حجت الاسلام دانشمند و توضیح المسائل معتادان

 اگر معتادی شک کند که سه بست کشیده یا چهار بست , بنا را بر چهار بگذارد و یک بست احتیاطی بکشد. 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

+263
رأی دهید
-118

فامیله دور - تهران - ایران
این مردک فکر میکنه که اسلام به همین مسخرگی نیـــــــــست؟ بابا اســـــــــلام دستوراتش از اینم مسخره تر و مزخرفتر و بیـــــمنطق تره کـــــــــــه !!! فقــــط بَکشـــــید، غارت کنـــــــــید، چطــــــــوری به زنان و دختران باکره تجـــــــاوز کنید. ایــــنا دستورات اسلام عزیــــزه!!!! به نظـــــر ایــــن آخــــونــــــد دستورات اسلام خیلی منطقی و درســـــــــــــتند و اونــــــــاییو که داره میگه مســــــــــخره میکنه !!!! واقــــعا چه جانورانی دارند به ملت شریف ایران حکومت میکنند !!! وای بر مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
شنبه 10 دي 1390 - 21:26
faghat khoda - شمال - lنگلستان
این دانشمند در ملنگ بازی ،دلقک بازی، مسخره بازی ،یل طولایی داره .
شنبه 10 دي 1390 - 22:13
gardash - برادفورد - انگلستان
مسلمان اصیل ، اسلام واقعی همینه . وسلام . ماستمالی نفرمایید لطفآ .
شنبه 10 دي 1390 - 23:14
اقتدار - هالته - دانمارک
خودش بست چهارم و زده بعد اومده منبر.
شنبه 10 دي 1390 - 23:54
cheraghe-rah - تهران - ایران
جوک بامزه ای گفت این آقا . قابل توجه اشخاصی که ادعا میکنند میتونن آیه و حدیث بیارن مثل بیتا تهرانی بیمار و با افکار بچه گانه شان آیه میگن . بیان حالا رساله هم بنویسند و چاپ کنند یک خورده بخندیم
یکشنبه 11 دي 1390 - 01:03
dkdk - اسلیس - دانمارک
این میخواد کافی‌ دوم بشه اما هرگز مثل کافی‌ نخواهد شد.و از زمانی‌ که به سنیها شدیدا فحاشی کرد و همشون را حـ... خطاب کرد از چشم بسیاری افتاد.مسئله مذاهب نیست مسئله توهین به انسانهاست.اینم یکی از پدر سوختهای چاچول باز است.
یکشنبه 11 دي 1390 - 01:16
porharfi - آرنم - هلند
مسخره ..آشغال!!
یکشنبه 11 دي 1390 - 01:36
suhail - دبی - امارات
برو گمشو مرتیکه احمق عوضی تو خودت آخر اعتیادی
یکشنبه 11 دي 1390 - 02:39
amir-amir - تورنتو - كانادا
اگر شک نکنم این رساله از مصباح یزدى است که با مشاورت حسین شیره مدارى ( شریعتمدارى ) چاپ شده
یکشنبه 11 دي 1390 - 03:18
nasl sokhta - لندن - انگلیس
توضیح المسائل خمینی هم چیزی در همین مایه هاست ‌یک مشت مزخرفات، اصولا آخوند یعنی‌ مزخرف و سخن او واقعا پرت و پلاست
یکشنبه 11 دي 1390 - 03:26
akhond kosh2012 - بیرمنگهام - انگلستان
قابل توجه دستمال به دستهای رژیم تو این سایت..به دردتون میخوره هههههه..
یکشنبه 11 دي 1390 - 04:13
mortimer - اصفهان - ایران
این هم جوکر ملاها!...من دانشمند،یک مسافر هستم!
یکشنبه 11 دي 1390 - 04:29
خروس - دبی - امارات
مرتیکه ابله روانی بی همه چیز . جز دلقک بازی کار دیگه ای بلد نیست.
یکشنبه 11 دي 1390 - 05:25
Dara va sara - پرت - استرالیا
درد اینجاست که. این آقا پول میگیره و حقوق میگیره که بره بالای منبر به مردم درس زندگی بده..(این درس زندگی که داره به مردم میده) از حرفهای این شخص شما چه یاد گرفتید به همون اندازه فکر و شعور شما رشد کرده./...این است منطق راستین ج اس..هالی. نصف ایران را به پای دود کشاندند و حالا نوبت سرگرم و خنداندن نصف دیگر ایرانیان از داستان دود معتادان.
یکشنبه 11 دي 1390 - 05:30
hossein75 - جوهور - مالزی
کاش الان هم همه فقط همون یه بست دو رو بزنن .. وافور نباید زمین بمونه ..لول...
یکشنبه 11 دي 1390 - 05:49
demokrasi-solh - صحنه - ایران
اینهمه مشکله اساسی و فرهنگی و اقتصادی و...داریم این آقا چسبیده به یک توضیح المسائل ِ آنچنانی !!!!!! متاسفانه مجتهدین چون همه مثله ما انسانند و خطامند و جایزالاشتباه ، اسلامو اونطور که دوست دارند و نظرشونه و فکر میکنن درسته تفسیر و تعبیر و توصیف میکنن و به خورد عوام الناس میدن حال چقدر با واقعیت نظراته متفاوتشون تطابق داشته باشه الله اعلم.و جالبه بر سر ِ نظرات ِ اینها مقلدینشان انسانهای دیگر را به یوغ بندگی هم می کشند و شکنجه کرده و پاره پاره میکنند دردا ..
یکشنبه 11 دي 1390 - 06:29
بهروز كياني - تهران - ایران
با جنفنگ بازی می خواد پامنبرش شلوغ شه! مرتیکه روانی!
یکشنبه 11 دي 1390 - 06:42
hamishe-iran - سیدنی - استرالیا
demokrasi-solh. به نکته خوبی توجه کردید در حقیقت باید بگیم این همه اخبار جالب و شنیدنی هست چرا باید یک تکه کوتاه از شوخی یک روحانی که معلوم نیست در چه جمعی بیاد اینجا مطرح بشه که یک عده سطحی نگر از دید خودشون هر برداشتی که میخواهند بکنند وفضای اینجا رو به لودگی بکشانند.
یکشنبه 11 دي 1390 - 06:56
saman-tehrani - تهران - ایران
آقایون خانومها. اسلام اصلا همینه ...اصلا بدتر از اینه مسلمان نیسیتید که به شما مربوط نمیشه . مسلمان هستید و به این نتیجه رسیدید که بده خوب معطلش نکنید هر چه زود تر از دین اسلام خارج شوید. اگر مسلمان هستیدو بدگویی مکنید که باید بگم مشگل دارید . پس جایی واسه انقدر ناله و نفرین وجود نداره . آدم حرفی رو بهش اعتقاد داشته باشه بهش عمل میکنه اینقدر شعار نمیده
یکشنبه 11 دي 1390 - 07:01
artam norabad - نور اباد - ایران
سلام به همه مرام معتادا از تو بیشتره آشغال
یکشنبه 11 دي 1390 - 08:42
miminana - لندن - انگلستان
تفریحِ خیلی‌‌ها تو ایران نشستن پای منبرِ این آقایونه بذارید یه کم حال کنند به حال ما که چیزی عوض نمیشه،نمیدونید چه لذتی داره پیدا کردنِ یه همچین آقایِ خوش اخلاق و بامزه‌ای
یکشنبه 11 دي 1390 - 09:02
Nerse - اهواز - ایران
چند وقتی بود لینکاتون مشکل داشت و نمیشد دیدشون بازم این اتفاق افتاده و نه مدیا فایر باز میکنه نه خود سایتتون چیزی نشون میده نه تو یوتیوب میشه چیزی دید. بی زحمت مشکل و برطرف کنید
یکشنبه 11 دي 1390 - 09:25
Nerse - اهواز - ایران
چند وقتی بود لینکاتون مشکل داشت و نمیشد دیدشون بازم این اتفاق افتاده و نه مدیا فایر باز میکنه نه خود سایتتون چیزی نشون میده نه تو یوتیوب میشه چیزی دید. بی زحمت مشکل و برطرف کنید
یکشنبه 11 دي 1390 - 09:26
for-u - لندن - انگلستان
آخوند خل به این میگن.
یکشنبه 11 دي 1390 - 09:42
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
از نظر اینها مصرف مواد مخدر همپایه نوشیدن الکل نیست چون اگر بود در یکی از این مزخرف المسائلی که آقایان علما نوشتند یک بار هم مصرف مواد رو حرام میکردند.
یکشنبه 11 دي 1390 - 11:06
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
یعنی‌اینقدر‌احمقی‌که‌نفهمیدی‌‌که‌نویسنده‌توضیح‌المسایل‌معتادها‌داشته‌شمآخوندها‌رو‌. مسخره‌میکرده‌بخاطر‌چرندیات‌کتابهاتون
یکشنبه 11 دي 1390 - 11:17
poriyaye_vali - دوحه - قطر
ازین ابله بخاطر اهانت علنی به "تسنن"متنفرم،،اینجور اشغالهایی جز پاشیدن بذر فتنه بین مردم هیچ کاری ندارند
یکشنبه 11 دي 1390 - 11:29
gol andam - ژنو - سویس
میمون هر چی‌ زشت تره ،،،بازیشم بیشتره
یکشنبه 11 دي 1390 - 11:49
ari jojeh - تهران - ایران
بابا این حاجی کشیده توپه توپه، اصلا حالیش نیست داره چی‌ میگه!!‌ای ول
یکشنبه 11 دي 1390 - 11:54
compatriot - تورنتو - کانادا
نویسنده آن خواسته به شما آخوندهای دجال رو دست بزنه. دست بالای دست بسیار است!
