پلیس به دنبال متهمان تجاوز به یک استاد دانشگاه در سعادت آباد

روزنامه خراسان نوشت:

باز هم وقوع حادثه ای هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. این بار در تاریخ سوم آبان ماه دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.

این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است. ساعتی پس از این حادثه وقتی سیما شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.

به این ترتیب مأموران پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. زمانی که مأموران به ساختمانی که دو متهم در آن جا پناه گرفته بودند رفتند با 30 مرد افغان روبه رو شدند و معلوم شد آن جا مدتی است به محلی برای اقامت افغانی ها تبدیل شده است. در همین حال قربانی این حادثه دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره جست وجو کرد اما نتوانست آن ها را شناسایی کند. شواهد نشان می داد 4 نفر از این افراد دو متهم را فراری داده اند. به همین دلیل 4 نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامی آن ها به شعبه 1156 مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.

در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی محمدرضا گیوکی برگزار شد شاکی که استاد دانشگاه است در حالی که اشک می ریخت بار دیگر آن چه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود 6 عصر بود که از خانه ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم اما آن ها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو من را به پایین پل بردند. من جیغ می کشیدم و کمک می خواستم اما چون آن جا محل خلوتی است هیچ کس صدایم را نمی شنید. آن ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار دادند و بعد از حدود نیم ساعت در حالی که گردنبند و پول هایم را دزدیده بودند من را که هوشیاری کامل نداشتم رها و به ساختمان نیمه کاره فرار کردند.

به دنبال این اظهارات قاضی روز گذشته از چهار متهم خواست درباره این حادثه توضیح دهند اما متهمان اعلام کردند در این ماجرا نقشی نداشتند و از مخفیگاه دو متهم اصلی نیز اطلاعی ندارند. در چنین شرایطی قاضی به افسران پلیس آگاهی دستور داد دو متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.

+128
رأی دهید
-211

salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
خانوم برو خدا رو شکر کن زنده و سالمی و بهت تجاوز نشده. اگه میکشوندنت تو اون خونه که ۳۰ تا افغانی توش بود چی‌ ؟؟؟ پول و طلا چه ارزشی داره اینجور وقتا
دوشنبه 12 دي 1390 - 06:03
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
تو تهران تو خیابون که به کسی‌ تجاوز نمی‌شه ، مگه مکزیکه؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 06:07
دلگشا - تهران - ایران
مثل همیشه.
دوشنبه 12 دي 1390 - 06:10
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
در مخالفت با همه کسانی که رای منفی دادن باید بگم این اتفاق منطقیه. یه افغانی به خاطر جبر جغرافیایی تو افغانستان به دنیا اومده در حالی که میشد تو نیویورک یا لندن به دنیا بیاد به امید زندگی بهتر میاد ایران کار کنه. روزی 8 تا 10 ساعت تو محیط ساختمانی کار میکنه (هیچ کدام از شما 1 روز نمیتونید کار کنید) پولی که میگیره مساوی با زحمتی که میکشه نیست. اونم دوست داره پول دار باشه و تو بهترین جای تهران زندگی کنه اما نمیتونه. دخترای خوشگل تهرانی از جلوش رژه میرن اما نمیتونه با هیچ کدومشون باشه. فرصتی برای درس خوندن نداشته اما اونم دوست داره مهندس یا دکتر باشه. علم آمار که میدونید چیه. اکثریتشون (نزدیک به میانگین) تحمل میکنن اما تو جامعه آماری(اگه نرمال فرض بشه) اونایی که از میانگین دورن (تحملشون کمتره) که تعداشون در اقلیت دیگه نمیتونن تحمل کنن و این اتفاقات میفته. اما راه حل چیه؟ من میگم از ماست که بر ماست.
دوشنبه 12 دي 1390 - 06:46
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
و اما راه حل چیه؟ ما باید زکات موهبتهایی که خدا به ما داده را بدیم. و اگر نه این چرخه معیوب تا ابد ادامه داره. و خدا با این اتفاقات ما رو به خاطر ناشکریمون مجازات میکنه. اون استاد دانشگاهی که از نعمت علم برخورداره باید با تعلیم این علم به افراد محروم زکات علمشو بده و به این صورت از خدا به خاطر دانشی که بهش داده تشکر کنه. همچنین اون پزشک باید قدر توانایی که خدا بهش داده برای درمان مردم را بدونه و بخشی از وقتش را بزاره برای مردم محروم. اون دختر زیبا با اون بدن زیباترش کمی خودش را بپوشونه و اینتوری کمتر نمک رو زخم مردان جوان مجردی بپاشه که امکان ازدواج را ندارن. و فقط در فکر دلبری از معشوق خودش یا چشم و هم چشمی با دیگر دخترا نباشه. شاید 10 متر اونورتر جوان مجردی باشه که آرزوی داشتن اون رو داره اما امکاناتش را نداره. میدونم برا دخترای زیبا این کار سخت چون اونا دوست دارن هر چه بیشتر جلوه داشته باشن اما با پوشیده‌تر بودن به خدا میگن خدایا من از نعمت زیبایی که به من دادی آگاهم و نمی‌خوام موجب آزار بنده‌های تو بشم که از داشتن من محرومن.
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:10
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
در پایان باید بگم اون فردی که از موهبت ثروت برخورداره باید زکات ثروتش را به افراد محروم بده. چون این ثروتی که در دستش هست که ذاتی نیست نعمتی از طرف خدا. شکر این نعمت اینه که اون را با افراد فقیر تقسیم کنه. و اگه کسی ازش طلب کمک کرد بدون اینکه تحقیق کنه اون آیا فقیر یا نه تا جایی که میتونه کمکش کنه. چون اگه نیازمند نبود که خودش را با طلب کمک کردن کوچیک نمی‌کرد. با این کار دیگه نیازی به سازمان‌های خیریه و سازمان . ملل نیست. خود مردم درمانی میشن برای مشکلات مردم. بله از ماست که بر ماست. ظلم پنهان ما خودش را به شکل همچین ناهنجاری‌هایی نشان میده. بارها در قرآن مردم به زکات دعوت میشن اما کو گوش شنوا و کجاست یاری دهنده خدا؟ .
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:22
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خشونت خشونت میاره.این همه آمار قتل و جرم و جنایت به طرز ترسناکی بالا رفته،دلیلش ترویج خشونت در جامعه است،توسط ملایان.روزی نیست این صفحه را باز کنیم و خبری از قتل یا تجاوز یا سرقت نباشه،دلیلش اینه که هفته یی نیست این حکومت خون خواه اسلامی مراسم با شکوه اعدام نذاره...اگر عده‌ئی از دوستان با اعدام در ملا عام مخالفند،معنیش مخالفت با تنبیه نیست،بلکه در نظر گرفتن شرایط جامعه و جلوگیری از گسترش خشونت است.یکی‌ از کارامد‌ترین راه که طالبان و القاعده برای پرورش تروریست استفاده میکنند،بچه‌های بیگناه را از کودکی با خشونت آشنا میکنند.یعنی‌ آنقدر کودک بیچاره را کتک میزنند،و به او تجاوز میکنند که بعد از مدتی دیگر بچه بینوا نه دردی حس میکند،نه عکس‌العملی نشان میدهد.بعد از مدتی تبدیل به جانداری بی‌ رحم میشود که حتا قادر است سر از تن‌ خواهرش جدا کند که او را کسی‌ با مرد غریبه دیده....دوستانی که از پشت کیبرد دائم حکم اعدام میدهند،شما را به خدا کمی‌ فکر کنید.این همان چیزی است که این حکومت میخواهد.
