بعد از قمه زنی +18

عصر ایران - تصاویری که می بینید مربوط به صحنه های رقت انگیز بعد از قمه زنی در لبنان است که در "الاخبار انگلیسی" منتشر شده است.

منبع: سایت عصر ایران
 https://www.asriran.com/fa/news/192598/بعد-از-قمه-زنی-تصویری

+143
رأی دهید
-704

sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
خاک بر سر همشون کنند که اینقدر متحجر و وحشی هستند. حالا خوبه که اکثر آیت‌الّله‌ها این کار رو منع کرده اند. بجای این خونریزی‌های بیخود برای زنده ماندن انسانهای دیگه این خون رو اهدا کنید.
شنبه 19 آذر 1390 - 16:07
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
انگار 1000 تا خر کشتن اونجا..
شنبه 19 آذر 1390 - 16:10
mwwwm - استکهلم - سوئد
کشتار گاهِ ، چیه
شنبه 19 آذر 1390 - 16:13
nahid.dihan - دبی - امارات
یعنی خاک بر سرتون که خیلی دیوووووووووووووووووووووونه این................
شنبه 19 آذر 1390 - 16:17
porharfi - آرنم - هلند
خاک توی ســـَر ِ پـــُر از پـــِهــن تان!!!
شنبه 19 آذر 1390 - 16:22
mhroo - کاردیف - انگلستان
به نظر من این یک مراسم مسخره و بی‌ ارزش هست یعنی‌ چی‌ این کارا ؟ نه خدا راضی‌ هست نه امام حسن که چی‌ بشه ؟؟؟ میخوای کار ثواب کنی‌ برو یه جور دیگه نشون بده به چند نفر کمک کن اخهه این کار چه سودی داره برا خودتو خدا و امام حسین ؟؟؟؟؟ من که نمی‌فهمم ...
شنبه 19 آذر 1390 - 16:21
mehr999 - لندن - انگلستان
نه همین ۲پا راه رفتن است نشان آدمیّت.تا این بشر‌ها زنده هستند انسان به هیچ مقام بالای دست پیدا نخواهد دست پیدا کرد.
شنبه 19 آذر 1390 - 16:28
Cafe-Naderi - لندن - انگلیس
انگار رفتی تو کشتارگاه ، البته تفاوت زیادی هم نداره!
شنبه 19 آذر 1390 - 16:31
IRUS1 - شارلوت - آمریکا
احمقانست!!!
شنبه 19 آذر 1390 - 16:32
majid63 - پاريس - فرانسه
چرا آخوندها غمه نمیزنند آقا ثواب ! چرا خامنه‌ای غمه نمیزنه!!!!دیوانه های زنجیری
شنبه 19 آذر 1390 - 16:41
khnight - تهران - ایران
حماقت بشر دین را خلق کرد و دین حماقت بشر را جاودانه کرد.یک چنین چیزی رو تو یک سری از مسیحیان فکر کنم جنوب شرق آسیا هم دیدم ولی خوب مسیر حماقت یک مسیر هستش و دین هم نقش خر رو بازی می کنند که به قهقرای حماقت می روند.
شنبه 19 آذر 1390 - 16:46
sakhte zan - پاریس - فرانسه
شتباه گرفتید گاو کشی بوده
شنبه 19 آذر 1390 - 16:47
katrina - لندن - بريتانيا
تو رو خدا این واقعی‌ بود ???????????????وااای فشارم افتاد .:((((((((
شنبه 19 آذر 1390 - 16:58
bache shapoor - يوسدال - سوئد
یک مشت دیوانه به تمام معنا !!!
شنبه 19 آذر 1390 - 16:59
tirdaduk - استکهلم - استکهلم
باز بگید اینها وحشی نیستند.
شنبه 19 آذر 1390 - 16:59
anti sandis - كنت - انگليس
یا حضرت عباس یا ابوالفضل اینا واقعی‌ نیست تو رو خدا بگید که واقعی‌ نیست در شرایطی که سا یت‌ خبری ساندیسون خشونت توی سینماholly wood رو محکوم می‌کنه و از لطافت اسلام میگه در مورد این صحنه‌ها سکوت می‌کنه من ضد اسلام نیستم ولی‌ جواب دل خودم چی‌ بدم امیدوارم واقعی‌ نباشه
شنبه 19 آذر 1390 - 17:00
katrina - لندن - بريتانيا
از این دین فقط بوی خون به مشام می‌رسد آخه به کجای این دین باید احترام گذاشت اه اه ...
شنبه 19 آذر 1390 - 17:02
shabparast - ایران - شمال
بابا این مال گوسفند هایی هست که قربونی کردن.
شنبه 19 آذر 1390 - 17:02
smile_with_flowers - ونکوور - کانادا
خیلی وحشتناکه :)
شنبه 19 آذر 1390 - 17:05
juvel - اسلو - نروژ
اصلا نمی‌شه باور کرد، ؟؟؟؟؟
شنبه 19 آذر 1390 - 17:12
azerbaican - تبریز - ایران
مسیحی ها هم در سالروز مصلوب شدن مسیح از این کارها می کنند مسلمانان سرشان را زخمی می کنند ولی انها پشتشان را زخمی می کنند نمونه ای از کارهایشان را در اوایل فیلم "کد داوینچی" می توانید ببینید.
شنبه 19 آذر 1390 - 17:13
yassen_uae - شارجه - امارات
هم میهنان شیعه،کمى واقع بین باشید،به خودبیایید،عقل خودراقاضى قراردهید،ایابااین کارزشت امام حسین وخداراضى هستندآیادیکروقت آن نرسیده که دست ازاین کول وکلکهاى اخوند(رافضى)برداریم وراه درست راخودمان دریابیم،رسیدن به راه درست فقط کتاب الله(قرآن)وبیروى ازسنت رسول است وبس.
