با این میخ ها، مسیح را به صلیب کشیدند

بقایای میخ هایی که عیسی مسیح را با آن ها به صلیب کشیدند در غاری در بیت المقدس کشف شد.

به گزارش قاصد به نقل از پانا، یک کارگردان کانادایی به نام شیما جاکوبوویچی (Simcha Jacobovici) چندی پیش در کاوش‌های خود در بیت المقدس در غاری که خود پیدا کرد بقایای صلیب و میخی‌هایی را یافت که به ادعای خودش صد در صد مطمئن است با این میخ‌ها، مسیح را مصلوب کرده اند.
 

وی این ادعا را در کنفرانس خبری که به همین مناسبت در بیت المقدس برگزار شد مطرح کرد.
 

همچنین در این کنفرانس وی مدارکی را نشان داد که از لحاظ علمی‌ و تاریخی صحت ادعای وی تایید می‌شد.
 
هنوز واتیکان به ابرازات وی واکنشی نشان نداده است.

+103
رأی دهید
-136

greentree - تهران - ایران
مسیح از اون جهت خوب بود و هست که جشن‌های مسیحیان واقعا قشنگه و آئین‌های خوبی‌ هم دارند و برای تبلیغ دین از زور هم استفاده نکرده مثل اوباش‌های عرب موسلمون
دوشنبه 28 آذر 1390 - 16:26
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
جریانی از سمت اسرائیلی ها و اوآنجلیستها در کاره که سعی میکنند که مسیح(ع) را به دروغ مصلوب و قربانی بزرگ تاریخ نشان دهند.چرا در سریالها و فیلم ها (لایت،کد داوینچیی و...)و مستند هایشان سعی دارند که آن قربانی بزرگ وعده داده شده در تاریخ را از ذریه اسحاق نشان دهند نه از اسماعیل و بگویند که آن منجیه آخر از ذریه اسحاق هست وگروهی مخفی از فرزندان مسیح حفاظت میکنند در این راستا هم جیمز کامرون کابالایی هم میاد مستند مقبره گمشده مسیح رو میسازد تا با قائل شدن زن و فرزند برای مسیح بگویند که آن منجی آخر از این ذریه است و آن قربانی بزرگ که تشنه شهید شد مسیح بود همانطور که در فیلم مصائب مسیح مل گیبسون القائ کردند.
دوشنبه 28 آذر 1390 - 16:26
avesta_afshin - تهران - ایران
کارگردان یا باستانشناس . کارگردانی که به دنبال آثار باستانی می گرده آفرین به تو
دوشنبه 28 آذر 1390 - 16:38
samuk66 - لندن - لندن
از کجا معلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:23
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
خب این هم بهانه جدیدی برای مسیحی‌ها برای ایمان بیشتر. از فردا تو آب میاندازند و آب می‌شه مقدّس برای سر کشیدن.
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:25
dannni - سوئد - استكهلم
حالا از کجا بدونیم این همون میخ هست
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:27
Baran.29 - منچستر - انگلستان
مشتاقم ببینم تائید میشه یا نه.......
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:34
sina mina - سنندج - ایران
حتما ازاون زمان عکسی چیزی داره که اینقد با اطمینان میگه اینا همون میخهاست!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟. عجب ادعائی
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:46
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
نگهشون دارید بدرد میخورند.
دوشنبه 28 آذر 1390 - 17:49
sobhanjan - ابوظبی - امارات
حالا دیگه آویزون میخ زنگ زده شدند اونم بعد 2000سال این میخا تو مغز آدم عاقل فرو نمیرود
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:12
tariverdi - سواد کوه - ایران
مسیح فقط از دین و فرهنگ زردشتی و امپراتوری روم کپی کرد! این خالی‌ بندیهای معجزه و این حرفا همه برا پول دراوردن واتیکانه! جشن ساله نوعی زمستونیم مالی ایرانیایه زردشتی بوده! البته ما الان عرب هستیم و به ما ربطی‌ نداره!
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:14
گوش آزاد - تهران - ایران
باورِ این موضوع برای من کمی مشکله .
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:26
khosh bavar - يزد - ايران
ایکاش یکی‌ از امامان ما هم آب را تبدیل به شراب میکرد !
