آخوند موتور سوار در حال سینه زنی محرم 1390 مشهد

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

 

 

+168
رأی دهید
-317

united states of iran - واشنگتن - آمریکا
فکر کنم آخونده فهمیده اوضاع حکومت واقعا خیته و لبه پرتگاه هستند داره برای خودش و آینده اش که مردم چه بلایی سرش میارند سینه میزنه.
شنبه 17 دی 1390 - 05:02
benetton - لندن - بریتانیا
آخوند پیک موتوری!!!
شنبه 17 دی 1390 - 05:03
rezafox - دبی - امارات
ای کاش میرفت توی تیر برق
شنبه 17 دی 1390 - 05:03
cheraghe-rah - تهران - ایران
اول از اون این اصلا معلوم نیست که آخوند باشه. دوما حال هوا حال هوای محرم و سینه زنی نیست چون نه شهر سیاه پوشه و نه خود طرف . این بیچاره از سرمای پشت موتور به ستوه آمده و داره اینطوری یک کم فعالیت میکنه تا بدبخت یک کم گرم بشه. حالا هر کی میخواد به جای استفاده از عقلش به تیتر خبر بخنده ..بفرما. فقط به یک بدبختی میخندید که مجبوره تو سرمای ایران پشت موتور رانندگی کنه!
شنبه 17 دی 1390 - 05:22
نینوا - استانبول - ترکیه
چقدر مسخره قشنگ معلومه این بیچاره برای فرار از سرما داره یک جورایی ورزش میکنه. به نظرم تیپ کفش و شلوار آقای فیلمبردار بیشتر خنده داره
شنبه 17 دی 1390 - 05:25
ramik - اهواز - ایران
این که سفور بود
شنبه 17 دی 1390 - 05:47
mehr47 - تهران - ایران
دستکش آشپزی دستش کرده...لووول... اگه مردی چشاتو ببند تک چرخ هم بزن ایشالله بیشتر صواب ببری... مرتیکه متقلب
شنبه 17 دی 1390 - 06:00
greentree - تهران - ایران
آخونده درباری : ۷ سال پرورش یافته بیشه رهبری ،اوباش تمام عیار اسلامی و معلول مغزی ،ذوب شده در ولایت و غرق شده در جهل و نادانی
شنبه 17 دی 1390 - 06:05
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
عجب، پس همه‌جا روزه خوان داره
شنبه 17 دی 1390 - 06:35
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
واقعا جای گریه داره! ببینین کشور چند میلیونی را داده‌اند دست چه کسانی‌!
شنبه 17 دی 1390 - 06:37
قیصرمنم - سده - ایران
تکراری بیده!!!
شنبه 17 دی 1390 - 06:58
ab shangooli - لندن - انگلند
جالب بید ، به امید روزی که آخوند‌ها برگردن سر شغل اصلی‌ شون.
شنبه 17 دی 1390 - 07:01
parsmana - لارناکا - قبرس
اکس چه ها که نمیکنه
شنبه 17 دی 1390 - 07:06
آشی - لندن - انگلیس
حتما باز هم می خواین مردم اینو باور کنند.؟؟ چه دروغها !
شنبه 17 دی 1390 - 07:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
به همان اندازه که تکنولوژی در کشورهای کافران در حال صعود هست. به همان اندازه که شعور و معرفت انسانی نسبت به محیط اطراف در سرزمینهای خدا نشناس در حال رشد هست.به همان اندازه که دیدگاه بی مذهبان به جهان بینی نوین رنگ و چهراه ای زیباتر پیدا کرده.. به همان اندازه جهالت.واپسکرائی.خرافات. باریک اندیشی.شیادی و بت پرستی در جوامع اسلامی به اوج خود رسیده.
شنبه 17 دی 1390 - 07:03
majid63 - پاریس - فرانسه
با اینکارها نون میخورند.
شنبه 17 دی 1390 - 07:26
soheil khafr - .فارس - ایران
عجب پدیده هایی هستن این آخوند ها.
شنبه 17 دی 1390 - 09:06
cooluk - بیرمنگام - جزیره بریتانیای کبیر
سلام . وقتی‌ که چوپان مردم چنین کسانی‌ هستند بخون تا آخرش رو . حداقل کلاه ایمنی بذار سرت ............ .
شنبه 17 دی 1390 - 09:07
m.noor - شارجه - امارات
با درود. پول مفت موتور مفت غذا مفت ..............مفت آخوند گشنه بسرش زده به امید روزی که برای آقا یک دست گریه و زاری می‌کنه امین.م.ن
شنبه 17 دی 1390 - 09:35
mounes - ادلید - استرالیا
تا این حد
شنبه 17 دی 1390 - 09:57
alirreza - استکهلم - سوئد
خودشان ساختن
شنبه 17 دی 1390 - 10:06
juvel - اسلو - نروژ
این آخوندها همشون یه پا گانگسترن !
شنبه 17 دی 1390 - 10:26
KOROSH2500 - برمینگام - انگلستان
اگر خدا قرار بود به آخوند جماعت عقل بدهد این حال و روز ما اعلان این نبود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
شنبه 17 دی 1390 - 10:28
UKGUY4U - لندن - بریتانیا
اینا از این راه و تحمیق مردم برای افسانه هایی که میبافن نون میخورن. نمیشه از یک اخوند انتظار داشت که بیل بزنه!
شنبه 17 دی 1390 - 10:32
Persian-London - لندن - انگلیس
از این هم خر تر پیدا می‌شه؟
شنبه 17 دی 1390 - 11:02
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
کسی میدونه چرا قبلا خر از قبرس وارد میکردند؟!!!
شنبه 17 دی 1390 - 11:05
mnbbi - کیف - اکراین
بابا بی‌خیال. حتما داره با دوستش مسقره بعضی‌ در میاره. ولی‌ چه حالی‌ می‌کنه با خودشا !
شنبه 17 دی 1390 - 11:04
FreddieMercury - وین - اتریش
چه باحال بود یارو! آخر قیافه! آخوند زن بود فک کنم... روسری سرش بود!
شنبه 17 دی 1390 - 11:15
tina85 - اشتوتگارت - المان
اینقدرازاین جوراخوندهاکه تظاهربه دین داری میکنن توقم ومشهدزیاده همین جور ادم های عقب مانده هستن که باعث عقب ماندن ایران شدن اگه یه جوان عادی بود پلیس به جرم انجام حرکات نمایشی موتورش روتوقیف می کرد
شنبه 17 دی 1390 - 11:04
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
شما ایرونی ها چه راحت سر کار میرید. کاملا مشخصه واسه گرم شدنش داره ورزش میکنه. چقدر راحت میشه با افکار شما بازی کرد. من خودم چند نمونه این طوری رو از نزدیک دیدم. تازه به فرض هم که آخوند باشه این بیچاره که مریض نیست تو این سرما سوار این موتور داغون بشه پس دنبال پست و مقام نبوده و ماشین و راننده شخصی نداره. بعضی وقتها خیلی راحت میشه حق و باطل رو از هم تشخیص داد.
شنبه 17 دی 1390 - 12:38
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
نینوا - استانبول - ترکیه. داره ورزش می کنه !؟؟؟ هاهاهاها .
شنبه 17 دی 1390 - 12:40
m.n.s - کرج - ایران
اگر یک جوان بود حالا تصادف کرده و مرده بود اینا مرگ هم ندارن
شنبه 17 دی 1390 - 13:01
mehr999 - لندن - انگلستان
از اونجایی‌ که روباه فکر کنم خوش حال داره میره دوست دخترش رو پیک آاپ کنه:)
شنبه 17 دی 1390 - 13:20
پروشات - تهران - ایران
tina 85. دست بر قضا شما مثل اینکه فراموش کردید که کنار اسم مبارک عنوان کردید آلمان ساکن هستید. نمیدونم شاید آلمان هم جدیدا یک شهری به اسم قم و مشهد تاسیس کرده مثل فرانسه که یک شهر به اسم پارسی ساخته البته فقط واسه تنها شهروند عضو در این سایت
شنبه 17 دی 1390 - 15:07
آشی - لندن - انگلیس
بعضی ایرانیان ساده لوح که هر چرت و پرت را قبول می کنند و می گویند صحیح است . ها ها ها.
شنبه 17 دی 1390 - 15:10
shibo - کلن - آلمان
مندم این گاز مترشچیجری ثابت مونده .........هاها :)
شنبه 17 دی 1390 - 16:04
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
تظاهر و ریاکاری و دروغ و دودوزه بازی تو ذات این آخوندهاست. ماله کشها هم سریع وارد کار شدن میگن داره خودش را گرم میکنه. بابا یک آدمکش که خودش و برادرش طرف گرگان را به خاک و خون کشیدند 1430 یا همین حدود سال پیش به درک واصل شدند رفت اون هم به خاطر قدرت و دعوای خانوادگی خوب به جهنم من النار به قول خودشون. به ایرانی چه ربطی داره ما نمیدونیم. به امید روزی که ریشه شان را از بیخ بکنیم و به جاش اسید بریزیم که دیگه اثری ازشان نماند.
شنبه 17 دی 1390 - 15:38
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش. شما عربها هم چقدر شوت هستید! اتفاقا کاملا مشخصه که تو نوکر رژیم وظیفه ات ماستمالی کردن هست! می بینم چند وقتی است سر و کله جنابعالی توی این وب سایت پیدا شده و از هر فرصتی برای عقده گشایی و ماله کشی بر اسلام و کوبیدن ایران و ایرانی استفاده میکنی! اولا تو عرب زاده ....میکنی در مورد ایرانی نظر میدی و در این وب سایت کامنت میگذاری. ثانیا کاملا معلوم هست از آخور چه کسی تغذیه میکنی و چه اهدافی را دنبال میکنی. ما کاربران قدیمی وب سایت امثال شما سایبریها و ماموران رژیم را از کاربران صادق و شریف بخوبی تشخیص میدهیم. اما برای اینکه جواب .... تو در دفاع از این دیوانه را داده باشم باید بگم که این مردک در هر کشور مترقی دنیا چنین کاری بکند بعنوان بیمار روانی بستری میشود و گواهینامه اش را باطل میکنند. تو هم بجای ماله کشی بر اسلام و مزدوری ارتش سایبری کار دیگری برای خودت دست و پا کن چون از امروز هر جا کامنت بگذاری من جواب .... رو خواهم داد.
شنبه 17 دی 1390 - 15:56
Dionysos - پارسی - فرانسه
دخت عرب بسیجی عرب پرست، اون کسی که سر کاره ایرانیها نیستند، تو و بقیه مواجب بگیرهای جمهوری اسلامی هستید. تو دیگه سور آخر رو به همه سایبریها و بسیجی های سایت زدی!!! که گفتی پدرت تاجر بزرگ موروکویی و مادرت ایرانی و سالها فرانسه بودی؟!!! خودت گفتی و خودت هم باور کردی بسیجی!! آرزو بر سایبریها عیب نیست! آره بسیجی عرب پرست شهر پرسان به کوری چشم تو و سایر عرب پرستها در فرانسه هست و اگه سواد فرانسه داشتی می تونستی شهر پرسان رو روی ویکی پدیا به زبانهای مختلف بخونی و سمت چپ لینک شهر پرسان دیده بودی نوشته شهرداری و زندگی در شهر پرسان یا پارسی!!! بسیجی همه مثل خودت از چاه جمکران پشت اینترنت نیومدند و اصلا مراکش چیه که تو مزدور بی وطن بخوای باهاش برای ایرانیها افه بیای ! بدبخت بیسواد و دروغگو هیچ فرانسوی به مراکشی موروکویی نمی گه! این هم یکی دیگه از گافهایی که دادی بسیجی عرب پرست!!
شنبه 17 دی 1390 - 16:26
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات بسیجی بیسواد و عقده ای تو آخرش از حسادت و عقده به خارج نشینها و بودن شهر پارسی در فرانسه دق می کنی!! آره بسیجی عرب پرست به کوری چشم تو و شخصیت دوم مراکشیت ارواح خیک رهبرت! من نیازی به ویزای کشورهایی که تو آرزوته ببینی ندارم!!! آرزو بر بسیجی ها عیب نیست تو می تونی خواب ببینی کارمند سفارت خارجه در ایرانی! چقدر شما سایبریها حقیر و فرومایه هستید که حاضرید کفش خامنه ای رو هم لیس بزنید! خاک مذلت بر سر شما!
شنبه 17 دی 1390 - 16:36
Islam zoda - تورنتو - کانادا
انگلهای اسلامی.
شنبه 17 دی 1390 - 17:55
robo - لوس آنجلس - امریکا
این آقا که ابا پوشیده! نعلین زرد هم پاشه ( طبق فرمایش امام جعفر صادق که میگه رنگ زرد قوه با رو زیاد میکنه) ثانیه ۷ فیلم رو هم دقیق نگاه کنی میبینی زیر شال سرش امامه داره، حالا اگه آخوند نباشه یقینا مرجع تقلید اونهایی هست که میگن آخوند نیست و داره ورزش میکنه که گرم بشه و اصلا حال و هوای شهر به محرم نمیخوره! بعضی ها مذهبی نیستن معلومه، ولی ناراحت میشن فیلم مرجع تقلیدشون که باید مثل میمون ازش تقلید کنن رو حین موتور سواری و ژانگولر بازی ببینن، ممنون یو کی بازم از اینها بزار لذت ببریم
شنبه 17 دی 1390 - 20:21
yassen_uae - شارجه - امارات
تازه جشن بشکه اى کرفته به همین خاطر کبکش خروس میخونه!
شنبه 17 دی 1390 - 23:36
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
پروشات - تهران - ایران-کامنتهای مشابه بسیاری از آقای اهل(پارسی فرانسه!) موجود است.مشارالیه مسبوق به سابقه بر اظهار نظر در همه علوم از طرز تهیه کو فته برنجی تا پیچیده ترین مباحث فیزیک کوآنتوم است!جائی در همین سایت خود را صراحتا بی خدا اعلام نموده وصاحب نظرعلوم علمیّه وعملیّه!گرچه در حسرت شخصیت گاه حس شخصیت گرفته ولی غالبا بسیار عصبی و عاری از احترام فقط می نویسد و اساسا عشق نوشتن است! نقاط مشترک تمام کامنتهایش 1)تمام مخالفان نظرات عجیبش و کلّا از نظر وی همه مزدور سایبریند! 2)تقریبا همه جا واژه بیسواد را برای تمام کاربران به کار می برد 3) هرکه 3 خط بنویسد عکس العملش حداقل 30 خط است! 4)به لحاظ اشراف به زبانها از سانسکریت تا فرانسه اصرار عجیبی دارد که در ترجمه اسامی هم قابل تغییرند!(مثل شهر پارسی در فرانسه!) 5)علی رغم سرزنش و نکوهش فراوان از جانب عمدۀ کاربران سایت مصّرا اصرار به مورد خطاب و توجه قرار گرفتن دارد! 6)همواره به وهنی عجیب خود را قانع,نظراتش را جامع و در مباحث خویشتن را فاتح تصور می کند! 7)استفاده از دیکشنری آنلاین دهخدا را فرا گرفته لیک باز هم فراوان گاف نگارشی دارد!
یکشنبه 18 دی 1390 - 03:12
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیل دادگستری / عزیز گرامی ۱- در اینکه جمهوری اسلامی هزینه بسیار زیادی بابت توسعه بسیجیهای سایبری کرده است هیچ شکی نیست ، بنده در این کامنت هم قصد طرفداری از هیچ کسی ندارم ولی شهر پرسان در شمال فرانسه واقع شده و نیازی به مدرک آبکی چون قرآن نیست که آنرا باور کنید! گوگل شما را کمک میکند! کمی سواد امروزی برایتان بد نیست / ۲- یک یا دو غلط تایپی در چند سطر آنهم از طرف دوستانی که در خارج از ایران زندگی میکنند قابل قبول است چون دسترسی به کیبورد فارسی ندارند ! شما غلط تایپی بیشمار دوستان سایبری داخل ایران رو بگیرید،،، در ضمن شما هم در کامنت بالا در بخش ( ۶ همواره به وهنی عجیب خود را قانع....) به احتمال قریب به یقین منظورتان وهم بوده است نه وهن / دچار غلط تایپی شدید!!! ادامه
یکشنبه 18 دی 1390 - 07:21
robo - لوس آنجلس - امریکا
یا خود بنده در کامنت بالا عبا رو ابا نوشتم پس لطفا خود را دانا و توانا ندانید که لایق ان نیستید !/ نه بنده و نه دوستمان از فرانسه ادعای سواد و فهم نکردیم ولی شما که خودتان را وکیل معرفی کردید چه در چنته دارید؟ و چرا شما غلط تایپی دارید آقا یا خانوم باسواد؟ بفرمایید ببینیم شما وکیل خان عزیز چه گلی بر سر ملت ایران زدید و چه بلبل زبانی بغیر از غلط تایپی گرفتن و جفنگ سر هم کردن بلدید؟
یکشنبه 18 دی 1390 - 07:22
Dionysos - پارسی - فرانسه
1ـ وکیل معلق می بینم از فرط درماندگی و بی موکلی دست به دامان چند کاربر معلوم الحال شدی و تو هم مثل موکلهای دانشمند عربت از درد بودن شهری به اسم پرسان در فرانسه یا پارسی به زبان شیرین پارسی به خودت می پیچی!! 2ـمی بینم که دو سوال ساده بنده در باره مرادت شیخ دانشمند و مسوولان نظام چنان جناب وکیل فرضی و قرضی را مستاصل و درمانده کرده که یک تاپیک کامل را به لودگی با موکلان سایبریت از دفتر مقام مزور رهبری اختصاص داده و هنوز از قیاس مع الفارقت فارغ نشدی! 3ـوکیلی که کلمه ترکه و چفت را فارسی نمی دونه خیلی بیسواده، حتی اگه چند ماده و بند و تبصره هم از قوانین اسلامی حفظ کرده باشی بدجوری گاف دادی!!! 4ـمنظور تو عرب زبان ـ که فارسی هم بلد نیستی ـ از عمده کاربران منتقد از بنده پارسی لابد همین دخت عرب موروکویی! و پروشات و چراغ نفتی هستند! 5ـ تو با این همه عقده و عدم تحمل یک انتقاد ساده به زبان محاوره ای پارسی و با این شعبان جعفری بازیها بی دلیل نیست معلق شدی!! 6ـ وکیل جهل معرب و سوره یاسین و عبای بلند ـ حیف از حرف منطق پارسی به این روان نژند!!!