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:31
bita tehrani - ونکوور - کانادا
من نمیگویم تشویق‌شان کنید(لطفا مثل دفعات قبل حرف بی‌ معنی‌ نزنید) به من هم نگویید اگر خانواده خودت بودند،چه.ما به عنوان یک اجتماع از آدمها وظایف اجتماعی داریم که همیشه فدای خواسته‌های شخصی و انتقام گیریها میشوند.از این حکومت و دست آوردش که جز ویرانی تباهی و پلیدی و جهل و فساد نیست،تنفر دارم،ولی‌ هنوز امیدوارم و اعتقاد دارم ما مردم هم میتوانیم قدم کوچکی برای بهبود جامعه انجام دهیم.
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:32
پریستوک - تهران - ایران
من هم همیشه از استفاده از پل عابر تو مناطق خلوت وحشت دارم مخصوصاً شب واقعاً امنیت نیست.
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:47
benetton - لندن - بریتانیا
چند وقت پیش شنیدم که دولت طرحی ضربتی رو به اجرا گذشته که تا ۳ ماه آینده تمام افغانی‌هایی‌ که تو ایران اقامت غیر قانونی‌ دارند رو اخراج کنه.امیدوارم که این اتفاق بیفته.
دوشنبه 12 دي 1390 - 07:52
alirezauk - لندن - انگلیس
من که میگم دروغ تو تهران مگه این اتفاقا میافته نه؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 08:03
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
درسد بالایی از آمار بزهکاری در ایران بدست برخی از همین مهاجران که مثلا برای کار کردن می آیند، انجام میشود. هرچند در میانشان ادم خوب و زحمتکش هم هست. این خبر پاسخ خوبی برای آن چند آدمی است که تا خبری از ایران می گذارند، سر و کله شان پیدا شده و ادعای امار بالای بزهکاری در ایران را میکنند. ببنید چه کسانی در ایران جنایت میکنند.
دوشنبه 12 دي 1390 - 08:01
romano - تهران - ایران
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران دوست عزیز دیدگاه منطقی، دقیق و با اعتدال شما نمره بیست لایک بقول امروزیها یک انسان یک نیازهای اولیه داره تامین نشه نمی‌شه گفت چرا در جایگاه انسانی نیستی و حرف شما حقیقت کامل میباشد با تشکر و لطفا به نوشتن ادامه بدهید.
دوشنبه 12 دي 1390 - 08:50
garfield - تهران - ایران
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا در ادبیات اخبار ج.ا وقتی میگن آزار و اذیت منظورشون همون تجاوز جنسیه. توی تیتر هم که مشخصا گفته. این اخبار از سایت های حوادث داخلی کپی میشن.
دوشنبه 12 دي 1390 - 08:54
romano - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا دوست عزیز تفکر شما معتدل و حرفتان حرف حساب است من هم همین آرزو را دارم بحث من همه جا این است تا به امروز داشتیم از ذخیره جیبمان که اخلاقمان بود خرج می‌کردیم الان موقعیست که این ذخیره تمام شده اتفاقا امروز به اخلاق و حمایت و راهبری همه ایرانیان برای گذشت از این تنگنا نیاز داریم وگرنه در شرایط آرمانی زیاد هم اخلاقی بودن هنر نیست. ما امروز نیازمند اخلاقیم و باید در مقابل این حکومت با این حربه ستیز کنیم فردا دیگر دیر است یا اصلا بکارمان نمی‌آید. تشکر از نظر شما
دوشنبه 12 دي 1390 - 08:56
taqi1971 - بابلان - ارتا
خبر تکان دهندای بود.آدم این چیزها رامی شنود مو بر بدنش سیخ می شود . علت این ناهنجاری چیست ؟ آیا چه کسی مقصر است ؟ فرهنگ ؟ تامین اجتماعی ؟ یا نیروی انتظامی ؟ به نظر من این قبیل حوادث ریشه در نابرابری اجتماعی دارد.
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:10
ali1111 - تهران - ایران
در اینکه امنیت جامعه در ایران به شدت پائین آماده بحثی‌ نیست، عواقب تهاجم فرهنگی‌ را تازه بد از بیش از سی‌ سال میبینیم. فرهنگ اسلامی را نتوانستند به زور به خورد مردم بدهند، اون فرهنگی‌ هم که مردم داشتند کم کم محو شد،چیز دیگه هم جایگزین نشد، سرمایه گذاری برای این نسل نشد، شکاف طبقاتی و ماهواره برای جامعه‌ای که شدیدا با جامعه جهانی‌ فاصله داشت!...(البته که این موضوع بالا کمی‌ متفاوته و فکر کنم این سایت بیش از حد به مسائل جرم و جنایت میپردازه).
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:13
Artosh - تهران - ایران
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا/ بالاخره که باید جلوی این قبیل موجودات رو بگیرن یا نه؟! تجاوز مگه فقط تجاوز جنسیه؟! اونها به روح و شخصیت این خانم تجاوز کردن و باید به سزای کارشون برسن. متاسفم که این حرف رو میزنم.. چون اصلاْ دید نژاد پرستی ندارم. اما خودم به شخصه دیدم که افغان هایی که به طور جمعی روی یک ساختمان بزرگ کار میکنند. پدر اهالی اون محل رو درمیارن و امنیت رو از خانم های اون محل میگیرن.
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:13
majid63 - پاريس - فرانسه
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران ناامنی مملکت چیکار به زکات داره !!! زکات برای آدمهای زمیندار هست و صدقه برای مردم عادی . ... خامنه‌ای براش اتفاق میفته یا ... احمدی‌نژاد ؟این بدبختی ما ایرانیان هست که آخوند وارد ایران شد تا نرن بیرون همین هست و همین هست و همین .برای وارد شدن ده‌‌‌ سراغ کدخدا بگیر ! اون در جریان همه چیز هست.
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:37
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
سهیل‌ایرانی‌اصفهان‌ـخیلی‌زحمت‌کشیدین‌که‌این‌همه‌توضیح‌دادین‌ولی‌بایدخدمتتون‌عرض‌کنم‌که‌بهتر‌ه. این‌افکار‌پوسیده‌ر‌واسه‌خودتن‌نگهداریداین‌وقایع‌نتیجه‌همین‌افکاره‌که‌بیشتر‌از‌۳۰ساله‌که‌با‌زور‌دارید‌. تو‌کله‌بچه‌مدرسهیهامیکنید٬شما‌میتونید‌بگید‌که‌چند‌کشور‌تو‌دنیا‌‌‌حجاب‌اجباری‌دارن‌؟. و‌تو‌چند‌کشور‌حجاب‌یک‌مسئله‌شخصیه؟وایا‌تمام‌اندسته‌از‌کشورهای‌حجاب‌آزاد‌ه‌مشکلاتی‌مثل‌ایران‌. دارن؟مشگل‌اصلی‌چیز‌دیگه‌است‌خودشماهم‌خوب‌میدونید.