یکشنبه 11 دي 1390 - 12:27
artam norabad - نور اباد - ایران
اونا مرامشون از توی حاج آقا بیشتره
یکشنبه 11 دي 1390 - 12:46
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
احکام مربوط به تجاوزات دست جمعی‌، کهریزک، .. هنوز چاپ نشده؟!!!
یکشنبه 11 دي 1390 - 12:46
irane/azad - رتردام - هلند
مردیکه تریاک رو زده ز‌ر می‌زنه
یکشنبه 11 دي 1390 - 13:25
odin - انتورپن - بلژيك
از صدات معلومه حاج اغا که این رساله رو کی نوشته. مردک بی وجدان اگه تو راست میگی قبل از اینکه حرفهای پامنقلی خودت و ارازل اوباش رفیقت رو که پای منقل میزنین تعریف کنی، اول لوله ازمایش رو بگیر دستت و ازمایش اعتیاد خودت رو بده بعد شکر بخور. ببین توروخدا کیا دارن میرن پشت تریبونها و سخنرانی میکنن! معتادهای روانی و تریاکی ای که غیر از مواد و خوردن و شهوت چیزی دیگه تو کله هاشون نیست.
یکشنبه 11 دي 1390 - 13:24
yassen_uae - شارجه - امارات
فامیله دور-تهران ایران.واى برتو،برتوکه جاهل ماندى ویکبار هم قرآن نخواندى تابدانى که اسلام این نیست که دجالان ولایت فقیه مى کویند.
یکشنبه 11 دي 1390 - 13:43
yassen_uae - شارجه - امارات
این دلقک ولایت فقیه!
یکشنبه 11 دي 1390 - 13:45
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
هدفم از این کامنت به هیچ وجه دفاع از آخوند و آخوندیسم نیست که هر چه بلا لااقل تا الان بر سر خود من آمده از آنهاست. اما کاش برای یک قضاوت منصفانه و اظهار نظر صحیح, کل این سخرانی را گوش می کردید شاید آنوقت خیلی از اظهار نظر های سطحی تغییر می کرد.صرف آخوند بودن متکلم دلیل بر بیهوده گوئی نیست گاهی حرفی ,حرف حساب است و مهم نیست که از زبان که گفته می شود. مشروح دلایلی که این آقا در مزّمت و نکوهش اعتیاد و رویکرد و نگرش به معتاد به عنوان بیمار روحی و جسمی نقش اجتماع, والدین و حتی دولت وحکومت می آورند ( که در این ویدئو بخشی توأم با طنز از آن انتخاب شده) قابل تأمل و تفکر است.
یکشنبه 11 دي 1390 - 15:17
golamali - نیوکاسل - انگلستان
ایران یک آتاترک لازم داره این‌هارا باید به دریا ریخت
یکشنبه 11 دي 1390 - 15:22
marius111 - بو خارست - روماني
گوسفند‌ها چه باع باع میکردن
یکشنبه 11 دي 1390 - 18:04
gardash - برادفورد - انگلستان
yassen_uae - شارجه - امارات. توخودت چی ؟ خوندی اون کتاب سراسر زیر تنه رو؟؟؟
یکشنبه 11 دي 1390 - 20:05
rohen - لیدز - انگلستان
این آخوند از دستمال کشیدن زیر آقاش چیزی بیشتر بلد نیست لعنت بر هر چه آخوند و آخوند پرسته.
یکشنبه 11 دي 1390 - 21:18
saman-tehrani - تهران - ایران
آقای وکیل دادگستری . کاملا با نظر شما موافقم اصلا با شنیدن بخشی از یک سخنرانی که آنهم خودش بازگویی مثال یا موضوعی دیگر است نمیشود قضاوت کرد. ولی گویا بعضی از اعضا حتی زحمت گوش دادن به این چند ثانیه فیلم هم به خود نداده و هرکه که لباس روحانیت به تنش باشد خطا کار/ هر که کراوات داشته باشد زوشن فکر/ و هر که کروات داشته باشد و از اسلام بگویید به افکارش کاری ندارند خواهان باز کردن کرواتش هستند پ. یعنی تا کی باید چشمان به چای افکار انجام وظیفه کنند؟؟
دوشنبه 12 دي 1390 - 03:10
Dara va sara - پرت - استرالیا
وکیل دادگستری - لندن - انگلستان. خواستم جوابتو بدم. دیدم که همان وکیل معلق بمانی . بهتر است.. بعد از گذشت 33 سال هنوز منتظری که کل سخنرانی را گوش کنی؟ بعد از گذشت 33 سال هنوز با رنگ عوض کردن ملا جماعت شما که وکیل هستی خام میشوی.؟پس باید غزل جماعت ساده اندیش را خواند. در این مدت 33 سال کی و چه زمانی بوده که ملا(آخوند) حرف حسابی و منطقی را زده که تو هنوز که هنوزه به دنبال حرف حساب هستی؟در این یک دقیقه ویدئو چه گرفتی که گوئی حیف از پخش نشدن تمام ویدئو و نادان باقی ماندن ما از سخنان گوهر بار ایشان.. این ابله انچنان خود را کس میداند. که اینگونه اشخاص معتاد را خوار و عار میکند که به همان مقدار از جامعه ترد شوند. یک شخص عالم به همان اندازه به یک معتاد ارزش قائل هست که به من و تو هست.حال که مسبب تمام این بدبختیها همین یک عده مارمولک هستند و ساده اندیشی جماعت که حتی خود را وکیل مینامند.
دوشنبه 12 دي 1390 - 05:35
cheraghe-rah - تهران - ایران
dara sara. هر جا صحبت از جرم وجنایت میشه بد جوری سینه چاک میشی و از حق و حقوق و تخفیف واسه قاتلین دم میزنی .. معتادان هم که روی سرت جا دارند و برایشان شخصیت گدایی میکنی یک وکیل باسواد هم که بی طرف حرف میزنه میپری بهش اینجور که معلومه واسه تنها کسانی که حق قایلی معتادین و قاتلینه ... راستشو بگو از کدوم ندامتگاه کامنت میزاری ؟؟ اصلا مگه اونجا که شما هارو نگه میدارن کامپیوتر هم هست؟؟؟ حالا جرمت چی هست بگو شاید کمکت کردیم .. آخی خیلی دوست داشتی الان تو استرالیا بودی نه ؟؟ قابل درکه
دوشنبه 12 دي 1390 - 06:18
massoudoslo - اسلو - نروژ
این اقا داره دروغ میگه ! منظورم اینه که همچین رساله ای رو اگه دیده و چرا نیورده نشون ملت بده !!؟ درسته در نکوهش اعتیاد داره سخنرانی میکنه ولی باز هم چون ملت پایین منبر میدونند که داره چاخان آخوندی میکنه حرفاش رو جدی و مهم نمیگیرند .
دوشنبه 12 دي 1390 - 09:03
زینب - قم - ایران
massoudoslo. جلبک عقلش بیشتره به خدا! رساله رو ورداره بیاره تبلیغ کنه لابد بعد از جلسه سخنرانی هم عرضه مستقیم در محل به فروش برسونه. شماها که تا حالا رساله رو از نزدیک ندیدن شرط میبندم در به در دنبال این رساله معتادین میگردین که بخونین و به قول خودتون مچ اسلام و بگیرین و اتفریح کنین
دوشنبه 12 دي 1390 - 16:53
saeed0721 - شیراز - ایران
cheraghe-rah - تهران - ایران باهات موافقم
دوشنبه 12 دي 1390 - 19:54
Islam zoda - تورنتو - کانادا
این دانشمندان اسلامی قراره دنیا رو مدیریت کنند؟ مرد شور خودتون و اون مکتبتون رو ببره.