یکشنبه 18 دی 1390 - 07:36
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
dionysos. من مثل شما بلد نیستم فحاشی کنم آخه نه تا حالا کسی باهام اینطوری حرف زده که بخوام یاد بگیرم و رو کسی اجرا کنم. من به شما گفتم من توی فرانسه بزرگ شدم و مدرسه رفتم و افتخار میکنم به این که عرب هستم و پدرم موروکویی هست و اگر اکثر ایرانیها مثل شما باشند من دوست داشتم مادرم هیچوقت ایرانی نبود. منهم این لینک را برای شما میذارم که ببینید توی فرانسه شهری به اسم پارسی وجود ندارد نگران نباشید این لینک به زبان فارسی است و تو خوندنش به مشکل نمیرسید چون دیکه من 100% مطمن شدم شما جز زبان فارسی زبان دیکری نمیدانید و جز محل تولدتان به هیچ جای دیکر سفر نکرید و فکر میکنم این همه کامپلکس هم فقط به همین علت است. شما هر چقدر دوست دارید به من بد وبیراه بگید اهمیت نمیدم ولی این هم قبول نمیکنم که بخواهید به دروغ به من بقبولانید که پارسی در فرانسه است . اینهم لینک به فارسی. https://fa.wikipedia.org. حالا اگر دوست داشتید میتوانید کشور فرانسه رو متهم به سایبری یا هرچیز دیگر بکنید که چرا این شهر رو به خاطر شما تاسیس نکرده. من این لینک رو گذاشتم تا قضاوت باشه با دیگران
یکشنبه 18 دی 1390 - 09:00
Dara va sara - پرت - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه...دوست عزیز. این* پروشات - تهران -* یکی از چاکران و حلقه به گوشان جمهوری اس..الیست. و با وقاحت تمام. خودش اعلام کرده که هر روز دلارهای جکومت اسلامی را میشمارد و از افزایش نرخ دلار چقدر راضی و خشنود میباشد.ایشان و هم پالگیهای ایشان از زینب قم گرفته تا حنا عرب زاده و وکیل دادگستری و الا اخر. جزوء ان دسته از مسلمانان هستند که تا دلارهای اسلامی بر پاهست. شأن و شئونات اسلامی و قران زنده هست. و همینکه این جیره و مواجب به نوعی قطع شود. به یکباره یا عیسی را در خواب بینند با بهاالله را ناجی بشریت بدانند.برای این عده افراد. انسانیت معنی نداشته و چه باک از حال و روز مردم. جالب به توجه در این هست که هستند لچکتر از ایشان. که توان به چالش کشیدن نظرات را ندارند و همانند موش کوری به دنبال چرندیات این خام اندیش هستند. و به این افاقه کرده که فقط به دنبال نحوه نگارش باشند. به آن گونه که پدران انان فقط در پی قرائت قران به لهجه عربی بوده و از معنی و مفهوم ان ریالی ندانند. با درود.
یکشنبه 18 دی 1390 - 06:21
پروشات - تهران - ایران
آقای وکیل . نگران نباشید من اینقدر به خودم مطمن و مسلط هستم که احتیاچی نمیبینم که اصلا بعضی کامنت ها رو تا آخر بخونم. به اعتقاد من توهین کردن و سر به در و دیوار کوبیدن تنها راه حل آدمهای بازنده است. من احتیاجی نمیبینم که واسه دیگران چپ و راست از خودم و محل زندگیم و جوری که بزرگ شدم و ویزگی های که خودم و خانواده ام دارند هی داستان سرایی کنم. به قول معروف مشک آن است که ببوید . به اندازه کافی در اجتماع مستقیما بخاطر خود خودم انرزی مثبت از جامعه ای که توش زندگی میکنم میگیرم همه اونها که منو میشناسند. اینجا از خود تعریف کردن هم بماند واسه آدمهایی که احتیاج دارند دیده بشوند. اونهایی که از خودشان چیزی میسازند که بتوانند با آن خود ساختگی روی دیگران تاثیر بزارن. باور کن آقای وکیل وضیعت این آدم رقت انگیز و خیلی زیاد ترحم انگیزه. بزارید با شخصیت خیالی که از خودش درست کرده تو همون شهر خیالی پارسی در کشور فرانسه واسه خودش جولون بده. از این فرصت باید استفاده کرد چون این جور آدمها رو نمیشه هرجایی پیدا کنی !. شما هم مارو از کامنت های پر بارتون بی نصیب نگدارید
یکشنبه 18 دی 1390 - 08:40
*پسر شجاع* - تهران - ایران
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش. کاملا با شما موافقم که راحت بعضیها رو میشه سر و کار گذاشت ..این بیچاره ها فقط کافیه یکی جک بگه ..فکر میکنن واقعیه شروع به هذیان گفتن و دری وری به زمین و زمان میکنن :)...
یکشنبه 18 دی 1390 - 10:41
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. 1)کامنتت آخر توهم بود!..همینطوری برای خودت داری همه افتخارات رو به حساب بیخداها میریزی!! :)..کی گفته تمام پیشرفتهای علمی توسط همفکرای تو انجام شده واقعا این حرفت آخر جک هستش لول..تا جایی که ما دیدیم ته بیخدایی ..یا برهنه های خیابان بوده یا الکلی دایم الخمر یا همین حرفهای پر از عقده و فحشی که هر روز همفکرات اینجا می نویسن ..باور کن همانقدر که اقلیت تندروهای دینی هیچ فایده ای برای بشریت ندارن ..اقلیت تندروهای بیخداها هم فقط باعث دردسر و سربار جامعه هستند. کمک علمی پیش کش! ..واقعا خودت کمی فکر کن ..کسی که تمام فکرش مثل تندروهای دینی یا بیخداهای تندرویی مثل چند نفر از همفکرات در این سایت فقط توهین به دیگران و برچسب زدن و تفکر دیکتاتوری هست ..فرصت و انرژی و روحیه کافی برای یاد گیری علم و خدمت به جامعه نداره..
یکشنبه 18 دی 1390 - 11:06
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. 2)عزیز جان! اشتباه گرفتی..پیشرفت علمی و خدمت به انسانها توسط کسانی انجام میشه که انسانهای متعادل و میانه رو هستن و بجای گیر دادن به بقیه و توهین به دیگران ..همه کار و تلاششان برای کمک به انسانها و پیشرفت زندگی مردم هست ..و خوشبختانه اکثریت مردم دنیا انسانهای میانه رو و خواستار زندگی مسالمت آمیز هستن .. اتفاقا خیلی از آنها هم به خدا اعتقاد دارن ولی دین رو یک امر شخصی میدونن..حتی کسی هم اعتقاد به خدا نداشته باشه باز هم اون رو شخصی میدونه و کسی کاری به اعتقادات دیگران نداره . همه سعی میکنن به همدیگه احترام بذارن....فقط در اروپا و غرب تنها کار مهمی که انجام شده این هست که تندروهای دینی رو به داخل کلیسا چپاندن ..و تندروهای بیخدا رو هم به جزیره لختیها تبعید کردن ..ولی هنوز در کشورهای اسلامی این کار انجام نشده ..ولی بزودی انجام خواهد شد ..
یکشنبه 18 دی 1390 - 11:09
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
robo - لوس آنجلس - امریکا- هر دم از این باغ بری می رسد ! آب زنید راه را چونکه نگار می رسد! نفس در سینه ها خاموش گردد robo آمد! می فرمودید فرش قرمز پهن می کردیم ! بازهم بگم ؟ آخه ...تو از من غلط املائی می گیری ؟!!! کی گفته منظور من از " وهن" باید "وهم" باشد؟! تو مثل کودکی می مانی که هر چه به دستش دهند مستقیم میذاره تو دهنش ! پسر جان زشته واسه شما که گوگل می شناسید و اهل سرچ هستید و آشنا به علوم جدید ! و (معتقد به اینکه در ترجمه می توان اسامی را عوض کرد ) و چه و چه . بده , زشته,بهت می خندن ! آخه مگه مجبوری پسر جان ! " وهن" سستی در کار را گویند و عمل غیر متعارف و "واهن" فاعل آن و "موهن" مفعول عمل است. "وهن" ریشه کلمه توهین هم است. اما "وهم" ریشه "توهم" است همان که شما و دوستتان ( که هر دو مدعی سرسخت عدم وجود خداوند هستید) به آن مبتلائید.پس ای واهن در وهم خویش بمان هر آنچه خواهی بگو اما آقای پروفسور بالتازار ! جناب استاد BA ! بار آخرت باشه از این شکرها خوردی که از من غلط نگارشی بگیری .
یکشنبه 18 دی 1390 - 13:03
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dara va sara - پرت - استرالیا- به جهت سبق بر پاسخی جامع و عدم حصول نتیجه اجتناب از اتلاف وقت عذریست موجّه چرا که بسند کند عاقل را اشارتی.
یکشنبه 18 دی 1390 - 13:17
nazoknarenji - اسلو - نروژ
بابا یه ادم بیکار خلقی رو گذاشته سرکار! اخوند کجا بود! عزاداری کیلو چند!
یکشنبه 18 دی 1390 - 13:38
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش- مناقشات با مشتی سهو اندیش و سطحی نگر , نباید شما خانم محترم را که نظر به اوصاف فرموده جایگاه تربیتی,خانوادگی و اجتماعی تان مبیّن و محرز است تحت تاثیر قرار دهد. لذا به ایرانی بودن مادر محترم و بزرگوارتان هم افتخار کنید. و همینطور احترامی مضاعف بر ایشان که معلم زبان فارسی , اخلاق و منش ایرانی به شما خانم محترم بوده اند .فراموش مکنید که در هر جعبه سیب وجود چند سیب گندیده امریست بدیهی و طبیعی که قطعا تعمیم آن به جمع نتوان داد .دوست محترم شاد و سرافراز باشید.
یکشنبه 18 دی 1390 - 13:49
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه- پاسخ جامع و اتمام حجت بر تو در آخرین کامنتم ذیل تاپیک ((حجت الاسلام دانشمند و توضیح المسائل معتادان)) در همین سایت گفته و سختی بیشتر از باب اتلاف مصداق خُسران است. لذا اصول هفت گانه ای که اینجا و در فوق آمد من بعد منبع و مرجعی ایست کامل و رفرنسی تمام عیار و مادامیکه مورد هشتم و جدیدی اضافه نگردد افاقه بر عرائض آتی می نمابد.
یکشنبه 18 دی 1390 - 14:10
پروشات - تهران - ایران
darar sara. مثل اینکه افزایش حقوق من بد جوری خواب از چشم شما گرفته! به قول یکی از اعضا این سایت شما کسانی هستید که حتی در دزدیدهای چندین ملیاردی دلتان برای خزانه کشورتان به درد نمی آید بلکه از این ناراحتید چرا یکی بار خودش رو بسته و شما هنوز اندرخم یک کوچه هستید. حسادت شما تامل برانگیزه!! من یک روزی یک جایی اعلام کردم این افزایش دلار فقط به نفع ما منشی های و کارمندان سفارتخانه هاست ولی اظهار خوشحالی نکردم چون همین ما ها هم مجبوریم هر چه دلار در میاوریم هم در همان مملکت با این تورم سرسام آور دست و پنجه نرم کنیم . مضافا بر اینکه دستمزد ما از دولتی که براشون کار میکنیم پرداخته میشه البته فکر کنم حچم مغز شما قادر به فهم و تجزیه و تحلیل این معادله ساده رو نداره.
یکشنبه 18 دی 1390 - 16:35
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع منم معتقدم که تو خودت رو خیلی راحت سر کار گذاشتی! معتقدم که بزودی در حمام عمومی های مردانه ایران یعنی همون جزیره لختیهای مسلمانان که هر شب جمعه اونجا تبعیدشون می کنند بروی تو باز خواهد شد و تو که دیگه دنبال زدن مخ دخترهای هفت حوض نیستی و متحول شدی می تونی مخ پسرهای شجاع باخدای مسلمون رو راحت بزنی تا دیگه مجبور نشی برای دید زدن لختیها تا تایلند اسباب کشی کنی. آفرین پسر خوبی باش و حرفهایی نزن که بعدا فکت بیفته!!!
یکشنبه 18 دی 1390 - 16:44
پروشات - تهران - ایران
dionysos i همیشه وقتی کم میاره کاربران به این متهم میکنه که از چندین نام کاربری استفاده میکنند تا به حال من به این موضوع فکر نکرده بودم چون به نظرم همین داشتن یک آی دی کلی وقت از آدم میگیره ولی لحن و انشا شما دو نفر (dara sara/ dionysos و خصومت بی دلیل و فحاشی و توهینی که اصلا کاری به شما نداشتم و پشتیبانی های سوپر منی و تعارفها و ناییدهای بی دلیل و این همه اشتراک نظر در همه مسایل ..جالبه. فقط اینو بگم نقد و انتقاد آدمهایی منو تحت تاثیر قرار میده که قبولشون داشته باشم و الا حرفهای شما 2 نفر و یا شما یک نفر خم به ابروی من نمیاره به جز اینکه با این حرفها مشت فرهنگی خودتون را حسابی باز باز کردید. پس وقت بی ارزشتون را واسه یکی دیگه از قماش خودتون تلف کنید
یکشنبه 18 دی 1390 - 16:45
Dionysos - پارسی - فرانسه
دارا و سارا ، زبل خان، روبو دوستان عزیز ، کاملا با شما هم عقیده ام. یک هفته از ثبت اسم کاربری پروشات و دختر عرب زاده و چند معلق باز سایبری دیگه نمی گذره! اما به جای گذاشتن نظر محترمانه در هر تاپیک شروع به حمله شخصی به کاربران مخالف اسلام و اهانت به ایرانیها کرده اند و با معرفی خودشان به عنوان کارمند سفارت خارجه و مراکشی دنبال خرید وجهه و اعتبار و به قول خودشان سر کار گذاشتن ایرانیها و اهانت هستند. مزدور عرب پرست بی وطن حنا سور آخر رو به دروغگوها و بسیجی های سایت زده، با کمال وقاحت ادعا می کنه که فرانسه بوده و فرانسه بلده، اما رفته ویکی پدیای فارسی رو لینک داده و مراکشی رو می گه موروکویی!!! هیچ فرانسوی کلمه موروکویی رو به کار نمی بره!! یا وکیل فرضی مدعی سیاسی بودن و اقامت در انگلستان که یا سواد جستجوی کلمه پرسان یا پارسی رو نداره یا هم از سر استیصال و درماندگی و ناتوانی از استدلال نفی واقعیت می کنه و دلش خوشه که چند تا مزدور ساک بدستش شدند!!
یکشنبه 18 دی 1390 - 17:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
این آقا یا خانم عرب زبان مدعی وکیل بودن! از بنده و سایرین انتظار داره که در یک فوروم خبری انشای ادبی به کار ببریم!!! انگار در عمرش رمان نخونده و ندیده که در ادبیات فارسی یا خارجی ادبیات محاوره ای هم استفاده می شه که املای اون متفاوت از نگارش ادبیست. این بابا فکر می کنه اینجا کلاس ادبیات عربیه و ایشون هم خاقانی هستند و قراره اشعار مهمی رو به عربی بسرایند!! وکیل بدون موکل هیچی نیست! بدبختی مردم ایران و قوانین قصاص و دیه فقط وکلا و قضات رو پولدار کرده. باید هم از اسلام و آخوند دانشمند و جمهوری اسلامی دفاع کنند!! چقدراین وکیل بدبخت و بیسواده که فکر می کنه صحبت کردن از آشپزی و شراب و سرکه حتما نیاز به تخصص داره و بنده ساکن فرانسه قادر به پخت غذای فرانسوی یا شناختن شراب و سرکه نیستم!!