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:39
oghab - هلسينكي - فنلاند
این ... را چرا نمیریزن بیرون ،،؟بعد با کمال وقاحت نمک نشناسی میکنند
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:58
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
bita tehrani - ونکوور - کانادا ممنون از کامنت خوبی که گذاشتی. حیف که جاهلان و جنایتکاران سالهاست در مسند قدرت هستند و به خرابکاری مشغول. شاد باشید و امیدوار به ایرانی آزاد و رو به رشد
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:12
زینب - قم - ایران
bita tehrani. شما لطفا همون قدم های کوچیک رو اول واسه همون زندگی درب وداغونت بردار و واسه مملکت ما نسخه نپیچ. تو کی هستی که بخوای نظر بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. بیخودی زور نزن مملکت شما همانجاست که دارید برایشان جای دوست و دشمن را به اربابانتان نشان میدهید ایران به راه حل های بچگانه شما واسه مسایلش نیاز نداره. ما را باشما کاری نیست. جنس فروخته شده پس گرفته نمیشود
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:08
gol andam - ژنو - سویس
در جامعه‌ای که پدر به دست فرزند ،،،فرزند به دست پدر ،،،خانواده به دست پدر،،، یا مادر از هم می‌پاشه ،،،یا کل خانواده به دست رژیم حاکم به نابودی می‌کشه ،،،کشوری که سرانش خود در نابودی و دزدی،، دروغ ،،جنایت بر همه پیشی‌ گرفته ،،،توقعی نمیشه داشت،،،من از بیگانگان هرگز ننالم ،،،که هر چه با من کرد آن اشنا کرد https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20120101071753008
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:13
mo.miyai - اسلو - نروژ
ببینین ۳۰ تا افغانی بود ۲ دونش خلاف کردن الان تو ایران همه‌رو با هم می‌زنن کی‌ چی‌ ۲ نفر از شماها خلاف کردن پس باید همتون مجازات بشین آخه این چه رسمی که شماها درین خوب بین همه آدم‌ها خوب و بد هست یه خورده جوان مرد باشید همینو بس
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:13
delmorde - یوتوبوری - سوئد
افغانی گناهی نداره. همین افغانی در سوئد زندگی می کنه و بندرت اتفاق می افته جنین اعمال پلیدی رو انجام بده. چون میدونه زندانی و بسرعت اخراج میشه. اما در ایران قانونی برای مهاجران یا نیست یا اگر است ناقص است. مهاجران افغان باید مانند سوئد در کمپ نگهداری شوند و برای انها مستمری کوچکی که فقط پول خوراکشانرا تامین کنه تعیین بشه تا پرونده انها بررسی شود. انها که غیرقانونی زندگی میکنند را باید وادار کرد خود را معرفی کنند و دولت میبایستی به کلیه سازمانها و کارگاهها موکدأ دستور دهد از بکارگیری انها خوداری کند تا
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:35
delmorde - یوتوبوری - سوئد
تا مجبور شوند خود را معرفی کنند در این رابطه البته کارگاهها باید همکاری کنند وگرنه دولت آنها را جریمه کند. پزشکان نباید غیرقانونیها را به خاطر پول ویزیتی که از انها می گیرند مداوا کنند. خلاصه همه مانند سوئد باید در معرفی انها به اداره مهاجرت همکاری کنند. ما خودمان هم مقصریم در پذیرفتن انها بخصوص کارگاهها و کافرمایان بخاطر دستمزد کمی که به انها میدهند این کار انها انسانی و خدا پسندانه نیست که بخاطر سودجوئی ازانها بهره کشی می کنند. بهتر است مردمی که خود را انسان میدانند بخود ایند و خود را بجای انها قرار دهند با این گرانی به نسبت درامد مردم در ایران است که در دنیا بی سابقه است.
دوشنبه 12 دي 1390 - 10:45
Dave07 - سیدنی - استرالیا
ایرانیها کشورهای عربی‌ رو مسخره می‌کنن و عقب مونده و مار خور میدونند. این در حالیه که نه در عربستان، نه در امارات یا کویت یا قطر ما شاهد این نیستیم که یک خارجی‌ به زنه اون کشور تعرض کنه. حتا خود عربها هم جرات چنین کاری رو ندارند. ولی‌ در ایران هرروز یک خبری هست که به یک زن تجاوز شده حالا یا افغانی این کارو کرده یا ایرانی‌. حداقل انقدر ادعا نکنید که ما از عربها جلتریمو فلانیم.
دوشنبه 12 دي 1390 - 11:11
demokrasi-solh - صحنه - ایران
من با سهیل ایرانی - اصفهان - ایران موافقم تقصیره مردمه که خمس و زکات و سهم امام و... نمی دن و حکومت و .. تقصیری در این زمینه ندارن. ای خدا جان ما کی آزاد می شویم که بتونیم حرفامونو بدونه ترس و خودسانسوری و .........بزنیم
دوشنبه 12 دي 1390 - 11:26
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
آخ به خدا من یک سیما میشناسم اونجا...از کجا میشه فهمید فامیلیش چی بوده. ؟؟ کسی میدونه...
دوشنبه 12 دي 1390 - 11:51
afg/khoshtip42 - بیرمنگهام - انگلستان
انسانها خطاکارند و مجازات هم واسه همین در نظر گرفته شده .از ۲ میلیون آدم معلومه آدمای بد هم پیدا می‌شه
دوشنبه 12 دي 1390 - 12:03
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. خوبه لااقل وجدان داری که میگی آدمهای خوب و زحمتکش هم میانشان پیدا میشه! من هم میگم ادمهای بد میان افغانها پیدا میشه، اما این حادثه یک توطنه بیش نبوده، کدوم آدم عاقل جنایت انجام میده و بعد مستقیم به سمت خونه خودش فرار میکنه؟ این مثل اون خفاش خفاش شب که ادعا کرد افغان بوده اما قوچانی از آب دراومد.
دوشنبه 12 دي 1390 - 12:16
dadrooz - تهران - ایران
راستی تکلیف خسارات روانی و عاطفی که به این خانوم استاد وارد شده چی میشه؟. پول جلسه های مشاوره با روانشناس که باید بره رو کی میده؟. چرا در قوانین ایران چنین چیزی پیش بینی نشده؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 12:36
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا مثل اینکه تیتر و متن رو خوب نخوندی نوشته پلیس به دنبال متهمان تجاوز به یک استاد دانشگاه در سعادت آباد؛ اینها اسم تجاوز را گذاشته اند اذیت و آزار چون در ایران اگر کسی به زور ترتیب یکی را بده ولی کتک نزنه با چاقو تکه پاره اش نکنه تمام لباسهاش رو از تنش در نیاره خلاصه یارو را جر و واجر نکنه اونوقت اسمش تجاوز نیست باید همه اینها رو بکنه تا اسمش تجاوز باشه وگرنه اذیت و آزار به حساب میآد.
دوشنبه 12 دي 1390 - 11:15
ghafas - مشهد - ایران
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا. وا ..! مگه نخوندی عزیزم ؟ تجاوز شده دیگه تیتر خبر ر.و بخون ..تازه آزار و اذیت یعنی تجاوز دیگه ..منظورت چی بود ها ؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:24
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خوب اسلام خودش میدونه که چه جوی در فضای اجتماعی درست میکنه که میگه؛ جای زن توی آشپزخونست برای اینکه جوی می سازه که زنان امنیت نداشته باشند. افغانی بیچاره صیغه که نمیتونه بکنه و خانه عفاف هم که وجود نداره دست به تجاوز میزنه و یا دیگر خلافکارهای تجاوز جنسی هم همین جور. حالا بگذریم که یه سریش هم از فقر و بیکاری هست.  
