گفتگوی مسیح علینژاد با رضا پهلوی


گفتگوی چالشی مسیح علینژاد با رضا پهلوی آخرین فرزند شاه ایران: در این گفتگو که در ژانویه ۲۰۱۲ منتشر شده است رضا پهلوی از تلاش خود برای تشکیل یک کنگره ملی خبر می دهد و در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد در این کنگره بالانشین و رهبر باشد می گوید چنین قصدی ندارد و هدف او همراه کردن همه نیروهای اپوزوسیون است. او در عین حال از ذکر اسامی تیم همراه خود برای تشکیل چنین کنگره ای خودداری کرد.رضا پهلوی در این مصاحبه به چالش هایی در مورد عنوان «ولیعهدی» خود، دیکتاتور خوانده شدن پدرش در انقلاب ۵۷، ماجرای مصدق، موضوع شکایت از خامنه ای، وضعیت اپوزسیون خارج از کشور و هدف خود برای تغییر رژیم به سوالات مسیح علینژاد پاسخ می دهد.

+499
رأی دهید
-219

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    حقیقت زندگی - تورونتو، کانادا
    خرین روزهای شاه به روایت اردشیر زاهدی. ددارایی‌هایی اعلیحضرت نزدیک به 40 میلیارد دلار تخمین زده می‌شد
    1
    0
    ‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    bita tehrani - ونکوور - کانادا
    من از مسیح علی‌ نژاد خوشم می‌آمد،جسارتش را دوست داشتم،ولی‌ این بار خیلی‌ ازش نا امید شدم.خیلی‌ غیر حرفه یی مصاحبه کرد،پرخاش کرد،عصبی بود،از سوالی به سوال دیگر پرید،خودش حتا نگذشت جواب سوال قبلی‌ را بدهد.به نظرم یک جاهایی‌ میخواست حرف توی دهن رضا پهلوی بگذارد!.. تصورش را بکنید این آدم(رضا پهلوی) به این با شخصیتی و با سوادی ایران را اداره میکرد....افسوس و صد افسوس
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 06:15
    omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
    ایشان باید بیاموزند که آمرانه صحبت نکنند ، در قسمتی‌ که علی‌نژاد راجع به سوگند به شاهنشاهی از او انتقاد می‌کند، آقای پهلوی در دفاع از خود بسیار عصبی بر خورد می‌کند! امیدوارم روی این ضعف خود بیشتر کار کنند! بنده با وجودیکه شاه را دیکتاتور میدانم اما همانطور که فرزندشان نیز ذکر کردند، از خدمات بسیار زیاده ایشان به ایران به شدت دفاع می‌کنم!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 06:05
    ali.scorpio - دامن سرا - مالزی
    عجب......!!!!!!! اول میگه این که بخوان چطور منو صدا کنن ،میزارم به عهده شهروندان خودم!!!!!! بد میگه من به عنوان یه کاندید و........،یعنی‌ چی‌ بابا بی‌خیال داداش من شهروند ایرانم نه شهروند تو یا کس دیگه.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 06:14
    gardash - برادفورد - انگلستان
    اکثر مشکلات ایران رو مجاهدین خلق درست کرده است. عنقلاب نگین رو همین. مجاهدین کردند(اکثرا) و در طول این 33 سال هم همیشه ساز مخالف زدند و نگذاشته اند که هیچ اتحادی بین مخالفان حکومت ، در خارج از ایران شکل بگیره. و الان هم دوباره دارن با تشکیل این کنگره ملی مخالفت میکنند و با ابزاری که دارن ، چوب لای چرخ این حرکت ملی میزارن ..حالم از قیافه مریم و مسعود بهم . میخوره .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 07:37
    gardash - برادفورد - انگلستان
    زنده باد هر کس که میخواد ایران رو نجات بده .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 07:39
    Dara va sara - پرت - استرالیا
    آهای انا که با ملا جماعت حال میکنند. .. جان اون منطق تان . ایرادی بگیرین که از خنده نمیریم..
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 08:04
    Dara va sara - پرت - استرالیا
    بیاین با انصاف قضاوت کنید..شما به جوابهای آقای شاهزاده بنگرید. یکی محکمتر از دیگری و منطقی تر...جتی این خانم که نام خود را تغیر داده و بین این همه اسامی ایرانی هنوز یک نام مذهبی و را انتخاب کرده.و حال نگران نام ایشان میباشد..بگذریم که این خانم حتی شعور خبرنگاری را هم ندارد/شکایت از خامنه ای برای هرچی که میخواهد باشد. باشد .همینکه هر مبارزی به این فکر افتاده خود حرکتی بزرگ است/ دقیقه 21 تا 23 را خوب گوش دهید./......ای هموطنان زمان همبستگیست/..
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 07:46
    Dara va sara - پرت - استرالیا
    ali.scorpio - دامن سرا - مالزی. اصلا تو به حرفهای شاهزاده گوش دادی؟ یا فقط به این فکر کردی که شهروند ایرانی؟ از این همه سئوال و جواب چی گرفتی ؟ فقط اینکه که شهروندی ؟ اصلا صحبت شهروندی نکرد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 08:01
    sepherdad - سیدنی - استرالیا
    در اینکه ایشون پادشاه قانونی‌ ایران هست(بر اساس قانون اساسی‌ مشروطیت) شکی نیست، مگر اینکه معتقد به قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی باشیم که در اون صورت باید معتقد به ولی‌ فقیه باشیم./////////////. اینکه شاه دیکتاتور بوده یا نه???? سوالی هست که اول باید دید در یک کشور که تحصیل کرده گان دانشگاهی‌ دنبال رهبری ۷۸ ساله بی‌ سواد میروند که جز توهین و نفرت هیچ چیزی در چنته نداشت و سی‌ سال بعد باز جوانان تحصیلکرده دنبال کسی‌ میروند که میخواهد دوران طلایی امام(زندان و جنگ و کشتار) را زنده کند!!! میشود در این کشور دیکتاتور نبود?? و اجازه داد کسی‌ با هوچیگری کشور را به نبودی بکشد؟
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 08:23
    Anti-depressive - کرمانشاه - ایران
    آقای پهلوی خودتونه خیلی‌ سبک کردید که رفتید با این مسیح علی‌ نژاد احمق مصاحبه کردید. ،،حالم از این سبز الهی‌ها بهم میخورده ... توله آخوندها ول نمیکنند ،این دفع می‌خواند حکومت بدند دسته فائزه رفسنجانی و دارو دستش . ......زاده‌های خائن
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 08:53
    bavaffa - باکو - اذربیجان
    بفرماید دیکتاتور قبلی‌ جای دیکتاتور فعلی‌ .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 09:06
    آشی - لندن - انگلیس
    سگ زرد برادر شغاله.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 09:20
    Anti-depressive - کرمانشاه - ایران
    . خانوم علینژاد البته از خبرنگار طویله مجلس شورای اسلامی بیشتر از این نمی‌شه انتظار داشت متأسفانه از آنجای که شما اکثرا در مجلس با گاو و گوسفند مصاحبه کردید فکر میکنید همه مثل همان گاو و گوسفندهای مجلس جمهوری اسلامی هستند واقعاً متأسفم که اسم شمارو خبرنگار بگذارم شما از لحاظ شعور و فهم خبرنگاری در حد ‌نمکی و باقالی فروش هم سواد ندارید.. شما حتا آنقدر شعور ندارید که وقتی‌ از کسی‌ سوال می‌کنید صحبت‌های طرف مقابل را قطع نکنید و اجازه صحبت بدید متأسفانه به عنوان یک شنونده باید به عرضتون برسونم که احمقانه‌ترین مصاحبه‌ای بود که تو عمرم دیده بودم بیشتر شبیه دعوای شخصی‌ بود تا مصاحبه یک خبر نگار بی‌ طرف,,,. علینژاد فراموش نکنید شما نماینده مردم ایران نیستید از طرف کل مردم ایران و جوانان ایران هم نظر ندهید.. .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 09:19
    آشی - لندن - انگلیس
    سگ زرد برادر شغاله.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 09:20
    khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
    من یک افراد خانواده در زمان پدرش از دست دادم و یک در زمان خمینی جلاد. با وجود این فکر می‌‌کنم. تنها نجات ایران جم شده به دور این آقا می‌‌باشد. دوران شاهان دیکتاتور تمام شده. این آقا با زندگی در خارج خود می‌‌دادند که دوران زورگوی پایان شده است. که کسی‌ در زمان شاه جرعت می‌‌کرد چنین با اوو سخن گوید. در این زمان دولت اسلامی در عرض ۱۰ دقیقه اعدام می‌‌شوید .اگر یک انتقاد به ولیت شرم کنید. حساب این را باید از پدرش جدا کرد. به عنوان سمبل باید اوو را قبول کرد. به نظر من به عنوان پسر شاه سابق بسیار باز و دمکرات سخن می‌‌کند . راست یا دروغ هیچکس نمی‌‌تواند امروز قضاوت کند. وظیفه ما این می‌‌باشد که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. امیدوارم که تمام اپوزیسیون خارج و داخل به دور هم جم شوند. تا این جلادان در ایران بّر کنار شوند.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 09:55
    yasamangoleziba - تهران - ایران
    عزیز دل ما هستید شاهزادهٔ ایران زمین، به امید ‌دیدار شما بعنوان جانشین پدر بزرگوارتان در میهن هر چه زودتر
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 10:11
    hashamdar - تهران - ایران
    چقدر رسا و شیوا سخن میگویند و شفافیت گفتارشان بر هر ایرانی‌ واقعی‌ پیداست. امیدوارم آن دسته کمی‌ از مردم ایران که هنوز آگاهی‌ و شناخت کامل از شاهزاده رضا پهلوی ندارند هر چه زودتر با تکیه بر عقل و بینش خود و با حس میهن پرستی‌ و پیشرفت کشور برای آینده‌ای درخشان برای فرزندانمان تلاش کنیم تا با پیوستن و دست یاری به ایشان بتوانیم افتخار و ارزش رفته را به ایران عزیزمان برگردانیم.. به امید رهایی ایران هر چه زودتر
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 10:18
    zedeakhond - لندن - انگلستان
    اصلا از این دختر خوشم نیومد .بعضی‌ها اعتماد بفنس و شخصیت سفتو تاثیر گذار تو وجدشونه ولی‌ این خانوم خیلی‌ سعی‌ داشت ادای یه خبرنگار با تجربه و با اعتماد بنفسو در بیاره .ولی‌‌ای کاش همه مثل رضا پهلوی فکر میکردن و هدف همه یکی‌ بود. به امید آزادی ایران وطن عزیزم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 10:31
    amoo uk - لیدز - انگلیس
    آقای پهلوی امیدوارم موفق باشی‌ و زود به ایران بر گردی ، خانوم مسیح علی‌ نژاد دنبال سوژه بود یا واقعیت ؟
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 10:36
    legend of persia - ساسکاتون - کانادا
    من از رژیم آخوندی متتفرم اما از شاه و پسرش هم دل خوشی ندارم و اگر شاه همون خرداد 42 بولدوزر را می انداختش حوزه علمیه قم الان مردم این همه بدبختی نمی کشیدند . من بچه جنوب شهر بودم و تو جامعه ای بزرگ شدم که می دونم مردم از نظام شاهنشاهی دل خوشی ندارند و مگه این که رأی گیری مجدد نظام پارلمانی بشود که طفلکی خوده رضا پهلوی هم همینو گفت / اما این که همه جبهه می گیرید علیه این خبر نگار بده به خدا اون شغلشه/ پسر شاه هم که الان پستی نداره . همه تو Face book . ,,,, غلیه این بنده خدا جبهه میگیریدو و زود میکنیدش حقوق بگیر رژیم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 10:51
    samuk66 - لندن - انگلستان
    رضا بی‌ عرضه پس به غیر از بیانیه دادن ، مصاحبه هم بلدی.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:03
    Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
    bita tehrani - ونکوور - کانادا. ***درود بر شما ، نظر بنده هم دقیقا همین نکته ریزی که شما ریزبینانه به آن دقت کرده بودید است ! از پشت صحنه برایش مینوشتند و در لپ تاپ- هی‌ با انگشتش بالا پایین میکرد و می‌خواند! فکر میکنم برای همین بود که حالت‌هایش عصبی بود و تعادل ش را از دست داده بود و پر خاش گر‌ شده بود و حتی در جایگاه یک مصاحبه گر‌ شخصیت حرفه‌ای خودش را بسیار مشکوک جلوه داد و خیلی‌ هل بود ! و یا اینکه شاید سرکار خانوم دستشوئی داشت و فشار را نتوانست بندهٔ خداد تحمل کند !،چون تا سوال آخر را مطرح کرد بدون اینکه آقای پهلوی جوابی بدهد یهو بلند شد و خداحافظی کرد ! در مقابل, متانت آقای رضا پهلوی در جایگاه یک شخصیت سیاسی فوق العاده متین و با وقار بود . احسن !