شنبه 19 آذر 1390 - 17:16
مبحوت - هلسینکی - فنلاند
عکاس چقدر بیطرف بوده! کف قصاب خونه نیست؟
شنبه 19 آذر 1390 - 17:17
assassin - ایران - ایران
رنگه دین و مذهبه. رنگ خداست
شنبه 19 آذر 1390 - 17:23
bazmag - مجارستان - مجارستان
برادر قمه زن ، چرا قمه را به "دلت" نمیزنی؟ اگر تونستی‌ اینکار را بکنی‌ حسین هم از تو راضی‌ خواهد بود.
شنبه 19 آذر 1390 - 17:28
miss dorna - دبی - امارات متحده عربی
ravania
شنبه 19 آذر 1390 - 17:36
oghab - هلسينكي - فنلاند
بابا شما‌ها اگر وجود دارین .چرا مثل گوسفند تو آخور ولایت گیر کردین
شنبه 19 آذر 1390 - 17:41
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
وحشی‌های کثیف عصر حجری !! شرم کنید یا زمین از خون حیوان رنگین یا خون کثیف خودتان!!!!تعدادی لمپن هم نام این اعمال شرم آور را گذشته اند عزاداری برای یک قاتل اجداد ایرانیان!! ننگتان باد!
شنبه 19 آذر 1390 - 17:55
hamedrif - ایران - ایران
افرین افرین اینطوری ادامه بدیم به یه جایی می زسیم.
شنبه 19 آذر 1390 - 18:01
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
تبلیغ خون و خونریزی تنها پیام این حرکت وحشیانه است! اسلامیون کجان? حالا اظهار فاضل بفرمایید که کدوم حرکت حیوانیست? لخت شدن لب ساحل یا .. البته واقعا حتی حیوان این کارو با خودش نمی‌کنه که بگم این حرکت حیوانیه!.
شنبه 19 آذر 1390 - 18:03
(kavir) - ماستریخت - هلند
حالم بد شد ....جدا به اینها می‌شه گفت انسان؟؟.
شنبه 19 آذر 1390 - 18:04
choobin - مانیلا - فیلیپین
فقط سکوت،چون هیچ حرفی‌ برای زدن ندارم.به این میگن جهنم نه اون دنیا.
شنبه 19 آذر 1390 - 18:10
bandeye khoda - آتن - یونان
درزمان قبل از مسیحیت دینی وجودداشت به اسم بعل.دین اسلام اختراع ترکیبی ازاین دین بعل ویهودیت است که همینطور خونریز بودندودینشان را میپرستیدندحتی بیشترازخدایشان وخدای حقیقی (یهوه) به بنی اسرائیل فرمان داده بود که از آنها دوری کنند وشبیه آنها نشوند چون آنها خونریزی دا دوست دارند.متاسفانه اینها اشتباهأ تصورمیکنند که خدا پرستندوخدای صبوروبامحبت رابا خدای نفرت وجباراشتباه میگیرند.غصۀ وغم خدای حقیقی راازاین اعمال تصورکنید!
شنبه 19 آذر 1390 - 17:46
Red13.italy - اصفهان - ایران
من که نظری ندارم . اینا به کی قمه زدند ؟
شنبه 19 آذر 1390 - 18:47
korosh2500 - برمینگام - انگلستان
حیف این دنیا برای وحشی‌هایی‌ مثل شما درست شده....
شنبه 19 آذر 1390 - 19:07
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
و این است یکی از علت های بزرگ عقب ماندگی کشور های جهان سومی.
شنبه 19 آذر 1390 - 19:43
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
از این شرم، به بیابان باید گریخت
شنبه 19 آذر 1390 - 20:15
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
دین و در راس آنها دین اسلام و در ورای آن مذهب جعلی شیعه اوج بلاهت و جنایت علیه بشریت هستند. پیامبر و امام علی تان را که به غلط مظهر رافت و عطوفت نام نهاده اند کارنامه ای درخشان از خونریزی و جنایت علیه بشریت دارند چه برسد به این شیعیان میراث مانده! شکم زنی حامله را که در هجو پیامبر شعر سروده بود دریدند و نوزاد بی گناهش را بیرون کشیدند و پیامبر لب نزد. علی آن همای رحمت جعلی هزاران نفر از کسانی را که بر علیه او شوریده بودند از جمله ایرانیان سرزمین پارس را گردن زد. ای ایرانیان با خرد! شما را به جان هر کس که دوست دارید بروید و تاریخ را بخوانید و اینطور این اعراب بی بته و بی هویت جانی را مثل خدایان خود نپرستید. دین مساوی است با جهل و جنایت. {{ بقول آرتور سی کلارک " یکی از بزرگترین تراژدیهای بشری آنست که اخلاقیات توسط دین و دین مداران دزدیده شده است"}}. تنها راه رسیدن به سعادت واقعی انسان بودن است و انسان بودن تنها از راه علم و خرد و قوانین مترقی مدنی و تعلیم و تربیت انسانی قابل حصول است.
شنبه 19 آذر 1390 - 20:11
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
مسیحیان قرون وسطی با چیزی مانند زنجیر کتف خود را خونین میکردند، نه مسیحیان کنونی. شما چرا همیشه خودتان را با قرون وسطایی ها مقایسه میکنید؟ در سده بیست و یکم هستیم و هنوز برخی در سده دوازده و سیزده میلادی بسر میبرند. مسیحیان در روز برخاستن مسیج تنها به کلیسا میروند و دعا میخوانند. اینقدر رسمهای مسخره و کوته مغزانه یک مشت روانی ابله را ماله نکشید.