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:29
mostafa1979 - تهران - ایران
سایت چه اصراری داره تیتر همه خبرها تجاوز داشته باشه؟تیتر خبر تجاوز به یک استاد دانشگاه.اینا تجاوز نکردن که.زور گیری کردن.بنویسید زورگیری از یک خانم.این سایت فقط به دنبال سیاهنماییه و بدتر نشون دادن شرایطی که تو ایران هست و هممونم میدونیم شرایط بدیه.
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:04
janan - تهران - ایران
از ماست که برماست!!
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:36
oghab - هلسينكي - فنلاند
اعدام مثل سگ
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:43
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
وقتی بسیجی ها وقت دزدی و جنایت نداشته باشند نوبت به اینها میرسه.
دوشنبه 12 دي 1390 - 13:53
hamishe-iran - سیدنی - استرالیا
من اون منطقه رو میشناسم کاملا همینطوریه خلوت و پرت ساعتا 6 بعد ازظهر زمستان که هوا رو به تاریکی هست واسه چی از اون سر دنیا تکذیب میکنید؟؟؟ لابد استاد دانشگاه میخواسته خودشو ببنده به ریش افغانیه !!! همه نظراتون ....
دوشنبه 12 دي 1390 - 14:05
bi del - دهوك - عراق
سهیل تهرانى.. کاملا حق باشماست.. ما همه انسانیم و از انجایی که هیچ کداممان قومیت خود را انتخاب نکرده ایم پس بهتر است تنها به چشم انسان به هم نگاه کنیم نه افغان.. بلوچ. کرد. فارس.. بهتر است تنها به دستاوردهایمان افتخار کنیم ...
دوشنبه 12 دي 1390 - 14:40
anti sandis - كنت - انگليس
یه جورایی مشکوک می‌زنه مگه می‌شه توی خیابون؟احتمالا خانوم دروغ میگه قضیه فقط دزدیه
دوشنبه 12 دي 1390 - 14:44
saasaan - شيراز - ايران
منظور از آزار و اذیت توی خبر چیه؟ منظورشون تجاوز است؟ اونم توی خیابون کنار ٔپل عابر؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 14:50
shirin111 - پاریس - فرانسه
ساکرامنتو آمریکا دوست عزیز از شما بعیده. تجاوز میتونه حتی یه نگاه متجاوز به باسن یه زن باشه که داره تو خیابون راه میره.
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:05
pahlave - پاوه - ایران
آیا تا به حال از خود پرسیدید که چرا اکثر تصادفات در جادها متعلق به اتوبوس حامل دانشجوهاست و آیا تا به حال از خود پرسیدید آمار تجاوز به دانشجویان و استاد دانشگاهها به مراتب بیشتر از اقشار دیگر این جامعه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:19
shirin111 - پاریس - فرانسه
سهیل ایرانی‌_دوست عزیز ما هم بر حسب جبر جغرافیایی تو ایران به دنیا اومدیم در حالی‌ که میتونستیم تو نیویورک یا لندن به دنیا بیایم.ما هم دوست داشتیم دکتر مهندس بشیم تو ایران اما سهمیه ورود به دانشگاه رو از ما بهترون بردن.ما هم روزی ۷ _۸ ساعت کار می‌کنیم.ما که دخترهای پاریسی جلومون رژه می‌رن.اینجا هیچکس به خاطره پول مخصوصاً بخاطر اون چیزی که ماها بهش دله دزدی میگیم به کسی‌ آسیب جسمی‌ و روحی‌ نمیزنه.در ضمن اینجا اونایی که پولدارن خمس و
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:23
پژواک - تورنتو - کانادا
این اولین بار نیست که اخباری از این دست راجع به برادرانِ افاغنه منتشر میشه،با یه نگاهِ ساده به استراتژی آمریکا تو افغانستان خودتون متوجه این موضوع خواهید شد،هر بار که آمریکا نیروهاش رو از افغانستان بیرون می‌کشه،یا قصدش رو داره،دولتِ خدمت گذار با یه حرکتِ بسیار هوشمندانه و سازمان دهی‌ شده همهٔ هم و غمش میشه دستگیری و اخراجِ برادرانِ افاغنه،اونم با پشت کاری کم نظیر از دولتِ خدمت گذار،حالا فکر می‌کنید تو شرایطِ بی‌ سامانِ افغانستان این افراد جز جذب شدن به گروهک‌های خراب کار چه گزینهٔ دیگری برایِ امرارِ معاش دارند؟انتشارِ این اخبار هم برایِ هم سؤ کردنِ افکارِ عمومی‌ و حتی جامعه بین ملل لازم هست،حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:27
shirin111 - پاریس - فرانسه
زکات نمیدن چون اگه بدن همه میشینن تو خونه‌هاشون به امید گرفتن پول مفت.آره عزیزم هر کسی‌ حق داره برای داشتن زندگی‌ بهتر تلاش کنه اما حق نداره حالا که افغانیه و اومده ایران و دستمزدا پایینه زن مردم رو خفت کنه.من فکر می‌کنم امید قناعت و وجدان داشتن باعث می‌شه که هیچ کسی‌ پاشو از گلیمش درازتر نکنه.و اگه کسی‌ به حقوق دیگران دست درازی میکنه اون ۳مورد رو نداره.به امید سرافرازی ایران و ایرانی‌ در هر جای کره خاکی.
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:33
morgan123 - واشینگتن - امریکا
پریستوک - تهران - کامنت تو واقعا منو تکان داد خیلی متاسفم-- سهیل ایرانی - اصفهان - ایران با کامنت اول تو کمی موافقم اما راهکارهایی که بعد ارئه دادی فقط وقت تلف کردنه حالا چطوره هر کس صورت قشنگی داره مالیات هم پرداخت کنه یا حداقل یارانه دریافت نکنه.منظور من اینه که مشکل افغانی ها باید اساسی حل بشه اونها که قانونی هستند باید از حق وحقوق کامل شهروندی برخوردار بشن و غیر قانونی ها اخراج . حداقل حقوق کسانی که قانونی هستند را رعایت کنند . به هر حال ما داریم از انسان صحبت میکنیم و نه یک گونی سیب زمینی ! .
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:38
ايدين - کرج - ایران
کثیفتر و دروغ گو تر و بد قول تر از ...و... وجود نداره.
دوشنبه 12 دي 1390 - 16:04
IranZamin7 - اسلو - نروژ
از بعضی‌ از دوستان تقاضا دارم اینگونه اعمال جنایت آمیز را توجیه نکنند. من چندین افغانی می‌شناسم که در شرایط ناگوار زندگی‌ کرده‌اند ولی‌ همچنان به اصول اولیه انسانی‌ معتقد هستند. انسانها در بدترین شرایط زندگی‌ هم حق انتخاب دارند. این اشخاصی‌ که این بلا را سر این خانوم استاد دانشگاه آوردند یک سری آدم جنایتکار هستند که احتمالا در مملکت خودشان نیز مرتکب جنایتهأی از این قبیل شده‌اند. امیدوارم که هر چه زودتر توسط پلیس دستگیر و مجازات شوند.