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:02
birmingham - شیراز - ایران
بعد از دو هزار سال لابد توقع دارن که باور کنیم که این میخ‌ها همان میخ‌ها هستند .امان از دست این مذهب. حالا که این جور شد من هم لنگی جوراب امام زمان رو تو چاهه جمکران پیدا کردم
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:38
marka - گرگان - ایران
greentree من نمیدونم ادمایی مثل جنابعالی تا یه خبر یا یه مقاله راجب دین و یه موضوعی که اصلا ربطی به دین و مدهب نداره الکی وصلش میکنین به دین و ایین این خبر کجاش اسلامو کوبیده و مسیحیتو برده بالا که جنابعالی مسیحیتو بالاتر از دین کامل اسلام میدونید به هرحال هم عیسی مسیح پیامبر خداوند بود هم محمد ص حالا هی امثال تو جار بزنین و بدون فکر و منطق لاف دینداری کنین به همهون عیسی مسیح قسم شماها نه مسیحی واقعی هستین نه چیزی از دیگر ادیان میدونید بجای اسلام ستیزی کمی واقع بین باش دوست عزیز
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:43
afshin71741 - تهران - ایران
یکی نیست به این کاتولیک ها بگه که بابا حضرت مسیح کشته نشد. دیگه از قرآن محکم تر کتابی نداریم. (فشار غرب پرستها بالا نره باز)
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:48
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
محمد میگه هر کس که اسلام را نپذیرفت باید گردن زده بشه یا باج بده ولی عیسی میگه هر کس به بشارت شما گوش نداد او را رها کنید و وقت خود را برای او حدر ندهید.
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:09
morteza-bikhial refigh - گرگان - ایران
ولی تو قرآن نوشته: " آنها مسیح را به صلیب نکشیدند و دارش نزدند بلکه بر آنها مشتبه شد و خدا او را بسوی خود بالا برد" این عین ترجمه آیه ش هستش...
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:17
rezafox - دبی - امارات
عیسی پیامبر بود هم مسلمانها قبول دارند و هم مسیحی ها و اصلا به صلیب کشیده نشد این دروغی است از حانب کلیسا//پیامبر بود و به صلیب هم کشیده شد؟مثل همون امام زمونی میمونه که میگن اینقدر قدرت داره نمیدونم با یه ضربه شمشیر چقدر ادم میکشه اما از ترس 1400 ساله که رفته توی سرداب قایم شده//یا علی که با یه دست در خیبر رو میکند که نمیدونم چه قدر وزنش بود اون وقت دیگران می آیند و طناب به گردنش میاندازند و ازش بیعت میگیرند//این تاریخها همه نحریف شده اند از تاریخ یهود و مسیحیت گرفته تا کل تاریخ ایران و شاهان ایرانی و کوروش و.. همه دروغ و تحریفند
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:18
bizet - لندن - انگلستان
greentree - تهران - ایران. دوست هموطن، مطالعهٔ تاریخ رو به شما موکدا توصیه می‌کنم. مسیحیت در برخورد وحشیانه با انسانها روی اسلام رو سفید کرده. اصلا کی‌ گفته اگه چیزی بده باید براش یه جایگزین پیدا کرد? اگه اسلام بده بذارش کنار دیگه، چرا دنبال چیزی میگردین که جاشو پر کنه؟. شاد باشید
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:34
petros5 - لوس آنجلس - آمریکا
حضرت عیسی مسیح هیچوقت به صلیب کشیده نشده بلکه ...
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:59
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
این هم از شواهد تاریخی‌ ، که علم آنرا ثابت می‌کند تا دروغگویانی که می‌گفتند مسیح مصلوب نشده و زنده با آسمان رفته و نیز آنهایی که می‌گویند او را دار زده اند نه مصلوب، رسوا شوند! البته مسیح طبقه کتاب انجیل و شواهد تاریخ، در روز سوم از مردگان قیام کرد، تا پیروزی بر مرگ را نشان دهد، و تا هر که به او ایمان آورد هلاک نگردد، بلکه حیاط جاودانی بیابد (انجیل یوحنا ) و بخاطر همین است که مسیحیان هیچ مناسبت عزاداری ندارند، حتا شب تصلیب مسیح، که پنج شنبهٔ قبل از عید پاک است، عزاداری نیست بلکه آماده شدن برای جشن پیروزی انسان از گناه و بردگی و خرافات و اندوه و به خصوص ، مرگ ، است!جلال بر نامِ ‌عیسی مسیح!
دوشنبه 28 آذر 1390 - 19:46
raisjomhur - مشهد - ايران
دین افیون توده هاست مسیح و اسلام و یهود و.. سر ته یک کرباسند والسلام
دوشنبه 28 آذر 1390 - 20:09
paltalk - تهران - ایران
شجاع الدین شفا در کتاب تولدی دیگر اصلاً وجود موسی و عیسی رو به چالش کشیده چون هیچ چیزی که از نظر تاریخی وجود این دو شخص رو اثبات کنه و همچنین هیچ مزاری وجود نداره. ادعای وجود عیسی و موسی فقط در کتابهای مقدس یهودیان و مسیحیان مطرح شده!
