم رفرنسی بنویسند همان قرآن و چند نویسنده شارلاتان دیگه رو رفرنس می دهند. شاد باشید
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:59
soheil_w2 - استکهلم - سوئد
راست میگه
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 16:13
shahrooz93 - دبی - امارات
دارا و سارا به هر حال شما کلا ادیان را قبول ندارید. بنده ترجیح می‌دهم که دیگر ادامه ندهم به دلیل آن که چیزهایی که من و شما در حال بحث در رابطه با آن بودیم، مسائل داخل قرآن بود در حالی که شما به اساس دین یعنی توحید و معاد و پیامبری نیز اعتقاد ندارید. سپاس از شما.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 22:38
shahrooz93 - دبی - امارات
Dionysos - پارسی - فرانسه. شما ابتدا تلاش کنید و ادبیات و نحوهٔ صحبت خود را با دیگران درست کنید و حتی اگر عقاید طرف مقابل را قبول ندارید اینگونه با لحن تسخرآمیز صحبت نکنید که باعث می‌شود تا حرفتان هر چه قدر هم که درست باشد، به دل ننشیند. اگر سیره و سنت محمد را بخوانید از این نوع جملات زیاد در آن می‌بینید. بار دیگر می‌گویم کافیست که بخواهید و تحقیق کنید. در ضمن عیسی پسر خدا نیست بلکه پیامبر خداست. این واژهٔ مسخرهٔ پسر خدا نزدیک ۳۰۰ سال بعد از مرگ مسیح توسط کلیساها (نوادگان همان‌هایی که مسح را کشتند اما این بار با مطرح کردن این موضوع خواستند این اصل که «خدا بچه ندارد» را زیر سوال ببرند که متاسفانه موفق هم شدند.) در بین مسیحیان مطرح شد. در ضمن شما باید بدانید که انجیل کنونی حدود با آنچه که خود مسیح گفت زمین تا آسمان فرق دارد! نویسندگان گوناگونی در طول دروان مختلفی بعد از مسیح انجیل را بازنویسی کردند. حداقل قرآن اینگونه نیست و در آن که این کلام خود محمد است و در آن تحریف نشده است کاملا اتفاق نظر وجود دارد. محمد خود برده‌داری را ملغی اعلام کرد بعد می‌گویی برده داشته؟
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 23:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahrooz93 - دبی - امارات، یعنی ایه های قرآن در مورد برده داری هم توسط بنده به قرآن اضافه شده؟!! من هم گفتم شما الفبای ادیان دیگر را نمی دانید. مسیح از نظر شما مسلمانان پیامبر هست اما از نظر مسیحیها خداست و شما قرار نیست برای مسیحیها تعیین تکلیف کنید که چطوری فکر کنند. سندی که محمد برده داری رو ملغی کرده رو هم بنویسید ببینم منبع شما کجاست. چون تا جایی که بنده به خاطر دارم محمد بعد از سالها بلال برده حبشی اش را آزاد کرد اما ماریه برده زن خودش را آزاد نکرد و با او همبستر شده بود!! شما هم لطفا دروغ ننویسید چون ما مثل شما بیسواد نیستیم!.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 08:04
shahrooz93 - دبی - امارات
لطفا دربارهٔ محمد داستان‌سرایی نکنید. ماریه توسط فرمانروای مصر برای محمد هدیه فرستاده شد اما آن دو از یکدیگر خوششان آمد و بایکدیگر ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان هم پسری با نام ابراهیم بود که در دروان نوزادی درگذشت. در ضمن آیهٔ قرآن را که می‌گویید دربارهٔ برده‌داری است را بیاورید. این هم برای بار دیگر می‌گویم که مسیح پیامبر بود و بعد از ۳۰۰ سال کلیساها اعلام کردند که او پسر خدا بود. من برایشان تعیین تکلیف نمی‌کنم بلکه دارم برای شما توضیح می‌دهم بلکه که متوجه شوی. بروید زندگی محمد را بخوانید تا متوجه شوید که چطور برده داری را ملغی کرد! یک نکتهٔ دیگر هم اینکه بلال بعد از گروییدن به اسلام توسط ابوبکر (دوست محمد) از صاحبش خریداری شد و سپس آزاد شد. من دروغ نمی‌نویسم هم میهن! اطلاعاتت را بیشتر کن لطفاً!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 20:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahrooz93دبی - امارات، مورخان اسلام زیاد در باره محمد داستانسرایی کردند بنده نیازی به داستان نوشتن ندارم چون دشتی در کتاب خودش به تفصیل شرح ماجرا رو نوشته « ماریه روزی نزد محمد آمد. آن روز حفصه در خانه بود و محمد در خانه حفصه بود. حضرت همانجا با ماریه همبستر شد. در این اثنا حفصه سر رسید و داد و بیداد کرد که چرا حصزت با کنیز خود در بستر او خوابیده....» اگر کنیز به محمد اهدا شده بود کافی بود محمد همان اول کنیز را آزاد کند یا او را به ازدواج کسی در آورد تا نیت خیر ش را بر همگان ثابت کند. اما ماریه یکی از کنیزهای محمد بود و محمد او را آزاد نکرد بلکه با او زنا کرد آن هم در بستر همسر شرعی خود!!! اگر برده داری را ملغی کرده بود چرا کنیز هدیه می گرفت؟!! چرا قرآن ایه های زیادی به چگونگی معاشرت با برده ها اختصاص داده؟!! یعنی محمد خلاف قرآن عمل می کرده؟!! هم میهن عزیز شما اطلاعاتتان را بیشتر کنید چون حتی آسیای شرق هم امروز می دانند که محمد با دختر خردسالی ازدواج کرد و زنان متعدد داشت.