دوشنبه 12 دي 1390 - 16:46
pahlave - پاوه - ایران
اکثر ........جیره خور و نیروهای ذخیره نظام اسـ... هستند که این نظام در دو سال گذشته برای سرکوب مردم از اینها استفاده کرد.و این رو بدونید که در بسیاری از تجاوزات و آدم ربایی و سرقتهای مسلحانه به دست نیروهای وابسته به این نظام صورت میگیره.برای این گفته هام دلایل زیادی دارم که متاسفانه وقت کافی برای توضیح همه آنها ندارم.هر از مدتی این رعب و وحشت رو خودشون در مردم ایجاد می کنند.تا به نوعی افکار مردم رو سرگرم کنند و رعب و وحشت در دل مردم تنها چیزیست که اینها برای بقای حکومتشون بهش احتیاج دارند
دوشنبه 12 دي 1390 - 15:15
زینب - قم - ایران
ahooraei. آره راست گفتی ما باید حل مشگل پایین تته... ..رو در راس همه امور قرار بدیم تا مشگل جرم وجنایت بکلی ریشه کن بشه. تو یکی با آنالیزت ثابت کردی آخر فرار مغزها هستی. میگم حالاکه مخت راه افتاده مشکلای این بچه دزدها و چاقو کش هارو هم حل کنی دعات میکنیم
دوشنبه 12 دي 1390 - 17:02
bita tehrani - ونکوور - کانادا
دوستان عزیز و آزاد اندیش ،romano/sourena/ سپاس از لطفتون.اون حاج خانوم زینب هم همینکه تونسته این چند خط را بخونه و بفهمه،جای تبریک داره!!
دوشنبه 12 دي 1390 - 17:07
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
زینب‌قم‌ـببخشید‌خانوم‌تهرانی‌نمیدوست‌که‌باید‌از‌شما‌اجازه‌میگرفت‌تانظر‌بده٬. قبلان‌هم‌گفتم‌که‌شما‌زیا‌دوارد‌این‌مسایل‌نشو٬همون‌......‌‌قم‌رو‌داشته‌باش. آجرتون‌با‌....٫
دوشنبه 12 دي 1390 - 17:33
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
Dave07 - سیدنی - استرالیا تو در سیدنی استرالیا چه خبر از عربستان داری مگه سایتهای عربی رو هم میخونی؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 17:56
shahrooz93 - دبی - امارات
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران. سلام بر تو که اینقدر زیبا توضیح دادی. اگر تمام افراد ثروتمند هستند، ۲۰ درصد ثروت «اضافه» خود را به مردم فقیر ببخشند دیگر هیچ فقیری در جامعه نخواهد بود.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:02
bi sarzamintar az baad - دوحه - قطر
شما یی که از .... فغانی‌ها حمایت می‌کنید لابد یه قومیتی با ..... دارید که اینجوری سنگ شون و به سینه میزنید نه !!! اگه ایرونی باشی‌ می‌فهمی که .... آدما یی که بعد از انقلاب پاشون گذاشتن توی ایرون همین .... هستند ....از زمانی‌ که پا گذاشتن تو کشورمون به جز کثافت کاری و تجاوز و دزدی و بد نامی‌ و .. چیز دیگه‌ای نداشتن اینم از برکات جمهوری اسلامی آخوند هاست ما از کشورهای همسایه هم شانس نداشتیم همه بی‌ فرهنگ و .. خدا به همه ماها صبر بده تا این آخوندای کثیف هستن وضع ما بدتر از اینا می‌شه که هست، از ماست که بر ماست.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:05
shahrooz93 - دبی - امارات
bita tehrani - ونکوور - کانادا. نخست آن که اعدام‌ها در هنگان طلوع آفتاب اجرا می‌شود و در آن هنگام کودکان به تماشای آن نمی‌شینند. دوم آن که تنبه در ملا عام باعث می‌شود که بقیه مردم درس بگیرند. سوم آن که علت این خشونت‌ها اعدام‌ها نیست بلکه اخباری است که هر روزه از شبکه‌های مختلف می‌شنویم. نظیر درگیری‌های نظامی و جنگ‌ها و کشتارها در هنگام وقوع انقلاب‌ها و دلیل دیگرش هم بسیار مهم است ساخته شدن انواع فیلم‌های جنگی و اکشن که در آن انواع تجاوز و خون و صحنه‌های جنسی یافت می‌شود که هر روزه از شبکه‌های داخلی و خارجی در حال پخش است. از آن جا که آخوندهای گرامی! و خداترس! ایران تمام تفریحات خوب و شادی بخش را برای مردم فراهم کرده‌اند!!!! مردم هم که دیگر از تفریح سیر شده‌اند به انواع فیلم‌های قاچاق هالیوودی موجود در سطح کشور روی می‌آورند و در آن هم صحنه‌های جنسی و خشونت را می‌بینند و دیگر برایشان عادی می‌شود و به سطح جامعه می‌آیند و انواع جنایات را مرتکب می‌شوند.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:14
shahrooz93 - دبی - امارات
دلیل دیگرش هم زور بودن حجاب و زورچپانی دین مبین اسلام توسط آقایان است. و وقتی مردم از درون نخواهد قوانین اسلام را رعایت کنند همین می‌شود.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:20
shahrooz93 - دبی - امارات
Dave07 - سیدنی - استرالیا. دوست عزیز بنده که الان در دبی ساکن هستم بسیار این موضوعات را می‌بینم در اینجا. سانسور می‌شود آن هم بسیار. چندی پیش چند هندی در یکی از محلات به یک خانم خارجی تجاوز کرد. البته برخورد حکومت بسیار شدید است اما حتی در امن‌ترین کشورها هم این اتفاقات می‌افتد اما میزانش کم و زیاد است. که متاسفانه در ایران بسیار زیاد است.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:27
baas - روتردام - هلند
و سهیلی از جنس دکتر روا زاده .
دوشنبه 12 دي 1390 - 19:10
Naser hejazi - بهبهان - ایران
bita tehrani_ونکوور_کانادا. مثل اینکه آبجی زینب ها پیدا شدند
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:51
aghareza27 - برگن - نروژ
اگه متجاوزان ایرانی‌ بودند باید همه ایرانیها را محاکمه‌ میکردیم .یا نه اصلا ایرانیها بهیچوجه مرتکب خلاف نمیشند .
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:56
cooluk - بیرمنگام - جزیره بریتانیای کبیر
با عرض سلام به همه کاربران جدید و قدیمی‌ و غیرو . خفاش شب یادتونه ؟ قضیه پاکدشت چطور ؟. کدوم آدم عاقل جنایت انجام میده و بعد مستقیم به سمت خونه خودش فرار میکنه؟ این مثل اون خفاش خفاش شب که ادعا کرد افغان بوده اما قوچانی از آب دراومد.
دوشنبه 12 دي 1390 - 18:59
essi_nl - امستردام - هلند
سلام.با احترام به نظرات دوستان باید بگم که بعضی‌ از دوستان کمی‌ نژاد پرستانه نظر میدان.اینکه الان بیشتر خلاف کاریهای که در ایران انجام می‌شه افغانیها می‌کنن یک نظر کاملا نژاد پرستانه هستش پس این همه خلاف کاری که در ایران هستن همشون افغانی هستن.مطمئناً همچنین چیزی نیست.پس خواهش می‌کنم که بعضی‌ها اگه میخوان نظر بدن کمی‌ قبلش فکر کنن. دوستدار شما از هلند.