دوشنبه 28 آذر 1390 - 20:31
toopchiyan1986 - لندن - انگلستان
من موقعی قبول می‌کنم که خود مسیح ظهور کنه و تائید کنه
دوشنبه 28 آذر 1390 - 20:55
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اصلا گیریم که صد در صد ثابت شود که این میخها همان میخهائی هستند که عیسی را با آنها مصلوب کردند، خب بعدش چی؟
دوشنبه 28 آذر 1390 - 21:15
varesh-swed - مالمو - سوید
واقعا خنده‌داره!شماها چی‌ از مسیح میدونید که به خودتون اجازه میدین اظهار نظر کنید؟یا از محمد؟شما نشستین تو خونهاتون پاتون پشت پا هر متن میخونید درجا میشید علامهٔ دهر و کامنت میذارید،این از اخلاق زشته ایرانیهاست،یکم واقع بین بودن بد نیست،الانم مطمئنم چند نفرتون شروع می‌کنید به بی‌ احترامی کردن به من،ولی‌ شخصیت او شخصو میرسونه همینو بس
دوشنبه 28 آذر 1390 - 23:02
varesh-swed - مالمو - سوید
امید پرجلال لس‌انجلس - آمریکا. برکت مسیح بر شما با د،
دوشنبه 28 آذر 1390 - 23:16
azardokht - دورتموند - آلمان
اینکه چیزی نیست، آیات عظام در قم همین دیروز "بند کفش " امام زمان را کنار چاه جمکران پیدا کردند. تازه اون "میخها" تقلبیه . اصلش پیش "جنتیه" . میخ چی ،کشک چی؟ (والا با این نوناشون).
دوشنبه 28 آذر 1390 - 23:57
noshafarin - اکلند - نیوزلند
باورم نمیشه هموطنان من اینقدر ضد دین شده اند که برای نشان دادن نظرشان همه پیامبران و کتب آسمانی را با الفاظی زشت به باد انتفاد میکیرند. دوستان اگر قرار است شما هیج وقت با مذهب و پیامبران آشتی نکیند به خودتان مربوط است ولی حد اقل به اعتقادات دوستان دیگر احترام بگزارید و اجازه ندهید اینقدر بوی توهین از نوشته هایتان بعضی ها رو دلگیر کند. محمد (ص) و عیسی (ع) پیامبراین بر حق میلیاردها انسان از گذشته و امروز و آینده هستند ...یادتون نره !
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:16
AntiIslam - اسلو - نروژ
paltalk- تهران - ایران. گلم میدونی چرا؟ به این علت که مرده پرستی نشه، و دوم مسیح زنده است و کسی که زنده است نیازی به قبر نداره. این دو ساده ترین جواب است برای سوال شما.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:46
iran zamin - لندن - انگلستان
عیسی مسیح به صلیب کشیده شد بر دستانش میخ کوبیده شد ،بر صلیب جان داد و بعد از سه روز از مردگان بر خواست و زنده شد.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 01:11
Islam zoda - تورنتو - کانادا
فلسفه مسیحیت هزاران بار شرف داره به این دین اجنه و حوری پری صیغه کردنها و تقیه کردنها و برده فروشی‌ها و هزاران مورد شیطانی دیگه.. بابا یک بار هم که شده قران رو به فارسی بخونید تا بفهمید واقعا چی‌ داره میگه! لول..
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:31
noshafarin - اکلند - نیوزلند
. AAbieh-AAbi . نمیدونم اصلا چرا دارم جواب شما را میدم ولی خوب بهتر است قبل از این که به بزرگترین و والاترین بشر روی کره زمین اهانت کنید و پیامبران را به قیاس خودتان اندازه گیری کنید حداقل برای یک بار هم که شده قران و انجیل رو بخونید نه برای اینکه ایمان بیاورید ... برای اینکه یک روزی یک همچین جایی تراوشات ذهن خودتات را به شریق ترین مخلوق خداوند نسبت دهید. ا
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:29
ktkntiuk - مونيخ - المان
من واقعاً نمیدونم چرا بعضی‌‌ها الکی‌ تعصب نشون میدند در حالی‌ که اصلا نه سر‌ پیاز هستند و نه ته پیاز.نه پایبند مسیحیت هستند نه پایبند اسلام. همینجوری کشککی یک چیز‌هایی‌ شنیدند و جالب اینجاست که حرف بحث کردن که می‌شه همیشه یک پای ثابت بحث هستند.کسی‌ که ادعا میکنه که دین مبین اسلام کاملترین دینه، همچین تعریف و تمجید می‌کنه که انگاری خودش بانی‌ این دینه!! به هر حال هر چی‌ که هست خود مسلمان‌ها به حضور مسیح اعتراف میکنند اما تا ۴۰ سالگی محمد کسی‌ چیزی نمیدونه. کتاب ۲۳ سال بعثت رو پیدا کنید بخونید، پشیمون نمیشید.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 01:40
yekarbar - تبریز - ایران
اتفاقا منم دو تا از اون میخ ها دارم که موقع خاکبرداری پیداشون کردم - شاهد هم دارم!!!