یکشنبه 18 دی 1390 - 17:39
tina85 - اشتوتگارت - المان
پروشات - تهران - ایران:شمابهتره به جای تمسخرکردن بقیه به فکراین باشی که این اخوندهای کثیف چی سره مادارن میارن درضمن من۲ماه پیش ایران بودم اگه الان هم میخوای مسخره کنی که چراامدم بایدبگم فقط به خاطره پدرم درسته همیشه ایران نیستم ولی همین یک ماهی که بودم وقبل از اقامتم توالمان زیاددیدم چشمات روبازکن حتماتوهم میبینی
یکشنبه 18 دی 1390 - 17:41
Dionysos - پارسی - فرانسه
حتی دانشجوی سال اول لیسانس در هر رشته ای از علوم انسانی در فرانسه دروس اختیاری حقوق و آمار و تاریخ و جامعه شناسی و روانشناسی و فلسفه و زبان خارجی و موزیک و رقص و ورزش های مختلفی رو به دلخواه می تونه انتخاب کنه و اطلاعات عمومی زیادی داره، این آقای وکیل معلق خیلی بدبخته که فکر می کنه همه جا مثل ایرانه و همه مثل خودش از فیضیه قم مدرک گرفتند! یک نگاهی به دادگاههای نمایشی جمهوری اسلامی بیندازید تا ببینید قضات و وکلا چقدر باسوادند!!!
یکشنبه 18 دی 1390 - 17:45
پروشات - تهران - ایران
حنا جان . من از طرف بعضی ..... از شما عذرخواهی میکنم. و چه خوب شد که این لینک رو گذاشتید تا حداقل بعضی ها دیگه کلا ساکت بشن تا بیشتر از این باعث خجالت جماعت ایرانی نشوند. آخه میگن .... قلبشون رو زبانشان است. ولی این تیکه رو خوب اومدی احتمالا الان فرانسه میشه سایبری و بیسواد و مزدور...
یکشنبه 18 دی 1390 - 18:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
دخت عرب بسیجی عقب مونده ، آره مادر ایرانیت هم آرزو می کرد دختر عرب پرست مزدوری مثل تو نداشته باشه! بی وطن تو سور آخر رو به تمام دیوانه های زنجیری بسیجی زدی، که فرانسه و عربی بلدی ولی لینک ویکی پدیای فارسی رو گشتی؟!!! بدبخت بیسواد هیچ فرانسوی به پارسی پارسی نمی گه هالوی عقب مونده! تو حتی نمی دونی پارسی و مراکشی به فرانسه چی می شه! مزدور عرب تو اول بگذار بهت ملیت ایرانی بدهند بعد بیا بگو مادر ایرانی نمی خوای!! وقاحت و دروغگویی در ذات شما عربزده های بسیجی بدبخته، همه شهر پرسان یا پارسی رو دیدند جز توو خواهر مزدورت پروشات و وکیل بیسواد عرب زبان!!! منم 100 درصد مطمئن شدم که تو مزدور عرب پرست حالت وخیمه و باید در تیمارستان عربستان بستری بشی!!! برو بمیر بسیجی هالو عرب پرست ضد ایرانی!
یکشنبه 18 دی 1390 - 19:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات بسیجی، مزدور سایبری آره حتما سعی کن کامنتها رو تا آخر نخونی و پات رو هم از گلیمت دراز تر نکنی بدبخت بیسواد عرب پرست، چقدر دریوزه گی برای خامنه ای؟! هنوز یک هفته از ثبت اسم کاربریت نمی گذره دربدر شدی بد دهن بسیجی، می گذاشتی یک چایی دیگه هم با وکیل معلق بازت می خوردی! خوشحالم که اسم پارسی بدجوری شما رو سوزونده مزدورای عرب پرست!! جای بسی خرسندیه که می بینم از اسم و شهر پارسی و اسم غیر اسلامی کاربریم هم وحشت دارید! از ترس شب و روز ندارید همینه که خوشحالم می کنه. هنوز هم خواب کار در سفارت رو می بینی یا از خواب بیدار شدی یا هم بیدارت کردیم!! مرگ بر مزدور جمهوری اسلامی! مرگ بر جمهوری اسلامی!
یکشنبه 18 دی 1390 - 20:09
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
حنا-دخت عرب دسترسی شما به بخش نظرات بدلیل استفاده از نامهای کاربری متعدد که در زیر قابل مشاهده است ,مسدود شد. اسامی کاربری مسدود شده: حنا-دخت عرب پروشات del-tang shohreh-27 tanaz-27 raha-25 نینوا زینب saman-tehrani hamishe-iran cheraghe-rah noshafarin shabhaye-barani rozhaye-barani ایرانیان انگلستان
یکشنبه 18 دی 1390 - 23:00
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
massoudoslo - اسلو - نروژ-مربوط به ذیل تاپیک((حجت الاسلام دانشمندو...)). تصورم بر شما بود عجز بصیرت لیکن شدی تیره بصر شاید بثر که مرتفع نگردد بسر! ببینم مگر بنفیت دولت سوئد کفاف هزینۀ عینک را نمی کند!؟ راستی اگر هم زمان Ctrl و +را روی کیبورد نگه داری صفحه درشتر می شود! من آنجا نوشتم اصطلاح "غریبیست" (غریب = ناشناخته) شما "غربی" خواندی ! و جالبه آمدی 5 خط هم راجع به غرب و شرق و اینکه من با غرب دشمنم داستان سرودی ! خیلی بد شد نه ؟ چه قدر بده آدم گافهای اینطوری بده نه؟مخصوصا که اهل سرچ و از این حرفها باشه! آره مسعود خان چشمات 2 تا حرف را جا بجا دید و چه داستانها سرودی ! پس چه بهتر اجتناب از نوشیدن الکل ارزان که مخرب چشم است ...
یکشنبه 18 دی 1390 - 23:12
tina85 - اشتوتگارت - المان
پروشات - تهران - ایران برات متاسفم این رفتار‌ها برای ما که ادعای ادب و فرهنگ غنی داریم بعیده فقط به خاطره ضایع کردن افراد عضو سا یت‌ شدی باید به نظر همه احترام بذاریم شما دائم دنبال بهانه هستی‌ که کی‌ چی‌ گفت و این اصلا جالب نیست اگه فکر میکنی‌ جنبه نداری نظر نده با این اوضاع ایران باید همه متحد باشن نه این که به خاطره چند تا غلط املائی یا هر چیز دیگه بیفتیم به جونه هم
دوشنبه 19 دی 1390 - 00:17
tina85 - اشتوتگارت - المان
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. شما هم ظاهراً یه دیگشنری کنارت داری بهتره به جای استفاده از کلمات قلمبه یه کم با ادب باشید چون ممکن سیب گندیده خودتون باشید دیدن دارید بقیه وکیل هارو هم خراب می‌کنید از کار معلق کردنت
دوشنبه 19 دی 1390 - 00:30
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیل دادگستری / متشکرم از توضیحات جامع و وافر در خصوص کلمه "وهن" بنده هنوز بر این باورم که شما لیاقت دانا خطاب کردن خودتان را ندارید "نگاشتن چند جمله فارسی نشان از سطح خرد و دانایی تان نیست" و اگر این حرفم موجب شد که برانگیخته شوید و آنچه لایق خودتان بود را به من نسبت دهید بسیار متاسفم ، با این وصف برایتان بیشتر متآسف شدم چون جمله بی سرو ته و بی معنی نوشتید! اگر متعارف کلمه " وهن" را در جمله شما بگذاریم میشود " همواره به سستی عجیب خود را قانع,نظراتش را جامع و در مباحث خویشتن را فاتح تصور می کند! " بلاغت و شیوایی در کلام و استفاده از ترکیبات بکر و زیبا بسیار ستودنیست دوست گرامی بشرطی که معنادار هم باشد، خوشحال میشدم بجای اینکه خودتان را اذیت کنید و توضیح واضحات در مورد کلمات فارسی بدهید زمان نگاشتن جملات بیشتر دقت میفرمودید که نوشته بیسروته و بی معنی تحویل ندهید که مجبور هم نباشید در دفاع از آن برآیید! در مورد شهر پرسان هم تحقیق کنید به نتیجه خواهید رسید!!!،ادامه
دوشنبه 19 دی 1390 - 01:37
robo - لوس آنجلس - امریکا
منبعد هم خواستید جواب من را بدهید از ضمیر مفرد استفاده نکنید و مودب تر باشید! بنده مدعی عدم وجود چیزی هستم که هنوز شما و همفکران شما دلیل قانع کننده و منطقی برای وجودش نیاورده ید، منزل رو اشتباه تشریف آوردید، قرار نیست من عدم وجود خدا را اثبات کنم، این شما هستین که باید وجود چیزی رو اثبات کنید تا بتوان در مورد عدم وجود ان چیز هم به بحث و گفتگو پرداخت. باری یادتان باشد بار دیگرشکراضافه نخورید که فکر کردید با چند جمله روان فارسی میتوانید جوابی دندان شکن به من دهید، لازم باشد ادبیات مناسب حال شما و دوستانتان را در چنته دارم، و یادتان باشد "کسی که انتقاد بر نمیتابد همانا مسلمانیست که خود را برتر از دیگران میداند" دوست گرامی، در حالیکه از نظر من همه انسانها برابرند. بفرمایید به صلاه ظهرتان برسید وقت ما را هم نگیرید!
دوشنبه 19 دی 1390 - 01:37
Dionysos - پارسی - فرانسه
کارکنان ایرانیان یوکی از توجه شما بسیار سپاسگزارم. این مزدوران سایبری هر بار با اسامی کاربری مختلف فقط قصد انحراف بحث و اهانت به ایرانیها رو دارند. از ادبیات مشابه و تکرار کلمات کاملا مشخص بود که یک مزدور سایبری با چند ایدی می نویسد. زحمت کشیدید وقت گذاشتید و آیدیها رو چک کردید با آرزوی سالی خوش برای شما عزیزان هموطن ایرانیان یوکی. با سپاس دیونیزوس
دوشنبه 19 دی 1390 - 09:25
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات و دخت عرب و چراغ نفتی و نینوا و رها و سایر اسامی کاربری : من هم معتقدم که تو مزدور عرب پرست با دهانت فکر می کنی چون مغز معیوبت دربست در رهن و اجاره رهبر معتادت خائنه ایه. نگران نباش دیگه چون خانم وکیل معرب دیگه نگرانت نخواهد شد. شما مخبطان اسلامی و مزدوران ضد ایرانی بی وطن نه تنها جام وقاحت رو سر کشیدید بلکه سور آخر را به تمام دیوانگان زنجیری هم زدید!!! حالا می تونی در صف ویزای مراکش و در حسرت زندگی در فرانسه و از عقده پارسی بودن من و حسادت به شهر پارسی عزیزم در فرانسه دق مرگ بشی و جام زهر رو هم مثل رهبر دجالت خمینی سر بکشی!!! مرگ بر مزدور عرب پرست بی وطن!
دوشنبه 19 دی 1390 - 09:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل معرب ترسو با این کامنتی که برای دختر عرب پرست گذاشتی مشخص شد تو هم از کجا ارتزاق می کنی! بدجوری دم خروس از زیر عبات بیرون زده و به ش ک ر خوردن افتادی. فکر زن بودن من تا به حال مزدوران زیادی رو به وحشت انداخته تو اولین آخوند نیستی! جای بسی خرسندیست که اسم زن پارسی اعراب رو به وحشت می اندازه! بیسواد عرب زبان ....زیادی می خوری که از کاربران بیخدای سایت غلط املایی بگیری! تو 100 بار کلمه ترکه و چفت رو بنویس بعد از ادبیات فارسی حرف بزن!! آخوند پرست معرب!
دوشنبه 19 دی 1390 - 07:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
خانم وکیل معرب معلق باز یاران غارت هم که تو زرد از کار در آمدند، موکلان جناب معلق باز همیشه مثل پروشات و دخت عرب صاحب شخصیت حقیقی و حقوقی بودند؟!!! دوستانت برات بمیرند که اینقدر ضایع شدی و بی یار غار ماندی!!! چقدر دلایل و شهودی که به آنها استناد کردی موثق بود!!! بهتر نیست از خجالت بمیری طلبه بسیجی رشته حقوق و فقه اسلامی؟! امشب از بی آبرویی خواب به چشمتان نخواهد آمد!! من هم معتقدم که حق از باطل مشخص می شه و اینطور شد که دیدیم!! چقدر دریوزه گی برای جمهوری اسلامی؟!!! شرم بر تو !!
دوشنبه 19 دی 1390 - 09:42
Dara va sara - پرت - استرالیا
پروشات - تهران - ایران..میگم آدم ....خامنه ای بشه ولی جو زده نشه. طوری برای وکیل معلقت کامنت گذاشتی که هر کی ندونه . فکر میکنه که طرف میخواد بیاد خواستگاریت.
دوشنبه 19 دي 1390 - 10:02
Dara va sara - پرت - استرالیا
این متقلبان هر انچه که از جد بزگوارشان نیاموختن. اینه حقه را خوب استادند که به دیگران افترا ببندند و دغل را پیشه راه کنند....گاهی حنا شوند. گاهی معلق .گاهی نوکر رهبر و گاهی بی ابرو..
دوشنبه 19 دي 1390 - 10:17
Dara va sara - پرت - استرالیا
*پسر شجاع* - میبینم که مسلمانان هر جمعه از سر تحصیل مضاعف چطور گرد هم در کنار دانشگاهای اسلامی مشغول ارتقاع تحصیل هستند. و چطور سر دسته دزدان *ایت الله* عروس رابرای به دنیا اوردن نوه خود به کشور کافران میفرستد و از علم و علوم کافران نتیجه برند. میبینم که چطور هزاران مسلمان حج رفته در مقابل سفارت خانه های کافران صف کشیده تا به کشور این خدا ناباوران روند و از دمکراسی غیر مذهبی سود برند..کج اندیشی مسلمانان انچنان انها را خوار و زبون کرده که به هر نوکری کشوری تن میدهند. از چین گرفته تا روسیه و امریکا.مسلمانان حتی از نافهمی بر ان نادانی خود میبالند. کمک علمی پیشکش حتی بر کشتار دیگران مفتخر هستند.اعدام را حلال مشکلات و ترور را جوابی بس دندان شکن میدانند..
دوشنبه 19 دي 1390 - 11:43
Dara va sara - پرت - استرالیا
میبینم که شما عزیز رهبر از این ماجرا مستثنا نبوده و در همان صف اول قرار گرفتی. از بین 500 دانشمند ثبت شده جهان . 150 نفر خدانشناس. و 330 از پدر مذهب به ارث بردند و آخرین باری که نیایش کردن بیاد ندارند.جالبتر از همه هیچ مسلمانی در بین انها نبوده. زیرا مسلمانان جزیره لختیها نداشته ولی ذهنی پر از تجاوز به کودکان و زنان داشته.همانا که پیامبر انها سفارشی مدام کرده.فقط برای صیقل دادن ان مغز ملازده ات باید بگوییم که نخست وزیر استرالیا علنا علام کرده که ایشان کافر ملعون خداناشناس هست.و هیچ اسلامزده گچ مغز را اجازه تازو تاخت نخواهد داد.اگر شما این نادانیها را نمیدانید خاموش باشید و بر ان جهالت خود نبالید.
دوشنبه 19 دي 1390 - 11:44
Dara va sara - پرت - استرالیا
بنا به تبصره ملازدگی بند دزدی و تجویز ماده دروغ224 طبق قوانین اسلامی.یکی از ماله کشان و جیره خواران دولت اس..هالی . از این سایت همچون موش ابکشیده به دور انداخنه شده. از اینرو این واقعه اسفبار را خدمت مهدی جون ( امام زمان سابق) و دیگر همپالگیهای این سرباز تهی مغز (وکیل معلق و بسیجی شجاع) . تسلیت گفته و امید واریم که اشخاصی با آیدی جدید در چند روز اینده از چاه جمکران خارج شده و به این بسیجیان آواره کمک رسانی کنند.