دوشنبه 12 دي 1390 - 21:13
pari paskoye ghaf - ویکتوریا - کانادا
arashbehdin - اتلانتا - امریکا آمار و ارقام تو هم مثل آمار رئیس جمهوریت است عزیزم. این اما ر و ارقام رو خودتون محاسبه می‌کنید یا کسی‌ کمکتون هم می‌کنه؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:01
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
دوستان من از همه معذرت می‌خوام. من نفهمیدم، اگه واقعا تجاوز بوده که باید پدر یارو رو در بیارن. من فکر کردم که فقط آزار و اذیت و زور گیری بوده. آخه ، تو تهران وست خیابون مگه جدأ تجاوز هم می‌کنن؟ البته میدونم ناا امنه اما تجاوز تو خیابون؟! خدا حفظ کنه همه ی مردم ایران رو. باز هم ببخشید دوستان
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:18
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
راستی‌ دوستان از وقتی‌ جمهوری اسلامی حرفش رو پس گرفته درباره ی نبستن تنگه هرمز کسا‌یی مثل bavar 88 - رفتن قائم شدن و بجاشون زینب -قم رو فرستادن. دقت کردین؟ !!!
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:26
hovakhshatare - تهران - ایران
سهیل ایرانی - چرا یک دختر زیبا باید زیبایی خودش رو بپوشونه؟ چون مردها جنبه ندارند؟ اگر مردها جنبه و شعور و فرهنگ ندارند زنان باید تاوانش رو بدهند؟ به جای این که زن رو لای چادر چاقچور بپیچیم بهتر نیست مردان رو بافرهنگ کنیم؟ با این منطق شما برای این که دزدها به بانک دستبرد نزنند باید بانک‌ها رو تعطیل کرد!! نخیر! باید طوری فرهنگ‌سازی کرد و وضع اجتماع رو بسامان کرد تا کسی به بانک دستبرد نزنه نه این که بانک‌ها رو درشون رو تخته کنیم. در مورد حجاب هم همین‌طوره. بهتره که به مردها یاد بدیم اگه چند وجب موی کسی معلوم باشه دست و پاشون نلرزه یا فکر نکنند که اون شخص حتما بدکاره است.
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:35
hovakhshatare - تهران - ایران
ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار تجاوز به عنف رو داره و در ضمن ایران تنها کشوریه که حجاب در اون به طور رسمی اجباریه. پس فکر نمی‌کنید حجاب مانعی برای جنایتکاران نیست؟ اگر حجاب و پوشیده بودن مانعی در راه تجاوز و جنایت بود باید ایران که تنها کشور دنیاست که حجاب در اون رسما اجباریه پایین‌ترین آمار تجاوز رو داشت در حالی که بالاترین آمار رو داره. پس شاید باید حتی نتیجه‌ای عکس نتیجه‌ی شما بگیریم و بگیم که حجاب عاملی است که باعث تجاوزات بیشتر میشه چون حداقل آمار تجاوز در ایران که این رو ثابت می‌کنه. تجاوزهای گروهی که این روزها داره آمارشون در ایران رو به افزایش می‌ذاره (و تازه حکومت خیلی از این جنایات رو خبرش رو در رسانه‌ها درج نمی‌کنه تا اذهان عمومی جریحه‌دار نشه) در هیچ کجای دنیا با این وسعت و شدت سابقه ندارند و همه‌ی این‌ها در لوای حکومت اسلامی و حجاب اجباری اتفاق می‌افته.
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:42
tonie - مونشن - المان
. واقعا که شورش در اوردن تاکی میخواهند دروغ بگن .اخربیچاره های بدبخت اخوند های کثیف این گند بازی ها مال خود امثال تان است چرا نام دیگران رامیخواهید بدنمایید.
دوشنبه 12 دي 1390 - 22:58
پژواک - تورنتو - کانادا
دوستان،دوستان اندکی‌ شکیبا باشید،هیچ ارتباطی‌ به دین،حجاب،اسلام و و و نداره،همیشه اینجوری بوده،با یه نگاهِ ساده به حضورِ نظامیه آمریکا در افغانستان،متوجه این موضوع میشید که ارتباطِ نزدیک و تنگاتنگی هست بین خروجِ نیروها از افغانستان و انتشارِ این دست اخبار در کشورِ ما و به طبع اون یه طرحِ گاز انبری،دستگیری و اخراجِ برادرانِ افاغنه،اونم با پشت کاری کم نظیر و بی‌ سابقه توسطِ دولتِ خدمت گذار،یه سوالِ ساده:به نظرِ شما وقتی‌ این برادرانِ افاغنه دستگیر و دیپورت میشن کجا می‌رن،لطفا نفرمایید که همه به استخدامِ آموزش و پرورش کابل درمیان،پس دوستِ من،تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!
دوشنبه 12 دي 1390 - 23:01
cheraghe-rah - تهران - ایران
bita tehrani. باز تو امدی حرف بزنی راه رفتی!!!! میشه بفرمایید اعدام نباشه ولی در عوض تنبیه هم باشه یعنی چی؟؟ میگردی حرفهای قشنگ قشنگ پیدا کنی بزنی؟؟؟ . بیخودی خودتونو خسته نکنید قانون تو کشور ما برای هر جرم تعریف شده است بر مبنای مجازات اسلامی کسی ازامسال تو نظر نخواست جایی که اسلام میگهاعدام یعنی اعدام جایی که میگه سنگسار یعنی سنگسار . کسی هم نحوه مجازات ها رو به رای و آرا نگذاشته که حالا موافق مخالف جمع میکنید. آسمان به زمین میاد زمین به آسمان حکم خدا اجرامیشه چه الان چه 100 سال دیگه . شما فقط قراره خبر رو بخونید رد بشید قرار نیست مقدار مجازات ها بنا به آرا شما عوض یا تعدیل بشه. در مورد چیزهای دیگه این بساط رو راه بندازید
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 00:10
t.g.tehran - تهران - ایران
قانون برای همه یکسانه حالا می‌خواد افغانی باشه یا هر جای دیگه مجرم باید به سزای عملش برسه اگه قرار باشه هر کی‌ مشکلی‌ داره و از شرایط جامعه ناراضیه دست به این کارها بزنه که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیاد اگه این شخص خیلی‌ نرزیه یا هر کس دیگه بهتره برگرده بره کشور خودش این همون چیزیه که به ما اینجا میگن،اون خانوم یا امثال ایشون چه گناهی کردن این نهایت شرارت و پستیه و باید مجازات بشن اینجا تو ایران هر اتفاقی‌ میفته میگن شما ایرانی‌ هستین همتون یجورین تروریست هستین و خیلی‌ چیزهای دیگه.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 01:58
زینب - قم - ایران
خودتونو خفه نکنید اسلام واسه در نظر گرفتن حکم به نظر شما وطن فروشها نیازی نداره همه احکام هم اعلام شده هم به کوری چشم بعضی ها دقیق اجرا میشه شماها اگه میخواهین نظر بدین بگید برید راجع به کوفته قلقی و سبزی آش نظر بدین
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 02:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نخست آنکه اگر صبح زود هم باشد،ملّت شهید پرور ساعت‌ها را کوک میکنند و با بر و بچه‌ها و گاز پیکنیکی در صحنه حضور پیدا میکنند(بدبختی قشر پایین جامعه که هیچ تفریحی ندارند و کمی‌ هیجان را برای سلامت قلب مفید میدانند!).دوم آنکه خیلی‌ از اعدام‌ها وسط روز هست.همین چند روز پیش عکس‌هایی‌ از اعدام چند نفر در قزوین منتشر شد که تعدادی نوجوان مدرسه‌ای را هم آورده بودند تماشا (به قول خبر گزاری نیروی انتظامی از مدارس فرا خوانده بود)که به قول شما عبرت بگیرند.بعد هم اگر فیلم و صحنه خشن قرار بود به تنهائی این همه معضل برای جامعه بوجود بیاره که الان همه ما اینجا یک بلائی سر مان آمده بود،تحلیل تان کامل نیست.شما که خارج از ایرانی‌،میدانی‌ که جامعه باز مسائل خودش را دارد،ولی‌ همان آزادی ابزار کنترل را هم فراهم کرده.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 02:58