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 03:49
hamtarane - سیدنی - استرالیا
این آقا هم یمخواد با این "میخ ها" ملت را "میخ" کنه..شنیده که بازار این جور چیزها داغه و میخواد برای خودش دکان باز کنه..متاسفانه این جور کارها و رفتارهای علمای ادیان، مثل کشیش ها و آخوندها و خاخام ها، باعث شده که مردم نسبت به اصل ادیان الهی هم دچار شک و بدبینی بشوند در حالیکه اساس ادیان الهی یک هست و همه اونها برای سعادت بشر آمده، کاری ندارم که آیا واقعا خدایی وجود داره و آیا واقعا ادیان از طرف خدا آمده ولی هیچکس نمیتونه منکر بشه که اگر مردم به احکام الهی (هر کدام در دوره خاص خودش) عمل می کردند، سعادت بهتری براشون به ارمغان می آور ولی متاسفانه علما، دین را ایزاری کردند برای منافع مادی و لذت های زوردگذر خودشون
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 04:32
farhad_swiss_zurich - زوريخ - سوئيس
دانلود کتاب تولدی دیگر - نوشته زنده یاد دکتر شجاع الدین شفا / https://www.iranianuk.com/article.php5?id=48934
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 06:26
sama128 - شیراز - ایران
مسیح پاکترین و بزرگترین و ارجمندترین پیامبر خدا بلکه فرزند خدا بوده هست و خواهد بود او همیشه زنده است تا ابدالاباد . مسیح کسی را نکشت بلکه مرده را زنده کرد مسیح 40 زن نگرفت بلکه اصلا با زن هم بستر نشد او پاک بود خداوند عشق خداوند محبت خداوند هستی ایمان به مسیح ایمان به حقیقت ایمان به جاودانگی است ایمان به مسیح پرستش خود خود خداست ایمان به او را ارج بگذارید و ورودش را به قلبتان با تمام وجود محیا کنید .
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 04:47
miss dorna - دبی - امارات متحده عربی
rezafox - دبی - امارات. کاملا موافقم با شما
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 05:54
morgan123 - واشینگتن - امریکا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا - هـــله لویــا! اینها که گفتی برای شیره مالیدن بر سر افراد ساده اندیش است و صد البته خالی کردن جیب آنها . برید کار کنید و سهم خداوند را بدید به ما لابد شماره حساب خداوندو دارن!. من انجیل را بفارسی و انگلیسی چندین بار خوندم و موندم که این کتاب کهنه و بی سر و ته چه جیزی توش داره!.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 06:50
سماع - پونا - هندوستان
حضور عیسی مسیح در میان آدمها نهایت عشق خداوند و مهر او به انسان است . تولد عیسی از مادر انسانی در نماد انسانی و در لباس انسانی به این معنا بود که خداوند آنقدر عاشق انسان بود که به بخاطر این عزیز کرده درگاهش در لباس انسان بر روی زمین آمد و برای او و به مهر مصلوب شد. در آخرین لحظات بر صلیب روبه آسمان فریاد زد : ای پدر ببخش چون نمی دانند چه می کنند . چه خوب بود بجای جنجال بر حرف من یا حرف تو اعتقاد من یا اعتقاد تو می بخشیدیم . می بخشیدیم بی انتظار و بی خشونت .