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:03
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    همه میدونن من سلطنت طلب نیستم ولی فعالیت های اخیر رضا پهلوی قابل تامل هست.یک حرکت کاملا متفاوت از دهه های گذشته که مطلقا در سکون بود.خیلی خوشحالم اگر ایشان بتوانند به سازماندهی نیروهای اپوزوسیون سر و سامانی بدهند.سالهاست که ما چوب بی برنامه گی و از هم گسیختگی نیروهای اپوزوسیون رو میخوریم و جمهوری اسلامی از این بی هدفی و انفعال تغذیه میشه.ضمنا دوستان عزیز یکی از خواص این مصاحبه ها پرخاش و تو حرف هم پریدنه.اگر دقت کرده باشید در کشورهای غربی همچین مصاحبه هایی با داد و بیداد هم همراه است .این دلیلش بد بودن مسیح یا رضا پهلوی نیست.سبک و سیاق این کار همینه.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:03
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    این خانم مصاحبه گر باغرض هنوزنمیتواند ویا نمیداندکه بالقب شاهزاده رضاپهلوی را عنوان کند با بی ادبانه بگویدرضاپهلوی . این خانم فکرکرد طرفشان محمد خاتمی رئیس جمهوروقت ایران است که باایشان در ایران مصاحبه کردند.خانم مصاحبه گر شاهزاده لقب ایشان است وادب چنین حکم میکند. همانطوریکه یک اخوند را شما در مصاحبه هایتان بانام ایت الله خطاب میکردید و همانطورکه درارتش یک ارتشی رابا هردرجه ای که داشت عنوان پیشش را تیمسار خطاب میکنندوبهتربگم یک خانم ویا یک اقارا با عنوان سرکارعلیه ویاجناب خطابمیکنند .چه برسد به اینکه شما با شخصیتی که فرزند ونوه دوپادشاه بزرگ ایران که خدمات ارزنده ای به میهنمان ایران کردند .شما بروید با ریاست جمهوریهای ارثیمثل کره شمالی وسوریه ومصرو... که بجای پدر وبدون رای . گیری مردم به جای پدر دارند حکومت میکنندمصاحبه کنید و. سئوال کنید چرا دریک کشور جمهوری بدون رای مردم برمسند. حکومت نشسته ائید .شاهزاده رضا پهلوی که خودشان ادعائی. ندارند........
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:17
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    وطبق قانون اساسی انزمان پدرشان روانشاد محمدرضاپهلوی که استعفا ندادند پس ایشان طبق قانون اساسی ایران این حق فانونی را دارند . ومصاحبه شما خیلیبا عصبانیت وحتی از سئوالی به سئوال دیگرمی پریدید وبقوا معروف از این شاخ به ان شاخ میرفتید .حتی اجازه نمیدادید که شاهزاده رضاپهلوی جواب سئوال قبلی شما رابدهند ..... در جائی هم میخواهی حرف توی دهان شاهزاده رضاپهلوی بگذارید . واقعا چقدرشاهزاده با متانت وبا صبوری و با موشکافی درست مثل یک پدرصالحی که میخواهد فرزند نااگاهش را روشن وبفهماندباشما صحبت کرد . وخانم بی اطلاع که در اروپا امدی وبا یک لاپ تاپ برای نشان دادن خودبا رسانه ها مصاحبه میکنی وشاهزاده رضاپهلوی انقدر متین وعاشق مردم ایرانش هست که این وقت را هم نه تنها بشما به خیلی ایرانی های دیگرهم داده اند ومیدهند.......
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:19
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    . 1)- این خانم مصاحبه گر باغرض هنوزنمیتواند ویا نمیداندکه . بالقب شاهزاده رضاپهلوی را عنوان کند با بی ادبانه بگوید. رضاپهلوی . این خانم فکرکرد طرفشان محمد خاتمی رئیس . جمهوروقت ایران است که باایشان در ایران مصاحبه کردند. خانم مصاحبه گر شاهزاده لقب ایشان است وادب چنین حکم . میکند. همانطوریکه یک اخوند را شما در مصاحبه هایتان با. نام ایت الله خطاب میکردید و همانطورکه درارتش یک ارتشی را. با هردرجه ای که داشت عنوان پیشش را تیمسار خطاب میکنند. وبهتربگم یک خانم ویا یک اقارا با عنوان سرکارعلیه ویا. جناب خطاب میکنند .چه برسد به اینکه شما با شخصیتی که . فرزند ونوه دوپادشاه بزرگ ایران که خدمات ارزنده ای به . میهنمان ایران کردند .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:21
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    چون میخواهند با افکار تمامی مردم ایران اشنا باشند . منایرانی سالیان دراز در غربت هم در اینده ایران یک حق رای دارم وهیچ الترناتیوی برای اینده ایرانم جز شاهزادهرضا پهلوی نمی شناسم . ورای من *ایران پادشاهی *خواهد بودزیرا باید نام دوپادشاه بزرگم یعنی رضاشاه کبیر و محمدرضاشاه پهلوی که راهشان راه کوروش کبیربود زنده نگه دارم .در اخر شما چه کاره هستید که خودرا به نماینگی ازطرف مردم وهی نسل من نسل راه می اندازید ومی گوئید نسل من شما را نمیخواهد . چطور چنین جسارتی را میکنی
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:21
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    2)- . .شما بروید با ریاست جمهوریهای ارثی. مثل کره شمالی وسوریه ومصرو... که بجای پدر وبدون رای . گیری مردم به جای پدر دارند حکومت میکنندمصاحبه کنید و. سئوال کنید چرا دریک کشور جمهوری بدون رای مردم برمسند. حکومت نشسته ائید .شاهزاده رضا پهلوی که خودشان ادعائی. ندارند. وطبق قانون اساسی انزمان پدرشان روانشاد . محمدرضاپهلوی که استعفا ندادند پس ایشان طبق قانون . اساسی ایران این حق فانونی را دارند . ومصاحبه شما خیلی. با عصبانیت وحتی از سئوالی به سئوال دیگرمی پریدید و. بقول معروف از این شاخ به ان شاخ میرفتید
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:23
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    3)-. حتی اجازه نمیدادید که شاهزاده رضاپهلوی جواب سئوال قبلی شما را. بدهند . در جائی هم میخواهی حرف توی دهان شاهزاده رضا. پهلوی بگذارید . واقعا چقدرشاهزاده با متانت وبا صبوری. و با موشکافی درست مثل یک پدرصالحی که میخواهد فرزند نا. اگاهش را روشن وبفهماندباشما صحبت کرد . وخانم بی اطلاع. که در اروپا امدی وبا یک لاپ تاپ برای نشان دادن خودبا . رسانه ها مصاحبه میکنی وشاهزاده رضاپهلوی انقدر متین. وعاشق مردم ایرانش هست که این وقت را هم نه تنها بشما . به خیلی ایرانی های دیگرهم داده اند ومیدهند.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:25
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    4) - . چون میخواهند با افکار تمامی مردم ایران اشنا باشند . من. ایرانی سالیان دراز در غربت هم در اینده ایران یک حق . رای دارم وهیچ الترناتیوی برای اینده ایرانم جز شاهزاده. رضا پهلوی نمی شناسم . ورای من *ایران پادشاهی *خواهد . بودزیرا باید نام دوپادشاه بزرگم یعنی رضاشاه کبیر و . محمدرضاشاه پهلوی که راهشان راه کوروش کبیربود زنده نگه . دارم .در اخر شما چه کاره هستید که خودرا به نماینگی . ازطرف مردم وهی نسل من نسل راه می اندازید ومی گوئید . نسل من شما را نمیخواهد . چطور چنین جسارتی را میکنی . . . . .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:26
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    در ضمن هنوز این ضعیفه نمیدونه که مصدق بحرین را از ایران جدا کرد و به باد داد چطوراز یک وطن فروش میتوان انتظار داشت به فکر ایران باشد
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:34
    mahsoos - نورد بارابانت - هلند
    خانم مسیح علی نژاد جدٱن برای شما متاسفم.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:48
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    ali.scorpio - دامن سرا - مالزی. دوست عزیز- هرکسی در اینده ایران میتواند کاندید باشد که همان نام شهروند هست . وکاملا پر واضح است شما باید یک شهروند ایرانی باشی تا بنوانید . کاندید باشید . غیر ایرانی که شهروند بحساب نمیاید .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:54
    m.noor - شارجه - امارات
    با درود.به هر آنکه میپرستین در خلوت و تنهایی عکسی‌ از پسر شاه و عکسی‌ از علی‌ خامنه‌ای و عکسی‌ از احمدی نژاد رو نگاه کنید و صحبتهای این ۳ نفر رو گوش کنید بعد از آن تصمیم بگیرید که کامنت بگذارید ممنون.م.ن
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:56
    shomineh - انگلستان - لندن
    میگه هرچی‌ مردم بخوان!!. اونوقت ازش انتقاد کرد قاطی‌ کردو عصبی برخورد کرد،تصور کنید ۲ روز دیگه بشه یه کاری تو مملکت می‌شه یکی‌ مثه خامنه‌ای دیکتاتور!!!. برو پدر جان با پولای بابت به قرو فرت برس تورو چه به کاندیدای ریاست جمهوری!!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 11:59
    kamran63 - لیون - فرانسه
    این خانوم قصدش فقط خراب کردن رضا پهلوی بود !!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:10
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    دوستان این معصومه خانوم لابی جمهوری اسلامی است که از طرفداران آخوند میر حسین است و اسم واقعی این خانوم معصومه است راستی سوالی دارم از معصومه خانم...نظر شما در مورد اکبر گنجی چیست؟؟
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:12
    مهرداد2538 - تهران - ایران
    آنهایی که شاه را دیکتاتور می دانند باید این را هم بدانند اگر شاه یکسری مسائل را بصورت دستوری و آمرانه اجرا می کرد بخاطر این بود که مردم ایران هم مردم سوئیس نبودند و حتا امروز هم اکثریت مردم ایران از لحاظ فرهنگ زندگی به آن درجه از توسعه نرسیده اند که خودشان بتوانند خیر و صلاحشان را تشخیص دهند. چرا هر وقت با شاهزاده مصاحبه می شود این سوالات تکراری و کینه توزانه و احمقانه پرسیده می شود. یکبار امثال مسیح علی نژاد از خودشان نپرسیدند اگر شاه فرد موجهی نبود بعد از او مردم و گروههای شریک در انقلاب با آنهمه ادعایی که داشتند چه کردند؟ آیا در کشور کسی پیدا شد که بتواند به اندازهء پهلوی ها کشور را به پیشرفت و توسعه برساند؟ همهء شما ملت یا برده و تملق گوی مذهبیون شدید یا مثل چپی ها و مجاهدین, برادر کشی راه انداختید. افکار شاه فقید بسیار جلو تر از زمان خودش بود و این سرزمین با مردم ناسپاسش در حدی نبودند که گنجایش حفظ او را داشته باشند. خلایق هرچه لایق.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:25
    Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
    جنبش سبز؟ پهلوی عزیز اگر شما را بدهند دست موسوی یا کروبی با شما چه میکنند؟ ماشالله حرفهای عجیبی‌ میزنید. هر جا که کم میاریم حاشیه رفتن و شعر دادن ، ، ،
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:37
    mashady - منچستر - انگلیس
    خفه شو مردک دروغگو .....