دوشنبه 12 دي 1390 - 23:09
Dionysos - پارسی - فرانسه
cheraghe-rah - تهران - ایران، و زینب قمی ، مزدورای بسیجی مسبب این همه قتل و اعتیاد رهبر معتادتون و آخوندهای منقلی و سپاهیهای آدمکش روسای وحشی تون هستند که مافیای قاچاق زیر نظر خودشون اداره می شه و این آخوند بیسواد هم تبلیغ اعتیاد رو می کنه. بدبختای بسیجی اون کسی که از شرمگاه منقلیها کامنت می گذاره شما و بقیه آکله های بسیجی و سایبری این سایت هستید. اسلام آبرو هم داشت که مچ گرفتنی باشه؟!! بدبختی شما اینه که به یک معتاد جانی به اسم رهبر دل خوش کردید و بابت هر بار قلم به مزدی کردن جیره از بسیج دریافت می کنید. خاک مذلت بر سر شما یاوه گویان که افسارتون رو بدست یک شیره ای دادید و قربانیهای منقل رهبرتون رو بی شخصیت خطاب می کنید. بعد از محاکمه رهبرتون نوبت شما هم خواهد رسید!!! مرگ بر مزدوران جمهوری اسلامی!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 08:26
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، این کامنت از شما بعید بود!!! ویدئوهای زیادی از این آخوند دماغ سوخته روی یوتیوب هست، این یارو هدفش تبلیغ اسلام و اشاعه و عمومی کردن و از بین بردن زشتی و قبح اعمالی که در فرهنگ عموم ناپسنده هست. شما که با احکام صادر کردن این آخوندها آشنایی دارید دیگه چرا این حرف رو می زنید؟ ویدئوهای دادگاههای ایران و احکامی که این آخوندها برای طلاق صادر می کنند مرغ پخته رو هم به خنده وا می داره. از یک وکیل بعیده این حرف رو بزنه. بدبختی های مملکت ایران همین آموزش پا منبری . پا منقلی آخوندها به ایرانیهاست. آموزش صحیح نیاز به برنامه ریزی و متخصص و روانشناس داره نه ملایی که برای خدمت به مافیای قاچاق ایران و جهل مردم بسیج شده!! با این کامنتی که گذاشتید فقط مزدورهای سایبری تایید و همراهی کردند!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 08:35
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dara va sara - پرت - استرالیا- الزام به پاسخ گوئی نه بر شما فرض است و نه وظیفه پس لااقل پیش از پاسخ سریع لطفا کامنت من را یک با دیگر با دقت بخوانید ! جسارتا در همین سایت و زیر تاپیک((قاتل: نمی خواسنم دخترم با زنم به مسافرت برود، مخالفت کرد، هر دو را کشتم)) چندین مشگل نگارشی از شما عنوان کردم که در اینجا هم موردی را متذکر می شوم امید که با رعایت بدیهیات کلامتان نافذتر و موثر بر خواننده واقع گردد. واژه "تُرد" به معنی زود شکن و سست است که مثلا برای نان و بیسکوئیت به کار می رود و حتما مراد شما کلمه "طَرد" به معنای راندن و دور کردن است ! موفق باشید.
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 11:51
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
cheraghe-rah - تهران - ایران - تیز بینی و دقت نظرتان جالب و ستودنیست. شاد باشید .
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 11:53
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، کجای کامنت کاربر چراغ راه دقت نظر و تیز بینی داشت و ستودنی بود؟! شما به عنوان وکیل رفتید انگلستان تا از حقوق انسانها دفاع کنید یا نظرات آبکی چند تا بسیجی رو که موافق اعدام و مخالف انسان خطاب کردن معتادها هستند رو ستایش کنید؟ حتی یک جنایتکار و معتاد هم در غرب مورد تبعیض قرار نمی گیره بعد شما از کامنت سخیفانه یک کاربر بسیجی ستایش می کنید!! امیدوارم سایر وکلای ایران مثل شما فکر نکنند و گرنه باید در دادگاهها رو تخته کرد!! شاید هم وکیل اسم کاربری شماست نه حرفه شما!!!
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 15:13
massoudoslo - اسلو - نروژ
زینو .غم .ایران :) :) یعنی اون هایی که اون پایین نشستند گوسفندند !!؟ چرا نشه رساله و مطلبی رو مستقیما به مردم نشون داد و حق و نا حق بودنش رو ثابت کرد!؟ یعنی شما بقول خودت عقلت کمتر از یه جلبک هستش که این اقا از چیزی یا موضوع ایی به هر طور که خوش بخاد و بتونه توضیح و تفسیر بکنه و بعد شما هم قبول کنید !!؟زینب من اگه بخام مچ اسلام رو بگیرم از چشم خودم استفاده میکنم و کافی دنیای شما را ببینم و نه کتابی را که قرن ها پیش مردی در بیابانی نوشته و یا رساله و چرت و پرت هایی را که پیر مردی مجنون از بچه بازی و بهره کشی جنسی و روحی روی کاغذ بالا آورده! زینب از میون اون همه کامنت اون بالا تو کامنت من گیر کردی :) ۲ حالت بیشتر نداره : یا از من خو شت میاد و یا هم کامنت من کاملا درسته :) ای لایک یو تووو :)
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 19:02
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه- دوست محترم مقصود مانحن فیه است .پس نه تنها محل و جوازی بر تعمیم قیاس به سایر اظهارات این شخص (حجت اللسلام دانشمند ) نبوده بلکه به وضوح اخذ هر گونه نتیجه با محوریت قرار دادن وی یا سایر مسئو لان جمهوری اسلامی قیاسیت مع الفارق . چه از جانب شما دوست محترم باشد و چه از جانب کسانی که آنها را مزدورهای سایبری خواندید .امید که مقصود کلام واصل و مراد حاصل گردیده باشد . شاد باشید
‌سه شنبه 13 دي 1390 - 20:38
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
تو که خودت تابلو معتادی
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 04:36
massoudoslo - اسلو - نروژ
وکیل دادگستری معلق سیاسی . لندن .انگلستان / عزیز من کامنت شما رو زدم تو گوگل ترجمه بشه ولی باز هم نشد ! شما به زبان من صحبت نمیکنید و شما را نمیفهمم نه بخاطر کلمات اوریجینال و جمله های کمپلکستان بلکه بخاطر تلاشتان برای فروش کار دستییتان به ما که با کلمات درست کرده اید.یادمه اون قدیما شما کلی کامنت قشنگ و صبورانه میزاشتید که کلی با حقیقت و صداقت عجین بود ولی الان بیشتر شبیهه دعا نویس ها مینویسید. ببخش عزیز جان برای نظرم . سلامت باشید
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 05:56
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، دوست عزیز شما نوشتید اخذ هر نتیجه با محوریت قرار دادن اظهارات این آخوند یا سایر مسوولان جمهوری اسلامی قیاس یا استدلال نادرستیه چه از طرف من باشه چه از طرف کاربر چراغ راه! مراد شما از محوریت قرار ندادن اظهارات این ملا و مسوولان نظام چیه؟ اگه قیاس بنده و اون کاربر چراغ راه غلطه پس چرا شما قیاس مع الفارغ = تیزبینی چراغ راه رو ستایش کردید؟! اگه مسوولان جمهوری اسلامی در مقابل گفته ها و اعمالشون مسوول نباشند و ما هم قرار نباشه اظهاراتشون رو قیاس و سنجش کنیم پس یکباره بفرمایید همه با دهان باز هالو وار و با گوشهای دراز به اظهارات سخیفانه و ضد انسانی مسوولان نظام و سایبریهای این سایت گوش کنند مبادا برداشت یا قیاس مع الفارغ رخ بده!!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 07:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
2ـ شما می فرمایید نباید اظهارات این آخوند رو در این ویدئو با اظهارات قبلیش قیاس کرد! کسی که چندین بار در تریبون و در عموم به هوطنان ایرانی با هر مرام و مسلکی اهانت کرده و حرمتی برای انتخاب مردم و آزادی عقیده و دگر اندیشی قائل نیست حالا فرض کنیم یک جمله هم بین اینها درست گفته باشه، چون دیوانه ها هم قادرند حرفهای عالمانه و درستی بزنند. شما به عنوان یک وکیل به چنین کسی برای آموزش استناد می کنید یا خیر؟کسی که مشکل اعتیاد داره باید پای منبر این آخوند بشینه یا با یک پزشک متخصص و روانشناس گفتگو بکنه؟! شما ادعا می کنید که وکیل بودید یا هستید و انگلستان هم زندگی می کنید اما به جای برشمردن قوانین و حقوقی که غرب برای افراد معتاد و تبهکار در نظر گرفته برای جملات سخیفانه چراغ راه که برای جمهوری اسلامی به خارج نشینها کله می زنه به به و چه چه می کنید!!! بعد برای من نویسید قیاس مع الفارق نکنید!!!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 07:47
Dionysos - پارسی - فرانسه
3ـ شما از وکالت همینو بلدید که هر وقت به نفعتون نیست پاسخ بدید و جایی کم می یارید مخاطب رو به قیاس مع الفارغ ارجاع بدید؟! من از شما پرسیدم نکته تیز بینی؟! در کامنت چراغ راه چی بود که شما ستایشش کردید؟! اینکه نوشته بود معتادها شخصیت ندارند نکته پر دقتی بود؟ عزیز جان من با هر کسی به شیوه خودش گفتگو می کنم و با کسی که از راه نرسیده به کاربرای مخالف دیکتاتوری جمهوری اسلامی توهین می کنه ذره ای ارزش و احترام قائل نیستم. سبک مغزههایی که قربانیهای این رژیم رو به وطن فروشی متهم می کنند و معتادهها و قاتلان و بزهکارانی رو که از بدبختی و نابسامانی جامعه اسلامی و برنامه های ارتجاعی و استبدادی و نابرابری در رژیم اسلامی به این روز افتادند رو غیر انسان خطاب می کنند، مثل شما ستایش نمی کنم آقای وکیل!! از نظر من مسوولان جمهوری اسلامی در مقابل کمترین گفته ها و اعمالشون مسوول هستند و باید پاسخ بدهند و محاکمه بشوند. اگه وکیل نیستید مردم رو به اشتباه نندازید! روز خوش
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 08:02
raha-25 - تهران - ایران
آقا وکیل دادگستری. در رابطه با کامنت شما به DIONYSOS. این ها شمسی خانم صغری خانم های سایت هستند از همونهایی که تو صف گوشت و مرغ تو ایران به همه بی دلیل میپرن . سواد و شعورشون در حد شما نیست که این چیزهایی که نوشتید متوجه بشن. منطق اینها فحش و توهین و چماقه
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 08:42
Anarchist - دبلين - ايرلند
تو اونجا چیکار میکردی.. .!!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 10:48
del-tang - شیکاگو - امریکا
وکیل محترم دادگستری. زیاد توجه به کامنت های منفی نکنید. ما که از صحبت های بی طرفانه و سنجیده تان بسیار استفاده میکنیم. بعضی ها صحبتی که توش و توهین و تحقیر و خود خواهی نباشه متوجه نمیشن چون خودشون غالبا با همین زبان با دیگران حرف میزنند. لارم نیست اسم بیارم واسه همه شناخته شده هستند
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 14:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
raha-25 - تهران - ایران، شما به سواد زیاد خودتون ببخشید اصغر آقای رها زاده!! آخه ما فارسی حرف می زنیم جدمون مثل شما با شمشیر عربی بلغور نمی کرده!!! برای همین سوادمون در حد عربی خوندن آقای وکیل و اکبر آقا قصاب نیست آخه هر روز مثل شما با ملا جماعت سر و کار نداشتیم و پای منبر ملاها بزرگ نشدیم!!! اون شمسی کوره خواهر بسیجی شما بود که عره عوره می کرد!!! اشتباه گرفتی اصغر!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 14:54
del-tang - شیکاگو - امریکا
Dionysos. وقتی از کوره در میری قشنگ تر ماهیت چیپ تورو واسه همگان به نمایش میگزاری. من اگه جای تو بودم حتما میرفتم پشت سرم هم نگاه نمیکردم از دیالوگت کاملا هویداست که تو ..... شدی. من که بعیید میدونم پات به شهر رسیده باشه چه برسه به قول خودت پارسی در فرانسه. بد بخت حداقل اسماشو درست یادبگیر خیلی ضایع است . شهر پارسی در فرانسه
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 16:16
نینوا - استانبول - ترکیه
Dionysos. اکثرا دیدم ازت گله میکنند به خاطر لحن بدت و حقا که درست میگن. واقعا مثل طبل میمونی سر وصدا زیاد راه میندازی ولی دریغ از مغز!!! تهی و تهی . توصیه میکنم عوض اینکه بیای اینجا و با کلمات بی معنی وقت دیگران را بگیری بد نیست یک کم خیلی کم مطالعه کنی.