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 07:01
پدرام-اهواز - اهواز - ایران
شرمنده اینجور میگم اما بعضیا ه رو از ب تشخیص نمیدن و دارن از جای دیگه میسوزن زود همه چیز رو میریزن به دین طرف میخ پیدا میکنه اسم دین میاد وسط واقعا اگر مسلمونی که کارت با کرام و کاتبین هست اگر مسیحی یا هر دینی دیگه ی هستی تا اونجایی که من هم کتاب و فایل صوتیشو خوندم چیزی در مورد تمسخر و زیرسوال بردن ادیان نداشت به نظر من آدم بی دین بهتر از دیندار کافر هست و عذابش هم کمتر چون سوال جواب نداره اما کسی که یه دین داره بد رقم اگر قیامتی وجود داشته باشه باید جواب پس بده قابل توجه دین ستیزا
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 06:38
پریستوک - تهران - ایران
مسیحیت از مهر پردستی ( میتراییسم ) که آیین زرتشت ادامه آن است کپی برداری شده و کشیش گره گوری متقلب به خاطر این که لاپوشانی کند گاهشمارها را دسیتکاری کرد که روز تولد مسیح = میشی = میترا که شب چله است 4 روز جابه جا شود و خواستگاه آن که غلبه روشنی بر تاریکی در شب چله است از یادها فراموش و مسح دروغین با مسیح راستین + میترا جا به جا شود. چنان که در شاهنامه در وصف حال مسیح دروغین که به چلیپا کشیده شد نوشته شده : مسیح فریبنده خود کشته شد چو از دین یزدان سرش گشته شد- مسیح واقعی میترا است که پس از برخورد تیغه شمیشرش ( آفتاب ) به گاو ( زمین ) سوار بر خورشید به آسمان رفت.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 08:47
mona-canada - تهران - ایران
noshafarin-نیوزلند-من کاملا با شما موافق هستم
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 09:09
golly47 - فرانکفورت - المان
marka گرگان ایران اینجا سایت ایرانیان است نه ... آنها ۱۴۰۰ سال پیش با جنگ کردن وارد ایران شده اند بنام اسلام یه پجاه سال دیگه طول میکیشه تا همه چی‌ درست بشه
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 09:54
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
خوب وقتی‌ که شمشیر (زلفقار) علی‌ آقا هنوز هست، چرا میخ پیدا نشه؟ حالم از هرچه دین به هم میخوره.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 10:55
erfan-iran - تهران - ایران
مسیح پسر مریم - تهران - ایران ..rezafox - دبی - امارات : وقتی در مورد چیزی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید مطمئن باشید ما می دانیم که شما لال نیستید . در ضمن بهتره در مورد .... پیامبر خودت اظهار نظر کنی !!.. AntiIslam - اسلو - نروژ : چقدر قشنگ نوشتی : مسیح زنده است و کسی که زنده است نیازی به قبر نداره . البته برای افراد مرده پرست و گور پرست این جمله زیبا و پر معنی اثری نداره ... سماع - پونا - هندوستان : خدواند به شما برکت بده ...
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 11:07
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
مسیح اصلا وجود خارجی نداره. چـــرا شب تولد مسیح نزدیک شب یلدا میباشد. چــــرا مصلوب شدن و عروج مسیح با نوروز خودمان تقریبا همزمان است.چـــــــــرا داستان مسیح با داستان میترا و چند خدای آسیایی همخوانی دارد؟! چرا کتاب تولدی دیگر نوشته شادروان شجاع الدین شفا را نمی خوانید؟ چرا اندیشه نمی کنید دوستان من؟! اندیشه مسیح اندیشه بسیار زیبا و انسانی ای است حتی اگر خود مسیح وجود خارجی نداشته باشد روح مسیح واقعا ستودنی است.این را هم برای این گفتم که برای دوستان مسیحی سوء تفاهم نشه.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 14:28
bastan - ساری - ایران
noshafrin.سلام بسیار درست تربیت شدید.بسیار درست نوشتید.بسیار تشکر می‌کنم.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 15:57
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
noshafarin-اکلند-نروژ عزیز شریف ترین مرد جهان به گفته ی شما, در سن 57 سالگی با دختر 6 ساله عقد کرد و در 9 سالگی عایشه, اون رو به منزلش برد و با او همبستر شد به بهانه پا بر جایی اسلام که اگر هوس نبود میتونست بعد از عقد با او همبستر نشه.در ضمن من توهین نمیکنم فقط حقایق تلخ و زیادی رو میدونم.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 17:42
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
اینا که میخای تابلوی من بود که تو خونهٔ‌ قبلیم جا گذاشتم.. دست این کارگردانه چیکار می‌کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 21:02
azardokht - دورتموند - آلمان
فراز _ نروژ _تونسبرگ_نروژ. درود بر شمـــا . بیشتر مشکلات بشر از جهل و ناآگاهیست.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 21:13
miminana - لندن - انگلستان
دین جز کشتار و نفرت و تفرقه بین افراد بشر چیزی نداشته و این چیزی که تحت عنوان اخلاق مسیحی‌ عنوان می‌شه قانون مداری و سلامت روان افراد در جوامع غربیه که مختص کشورهای مسیحی‌ نیست و در کشورهای لاییک هم دیده می‌شه
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 23:03
massoudoslo - اسلو - نروژ
حالا دست کم چنتا میخ الکی پیدا کردند که در مسیح بوده ولی امام زمان چی !!؟ هیچ دخول و خروجی از ایشان مشاهده نشده ! نه خیر اقا من به مسیح رای میدم البته اگه رای منو ندزدند ;)
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 23:22
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
morgan123 مرگن ۱۲۳ از واشنگتن آمریکا!! شما در دفتر حفظ منافع جمهوری اسلامی کار نمیکنید!؟ اولا که از کیجا میدانید که من کار نمیکنم!! شما در مورد من به گناهه قضاوت آلوده شدید! که هم از لحاظه دینی و هم اجتماعی یک بیماری است! حتما به پزشک مراجعه کنید! دفاع از کتاب انجیل، کار من نیست! مدافع انجیل ‌عیسی مسیح است که دعا می‌کنم با محبتش شما را ملاقات کرده، از بنده گونه و مرگ جاودانی نجات بخشد و شما دوست عزیز نیز زندگی‌ و شادی جویدن بیابید! فیض مسیح با همهٔ دوستان ایرانیان یو کی‌ باشد! امین!