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:55
    hossein87 - ایران - ایران
    این حکومت که سر و ته نداره و تکلیفش معلومه ، ولی در هر صورت ، حکومت پادشاهی چیزی نیست که دیگه تو این دوره و زمونه مردم دنبالش باشن.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 12:58
    pelle - استکهلم - سوئد
    خیلی جالب است خانم علیزاده انتظار دارد رضا پهلوی که در زمان انقلاب نوجوانی بی تجربه بوده از خفقان و اعدامها و اشتباهات زمان شاه را اعتراف کند ولی خود خانم علیزاده هیچوقت حاضر نیست از اعدامها و تجاوز بدختران باکره در زندانها را در زمان ریاست جمهوری میرحسین موسوی اعترافی بکند و مثل بقیه طرفدارانش میگوید که میرحسین خبر نداشته .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 13:10
    dannni - سوئد - استکهلم
    من سیستم سلطنتی در سبک سوئد میبسندم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 13:28
    mehr999 - لندن - انگلستان
    خانم علی‌ نژاد شما باید میرفتید با شخصی‌ مثل احمدی نژاد یا چند فامیل پشتش موسوی یا کروبی مصاحبه میکردید.نه شخص محترم و آزاد اندیشی‌ همچون رضا پهلوی.اگر اون شاهزادست برای کمپین خودش هست.و برای آینده ایران آزادی انتخاب و دموکراسی رو می‌خواهد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 14:11
    cheraghe-rah - تهران - ایران
    BITA TEHRANI. باز تو نسنجیده حرف زدی؟؟؟؟ موضوع مگه سر اخلاق رفتار مسیح علی نراد بود که میای اونو هوشمندانه آنالیز میکنی؟؟؟؟ شرط میبندم یک کلمه هم از حرفهای رضا پهلوی چیزی نفهمیدی. مجبوری با سواد کمت و سطحی نگریت راجع به هر چیزی نظر بدی ؟؟؟؟
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 13:40
    eqqe - بوگوتا - کلومبیا
    والا ادم چی بگه. اونقدر دروغ به خوردمون دادن که حرفهای منصوب به خدا هم قبول نمی کنیم. اما باید بگیم همه تغییر میکنن.این اقا پسر قبلا پسر شاه بوده خوب نمیتونه یک دفعه بزنه زیر همه چیز و به پدر فحش بده.. اما اما حداقل اینه که امروز با یک پرستیژ زیبا میشینه و مثل یک ادم تحصیل کرده خوب صحبت میکنه.به حرف ها و لغط های استفاده شده هم نمیشه ایراد گرفت چون زمان زیادیه خارج از ایران بوده و خوب ظرافتهای زبانو درک نمیکنه شاید. برای همین شاید گفت همشهریان خودم..
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 14:12
    MATILDE - تورینو - ایتالیا
    . با یک فرموله ساده جواب این معمّا حل می‌شه :. زمانه شاه کسی نمیگفت :. یادش بخیر زمان قاجار چه قدر خوب بود. الان میگن:. یادش بخیر زمان شــاه چه قدر خوب بود. فردا کسی نمیگه :. یادش بخیر زمان آخوندا چه قدر خوب بود. نتیجه:. زمان شاه خوب بود
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 14:41
    مریوان - مریوان - ایران
    سگ زرد برادر شغاله.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 14:42
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    من آرزوم هست که 10 میلیون از این خانمهای با سواد و جسور مثل مسیح داشتیم و بچه تربیت میکردند و اما آقای پهلوی حق دارند و تمام حرف و سخنش برمیگرده به همون چیزیکه من همیشه تکرار میکنم و اونهم مقصر بودن خود ملت در سرنوشتشون هست. این ملت هست که دیکتاتور میسازه. این مردم بیسواد و بی اطلاع هستند که با رو سر گذاشتنه افراد خودشون دیکتاتور میسازن. دست بردارید از این چاپلوسی ها, از فرد مرد نظرتون بخواهید که خواسته های شما را عملی کند و دستمال دست نگیرید. بسه دیگه به هیچکس اجازه ندید که یک قدم از خواسته های شما دور بشه. همین شخص با گفتار و افکار کنونیش وارد ایران بشه, دو سال بعد ازش یک دیکتاتور ساختند و اینقدر دست و پاش را لیس میزنند که بهش مشتبه میشه که رول خدا را دارد برای این ملت.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 14:20
    irane-abad - لایپزیک - آلمان
    ضدو نقیص بیشتر از این نمیشه این مصاحبه خود گویای همه چی‌ هست
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:06
    kara - روتردام - هلند
    همیشه برای خانم علی‌ نژاد احترام قائل بوده و هستم ولی‌ متاسفانه هنوز خیلی‌ خام هست. قدیمی‌ها چه نیکو گفته اند که بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. در کلّ خانم علی‌ نژاد کاملا غیر حرفه ای‌ و عصبی عمل کرد شخصاً آقای پهلوی را یک آلترناتیو بسیار خوب برای دموکراسی و نجات ایران میبینم اگر قدری فعالیتهایشان را بیشتر و جهت دار تر کنند. البته مطمئنم که با بیشتر شدن فعالیت‌ها دشمنان قسم خرده پهلوی (مخصوصاً کمونیستها) با تمام قوا وارد صحنه خواهند شد تا وجهه رضا پهلوی را خراب کنند. جمهوری اسلامی احتیاجی به مبارزه با پهلوی ندارد، خارج از کشوری‌ها این کار را داوطلبانه انجام خواهند داد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:00
    IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
    گفتگو کردن شاهزاده پهلوی با این مسیح علی‌ نژاد ( فاطی کماندو سابق حکومت جهل و جنایت اسلامی!) توهینی هست به شعور سیاسی، موقعیت اجتماعی شاهزاده و همینطور توهینی به ملت شاه دوست ایران. خانم مسیح قبل از اینکه به کار خبرنگار ی ادامه دهند ، بهتر هست هر چه زودتر خودشونو به ۱ دکتر اعصاب و روان نشان بدهند!ایشان فاقد هر گونه لیاقت در زمینه خبرنگار ی هستند، به ایشان بیشتر نقش اصغر ترقه میاد تا خبرنگار
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:23
    حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
    سلام من عضو جدید سایت هستم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:11
    ali1111 - تهران - ایران
    با اینکه هرگز طرفدار حکومت پهلوی نبودم ولی‌ از حق نباید گذشت که آقای رضا پهلوی بسیار باسواد، مسلط، و دل نشین...و فکر می‌کنم تنها گزینه ایشان هست. حالا چرا غرب و به خصوص آمریکا آقای پهلوی را زیاد ساپورت نمیکند واقعاً جای تاسف و شک است. پیش خودم گهگاهی فکر می‌کنم نکنه دوباره یک خوابی‌ برای ایران دیده اند!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:15
    danial nabi - استکهلم - سوئد
    جواب خبر نگار رو با دعوا و اخم میداد، اصلا نزاشت سوال ش تموم بشه، میدوید تو حرفش. نمیگذاشت سوال ش تمام بشه از دموکراسی هم میگفت، سکولار هم اضافه شه، چه شود.. درست مثل رفتگری که برای مصاحبه اولین روز کاری میره اداره کار ، بجای سر پائین انداختن و گوش کردن به کار فرما و بله چشم گفتن، تو حرف کار فرما می‌پره، الکی‌ شلوغ میکنه، اخم و تخم میکنه گاهی اصلا یک جواب دیگه میده که کمتر کار ش بدند، پر واضح است که با آووردنگی بیرونش میکنند، داستان شازده کوچولوی جدید هم همین طور است، هنوز سر میز نشسته شمشیرش رفته بالا.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:07
    sammy33 - لندن - انگلستان
    من متاسفم برای مسیح علینژاد واسهٔ اینکه اصلا ادب رعایت نکرد،سوال می‌پرسه بد نمیذاره آقای پهلوی جواب بده،واقعا متاسفم واسه مسیح علینژاد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:30
    artosh - تهران - ایران
    متاسفم که خانم علیزاده هنوز اولین شرط خبرنگار بودن یعنی نداشتن سمت و سو رو رعایت نمیکنن و مدام سعی در دیکتاتور خواندن پدر رضا پهلوی و به نوعی کوبیدن ایشان و پدرشان داشتن. ایشون فکر کردن باید مصاحبه ای رو انجام بدن که دوستان اصلاح طلبشان براشون هوراااا بکشن...! اما هنوز متوجه نیستن که با چه انسان با سواد و با شخصیتی روبرو هستن. درود بر رضا پهلوی عزیز...
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:36
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    شروع شد و هوچیگران و چاپلوسان همین امشب ازش یک خدا میسازند و یک چماق دستش میدن که هر چه خمینی و پدرش در حق ایرانیها و تنبیه آنها کوتاهی کرده ، ایشون بفاصله یکماه طلافی کنه. خجالت بکشید امثال شماها بودند که از شاه و خمینی دیکتاتةر ساختند و دست بوسی کردن و پاشونو لیس زدند. مگه رضا پهلوی یک شخص عادی و ایرانی بیشتره که انتظار دارین خانم مسیح مثل ابر انسانها و یا فرزند فرستاده خدایانتون باهاش برخورد بکنه. شما مصاحبه های روزنامه نگارهای معروف دنیا را ببینید که چه جور با اعتماد به نفس با شخص مقابل مصاحبه میکنند و براشون فرقی نمیکنه دیوید بکهام هست یا کویین انگلیس یا فیدل کاسترو و یا خمینی و یا یک الکلی خیابونی. این خانم یک وقت و یک سؤالات خاص و محصوری را باید عنوان میکرد و معلومه وقتی آقای پهلوی میخواد حواشی بره و صریح جواب نمیده اونم حرفش را باید قطع کنه.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:42
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    ما بد کردیم وقتی در سال ۱۳۵۷ فریاد زدیم آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی، چرا که نه مفهوم روشن و درستی از آزادی در نظر داشتیم و نه مستعمرة کشوری بودیم که بخواهیم استقلال خود را به‌دست آوریم و نه می‌دانستیم جمهوری اسلامی چه نظامی است.ما بد کردیم که کوچکترین کنجکاوی نکردیم تا ببینیم خمینی در ۱۳۴۲ برای چه علم اعتراض برداشت.ما بد کردیم که نخواستیم بدانیم خمینی در آن سال با حقوق زنان و با اصلاحات ارضی مخالف بود و با شوراهای ایالتی و ولایتی.ما بد کردیم که نخواستیم بدانیم خمینی درباره «احیاء کاپیتولاسیون» دروغ می‌گفت و هم عوام را فریب می‌داد و هم روشنفکران را.ما از روستایی و فرنگ‌رفته بد کردیم بی آنکه «ولایت فقیه» او را بخوانیم یا بپرسیم که در آن چه نوشته است، به‌اصرار، چشمان خود را فریب دادیم تا عکس او را در ماه ببینیمآن روستایی بیرون آمده از نظام برده‌داری «ارباب و رعیتی» و عشایر آزادشده از ظلم «خان» در دوران محمدرضاشاه پهلوی بد کردند که فریاد زدند «مرگ بر شاه» اما روستازادة همولایتی من که مهندسی‌اش را از «دانشگاه آریامهر» گرفت با تکرار این شعار بدتر کرد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:51
    ghafas - مشهد - ایران
    خاک بر سر این زنیکه ..چقدر بدبخت و عصبی اه اه اه از زن بودنم خجالت کشیدم .خوب بلد نیستی ببر صدا رو دیگه .اومده بود شاهزاده رو خراب کنه .فقط اومده بود واسه همین دلم می خواد خفه اش کنم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:53
    bita tehrani - ونکوور - کانادا
    Momo Aktiv/سپاس از لطف شما...دوستان دیگر هم همین عقیده را داشتند.در مورد متانت رضا پهلوی با شما موافقم
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:54
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    شما باید خوشحال باشید که یک خبرنگار اینجور رک و پوست کنده حرفش را با فردی که ادعای مبارزه در راه خلق را داره، بزنه. اینها باعث میشه که مسائل پنهان و بغرنج در افکار و عقاید طرف مقابل برملا بشه و اگر نقطه مبهمی هست روشن بشه. چرا همیشه از این می ترسید که فرد مورد نظرتون اونی نباشه که فکر می کردید و نمیخواین اونو بشکافید و برای خودتون باز کنید و همیشه کنزرواتیو و سربسته و یک بعدی نگاه میکنید؟ اگه آقای پهلوی شخص صحیح و فرد مورد و منتخب هستند، چرا باید از این بترسیم که ایشون راجع به تمامی ابعاد افکار و تصمیماتشون صحبت بکنه؟ دست بردارید از این روش دیکتاتور پروریتان، شاه و خمینی و خامنه ای را ، امثال شماها دیکتاتور کردند از بس دست بوسی و قربون صدقه شون رفتید و گفتید شما بهترین هستید. هیچوقت ایرادی به رهبرتون و یا پیشکسوتتون نمیگیرید و همیشه تمام کردار و گفتار و رفتار و عقیده و افکارشون واستون مقدس هست.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:56
    janjal - مالمو - نروژ
    مسیح علینژاد می‌شه روتو زیاد نکنی‌ بچه.این چه طرز سوال پرسیدن چرا انقدر بی‌تربیت هستی‌ تو؟
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:57
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    .قسمت دوم آن حقوقدان سرشناس مراغه‌ای بد کرد که گفت و نوشت، با درآمد یک روز نفت ایران می‌شود چند بار دور زمین را با اسکناسهای ۵تومانی دور زد و اینهمه را «شاه» از ملت می‌دزدد.ما بد کردیم که به دروغ گفتیم و نوشتیم در ایران بیش از ۱۰۰هزار زندانی سیاسی داریم.بد کردیم که به‌دروغ گفتیم و نوشتیم «صمد بهرنگی» را «ساواک» کشت و نگفتیم شنا بلد نبود، غرق شد.ما بد کردیم که گفتیم «شاه» خونخوار است، جلاد است، یزید زمان است اما در آن روزها نخواستیم بدانیم محمدرضاشاه پهلوی برای ماندن در سلطنت حاضر نیست خون حتی یک ایرانی ریخته شود.ما که از دانشگاههای ساخته‌شده در زمان «پهلوی‌ها» فارغ‌التحصیل شده بودیم بد کردیم ادعای خمینی را باور کردیم که «این پدر و پسر دشمن علم بودند، دشمن دانش و ترقی بودند»آن استاد «سیاست بین‌الملل» و «کارشناس» امور نفتی بد کردند که در همصدا شدن با خمینی و «مسکو» گفتند «شاه نوکر شرکتهای نفتی» است اما می‌دانستند و نگفتند محمدرضاشاه پهلوی در ستیز با شرکتهای نفتی برای منافع ملی ایران است که هدف توفان انقلاب قرار گرفته است.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 15:57
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    قسمت سوم آن «استاد جامعه‌شناس» و «استاد اقتصاد» بد کردند که به‌طمع وکالت و صدارت در جمهوری اسلامی خمینی، که در راه بود به‌دروغ گفتند و نوشتند، ایرانیها در دوران «شاه» روز به‌روز فقیرتر شده‌اند اما به این پرسش پاسخ نداند که اگر چنین است، چرا هیچیک از شعارهای انقلابی خواسته‌ای اقتصادی نیست؟ما در حال پیشرفت جهان شده است.ما بد کردیم که با خمینی همصدا شدیم و گفتیم و نوشتیم «‌این انقلاب سفید و کذا ایران را ذلیل و ویران کرد».بد کردیم که می‌دانستیم «سپاه دانش» بسیار مفید است، «سپاه بهداشت» و «سپاه ترویج و آبادانی» نیز، اما نگفتیم.ما بد کردیم که با خمینی همصدا شدیم و گفتیم «این برنامه تنظیم خانواده هم یک توطئه‌ای است برای آنکه نفوس مسلمین را کاهش بدهند».