شنبه 19 آذر 1390 - 20:21
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
برای یادآوری مجدد عرض کنم که تو ایران هم این کارها به وفور پیدا میشه حداقل تا همین چند سال پیش خودم از نزدیک این صحنه هارو میدیدم که حتی به بچه های خودشون رحم نمیکردن چه عربهای ساکن و چه فارس های که متاسفانه از بردن نام فارس یا ایرانی برای نامیدن آنها شرمم میشه. یکی میتونه به من بگه ما ایرانی ها از اولش چیمون به عربها رفته که هر کاری آنها میکنن ما هم باید نقش ویولون دوم واسشون باشیم. هیچ از خودمان پرسیدیم کی بودیم کی هستیم و چی میخوایم برای چی به این دنیا اومدیم بابا به پیر به پیغمبر همه یکی رو خالق می بینن و اون هم "خدا"ست محال کسی رو کره خاکی پیدا بشه و وجودشو انکار کنه پس چرا ما نباید فقط و فقط از او پیروی کنیم (قطعا خدا به بنده اش هیچ گاه نگفته که به خاطر کسی یا چیزی... به جسم سالمی که بهت دادم آسیب وارد کنی). مرگ بر جهل و نادانی.
شنبه 19 آذر 1390 - 20:22
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت اول:من توی یکی از شهرها قمه زنی را از نزدیک دیدم. وحشتناک بود. خیلی از افرادی که آدمهای شری بودند هم قمه میزدند. بحث هم میکردی میگفتند که چرا امام حسین را زیر سوال میبری. یکی از بهترین کارهای خامنه ای این بود که قمه زنی را ممنوع کرد. این یک رسم زشت و غیر عقلانی هست که هیچ توجیهی ندارد. وقتی با قمه زنان صحبت میکردم میگفتند که این کار را میکنند چون حضرت زینب بعد از شنیدن خبر شهادت امام حسین، سر خود را به تیرک خیمه زد. با یکی که اطلاعات بیشتری داشت صحبت کردم و میگفت این ماجرا از یکی از جنگهای شاه اسماعیل صفوی با عثمانیها آمده. عثمانیها سپاه خطرناکی داشتند به نام ینی چری که واقعا وحشی بودند. هر وقت در حال شکست بودند آنها را میاوردند. در جنگ با ایرانیها هم آنها را آوردند و سربازان ایرانی با دیدن آنها فرار کردند. فرمانده ایرانی سربازان را صدا کرد و گفت از چی میترسین؟
شنبه 19 آذر 1390 - 20:39
kiyasha - برلین - المان
بعضی وقتها که یاد صادق هدایت می افتم ، می بینم که اون بیچاره چقدر از دست این ملت خر ، زجر کشیده و شاید برای همه ما کاری به غیر از خودکشی باقی نمی ماند چون خریت ملت دارد شکوفا می شود و داریم با جهالت کامل می رسیم
شنبه 19 آذر 1390 - 20:42
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: بعد با شمشیر سر خودش را خراش داد. سربازان ایران هم همین کار را کردند و برگشتند و در جنگ پیروز شدند. این ماجرا را شنیده ام و هنوز در جایی نخوانده ام. صرف نظر از اینکه چه طوری و کی وارد مراسم عزاداری شده، کاری غلط هست. از همه بدتر این هست که گاهی نوزادن را هم قمه میزنند. سال بعد که به آن شهر رفتم نیروی انتظامی همه جا ایستاده بود و قمه ها را میگرفت. اقدام درستی بود.
شنبه 19 آذر 1390 - 20:42
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
shahram khosh maram - تهران - ایران - خسته نباشی!!!!!!!!! کم پیدایی!!!
شنبه 19 آذر 1390 - 20:52
عمو گجت - بروکسل - بلژیک
خدایا این ملت وحشی و شفا بده..
شنبه 19 آذر 1390 - 20:53
hooman-alman - الدنبورگ - آلمان
وقتی‌ اینا به خودشون رحم نمیکنند، چرا نباید شهید شوند. اینقدر عشق به امام حسین و عشق به شهادت را نباید نادیده گرفت.
شنبه 19 آذر 1390 - 21:09
mihanyar - منچستر - انگلیس
اول اینکه این عکس بعد گشتن چند تا گوسفد بوده بعدشم سایت ایرانیان یو کی چرا به عقاید مسلمانان توهین میکنه؟ همیشه منظر هستین چند تا عکس رو با به عنوان دروغین منتشر کنید! سایت شما همیشه اسلام ستیزی میکنه!
شنبه 19 آذر 1390 - 21:13
meshkiiiii - تهران - ایران
چه رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحت سرکار میرید همتون،یه عکس از قمه زنی میبینید آخه دوستان؟؟؟. هرچیزی میتونه باشه مثل قربونی گوسفند.هرچند قمه زنی هم درست نیست
شنبه 19 آذر 1390 - 21:16
dkdk - اسلیس - دانمارک
قابل توجه .....اولا این کار بسیار اشتباه است.خداوند بزرگ فرموده هر انسانی به هر دلیلی‌ به جسم خود لطمه بزند گناه کرده.ضمنا نه در آاسلام بلکه در تمامی‌ ادیان لطمه زدن به جسم و بدن گناه می‌باشد.بنابرین لطفا حماقت تعدادی انسان را گردن خداوند نگذارید.یکی نوشته بود اینها خون خر است.من به این فرد میگم که اگر تو انسان شریف و فهیمی بودی هرگز اینقدر زشت و حقیر وار نمیگفتی.درسته که کار بد و اشتباهی است ولی‌ تو اصلا اجازه نداری اینقدر ... سخن بگویی.
شنبه 19 آذر 1390 - 21:19
juvel - اسلو - نروژ
میهنیار‌منچستر‌انگلیس‌از کی‌ تا حالا برای کشتن گوسفند از غمه استفاده میکنند که ما نمی‌دونیم؟ در ضمن به مقالاتی که به اسلامت توهین میکنند نگاه نکن.