دوشنبه 19 دي 1390 - 14:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20111227062257028. دوستان عزیز در تاپیک « شوهر صیغه ای نوزاد یک روزه را کشت» ببینید مزدور سایبری نوش آفرین ادعا می کنه که قبلا مسلمان نبوده و با یک مرد نیوزلندی ازدواج کرده و حالا مسلمان شده و شوهرش هم بخاطرش مسلمان شده!!!! بعد با اسم همیشه ایران به من اهانت کرده!! دخت عرب عقده ای بسیجی بی وطن تا حالا هزار شخصیت عوض کردی و خواب شوهر نیوزلندی هم می دیدی! خاک بر سرت گاگول مخبط بسیجی! البته شکی نیست که از پایگاه بسیج و اطلاعات به اینترنت وصل می شی. مرده شور تو و رهبر معتادت رو ببرند. ادعاهای واهی : بیخدای مسلمان شده! شوهر خارجی نیوزلندی، پدر تاجر مراکشی و کارمند سفارت خارجه در ایران!!! آرزو بر دیوانگان زنجیری عیب نیست!! تو رو باید با زنجیر به تخت تیمارستان بست وگرنه افسار پاره می کنی!!! دست کارکنان سایت ایرانیان یوکی درد نکنه که مارمولک بسیجی رو حذف کردند!
دوشنبه 19 دي 1390 - 14:53
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ادمین عزیز،مرسی‌ که دست این اسلامیون دروغگو را رو کردی،از مدل نوشتن کامنت هاش و ادبیات مشابه،من مطمئن بودم همه اینها زیر سر یک نفر هست.این همه ادعا و من چنین و چنان بین چه تو زرد در آمد این موجود !! باز هم مرسی‌ ایران یوکی
دوشنبه 19 دي 1390 - 15:03
robo - لوس آنجلس - امریکا
سایت یو کی ممنون بخاطر پیگیری اسامی کاربری و افشای آن، جناب وکیل معلق واسه کاربری پاچه خواری کردی که وجود خارجی نداشته و دستش رو شده چیه فکر کردی دستتو میگیره میبره کازابلانکا؟ اینها همون سایبریهان که قبلا بهش اشاره کردم و تو عزیز گرامی رفتی لغتنامه دهخدا برام باز کردی!!! بجای لغتنامه باز کردن یه کم به مغزت فشار بیار ازش کار بکش، مگر اینکه خودت هم دستت با اینها تو یه کاسه باشه که توصیه اکید میکنم اصلا بهش فشار نیاری!
دوشنبه 19 دي 1390 - 16:11
robo - لوس آنجلس - امریکا
Dara va sara /Dionysos جالبه که این دوستمون با چند نام کاربری اومده برای خودشم کامنت گذاشته "پروشات واسه چراغ نفتی سامان واسه نوش آفرین" ! منو یاد یه قسمتی از کارای مستر بین انداخت که تولدش بود رفت رستوران بعد واسه خودش کارت تبریک نوشت گذاشت رو میز بعد بازش کرد خوند خوشحال شد! واقعا آدم باید چقدر کم بیاره که دست به همچین کار کثیفی بزنه، اینجور آدمها نتنها اینجا بلکه تو زندگی حقیقیشون هم هویت و شخصیت خاصی ندارن، واقعا خجالت آوره ساعتی ۷ هزار تومن از دولت فخیمه اسلامی پول میگیرن که بشینن ای دی جعلی درست کنن بگردن تو سایتها که مثلا جواب ماها رو بدن، پول حرومی که آلوده به خون برادرام و خواهرامه! نفرت انگیزین! هر کسی که این کارو میکنه نفرت انگیزه، حالا برو یه ای دی جدید بساز بیا تو، در خدمتتیم سایبری!
دوشنبه 19 دي 1390 - 16:31
tina85 - اشتوتگارت - المان
خوشم امد دستت رو شد دختر عرب یا پروشات خائن فکر کردی زرنگی جاسوس مزدور دست از این کارا بر دارید خائن ها
دوشنبه 19 دي 1390 - 16:50
pelle - استکهلم - سوئد
Dionysos - پارسی - فرانسه-درود بر شما که این عربهای مرده خور را سر جایشان نشاندی .
دوشنبه 19 دي 1390 - 17:52
pelle - استکهلم - سوئد
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش- بدی جوری UK حالتو گرفت و مشتت را باز کرد .حالا برو کازابلانکا کمی موزیک عربی گوش کن تا حالت جا بیاد .
دوشنبه 19 دي 1390 - 17:57
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
robo - لوس آنجلس - امریکا- 1)وای خدای من!خودتی؟! چه قدر تغییر کردیی!چه با کلاس شدی؟ چی شد یهو ! یادت رفت اون بالا, تو همین صفحه بدون اینکه مخاطب من باشی نقل محفل شدی و من را با بلبل زبان خواندی و واژه "جفنگ" را بکار بردی! حالا که در جوابِ , هایِ تو هوی گفته ام و زبان خودت را برگزیدم به چاک قبای مبارک بر خورده!عجیب است شما جماعت خدانشناس چه زود و مضحک رنگ عوض می کنید. 2) اینکه گفتی در مخاطب قرار دادنت از ضمیر جمع استفاده کنم ! من را یاد (عین الله) انداخت ! عجیب اصرار داشت (صمد) او را (باقرزاده) خطاب کند. بی چاره فکر می کرد این گونه صاحب شان می شود. 3) عین الله جان آخ ببخشید عالیجناب robo باز هم که به غلط از من غلط گرفتی! مثال بچه که در فوق از نظر عالیجنابتان گذشت! "وهن" را کثرت معانیست و اگر عقلائی در دسترس اند سئوال بفرمائید بلکه فرجی بر فهم عاید گشت.صلابت این قلم و سلامت صاحبش ورای حد تقریر است وفرای اذهان موهن.
دوشنبه 19 دي 1390 - 19:45
دنیای وحشی - تهران - ایران
بیشتر به قیافه اش میخورد که انشاالله ترتیب آخوندی رو داده و لباسهاشو تنش کرده و از شوق موفقیت کاری که کرده داره برای خودش حال میکنه . فقط احتمالاااا موتور مال خودش بوده و بس و به احتمال زیاد ترتیب زن صیغه ای آخوند رو هم داده که توانسته دستکش آشپزخانه اش را نیز برداره .لووووول چه حالی میده واقعاااا.وگرنه این آخوندهای گشاد تن پرور عمرااااااا به جز مفتخوری کار دیگه ای منجمله موتورسواری بلد باشند.بخصوص که تواین سی سال با چپاول بیت المال از الاغشون پیاده وبر ماشین های گران قیمتی مانند بنز سوار شدند .
دوشنبه 19 دي 1390 - 19:50
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
tina85 - اشتوتگارت - المان- دقّت کردید اگر در جمعی 1000 نفره کسی صدا کند مثلا " حسنی " از میان آن همه فقط آنهائی که نامشان " حسنی " است بر میگردند به سمت و دنبال صاحب صدا , خوب طبیعی است چون به یقیین دلالت صدا بر نامشان , خود را محقّ پاسخ و عکس العمل می پندارند. حال عجیب است که من در بالا کامنتی آنهم خطاب به دیگری نوشتم ....به کار بردم لیکن شما عکس العمل و پاسخ دادید !!!
دوشنبه 19 دي 1390 - 19:56
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیلک جان باز که اومدی ماله کشیدی--- بد جوری دستت رو شد نه؟ برو واسه حنا دختر عرب بنویس --- راستی خبر داری ازش؟ پروشات و نینوا هم سلام میرسونن بهت
دوشنبه 19 دي 1390 - 21:36
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
بخش اول : بر خلاف عادت به مختصر و مستدل گوئی ناچارم مفصّل بگویم و مخاطبم نه آن اهل شهر پارسی و نه صاحب عنوان عروسکها و نه آن فاضل لوس آنجلسی ایست.که شرط بلاغ مفصل گفتم وحجت گشت تمام. لیکن خطابم به ادعای آزادی وآرمان و دمکراسی در زادگاه پر گهرمان هست. چه خیالیست باطل فرض بر طلب نتیجه از این نوع رفتار و چه اشتباه بل توهین است اطلاق عنوان مبارزه بر این روش ! که این نوعی گل به خودیست.این روش تنها تحمیل امیال درونی به دیگران و تلاشی است بر ارضای سرخوردگیهای درونی . کامنتهای برخی را ببینید بعدازآوردن نام مخاطب کلمه سایر دوستان عزیز را می آورند و تصّورشان این است در حال سخن وری بر جمعی کثیرند همانچه که شاید در خیالاتشان بوده و هست. ادامه
دوشنبه 19 دي 1390 - 21:57
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
بخش دوم- تحمّل مخالف که محال بلکه وجود نظری جامع تر را هم محتمل بر واگذاری میدان می دانند. اینها مبارزه نیست وآنهائی که فقط فحش و ناسزا می دهند مبارز محسوب نشده که هیچ بلکه الفبای مبارزه را نمی شناسند. میسّر نگردد هدف مگر به اجماع هر چند که نسبی باشد و این روش را عنوان مبارزه نیست اساس مبارزه بر جذب و پس از آن یکسوئیست همان کاری که خمینی بر پهلوی کرد مجاهدین خلق, فدائیان اسلام ,چپ ها و کمونیستها همه کنار یکدیگر.هرگز کمونیست و توده ای به دنبال تحمیل لائیک بودن و مجاهدین خلق و فدائیان دنبال تحمیل عقاید سرسخت خویش نبودند هدف فقط سقوط پهلوی بود که محقق شد (البته اختلافات بعدی و غصب نتیجه توسط آخوندها بماند).پس اطلاق واژه مبارز بر خود ننهید که والله تضییع حق است بر مبارزان. ادامه
دوشنبه 19 دي 1390 - 21:59
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
بخش سوم- . مبارز واقعی دوست, استاد و همکار عزیزم دکتر قاسم شعله سعدی استاد حقوق اساسی و بین الملل دارای 2 دکترای مجزای حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه سوربون پاریس و وکیل پایۀ یک دادگستری که به دلیل نامه معروفی که به خامنه ای نوشت در کنج زندان اوین در شرایطی که به دستور دادستان تهران (جعفری دولت آبادی) بر حمل با دستبند و پا بند به بیمارستان مورد نظر دادستانی گردن ننهاد پس از فلج دست چب در معرض از دست دادن کامل نخاع است.کاش وی را می شناختید از نزدیک دیده بودید.کاش حتی نامه ای را که به خامنه ای نوشت -که در نت هم در دسترس است - و با استنادی مستدل و نه توهین چنان پاسخی داد که امروز تاوانش را پس می دهد را می خواندید و مبارز را می شناختید. و البته بسیارند همکاران شجاع در کانون وکلا (دکتر سیف زاده,دکتر نعمت احمدی,خانم ها شیرین عبادی,نسرین ستوده,الهه کار و الهه کولائی) به راستی اگر آنها مبارزند اگر سعیدی سیرجانی مبارز بود یا دکتر ابراهیم یزدی فارغ التحصیل دانشکده پزشکی بیلور تگزاس که با 80 سال سن زندانیست یا اگر مهندس عباس امیر انتظام که 33 سال است زندانی است مبارزند شما جماعت که هستید؟ ادامه
دوشنبه 19 دي 1390 - 22:00
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
بخش چهارم و پایانی - ؟ شما که با تبلیغ بی دینی و بی خدائی افتراقی عمیق بین مخالفان پدید آورده یا بدون اینکه مخاطب واقع گردیده باشید فقط من باب خالی نبودن عریضه و برای اینکه حرفی زده باشید مطلبی می گو ئید. آیا غیر از تحمیل عقاید و ارضای تمایلات درونی نتیجه ای دیگر بر عمل شما حاصل است؟ مفتخرم در طول مدت عضویت در این سایت بعضا به نگارش مطلب در راستای تخصص شغلی پرداخته و هرگز پیش از آنکه کاربری من را مورد خطابه قرار دهد مستقیم در رد یا تائید نظرش مطلبی نگفته ام مگر آنجائیکه در حیطه تخصص حرفه ایم اشتباهی مشاهده و یا اینکه در مقام پاسخ گوئی به کامنت دیگران که مخاطبشان بودم قرار گیرم .خدا را شکر می کنم که بخش کوچکی از ترکه راه مبارزۀ واقعی بر تن من نیز نشست و به حکم دادگاه انقلاب پروانه وکالتم تعلیق گردید.بلکه به عنوان قطره ای از دریای مبارزان به اساتیدم ادای دینی مختصر بنمایم و بر راه خویش استوارم و اهمیتی نمی دهم از جانب سطح نگران ناسزا گو متهم به مضامین غیر واقع گردم.
دوشنبه 19 دي 1390 - 22:01
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. اولا تمام این چیزهایی که گفتی خیالپردازیهای امثال تو هست ..برای مثال تا بحال من یادم نمیاد حتی یکبار هم نماز جمعه رفته باشم ..دوما در مورد خداپرستی من گفتم نه فقط مسلمانان !...سوما اگه مهاجرت نوکری هست ..جنابعالی هم که ظاهرا بیخدا تشریف داری خیلی وقته که به افتخار نوکری نائل شدی چون خودت هم مهاجرت کردی ..واقعا این حرفهای آب دوغ خیاری بیخداهایی مثل تو کم کم خیلی مسخره و خندار میشه ..بابا! ته افکار بیخداهای افراطی همون برهنگی و جزیره لختیهاست ...آخه این حرفای گنده چه ربطی به امثال شما داره ..که خودتون رو قاطی هر آشی میکنین !!
دوشنبه 19 دي 1390 - 22:50
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. می بینم که از خودت آمار احمدی نژادی دادی :)..واقعا بیخداهای افراطی بزرگترین مشخصه ای که دارن دقیقا مثل همفکراشون تندروهای دینی جعل و دروغ و آمار سازیه ..برو بابا دلت خوشه ..آخه بیخدایی مثل تو کی وقت سواد یاد گرفتن داره که بخواد به بشریت خدمت کنه ...حتما منظورت از دانشمند امثال داوکینر شارلان هست که برای بیخداها بالای منبر میره ..منم یادم نمیاد کی نماز خوندم ..پس طبق آمار جنابعالی بیخدا تشریف دارم خودم خبر ندارم :) لوول
دوشنبه 19 دي 1390 - 22:57
bita tehrani - ونکوور - کانادا
Dionysos - پارسی - فرانسه/خواستم از شما دوست گرامی تشکر کنم،بابت ساپورت شما از من در تاپیک دیگر.من البته ککم هم نمیگزد که آدمهای مثل اینان بهم ایراد بگیرند.اگر شما و دیگر دوستان بودید،حتما بهش فکر می‌کردم،ولی‌ این آدمهایی که از درک یک کامنت ساده هم عاجزند و جز توهین و تخریب چیزی در چنته ندارند،دیر یا زود مشتشان باز میشود و حقارت چیزی که از آن به عنوان دین نام میبرند را با رفتار زشت و توهین آمیز و فریبکارانه‌شان نشان میدهند،آنقدر بی‌ ارزش هستند که فقط جایی‌ برای تمسخر و حسّ دلسوزی می‌ماند! من همیشه سعی‌ کرده‌ام که به باور کسی‌ توهین نکنم،این جزیی از شخصیت من است،ولی‌ انگار برای بعضی‌‌ها کار که نمیکند،هیچ،خود آدم احساس میکند ادب و متانت ش حرام شده! امیدوارم که که همه ما بفهمیم که انسانیت و منطق و تفکر زیباترین باور بشر است.به هر حال سپاس از شما و موفق باشید.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 00:07
Dara va sara - پرت - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران ..بسیجی . تا به حال شنیدی که گویند. فلان اکتشاف صورت گرفته. فلان شخص جایزه نوبل گرفته.دانشمندان فلان اطلاعات فضایی دست پیدا کردند.و.و.و. همه اینها با صلم ضلوات صورت نمیگیرد. اینها توسط سازمانی در جهان. بحث و تائید میشود.(همان 500 دانشمند)زیر تظر یونسکو./. و قتی میگیم که شما بی سواد هستین . از همین خیال پردازی شماست. که هر انچه که نو نشنیدی برای تو و امثال تو خیال بیش نیست و با یک برو بابا همه چیز برای شما به اثبات میرسد..و تمام عمر در این امر زنده اید/. تو همان هستی که پشت اربابت ایت الله سنگر گرفتی و هر فقط عرصه را تنگ میبینی صجبت از خداباوری میکنی و همان که همپالگیهایت را حاضر ببینی صحیت از دین جهل اسلامی کنی و چنان برای اربابن دین فروشت دم تکان دهی که راضی به بستن بمب شده و برای انها ادم کشی کنی..ادامه
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 01:26
Dara va sara - پرت - استرالیا
/که از پیشرفت غرب همان لختی ها را دیدی. تو را چه به ایتنرت و استفاده ار پیشرفت غرب. دست خودت را اب بکش و برو آیه یاسین را 100 بار تا غروب بخوان که خدا بهشتی سکسی به تو عطا کند..شاید نماز نخوانده ای ولی جا نماز افرادی مثل حنا را خوب پهن میکنی. که شرف حنا حتی بیشتر از توست. بیشتر از این حالیت نمیتوانم بکنم . اگه نگرفتی به همان برو بابا قناعت بکن.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 01:27
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیل معلق برو این داستانتو تو وبلاگ شخصیت بزار کلی تماشاچی جمع میکنی، اینکه دیدی ۴ خط فارسی روان نوشتم برای اینکه خودت رو خیلی یکه تاز ندونی اینجا! همونجا هم اشاره کردم ادبیات خاص گفتگو با امثال تو رو تو چنته دارم--- وکیل خان--- خدای ادبیات فارسی!!! حضار توجه کنن وکیل ملت که آخر ادبیات فارسی و همکار مرحوم دهخدا هستن دارن نطق میفرمایند!!! اخه چی بگم به تو ؟ بچه جان!! متنت رو کپی میکنم یکبار دیگه رو خونی کنی تا برات توضیح بدم!! نوشتی : "بدون اینکه مخاطب من باشی نقل محفل شدی و من را با بلبل زبان خواندی و واژه "جفنگ" را بکار بردی! " حالا یا اون "با" اضافه رو قبل " بلبل" بردار تا جمله ات از لحاظ ساختار و گرامر درست بشه، یا بلبل زبونی نکن برام! دیدی که میتونم غلط املایی و گرامری ازت بگیرم؟؟؟، الان حالت بد شد ؟؟؟؟ ادامه ..