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:01
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    آن کمونیست ما بد کرد که به‌دستور «مسکو» تسبیح به‌دست گرفت و به‌ریا خمینی را یک «سوسیالیست تمام‌عیار» خواند. آن رو به‌قبلة «پکن» نیز بدتر کرد که خمینی را «ناجی کشاورزان تحت ستم ایران» نامید.ما بد کردیم که نخواستیم بفهمیم مخالفت آخوند با «رضاشاه» برای این است که با همان گرفتن امر قضا از آخوند و تأسیس دادگستری، چنگ و دندان او را از جان و مال و هستی مردم ایران بیرون کشید.بد کردیم که دوران «رضاشاه» را از موضع آخوند دیدیم و در روشنفکری کورمال خود تا آنجا پیش رفتیم که پیش از او، دوران «احمدشاه» را بهشت برین دموکراسی خواندیم.بد کردیم که خود را از کینه‌ای که آخوند و حزب توده در نگریستن به دوران «رضاشاه» به ما تزریق کرده بودند و جنس آن «ضد ملی» بود رها نکردیم و «عبدالله مستوفی»، «احمد کسروی» و دیگرانی که در هر دو دوران زیسته بودند را نخواندیم تا دریابیم، خیر، آن خبرها که می‌گویند هرگز نبود.ما روشنفکران بد کردیم که فیلمهای مستند پیش از «پهلوی‌ها» را ندیدیم تا ببینیم پایتخت‌نشین‌هایمان نیز در آن زمان بیشتر کلاه‌نمدی بودند و در دوران «پهلوی‌ها»ست که شهرنشینی به‌معنای معاصرش شکل می‌گیرد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:04
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    بد کردیم که تاریخ «قاجار» را نخواندیم تا ببینیم کجا بودیم و در زمان «پهلوی‌ها» تا همان روز که فریاد «مرگ بر شاه» می زدیم به کجا رسیده‌ایم.بد کردیم که حتی همان تاریخ مشروطه را هم که اینهمه سنگش را درمخالفت با «شاه» بر سینه می‌زدیم، نخواندیم تا ببینیم آخوند به عرصة سیاست که پا می‌گذارد چه جهنمی می‌تواند به‌پا کند.بد کردیم که ایران را در زمان «پهلوی‌ها» با دوران پیش از آن مقایسه نکردیم یا نگاهی به کشورهای دور و بر نینداختیم تا ببینیم ما به کجا رسیده‌ایم اما در عوض با عوامفریبی، ایران را با اروپا و ‌آمریکا سنجیدیم و این قیاس را زمینه تبلیغ علیه «شاه» ساختیم.من نویسنده، ما روزنامه‌نگاران و شاعران که حرف بیشتری برای گفتن نداشتیم بد کردیم از صبح تا به شام و بیشتر در باده‌نوشیهای شبانه علیه سانسور که هرگز به ابعادی که ادعا می‌شد، نبود، پرخاش کردیم.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:06
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    در این اوضاع وخیم مملکت که ممکن است جنگ هم کامل کننده این بدبختی ها شود ضد ایرانیهائی مثل معصومه علی نژاد بفکر تخریب جایگاه شاهزاده رضا پهلوی هستند که خوشبختانه با رفتار وگفتار غیر منطقی دست خودشان وماهیت اصلی شان را رو می کنندوامثال ایشان باید بدانند که مردم ایران گول آنها را نخواهند خورد و در ضمن شاهزاده بودن ایشان را وشاه بودن پدر ایشان را نمیتوانید انکار کنید چه بخواهید وچه نخواهید خاندان پهلوی جزئی از افتخارات تاریخ ایران هستند
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:07
    sosoview - سن دیگو - آمریکا
    من نفهمیدم ما ملت ایران چه نوع دولتی میخواهیم؟اینقدرم تاریخ داشتیم که همه نوعشو امتحان کرده باشیم!!!من جزوه هیچ گروهی نبودم و نیستم،و از نسله سوخته انقلاب هستم،و بهترین دوران زندگیمو تو غربت بودم،و باید اینو بگم که هیچوخت عادی نمی‌شه، وقت باهاش میسازم!! روشن فکرهای ایران منو به سوال وا میدارن!!هم روشن فکرای قبل از انقلاب هم بعد انقلاب!.....
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:07
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    بد کردیم که می‌دانستیم آنچه را آزادی مطبوعات می‌نامیم بیشتر برای این می‌خواهیم که به «شاه» و خانواده‌اش فحش بدهیم و از همین رو قهرمانمان «کریم‌پور شیرازی» بود. وانمود می‌کردیم ما چه حرفها که برای گفتن نداریم اما واسانسورا، آه آزادی کی می‌رسی از راه؟ که آمد، با «امام آمد» مان آمد.آن نمایشنامه‌نویس صاحب نام که در غربت درگذشت بد کرد که هرگز نگفت همة آثارش در پیش از انقلاب به‌چاپ رسید، تجدید چاپ شد، بسیاری از آنها به صحنه رفت، چندتایی از آنها با هزینة دولتی فیلم شد و حتی یک اثر زیر سانسور مانده نداشت که پس از انقلاب منتشر کند.نه او که همه آنها که حتی یک اثر زیر سانسورمانده نداشتند تا پس از انقلاب منتشر کنند چون او بد کردند
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:07
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    ما بد کردیم که با بورس دولتی برای ادامة تحصیل به اروپا و آمریکا رفتیم اما شغلمان شد پادویی تبلیغاتی «جمال عبدالناصر»، «مسکو»، «پکن» و سازمانهای اطلاعاتی کشورهای غربی علیه «محمدرضاشاه پهلوی» که امیدش این بود ما در بازگشت به کشور گوشه‌ای از کار را برای آبادانی ایران بگیریم.بد کردند آنها که برای ادامة ‌تحصیل به خارج فرستاده شده بودند رفتند در اردوگاههای فلسطینی‌ها آموختند چگونه می‌توان پاسبان را کشت و به پاسگاه ژاندارمری حمله کرد و در راه آزادی «خلق» بانک دزدید و وقتی گرفتار شدند داد و فریاد برآوردند که مسلمانی نیست.آن پزشکان که جای حکیم و دعانویسهای دوران «قاجار» را گرفته بودند بد کردند که نگفتند تا پیش از محمدرضاشاه بسیاری از ایرانیها از بیماریهایی مثل مالاریا و حصبه می‌مردند اما در دوران او و پیش از او، در دوران «رضاشاه» نه‌تنها این بیماریها در ایران ریشه‌کن شد که چندین هزار بیمارستان، درمانگاه و مطب در کشور ساخته شد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:09
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    بد کردند این را نگفتند و رفتند دنبال خمینی که می‌گفت «اسلام خون می‌خواهد».فرهنگیان ما بد کردند که نگفتند «تغذیه رایگان» در مدارس، برنامة بسیار مفید و خوبی است اما در عوض رفتند دنبال سخنگوی خمینی، حجت‌الاسلام غفاری که گفت «این شیری که به‌دستور آمریکا در مدرسه‌ها به بچه‌ها میدن برای اونه که از همون بچگی بی‌غیرت بار بیان».کارکنان رادیو و تلویزیون بد کردند اعتصاب کردند و در راهپیمایی «تاسوعا» شرکت کردند که از خواستهای قطعنامه‌اش این بود «جلوگیری از نمایش فیلمهای خلاف اخلاق و منافی عفت در تلویزیون به‌ویژه فیلمهای اینگمار برگمان».آن دسته از کارکنان رادیو تلویزیون بدتر کردند که رفتند دو «مدرسه» کانال تلویزیونی مداربسته برای خمینی راه انداخته و مزدشان را هم از خمینی با این گفتة او که از همان کانال هم پخش شد گرفتند که «تلویزیون مرکز فحشا»ست.کارکنان شرکت نفت در جنوب بد کردند شیرهای نفت را بستند و نخواستند حرف بازماندگان قربانیان سینما «رکس» آبادان را قبول کنند که شعلة جهنم «رکس» را آخوندها افروختند.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:10
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    همافران بد کردند به دستبوس خمینی در «مدرسه علوی» رفتند و فراموش کردند آنها جوانترین پرسنل مدرنترین نیروی هوایی خاور میانه هستند با آینده‌ای مرفه‌تر و نه آفتابه‌آب‌کن «جعفر طیار».نه اینان که گفتم، دیگران چون اینان نیز که «نقد» را وانهادند و به دنبال نسیه «جمهوری اسلامی» رفتند و حتی از سر کنجکاوی هم که شده نپرسیدند آنچه که در راه است چیست، بد کردند.بد کردند که بر هشدار «محمدرضاشاه پهلوی» که، خمینی و کسانش برای ایرانی و ایران «وحشت بزرگ» در آستین دارند درنگ و تأمل نکردند که دیدیم چنین نیز شد.ما بد کردیم که بر این هشدار محمدرضاشاه پهلوی درنگ و تأمل نکردیم که «اگر نظام ایران سقوط کند منطقه روی آرامش نخواهد دید» که می‌بینیم همین نیز شد.ما به ایران بد کردیم، به خود بد کردیم و به نسل آینده‌مان
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:11
    bita tehrani - ونکوور - کانادا
    chragh.../چراغ موشی! موضوع گویا سواد منه که شما را اینچنین آشفته کرده! خوب این همه کاربر هم چیزی که من گفتم را تایید کردند.حالا شما نفهمیدی اشکال نداره،بزرگ میشی‌ یاد میگیری!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:13
    sobat - تهران - ایران
    بابات و بابابزرگت که اندازۀ خر هم فهم نداشتند انداختیم توی توالت.....خودت هم ایشالله روانۀ همون جا میشی.....چه غلطا.....صنار بده آش به همین خیال باش...ارواح بابای گور به گور شده ات که ایران رو توی خواب ببینی.....کور خوندی.....همون جا که هستی باش اگر تو هم خود کشی نکنی که بعید میدونم......با پولهایی که از ایران دزدیدید چند صباحی بگذرونید....تا زمان سقط شدنت برسه وخودت با دست خودت بری جهنم.....وتقاص ملت ایران رو پس بدی.......مردیکۀ بی عرضۀ لا ابالی که شعور یک مصاحبه هم نداری.........