شنبه 19 آذر 1390 - 21:30
tahrim - ورامین - ایران
شماهای ابلح جاهل اگر دین داشتید این همه خون را نمیرختید دور!!میرفتید اهدا میکردید بلکه گنانتو کمتر شه!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 19 آذر 1390 - 21:24
خودتى - دبى - امارات
منکه باورم نمیشه ادم اینقداحممممممممممممممق باشه اخه واسه چی برای چی؟؟؟؟خودزنی مگه حرام نیس؟ ایناتوقرن ٢١ دارن مثل ادمای عصرحجرزندگی میکنند بزنید کسیکه به خودش رحم نمیکنه بذاراحمق بمونه
شنبه 19 آذر 1390 - 22:21
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
شهرام جان. شاه اسماعیل و لشکرش شکست سختی از عثمانیها خوردند. ترکها چندین برابر ایران نیرو داشتند و بهترین توپخانه و مجهز بودند. سرداران ایرانی‌ شکست را حتمی می‌دانستند. اما شاه اسماعیل بسیار مذهبی‌ بود و اطمینان داشت که شکست نخواهند خورد. رشادت ایرانیان حتا زبانزد ترکها شد . در جنگ تن‌ به تن‌ ایرانیان موفق بودند اما در پایان کاملا سلاخی شدند.
شنبه 19 آذر 1390 - 22:35
Royan - بوخوم - آلمان
ای خاک بر سر بیشعور احمق همه شماها بکنم , شماها لیاقتتون همین رژیم است تا این آشغالها تو ایران حسین حسین میکنند وضع همینه به نظر من اول باید مساجدو تکیه هارا آتش زد و یران کرد که مردم از این بند نجات پیدا کنند.
شنبه 19 آذر 1390 - 22:55
feminism - لندن - انگلستان
وااااای تهوع آورتر و حال بهم زن تر از این عملِ وحشیانه ، استدلال عده ای کورسواد و اسلامیست که همیشه در حال دفن کردن حقیقت هستند !!! اسلام دین وحشی گری و خونخواهیست ، عید قربانشان را در کنار بتخانۀ الله و سنگ سیاه کعبه با گوسفند کُشی و سلاخی این حیوانات بی زبان "جشن" میگیرند ، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . عیدشان و عزاداریشان همراه با خونریزی و خشونت است !!
شنبه 19 آذر 1390 - 22:43
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
امام حسین هدف جنگ نداشته. بهترین دلیل همراهی کودکان و زنها در کاروان او بود. ( چنین رسمی‌ را عربها هرگز نداشته‌اند که با زن به جنگ برود )حاکم کوفه دروازه را به ایشان باز نکرد. در کربلا غافلگیر شدند و به قول شاهدان در چند دقیقه ( به مدت ذبح شتر ) کشته شدند. در واقع حماسه ایی وجود نداشته !!!
شنبه 19 آذر 1390 - 22:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
چند هفته پیش تصاویری مربوط به یک دختر تاییلندی که به رسم قبیله اش اورا به عنوان قربانی سال انتخاب کرده بودند دست و پا بسته و عریان که ظاهرا طبق آیین قبیله شان غسل هم کرده بودند روی میزی که مردم دراطرافش جمع بودند قرار دادند و جام بزرگی زیر سرش و درحالی دهان اورا بادست گرفته بودند و چهره دختر بدبخت از ناراحتی و وحشت پریشان بود گردنش رابصورت نیمه بردیده و تمامی خون سروبدنش را درجامی که زیر سرش قرار داده بودند جمع کردند و به همه مردم دهکده از خون قربانی دادند که بخورد تا بلایای طبیعی مانند سیل و طوفان و همچنین بیماریهای خطرناک به اصطلاح از آن دهکده تا سال دیگر دور شود و باز سال دیگر طبق رسومشان بایستی یک دختر چهارده سال زیباروی را برای قربانی انتخاب وقربانی کنند .فکر نمی کنم آدم نرما از دیدن این تصاویر به تواند به راحتی بگذرد و حالش تامدتها بد نشود .
شنبه 19 آذر 1390 - 22:59
Shahram khosh maram - تهران - ايران
IRANI AZAD1361:ممنون از لطف شما. سرم شلوغ هست و وقتم کم و مسافرتها زیاد. Kuroush-h-گوتنبرگ: ممنون از اطلاعات کاملا درست شما. حق با شماست. شاه اسماعیل صفوی بنیانگذار سلسله صفویه در جنگ با سلطان سلیم که یکی از قویترین شاهان عثمانی بود شکست خورد. شاه اسماعیل که صوفی بود و مریدان وفادار زیادی داشت در جنگهایش با گرجی ها و ازبکها که سنی بودند با اینکه نیروهایش نصف بودند پیروز شده بود.
شنبه 19 آذر 1390 - 23:48
iransabz - شیراز - ایران
به جای قمه زنی‌ بهتر نیست که بروند و به صلیب سرخ خون اهدا کنند؟ این مسلمنیست، یا مرده پرستی‌؟ حسین هم یک انسان بود مثل همهٔ انسانهای دیگر که آمدند و رفتند. این مرده پرستیست. اسلام دینی کهنه هست با عقاید افراطی و مرده پرستانه. اسلام دین نیست، خاطرات یک فرد عرب در زمان گذشته هست، زن و مرد با هم برابرند، ارزش یک زن از مرد حتی بیشتر هست چون انسانی‌ از او بوجود میاید، من خودم یک مرد هستم، مردها باید خیلی‌ چیزها را از زنها یاد بگیرند.