bita tehrani - ونکوور - کانادا
اینجا اگر نوجوانی مشکل بوجود آورد،مددکار اجتماعی و پلیس و مشاور مدرسه هست تا اصلاحش کنند(نمیگویم ۱۰۰% موفق هست،ولی تلاش زیادی انجام میشود) .و اخر اینکه شما به ما بگویید این درس عبرت کی‌ حاصل خواهد شد؟!! سی‌ و دو سال همین حرفها را زدند و شما هنوز داری تکرار می‌کنی.وجدانا خودت خنده ت نمیگیره؟! ببین گفتم حرف بچه گانه می‌زنی...(shahrooz93 )
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 02:59
bita tehrani - ونکوور - کانادا
Naser Hjazi/دوست گرامی، ما دیگه بعد از این همه سال عادت کردیم...یه جورایی خیلی‌ با مزه هستند،اینکه بلاهت‌شان را میبینی‌ که هیچ حرفی‌ برای گفتن ندارند و به همه میپرند و احتیاج به ظرف یخ دارند،خیلی‌ مسرّت بخش است! شاد باشید.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 03:02
bita tehrani - ونکوور - کانادا
سهیل ایرانی/ کاری به کل کامنت شما ندارم،فقط یادم رفت ازت بپرسم شما کجای تهران زندگی‌ می‌کنی که دختراش لخت هستن و کمی‌ باید خودشان را محض رضای خدا بپوشانند؟!!!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 03:15
bita tehrani - ونکوور - کانادا
سهیل خان ایرانی/ کجای اصفهان البته؟!!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 03:17
morgan123 - واشینگتن - امریکا
زینب - قم - ایران - آقا زینب ما راجع به سبزی و گل نظر میدیم و توی مذهبی راجع به اعدام - نماز - قتل - روزه - جنایت - تجاوز به مردم - سنگسار - گریه مادران ایرانی که فرزندانشون را کشتید . خوب اگر نظر تو اینه که هر کس با هر چیز سروکار داره باید در موردش نظر بده پس درسته ما نباید نظر بدیم .ولی ممنون که این انگیزه را ایجاد میکنی تا جمهوری اسلامی را هر چه بیشتر به لجن بکشیم! با ما باش!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 03:44
rohen - لیدز - انگلستان
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس. حق با شما ‌ست دوست گرامی
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 04:04
زینب - قم - ایران
hovakhshatar. تا بوده تجاوز از طرف مردان بوده ما والا تا حالا ندیدیم زنی به مردی تجاوز کنه علتش هر چی هست دلیلشو شما آقایون بهتر میدونید گردن دستهای پشت پرده ننداز
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 04:16
زینب - قم - ایران
salomeh. اره دقت کردیم . اینم دقت کردیم بعضی ها تجاوز 2 تا افغانی رو اصلا تجاوز به حساب نمی اورند. ups
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 06:02
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
تو رو خدا یه نفر این بچه رو ساکت کنه- زینب ، قوم ، نخود هر آش!! درست مثل بچه محل‌های بسیجیش می‌خواد همه رو امر به معروف کنه ، بابا این بهشت مال شما دست از سر ایران و ایرانی‌ بر درین بذارین هر کی‌ خودش تصمیم بگیر که چه دینی داشته باشه، به زور هم هل ندین کسی‌ رو تو بهشت...............
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 06:44
pari paskoye ghaf - ویکتوریا - کانادا
پژواک - تورنتو - کانادا . من هم با شما موافقم تمام اینها بازی سیاسی است که حکومت ایران راه انداخته تا ذهنیت عمومی را در ایران راجع به افغانستانی‌ها خراب کنه که متأسفانه موفّق هم بود و همهٔ مهاجرین در تنگنا و فشار به افغانستان برگردند و در نتیجه اوضاع افغانستان که آمادگی پذیرش این همه را در یک زمان کوتاه ندارد نه امن شده و اذهان دنیا آمریکا را مقصر اوضاع بده افغانستان بد از بازگشت ناگهانی مهاجرین به افغانستان بداند یعنی‌ داشتن تنگهٔ هرمز و وجود چند مهاجر بی‌ پناه افغانی شده ۲ کارت و برگ بارند در دست ایران. البته بستن تنگهٔ هرمز با یه تهدید مقتدرانهٔ آیالات متحده به فراموشی سپرده شد حالا ایران داره با تنها شانس خودش یعنی‌ مهاجرین افغانستانی با آمریکا بازی می‌کنه.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 06:56
pari paskoye ghaf - ویکتوریا - کانادا
تمام اینها بازی سیاسی است که حکومت ایران راه انداخته تا ذهنیت عمومی را در ایران راجع به افغانستانی‌ها خراب کنه که متأسفانه موفّق هم بود و همهٔ مهاجرین در تنگنا و فشار به افغانستان برگردند و در نتیجه اوضاع افغانستان که آمادگی پذیرش این همه را در یک زمان کوتاه ندارد نه امن شده و اذهان دنیا آمریکا را مقصر اوضاع بده افغانستان بد از بازگشت ناگهانی مهاجرین به افغانستان بداند یعنی‌ داشتن تنگهٔ هرمز و وجود چند مهاجر بی‌ پناه افغانی شده ۲ کارت و برگ بارند در دست ایران. البته بستن تنگهٔ هرمز با یه تهدید مقتدرانهٔ آیالات متحده به فراموشی سپرده شد حالا ایران داره با تنها شانس خودش یعنی‌ مهاجرین افغانستانی با آمریکا بازی می‌کنه.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 06:57
garfield - تهران - ایران
زینب - قم - ایران کوفته قلقلی که عقل رهبرتونه :)) تو هم بهتره به همون فریضه شیرین .... بپردازی و سرت گرم ....باشه. تو رو چه به اینترنت؟ اینترنت تکنولوژی امریکاست. مرگ بر امریکا :)))))
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 07:23
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
hovakhshatare - تهران - ایران. ممنونم از توضیح بجا و منصفانه ات.متاسفانه یکسری تعصبات کورکورانه باعث میشه به جای حل مشکل صورت مسئله پاک بشه!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 09:10
felora - تهران - ایران
-----------اگر قتل, کشتن یکنفر از لحاظ جسمیه ولی این تجاوزات و بیرحمیها کشتن روح یک انسانه!!! وهزار برابر بدتر -------------
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 11:33
felora - تهران - ایران
dadrooz - تهران - ایران ـ افرین ! به مسئله خیلی خیلی مهمی اشاره کردین که دوستانمون کمتر به اون اشاره وتوجه کردن ...