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:13
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    kurosh bozorg - تهران - ایران. دوست عزیز با تعجب از اینکه شما عین گفتار مرا انعکاس داده اید ومن درسایت. دیگر هم که نمیخواهم در اینجا نامش راببرم عین همین گفنارم راکه در چهار کامنت اینجا هست امزور صبح قبلا در انجا گذاشتم . با تعجب زیاد .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:19
    khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
    با تمام توهینها که اینجا به هر دو طرف شده.من این مصاحبه را خیلی‌ مثبت می‌‌بینم. تصور کنید که اینجوری با خامنه‌ای مصاحبه شود. همانجا با شمشیر گردن خبرنگار می‌‌زنند. وظیفه یک خبرنگر این می‌‌باشد که انتقاد کند. نگاه کنید که خبرنگاران چه به روز پرزیدنت آلمان آورده‌اند. به خاطر یک وام بانک. این اصل دموکراسی می‌‌باشد . این متبوهات آزاد می‌‌باشد. چگونه باید مصاحبه میکرد؟ مثل شریهتمدری و کیهان به پا بوس امام امّت میرفت و شازده شازده می‌‌کرد؟ پس فرق این خانم با کیهان چه می‌‌باشد؟ بسیار صحبت پربار. یک خبرنگر آزاداندیش و خیلی‌ تند. یک انسان که درک کرده زمان شاهان استبدادی مثل شاه علی‌ خامنه‌ای گذشته است.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:34
    sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
    نیازی به انتقاد از مسیح علینژاد نیست چون ادبیات چاله میدانی‌اش مثل مموتی گویای همه چیز بود. خبرنگار اصلاح طلبان!!! از دموکراسی فقط روسری برداشتن رو یاد گرفته!!!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:55
    Amir Sayeh - فرانکفورت - آلمان
    ایرانیان, عادت به تملق و چاپلوسی دارند. شاید بتوان در اخبار و رشته روزنامه نگاری این نوع مصاحبه را ثبت کرد. ولی خانم مسیح نژاد, که ساکن انگلیس هستند, کمی از رفتار و روش مصاحبه بی بی سی یاد بگیرند, که با کمال احترام و ادب تمامی سئوال های خودشان را میکنند.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:56
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    kurosh bozorg - تهران - ایران. دوست عزیز این درست نیست که شما عین کامنت مرا که در پارس دیلی نیوز. امروز صبح گذاشتم ودر اینجا هم قرارداده ام کپی کنید ودر اینجا قراردهید .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 16:59
    مریوان - مریوان - ایران
    ما شهروند تو نیستیم ،بفهم.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 17:02
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    انتقاد کنید و انتقاد پذیر باشید، چرا وقتی شخص مورد نظرتان سوتی میده خیلی سریع سعی بر این میکنید که با دستمال دستتون بپرید وسط و پاکسازی کنید؟ این آقا و یا خانومی که خانم علینژاد را تا طویله همراهی کرد و گفت ایشون در طویله جای دارن، یه نگاه به نوشته های خودت بکن ! ببین از این بسیجی های ساندیس خور چقدر بیشتر و یا کمتر داری! یکعده از دوستان در اینجا به هر چه ساندیسخوره گفتند زکی ، برو جلو که من یه پا بدتر از توام. اون مغز مرده هایی که فقط تشخصاته خودشون واسشون محترم هست و بهشون مشتبه شده که بهترین انتخابها را میکنند باید بدونند که سخت در اشتباه هستند و تاریخ ایران را دوباره تکرار خواهند کرد. همانطور که هوادارن خامنه ای و خمینی و مسعود رجوی عمل میکنند می بینیم که هوادارن سلطنت هم غیر از اون نیستند این فقط نشان از آن دارد که مردم ما یک مردم دیکتاتور پرورند. کی گفته که آقای رضا پهلوی غیر از یک مبارز معمولی مثل بقیه مبارزین این مرز و بوم است! کی ایشون را تیتیل شاهزاده و یا شاه ایران داده؟ کی گفته که قانون اساسی که جمهوری اسلامی و یا رضاشاه تدوین . ادامه…
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 17:08
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    danial nabi - استکهلم - سوئد. مثل اینکه تو مصاحبه احمدی نژاد رو دیدی اینجا نظر میدی اون احمدی نژاد هست که مثل رفگره با درخواست بخشش از رفتگران راستی تو اصلن کتاب شازده کوچولو رو تو عمرت دیدی،؟ نمیپرسم خوندی یا نه چون جوابش معلومه
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 17:16
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    ادامه...کرده همان قانون اساسی هست که تمامی ملت ایران به آن رأی مثبت دادند که یکعده بیسواد میگن طبق قانون اساسی ایران ایشون شاه این مملکتند، اون خودش اینو میدونه که در حال حاظر از آنجایی که بمدت بیش از سی سال هست که قانون اساسی دیگه ای به این کشور حکمفرماست، قانون اساسی قدیم باطل شده اعلام شده است و شما واسش قانون اساسی تنظیم و تدوین میکنید؟ دست بردارید وخجالت بکشید و این دگماتیسم ذهنی را کنار بگذارید و دستمال هاتون را کنار بندازید و با عقلتون عمل کنید. چرا نمیخواید از تاریخ درس بگیرید، چرا نمیخواید فرزندانتون با نام خوب ازتون یاد کنند و اشتباهات را جبران کنید؟ اینقدر دگم و جاهل نباشید. شما هر کسی خلاف عقایدتون حرفی بزنه ، خیلی بیشرمانه و سریع مثل عمال جمه ری اسلامی بهش تهمت و افتراء می چسبونین که بسیجی هست یا هوادار این و اون هست و یا جیره خور و منافق هست اما اینکه یک دم راجع به انتقاد فکر کنند و اگر شده انتقاد را نپذیرند اما راجع بهش فکر کنند وجود نداره. من اینو بعهده خوانندگان این نوشته میذارم که نظر بدهند و امیدوارم که اشتباه نکرده باشم و چیزیکه دیدم و حس کردم ، صحیح باشد. 
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 17:40
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    رضا پهلوی تمام تلاش خودشو میکنه که دموکرات باشه و خودشو تحمیل نکنه.میگه هر چی مردم بگن و بخواهند.ولی متاسفانه سلطنت طلبها هنوز در فضای القاب و عناوین به درد نخور صد سال پیش هستند.بارها گفتم من طرفدار سلطنت نیستم اما برای هر دموکرات آزادیخواهی احترام قائلم .رضا پهلوی با این مصاحبه و موضعی که در این مدت گرفته نشون داد نیازی به تحسین و تمجید تو خالی که متاسفانه محمد رضا به شدت به آن اهمیت میداد نداره.لطفا با نظرات مستبدانه و غیر دموکراتیک فضای ایجاد شده رو آلوده نکنید.اگر محمد رضا به جای همه این چاپلوسیها که در اطرافش بود تن به حقیقت میداد هرگز انقلاب اسلامی به وقوع نمیپیوست. یادمون باشه در روزهای انقلاب همه سلطنت طلبهای چاپلوس یا فرار کردند یا قایم شدند با اینکه حکومت با اونا بود حرکتی برای حفظ آن نکردند.یاد بگیریم مسیح علینژاد و رضا پهلوی هر دو انسانند.و هردو اجازه ابراز عقیده دارند.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 17:52
    henna - ونکوور - کانادا
    از مسیح علینژاد انتظار میرفت،،بهتر از این باید مصاحبه میکرد، بنظرم هل شده بود،،خوب تجربه بیشتری نیاز داره،وقتی‌ از نسل من حرف میزد،اعتراف به سرگردانی و خامی نسل من بود،،تعجب می‌کنم اصرار به پرسیدن اسامی داشت،یادم همه می‌گفتند اگر بد از انتخابات آمریکا از جنبش سبز حمایت نمیکرد پیروز بودیم،،،چون ترس از حضور آمریکا بعضی‌ هارو به دفاع از دولت برگردوند،، همیشه صحبتهای شاهزاده را دوست دارم،دانا ،با ادب و منطقی‌ بأ اقتدار
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 18:37
    babre mazaand - امستردام - هلند
    این مسیحه خانم که انقدر اتنقاد سرش میشه چرا از بابای خودش انتقاد نکرد که چرا تو قمی کلای بابل (محل تولد خانم ) این همه جوونارو لو میداده من بارها تو وبلاگش بهش گفتم ولی همیشه نظرات منو حذف کرد ابشون /در ضمن این خانم دست پاچه شده نه عصبی
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 18:57
    سعید ناجی - کرج - ایران
    رضا....شاه.....میهن به یاد جوکی افتادم که یارو مسافر اتوبوس برون شهری بود نصف شبی میره به راننده میگه برای کی رانندگی میکنی اینها که همه خوابن......حالا شاه عزیز ملتت همان خوابها هستن منهم همان یارو.....لپ کلامم اینکه افکار کردار مرام ملتت دقیقا 345درجه تعقیر کرده یعنی نمیدونن چی میخوان فقط زبان انتقاد دارن بدون منطق......دوستت دارم شاه ایران زمین به امید حکومتت
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:08
    Royan - بوخوم - آلمان
    لیاقت میخواد که ایشون حکومت ایران را بدست بگیرند شاهزاد اشرافیت و اصالت ایران را زنده میکنند . با از بین رفتن ایشون یعنی 2500 سال تاریخ شاهنشاهی ایران از بین میرود, یعنی کشور بدست یک عده دزد و مفت خور که هر 4 سال یکبار عوض میشوند و بطور شرعی 99% آنها بدون هیچگونه احساس وطن پرستی میراث کشور را نابود می کنند بدون دلسوزی آگاهانه یا نا آگاهانه کشور را با سیاست های غلط و با بی سوادی خودشان حراج می کنند و اقوامشون را به مناصب می رساند , ایران در شرایط کنونی سیاستمداران ورزیده و کار آمد وعاشق میهن ندارد تنها کسانی که دلشون برای ایران میسوزه این خانواده است همانطور که از صحبت ایشون در دقیقه 22 به بعد پیداست که چقدر نگران کشور است. من دارای یک رای هستم که به ایشون میدهم البته مثل انگلستان یا سوئد.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:37
    sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
    حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش خوش آمدی. کجا فارسی یاد گرفتی دختر عرب؟!!!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:42
    golly47 - فرانکفورت - المان
    مرسی‌ کلمه فرانسویه که از دوران قاجار مونده از کلمات فارسی مثل تشکر یا متشکر یا ممنون و غیره استفاده کنید
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:54
    Royan - بوخوم - آلمان
    خانم علینژاد میخواد وانمود بکنه که خیلی با جسارت و بی پروا و خیلی خبرنگار است ولی در واقع خیلی بی تربیت و بیشعور است. مثلا عنوان شاهزاده رضا پهلوی را بکار نمی برد , شاید به غرور ایشون بر میخوره که یک واقعیت را عنوان بکندو شاهزاده رضا پهلوی خیلی متین و باشخصیت هستند که نشستند و به مصاحبه ادامه دادند اصلا رفتار این زنیکه توهین آمیز است و من نمی دونم منش و رفتار شاه فقید چه ربطی به شاهزاده دارد و ایشون چرا باید جوابگو سیاست پدرشون باشند در ضمن چیزی را که شاه تو ی خشت خام میدید ملت ایران تو آینه ندیدن و مردم باید خوشحال باشند که مخالفت شاه با کمونیست و مجاهد و آخوند ملت را چند صباحی بیشتر از شر این آخوندا در امان گذاشت.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 19:28
    Esfahan Nesfe Jahan - برلین - آلمان
    kurosh bozorg - تهران - ایران....Nur_ir - هامبورگ - المان.. قابل توجه دیگر کاربران !!!! لطفا کامنت این دو کاربر را مقایسه کنید هر دو شبیه به هم نوشته اند . یا شما یکنفر هستید با دو نام کاربری !!! و یا اینکه هر دوی شما این مطالب را از کامنتهای دیگر کاربران در سایتهای دیگر کپی کرده و اینجا قرار داده اید. Nur.. یا همان Homa از هامبورگ همه مدلی داری خرابکاری می کنی .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 20:04
    Hossein77 - آکسفورد - انگلستان
    با سلام و احترام به نظرات تمامی دوستان، در این گفتگو می بایست مصاحبه گری توانمند با دانش کافی و اخلاق حرفه ای درمقابل آقای پهلوی قرار می گرفت که چنین نشده بود و متاسفانه نتیجه را در کیفیت پایین مصاحبه شاهد بودیم. به هر حال آقای پهلوی دارای نظرات و عقایدی هستند که برخاسته از خرد جمعی و استوار بر منطق است لذا این عقاید مورد قبول و احترام تعداد زیادی از ایرانیان است.امیدوارم چنین نخبگان سیاسی و اجتماعی بتوانند روزی در تعیین سرنوشت ایران عزیز سهیم و تاثیر گذار باشند. به امید ایرانی آزاد و سرشار از مهر برای همه
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 20:19
    *israel* - اورشلیم - اسرائیل
    این خانوم مشکل عقلانی داشت و بسیار بی‌ ادب و بی‌ شخصیت متاسفم که قدر وقت به این خوبی‌ رو ندونستی و فحاشی فقط کردی
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 20:29
    gogoli - تهران - ایران
    آقای "رضا نیم وجبی"! اعلیحضرت رضا شاه صغیر! بیصبرانه منتظر تشریف فرمایی شما و هواداران فراریتون به وطن (البته با حمایت عمو سام عزیز) هستیم. فقط یادتون باشه که آفتاب تهران از آفتاب واشینگتن دی سی خیلی شدیدتره. لطفا به هنگام ورود به ایران عزیز مقدار فراوانی کرم ضد آفتان به دماغ سلطنتی مبارکتون بمالین تا خدای ناکرده دچار "دماغ سوختگی" نشین!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 20:43
    shahab46 - هانوفر - المان
    اتفاقا امروز روز به هیچ کس نمی‌شه اطمینان کرد ، از گنجی گرفته تا این مصاحبه چی‌، تنها کسی‌ که بهش می‌شه اطمینان و اتکا کرد فقط خود رضا پهلوی هست. چون حداقل مطمئنیم که او مخالف اخوندیسم هست.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 20:48
    nikiniki12 - ماینز - المان
    2)حرکتشونرو ستایش میکنم!