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 16:26
Dionysos - پارسی - فرانسه
del-tang - شیکاگو - امریکا،نینوا - استانبول - ترکیه، ماهیت چیپ ، بدبخت، دریغ از مغز تهی و تهی!!!! چه ادبیاتی دارید!!! چه مودبید!!! احمدی نژاد هم حسرت ادبیات شما رو می خوره! طبل تو خالی شما هستید، یه نگاهی به کامنتهاتون بندازید فحشتون رو سایت ایرانیان یو کی حذف کرده!!! شما دو نفر اول درست حرف زدن رو یاد بگیرید بعد بیایید اینجا مدافع آقای وکیل بشید و عقده هاتونو خالی کنید! بهتره برید پشت سرتونو نگاه نکنید بی آبروها وگرنه از این به بعد هر جایی ببینم گنده دهنی کردید با زبون خودتون باهاتون حرف خواهم زد!! مزدورای بدبخت سایبری! .
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 17:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
جناب وکیل ببینید چقدر طرفدار پیدا کردید!! همه شون هم با اسامی کاربری جدید اومدند کامنت گذاشتند و معلومه از چه قماشی هستند. شما ناخواسته آب به اسیاب ترولهای جمهوری اسلامی ریختید. ببینید هیچکدومشون حرمت من رو نگه نداشتند و فحاشی کردند بعد از من ایراد می گیرند چون برای جمهوری اسلامی و سایبریها شیرین زبونی نمی کنم!! این بدبختهای بیسواد به عمرشون وکیل ندیدند و فکر می کنند وکلا باید فضایی باشند و عاری از خطا و اشتباه!! اما شما که بهتر از همه می دونید که وکلا قادرند در هر دفاعیه ای و با موکل قربانی یا متهم و پرونده های مشابه 360 درجه چرخش بزنند!! دقیقا عین همین تفسیرتون از این ملا!!! این بیسوادها نمی دونند و فکر می کنند همه مثل خودشون تازه به شهر اومده و با ساندیس زندگی می کنند. روزتون خوش
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 17:39
sabah kord - سنندج - ایران
دوستان عزیز بعضی نظرات که ارسال شده واقعا توهین وافترا به عموم مردمه ما که ادعای آزاد اندیشی میکنیم نباید به خودمون اجازه بدیم به عقیده ای توهین کنیم چون شخصیت آدمی به ادبشه. اما در مورد این آقای دانشمند بی دانش بنده به عنوان یک ایرانی معتقدم این نه تنها ایرانی نیست بلکه خصوصیات اخلاقیه یک انسان در اون اصلا به چشم نمیخوره حالا چه برسه به اینکه اونو به اسلام یا هر دین دیگری نسبت بدیم . این آقا بارها با حرفاش ثابت کرده کیه و چیکارست پس خواهشا حرفای یه بیمار روانی معتاد رو به اسلام ربط ندین.
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 20:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
Dara va sara - و مسعود دوستان عزیز ببینید چطوری این جماعت از حرف حساب بدشون می یاد، مثل مور و ملخ ریختند اینجا عقده هاشون رو خالی کنند و از اقای وکیل مثلا دفاع کنند! جالبه که خودشون بددهنی می کنند و سایت فحشهاشون رو حذف می کنه و نقطه چین می گذاره بعد می یان پاچه ما رو می گیرند که لحنمون بده!! این جماعت بیسواد و ... آدم نمی شن، شاید هم اقای وکیل حق داره : برای این ملا مکتبیها نینوا و رها و دلتنگ و چراغ راه همین آموزش ملایی هم از سرشون زیاده!!
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 20:23
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه- رفتار عجیب Dara va sara که نه تنها اینجا بلکه در زیر تاپیک ((قاتل: نمی خواسنم دخترم با زنم به مسافرت برود، مخالفت کرد، هر دو را کشتم)) که کاملا بی طرفانه مجازاتهای مجرمین را حسب حرفه شغلی معروض داشتم و بسیار هم مورد لطف خوانندگان محترم سایت قرار گرفت و اظهار نظرمغرضانه و بی ربط وی که البته شما هم , هم درآنجا و هم اینجا شریک قافله و یار غار ایشان بودید باعث شد پاسخی را که cheraghe-rah داد و مستفاد کلامش استوار بر دامنه شمول هر دو موردبود را مستحق تیز بینی بدانم والّا وام دار شخصی خاص نیستم. ضمنا نمیدانم چرا وقتی که معنای واژه ای را نمیدانید مصّر به زینت کلام به آن هستید! من که املاء صحیحش را که نوشته بودم ! "فارق "در "مع الفارق " با "ق " است به معنای جدا کننده و ممیّز و "فارغ" که شما 3 دفعه به کار بردید به معنای آسوده شدن است همان که زن حامله با زائیدن فارغ می شود !
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 22:00
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
massoudoslo - اسلو - نروژ- دوست محترم ادراک قابل جمع با مجاز نیست . جستجو ی ادراک با سرچ در دنیای مجازی اینترنت و استیفای مفهوم از گوگل میسر نمی شود. که به تعبیر شیخ اجل سعدی شیراز همانا آب در هاون کوبیدن و ژاژ خاییدن است.اینکه شما من را نمی فهمید باور کنید معلول فرض مطروحتان (کاردستی ! ) نیست دلیل را جای دیگری پیدا کنید. قاعده و اصلی کاربردی در حقوق است به نام " استصحاب" که می فرماید هر کجا یقین سابق و شک لاحق حاصل گردید " ابقاء ما کان "می شود یعنی همان فرض می گردد که در گذشته بوده حال اگر شما حقیر را در گذشته صاحب قلمی صادق و حقیقت جو می دانستید پس حال نیز به جری قاعده مذکور همان هستم که در گذشته بودم . پیروز باشید.
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 23:38
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
raha-25 - تهران - ایران- دوست محترم اگر از جانب برخی متهم به مدح شما نشوم باید عرض کنم تعبیراتی که فرمودید جدا انحصاری و جالب بود و باور کنید واقعا به ذهن هر کسی نمی رسد.گاهی تمثیل آنقدر زیبا , ملموس و نافذ است که محلی بر اعراب نقد نمی ماند. از همراهی شما دوست محترم قرین امتنانم. شاد باشید.
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 23:52
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
del-tang - شیکاگو - امریکا- دوست محترم از اینکه حقیر را مورد عنایت و لطف خود قرار دادید بسیار سپاسگزارم. حق با شماست متاسفانه همان گونه که فرمودید است امیدوارم این تذکرات به نوعی مثمر ثمر واقع گردد. از همراهی شما دوست فهیم قدردانم .
‌چهارشنبه 14 دي 1390 - 23:59
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
نینوا - استانبول - ترکیه - گاه اهمیت یک سفارش و توصیۀ به جا از هر پاسخی مفید تر واقع می گردد. امیدوارم آن نصیحت شما دوست محترم محقّق گردیده و مخاطب شما جامۀ عمل به خود پوشد. -------------- saman-tehrani - تهران - ایران - از ابراز همفکریتان ممنونم.