شنبه 19 آذر 1390 - 23:51
Shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: شاه اسماعیل در خراسان بود که ناگهان سلطان سلیم که یک سنی متعصب بود و نمیتوانست یک ایران شیعه را وسط کشورهای سنی تحمل کند با دویست هزار نیروی مجهز به توپ و تفنگ به ایران حمله کرد. نیروهای شاه اسماعیل بنا به روایات مختلف بین ٢٠ تا ٤٠ هزار نفر بودند و معتقد بودند که استفاده از تفنگ جوانمردانه نیست. بسیار شجاعانه جنگیدند و حتی نزدیک بود پیروز شوند که در یک اشتباه بزرگ تاکتیکی شکست خوردند. بنا به روایات ٨٠ تا ٢٠٠٠ نفر زنده ماندند
شنبه 19 آذر 1390 - 23:57
akbar.321 - اراک - ایران
چه خوب می‌‌شد اگر یه رسمی‌ بود که اینها شاهرگ گردنشون را می‌‌زدند.میهنیار_انگلیس تو که از این سایت خوشت نمیاد،نگاه نکن.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 00:09
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
دوستانی که ادعا دارن این تصاویر برای کشتار گاو و گوسفند بوده(که خیلی‌ هم بی‌ راه نگفتن!) بهتره عبارت:"قمه زنی عاشورا" رو توی قسمت عکس‌های گوگل سرچ کنن..و خصوصا به ۷،۸ تا عکس اول که غمه زنی‌ برای کودکانی که از ترس در حال گریه کردن اند!.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 00:11
Shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت سوم: در این جنگ ایرانیان تا اخرین نفس جنگیدند و حتی یک سرباز ایرانی اسیر نشد. برای همین این جنگ یکی از افتخارات ایرانیان هست با اینکه شکست خوردند. چالداران امروز مرز ما و ترکیه هست و من خیلی دلم میخواهد انجا را ببینم. در این جنگ تبریز اشغال شد و زن شاه اسماعیل که شاه او را دیوانه وار دوست داشت اسیر شد. وقتی در مدرسه بودم کتابی به نام بهروزه خانم زن شاه اسماعیل به دستم رسید. فوق العاده رمانتیک بود. سلطان سلیم میخواست او را با قسمتهایی از خاک ایران معاوضه کند که شاه اسماعیل قبول نکرد. شاه اسماعیل بینهایت از از دست دادن بهروزه ناراحت بود. روایات متعددی در این مورد هست. بعضی میگویند او افسرده شد و به شراب پناه برد. سرانجام در ٣٥ تا ٣٨ سالگی اگر درست یادم باشد در سراب بر اثر حصبه فوت کرد. قبر او در اردبیل هست. داستان او و بهروزه خانم به ادبیات رمانتیک اروپا راه یافت.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 00:12
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
از شما ادمین محترم هم خواهش می‌کنم چند تا از عکسای قمه زنی‌ که تو google images با سرچ کردن عبارت "قمه زنی عاشورا" می‌شه پیدا کرد تا شدت خون ریزی که وجود داره رو توی سایت آپلود کنید.هم خودتون رو از اتهام دروغ گویی مبرا کنید و هم به این دوستان حقیقت مطلب رو نشون داده باشید!.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 00:22
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
ایران سبز عزیز ( شیراز ). در مورد اهدای خون به صلیب سرخ: مجروحان فلسطینی که به ایران آماده بودند حاضر بودند که بمیرند اما از شیعه خون نگیرند. افراطیون اسلامی چه سنی و چه شیعه سر و ته از یه کرباسند.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 00:46
sakura - توكيو - ژاپن
کله ایی که توش چیزی به نام مغز نباشه به درد همین کارها میخوره. کاش از تبر استفاده میکردن .
یکشنبه 20 آذر 1390 - 01:47
مهدیار - تهران - ایران
خاک تو سرشون کردن. همینا هستن گند زدن به اسم اسلام و مسلمون. کارهای احمقانه و کور کورانه
یکشنبه 20 آذر 1390 - 04:38
baycan - تبریز - تبریز
بدبختی اینجاست که تازه نذر هم میکنن که قمه بزنند.واااااااااای اینا کجای تمدن هستن؟
یکشنبه 20 آذر 1390 - 05:27
benevis - اسلو - نروژ
والله چی‌ بگم نزاری ندارم فقط متاسفم
یکشنبه 20 آذر 1390 - 05:38
ehsan_8888 - دبی - امارات
اینا دیگه از کجا اومدن؟آبروی اسلام رو هم بردن.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 07:10
mohammaditn12 - تهران - ایران
به نظر من دیدن این عکسها برای جهانیان خیلی هم خوبه چرا که چهره واقعی اسلام به دنیا نشان داده میشه
یکشنبه 20 آذر 1390 - 07:12
morgan123 - واشینگتن - امریکا
bandeye khoda - آتن - یونان - این حرفها بدرد گرفتن پناهندگی میخوره توی سر تا سر کتاب مقدس یک کلمه حرف حساب هست؟ کلیسا هم محل بیزینس برای مردان خداست که جیب نادان ها رو به اسم اینکه ما شماره حساب خداوند رو داریم خالی کنند دوست عزیز اگه تازه کاری وقتتو هدر نده ولی اگر بخاطر پول و یا پناهندگی خودتو قاطی کردی که مفت چنگت ! جیب احمق ها رو هم باید خالی کرد!!! آه خداوندا بله خداوندا و کمی بعد نوبت کیسه گداییست سهم خداوندو بدیدمن واریز کنم به حساب پدر آسمانی عوضشو بتون میده!! للللول
یکشنبه 20 آذر 1390 - 08:32
gardash - لیدز - انگلستان
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. گل گفتی. کاملآ درسته .