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 21:34
    ali.scorpio - دامن سرا - مالزی
    دارا و سارا - پرت - استرالیا ...نور_ایر - هامبورگ - المان ،سلام ،من آلن که متوجه شدم دیدم نتونستم منظورمو درست برسونم،(فارسی نوشتنمنم داره خراب می‌شه) ولی‌ در کلّ من فکر می‌کنم همه اونای که چه در رأس سیا ستن چه نیستن همه به دنبال منافع خودشونن ،البته امیدوارم که من اشتباه کرده باشم و همه واقعاً به فکر مردم و وطنشون باشن
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 22:23
    nikiniki12 - ماینز - المان
    bitta tehraniگرامی بانظرتون نوافقم مصاحبه ایشون به اندازه کافی حرفه ای نبود.اقای پهلوی حرف قشنگی زد که به اینده باید نگریست نصف محاسبه شده پدردیکتاتورشما....البته این در کنارخیلی ازخوبیهای فرهنگی ماجزوقسمت منفی فرهنگ ماست که همش میگیم اگراینطورنمیشدالان اینطورنمیشد ولکن گذشته نیستیم این خانم راجب جه اپوزیسیونهایی صحبت کردند کسانیکه نقش بزرگی در پیروزی ج.ا داشتندوشعاردادن کاراصلیشونه!من حرکت اقای پهلویروستایش میکنم!.
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 21:31
    oghab - هلسینکی - فنلاند
    با احترام فراوان به پادشاه ایران ...ولی تنها راه پیشرفت ایران حمایت از حکومت ایران است و حمایت از مهره‌های پو پولیسم که در این نظام کم نیستند .زنده باد ایران
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 22:53
    zabon deraz - بروکسل - بلژیک
    بابا این زن کیه اون میگه بخاطر امنیت افراد نمیتونم اسم‌هاشون را بگم اون میگه چرا اون چند تای که تو زندانند خودشان با نامه خودشون نامه نوشتند. خوب آدم بیسواد هر عدم مسول جان خودش هست ولی‌ این بابا نمیتونه مسول جان مردم باشه. سوال هارا چرا خصمانه می‌پرسد انگار دعوا دارد .
    ‌پنجشنبه 15 دی 1390 - 23:20
    bastan - ساری - ایران
    با این که همه کامنت‌ها را خواندم.اما هیچ کدام نمی تواند .کافی‌ و لازم باشد.جزٔ فدرالیسم ،و تقسیم قدرت،وگر نه‌ بدون همه ملیت‌ها هر جنبش مثل جنبش،سبز،خواهد اشد.
    جمعه 16 دی 1390 - 00:11
    درد دل - منچستر - انگلستان
    . . ن به عنوان یک فرد بیطرف که سالهاست در خارج از ایران زندگی میکنم و دلخوشی از این حکومت اخونی ندارم به شما عزیزان میگویم که هیچ کس دلش به حال این مملکت نسوخته و نمیسوزد این آقای پهلوی که جد در جدش در رفاه زندگی کرده اند چه میداند که بدبختی چیست .فقر یعنی چه .جالبه عزیزان اینو بدون کهکه آقای پهلوی حاضر نیست شاهزاده صداش نکنن .امیدوارم روزی برسه که کسی که میخاد برای وطن و به عشق وطن کار کنه تو منشورش این چیزها را لحاظ کنه . ۱. دست بوسیدن ممنوع . ۲ . عکس رهبر را به در و دیوار چسباندن ممنوع . ۳ ، به کار بردن الفاظی مثل شاهزاده ،آقا گفتن ممنوع . آقای رضا پهلوی اگر این ۳ مورد رو در منشورش درج کنه طرفدارش میشم. .
    جمعه 16 دی 1390 - 00:21
    akhond kosh2012 - بیرمنگهام - انگلستان
    سموک۶۶ - لندن - انگلستان. تو که با عرضه هستی‌ بگو ببینم که به جز کامنت گذاشتن کار دیگه‌ای بلد هستی‌؟
    جمعه 16 دی 1390 - 02:37
    akhond kosh2012 - بیرمنگهام - انگلستان
    درود به رضا پهلوی.زنده بعد سلطنت. درد و بلای خودش و خانوادش تو سر هر چی‌ آخوند و دستمال بدستها ی رژیم خونخوار جمهوری ننگین اسلامی.
    جمعه 16 دی 1390 - 02:41
    sepherdad - سیدنی - استرالیا
    شاهزاده در زبان پارسی‌ یعنی‌ کسی‌ که پدرش شاه بوده، در زبان انگلیسی‌ به این فرد(اگر مرد باشد) پرنس می‌گویند اگر زن باشد پرنسس می‌گویند. رضا پهلوی نه به پول احتیاج دارد نه به مقام، ایشان در واشیگنتن و لندن و سویس خانه دارد، ایشان با دیدن جمعیت و یا دوربین تلویزیون ذوق زده نمیشود، فامیلش همه پولدار و در خارج هستن عشق دبی ندارن! هیچکدام از فامیلش نیاز به استخدم در در ادارات دولتی ندارن! نیازی هم به خانه خریدن در کانادا ندارن! بچهای ایشان نه نیز مالی دارن نه نیاز به دزدی! ملت ایران نیاز به رهبری فردی گرسنه دارد که کشور را بچاپد! و فامیلش را از دهات رفسنجان و سمنان به شهرک غرب تهران بیاورد تا بعدا برایشان در کانادا خانه بخرند،زنده باد دزد‌های ایرانی‌ مرگ بر حکومت قانون(از طرف برادرن چپ و دموکرات!!),/// یادش بخیر نیویورک-از طرف محمود نیو یورکی!)
    جمعه 16 دی 1390 - 04:11
    Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
    ***آقای پهلوی ، بنده به شخصیت سیاسی و اجتماعی خود شخص شما قلبا احترام گذاشته و می‌گذارم و این احترام و بینش بنده فقط به خاطر شخصیت سیاسی متین و با وقار و والای خودتان است نه اینکه فقط به صرف اینکه شما فرزند محمد رضا هستید !، آقا رضا بنده مجاهد نبوده و نیستم ، ولی‌ احساس و قضاوت شما در این شرایط حسّاسی که اعضای مجاهدین از همه طرف تحت فشار رژیم سفاک آخوندی و عوامل خارجی‌ آن هستند و هر چند که همه می‌دانند خط و مشی سازمان با آرمانهای شما سازگاری ندارد و از طرفی‌ نسبت به سابقهٔ مبارزاتی مجاهدین نسبت به نظام شاهنشاهی در گذشته و حتی در حال حاضر با تشکیل مجدد آن نیز مخالف هستند !، لذا شما آنها را به عنوان یک هموطن ایرانی‌ حمایت می‌کنید و حتی با رفتارتان دلجویی‌شان می‌دهید و محکم و مصرانه از جوامع بین‌المللی نیز می‌خواهید که از آنها حمایت کنند و هنگامی که در اردوگاه اشرف مورد هجوم و ضرب و شتم قرار گرفتند شما اعلامیه دادید و رسما کشور عراق را متهم به رفتار ضدّ حقوق بشری کردید و
    جمعه 16 دی 1390 - 04:28
    Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
    .قسمت دوم : رفتارشان را شدیدا محکوم کردید ! نتیجه گیری می‌کنیم که شما تحت هر شرایطی که باشد تحمل دیدن وضعیت بد و گرفتاری هموطنت را نداری !، حتی اگر آن هموطن مخالف عقایدت باشد ! آقا رضا حقیقتاً که تحت تأثیر این احساس زیبای تان قرار گرفته و اشک در چشمانم بی‌ اختیار حلقه زد ! درود بر شما که حتی از مخالفان کنونی تان نیز حمایت می‌کنید و دست دوستی‌ و اتحاد را به عنوان یک هموطن ایرانی‌ به سو‌ی هموطن ایرانیه تان دراز می‌کنید ، حتی مخالفین تان را به عنوان یک ایرانی‌ عقیده ش را محترم میشمارید! براستی که با داشتن این حس زیبا و اینکه همه‌ ما ایرانی‌ هستیم و یکپارچه همگی‌ دست در دست یکدیگر داده و با تمام قوا از پتانسیل یکدیگر استفاده کرده و همگی‌ فقط یک هدف خاص را دنبال نماییم و با اتحادمان ایران عزیزمان را از چنگال ملایان زهوار در رفته نجات بدهیم و زمینه را برای ایجاد یک کشور آزاد و دمکراتیک با همت یکدیگر فراهم نماییم ، (انشا الله) !،، در
    جمعه 16 دی 1390 - 04:32
    Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
    قسمت سوم : فراهم نماییم ، (انشا الله) !،، در خاتمهٔ عرایضم نهایتا به عنوان یک نظر با تمام خلوص خواهم گفت که آقای رضا پهلوی ، در شرایط کنونی و نسبت به تجربیاتی که در طول این مدت تمامی افراد و یا احزاب سیاسی مخالف حکومت آخوندی و ضدّ بشری بدست آورده اند ، قطعا همگی‌ به این نتیجه رسیده‌اند که این طرح و گزینهٔ شما ( تشکیل یک کنگره ملی )ایده‌آل‌ترین و منطقی‌‌ترین پیشنهاد و طرح است ! یک انسجام واقعی که هر ایرانی‌ با هر عقیده و مرام و مسلک و مذهب بتواند در آن شرکت کند .، آقای پهلوی خواهشأن پیشگام این طرح بوده اید و به همراه و قطعا با حمایت اکثریت ملت ایران پیشتاز این کنگرهٔ ملی‌ نیز باشید ! انشا‌الله با درایت و خویشتن داری که همهٔ ما از شما سراغ داریم کنگرهٔ ملی‌ ایجاد شود و نهایتا انسجام و یکپارچگی فقط با یک هدف خاص ! ایران آزاد و سرنگونی نظام کثیف آخوندی ! پاینده باد
    جمعه 16 دی 1390 - 04:36
    sepherdad - سیدنی - استرالیا
    شاهزاده در زبان پارسی‌ یعنی‌ کسی‌ که پدرش شاه بوده، در زبان انگلیسی‌ به این فرد(اگر مرد باشد) پرنس می‌گویند اگر زن باشد پرنسس می‌گویند. رضا پهلوی نه به پول احتیاج دارد نه به مقام، ایشان در واشیگنتن و لندن و سویس خانه دارد، ایشان با دیدن جمعیت و یا دوربین تلویزیون ذوق زده نمیشود، فامیلش همه پولدار و در خارج هستن عشق دبی ندارن! هیچکدام از فامیلش نیاز به استخدم در در ادارات دولتی ندارن! نیازی هم به خانه خریدن در کانادا ندارن! بچهای ایشان نه نیز مالی دارن نه نیاز به دزدی! ملت ایران نیاز به رهبری فردی گرسنه دارد که کشور را بچاپد! و فامیلش را از دهات رفسنجان و سمنان به شهرک غرب تهران بیاورد تا بعدا برایشان در کانادا خانه بخرند،زنده باد دزد‌های ایرانی‌ مرگ بر حکومت قانون(از طرف برادرن چپ و دموکرات!!),/// یادش بخیر نیویورک-از طرف محمود نیو یورکی!)