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 04:53
robo - لوس آنجلس - امریکا
دیگه نشینی غلط املایی ملت رو بگیری ها!، کارهای مهمتری هم هست که میشه کرد! جفنگ هم ننویس تا جوابی که در لیاقتت هست نشنوی، تخریب شخصیت کار راحتیه فرزندم، دیدی که براحتی میتونم اینکار رو باهات بکنم، دفعه بعد هم ... اگه باز هم برام زبون درازی کنی به همون خدایی که میپرستی و من پشیزی براش ارزش قائل نیستم ولت نمیکنم و جوابت رو میدم ، مورد دوم-- مبارزه برای هر کس از دیدگاه خودش معنی پیدا میکنه، برای من مهمترین چیز مبارزه با خرافه پرستی و جهل و تکریم و سر فرود آوردن در مقابل خدای موهونه، چه ریشه همه بدبختی های جامعه ای که سالیان دراز در آن زندگی کردم رو در مذهب دیدم، این تفکر شخصی منه ، اگر هم به مزاق شما خوش نمیاد!؟ خب نیاد!، احترام به عقاید دیگران بدین معنی نیست که باید آنرا دربست قبول کرد، من از تفکر خداباوری و بخصوص اسلام انتقاد میکنم ولازم بدونم به این تفکر توهین هم میکنم، برای اینکار هم نه از تو نه از هیچکس دیگه اجازه نمیگیرم. روشن شد؟
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 04:53
Dionysos - پارسی - فرانسه
1- وکیل معرب فرمود :« بر خلاف عادت به مختصر و مستدل گوئی»!! البته این طلبه رشته حقوق و فقه اسلامی و یاران بسیجی سایبری اش فقط دو تاپیک را به ادعاهای بی اساس و غلط املایی گرفتن اختصاص داد، بی آنکه سخنی پیرامون آرمانهای دموکراسی و آزادی بزند!! وکیل معرب فرمود :« تحمّل مخالف که محال بلکه وجود نظری جامع تر را هم محتمل بر واگذاری میدان می دانند»!!! بدبخت کسی ست که تحمل یک انتقاد ساده و تحمل به چالش کشیدن نظراتش را نداشته باشد و برای اثبات خود متوسل به مزدوران بسیجی معلوم الحال بشود. بدبخت کسی ست که ملا لغتی وار و با واژه های غریب و نامانوس عربی بخواهد ادبیات محاوره ای کاربران سایت را اشتباه پندارد ، حال آنکه خود از درک معنای دو کلمه پارسی ترکه و چفت عاجز است!!! بدبخت کسی ست که قادر به آوردن یک استدلال محکم برای دفاع از نظریه خود در باب قیاس مع الفارق یا نتیجه گیری با محوریت قرار دادن سخنان مسوولان نظام و آخوند دانشمند نیست، اما برای رفع و دفع مشکل اعتیاد سخن شیخ بی دانش دانشمند را مستدل دانسته و محور قرار می دهد!!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 07:37
Dionysos - پارسی - فرانسه
2ـ بدبخت کسی ست که برای جلب توجه و خرید شخصیت و اعتبار از چهار کلمه : وکیل، دادگستری، معلق و سیاسی در اسم کاربری اش استفاده کرده و به قصد فروش اخلاق اسلامی و قوانین فقهی در باب دیه و قصاص، کمبودها و عقده های روحی و درونی اش را ارضا کند. بدبخت کسی ست که فکر می کند با اسم بردن از چند فرد شناخته شده می تواند خود را نیز مبارز نام نهد و احترام و شخصیت برای خودش بخرد. بدبخت کسی ست که هنوز نمی داند بیخدایان نیز بخشی از جامعه بشری هستند و انتقاد از اسلام و صحبت از بیخدایی نه تنها باعث افتراق نشده بلکه کمک به درک تکثر گرایی می کند. بدبخت کسی ست که از نظر نوشتن در تاپیکهای مربوط به اعدام های سیاسیها و مخفیانه اعدام کردن زندانیها توسط جمهوری اسلامی خودداری کرده و فقط ماله بر دادگاههای جمهوری اسلامی بکشد و حق داشتن وکیل تسخیری را عادلانه بودن دادگاه انقلاب اسلامی بداند!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 07:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
3ـ بدبخت کسی ست که انتقاد و غلط فاحش املایی وهن و وهم در جملات پر از غرور و خودبزرگ بینی اش را بر نمی تابد و به کاربران باسواد و فرزانه و صاحب قلم سایت لقبهای عروسک و عین الله و سیب گندیده و حسنی را می دهد. بدبخت کسی ست که با حفظ چند واژه عربی و قانون فقه اسلامی خود را مبارزو باسواد و متخصص نام نهاده، اما هنوز معنای احترام در گفتگو وتکثر گرایی در عقیده را نمی شناسد. بدبخت کسی ست که خودش را آنچه نیست معرفی می کند و از عقده جلب توجه و خود ستایی و از دنیای حقیر انزوای خود توقع ستایش دارد و فکر می کند کلمه وکیل و دادگستری یا سیاسی امتیازی بیشتر از یک سپور شهرداری به او داده و ایرانیها باید در مقابلش کرنش کنند! وکیل شیره ای و تریاکی در ایران دیده بودیم، اما مدل خدا وکیلی حضرت وکیل معلق را اینجا شناختیم. باشد که بندگان حضرت وکیل معرب و معلق با راهنمایی های خداوکیل رستگار شوند!! آمین! یا وکیل الجاهلین!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 07:43
Dionysos - پارسی - فرانسه
pelle، دارا و سارا، tina85، robo و بیتا تهرانی و مسعود و سایر دوستان عزیز سکولار، هموطنان و همسنگران عزیز از توجه شما بسیار سپاسگزارم و با شما هم عقیده ام. تا همین دیروز وکیل معرب با همدم شدن با فحاشان صحبتی از مبارزه و دموکراسی نمی کرد حالا که کفگیر غلطهای املایی اش به ته دیگ خورد و شعبان جعفری بازیهاش ثمر نداشت و ایدیهای یاران غارش حذف شد شروع کرده به صحبت از دموکراسی و مبارزه و آزادی!!! البته دموکراسی با متهم جلوه دادن بیخداها به خاطر انتقاد از اسلام و ترس از افتراق!!! این وکیل معرب جاهایی که مربوط به زندانیهای سیاسی و اعدامهای مخفیانه ست نظری در باره دموکراسی نداده فقط عمده مبارزه فرضی اش همین دفاع از آخوند دانشمند و دلایل آخوند جهت جامعه شناسی اعتیاد بود! و پاسخی که به من داد این بود که سخنان مسوولان نظام را نباید محوریت داد!!! پیدا کنید پرتقال فروش رو!!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
دوستان عزیز این آقای طلبه یا واقعا از مرحله پرته و نیاز به روانشناس داره یا هم ماله کش اسلام و جمهوری اسلامیه!! مهم اینجاست که ماهیتش بر همه آشکار شد. حالا که کم آورده شده مدافع دموکراسی و آزادی و مبارزه!!! البته به قیمت حذف بیخداها از میدان سیاست!! دوستان عزیز از این به بعد بیشتر با شما عزیزان همراهی خواهم کرد باید ماهیت اینها رو افشا کرد. جمهوری اسلامی به هر طریقی قصد انحراف ذهن ها رو داره حالا توسط هر تیتر و عنوان شغلی که باشه. کسی که ریگی در کفش نداشته باشه اسم کاربری اش رو 4 کلمه دهن پر کن تو خالی نمی گذاره! باید به بسیجی های مزدور که با حق کشی و دروغ برای جمهوری اسلامی ماله می کشند تو دهنی زد. رژیم اسلامی رفتنی ست و با قانون اساسی نیازی به قضات فاسد عرب زبان و سیستم قضایی پوسیده اسلامی نخواهیم داشت. این وکیل معرب و سایبری از رده خارج شده به اسم پسر شجاع در مقابل تحصیل کرده های ایرانی خارج کشور خیلی کم آورده اند برای همینه که دلشون به غلط املایی گرفتن و انتقاد از لختیها خوشه. اینها علائم بیماری اسلامی ست!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:10
robo - لوس آنجلس - امریکا
پسر شجاع / من کاری به گفتگوی شما با دوستان ندارم فقط یک قسمت از کامنتت نظرمو جلب کرد که برات روشن میکنم--- نقل قول خودت : "آخه بیخدایی مثل تو کی وقت سواد یاد گرفتن داره که بخواد به بشریت خدمت کنه ...حتما منظورت از دانشمند امثال داوکینر شارلان هست که برای بیخداها بالای منبر میره" اتفاقا کسانی که ذهنشون رو با خزعبلات مذهبی پر نمیکنن بیشتر از آنانکه سرتاسر وجودشون رو خدای موهن پر کرده جا برای اندوختن دانش دارن و بر خلاف شما که در مسجد پرورش یافتید برای خردمند کسی بالای منبر نمیره همه آزاد هستند نظرشون رو ابراز کنند و من هم آزاد هستم بر اساس درک خودم از جهان هستی این نظرات رو پالایش کنم، در نهایت برای اینکه امروزت با دیروزت فرق کنه نام چند چهره سرشناس بیخدا که لااقل کاری برای بشریت کردن رو برات مینویسم که بدونی: نوام چامسکی، ریچارد فاینمن ، ارنست همینگوی ، جورج برنارد شاو، آلبرت انیشتین، ایزاک آسیموف، ماری کوری، برتراند راسل، چارلز داروین، هرمان واتسون، جیمز مولر، زیگموند فروید، توماس ادیسون ....ادامه
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:25
robo - لوس آنجلس - امریکا
منبع آمار احمدی نژادی هم نمیدم امیدوارم کلاس زبان رفته باشی این لینک رو بخونی https:// www.stephenjaygould.org/ctrl/news/file002.html آمار دانشمندان سال ۱۹۹۶ هستش ۷۱ درصد به خدا باور ندارند، ۲۱ درصد هم شک دارند اون ۸ درصد باقیمونده هم ارزانی شما! البته خیلی سعی کردم آمار دقیقی برای سال جاری پیدا کنم ولی متاسفانه نتونستم که شاید این هم از کم سوادی من باشه یه چیزی رو هم از همین الان اضافه کنم که خودت رو خسته نکنی اسم دانشمندان ایرانی مثل بوعلی و زکریا و .. رو بخوای بعنوان دانشمند اسلامی قالب کنی برات بد میشه چون همین الان که برات مینویسم جواب حاضر و آماده براش دارم! خوشحال میشم نظرت رو بشنوم در اینمورد دور هم لذت ببریم راستش شما و دوستات هر چی بیشتر درافشانی کنید کمکی کردید به من و دوستان خردمندم در راه نشان دادن چهره کریه اسلام و پیروانش! نه ولی جدا خوشحال میشم بنویسی! خیلی وقته دارم کامنت هاتو رصد میکنم تا بتونم یه درک حدودی از شخصیت خشک و متعصب مذهبی ۱۲ امامیت کسب کنم. عزیز گرامی ما مثل مرجع تقلیدت احمق نیستیم !! شما هم بفرمایید نماز ظهرتان دیر نشه،!!!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:27
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. 1)این حرفایی که گفتی چه ربطی به موضوع داره؟! ..هر انسانی که تلاش کنه و علم بیاموزه میتونه به انسانها خدمت کنه ..و اتفاقا این آدمهای نرمال و میانه رو هستند که دنبال علم میرن ..و خیلی از اینها هم خداپرست بودن از زمان بوعلی سینا تا حالا ..بحث من با تو این هست که پیشرفت علمی انسانها از شرق تا غرب چه ربطی به امثال تو و همفکرای تو داره ؟!..مثلا کدوم دانشمندی مثل تو از برهنگی دفاع میکنه ؟!..اصلا کسی که دنبال علم هست وقتی برای تفتیش عقاید دیگران مثل همفکرای تو و تندروهای دینی نداره ..
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. 2)از نظر من شما بیخداهای افراطی و تندروهای دینی فرقی با هم ندارین..اتفاقا من معتقدم اکثر انسانهای دنیا انسانهای اخلاق گرایی هستن ..و مثل همفکرای تو طرفدار برهنگی نیستن..ولی واقعا عجیبه شما و همفکراتون اصرار عجیبی دارین که بگین برای پیشرفت حتما باید لخت اومد بیرون !! ..در طرف دیگه هم تندروهای دینی میگن برای رسیدن به کمال حتما باید با حجاب کفن پیچ شده زن بیاد بیرون !!..بابا. مردم نه دوست دارن لخت باشن و نه دوست دارن حجاب مسخره آخوندها رو داشته باشن ..میخوان زندگی طبیعی و عادی داشته باشن و در همین زندگی تحصیل کنن کار کنن .و با همدیگه زندگی مسالمت آمیزی داشته باشن ..باور کن فهمیدنش زیاد سخت نیست ولی برام عجیبه چرا این موضوع ساده رو تندروهای دینی و شما بیخداهای افراطی نمیفهمید ..و هر روز کارتان گیر دادن به دیگران و برچسب زدن به آنهاست ..و اگه خدای نکرده در کشوری قدرت رو هم بدست بگیرید سرکوب و دیکتاتوری ..فرقی هم نمیکنه این دیکتاتوری از نوع آخوند باشه یا کمونیستهای بیخدا..هنوز دنیا دیکتاتوری کمونیستهای بیخدا رو فراموش نکردن ...