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 00:13
پروشات - تهران - ایران
Diononys. من یک آدم بی طرف هستم نه بسیچی هستم نه ساندیس خور کارمند یکی از سفارتخانه در تهران هستم2 هفته است عضو این سایت شدم 2-3 بار بیشتر نظر ندادم اونهم چیزی که در موردش اطلاع داشتم. خانواده مذهبی هم ندارم وخوشبختانه در قلب جمهوری اسلامی در محل کار نه از حجاب خبری هست نه از بگیرو ببندد اینها رو میگم که آخرش من رو آبجی زینب و سایبری خطاب نکنی ولی به عنوان یک هموطن بهت نصیحت میکنم داری پاتو از گلیمت دراز تر میکنی تو هر که هستی برای خودتی حق نداری هر صفتی که دوست داری هم مخالفینت در این سایت وهم به کسانی که مورد احترام میلیونها میلیون انسان درست هستند قایل بشی. پیش خودت چی فکر میکنی بهتر نیست از این که راجع به هر مطلبی نظر بدهی یک کم هم حداقل راجع به آن مطالعه داشته باشی. من مطمن هستم تو همیشه با این اخلاق زبوننت خیلی ها را از میدان بدر کردی اشتباه نکن با اخلاق چیپت نه با منطقت. این آقای وکیل پیداست هم با سوادند هم درباره مطلبی که تخصص دارند حرف میزنند لطفا به ایشان گیر نده تا فقط بتوانی تو و هم فکرهای از خود بیسوادترت اینجا جولان بدید. افتاد؟؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 03:53
massoudoslo - اسلو - نروژ
وزیر دادگستری معلق سیاسی .لندن .عزیز / بین دو کلمه ( کاردستی و دعا نویس) من روی کلمه دعا نویس حساب میکردم که حساسیت نشان بدهید ولی ظاهرا به خوب نوشتن بیشتر از خوب را نوشتن ارزش میدهید :)!! در اینجا هم چون کامنتتان را کار دستی کردم به دل هم نمیگیرم اگه درک مرا حواله سرچ و دنیای مجازی کنید :) به هر ترتیب هموطن پیشنهاد میکنم اینجا معلق و معطل مسائل سطحی نشویم در غیر این صورت واقعیات و حق چنان ترکه در چفتمان میزند که حتا داماد شیخ اجل هم بشویم فایده ای نداشته باشد.Dionysos مفهوم کلامش کمتر از (زینت کلام ) در کامنت شما نیست.امیدوارم که زبان انگلیس را خیلی خوب بدانید در غیر اینصورت با این عمق ادبیات نوشتاری شما مشکل خاهید داشت انگلیسی روزمره و مهم را جوابگو باشید.نگاهی به سخنرانی اساتید فلسفه و حقوق بیندازید که چگونه ساده و کوتاه منظورشان را برای مخاطبین عرضه میکنند.حالا شما زائوی زن حامله شوید تا Dionysos کلمه فارغ را یاد بگیرد!شاد کام باشید
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 05:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، رفتار دوستمون دارا و سارا عجیب نیست اقا جان، اتفاقا انتقادی که از شما کرد بسیار بجا و منطقی بود. شما اگه جواب دادن به دیگران رو لازم نمی بینید مجبور هم نیستید نقش معلم املای فارسی رو بازی کنید. شما اول جملاتتون رو به فارسی ترجمه کنید بعد اگه مطالب شما قابل فهم نبود، گله کنید. بله دو بار فارق رو فارغ نوشتم اما یک بار مع الفارق نوشتم. این رو به حساب حواس پرتی بنده بگذارید. من مثل شما در دادگاه با آخوند جماعت سر و کار نداشتم و عربی نمی دونم و افتخار هم نمی کنم که بخوام مثل شما وامدار کلمات عربی باشم و جملاتم رو با واژه های مهجور عربی تزیین کنم. کجای مقایسه بنده مع الفارق و نادرست بود؟! چرا سوال اصلی من رو جواب ندادید رفتید از چند نفر که آمدند به بنده فحاشی کردند تشکر کردید!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:13
Dionysos - پارسی - فرانسه
اقای وکیل چرا سخنان مسوولان نظام رو نباید محور قرار داد؟ اگه فقط به خاطر لجبازی با سکولارهای سایت و من و دارا و سارا رفتار زشت کاربران فحاشی که از شما دفاع کردند رو تایید کردید واقعا براتون متاسفم اگه هم شخصیتتون در همین حده که باز هم براتون متاسفم. اسم وکیل و عربی حرف زدن برای کسی شخصیت نمی یاره! با فرض با اینکه معلق هم هستید و دیگه وکالت هم نمی کنید.
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:17
cheraghe-rah - تهران - ایران
Dionyoso. اینجا نه کسی پسر خاله وکیل دادگستری است و نه دختر خاله شما ما نسبت به آنجه که میخوانیم نظر میدهم. والبته کاملا بیماری پارانوید شما از حرفهاتون مشاهده میشود به نظر من به جای اینکه اینجا دست به هر کاری بزنید تا موافق جمع کنید سعی کنید 2 کلمه حرف حساب بزنید. در ضمن شما در پارسی فرانسه به زبان فارسی حرف میزنید؟؟؟ من تا حالا نمیدونستم فرانسه شهری به اسم پارسی هم دارد لطف کن یک دعوتنامه برای ما جور کن یک سفر بیاییم پارسی
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات - تهران - ایران، خانم محترم شما هنوز تازه نرسیده به خودتون اجازه می دید به من بگید پامو از گلیمم داز تر کردم بعد به من که بیشتر از چند ساله اینجا می نویسم و اکثر کاربرها رو می شناسم و از محتوای کلامشون روشنه دنبال چی هستند ایراد می گیرید؟ خانم یا آقای عزیز ما اینجا تبادل نظر می کنیم و هر چی که اینجا نوشته بشه عمومیه و قضاوت دیگران رو بدنبال داره. آقای وکیل معلق نمی تونه بیاد بگه سخنان مسوولان نظام رو محورریت ندیم و بخواد حرفهای پا منبری یک ملا رو شفا دهنده بدونه و بخواد که بقیه در باره جفنگیات یک آخوند تامل و تفکر کنند. من شما رو نمی شناسم و بی احترامی نکردم اما شما اومدی به من و اخلاقم توهین می کنی و وکیلی رو که فقط عربی حرف می زنه و حرفی برای پیشبرد حقوق انسانی و بشری نمی زنه رو باسواد می دونی چون اسم وکیل برای شما دهن پر کنه!!! من به تو اهانت نمی کنم و ازت می خوام دوباره تکرار نکنی وگرنه مجبور می شم بهت کلمات چیپ و بیسواد رو حواله بدم. پس پاتو از گلیمت دراز تر نکن!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، با این توصیه هایی که به این فحاشان تازه وارد کردید نشون دادید که برای چه معلق شدید!! من هم امیدوارم که این تذکرات و توصیه هایی که من و مسعود و دارا و سارا به شما و شرکای قافله تون کردیم به گوش دل بخرید و زیاد معطل نشید و بهش جامه عمل بپوشونید. چون تعبیراتی که مسعود و دارا و سارا کردند به ذهن یاران بیسوادتون نمی رسید و بسیار ملموس و نافذ بود. از مسعود و دارا و سارا به خاطر تیز بینی و نقد بجایی که بر این آقای وکیل معلق دعا نویس فرمودید تشکر می کنم. باشد که آقای وکیل با افکار قابل تامل جناب آخوند دانشمند رستگار شوند و به سخنان مسوولان نظام محوریت ندهند مبادا مع الفارق فارغ شود. آمین!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 07:36
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات - تهران - ایران، نوشتی قبل از اظهار نظر مطالعه داشته باشم. تو قبل از اینکه برام بنویسی اصلا گوش کردی این آخونده چی گفته و این اقای مثلا وکیل چی نوشته؟ من مثل آقای معلق سیاسی نیستم که شغل و حرفه رو اسم کاربریم بکنم و مثل ایشون عقده خود بزرگ بینی ندارم!! وگرنه اگه قرار به مدرک نشون دادن باشه خیلی بیشتر از این اقای وکیل تحصیلات دانشگاهی دارم و معلق هم نیستم! این اقا عربی ندونستن من رو که سالهاست در فرانسه زندگی می کنم بهونه ای برای فرار کردن از پاسخگویی کرده. شما فکر می کنید وکیل شدن در ایران چقدر تحصیلات لازم داره لیسانس هم کافیه. این آقا اگه راست می گه همین جملات رو به انگلیسی و فرانسه ترجمه کنه ببینم سواد نوشتن انگلیسی یا فرانسه رو داره! تو هم اگه سواد داشتی می فهمیدی منظور آخوند و وکیل چیه. درد مملکت ما بیسوادی و احساساتی شدن امثال شماهاست که به کسانی مثل من که طرفدار حقوق بشرم فحاشی می کنید چون یک وکیل فرموده با تامل به حرفهای این آخوند حقه باز و یاوه گو فکر کنید!!! باشه حتما به حرفهای وکیل آخوند دانشمند فکر کنید وگرنه نصف زندگیتون بر باده!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 10:31
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات - تهران - ایران، اینجا هر کسی می تونه خودش رو کارمند دادگستری یا سفارت معرفی کنه. من حکم کار و پروانه تو و آقای وکیل رو ندیدم و مشتری شما نیستم که نیاز به سفارش و نصایح شما داشته باشم. برای همین بهتره از شغل فرضیتون برای بستن دهن بقیه استفاده نکنید. شغل کسی بهش شخصیت نمی ده، چون اگه اینطوری بود الان احمدی نژاد باشخصیت ترین مرد ایران بود!!! در این صفحه بنده به کسانی که به هموطنان سکولار و خارج نشین توهین کرده و می کنند پاسخ دادم. از طرز نگارشت و حمله شخصی به من برای نصیحت مشخصه که خیلی تخصص داری و مطالعه هم زیاد می کنی. اما نصیحت من رو گوش کن و قبل از وکیل مدافع شدن برای دیگران و حمله به سایرین حرمت خودتو نگهدار و ببین مقصود چی بود و دعوا سر لحاف ملاست یا خیر!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 10:50