یکشنبه 20 آذر 1390 - 08:38
avdish - شیفلد - انگلیس
خواهش می‌کنم این چیز‌ها رو به‌‌‌ دین اسلام ربط ندید نه تو قران نه تو هیچ حدیث نگفتن از اینا حمق بازیها در بیارن این از دین شیعه اومد که همش من در آوردی.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 08:43
gol andam - ژنو - سویس
خریت نه تنها الف خوردن است،،،،،،،،،،،
یکشنبه 20 آذر 1390 - 10:53
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
به زودی دنیا از دست این وحشی‌ها راحت می‌شه۹۹% کشورهای عقب افتاده و فقیر از هر نظر کشورهای اسلامی هستن
یکشنبه 20 آذر 1390 - 11:18
morgan123 - واشینگتن - امریکا
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد - اتفاقا در بین عربها رسم بوده که زنان را به جنگ میبردند تا مردان از سر خودنمایی بهتر بجنگند این در تاریخ امده ضمنا این امامان شما که با یک فوت میمردن چرا خدایشان به اونها کمک نمیکرد اگر شیعه بر حق است چرا بعد از هزارچهارصد سال هنوز در اقلیت است و هزاران اگر اما دیگر. avdish - شیفلد - انگلیس - در قرآن بدتر از اینهاش امده برایت لیست کنم!!.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 11:33
venus1000 - تهران - ايران
من یه راه‌حلی برای این شیعیان دارم اگر واقعا میخواین قمه بزنین ،و دروغ نمیگین این قمه رو به قلبتون بزنین،هم کار خودتون یه سره می‌کنین و هم ما رو از شرّ وجودتون و دنیایی از جهل و نادانی که دنیا رو با کارهای احمقانه تون شگفتزده کرده این خلاص می‌کنین، و ما ایرانیان دیگر از دست این مهزل خرافی و خونریز هزار ساله اعراب نجات پیدا می‌کنیم . و مطمئنأ از طریق همین راه حل است که حسین تون میتونه ازتون راضی‌ بشه و آرام بگیره. پس اینو عملی‌ کنین،۱۰۰% نتیجه میگیرین ،مطمئن باشین.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 11:50
m.n.s - کرج - ایران
اگر خود حسین هم زنده بود به این گونه احمق ها لعنت میفرستاد
یکشنبه 20 آذر 1390 - 12:16
*پسر شجاع* - تهران - ایران
فکر کنم این عکسها کاملا تقلبی هست ..بیشتر شبیه کشتارگاههای سنتی در شهرستانها هست ..و کسانی هم که دارن کف این کشتارگاه رو تمیز می کنن به نظر نمیاد قمه زده باشن ..قمه زنی خیلی وقته در ایران تقریبا منسوخ شده ..هر چند من خودم کاملا مخالف افراط و خرافات در هر چیزی از جمله مراسمی که به اسم مذهب انجام میشه هستم ..ولی طبق منطق بعضیها که میگن هر انسانی اختیار بدن خوش رو داره {در مورد .... و برهنه ها} ..ظاهرا نباید به اینها ایراد گرفت..
یکشنبه 20 آذر 1390 - 12:55
feminism - لندن - انگلستان
arashbehdin / آرش گرامی، این افراد از موهوم پرستان و احمقهایی هستند که به توصیۀ رمالی از استخوان الاغ استفاده کرده تا مجوز خروجشان از فرودگاه ایران شود و صراطشان فقط به مذهب خون افشانشان مستقیم است و دیگر هیچ !!!
یکشنبه 20 آذر 1390 - 12:56
dara20 - تهران - ايران
خاک بر سر تان که حتی از .....هم نفهم ترید. یک مشت روان پریش ریاکار و هرزه بی‌ مصرف....... آیا حسین‌های زمان خودتان را که با دستان یزیدیان عصر حاضر قربانی میشوند نمی بینید؟ حسینی که شما روا نی‌‌ها برایش خود آزاری می‌کنید سلطنت طلبی خشونت خواه بیش نبود. طرف ۱۲۰۰ سال پیش دست به عملیات انتها ری‌ زد آنوقت .....عصر ما سینه می‌درند. دارا۲۰ تهران ایران
یکشنبه 20 آذر 1390 - 14:27
suhail - دبی - امارات
عقیده که فاسد باشه بهتر از این نمی توان انتظار داشت
یکشنبه 20 آذر 1390 - 14:34
oskar - وستروس - سوئد
وحشی تر از مردم ایران من ندیده‌ام
یکشنبه 20 آذر 1390 - 14:54
oskar - وستروس - سوئد
وحشی تر از مردم ایران ندیدم‌ ای دین و وطن فروش ها
یکشنبه 20 آذر 1390 - 15:00
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
*پسر شجاع* - تهران - ایران. بسیجی ماله کش! باز هم سر و کله ات پیدا شد و شروع کردی به ماله کشی دین رذالت بار اسلام؟ چی شده چکهای سگ علی عظمی اربابت دوباره به شما سایبریها رسیده و همگی شارژ مالی شدید؟ دست بردار مزدور! تمام تاریخ این دین نکبت بار و بخصوص مذهب جعلی شیعه پر است از خونریزی و جنایت. از کی تا حالا در گاوداری با قمه سر گاو را میبرند مسخره عالم؟! در ضمن این مکان با آن پله ها و نرده های بالکن و ساختمانهای اطراف به سالنی آمفی تئاتر مانند شبیه است نه سلاخ خانه! تو فکر میکنی همه مثل تو عقب مانده ذهنی هستند که دروغهای به این تابلویی را از تو باور کنند؟! تو مزدور سابفه ای طولانی در آدرس اشتباه دادن به مردم و ماستمالی داری. الان هم عکس به این گویایی را با شارلاتانی خاص خودت میخواهی ماستمالی کنی! این هم حکایت توجیه تقلب در انتخابات بود که انجام دادی. یادت نرفته که گفتی خوشحالی از اینکه اکثریت مردم از حکومت بیذار نیستند و در انتخابات تقلبی نشده و آمارهای تقلبی عنتری نژاد را تایید کردی! ما که یادمان نرفته! من یکی دست از سر تو شارلاتان بسیجی بر نمیدارم. بهتره از این وب سایت بری!