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 08:36
robo - لوس آنجلس - امریکا
Dionysos جان ببین چه گافی ازش گرفتم! اون "وهن" قبلی رو بخیال خودش سعی کرد ماستمالی کنه ۴ تا امل مذهبی مثل خودش بخونن به به و چه چه کنن این یکی رو دیگه عمرا بتونه ماستمالی کنه، روح دهخدا تو قبرش لرزید با این جمله بندی شاهکار! خودش رو خدای ادبیات معرب پارسی میدونه که بی هیچ غلط تایپی و نگارشی مینویسه اونوقت یه جمله نوشته با غلط گرامری وهم انگیز!!! یعنی فاجعه است !!! یعنی یه بچه دبستونی از این بهتر مینویسه، بابا میدادی پسر دبستانی همسایه ات تو قم مینوشت فصیح تر بود! امشب خوابش نمیبره وکیلک، یعنی میدونم تا صبح به خودش فحش و ناسزا میده که چرا اون "با" رو اضافه نوشته، تازه میاد غلط املایی ما رو میگیره! ما که ادعایی نداشتیم ! تو که ادعات میشه چرا" نقطه چین" زدی ؟
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 09:35
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
robo - لوس آنجلس - امریکا- 1) آرزوی غلط گیری از من را "عین الله جان " به گور خواهی برد . معنی غلط وجود یک " با" به اضاف نیست غلط این است که "مذاق" جمع ذائقه به معنی کام دهان را "مزاق" به معنی شتر ماده ! نوشتی .عجیب است نه؟ فقد یا وجود آن "با" خللی چند بر مفهوم نداشته لیک به یقیین بین شتر ماده و کام دهان باید تفاوتی باشد! مگر اینکه به وهم تو ارتباط و اتّصالی مابین آن دو فروض گردد ! 2)خزعبل و لاطائل و جفنگ برازندۀ حال و روزیست چنان پریشان که جوّ روشنفکری چنان گریبانش گرفته که خدای صاحب جلال و شوکت را بنده نیست ! به قول تو من هیچ نمی دانم باشد ولی همین مرحوم دهخدا که به نامش استناد کردی موحّد و خداشناسیت بزرگ. از پروفسور مجید سمیعی برجسته ترین جراح مغز جهان زمانی که برای اولین بار در دنیا ساقۀ مغز را پس از 12 ساعت جراحی پیوند زد پرسیدند چه حالی داشتید فرمود اولین کارم پس از خروج ار اتاق عمل سجدۀ شکر گزاری به درگاه معبود جلّ جلاله بود. تو کی هستی چه هستی که و جود خدا را انکار می کنی! سوادی بیش از دهخدا یا هنر و دانشی فراتر از پروفسور سمیعی داری ؟ ادامه
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 09:52
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
robo - لوس آنجلس - امریکا- ادامه . سفری به شرق آسیا کن کمونیست ترین کمونیست ها هم معبدی دارند گرچه مسیر را به اشتباه پیموده لیکن معبودی دارند هر چند خیالی . این آخرین کامنت من به تو بی خداست بدان من به وظیفه و با افتخار یک خدا پرستم چون سعدی,حافظ, فردوسی و مولانا بزرگترین خدا پرستان بودند. چون گاندی, شکسپیر, انشتاین و پروفسور محمود حسابی هر یک با دین و مرامی مجزا لیکن باور و پرستش قلبی قائل به وجود ذات اقدس الهی بودند. یعنی همۀ آنها در جهل بودند و تنها توئی که می فهمی ؟! robo تو خیلی حقیر تر و کوچک تر از این بزرگواران و ملیارد ها انسان موحّد دیگری که حتی تصورش را هم نمی کنی . اگر نمرود یا فرعون منکر خدا بودند لااقل یه تاج و تخت و غلام و کنیزی داشتند. تو چه؟ عجیب است جو زدگی تا این حد؟! که خدا را هم انکار می کنی ! به همان خدائی که مرا آفریده تو را بیش از این لایق مصاحبت ندانسته فقط آرزو می کنم سریعتر از این تباهی و جهل رها شده و به خود آئی
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 09:54
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه- قبلا پاسخت داده شده و همان طور که گفته شد مادامیکه نکته هشتمی به اصول هفت گانه قبلی اضافه نگردد تکرار مکررات همیشگی ات همان .... سابق فرض گردیده لذا پاسخ جدیدی نمی طلبد.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 10:06
Dara va sara - پرت - استرالیا
*پسر شجاع*..برای رسیدن به خدا شما باید از یک مسیری حرکت کنی و به خدا برسید. بطور مثال . برای رسیدن به الله باید در مسیر اسلام حرکت کنی .(امید وارم که این را قبول کنی). اما همین دین اسلام. سلامتی اخلاقی انسانهاو جامعه را فدای قوانین اسلامی و الله کرده.مثال مسلمانان(خود تو) ترجیح میدهند به مکه بروند تا برهنه ای را کمک کنند.یا.و هر اندازه این اسلام قدرت پیدا میکند. اعتقاد به الله نیز قویتر میشود.کتاب قران بارها بارها سلامت اخلاقی جامعه را نادیده گرفته و تائید به ستایش الله کرده. در دین اسلام بارها بارها انسانها بخاطر افکارشان تنبیه شدند که الله ناراحت از شرایت بوده. این همان مذهبی هست که تو از ان دفاع میکنی. یا خود را سر کار گذاشتی یا ..آیا نا به حال ان قران پر از اراجیف را خوانده ای.(که وقت ندارم ایات پر از جهالت و قتل و کشتار را برایت بنویسم)...
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 11:40
Dara va sara - پرت - استرالیا
شاید شما جزء همان انسانهای متعادل هستین که در مکتب چنین کتابی تربیت شده ای.برای من برهنگی بارها و بارها بهتر از اعدام افراد و عقاید هست.دختران ما را شلاق میزنند . ستگ سار میکنند که افرادی چون شما از لخت بودن متنفرتد...برای ما لخت بودن ملاک نیست این شما هستید که چون جدبزرگتان به انگ زدن و دروغ پردازی ماهرین.برای ما آزادی انتخاب مهم میباشد. برای ما ازادی عقاید مهم میباشد.ببین این دیکتاتوری اسلامی اللهی چه بر تو اموخته که حتی ادای افراد منطقی را در می اوری ولی هنوز میگویی:مردم نه دوست دارند که لخت باشند نه حجاب. تو از کجا میدانی؟؟ ما معتقدیم که هر چه دوست دارند باشند. ادامهرندگی عادی در یک زمینه ازاد و خالی از هر بکن و نکن های شخص اسمانیست. آقای بسیجی . بنده مسلمان زاده بودم و مسلمان. و میدانم که این اسلام و مذهب چه خاکی بر سر ما اورده. اگر سکولارها(غیر مذهبی) بر سر کار ایند. دیکتاتوری انها بس شرف دارد به آزادی اجباری اسلامی.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 11:41
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل معرب معلق صد بار کلمات ترکه و چفت را نوشتی؟! غلط دستوری و وهم و وهن رو 20 بار تکرار کردی؟!! در تاپیک آخوند دانشمند بی عقل با دفاعت از چرندیات آخوند دلقک دربار خامنه ای و جمله « نتیجه گیری با محوریت دادن به گفته های مسوولان نظام قیاس مع الفارق است » هنوز مطمئن نبودم که آخوند باشی. اما با این کامنت آخری که در باب خداشناسی و باخدا بودن اینشتین گذاشتی کاملا مطمئن شدم که نه تنها وکیل نیستی بلکه طلبه اسلام پرستی هستی که برای تبلیغ اسلام و الله اینجا می نویسی و نوشتن احکام دیه و قصاص هم فقط در راستای اهداف جمهوری اسلامی ست که به جای آموزش و تربیت صحیح توسط متخصصان آموزش و روانشناسان و جامعه شناسان، کسانی مثل تو و غلام کاردی رو استخدام کرده!! تمام مزدوران بسیجی و ترولهای جمهوری اسلامی مثل تو از با خدا بودن اینشتین دم زدند، درحالیکه که اینشتین به خدایی که تو و سایر هالوهای مذهبی معتقدید اعتقادی نداشت! این هم یکی دیگر از گافها و دروغهای تو طلبه رشته فقه و حقوق اسلامی بیسواد!! تویی که در جهل مرکب گرفتاری و معرب شدی. از فضل فردوسی تو را چه حاصل؟!!
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه..بنده فقط خواستم از کامنت *بدبخت کسی است* شما تقدیر کنم. چرا انکه در ذهن داشتم برای دادستان معلق. شما کاملتر بیان کردین. بخصوص عنوان مشکل کمبود شخصیتی اقای دادستان.و عنوان نامی که گویی حسرت بسیار داشته.از نظر فکری. در هیچ کجای این سایت این شخص توان به چالش کشیدن هیچ عقیده ای را نداشته و فقط با عنوان کردن مسائل املائ کار را پایان داده.این بی سواد حتی نام افرادی همچون فردوسی . انیشتین .حافظ.و گاندی .را اورده و به اسلام ربط داده که در بی خدایی معروفند.به امید دیدن کامنتهای شما دوستان در جهت اگاهی بیشتر.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:31
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیل جان اصلا نیازی نیست این آرزو رو به گور ببرم، غلط ساختاری جمله ات رو تصحیح کردم برات، میبینم که اونقدر اعصابت بهم ریخت تا موجب شد غلط املاییت رو هم بتونم بگیرم!!! نوشتی: " ولی همین مرحوم دهخدا که به نامش استناد کردی موحّد و خداشناسیت بزرگ"--- یبار که " با " اضافه میزاری جمله ات نامفهوم میشه ، اینبار هم که "سین" کم گذشتی کلمه ات نامفهوم شد، برو عزیز جان، برو فرزندم --- من حقیرم، تو درست میگی تو اصلا خود خدایی! تو خدایی! دیگه غلط تایپی مردم رو نگیری ها؟ ابروت رو بیشتر از این میبرم! اون کامنت اولت یادته؟ گند میزنی به فارسی با اینهمه ادعات!!! پرفسور بالتازار ادبیات پارسی معرب! من ادعایی در نوشتن زبان پارسی ندارم عزیز گرامی، فقط جهت اطلاع عرض میکنم که زبان پارسی زبان دوم منه و زبان مادری من نیست، ولی با اینحال از جان گرامیتر دوستش دارم فرزندم! و انقدر بهش تسلط دارم که جواب تو رو بدم روشن شدی؟ ادامه
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:44
robo - لوس آنجلس - امریکا
فقط یه جمله از انیشتین که خداپرستش نامیدی نقل قول میکنم که دیگه پاتو تو کفش بزرگان نکنی و اینجا افاضه فضل واسه من نکنی، انیشتین میگه :البته آنچه درباره ی اعتقادات دینی من گفته اند دروغ است. دروغی که به طور سیستماتیک تکرار شده است. من به خدایی شخص وار اعتقاد ندارم و هرگز منکر این بی اعتقادی ام نمی شوم بلکه آن را آشکارا بیان می کنم. اگر باوری دارم که بتوان آن را دینی خواند، آن باور همانا حس ستایش بی کرانم در برابر ساختار جهان است، تا بدانجا که علم می تواند آشکار کند." چون طبق قوانین سایت اجازه تایپ انگلیسی نیست اگر خواستی متن انگلیسیش رو برات خصوصی میفرستم، شما اونزمان خواب بودی که کلیسای کاتولیک و خاخام های یهودی انیشتین رو به صلابه کشیده بودن که چرا ضد دین صحبت میکنه؟، رفتی تو این وبلاگهای درپیتی اسلامی خوندی انیشتین خدا باور بود؟ موجب انبساط خاطرم میشی وکیلک! حافظم مسلمان شیعه بوده اره بابا واسه همین هم یک عده شیعه تندرو زمان وفاتش میگفتند شرب خمر میکرده اجازه خاکسپاری نمیدادن! ادامه
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:45
robo - لوس آنجلس - امریکا
خدای من تمام این هستی رو در بر میگیره و وجودش رو لمس میکنم و با الله خونخوار ساخته ذهن معلول پیامبرت زمین تا آسمون فرق داره، خدای من همون لحظه مهبانگ و آغاز آهنگ زندگی در میلیاردها ساله، خدای من جویباره با سنگ صیقلی کفش، خدای من کوه و دانه برفیه که روش نشسته با اینهمه شگفتی، خدای من علم و دانش و عقلیه که دارم و بهم کمک میکنه تفکری داشته باشم ورای تصور حقیر تو و خدایی که باید روزی چندین بر به پاش بیوفتی تا تو رو به بهشت و حوری و قلمان برسونه، خدای من سمفونی موسیقیایی طبیعته، خدای من قطره شرابه و چگونگی شکل گیریش همون قطره که پیامبرت گفته ازش دوری کنی! خدای من گردن کسی رو که تفکرش با من متفاوته نمیزنه و اون رو چهار پا و خوک و بوزینه صدا نمیزنه، خدای من احترام به طبیعت و تمام اجزای تشکیل دهنده اونه، چیزی که در هیچ مکتب آسمانی و پیروانش یافت می نشود! بدرود
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:45
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - یک نگاهی به بالا و تاپیک استقبال ایران از نجات ملوانان ایرانی بینداز و ببین از کاربرانی پشتیانی میکنی که در واقع یکنفر بوده و سایبری بودنش رو شد و اگر سایبری نبوده یک عقده ای و بیسواد بوده است. پس دیدی که دیگران بیهوده به اینها شک نداشتند. بیخودی به کاربران ایرانی اینجا برچسب های ناروا نزن، که این رفتار اصلا به یک وکیل نمیخورد.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 16:52
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
robo - هم میهن گرامی، در دنباله سخن شما بیفزایم، به سبک دوران قاجار و ملایان حوزه تازی نوشتن افتخار نیست و نشان از دانش پارسی! گوینده ندارد. ما تا میتوانیم باید واژه های پارسی بکار بریم.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 17:14
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
arashbehdin - اتلانتا - امریکا- 1) هیچ کجا ابتدا به ساکن حمایتی از من بر کس و شخصی (مخالف یا موافق) یافت نگردد مگر سبق اظهار نظر مستقیم آنها بر مخاطب قرار دادنم که من هم در مقام پاسخ بوده ام 2)بابت تصاحب چند نام کاربری از طرف یک نفر مسولیتی متوجۀ من نیست .کسی را علم غیب فرض نیست که عالم بر تعدّد یا تجّرد نام کاربران باشد. مداقه کنید دوستان شما هم فرض بر وجود آنها گذارده و به تک تک آنها پاسخ داده ند. 3)کلا 4 و نیم خط کامنت نوشتی بی آنکه بدانی 17 لغت کاملا معّرب و تازی استفاده نمودی!متاسفانه بیش از 60 درصد فارسی امروز ما عربی یا مشتقّات آن است پس از حملۀ اعراب به ایران اگر ما هم ازافتخار داشتن امثال فردوسی و شاهنامه بی نصیب بودیم باید عربی صحبت می کردیم. 4) غیر یک کامنت طویل مابقی کامنتهایم در مختصری از سطور آمده که نه تنها به کمال و جمال افاقه منظور بسا دهها خط توضیحات دیگران را طلبیده است.لذا مبرهن است مقصود بر قصور در تکرار و بلاغت در گفتار و چنانچه این پندار پدیدار نمود بر شما بدعت کردار حمل گردد بر قلمی استوار و پایدار و نفوذ کلامی با وقار و ماندگار .خواه به سبک قاجار باشدخواه متال.
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 21:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. حرفات دیگه ارزش بحث کردن نداره ..ولی در مورد جد بزرگوارم گفتی ..خوشبختانه من آذری اصیل هستم و جزو آریاییها اصیل محسوب میشم ..و مسلما جد بزرگوارم یک آریایی اصیل بوده ..ولی در مورد بیخداها ظاهرا جد بزرگوارشان را میمون میدانند..برای همین بخاطر احترام به بیخداها هم که شده مخالف هر گونه استفاده از میمونها در سیرک هستم ..امیدوارم از این احترامی که برای شما بیخداها قایل هستم سو استفاده نکنی :)
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 21:45
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا. اشکال بیخداهایی مثل تو این هست که با افکار محدوتن به همه چیز نگاه میکنید ..البته ین مشکل آخوندهای بیسواد هم هست ..برای همین از نظر من آخوندها بیخداهایی مثل تو فرقی با هم ندارید ..بطور مثال کی گفته باید تمام قوانین 1400 سال پیش حالا هم باید اجرا بشه؟! ..کدام عقلی این رو قبول میکنه ..اتفاقا بسیاری از قوانین اسلامی در زمان خودشان خیلی هم پیشرفته بودن مثل قانون ارث به زنان که معتبرترین سند مربوط به قوانین اسلامی در 1400 پیش هست ..ولی با گذشت زمان و تغییر شرایط قوانین اجتماعی هم میتوانند تغییر کنن..ولی نمیدونم چرا فهمیدنش برای آخوندها و شما بیخداها اینقدر سخت هست ..ولی خوشبختانه اکثریت مسلمانان مثل شما فکر نمیکنن ..میتونید خیلی از مسلمانهای روشنفکر رو در ایران و ترکیه و سایر کشورهای اسلامی ببینید..