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 22:42
albertjilbert - گلندل - آمریکا
دوستان عزیز! مسیح واقعا بر روی صلیب جان سپرد ،ولی‌ هیچ میدانید چرا؟ او بخاطر گناهان بشر جان خود را فدا کرد .کتاب مقدس می‌‌فرماید که تمام بشریت بواسطه گناه اجداد ما (آدم و حوّا )،با خدا به عنوان دشمن محسوب می‌‌گردند .مسیح به عنوان صلح دهنده خدا با انسان بر روی صلیب ،کفاره گناهان ما شد و این تنها راه (خوب توجه کنید)،تنها راه نجات می‌باشد .من حاضرم اگر راهنمایی‌ بیشتری خواستید کمک کنم.
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 23:45
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
afshin71741 - تهران - ایران. واقعا مهمل تر از.... کتابی در این جهان نوشته نشده! این دروغنامه های آسمانی تنها برای فریب و سرکیسه کردن مشتی هالوی بی عقل ساخته شده که این داستانهای تخیلی و افسانه ها و غیب شدنها و ظاهر شدنها را باور میکنند. چرا یکی از این شیادان (....من درآوردی) در عصر حاضر پیدا نمیشود که همه دنیا به ریششان بخندند و بعنوان بیمار روانی در آسایشگاه بستریشان کنند؟! کی شماها میخواهید عقل پیدا کنید؟!
‌سه شنبه 29 آذر 1390 - 23:30
noshafarin - اکلند - نیوزلند
Abbiye-. اولا اون دختر 6 سالش نبوده و به سن بلوغ رسیده بوده ... دختر بالغ عرب آن زمان از نظر توانایی با یک زن 25 ساله این دوره برابری میکرده ...در ثانی حکم آن زمان مربوط به آن زمان است اگر اینطور بود که به ولی فقیه احتیاجی نبود. ثالثا" اگر مطالعه صفحات هم بستر شدن پیامبر با عروس جوانش برای شما جزو حقایق تلخ محسو ب میشه خو ب سری هم به صفحات مربوط به جنگهای آن حضرت بزنید شاید ذایقه تان یک کم شیرین شود ... بد نیست یک کم ذایقه تون رو تلخ تر کنم با این واقعیت که تعدادی بیشماری از زنان در آرزوی ازدواج با آن حضرت بودند که این سعادت نصیبشان نشد.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 01:19
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
albertjilbert - گلندل - آمریکا دوست عزیز مسیح (ع)به صلیب کشیده نشد.این تحریف یهودیهاست در تاریخ.ما نیز مسیح رو درست داریم و پیامبر بزرگ الهی میدانیم و هر مسلمانی که به مسیح (ع) ایمان نداشته باشد مسلمان نیست.بر طبق آیات قرآن یهودا خائن به مسیح به اراده خدا به جای مسیح اشتباه گرفته شد و به صلیب رفت.من یه سوالی دارم برای کسانی که میگن نه اینطور نیست،پس چرا بعد از مصلوب شدن مسیح به قول شما چرا دیگر هیچ اثری و ردی از یهودا در تاریخ دیده نشد!؟ چرا هیچ کسی بعد از ماجرای مصلوب شدن یهودا رو ندیده!؟ در آخر یه آیه ازمکاشفات یوهنا که اشاره به اهل بیت و امام زمان (ع)میکند را می آورم : **زنی که خورشید را در بر دارد و ماه در زیر پاهایش است و تاجی از 12 ستاره بر سر دارد،پسری بزاید که به عصای آهنین جهان را حکم رانی کند** خوب به را حتی میشه تشخیص داد که آن 12 نفر 12 امام هستند و آن زن فاطمه زهرا ست و خورشید پیامبر و ماه همسر پیامبر خدیجه هستند. دوست عزیز این آیه را دیده ای !