یکشنبه 20 آذر 1390 - 17:04
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
feminism - درست است، اینها یک مشت عقل باخته اند و چشمشان به دهان ملاهای خرافه زده و بیسواد و منبر نشین که برایشان بگویند چه بکنند و چه بگویند.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 17:50
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
oskar - اینها ایرانی نیستند که از تبار و بازمانده اجداد حجازی خودت هستند. نامت را از عسکر به اسکار عوض کردی و باورت شد سوئدی شده ای؟ حتما موهایت را هم زرد کرده ای. شتری میگفت تازه حمام بودم، گفتند از چرک و پینه زانویت پیداست. اینهم حکایت تازی فرنگی هاییست که هرچند گاهی در این سایت به عقده پراکنی میپردازند تا شاید اصل خودشان را فراموش کنند.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 17:56
mortimer - اصفهان - ایران
*پسر شجاع*:شما مسلمونا اول شروع کردید سرک کشیدن در زندگی و باور های دیگران حالا یه چیزی هم طلبکار شدید؟ زیاد ساندیس نزن واسه مغز فندقیت بده.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 18:10
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
dkdk - اسلیس - دانمارک. خداوند غلط کرد با هر کس که از جانب این موجود موهومی نقل میکند؟ شما دکانداران دین اول باید وجود خدا را ثابت کنید که هرگز نمیتوانید و سفسطه چی های خبره تر از شما تحت عنوان فلاسفه اسلامی نتوانستند. ثانیا باید ثابت کنید که خدا به چه طریقی حرف میزند! آیا به زبان انسان سخن میگوید؟ آیا نماینده دارد؟ اگر فرضا جبرئیل نماینده اوست باید وجود او را هم ثابت کنید. نمیتوانید با استناد به کتابی مهمل به نام قرآن این چرندیات را اثبات کنید چون خود تازینامه نیاز به اثبات دارد. باید ثابت کنید چه کسی و چگونه آنرا نوشته و تمام ارتباطات را با مدرک ثابت کنید. از قول این و آن هم نمیتوانید نقل کنید! بنابر این کار سختی در پیش دارید و البته هیچ کس در طول تاریخ نتوانسته این دروغهای آسمانی را اثبان کند. پس دهانتان را ببندید و نگویید خداوند چنین فرموده! خداوند غلط فرموده با تمام اعوان و انصارش! در ضمن صدها آیه در تازینامه تشویق به کشتن و غارت کردن و تصاحب اموال و نوامیس مردم تحت عنوان غنیمت دارد. این ماله کشیها بر اسلام دیگر خریداری ندارد. بلا نسبت شما, مردم عقل دارند!
یکشنبه 20 آذر 1390 - 18:03
Royan - بوخوم - آلمان
gol andam - ژنو - سویس می‌دونم از فارسی نویس استفاده کردی و علف را الف نوشتی‌ ولی‌ تقصیر از این برنامه نیست می‌شه علف نوشت من هم از فارسی نویس استفاده میکنم
یکشنبه 20 آذر 1390 - 18:28
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
خبر مرگتان قمه را به سرتان بزنید تا لجن سیاه اسلامی بیرون ریزد و شاید -------نیمه انسان شوید!!!!
یکشنبه 20 آذر 1390 - 18:34
Naser hejazi - بهبهان - ایران
توجیهی برای این کارها وجودنداره هرکس بخوادتوجیهش کنه خری بیش نیست
یکشنبه 20 آذر 1390 - 18:53
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
شهرام خوش مرام عزیز. مرسی‌ . از کامنتهای خوب شما. دستت درد نکند.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:16
elaheh85 - تهران - ایران
یکی گفت زمان باستان مسیحیان تیغ به پیشانی میکشیدن پس لیس زدن زمین تا جایگاه پاپ.خورده شیشه بر زمین ریختن و راه رفتن بر ان.شونه های پر شده از تکه شیشه و کشیدنش به بدن هم و.... که الان تو بعضی کلیساها نه همه در برنامه های دینی انجام میشه چیه.همه ادیان با وحشیگری مخالفن.اما بعضی کوردلان به واسطه وحشی گری یه سری اصل دین را زیر سوال میبرن و همه را مورد اهانت قرار میدهند.تازه بعضی ها حتی وجود خداوند را هم زیر سوال میبرن و به راحتی به الفاظ رکیک به حاکم مطلق زمین خدا میزنن.شرم آور.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:33
elaheh85 - تهران - ایران
تو ایران قمه زنی ممنوع واسه همین بیشتریا میرن تو خونهاشون این کارو میکنن.من با اینکار مخالفم.اسیب رساندن به بدن عین کفر است.ولی بعضی ها همه چیز و با هم قاتی میکنن.امام علی اگر خونخوار بود که نمیگفت تنها یک ضربه به قاتلم بزنید.حتی اگر با اون یک ضربه نمرد حق ندارید بهش تعرض کنید.اگر پیغمبر خونخوار بود اون موقع که تو مکه سنگبارانش میکردن با شمشیر جواب میداد.ولی سکوت کرد و بعدم با اون وضع به بیابونای اطراف کوچ کردن بیابون های که آب به سختی به دست میومد.اما سکوت کرد.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:28
hooman-alman - الدنبورگ - آلمان
آقای میهن یار منچرستر‌انگلیس؛ چند تا گوسفند بوده؟!!!!!!!! چرا شما‌ها چشم و گوش هاتان را بسته اید و نمیخواهید قبول کنید که سال‌های سال اشتباه کردهاید؟!!! یعنی‌ در ایران و کشور‌های دیگر اسلامی قمه توی سر خودشون و بچهای خودشون نمی‌‌زنند؟! بعدش هم که حقوق بشر هم می‌خواهیم!!!!!! فکرش را بکنید که فرستادهٔ حقوق بشر بیاد ایران ببیند مردم میزنند توی سینه هاشون، با زنجیر تو کمرشون و با قمه تو سرشون!!!!!!!!!! هر کدام از ما که جای این فرستاده که باشیم، نمیگم؛ شما که خودتون به خودتون رحم نمیکنید، چطور انتظار دارید که خارجی‌ به شما رحم کند؟!!! دیگه دنبال کدام حق هستید وقتی‌ خودتان حق خودتان را پایمال می‌کنید؟!!!! آقای میهن یار منچستر بد نیست که اندازهٔ یک سر سوزن فکر کنید. سعی‌ کنید ایرانی‌ باشید نه وحشی.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:29