‌سه شنبه 20 دي 1390 - 21:51
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی - درست است در زبان پارسی واژه های تازی بسیار هست، ولی بسیاری از همین واژگان برابر پارسی دارند. در بالا هم گفتم برابر پارسی را بکار ببریم نه اینکه پارسی سره بنویسیم. فهمیدن نوشته های شما دشوار است زیرا بیشترین واژه های تازی را در جمله های پارسی بکار برده اید. بهرروی شیوه نگارش شما قاجاری یا پیش از ان دوران است که می اندیشیدند با بکار بردن هرچه بیشتر وازه های تازی زیباتر مینویسند و در دوران امروزی بجز در حوزه علمیه کاربرد ندارد.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 08:26
robo - لوس آنجلس - امریکا
*پسر شجاع* - تهران - ایران / این که شما آذری اصیل هستی نه خوشبختانه دارد ! نه شوربختانه! ولی در اینکه اجداد شما میمون نبودند و اجداد ما که به فرگشت بیشتر از افسانه آدم و حوا ارزش قائلیم میمون بودند، همین شما را بس که ما رشد کردیم و به تکامل رسیدیم و انسان شدیم ولی شما شیعیان جهان هنوز مرجع تقلید دارید و یاد آوری میکنم که "تقلید کار میمونه"!!! یعنی هنوز به رشد و تکامل کافی نرسیدید تا انسان شوید! در مورد قوانین ارث فرمودین که اسلام پیشرفته ترین قانون را در زمان خود داشته که اگر خوشبین باشیم این قوانین در مورد اعراب جاهل و قبیله نشین که پیامبر شما هم جزو همان دسته بودند صدق میکنه نه در مورد امپراطوری ایران که شما دم از اصالت آریایی اش میزنید!!!! فهمیدن اینکه این قوانین مزخرف باید منسوخ شوند برای ما سخت نیست ولی برای آخوندها که شما فرمودین و البته مسلمانانی که به این مذهب جعلی ایمان دارند بسیار سخت و حتی غیر ممکن بنظر میرسد! ادامه
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 08:52
robo - لوس آنجلس - امریکا
این روشنفکران اسلامی در ایران و ترکیه رو لطفا نام ببرید چون من آخرین روشنفکر اهل ترکیه که میشناسم مرحوم رفیق تقی بود که چون حقیقت اسلام رو گفت خونش مباح گشت و ترور شد!!! علی شریعتی هم که امروز نسل جوان شناختنش و برای حرفش تره هم خرد نمیکنند! اگر اهل سبزی خوردن باشید احتمالا جعفر آقای سبزی فروش محله تان آنرا لای اوراق کتاب "علی حقیقتی بر گونه اساطیر" میپیچد !!! از اینها بگذریم من بالاتر کامنتی براتون گذاشتم که گویا تمایلی به پاسخ گویی ندارید یا شاید دقیقتر بگویم پاسخی برای گفتن ندارید! خوشحال میشوم بعد از شنیدن پاسخ کامنت اول در این مورد هم در خدمتتان باشم، البته در کل بیش از این در خدمتتان خواهم بود!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 08:52
Dionysos - پارسی - فرانسه
دارا و سارا، روبو و آرشبهدین، عزیزان از لطف شما بسیار سپاسگزارم، همانطور که دارا و سارا و روبو دوستان دانشمند عزیز غلطهای املایی و دو دوزه بازی این وکیل معرب رو افشا کردید، ملاحظه کردیم که این آخوند مدعی وکیل بودن! نه تنها توانایی به چالش کشیدن و استدلال را ندارد بلکه در دروغگویی هم همتا ندارد! اگر همزبانی در اهانت با سایبریها و تهمت دروغ زدن به دیگران و کرکری خواندن برای پروشات و غیره حمایت و موافقت نیست، پس چیست؟! چون در زبان فارسی کلمات عربی هست پس این آخوند بدبخت می تواند با 90 درصد کلمات عربی نامانوس در جمله با زبانی نامتعارف و نامفهوم سایرین رو مورد خطاب قرار دهد و خود را علامه دهر بپندارد! مدعی وکالت و زندگی در انگلستان و دریغ از سواد انگلیسی برای پیدا کردن شهر پرسان یا پارسی در فرانسه! دریغ از سواد خواندن انگلیسی برای شناختن اینشتین و تکرار خبرهای بی اساس و موهن آخوندهای مبلغ اسلام در باب با خدا بودن اینشتین!!! پس همانا کاربر مدعی وکالت شیخی بیسواد و دروغگو بیش نیست و ماله کش جمهوری اسلامیست. بسیار خوشحالم که خود بر طبل رسوایی خودش کوبید! شاد و پاینده و همیشه روشنگر باشید
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 12:14
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
فقط دو جمله از "عین الله "و قضاوت با عقلا.جملۀ اول ((ریشه همه بدبختی های جامعه ای که سالیان دراز در آن زندگی کردم رو در مذهب دیدم )) جملۀ دوم (( من ادعایی در نوشتن زبان پارسی ندارم عزیز گرامی، فقط جهت اطلاع عرض میکنم که زبان پارسی زبان دوم منه و زبان مادری من نیست)) نتیجه : سالیان دراز زندگی در ایران [بعلاوۀ+] زندگی فعلی در لس آنجلس [منهای -] محل تولد [ضربدر ×] وقاحت درکذب [مساوی است=] زبان دوم مردم ایران فارسیست !!!. (به جهت پرهیز از مغالطه دقت کنید به کلمات "سالیان دراز " و همچنین کاربرد فعل زندگی کردن در زمان گذشته "جامعه ای که سالیان دراز در آن زندگی کردم" )یافتیم که کسی که سالیان دراز در ایران زندگی کرده و امروز ساکن لس آنجلس! چگونه زبان فارسی زبان دومش است! و اثبات شد ! فارسی زبان دوم رایج در ایران است! گرچه این معمّای مجهول هم حل گشت اما "باقرزاده جان" پیدا کردن رابطه بین "مذاق" کام و ذائقه با "مزاق" شتر ماده آسان تر از حل این معمّا بود!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 12:20
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل معرب : «هیچ کجا ابتدا به ساکن حمایتی از من بر کس و شخصی (مخالف یا موافق) یافت نگردد مگر سبق اظهار نظر مستقیم آنها بر مخاطب قرار دادنم که من هم در مقام پاسخ بوده ام» باز هم دروغ! در تاپیک آخوند دانشمند توضیح المسائل اعتیاد، آخوند مدعی وکالت بی آنکه مخاطب چراغ راه سایبری حذف شده قرار گیرد، توهین مزدور سایبری چراغ راه به دوست عزیز دارا و سارا را دقت نظر و تیز بینی دانسته و از چراغ راه تشکر کرده. کمی پایین تر در همان صفحه چند بار همان کاربر معلوم الحال را دوست محترم خطاب کرده و از اهانتهای آنها به بنده نیز تشکر کرده و اعلام موافقت و همراهی آنها را ستوده و خود نیز با آنها همراه شد. در ادامه سعی در تهمت زدن به بنده و دروغ دانستن شهر پارسی در فرانسه کرده و باز هم پروشات مزدور کاربری با چند اسم را در اهانت همراهی و پشتیبانی کرده و الی آخر!!! دروغگوی مدعی وکالت تو جلوی چشم همه دروغ می نویسی چطور می خواهی باور کنیم که تو وکالت کردی؟! از همین لاف زدنها و دروغههایی که گفتی مشخص است که در فیضیه قم وکالت می کردی! دروغ و وقاحت در ذات شما مزدوران جمهوری اسلامیست!!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 12:32
Dionysos - پارسی - فرانسه
آخوند معلق معرب کجای زندگی در ایران و داشتن زبان مادری خارجی بی ربطه؟!! خیلی از ایرانیها مادر یا پدرشون خارجی بودند و سالها ایران زندگی کردند و حتی درس خوندند و بعد از انقلاب ننگین به خارج از کشور رفتند، جایی رفتند که یکی از والدینشون در اون بدنیا اومده و هویت و ملیتش اونجا بوده. آخوند مزدور جمهور ی اسلامی مدعی وکیل بودن، اگه تحصیل کرده بودن ما و داشتن مادر یا پدر خارجی برخی ایرانیها تو رو می سوزونه به شتر ماده ت یا مزاقت بگو خوشش بیاد تا از درد به خودت نپیچی!!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 13:04
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیل معلق، میبینم که توهم دادستانی هم داری بجز توهم وکالت! بقول دوستمون رونویسی کردی از چفت و ترکه؟ تفاوت کاربردی وهن و وهم چطور؟ با بلبل زبانی هم برات بس نبود؟ لااقل در مورد خدا و مشتقاتش بیشتر دقت کن!!! فرزندم، حرافی و عدم آگاهی و سطح درک و دانایی پایینت موجب میشه که هر جمله ای رو مینویسی در جواب بیشتر آبروت رو ببرم!!! نیازی نمیبینم که زندگی خصوصیم رو برات توضیح بدم ولی در جواب" آرسن لوپن" بازی که در آوردی عارضم که در ایران از سالیان دراز حتی قبل از شاه عباس صفوی ارمنییان زندگی میکردند! پدرم ارمنی و زاده استان لرستان بود و مادرم ارمنی زاده اصفهان، در نتیجه من در یک خانواده ایرانی ارمنی بدنیا آمدم و زبان مادری من ارمنی و پارسی زبان دوم من هست! تحصیلات دوران دبستان را در مدرسه خصوصی ارمنی و مابقی را در مدارس عمومی گذراندم و امروز در خدمتم تا برای درافشانی های نابخردانه سرکار جواب کافی و وافی بدم!!! دارم کم کم به ایرانی بودنت هم شک میکنم چون این اطلاعات در مورد اقلیت های ساکن در ایران رو کودکان دبستانی ایران هم میدون چطور شما نمی دونستی؟
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 16:53
Dionysos - پارسی - فرانسه
robo - لوس آنجلس - امریکا، دوست عزیز ببخشید که فکر کردم یکی از والدین شما خارجی بوده. اینجا ایرانیهایی رو می شناسم که مادر یا پدر اروپایی داشتند و بلدند پارسی حرف بزنند. شرمنده دوست عزیز که فقط به والدین دو ملیتی ایرانی و خارجی فکر کردم، ارمنی ها و سایر اقلیتهای ایرانی همه ایرانی هستند حتی اگه پارسی زبان مادری و پدری آنها نباشه. شاد و پاینده باشید
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 20:27
*پسر شجاع* - تهران - ایران
robo - لوس آنجلس - امریکا. حالا خودت رو ناراحت نکن ..من که گفتم برای اجداد بزرگوارتون احترام قایلم ..راستش این فرگشت شما تا بحال هیچ سند و دلیل محکم علمی براش ارائه نشده ..و هیچ زنجیره کاملی که نشان دهنده فرگشت باشه تا بحال کشف نشده ..اتفاقا کشفیات اخیر این نظریه رو به طور جدی زیر سوال برده. ولی در مورد قوانین ارث به زنان گفتی ..استش خیلی دوست دارم که مثل تو خوش خیال باشم فکر کنم که قبل از اسلام در ایران همه چیز عالی بوده و زنها از خیلی از حقوق برخوردار بودن ..ولی متاسفانه اینطور نیست ..مثلا در تخت جمشید از آن همه نقوش که وجود داره حتی نقش یک زن هم وجود نداره ..که کاملا نشان دهنده جایگاه پایین زنان در آن دوره بوده ..
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 21:24
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos اهل پاقی اوه ببخشید پاقیان! نه پارسان! اِ نه راستی ترجمه شده اش می شد اهل پارسی! عهد کرده بودم مادامی که مورد هشتمی عاید نشد مقام شان را اجلّ مخاطبت با تو حقیر بدانم لیکن مورد هشتم اضافه شد! این گونه که تو بی آنکه مخاطب و مورد گفتگوی من باشی همه جا آستین بالا می زنی به یقیین باید شاگرد یا خود قصّاب باشی! چون خدای نکرده وکیل که نیستی! قاعدتاً،هیچ کس نمیتواند از جانب دیگری سخن بگوید مگر در صورت داشتن رابطه وکالت یا ولایت که این جا دلیل یا جواز وحتی اماره ای بر اطلاق یا تفویض اختیار بر تو نیست تنها عنوانی که بر عمل تو مصداق است به صراحت نص مواد 247 تا 263 از فصل پنجم قانون مدنی عنوان"فضولی"است.این دقیقا عنوان و نص صریح است که مصداق فعل و رفتار توست وجوازی بر افتاء نیست.در حقوق بسیاری از کشورها (خصوصا در معاملات) این عمل را "فضولی " و عامل آن را " فضول" می شناسد .گر چه فهم این مسائل بسی ثقیل است بر آن ذهن علیل لیکن نظر به اینکه اهل سرچی! می تونی به مواد قانونی فوق الاشعار مراجعه کنی.به هر حال مورد هشتم که همانا یافتن اشتغالت به قصّابیست را به 7 مورد قبلی اضافه کن.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 21:50
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
robo - لوس آنجلس - امریکا- هه هه هه.مدرسه ارامنه :-) راستی"عین الله" "صمد" هم آنجا بود! واقعا که گل بود به چمن نیز آراسته شد.فارغ از اینکه نفس میکس و ترکیب لرستان ! و ارمنستان و سپاهان و لس آنجلس! خود آشیست شلم شوروا ! و مزّین به چاشنی توهّم, مطمئن هستم بر آن ذهن سخیف خیلی فشار آوردی که داستانی سر هم کرده که همه جای گاف را بپوشاند غافل از اینکه کوس رسوائی چو جنبید طنین صدایش عالم گیر است و آب ریخته را نتوان جمع کرد و ننگ به رنگ مطهّر نمی گردد. بعید نیست داستانی متراوش از این سطح شعور بر مذاق هم کفوان مقبول گردد لیکن بر من فقط اسباب انبساط خاطربود. یعنی کلا و اساسا خیال پردازی کاریست جالب مثل داستانهای ژولورن! هر متولد ایران ایرانیست وقوم و قبیله و محل و مذهب فرع بر این اصل و وقتی که آنجا متولد شد, بزرگ شد, سالهای دراز زندگی کرد و مدرسه و دانشگاه رفت زبانش فارسیت.دنبال بهانه نباش گاف بدی دادی! [آینه چون نقش تو بنمود راست /خود شکن آیینه شکستن خطاست.]
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 21:17
robo - لوس آنجلس - امریکا
پسر شجاع - دوست گرامی شوخی میکنی؟ هیچ سندی برای فرضیه فرگشت کشف نشده؟؟؟ دیگه من واقعا نمیدونم الان چی باید جواب بدم برای این ادعاتون !!! اگر بخودتون زحمت بدین به لبه خارجی لاله گوشتون دست بزنید متوجه یک برآمدگی در ان خواهید شد عزیز گرامی که بهش میگن "تکمه داروین" حالا اگه شما دوست داری داستان ساختن بشر از گل بدست خدا و هابیل و قابیل رو باور کنی هر جور راحتی!!! عصبانی هم نشدم عزیز گرامی حقیقتی که در آن زندگی میکنی رو یادآوری کردم بهت، امیدوارم ناراحت نشده باشی!. در مورد تخت جمشید و فقدان تصویر زن در آن هم، من به چند نکته اشاره میکنم۱ - تخت جمشید "میدان مادر" تو میرداماد نبوده که وسطش مجسمه زن بزارن که شما راضی بشی مرکز پادشاهی و یک مکان رسمی دولتی محسوب میشده! ۲ - بخش های اعظمی از این بنا از بین رفته و تقریبا دیوارهای خارجی و بخشی از نمای عمومی آن باقی مانده شما قبل از اسکندر اونجا بودین که بدونید داخل بنا هم هیچ نقشی در هیچ قسمتی نبوده؟؟؟ این لینک رو هم معرفی میکنم جواب ادعاتون رو مفصل تر بخونید https://www.ichodoc.ir/p-a/CHANGED/74/html/74-26.htm ادامه
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 23:39
robo - لوس آنجلس - امریکا
. کشفیات اخیر در تضاد با فرضیه داروین نبوده و نیست! ولی خاصیت علم اینست که سؤال کند و تا چیزی کامل اثبات نشده در مورد آن شک کند !!! در نظر داشته باشید که علم بر خلاف مذهب در حال پیشرفته و من حتی اگر روزی نظریه داروین کاملا رد بشه و منسوخ اعلام بشه و نظریه جدید و محکم تری جایگزین آن بشه خوشحال هم میشم که بشر به پیشرفت و نظریات جدیدی در مورد حقیقت وجود خودش دست پیدا کرده. باز هم میگم اگه شما داستان هابیل و قابیل رو بیشتر میپسندین، مختار هستید که اون رو باور کنید.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 23:40
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dara va sara- صاحب عنوان عروسکها زندگی در پرت بدجور تو را کرده از هر چیزی پرت! دو کلام هم از مادر شو هر عروس! بیخود نیست قصّاب شهر پارسی تو را همین بالا دانشمند خطاب کرده!حق داشته!من هم وقتی این جمله را از تو خواندم پی بردم که چقدر اشتباه می کردم!حق با توست شما خودتا ناراحت نکن ! فردوسی وحافظ هم مثل تو و این 2 تا بی خدا بودند! شما درست فرمودید!مثلا منظور فردوسی از"به یزدان اگر ما خرد داشتیم " یزدان خان اوستای قصّابی رفیقت پارسی بوده ! و همینطور دلیل تخلّص خواجه شمی الدّین محمد شیرازی به "حافظ" به دلیل حفظ کردن ترانه بابا کرم در 6 سالگی بوده است همۀ آیه های قرآنی در اشعارش هم اشتباه چاپیست.خلاصه بازم می گم ما اشتباه کردم حالا لطفا قول بده که قرص هاتو سر وقت بخوری. باشه ؟ اصلاهر چی تو بگی همونه. دیدی عمو قصّاب بهت گفت دانشمند ! آفرین. قول دادی ها.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:02
robo - لوس آنجلس - امریکا
وکیلک! شما اصرار فراوانی داری که من آبروی باقیمانده ات رو ببرم !!! چرا فکر میکنی همه باید مثل خودت دروغگو باشند؟؟؟ "و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین" آیا این که دیگران را چون خود فریبکار و ریاکار دانستن از فرازهای مومنین به الله نیست؟؟؟ اگر تهران تشریف برده باشید خیابان لارستان در اوایل تخت طاووس، نبش کوچه عبده، دبستان و راهنمایی آراکس (با تلفظ arax که در زبان ارمنی به رود ارس که از مرز ارمنستان نیز میگذرد میگویند ) هنوز هم پابرجاست و شاگردان ارمنی در آن مشغول تلمذ هستند! تابلوی سر در این مدرسه نوشته " دبستان و راهنمایی دخترانه ارس" این رو خوب میدانم چون دختر اولم پس از انقلاب کریه اسلامی و قبل ازعزیمتمان به امریکا هم در همان مدرسه که من در آن درس خوانده ام ( و آنزمان مختلط بود)، مقطع دبستان رو سپری کرده، ولی چرا من گفتم "آراکس" و نگفتم ارس؟؟؟ برای اینکه تو نادان بفهمی که ارامنه، این مدرسه رو بهمین نام "آراکس" صدا میزنند،حالا اگه دوست ارمنی تو تهران داشتی میتونی ازش بپرسی ادامه
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:33
robo - لوس آنجلس - امریکا
تو باید بخاطر گستاخی که به پدر و مادرم و زادگاهشون در ایران کردی خجالت بکشی!!! ، اینرو بدون بخاطر گستاخی که به والدینم کردی هرگز نزد من بخشوده نخواهی شد!!! "زبان اول (First language) یا زبان مادری به اولین زبانی گفته می‌شود که کودک تکلم به آن را یاد می‌گیرد" منبع ویکیپدیا!!! حالا تو وکیلک حراف و نادان بشین سجع و قافیه ببند و کلمات پر طمطراق سر هم کن و فکر کن که مچ من رو گرفتی!!! تتمه آبروت رو هم بردم!!!. تو اگه واقعا وکیل باشی که از نظر من نیستی بحال ایران و مردم تاسف میخورم از اینجهت که نادان و کم خردی چون تو وکالت مردمش رو بعهده بگیرد ، همان بهتر که پروانه تو و امثال تو معلق باقی بماند، شرط میبندم در طول عمرت یک دوست ارمنی هم نداشتی که بدانی مدرسه خصوصی دارند در ایران؟ اسم باشگاه آرارات بگوشت خورده؟؟؟، کلوپ ارامنه چطور؟ اصلا میدونستی ارامنه در ایران تا مقطع دبیرستان هم مدرسه خصوصی دارند؟ ادامه
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:34
robo - لوس آنجلس - امریکا
. اینکه چرا من بر خلاف اکثرییت قریب به کل ارامنه ایران فقط تا دبستان مدرسه خصوصی رفتم به شما هیچ ارتباطی نداره ولی نتیجه اش امروز اینست که بر خلاف هموطنان ارمنی ام که حتی در تکلم بدون لهجه زبان فارسی مشکل دارند، من فارغ از این مشکل قادرم جواب تو و امثال تو رو براحتی بدم که این البته فقط بخاطر تسلط نسبی من بزبان پارسی نیست بلکه فهم و دانشم که شما فاقد آن هستید در این راه مرا یاری میکند! . بر خلاف شما که در چند کامنت بالاتر درفشانی کردی که "مخاطبم نه آن اهل شهر پارسی و نه صاحب عنوان عروسکها و نه آن فاضل لوس آنجلسی ایست.که شرط بلاغ مفصل گفتم وحجت گشت تمام" و هنوز داری با جملات مضحکی که یکی از یکی با مسمی تر است بر خلاف ادعایت فضای اینجا رو خوش بو و عطر آگین میکنی!!!ادامه.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:36
robo - لوس آنجلس - امریکا
من با تو اتمام حجت میکنم و به دو دلیل تو رو لایق مصاحبت با خودم نمیدونم ۱- دانش که چه عرض کنم ؟ حتی اطلاعات عمومی ات در حدی نیست که با تو دهان به دهان شوم و جواب امثال تو کم خردان را بدهم، همان بهتر که در جهل مرکب ابد الدهر بمانی و با هم پالکی هایت (پروشات و حنا ) به گپ خودمانی و گفتگو بپردازی ۲- کسی که به زادگاه و واقعیت وجود پدرم و مادرم توهین کرده و آنها را زاییده تفکر خیالی من میداند، لیاقت اشارتی ندارد چه بماند به گفتگو. باری "هیچ آداب و ترتیبی مجوی، هر چه میخواهد دل تنگت بگوی" . بدرود .