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 05:53
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا *فقط بهت میگم که از یکتا پرستان و خدا باوران و بخصوص مسلمانان عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 07:29
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
erfan-iran - تهران - ایران خوب ما حداقل سواد و شعور شما رو اینجا دیدیم...بین پیامبران الهی فرق میزاری نادان!همه را خدای واحد و یکتا فرستاده. ما هم معتقدیم که مسیح(ع) زنده هست به او ایمان داریم و میدانیم که مام زمان(ع) را همراهی خواهد کرد برای نجات بشریت.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 07:27
morgan123 - واشینگتن - امریکا
albertjilbert - گلندل - آمریکا - برادر آلبرت لطفا به اندازه چند صفحه کامنت گذاشته و راهنمایی فرمایید - پدر آسمانی به شما برکت دهد.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 09:11
morgan123 - واشینگتن - امریکا
noshafarin - اکلند - نیوزلند - دوست گرامی صد افسوس که شما کمی دیر بدنیا اومدی. ضمنا راست میگی دختران در عربستان آن موقع زود بالغ میشدن چون تغذیه خیلی خوبی داشتن! هوای گرم را هم دست کم نگیرید اثر خاص خودشو داره!.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 12:06
felora - تهران - ایران
noshafarin - اکلند - نیوزلند _ ( دختر بالغ عرب آن زمان از نظر توانایی با یک زن 25 ساله این دوره برابری میکرده ...) ببخشین ولی به شدت افراط میکنی ! مگه از قوم وقبیله انسان نبودن؟! ممکنه در بین دختراشون بعضیها درشتتر و قویتر بوده اند ولی حتما همه که اینطور نبودن و همه اونها که درسن 9یا 10یاحتی 12 سالگی بالغ نبودن! باز هرچه بوده مربوط به فرهنگ اشتباه زمان خودشون بوده که متاسفانه به خیلی ازکشورهای اسلامی رخنه کرد! از جمله اینطور که خوندیم وشنیدیم تاخیلی قدیمترها درایران هم این رسم افتضاح بوده!!!!
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 14:23
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
noshafarin-اکلند-نیوزیلند عزیز, خیلی سینه چاک میدی مشکل از شما نیست جنگ و ستیز اولین کار محمد بوده. من تمام جنگهای محمد رو خوندم و باور کنید مطالعات زیادی در مورد اسلام داشتم. اگر مایلید بیایید تلفنی یا بوسیله اینترنت با هم صحبت کنیم من با شما عزیز دشمنی و مشکلی ندارم ولی اگر میخواید دفاع کنید لااقل بدونید از کی و چرا دارید دفاع میکنید. عزیزم شما بیشتر تعصب دارید بیاید به جای تعصب آگاهی مون رو بالا ببریم. من جوابهای زیادی دارم که بدم اما در این سایت مجال نیست.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 15:28
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
noshafarin-اکلند-نیوزیلند, من هیچ چیز رو از خودم در نیاوردم صبق کتاب سیره ابن هشام جلد 2 صفحه 644 چاپ بیروت. وآقا شیخ عباس قمی در کتاب منتهی الامالصفحات 80 تا83 که این نویسنده, نویسنده کتاب مفاتیح الجنان هم هست. و چند کتاب دیگر که عرایض من رو اثبات میکنند.
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 15:39
noshafarin - اکلند - نیوزلند
بله دوستان دختر عرب 9 ساله آن زمان از نظر جثه و ظرفیت اصلا قابل مقایسه با الان نبود. آیا کسی از شما شمیشیر حصرت علی (ع) را از نزدیک دیده؟ با اینکه آن حضرت چنانکه در روایات هست اصلا مرد قد بلندی نبوده ولی اصلا باورتون نمیشه که اون شمیشیر رو بتونه یکه مرد امروزی ازش استفاده کنه پس از گذشت قرنها بشر رفته رفته ظریفتر شده . مسیح (ع) پیامبر خداوند بوده درست مثل پیامبر خودمان در قران بسیار به ایشان اشاره اصلا ما سوره ای به اسم مریم (ع) داریم و مسلمانان برای ایشان اززش و احترام زیادی قایل هسیم
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 23:21
noshafarin - اکلند - نیوزلند
AAbiye-AAbi. آقا شیخ عباس قمی گفته های شما را تایید میکنند ؟؟؟؟؟؟!!!! دوست من اصلا میفهمی داری چه کیسی رو به چی نسبت میدی ؟؟. دوست من جنگ و ستیز اولین کار پیامبر نبوده پیامبر دعوتش را با کمال آرامش و در عین صمیمیت شروع کرد با اینکه در بدو شروع هزیته و شهدای زیادی داد در جایی سکوت جایز بود و در زمانی چنگ (فروغ ابدیت آقای جعفر سبحانی) ولی در این راه جنگهای زیادی انجام شد که اغلب آنها به ایشان تحمیل شد که بهشت را به بها بدهند !. آیا زیرکی و خیالات باطلشان بر این وامیدارد که تکذیت تو کنند یا که از جهل و کبر و نخوت خو قومی سرکش و نافرمانند.............. چینین نیست بلکه آنها لایق ایمان نیستند که ایمان نیماورند . (طور 31-34)
‌چهارشنبه 30 آذر 1390 - 23:40
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
noshafarin-اکلند-نیوزیلند اگر سواد داری مراجعه کن و بخون من که آدرس دقیق دادم.