Dionysos - پارسی - فرانسه
massoudoslo - اسلو - نروژ، دوست عزیز قبلا آقای وزیر دادگستری در جایی خطاب به یک کاربر نوشته بود که اهانت و فحش دادن کار ضعفاست، امروز برای پاسخ ندادن به سوال مودبانه من در ابتدای صحبتم در مورد جمله محوریت قرار ندادن گفته های مسوولان نظام از لشکر ی که برای حمله شخصی به من بسیج شده بودند تشکر می کنه و اهانتها و فحشهایشان را تمثیلی بسیار زیبا می دونه و فکر می کنه با این روش منو از میدون به در خواهند کرد! ببینید دوست عزیز چقدر ملت ظاهر بین و بیسواد هستند، این اقا چون اسمش رو وکیل نوشته حرفش رو حتی اگه منطقی هم نباشه می پذیرند اما من و دارا و سارا چون تحصیلات و شغلمون رو ننوشتیم از نظر اینها بیسواد هستیم و حتی اگه درست هم بگیم مورد قبول افکار عمومی واقع نمی شه. اقای وکیل هر جا که به نفعش نباشه اهانت رو کار ضعفا می دونه اما جایی که تفکرش رو نمی تونه غالب کنه از فحاشان استقبال می کنه!! بدبختی ملت ایران همین احساساتی شدن و ساده باوریشونه. وگرنه فرق یک وکیل و دکتر با کارمند سفارت چیه که کسی بخواد به خاطر حرفه شغلی که معلوم نیست راست بگه به مردم سفارش و توصیه بکنه!! عجب مملکتی داریم عجب ملتی!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 12:02
Dionysos - پارسی - فرانسه
cheraghe-rah - تهران - ایران، آره چراغ!! فرانسه شهری به اسم پارسی داره که به زبون خود فرانسویها پرسان تلفظ می شه. حالا مشکل تو با پارسیهاست یا فقط کلمه پارسی ناراحتت می کنه؟! ظاهرا با عربی مشکلی نداری! من مثل شماها و وکیلتون دنبال لشکر شکست خورده امام زمان نیستم که از فحاشان به سکولارها تشکر کنم!! تو فکر می کنی همه مثل خودت پارانویا دارند؟!!! برو از وکیلت تو انگلستان دعوت نامه بگیر جایی که رهبرت در اینده پناهنده خواهد شد!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 14:17
پروشات - تهران - ایران
Dionysos. تو که میگی انگلیسی و فرانسه و فارسیت خیلی عالیه لطفا متن زیر رو به هر 3 زبان ترجمه کن ::. . کاملا مشخصه که من خیلی بیسوادم بطوری که هنوز اسم صحیح پایتخت فرانسه را به درستی نمیدانم و فکر مکینم تمامی کشورها شهرهای پارسی و پارسی زبان دارند. من بجای اینکه یک کم وقتم را واسه مطالعه بگذارم دوست دارم بیام تو این سایت و بلند بلند اعلام کنم که ایهاالناس من باسوادم و هر کس که اعتراض کند او را با رکیک ترین جملات ساکت میکنم . دوستان ازمن گله ای نداشته باشید این از عوارض بیماری شدید پارانوید هست که سالها باهاش دست به گریبانم. از همه دوستانی که به نوعی با رفتار زننده ام آزردمشان عذر خواهی میکنم !.
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 14:57
cheraghe-rah - تهران - ایران
dionysos. لابد تو ترجمه اش به فارسی مشکل داشتند تو راه حل دادی که ترجمه پرسان میشه پارسی خانم اسم ترجمه نمیشه همونی که اونها میگن همون هم تلفظ میشه. بد جوری دستت رو شد واسه همین ناراحتی . خانم دینوسوس از شهر پارسی کشور فرانسه میاد برامون از مذهب/سیاست/اقتصاد/جامعه...و شپش و کوفته قلقی سخنرانی میکنه! خداییش خودت خنده ات نمیگیره؟؟!. در ضمن خیلی داری به آقای وکیل حسودی میکنی این که اشکالی نداره درسته یک کم دیر شده ولی هزار تا راه حل هست تا بیای دیپلم بگیری ولی باید اول خودت بخوای !. واحد پول شهر پارسیتون تو فرانسه احتمالا ریال نیست؟؟
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 15:35
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
dionysos. اتفاقا واسه من هم سوال شد چون من هم سالها فرانسه بودم و اسم این شهر که میفرمایید به گوشم نخورده میشه بفرمایید کجای فرانسه دقیقا میشه؟؟
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 15:46
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات - تهران - ایران،cheraghe-rah - تهران - ایران، اینکه ترجمه شهر پرسان رو بنویسم پارسی به شما ربطی نداره. اما اینکه شما دو نفر اسم پارانوید رو با هم تکرار می کنید و شبیه هم می نویسید بعید نیست که عوارض بیماری گریبان شما رو که در واقع یک نفرهستید رو گرفته و از دو اسم کاربری استفاده می کنید. حالا چرا اینقدر برای وکیل بالا پایین می پری؟ چی به تو می رسه !! تو اگه سفارت کار می کنی همون جمله ای که نوشتی به زبون کشوری که براش کار می کنی ترجمه کن ببینم خودت راست می گی یا نه!! تو به جای خودت از من و دیگران عذر خواهی کن و دیگه به شعور خودت توهین نکن!! هنوز تازه رسیدی غوره نشده مویز شدی!!! بی ادبی و وقاحت از کامنتت هویداست بعد به بقیه درس اخلاق می دی!!! عجب از حرف حساب زورت اومده!.
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 15:57
Dionysos - پارسی - فرانسه
خدمت بیسوادها و ترولهای جمهوری اسلامی عرض می کنم که یونانیها تخت جمشید رو شهر پارسیها یا پرسپولیس می نامیدند. فرانسویها هم پرسپولیس می گویند. فرانسویها پاریس رو پاقی تلفظ می کنند نه پاریس مثل ایرانیها. شهرهای دیگری هست که یا ترجمه شدند یا تلفظ دیگری گرفتند. شهر Persan در فرانسه یعنی پارسی به زبان شیرین پارسی. من به مزدورانی که با رفتار زننده شون به اسم دیونیزوس و پارسی ایراد می گیرند عرض می کنم این اسامی جهت شناسایی مزدوران جمهوری اسلامی که نه هویت پارسی می شناسند نه فرهنگ باستانی بسیار موثر بوده و تا به حال نتیجه داده. کسانی که به اسم دیونیزوس و پارسی حمله می کنند یا بدبخت و بیسوادند یا هم ترول جمهوری اسلامی هستند. چراغ راه و پروشات بدجوری به کاهدونی زدید! زن یا مرد بودن بنده تاثیری به حال شما داره؟!! مهم واقعیت بود که بدجوری از شنیدنش داغ کردید!!!
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 17:36
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه- کامنتهای اخیرتان آغشته از غیظ و غضب و بعضا غرضی بی دلیل و بدیل است به حقیر و همانا چاشنی خشم مانع و دافع از حجب حقیقت درونتان و غلبه ضمیرتان بر زبانتان گردیده که فرمود (از کوزه همان برون تراود که در اوست) بدین شرح نه فقط شان خویش را اَجلّ بلکه دون شان قلم می دانم پاسخی فراتر و یا کلامی بیشتر گفتن با شما را که شروط بلاغ به تفسیر چه از جانب حقیر و چه سایر دوستان به صریر تقریر گردید.گرچه فرجام این یآسین خوانی بر دود و باد و به زعم آن فرموده (نرود میخ آهنین در سنگ!) انتظار ثمر ماند بی ثمر .لیک من باب ختام تقدیمتان باد چهارمین بیت از شعر آشنای ابن یمین شاعر بزرگ زبان فارسی : آن‌کس که نداند و نداند که نداند/در جهلِ مُرکب اَبَدالدّهر بماند.
‌پنجشنبه 15 دي 1390 - 23:14
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
massoudoslo - اسلو - نروژ-1- از اینکه محاسباتتان بهم ریخت ناگزیر را گریزی جز تاثّر عمیق بر شما نیست. 2- تصّوریست خبط چنانچه وهن تغییر عرائضم به (کاردستی) بر شما غالب گردد. 3- "ترکه در چفتمان !" از آن اصطلاحات غریبیست که در قاموس هیچ عطّاری مفهومی بعضا مشابه بر آن یافت نشود! و به یقین اگر مشمول سهو نگردد استحقاق ثبت به نام خودتان را داراست ! 4-واقعا مفهوم این جمله شما و اساسا ربط آن به موضوع چیست ؟! ((امیدوارم که زبان انگلیس را خیلی خوب بدانید در غیر اینصورت با این عمق ادبیات نوشتاری شما مشکل خاهید داشت انگلیسی روزمره و مهم را جوابگو باشید)) 5 -شیوه عکس العمل بر تذکر املائی به هم کیشتان معرّف و نمایه ایست از ذخیره فرهنگیتان که من خود خواندم حدیث مفصّل از این مجمل 6- تفقّد شما بر اساتید فلسفه و حقوق و اینکه آنها را مفتخر به نگاه عالمانه ! خود می کنید و گوشه چشمی به سخنانش دارید باور کنید فراغت ذمّه ما را حاصل و کفایت امر می کند. پس همان شما رهرو بوده و ما نیز از شما مستفیض! شاید ما هم نیکی پندار, تطهیر رفتار, صداقت کردار, قصار نوشتار, و بلاغت در گفتار را از شما آموختیم !