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:36
robo - لوس آنجلس - امریکا
Dionysos عزیز گرامی نیازی به این فرمایشات نیست، من و شما و دیگر دوستان اینجا دور هم ننشستیم که در باره خانواده امان صحبت کنیم :-) نه من شما رو انقدر میشناسم عزیز و نه شما میتوانید بدانید من کیستم و چیستم! علم غیب هم که نداریم مثل بعضی ها !!! ، پیروز و پایدار باشید
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:41
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
arashbehdin - اتلانتا - امریکا- لختی مداقه در خواندن بند 4 از مطلب مرقوم این جانب خطاب به خودتان کفاف و افاقۀ پاسخ می نمود و رفع نیاز از تضییع وقت و تکرار مکرر افاضات مشابه.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 01:45
robo - لوس آنجلس - امریکا
. وکیلک برای اینکه یادگاری خوبی از من داشته باشی و وقت مشایعت با چشمانی پر از اشک و کمری خمیده مرا ترک کنی به عنوان آخرین غلط املایی متن پر صلابت ات که نوشتی " آنجا متولد شد, بزرگ شد, سالهای دراز زندگی کرد و مدرسه و دانشگاه رفت زبانش فارسیت.دنبال بهانه نباش..." اصلاح بفرمایید " زبانش فارسیست" یا از آنجا که لفظ قلم رو بیشتر دوست داری " زبانش فارسی است" یا فی المثل "زبانش فارسی ست" کلا هر چی مینوشتی درست میشد الا این که نوشتی!!! "فارسیت" نام شرکتی است که در کار سیمان و بتون ید طولایی در شهر اهواز دارد. پس شما هم گچ و سیمان به کام بگیر و آرام گریه کن تا کسی صدایت نشود! اینرا نوشتم که با توشه ای پربار و چشمی گریان خداحافظی کنی گرچه من برای خدای بی ادب و خونخوار ذهن شما تره هم خرد نمیکنم! بدرود .
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 02:31
Dionysos - پارسی - فرانسه
آخوند بیسواد جای بسی خرسندیست که مثل تو تخصص فقه اسلامی کسب نکردم تا امروزبه مانند تو انتقادی بس کوچک را هم برنتابم!! مگر چراغ راه و سایر اسامی کاربر مزدور سایبری مورد خطاب تو بودند که استین بالا زدی و به جای شاگرد قصابی فیضیه قم قصابی کردی و در اهانتها همراه شدی؟! آخوند بیسواد ماده فلان از قوانین مدنی که نام بردی برای اشخاص حقیقی و حقوقیست نه در دنیای مجازی با اسامی کاربری فرضی که تو خود نیز حقیقی نیستی! بنا به نص صریح همان ماده تو خود نیز فضول و ژاژخایی بیش نیستی وگرنه با کاربران دست به یقه نمی شدی و بی آنکه مخاطب کاربر مزدوری باشی فضولی نمی کردی و از فحاشی اش حمایت نمی کردی و حرمت خود و دیگران را نگه می داشتی. به فرض اینکه وکیل هم باشی، هیچ امتیازی به من یا هر ایرانی دیگر نداری. وکیل شیره ای و تریاکی و حقه باز و کلاهبردارهم در ایران دیدم، شغل وکالت الزاما به وکیل، اخلاق شریف انسانی و مصونیت قانونی مادام العمر نمی دهد. کافی بود به جای فضولی و همزبانی در اهانت با ترول جمهوری اسلامی پروشات اقرار به اشتباهت بکنی و عذر خواهی کافی بود.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 07:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
robo - دارا و سارا دوستان عزیز این آخوند بدبخت که از عقده وکیل شدن و حسرت عنوان فروشی یقه برای الله و ترولهای جمهوری اسلامی پاره می کند و عناوین خودش را به دیگران نسبت می دهد، از روش گفتگو و کامنتهای پر از غرور و تکبر که به همان اندازه حقیر هستند مشخص است که خودش قبلا به شغل قصابی در فیضیه قم مشغول بوده تا گوشت ذبح اسلامی بخورند مبادا الله خشمگین شود و خونشان را حلال کند!!! مراقب باشیم مبادا ساطور سخنان حضرت وکیل به گردن ما اصابت کند! در کامنتی که به دارا و سارا نوشته بعد از کلی فخر فروشی و ادعای فضل در لفظ قلم سخن گفتن، نوشته : «بازم می گم ما اشتباه کردم»!!! بناگاه از انشای ادبی عربی به محاوره ای تغییر جهت داده و می گویم را می گم نوشته!! ضمیر ما برای فعل کردم به کار برده!!! عبای حضرت وکیل کوتاه تر از عبای قاضی القضات بوده برای همین معلق بازی جلوی قاضی مادام العمر ساطور بدست معلق شده!!! وکالت کار هر آخوندی نیست!
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 10:57
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
وکیل دادگستری معلق سیاسی در بالا هم نوشتم که کامنتهای شما را نمیشود درست فهمید چون نه عربی مینویسی نه فارسی، که عارسی، نه پارس آنرا میفهمد نه تازی. از دید شما کامنت کوتاه دیگران دوباره گویی و هدر دادن زمان! و کامنتهای دراز و تکراری خودتان و بیهوده وار واژه های هم معنی تازی پشت سر هم نوشتن، بجاست؟!! ببخشید زمانتان از دست رفت، به درازگویی هایتان بپردازید.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 15:59
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
arashbehdin - اتلانتا - امریکا- عجز مخاطب بر استفهام کلام و درک موضوع موجب اشتغال ذمّه متکلّم و خالق موضوع نیست چه بسا جهد وسیع و مضاعف مخاطب طلبده و خبطی است فاحش تعمیم این عجز بر سایرین .( اینم ساده اش : یعنی اگه شما نمی فهمی مشگل من نیست دلیل نمی شه چون شما نمی فهمی بقیه هم نفهمند.بقیه منظورم قصّاب معروف پارسی ! یا اونائی که ایران به دنیا اومدن و قد عمر3 تا لاک پشت ایران بودن ولی زبون دومشمون فارسیه ! نیستا. یه مثال بزنم مثلا نگاه کن همین عروسکه dara sara میگه فردوسی و حافظ هم مثل خودش منکر خدا بودن! خوب حالا اگه من واقعا تعجب کردم و برام غیر قابل درک بود این دلیل نمی شه قصاب و عین الله هم همین وضعیت را داشته و نفهمن "گر چه اینا کلا نمی فهمن" اما حتما زبون همو خوب می فهمن.حالا نفهمیدن هم فرقی نمی کنه ژستشو می گیرن تازه یه طرفدار فهمیده هم مثل شما دارن!)حال به رغم تقریری متّکی بر محاوره و به زعم استعمال تمثیل سلیس نظر به فضل ارادتان بر موصوفین مذکور انتظار فهم بعید و غایت محکوم بر بطلان است.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 22:24
Dionysos - پارسی - فرانسه
قصاب دادگستری اهل تازی آباد از فیضیه قم! در فرانسه قصابی به شکلی که شما فقه شناسان اسلام یا آخوندها در دادگاهها انجام می دهید و حکم قطع دست و پا و دیه می دهید وجود ندارد و اینجا حیوانات هم از حقوق و احترام برخوردارند!! البته ژست وکالت و فهمیدن گرفتن با فهم و ادراک چیزی فرق می کند. کسی که ادعای وکیل بودن بکند و حرمت دگر اندیشان بیخدا و اقلیت ایران را هم نشناسد، و در عمرش ماده 1 و 2 از اعلامیه حقوق بشر را هم نخوانده و نفهمیده باشد، اما ژست سیاسی بودن به خود بگیرد و مرادش آخوند دانشمند بی دانش باشد، سور آخر را به جاهلان و دروغگویان جمهوری اسلامی زده و بعید نیست که در آخر تاپیک ندای مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دهد!!! وکیل جهل مرکب و سوره یاسین و عبای بلند حیف از حرف منطق پارسی به این روان نژند!
جمعه 23 دي 1390 - 06:19
Dionysos - پارسی - فرانسه
آرشبهدین عزیز این مدعی وکالت آخوند عمامه داری بیش نیست و گواه آخوند بودنش هم تازی نوشتن و حجت الاسلام خطاب کردن شیخ بی عقل دانش بند و دشمنی او با بیخدایان و اقلیت سایت است که در اهانت به ارمنیها و دوستان بیخدا خود را خوب نشان داد. بعید نیست که کاربر متخلفی که حذف شد از بسیجی های اهل مسجدی بوده که مدعی وکالت بالای منبرش می رفته و از وقتی اسامی سایبری مزدور جمهوری اسلامی حذف شد، نه تنها از ما عذر خواهی نکرده بلکه خود نیز در اهانت به دیگران و بیهوده گویی سور آخر را به یاران غارش زد. این فرد قادر به استدلال و دیالوگ منطقی و سالم نیست. دو تاپیک را به قصاب بازی هایش و لودگی و اهانت و جمله های بلند تازی اش اختصاص داده. براستی که درست گفتید دوست عزیز نه پارس آنرا میفهمد نه عرب! شاد باشید
جمعه 23 دي 1390 - 06:39
Dara va sara - پرت - استرالیا
آخوند معلق دادگستری - البته بنا به عدم احتیاج به نشان دادن هر گونه مدرک جهت تائید بر گفتهای خود. باید خودم را رئیس جمهور سیاسی خطاب کنم تا دار و سارا.!!!!.ولی از انجای که عقده شخصیتی نداشنم خود را همان عروسکی که شما حدس میزنید صدا میکنم. که معتقدم نام و حتی شغل دردی از عمق اندیشه دوا نمیکند. بگذریم که شما بیشتر یک شخصیت میرزاباشی با یک ماشین نویس در اطراف پارک شهر را دارین تا شخصی که اصلا لایق تبادل نظر باشید..در زمان حافظ .کتاب فیزیک و یا شیمی نیود. و تنها کتابی که تدریس میشد. همان کتاب قران بود.همه کودکان از همان دوران کودکی موظف به فراگیری این کتاب بودند. ایشان به جهت هوشیاری و مهارتش در فراگیری قادر به حفظ این کتاب شده.و مشهور بودن ایشان از جهت حفظ قزان نیست. بلکه از جهت غزلیات این بزرگ میباشد. ولی از انجا که ملا صفتان چون تو عادت به تصرف دارین . این عزیز را یار خود میدانید و حتی ان همه شراب و حوری را به الله نسبت دادید. وگر نه الله کجا و شراب کجا...
جمعه 23 دي 1390 - 08:53
Dara va sara - پرت - استرالیا
این عزیز تنها در شعر و شاعری هنر نداشته بلکه در نجوم و حتی جبر گرایی معلومات داشته..یا مثال دیگر .جناب آقای احمد کسرور تحصیلات خود را در حوزه علمیه نجف تمام کرده. پس با حساب وکیل بازی شما . ایشان باید مال کش اسلام باشند ؟؟؟.همان که عرض کردم . احتیاجی به رخ کشیدن سواد منشی گری نیست. بلکه یه جو انصاف و عقل لازم میبینم که در شما حتی اثری نیست...تا 50 سال پیش. همین شاعری(فردوسی) که همه ملا جماعت شدن وکیل ایشان و همه مسلمانان فرصت طلب مفسر اشعار ایشان هستند. ایشان حتی ستگ قبر نداشت...من در عجتم که با چه شرم ساری شما از ایت الله ها که بزرگترین مدعیان و ماه عسل اسلام هستند نا امید شده اید و حالا به دنبال مصادره کردن شاعران و اندیشمندان هستید. کافیست که جرعه از عقل به کار و از خود به پرسی. که چرا این بزرگان در خارج از قبرستان مسلمانان دفن شدن. شاید به خاطر این هست که بابا کرم را خوب بلد هستند....مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز ---- ورنه در مجلس رندان خبری نیست که نیست./// نسیب من چو خربات کرده اله---در این میان مرا زاهدا چه گناه......
جمعه 23 دي 1390 - 08:55
Dara va sara - پرت - استرالیا
Dionysos..robo ..arashbehdin..بیشتر از این وقت را هدر نکنید. این سنگ از مرمر است..شما دقت کنید. این شخص با افکاری کلیشه ای و له شده . به بحث با شما نشسته. من از شما تعجب میکنم.؟؟ این شخص یا تایپ رایتر دادگاه هست یا همان که گفتم. این شخص در کنار محوطه دادکستری به نوشتن شکایت نامه مشغول بوده... موفق باشین.
جمعه 23 دي 1390 - 09:06
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dionysos - هم میهن گرامی از همان آغاز میدانستم که این آقا ملاست، چون هیچ کس مانند این دسته تا این اندازه خود را دانشمند و دیگران را نادان نمیپندارد و از سویی عارسی نمینویسد. Dara va sar هم میهن این طلبه حوزه علمیه خودش هم نمیداند چه مینویسد، چندین و چند وازه تازی را در یک جمله پارسی پشت سر هم نوشته، و چه پافشاری هم بر تازی نویسی دارد! تازه میگوید اگر هم کسی نمیفهمد مشکل او نیست که از خواننده ایست که به جای حوزه به دانشگاه رفته و علاقه ای به زبان ملایی و سفسطه گری های ایشان ندارد ! ایشان کامنتهای دیگران را هم نخوانده و دوباره نوشته های قاجاری اش را بازنویسی میکند. آدم با دیدن کامنتهای این بابا یاد میرزا بنویس های دربار مظفرالدین شاه در فیلمها و سریالها می افتد. بگذارید در دوران دویست سال پیش خودشان بمانند.
جمعه 23 دي 1390 - 21:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.