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 11:52
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
زینب‌قم‌ـخوبه‌که‌خودت‌اعتراف‌میکنی‌که‌کی‌هستی٬از‌یکطرف‌نوه‌یه‌روحانی‌دزد‌و‌از‌طرف‌. دیگه‌هم‌یه‌. دزد‌بزرگتر‌٫فراموش‌نکون‌که‌همین‌آدمهایه‌معمولی‌که‌امسال‌پدر‌بزرگات‌خونشون‌رو‌مثل‌. زالو‌مکیدن‌که‌تو‌. داری‌پوزشو‌میدی‌وحالشو‌میبری‌‌که‌سوار‌فرست‌کلاس‌میشی‌یک‌روزی‌امسال‌شما‌رو‌از‌. تو‌فاضلابها‌در‌میارن. ‌و‌همون‌بلایی‌که‌سر‌قزافی‌آوردن‌سر‌شما‌هم‌ر‌میارن‌٫قزافی‌هم‌از‌این‌گنده‌خوریها‌زیاد‌کرد‌. بهت‌توصیه‌میکنم‌هتماً. یه‌سر‌به‌یوتیوب‌بزن‌و‌ببین‌چه‌بلایی‌سرش‌آوردن‌همین‌مردم‌اتوبوس‌سوار‌ونودل‌خور‌افتخار‌. میکنن‌که‌که‌همون‌. نودل‌رو‌از‌زور‌بازوشون‌میخورن‌٫نه‌مثل‌شما‌کباب‌بریون‌با‌خون‌مردم٬خجالت‌بکش‌از‌اینهمه‌....
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 09:35
shahrooz93 - دبی - امارات
bita tehrani - ونکوور - کانادا. خانم بیتا من دارم ایران را با اینجا مقایسه می‌کنم. این را به من بگویید که قشر متوسط و فقیر در ایران به جز رفتن به پارک و سینما و دیدن تلویزیون در خانه کار تفریح دیگری دارند؟ پس برای همین است که تأثیر فیلم و سریال و این جور چیزها بر اکثر مردم ایران زیاد است. در اینجا ما هر هفته یک تفریح خاص داریم و همینطور در بیشتر کشورها. به همین دلیل است که شاید فیلم‌های سینمایی تاثیرش به این حد نیست.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 15:32
shahrooz93 - دبی - امارات
من تابستان امسال به ایران رفتم دیدم با هر کسی که حرف می‌زنم سریع میگه سال ۲۰۱۲ پایان دنیا است. در صورتی که اینجا مردم آن قدر کارهای دیگه برای سرگرم شدن دارند که از این جور مزخرفات حرف نمی‌زنند. به نظرتان دلیل چیست؟ این قدر رفتن تو بحر فیلم ۲۰۱۲. در ضمن «خیلی» از اعدام‌ها در روز انجام نمی‌شود بلکه شاید تعداد بسیار کمی انجام شود که کار اشتباهی است. در ضمن اگر کودکان می‌آیند به این مسائل نگاه می‌کنند به دلیل همان نبود تفریح است که آقایان بسیار خوب از پس آن برآمده‌اند. در ضمن مثلا امارات یک کشور اسلامی است که به نظر من الان بهترین کشوری است که در آن اسلام دین اکثریت است و خوب داره اداره می‌شود. ایران حداقل سعی کند که شبیه امارات پیش برود که متاسفانه به خاطر آن که منافعشان به خطر می‌افتد این کار را نمی‌کنند. موفق باشید.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 15:36
Naser hejazi - بهبهان - ایران
bita tehrani_ونکوور_کانادا. دوست عزیز به کامنتهای زینب نگاه کنیدوفقط بخندید به قول دوستان یه روزی هم نوبت مامیرسه که افرادبی ارزشی مثل این فرد رو از... بیرون بکشیم _وقتتون خوش
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 19:14
oghab - هلسينكي - فنلاند
پژواک - تورنتو - کانادا. خوب تو دعوت کن برادان افغانیتو به کردستان عراق زیر سایه رهبری پژواک .......
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 22:23
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. لطفا جمعیت 75 میلیونی ایران رو هم در نظر بگیرید ..اگه از این همه جمعیت در سال 4000 جنایت هم اتفاق بیفته ..شما میتونی در روز 10 تا خبر جنایی بخونی ..راستش تا اونجایی که من دیدم در اطراف و محل ما از این خبرا نیست ..من هم مثل شما این اخبار رو در روزنامه ها یا سایتها خوندم که در فلان روستا یا شهرستان یا محله تهران جنایتی شده ..ولی اینطور نبوده که هر روز که از خواب بیدار شدم بیرون رفتم جنایتی دیده باشم ...راستش تا بحال حتی 1 مورد هم از نزدیک ندیدم..
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 22:31
bita tehrani - ونکوور - کانادا
پسر شجاع - تهران - ایران/میدونی‌ چیه؟! مشکل تو اینجاست که خودت را محور همه چیز میدانی! هر وقت مشکلی بود،با توجه به تجربیات خودت قبول یا رد کردی.امیدوارم تجربیاتت همه خوب و "همه چی‌ ارومه "باشه!!.فکر کنم یک کم وسعت دیدت را گسترش بدهی،اینقدر حرف عجیب غریب نمیزنی!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 02:49
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
کل منظور من این بود که همه ما موهبتهایی داریم که بهتر اونارو بشناسیم و با دیگران تقسیم کنیم و اگه نمیتونیم حداقل موجب آزارشون نشیم.
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 06:07
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
bita tehrani - ونکوور - کانادا. خواهشا بیشتر از این در حق "احمدی نژاد سایت" کم لطفی نفرمایید! ایشون محور تجربیات بشر هستن!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 10:37
del-tang - شیکاگو - امریکا
پسر شجاع . به دل نگیر این بیتا تهرانی فکر میکنه صاحب طرز فکر همه اس از اونایی که ... واسه خودش نوشابه باز میکنه و واسه خودش کارت پستال میفرسته یک جواریی پارانوید هم میزنه . خیلی جدی نگیرش مثل بقیه که بی خیالش میشن. یک جور حرف میزنه انگار ..همه سیاستمدارها و ریس جمهورها میان با این مشورت میکنن کلا نخود هر آشی هست. یک کم هم مثل کف بین ها حرف میزنه
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 13:54
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نمی‌دونم چه خبره تازگیها چقدر فضول پیدا شده توی سایت!! همه هم با آیدی جدید.این پسر شجاع بیدی نیست که از این باد‌ها بلرزه،ما قبلا هم با هم بحث کردیم.این فضول‌های سایت هم می‌دونم `چه کسی‌` هست!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 15:56
del-tang - شیکاگو - امریکا
bita tehrani. دیدید گفتم مثل کف بین ها حرف میزنه .. میگه میدونم کی هست ..خوب حالا بگو من کی هستم ؟؟؟
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:30
bita tehrani - ونکوور - کانادا
.... که وکالت پسر شجاع را به عهده گرفته!...آییی پسر شجاع بیا که وکیلتو کشتن! جناب دلم تنگ یا اسمت هر چی‌ هست!،من اجازه دارم در هر موردی نظر بدم.شما دوست نداری،نخون،برو اون کامنت‌های را بخون که دوست داری. چرا تخریب شخصیت؟ راستی‌ حالا که سر اینترنت هستی‌ معنی‌ دمکراسی را هم چک کن،بی‌ زحمت.. شما فالگیر و کفّ بین نیستی‌ که می‌گویی من کارت پستال مینویسم؟ حرفات آشناست!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 15:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.