جمعه 16 دي 1390 - 02:22
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
پروشات - تهران - ایران- دوست محترم کاش این آقا یا خانم Dionysos لااقل اولین کامنت شما را می خواند ! و اگر خوانده کاش دقیق می خواند ! یا اگر دقیق خوانده کاش می فهمید ! یا اگر فهمیده کاش معترف بود و نه معترض !
جمعه 16 دي 1390 - 02:33
cheraghe-rah - تهران - ایران
dionysos. اگه به قول خودت شهری به اسم پارسه هم وجود داشته باشه که نداره فرانسویها باید پاقسه تلفظ کنن خانم بیسواد. نه پارسی!!!!!!!!!. به نظر من داری هر چی بیشتر توضیح میدی مشت خودتو بیشتر وا میکنی همه که مثل تو بیسواد و بی اطلاع نیستند . نگفتی احتمالا شما تو شهر پارسه واحد پولتون ریال نیست؟؟؟ حالا توابع کدوم شهرستان هست؟؟ نزدیک تهرانه؟؟؟.
جمعه 16 دي 1390 - 04:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، برای رفع هر گونه شائبه در باره خودتان و وکیل بودنتان نیازی به این تعداد شعبان جعفری نداشتید و خودتان هم می توانستید به جای پاسخهای سخیفانه و مغرضانه و آغشته به کین و خشم و ژاژخایی نسبت به من و سایر مخالفان جمهوری اسلامی و به جای غلیظ عربی حرف زدن، محترمانه و با زبان شیرین پارسی استدلال کنید!! اینجا سایت ایرانیهاست و عربی حرف زدن در جایی که همه فارسی حرف می زنند نه تنها بی حرمتی به مخاطبان و بینندگان فارسی زبان است بلکه نشان از عبای بلند و دم خروس و توضیح المسائل هم دارد. و اینچنین حقیقت درونتان از کلام ظاهرتان هویدا شد و از کوزه همان برون تراوید که در او بود! من آنچه شرط بلاغ بود با یاران غارتان و عبای بلندتان گفتم خواه از سخنم پند گیرید خواه ملال!!! وکیل جهل مرکب و سوره یاسین و عبای بلند، حیف از حرف منطق ما بر این روان نژند!!!
جمعه 16 دي 1390 - 07:52
Dionysos - پارسی - فرانسه
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش، شهر پرسان (پارسی) در 33 کیلومتری شمال غربی پاریسه. https://www.ville-persan.fr/
جمعه 16 دي 1390 - 08:09
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، یک بار دیگه کامنتهاتون رو بخونید و بعد اگه تونستید، بیایید درس اخلاق و تامل و تفکر به بقیه بدید. شما در مقامی نیستید که به من و سایر دوستانم درس اخلاق و ادب بدید و دلایل شیخ دانشمند رو به عنوان حرف حساب و استدلال جامعه شناسی به مخاطبان بفروشید و به شعور مخاطبانتون اهانت کنید. شما اگه وکیل مجربی بودید می تونستید برای دفاع از گفته هاتون استدلال کنید نه اینکه ضرب المثلهای فارسی و عربی حواله مخاطبتون بدید!! شما که قبلا می فرمودید اهانت و فحاشی کار ضعفاست اما امروز با چند تا شعبون جعفری و با فحاشی و اهانت فکر می کنید می تونید درس زندگی و اخلاق به من و سکولارهای سایت بدید؟ چرا؟ اصلا کی به شما گفته ما نیاز به سفارشات شما داریم؟! خودتون رو کی فرض کردید؟ امروز هر کس با مادرش قهر می کنه می یاد خودش رو سیاسی جا می زنه تا پناهندگی بگیره، من اینجا وکیل و حقوقدان ایرانی هم زیاد دیدم که عربی حرف نمی زنند و فعالیتهاشون در جهت برقراری حقوق بشره نه دفاع از یک آخوند بیسواد و تشریح قوانین قصاص!! خواهش می کنم دیگه برای من اخلاق فروشی نکنید!
جمعه 16 دي 1390 - 08:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
cheraghe-rah - تهران - ایران، شما بسیجی ها و اسلام فروشها از زنها و نقش مهم اونها در جامعه وحشت دارید برای همینه که فکر می کنی من زن هستم. فکر زن بودن من شما مزدوران بسیجی رو به قدری مشغول کرده که همه تون بسیج شدید تا دهن مثلا یک زن رو با فحش و بی ربط نوشتن ببندید، فکر اینکه من یک زن باشم شما رو بدجوری به وحشت انداخته و روز و شب ندارید.!! آره بسیجی کفن پوش من تست نژاد انجام دادم و پارسی هستم و به گذشته کشورم افتخار می کنم تا کور شود هر که پارسیها را نتواند ببیند!!!
جمعه 16 دي 1390 - 09:02
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
پروشات - تهران - ایران - و - cheraghe-rah - تهران - ایران - lol تیزی کلام طنز عمق نفوذی بیشتر و به تبع سوزشی دردناک تر دارد :-) . خوب شدکه بند ششم از قوانین سایت اجازه تایپ انگلیسی و فرانسه را به Dionysos - پارسی - نمی دهد وگرنه از باب حفظ آبرو ناچار به ترجمه متن بیشنهادی -پروشات- بود :-) و شاید هم سیه روز بود آنکه در او غش باشد. و اما افسوس که بند چهارم همین قوانین اجازه نمی دهد تا ایشان را به وبلاگ شخصی و حقوقی خودم ارجاع دهم چون آنوقت می شد از ایشان بعنوان ادیتور مقالات انگلیسی استفاده کنم :-)
جمعه 16 دي 1390 - 09:58
Dionysos - پارسی - فرانسه
اقای وکیل در تاپیکی فرموده بودند که اهانت کار ضعفاست و در صورت تکرار اهانت حق نظر از گوینده سلب خواهد شد، اما گفتند توهین به مسوولین نظام شامل این قاعده نمی شود!! در این صفحه ایشان مخاطبان و نگارندگان رو به دلیل نظرات سطحی و تامل نکردن بر مفاهیم ارزشمند و اخلاقی گفته های جناب دانشمند بی دانش در بررسی مشکلات اجتماعی ایران سرزنش کرده و با نادیده گرفتن اهانتهای مکرر جناب آخوند دانشمند به بیخدایان و باخدایان غیر شیعه، به بنده توصیه فرمودند که نتیجه گیری با محوریت قرار دادن گفته های مسوولان و آخوند دانشمند قیاس مع الفارقی ست. البته توضیح ندادند به چه علت!!! ایشان به جای استدلال و پاسخ به سوالات مطرح شده با غلیظ کردن جملات فارسی با کلمات عربی و تشویق و حمایت از اهانت مکرر کاربران غیر به بنده مشخص کردند که به اصولی که از آن دم می زدند پایبند نبوده و سفارشات اخلاقی ایشان شامل حال خود ایشان و یاران غارشان نمی شود!! البته چون از کوزه همان برون تراود که در اوست، بنده ایشان را به دنیای فقه عربی و اسلامی خودشان می سپارم و برایشان آرزوی صداقت در گفتار و نوشتار رو می کنم.
جمعه 16 دي 1390 - 11:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان، آقای وکیل معلق بنده چنین افتخاری به شما نمی دهم که ادیتور مقالات بی سر و ته فقهی شما بشوم. شما اگر سایت دارید و غشی در شما نیست می توانید مستقیما آنرا در نامه ای به باکس ایمیلم در تالار بفرستید. لطفا بیشتر از این با آبروی وکلای ایرانی بازی نکنید و مثل کودکان به کاربرانی که تا به حال یک بار مخاطب شما نبوده اند و فقط برای انحراف بحث اینجا نوشتند درد دل نکنید و خودتان را حقیر نکنید. من بخاطر نمی آورم جایی گفته باشم مترجم زبان فرانسه و انگلیسی هستم و یا برای کسی ترجمه می کنم. خواندن فرانسه و انگلیسی برای من کاری ندارد چون مثل شما در حوزه علمیه قم مدرک وکالت عربی نگرفتم!! حقیر و فرومایه بودن کامنتهای شما و دوستانتان خود گواهی بر سوزش دردناک و آلام روحی شماست. اگر جهل و غرورتان اجازه نمی دهد از من و دوستانم عذرخواهی کنید، پس لاف نزنید!