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
محقق فرانسوی عرب تبار مسلمان شبل کتابی به برده داری در اسلام و زندگی محمد اختصاص داده. این شما هستید که مطالعه ندارید. اگه قرار باشه مسلمانها اعتقادات دیگر مذاهب رو تحریف شده بدانند باید خدمت شما عرض کنم که مسیحیها ی متعصب واپس گرا هم مثل شما نه تنها محمد رو به پیامبری قبول ندارند بلکه از او به خود شیطان یاد می کنند و بنده خودم تابلوی نقاشی محمد در جهنم رو در ایتالیا دیدم. محمد دیرتر از همه رسید ازکتاب موسی و سخنان عیسی برای مشروعیت بخشیدن به خودش خرج کرد. حالا پیروانش طلبکار هم هستند و خدایان مذاهب دیگر رو نفی می کنند. برای یک مسیحی مسیح پسر خدا یا همان خداست چه شما بخواهید چه نخواهید. اگر نمی خواهید خوب عزیز جان من هم به شما می گویم که جز دیونیزوس خدایی نیست و نخواهد بود و الله و محمد فقط داستان و تحریفی بیش نیست. امیدوارم مساله جا افتاده باشه و دوباره تکرار مکررات نکنم
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:19
حخا - سيدنئ - استراليا
نمی‌ دانم که درست میگه یا نه اما این رو میدانم که اکثر ایرانیها بخصوص آنها که فکر می‌کنن روشن فکر هستند بدون مطلع آیک خط ( چه برسه به تحقیق) زودی نظر میدان که فلانی چرت میگه. تا این فرهنگ نظر کارشناسی دادن بدون مطالعه است ما به هیچ جنمیرسیم. حسن امثال روازاده اینکه اگر چه ممکن نظرشون غلط باشه اما بر اساس و پای تحقیقی عنوان می‌کنن ولو به غلط پس بهتر از کسانی‌ هستند که رو هوا نظر میدان. تو که فقط فحش میدی کدوم تحقیقو راجع به این موضوع کردی؟
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 10:24
shahrooz93 - دبی - امارات
Dionysos - پارسی - فرانسه. عزیز من اولا این که هر منبعی درست نیست! کتاب ۲۳ سال آقای دشتی را خوانده‌ام. برای آن کسانی که دربارهٔ این کتاب چیزی نمی‌دانند بگویم که این کتاب به صورت زیرزمینی چاپ شده است. یعنی هیچ ناشری حاضر به چاپ آن نشد. نه به خاطر اینکه در ضد اسلام است بلکه بخاطر آن که چرت و پرت در آن زیاد است. حتی معلوم نیست که منابعش چیست؟ چندین کتاب در نقد کتاب ۲۳ سال نوشته شده است که به شما پیشنهاد می‌کنم که آن‌ها را هم بخوانید و ببینید که چطور توسط اسلام دوستان واقعی نقد تخصصی می‌شود. در مورد آن کنیز هم بگویم که نخست لازم است که شما معنی کنیز را بدانید. کنیز به معنای برده نیست بلکه به معنای کسی است که به خواست خودش و در عوض گرفتن پول در خانهٔ کسی کار می‌کند. و خانواده موظف است که هر غذا یا هر لباس با هر چیزی که برای خود می‌پسندند برای او نیز بپسندند. به همین دلیل لازم نبود که محمد او را آزاد کند زیرا که او آزاد بود. او بعدها به اسلام گرویید و با محمد ازدواج کرد. البته در اینکه با او ازدواج کرد یا نه اختلاف نظر وجود دارد. آن داستان دشتی هم زادهٔ تفکرات زایدش است.