‌پنجشنبه 1 دي 1390 - 16:26
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
آقای مورگن ۱۲۳ از واشنگتنmorgan 123! شما اول جواب منو بدید بد برید سراغ برادر ژیلبرت! حالا من به جای ژیلبرت شما رو راهنمایی‌ می‌کنم! اون کتاب انجیل رو که ادّعا میکنی‌ خواندی ، ولی‌ نخوندی، بخون! فیض مسیح با همهٔ عزیزان باشد، اما خدا دروغگویان را.....( نقطه چین را به سلیقه خود پر کنید) برادر جیلبرت عزیز ، مسیح شما را برکت دهد. امین
‌پنجشنبه 1 دي 1390 - 07:56
albertjilbert - گلندل - آمریکا
دوستان عزیز!همانطوری که عرض کردم ،مسیح به خاطر گناه هان من و شما جان خود را فدا نمود .او قربانی تدارک دیدهٔ خدا ،به خاطر گناه هان جهانیان بود.شیطان سرخورده ،از این کار و قربانی خدا سعی‌ دارد آنرا به عناوین مختلف انکار کند ،زیرا مسیح او را از بالای صلیب در هم کوبید،چونکه کار نجات بخش خدا انجام شد.برای همین می‌‌بینیم که در بعضی‌ ادیان سعی‌ شده که مرگ مسیح انکار شود .البته مسیح در قبر نماند، او پس از سه روز از مردگان قیام کرد تا حقانیت خود را نشان دهد.
‌پنجشنبه 1 دي 1390 - 08:32
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
albertjilbert - گلندل - آمریکا پیامبران الهی همه مکمل کننده هم بودند تا با خاتم پیامبران و با معجزه الهی قرآن ختم شد.ابراهیم و موسی و عیسی و محمد همه پیامبران الهی هستند و خدا با خاتم پیامبران و قرآن حجت را بر همه تمام کرد.غفلت نکن که بزودی روزی میرسد و عیسی از آسمان میآید و امام مهدی را همراهی میکند و آنوقت خواهی دید که چه فریب بزرگی خورده بودید.اما آنروز هم دیر نیست برای انسان های با ایمان.موفق باشی.**راستی این سوال من رو پاسخ ندادی....آیه ازمکاشفات یوهنا که اشاره به اهل بیت و امام زمان (ع)میکند : **زنی که خورشید را در بر دارد و ماه در زیر پاهایش است و تاجی از 12 ستاره بر سر دارد،پسری بزاید که به عصای آهنین جهان را حکم رانی کند**
جمعه 2 دي 1390 - 06:41
albertjilbert - گلندل - آمریکا
در پاسخ به شما دوست عزیز باید عرض کنم که من نه‌ میخواهم و نه اینکه اینکار فایده‌یی برای کسی‌ دارد که بخواهم از یک دین دفاع کرده و دیگری را زیر سوال ببرم.هدف من اطلاع رسانی به شما برای دانستن وضعیت خودتان است .کافی‌ است بدانید که بدون ایمان به کار نجات بخش مسیح ،نجات برای شما غیر ممکن است.تنها مسیح میتواند این‌را عطا کند زیرا او نیامد بجز برای نجات انسان گناهکار.کتاب مقدس این وعده را میدهد.خداوند خاصان خود را میشناسند و هر که را که در ارادهٔ خود باشد نجات خواهد داد و پیروان ادیان دیگر که حتا فکر میکردند دارند خدا را میپرستند متأسفانه هلاک خواهند شد به همراه امتهی دیگر . لازم است که کتاب مقدس را بدون تعصب خوانده و تفکر نماییم.
شنبه 3 دي 1390 - 06:49
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
تازه مسیح برای صلح نیامد آمد تا ربا خواری و زناکاری یهودیان و تحریفی که در دین را داشتند از بین ببرد. **من برای آوردن صلح نیامدم.آمدم برای آوردن شمشیر **انجیل متی i came not to bring peace.but a sword 10:34
شنبه 3 دي 1390 - 10:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.