    جمعه 16 دی 1390 - 04:23
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    دوستان عزیزم - توجه فرمائید که این مصاحبه درست همزمان با سالگرد برادرگرامی شاهزاده رضاپهلوی روانشاد پرنس شاهپور علیرضاپهلوی صورت گرفته بود . و چهره شاهزاده رضا پهلوی باسعی در پوشاندن این غم بزرگ از . دست دادن بر ادرشان تا حدودی نمایان است . وقردا در شهربن المان مراسمی. برای سالگرد روانشاد پرنس علیرضا در هتل Günnewig Hotel Bristol bonn.Prinz.-Albert str.2-53113 Bonn از ساعت 14 شروع میشود .که منهم هستم. دوستانی که در شهر بن المان هستند تشریف فرما شوند .
    جمعه 16 دی 1390 - 09:12
    MATILDE - تورینو - ایتالیا
    صوبت - تهران - ایران. .... بیسواد!!! اگه پدر بزرگ این شاهزاده نبود که توِ حقیر الان اینجا نبودی که بخوای این .....باز کنی‌و غلط اضافی کنی‌،پس دهنتو گل بگیر یا خودم میگیرم
    جمعه 16 دی 1390 - 10:42
    mashady - منچستر - انگلیس
    مرگ بّر رضا بی‌ عرضه فرزند .... پهلوی حزب الهی
    جمعه 16 دی 1390 - 10:47
    ghashghaie - دوبلین - ایرلند
    این اقا هیچ عرضه ای نداره .وای به حال ان کسانی که منتظر این اقا(مردکه) هستند که بیاد ایران را درست کنه .
    جمعه 16 دی 1390 - 11:11
    وطنم ایران - انگلیس - منچستر
    اره به حرف میتونید حکومت خوبی رو بر قرار کنید و آسایش ، آزادی ، حمایت ، و و و و و .. ولی ۱ سال که بگذره همه چیز و فراموش میکنید و دوباره حق ملت ایران عزیز و بالا میکشد و میروید پی خوش گذرونی و .. دیگه وعدو وعید چیه گور بابای مردم ... زنده باد ایران عزیز و ایرانی وطن پرست
    جمعه 16 دی 1390 - 12:45
    antidictatour - پاریس - فرانسه
    رضا پهلوی تنها کسیه کیو میتونه ابروی رفته ایرانیرو بهش برگردونه
    جمعه 16 دی 1390 - 14:14
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    Zahra50 - کپنهاگ- من واقعاً تنها نظر بی طرف عاقلانه و دمکرات را از شما در این رابطه خوندم و خوشحالم که امثال شما وجود دارند و کاملاً عقلانی و دمکرات و غیر مغرضانه به مسائل نگاه میکنند، ما تا زمانیکه این افراد دگم و ارتجاعی و خودخواه را توی مملکت داریم که از اشخاص بت میسازند و دست بوسی و پاشویی میکنند ، مطمئناً به اون ایده آل هایمون نخواهیم رسید. مرسی واسه طرز تفکر بیطرفانه و دمکرات شما. موفق باشید.
    جمعه 16 دی 1390 - 14:11
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    mashady - منچستر - انگلیس. از توی مزدور وجیره خوار بیش ازاین نمیشود انتظاری داست . تودر تمام این سایت. به حزب الهی وبسیجی بودن معروف هستی . باید بسوزی چون شاهزاده رضا . پهلوی هست که اربابت رهبر یکدست خونخوارت را به جهت جنایاتش به میز محاکمه بین المللی کشانده است . بزودی خواهی دیدهمچون حسنی مبارک و. قذافی وبشاراسد سرنوشتی شایدبیشتر در انتظارسیدعلی روضه خوان مشهد . درپیش خواهد بود .
    جمعه 16 دی 1390 - 14:39
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    a-ahooraei دوست عزیز ممنون از نگاه مثبت شما .منهم کامنتهای شما رو خوندم و با شما موافقم.امیدوارم آقای پهلوی با چشم باز مشاورانی آگاه و دلسوز انتخاب کنند تا به سرنوشت پدر دچار نشوند.میدانید که محمد رضا در زمان شورشهای 57 از مشاورینش پرسید پس طرفداران من کجا هستند؟و جواب شنید در خانه هایشان.البته بعضی از این کامنتها از طرف حزب الهی ها و اطلاعاتی های رژیم و با هدف تخریب رضا پهلوی و برانگیختن احساس طرفداران سلطنت بر علیه مسیح علینژاد نوشته شده.از طرفداران سلطنت باید خواست آگاهانه با قضیه برخورد کنند.چرب زبانی و چاپلوسی باعث نابودی هر سیستمی میشود.ضمن اینکه از همه خواهش میکنم حتما قسمت دوم مصاحبه رو ببینید.خواهید دید آقای پهلوی چطور با دید مثبت به مصاحبه نگاه کرده.
    جمعه 16 دی 1390 - 15:44
    Momo Aktiv - مونیخ - آلمان
    Nur_ir - هامبورگ - المان. ***با سلام ، و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ، متشکرم از این اطلاع رسانی تان . من هم فردا سعی‌ می‌کنم که حضور داشته باشم و امیدوارم که از نزدیک هم با هم آشنا شویم ، ولی‌ نمیدانم چگونه ؟ به امید دیدار تا فردا ! محفوظ باشید
    جمعه 16 دی 1390 - 16:18
    parsmana - لارناکا - قبرس
    رضا پهلوی تنها شخصی است که ایرانیان ازاد اندیش متوانند بعنوان رهبر اپسوسیون انتخاب کنند و تمام احزاب وافکار وعقاید را دور محور این سیاستمدار گرد اورند رضا پهلوی بارها گفته که دغدغه اصلی ما سرنگونی این حکومت است وبعدا می نشینیم و نوع حکومت دمکراتیک رابا ارای مردم انتخاب میکنیم پس همه بیاییم این سیاست مدار بزرگ را حمایت کنیم گذشته انسانها را نمیتوان با افکار امروزی انها مقایسه ونتیجه گیری کرد به امید ایرانی ازاد و اباد.
    جمعه 16 دی 1390 - 17:01
    salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
    به نظرم مصاحبه خیلی‌ غیر حرفه ای‌ انجام شد و یه جورایی ناشیانه بود
    جمعه 16 دی 1390 - 17:02
    Azadikhah - تکسل - هلند
    درود بر رضا پهلوی . رضا پهلوی در این مصاحبه گفت : هرگز ادعای رهبری نکرده است. این جواب یاوه گویان کیهان شریعتمداری و روزنامه قالیباف است!خانوم مسیح علی‌ نژاد، اتیکت ژورنالیستی رو این همه سال در خارج ازکشور هنوز نیاموخته. پادشاه ایران در دید بسیاری از مردم ایران یک میهن پرست مهربان و دلسوز ایران هستند و در دید برخی‌، یک دیکتاتور، اما یک ژورنالیست باید بی‌ طرف جلو برود و نه اینکه با غرض بخواد در یک مصاحبه به پدر رضا پهلوی مکرراً لقب یک دیکتاتور رو تحمیل کنه، واقعا جای تاسفدره که این خانوم اصلاح طلب یادش رفته که اساس دیکتاتوری رو این رژیم سفاک جمهوری اسلامی گذاشته و نه حکومت محمد رضا شاه پهلوی. این افراد واقعا در چه فضای مسمومی باید رشد پیدا کرده باشند.من با حرف رضا پهلوی موافق هستم که ما باید برنامه داشته باشیم و نباید برای هم خط و نشان بکشیم. اتحاد ما رمز پیروزی ما است!
    جمعه 16 دی 1390 - 17:05
    niagara - گوتینگن - آلمان
    مصاحبه واقعی مسیح علینژاد با رضا: . سلام اقا رضا خوبین. میخواستم بدونم بابای شما دیکتاتور بوده؟ . رضا:امم سلام ... مسیح:اقا رضا هم نسلای من فکر میکنن که بابا و بابا بزرگتون دیکتاتور بوده !!. رضا:نه اینطور نیست پدرم کلی زحمت کشیده شما راجع به انقلاب سفید چیزی شنیدید؟ (نگاه مسیح به لپ تاپ). پدرم ایران از یه کشور درجه بیستم به این وضع رسوند اخرشم با چشم گریون رفت از این کشور. کی بود که تاریخ 2500 ساله کشور دوباره زنده کرد؟. مسیح:اخه هم نسلام میگن باباتون دیکتاتور بوده . رضا:اها پس اینطور. مسیح: بیاین راجع بع رضا قلدر صحبت کنیم. رضا:پدر بزرگم یه ارتش منظم درست کرد جاده تهران تا چالوس هفتاد سال پیش کشید کلی کار کرد تازه تونستیم به خودمون میتونستیم بگیم کشور.ملت. مسیح:ولی باباتون که عرضه نداشت؟!!!!. رضا: پس کی این همه ادم از دهات میومدن استخدام میکرد به عنوان خلبان و نظامی میفرستادشون تو امریکا دوره میدیدن؟کی این همه تجهیزات پیشرفته نظامی رو چهل سال پیش خریده بود که اگه اینا نبودن الان بابات عراقی بود ؟
    جمعه 16 دی 1390 - 17:29
    niagara - گوتینگن - آلمان
    مسیح به لپ تاپ نگاه میکند :پس چرا مردم انقلاب کردن اگه بابات خوب بوده. رضا:والا این چیزیه که هنوز هیچ دانشمندی نتونسته بفهمه ولی فکر میکنم ببه دلیل نا اگاهی مردم بوده اخه ایرانیا تازه از شتر سواری به هواپیما و این چیزا رسیده بودن. کلا قدر عافیت نمیدونستن دیگه هم نسلای شما رو هم به ..ااا دادن رفت .میشه به من بگید کدوم ملتی به خاطر ازادیای سیاسیش انقلاب میکنه بعد ازادیای اجتماعی اقتصادی و. از دست میده؟. مسیح:نمیدونم به نظرم پر بیراه نمیگی ولی اخه اقای موسوی. رضا وسط حرفش میپره:حالا برید انقدر یا حسین الله اکبر بگین تا گلوتون پاره شه شاید گذاشتن اب بازی کنین من رفتم بای . مسیح :اا اق رضا کجاااا صبر کنین . ااا چرا اینجوری شد؟
    جمعه 16 دی 1390 - 17:29
    kurosh bozorg - تهران - ایران
    https://www.youtube.com/watch?v=Lszamy_B6Ckfeature=autoshare
    جمعه 16 دی 1390 - 17:10
    ukguy4u - لندن - بریتانیا
    اولا wow خانم علینژادکشف حجاب فرمودند. ایشون تا دیروز طرفدار کروبی بودند و غیر مستقیم طرفدار جمهوری اسلامی حالا هدفشون از این مصاحبه چی بود بجز تخریب تنها آلترناتیو واقعی ایران. این خانم مثلا حرفه ای بلند نیستند که شاه مرحوم رو که این همه به ایران خدمت کرد و الان دستش از دنیا کوتاهه رو جلوی پسرش اونم جندین بار دیکتاتور خطاب کرد. من به مردم داخل ایران کاری ندارم اما شما آقایونی که از انگلیس و سوتد و هلند و دانمارک و جاهای دیگه خارج هستید بگید خارج چه آزادی بیشتری نسبت به جکومت پهلوی به شما عرضه میکنه که داد میزنید شاه دیکتاتور بود؟ کدوم کشور به شهروندانش رو میده؟ آقایی که هلند نشستی میدونی هلند خودش زخایر گاز داره اما قسمت گاز و انرژی در اون کشور از کشورهای دیگه اروپایی خیلی بیشتره؟ کسی جرات داره بگه چرا ما گه ذخایر داریم باید این همه پول انرژی بدیم؟ مشکل حکومت شاه نبود مشکل فرهنگ شعور سیاسی مردم ایرانه که خودشون رو در در هر چیزی خدا میدونن و خواستن تو سیاست کشور دخالت کنن که نتیجه اش شد این. بیخود نیست کار رو باید سپرد دست کاردان.