جمعه 16 دي 1390 - 15:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
آقای وکیل معلق و پروشات کارمند سفارت خارجه در ایران : ادعای کار کردن در سفارت خارجی و نوشتن اقرار نامه ای جهت عذر خواهی از زبان یک مخالف جمهوری اسلامی، شاید عدم توانایی، شکست در دیالوگ و سوزش شما را تسکین بدهد. اما نه تنها نشان از روان نژندی و روان پریشی شما گوینده و تایید کننده آن دارد، بلکه نشان از دروغپردازی و خرید شخصیت توسط تیتر و عناوین هم هست!!! امیدوارم که شما و یاران غارتان شفا پیدا کنید و ملت ایران را موکل و مشتری خود و مانند خود نا آگاه ندانید !!! به فرض راستگویی شما وکیل یا کارمند سفارت هیچ امتیازی و شخصیتی به شما نمی دهد! همین که شیخ دانشمند مقبول شما افتاده نشان شخصیت عمیق و والای شماست پس خوشبخت باشید و ایشان را سرمشق زندگی قرار دهید! سیه روزی از آن ما، دادگاههای ایران و دلارهای غرب مال شما!!
جمعه 16 دي 1390 - 15:21
پروشات - تهران - ایران
اقای وکیل با شما موافقم . انگلیسی و فرانسه پیشکشش شما اگر کاری میتوانید برای این بینوا انجام دهید تشویقش کنید که هر چه زودتر خودش را به یک روانشناس نشان دهد این بیماری خود شیفتگی دارد بد جوری از پا درش میاورد. من میترسم این بدبخت جانش را در این سایت ها از دست بدهد از بس که مجبور است صبح تا شب خودش را ثابت کند. جالب اینجاست پشتکار عجیبی در ضایع کردن خودش دارد. شما به دل نگیرید این بیماری مداوا و مدارا میطلبد. راستی DIONYSOS. شما خودت چه اهمیتی داری که مردو زن بودنت اهمیت داشته باشد. آدم بی هویتی که حتی کشور محل سکونتش را دروغ عنوان میکند معلومه که آخر کمبوده. فقط برات متاسف شدم
جمعه 16 دي 1390 - 16:09
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
Dionysos. قصد مچ گیری شما را ندارم ولی من مطمن هستم همچین شهری در فرانسه نیست و این لینک هم که گذاشتید این موضوع را تایید میکنید. شما حتما در اسم شهر اشتباه میکنید.
جمعه 16 دي 1390 - 16:14
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه - آخرین کامنت من به شما فقط 5 خط بود برای آن 5 خط کامت آخر , 36 خط پاسخ مستقیم به من نوشتی! ( که البته تشخیص ارزش آن 5 خط و این 36 خط , باد بر عهده دیگران ) بماند که بیشتر از 27 بار دقیقا یا تلویحا عین کلمات, اصطلاحات و ضرب المثلهای من را بکار گرفتی ! واقعا نمی دانم اسم این رفتار چیست؟! لیکن یقیین دارم صاحبان علوم تجربی راهی برای معالجه سراغ دارند!
جمعه 16 دي 1390 - 23:29
Dionysos - پارسی - فرانسه
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش، سایبری عزیز امر دیگه ای نبود؟! دلیل بازگشت شما به کازابلانکا بیسوادی شما در زبان فرانسه بوده! و گرنه اگه سواد داشتید می دیدید که در خود لینک کلمه شهر و پرسان نوشته شده. شفای عاجل برای شما و سایبریهای دیگه آرزومندم!
شنبه 17 دي 1390 - 06:06
massoudoslo - اسلو - نروژ
وکیل معلق دادگستری .لندن . ترکه در چفت غربی است !!؟ نمیدانستم مادر بزرگم و ایل تبارم غربی بوده و به زبان غربی ها با من حرف میزده اند :) ترکه یعنی شاخه نازک و تازه که از درخت چیده شده و چفت هم به پشت زانو میگویند! عزیز جان در قوطی های عطاری شما چیزی پیدا نمیشود :) البته عجیب نیست که ما همه قوم ها و طایفه های ایرانی را نشناسیم و به فرهنگ و زبان آنها آشنا نباشیم خصوصا شما که همه وقتتان را مشغول فارسی یاد گرفتن بوده اید! در ضمن گیریم که این ۲ کلمه را غربی حدس زدید یعنی کل غرب در یک قوطی عطاری شما جا نمیشد که آنطوری ادای شیخ اجل را در آوردید و شرقی و غربی اش کردید و یا با کمی فکر کردن بدانستید که این کلمات خودمانی هستند!!؟ شما هم ظاهرا با غرب مشکل دارید! دوست عزیز به همان معرفی قوانین قضایی اسلامی ادامه دهید چون احتمالا برای دوستان اینجا مفید باشن و قشنگ!هموطن حکیم خودم به نظر من فارسی را ملا عمری مینویسید و دلتان به نشان دادن کاردستی هایتان خوش است. وقت آرام و راحتی داشته باشید
شنبه 17 دي 1390 - 07:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
1ـ وکیل جان شما هنوز از ملا لغتی بودن و کیلویی حساب کردن گفتگوها و چرتکه انداختن در تبادل افکار دست بر نداشتید؟ شما برای هر بار ملاقات با موکلهایتان هم غلط املایی ازشان می گرفتید و ارزش کلام رو بر کوتاهی و بلندی و وزن آن می سنجیدید؟ برای رضایت گرفتن از موکل وکیل رقیبتان و به جای استدلال و پاسخ منطقی، چند تا شعبان جعفری و معلوم الحال رو تشویق به سنگ اندازی در مجادله می کردید؟ شاید اگر با متخصصان روانشناسی مشورت می کردید معلق نمی شدید! 2ـ موضوع مورد سوال بنده این بود که چه راهکارهای علمی در سخنرانی شیخ دانشمند در باب جامعه شناسی و مشکل اعتیاد پیدا کردید که از من خواستید با نتیجه گیری از محوریت قرار دادن کلام شیخ و مسوولان نظام قیاس مع الفارق نکنم؟! 3ـ بنده منتظر لینک وبلاگ شخصی تان در باکس ایمیلم هستم.
شنبه 17 دي 1390 - 11:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
پروشات - تهران - ایران، عجب سفارتییه جایی که توش کار می کنی!!! کارمندای سفارت فرصت سر خاروندن ندارند بعد تو اجازه داری که در تمام ساعات روز و از محل کارت بیای روی سایت ایرانیان یوکی و به مخالفان جمهوری اسلامی بپری؟!! با چند اسم کاربری همون جملات رو تغییر می دی و مدام تکرار می کنی. بسیجی فدایی رهبر! عقده ای شما هستید که از حسادت چشم دیدن خارج نشینها و باسوادهای سایت رو ندارید با این ادبیات و سواد زیر صفرتون راهی جز استخدام در بسیج سایبری ندارید.
شنبه 17 دي 1390 - 11:50
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش
dionysos. من منظورتون رو از سایبری نمیدونم . دلیل من زندگی من در موروکو به این خاطر هست که پدر من یک تاجر موروکویی بسیار بزرگ هست و مادرم ایرانی. من فرانسه و عربی رو بهتر از فارسی میدونم . کشور فرانسه رو هم کاملا میشناسم چون بیشتر عمرم را اونجا بودم این لینکی هم که شما نوشتید درست نیست و بودن کلمه پرسان چیزی رو ثابت نمیکنه. همیشه میدونستم بعضی از شما ایرونی ها موجوداتی خودخواه هستند که از دهانتان بیشتر از مغزتان کار میکشید. ( شما دقیقا جزو این بعضی ها هستید) . از نظر من دانستن زبان فرانسه و زندگی کردن در کشور فرانسه افتخار به حساب نمی آید ولی از نظر شما مثل اینکه موضوع خیلی برایتان درد آور شده
شنبه 17 دي 1390 - 12:47
پروشات - تهران - ایران
dionysos. خوشحالم که دستت واسه همه رو شد ! دست شما هم درد نکند حنا خانم
شنبه 17 دي 1390 - 12:51
Dionysos - پارسی - فرانسه
حنا-دخت عرب - کازابلانکا - مراکش، بسیجی سایبری آرزو بر جوانان عیب نیست! دروغگوی بیسواد بسیجی اگه تو سواد داشتی سمت چپ صفحه شهر پرسان یا پارسی نوشته شده زندگی در پرسان و شهرداری!!! روی ویکی پدیا هم در باره شهر پرسان نوشته!! آره مرگ خودت من باور کردم که موروکویی هستی! حالا فرانسویها به مراکشی چی می گن؟! موروکویی؟! از همین کلمه معلومه که سالهای زیادی آرزو داشتی از عربستان به فرانسه منتقلت کنند! برو با خواهر بسیجی دیگه ت پروشات کشکتونو بسایبد!.
شنبه 17 دي 1390 - 14:22
پروشات - تهران - ایران
Dionysos. ما از نظر شما طایفه الافین که صبح الطلوع تا غروب آفتاب پشت در سفارت منتظر میمونید وقت نداریم. والا اتقاقا واسه خودمون خیلی وقت داریم. در ضمن امروز شنبه هست و ما تعطیلیم . هر چند که این چیزها به سواد شما قد نمیده. تو از اون دسته متقاضیان ویزا هستنی که جمعه و شنبه هم به در سفارت دخیل بستی واسه هر ویزایی و هر کشوری. حالا نگفتی ویزای پارسی رو از کدوم سفارت گرفتی؟؟ جمهوری اسلامی فرانسه؟؟؟. شما جماعت دربدر ویزا رو خوب میشناسم تو یکی که از بس رجکت شدی روانت هم مریض شده.
شنبه 17 دي 1390 - 14:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.