جمعه 7 بهمن 1390 - 11:16
shahrooz93 - دبی - امارات
سعی کنید اگر در موردی به این مهمی تحقیق می‌کنید بیشتر منابع را مطالعه کنید. در ضمن اگر منظور شما از کودک (که می‌گویید محمد با کودک ازدواج کرد) عایشه است این را بدانید که سن عاشه در آن زمان ۲۰ سال بود و نه کودک خردسال!
جمعه 7 بهمن 1390 - 11:16
shahrooz93 - دبی - امارات
دربارهٔ شبل و کتابش چیزی نمی‌دانم و نمی‌توانم نظر بدهم. در ضمن بنده رو هوا نگفتم که کتاب انجیل تحریف شده است! برای شما با دلیل نوشتم حال این شمایی که می‌توانی با تحقیق و جستوجو متوجه شوی که من درست می‌گویم یا خیر. مگر خود عیسی به مردمش نگفت بعد از من پیامبری به نام «احمد» (نام آسمانی و برتر محمد) برای شما می‌آید و شما از او پیروی کنید. مگر موسی نگفت بعد از من عیسی می‌آید و شما به او ایمان بیاورید؟ پس چرا این کار را نکردند؟ تنها به خاطر بزرگان دینی بود که مردم را از انجام این کار وا می‌داشتند. همین‌ها هم به مسیح لقب پسر خدا دادند و در سال‌های قرون وسطا دانشمندان را کشتند که در ذهن مردم دین را بد جلوه دهند. این‌ها بردهٔ شیطانند.
جمعه 7 بهمن 1390 - 11:19
shahrooz93 - دبی - امارات
یک چیز جالبی هم ذهن مرا نسبت به این حرف شما و همفکران شما مشغول کرده که می‌گویید: «محمد دیرتر از همه رسید ازکتاب موسی و سخنان عیسی برای مشروعیت بخشیدن به خودش خرج کرد». خوب مگر قانون خدا عوض می‌شود؟ مگر قرار است هر دینی که می‌آید مثلا مسئلهٔ توحید باطل شود و چیز جدیدی بیاید؟ حرف خدا یکی است و بس. اما چون ذهن انسان‌ها در زمان عیسی آماده نبود، به اندازهٔ خودشان به آن‌ها «شریعت» آموخت و در زمان موسی هم همینطور. پس اصول یکی است اما شریعت تغییر کرد. در زمان محمد هم دین کامل شد. در ضمن یکی از دلایلی که محمد آمد آن بود که هرچه کتاب آسمانی در زمان گذشته آمده بود تحریف شده بود اما خداوند بر روی قرآن قسم خورد که خود او آن را از تحریف حفاظت کند که اینطور هم شد. و تمام محققان کافر امروزی هم موافقند که این قرآن همان قرآنی است که توسط محمد به مردم منتقل شد. و چون دیدند اینگونه نمی‌توان اسلام را زیر سوال برد با مطرح کردن مسائلی همانند اینکه محمد از عیسی تقلید کرد می‌خواهند کلا محمد را زیر سوال ببرند.
جمعه 7 بهمن 1390 - 11:20
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahrooz93 - دبی - امارات، نه عیسی و نه انجیل از آمدن پیامبری خبر ندادند. این ساخته و پرداخته ذهن مسلمانان است. سن عایشه را همه می دانند و حتی خود مسلمانان سنی هم بین 7 و 9 سال قبول دارند بعد شما دروغ می نویسید و ماله می کشید! الله اگر بود مگر به خودش اعتماد نداشت که روی قرآن قسم خورد؟!! جلوی شما قسم خورد؟ کدام محقق کافری معتقد است که قرآن از محمد است؟! آقا جان من دنبال دلایل شما نیستم و اصلا برای من مهم نیست محمد وجود داشته یا نه! من از مسلمان دروغگو متنفرم پس سعی نکنید بیش از این دروغ بنویسید این داستانها نخ نما شده. جای دیگری پروزلیتیسم کنید چون این سایت جای تبلیغ و اشاعه اسلام نیست. ایرانیهای امروز نیازی به محمد بادیه نشین و کتاب قرآن ندارند چون بچه ها هم امروز بیشتر از الله و محمد حالیشون هست. شما هم سعی کنید از اسلام خارج بشید چون تاریخ مصرفش تموم شده!
جمعه 7 بهمن 1390 - 16:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.