    جمعه 16 دي 1390 - 18:37
    MATILDE - تورینو - ایتالیا
    Nur_ir - هامبورگ - المان. صحبتتون واقعاً به جا بود،، این جور افراد هستن که توی نسل آریا ایی ایرانی‌ شیشه خورده به ناخالصی و شیشه خورده ایجاد کردن،وای که اگر این ادم‌های بیسواد خشک مذهبی‌ نبودن در حال حاضر بهشتی در ایران برپا بود،مرگ بر هر آدم ضد ایرانی‌ و مزدور
    جمعه 16 دي 1390 - 19:44
    golly47 - فرانکفورت - المان
    بایست مثل شاهان ایران باستان لشگر جمع کنی‌ و بیای شهر هارا یکی پس‌از دیگری تسخیر کنی‌ تا بتونی سلسله ولایت فقیه را منقرض کنی‌ و برّ تخت سلطنت جلوس کنی‌
    جمعه 16 دي 1390 - 19:57
    Royan - بوخوم - آلمان
    آشی - لندن - انگلیس/mashady - منچستر - انگلیس/gogoli - تهران - ایران/samuk66 - لندن - انگلستان/مریوان - مریوان - ایران, اگر گزینه بهتر دارید , شخص با سواد و تجربه بیشتری را سراغ دارید معرفی کنید نمیخواد باباش شاه باشه فقط دزد و آخوند نباشه.
    جمعه 16 دي 1390 - 20:45
    Dara va sara - پرت - استرالیا
    درد دل - منچستر - انگلستان...کامنت شما دقیفا نقطه کور تو و امثال توست. همه سران مملکت گدا بودند که به اینجا رسیدند.بابای احمدی نژاد کفاش بوده.و دیدیم که چگونه مملکت را به ابادانی رساندن..بهتره بجای اینکه برای همه نسخه بپیجی. یکم به ان مغزت فشار بیار تا کار کنه..
    شنبه 17 دي 1390 - 07:32
    Dara va sara - پرت - استرالیا
    MATILDE ..Royan ..sepherdad ..Nur_ir ..bita tehrani -درود بر شما. از اینکه زحمت کشیده و جواب بسیجیان ناخرد را به این زیبایی دادین .تشکر.....oghab...ghashghaie..mashady..bastan..وطنم ایران..gogoli...cheraghe-rah..اتفاقا شماها جزء اولین نفرهای خواهید بود که جلوی این آقا زانو میزنین و دست بوسی راه میندازین. واسه شما چاپلوسان فرقی نمیکنه. کی باشه کجا باشه. همینکه چیزی مفت و مجانی برسه. جمهوری اس..هالی یا پادشاهی..
    شنبه 17 دي 1390 - 07:51
    mammal - لندن - انگلیس
    یوکگوی۴یو - لندن - بریتانیا --- حرفتون کاملا درست بود همیشه باید کار را به آدم‌های کاردان سپرد نه کسانی که از روی عقده می‌خواند کار را بگیرند و چیزی بلد نیستند، چه کار سیاسی باشه چه هر کار دیگری.
    شنبه 17 دي 1390 - 08:38
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    ukgu4u دوست عزیز در جواب سوالتان که گفتید چه فرقی بین آزادی غربی و آزادی زمان محمد رضا پهلوی است باید بگم اینجا هم آزادی اجتماعی هست هم سیاسی.مردم حق انتخاب دارن و در کشورهای پادشاهی دربار هیچ نقشی در سیاست ندارد.اما در ایران فقط آزادی اجتماعی بود و احزاب اجازه فعالیت نداشتند .مجلس سنا مسقیما از طرف شاه انتخاب میشد و تنها حزب موجود حزب رستاخیز بود که مردم میتوانستند رای بدهند.که این حزب را شاه تشکیل داد و همه از محصل و معلم و کارگر و کارمند میبایست عضو این حزب میشدند. اما درباره ذخایر انرژی عرض کنم تمام کشورهای توسعه یافته با آینده نگری دست به ذخیره میزنند چون ذخایرشان بی نهایت و خیلی غنی نیست و به جای استفاده بی جا از سرمایه ملی همین نفت و گاز رو با قیمتی مناسب از کشورهای بدبختی که تنها راه امرار معاش شان نفت است وارد میکنند.اینجا هم ما مالیات زیاد میدیدم ولی همین مالیات برمیگرده در سیستم خدماتی در حقیقت جامعه رفاه که در کشورهای غربی موجود است نتیجه همین آینده نگری دولتهای غربیست .موفق باشید
    شنبه 17 دي 1390 - 09:11
    gogoli - تهران - ایران
    Dara va sara - پرت - استرالیا .. اوا خاک عالم! چقدر خشن! چقدر بی اعصاب! خودتو گول نزن عزیزم! "رضا نیم وجبی" عزیزت فقط یه مهره است که داره بر اساس فرمایش اربابش عمو سام، سعی میکنه شما خارج نشینها رو از مردم ساکن در ایران جدا کنه. شرط میبندم اگه دست از پا خطا کنه تا چند وقت دیگه باید حلوای خودکشیشو نوش جان بفرمایین!
    شنبه 17 دي 1390 - 13:24
    gogoli - تهران - ایران
    Royan - بوخوم - آلمان .. شما رویدادهای "ایرون" رو دنبال هم میکنین؟ فکر نمیکنین مردم ایران دو سال قبل و در انتخابات 88 جواب شما رو خیلی محکم و قطعی دادن؟ چرا به انتخابات سال 84 توجه نمیکنین؟ تو سال 84 اوج فعالیت مشکوک سلطنت طلبها برای تحریم "کورکورانه" انتخابات ریاست جمهوری بود. بر اثر این تبلیغات (شبکه های ماهواره ای و سایتها) خیلی از کسانی که قبلا به اصلاحات رای داده بودند دلسرد شدند و شرکت نکردند. حاکمیت هم تونست با کشوندن اقلیت طرفدار خودش به پای صندوقها (مشارکت حداقلی) نتیجه رو به نفع خودش رقم بزنه که نتیجشو همه داریم میبینیم. در واقع سلطنت طلبها برای روی کار اومدن احمدی نژاد بزرگترین کمک رو کردند. بعد از سال 88 هم تا مدتها "رضا نیم وجبی" تو سوراخ موش قایم شده بود. اما بعر از حصر خانگی سران جنبش سبز، حالا با حمایت آمریکاییها (همون شبکه های سابق) جرات کرده سرشو از سوراخش بیرون بیاره و اظهار فضل کنه. کاملا روشنه که آمریکاییها تلاش میکنن به کمک فرزند بزرگترین دیکتاتور غربگرای خاورمیانه دوباره سلطه خودشون رو بر این منطقه تثبیت کنن.
    شنبه 17 دي 1390 - 13:16
    However - سیدنی - استرالیا
    دخترک لطف کن بعد از این قرصاتو بخور...بهت بیشتر کمک می کنه . تو VOA هم با همه مثل خروس جنگی بودی , با همه سرشاخ می گرفتی....یک کلام, بی ادبی...
    یکشنبه 18 دي 1390 - 03:03
    danial nabi - استكهلم - سوئد
    خانم مسیح علینژاد امیدوارم به کار خوب خود ادامه بدهید، من تا کنون کمتر خبر نگاری رو دیدم که اینقدر جسور و پر سواد باشه، واقعا که. آقا هنوز نه به بار نه به دار، کسی‌ به تو احتیاج نداره در اون مملکت، ولی‌ به عنوان کسی‌ که شغلی‌ بلده از جارو کشی‌ تا دانشمند هسته‌ای میتوانی‌ درخواست کار بدی بر گردی ایران مثل بقیه زندگی‌ کن، هستی‌ یا نیستی‌ کاری بلدی یا بلد نیستی‌ میخواهی‌ به این کشور خدمت کنی‌ یا نه. نه تو دیکته شده ای. کوک شدی برا هدف دیگری، از شعارت پیداست ...سکلروم.
    یکشنبه 18 دي 1390 - 10:50
    Nur_ir - هامبورگ - المان
    درد دل - منچستر - انگلستان. اقای درددل عزیز درمورد سه پیشنهادشما /////////. 1- دست بوسیدن ممنوع - درگجا چه شاهزاده وچه پدرشان بمردم گفتند بیائید. دست مرا ببوسید . ایا درفانون اساسی ایران چنین نوشته شده بود ? هرچند در کشورهای پادشاهی وحتی رئیس جمهوری بعضی مردم به دست پادشاه یا . ر ئیس جمهورشان خود مردم میزنند مساله شخصی است .شما نزنید 2- عکس. رهبر به درودیوارزدن ممنوع / در ادارات مثل وزارت خارجه وسفارات وکنسولات در تمام دنیا این چنین هست . با عکس رهبر در اماکن عمومی وخیابانها منهم موافقم 3- بکاربردن الفاظی مثل شاهزاده / عزیزمن درهمین ویدیو گفته شده . خودشاهزاده همیشه خودرا رضاپهلوی معرفی کردند درکجاایشان خودراشاهزاده. معرفی کرده اند . لقبی است که اشخاص با فرهنگ ایشان را شاهزاده خطاب. میکنند. شما دوست ندارید نکنید . مشکل شما حل شد .
    یکشنبه 18 دي 1390 - 19:07
    بابک خرم دین - تهران - ایران
    درود بر رضا پهلوی .خوشم اومد از رضا پهلوی این زنیکه ابله را چنان لوله کرد و توی . خر کرد . من تعجب میکنم که چرا رضا پهلوی اومده با این زنیکه ابله نفهم مصاحبه کرده .
    دوشنبه 19 دي 1390 - 08:49
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    بابک خرم دین با این ادبیاتی که شما دارید باید تاسف خورد به حال اونی که ازش طرفداری میکنید. جالبه هیچ نقطه چینی هم برایتان قائل نشده اند.جدا متاسفم خیلی چارواداری نوشتید
    دوشنبه 19 دي 1390 - 13:02
    nikol irani - وین - اتریش
    این مسیح علینژاد هم انگاری یکی از مزدوران ساندیس خوره که اینجوری حرف می زنه، باید بگردیم ببینیم ریشه این خانم به کجا می رسه. بابک خرم دین - تهران - ایران باهات موافقم
    ‌سه شنبه 20 دي 1390 - 10:57
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.