elaheh85 - تهران - ایران
بعدم عزیزان متمدن و روشن فکر.اینا به سر خود قمه زدن.کسی رو کشتن.با بدن خود اینکارو کردن.این همه کشته که تو جشنها و مراسمهای که تو غرب انجام میشه پس چی ما هم پس باید بگیم اونا خرن.تمدنش خر پرورش داده.اما دین ما اجازه توهین به هیچ انسانی را نداده.نسبت دادن حیوان به انسان غلط شمردن خلقت انسان است.اگر دین خونخوار است پس بی دینی با این همه کشته تو این جشنها جز وحشیگری چیزی به ارمغان نمیاره.خدارو شکر دشمنای اسلام شماها هستید.کسانی که به درک درست از دین مخصوصا اسلام نرسیدن.فقط یه سری کتاب که نوشته صهیونیسم و یهود افراطی هست خوندید.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:47
elaheh85 - تهران - ایران
پسر شجاع با بد دهنان دگیر نشو.که بی دینی و کافری چیزی جز بد دهنی و اهانت بهشون یاد نداده.یارو همچین حرف میزنه که اگه کنارت بود الان خونت و ریخته بود بعد میگه ما وحشی و بی فرهنگیم.یکی به این ادب یاد بده.این از اوناست که فکر میکنه این دنیا که تموم شد یا دنیای دیگه ای وجود نداره و یا تو اون دنیا یه جای توپ و خوش آب و هوا واسه این بیاناتی که کرده بهش میدن.کسی که به خدا هم اعتقاد نداشته باشه بایدم اینطور باشه.الان طرف نظر میده کلی فحش بارم میکنه.عیب نداره بگو.ما خوشحال میشیم.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:52
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
مرگان۱۲۳ - واشینگتن - امریکا. دوست عزیز کامنت من را دوباره بخوان. من طرفدار شیعه نیستم. تا آنجا که من میدانم اعراب در حمله به ایران ، همسران خویش را با خود به همراه نداشتند. بر عکس زنان و دوشیزگان پارسی‌ را به اسارت بردند و چه کارها که نکردند.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 20:17
feminism - لندن - انگلستان
خون علی ذوالفقاری مهریۀ قطام زن زیبای عرب که پدر و برادرش در جنگ نهروان به دست علی کشته شدند، بود. که ابن ملجم این مهریه را پذیرفت. پس از کشته شدن و دفن علی سه تن از پسرانش حسن ، حسین ، محمد بن حنفیه بهمراه شوهر زینب عبدالله بن جعفر، ابن ملجم را آورده دستان و پاهای او را قطع کردند سپس با میله ای داغ بر چشمانش سرمه کشیدند و پس از آن زبان او را بریدند و او را درون حصیری پیچیده و سوزاندند . کتاب طبقات ابن سعد جلد سوم ص 32. این فقط گوشه ای از زندگانی معصومین و امامان خونخوار است.اکنون رمال و فال گیری در این سایت آمده و برای علی ذوالفقاری مجلس ترحیم بر پا کرده ، چیزی نمانده که ادعا کنند به ابن ملجم قبل از قتلش شیر گرم نوشاندند !!!! بساط حیله و مکرتان را از این سایت آزاد بر چینید ای کورسوادان .
یکشنبه 20 آذر 1390 - 21:40
dkdk - اسلیس - دانمارک
زبلخن - لوس آنجلس - آمریکا این تو ....و بیسواد هستی‌ که .... کردی نه‌ خداوند.آخه آدم حقیر تو نه معرفت و نه‌ درک از خدا داری.اگر کمی‌ فقط کمی‌.....داشتی به‌‌ ۹۸ درصد هموطنانت که به خداوند اعتقاد دارند فحاشی نمیکردی.همه می‌دانند انسان با شعور و با شخصیت هرگز هرگز به خودش اجازه نمیدهد به باورهای خانواده خودش و ۹۸ درصد از هموطن‌هایش توهین کند.البته انسان فهیم و با شخصیت نه‌ تو که تهی مغز و حقیری.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 21:32
ghafas - مشهد - ایران
محکم تر بزنن که به خود امام حسین برسن دیگه ..
یکشنبه 20 آذر 1390 - 23:44
aghareza27 - برگن - نروژ
yassen_uae - شارجه - امارات اولا این کار زشت و حیوانی است قبول دارم ولی‌ بهتر از دوستان و همکیشان شما در افغانستان پاکستان و یمن است که دیگران را به بهانه‌های مزخرفتری سر میبرند و .....الله اکبر بگویند
دوشنبه 21 آذر 1390 - 02:38
mlowes - واشنگتن - آمریکا
فمینیسم - لندن - انگلستان. زنده باد بر شما و دوستان روشنفکری همچون زبل خان و بسیاری دیگر از دوستان. این جماعت رو که می‌بینید باید به چشم آدمهای بیمار نگاهشون کرد. بیمار نه به معنای اینکه بیماری جسمی‌ دارند بلکه اینها به delusional disorder مبتلا هستند. فقط همین.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 03:40
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
dkdk - اسلیس - دانمارک. از کی تا حالا شما اسلام چیها با شعور و با فرهنگ شده اید و بقیه بی تربیت؟ از عکس بالا پیداست! اول اینکه کدام ابلهی گفته که هر عقیده ای قابل احترام است؟ پس باید به عقیده تمام جانیان تاریخ احترام گذاشت؟ چرا شما شیعیان قمه کش به عقاید یزید و معاویه و این ملجم که علی را به درک واصل کرد احترام نمیگذارید؟! این جور جاها شما خر مقدسان مبادی آداب و حقوق بشر و شعور میشوید؟! دوم اینکه این آمار 98 درصدی را ازکجایت درآوردی بیسواد؟ سوم اینکه من بارها به شما مخبطان اسلامی گفته ام که اگر 5 میلیارد نفر هم به چیزی اعتقاد داشته باشند دلیل بر حقانیت آن نیست! توی مغز سیمانی شما نمیرود که نمیرود! در هندوستان هم بیش از 100 میلیون گاو پرست و موش پرست و هزار کوفت دیگر پرست هست! پس همه قابل احترامند؟! چهارم فرض گیرم که من قدرت درک خدا را ندارم. تو چرا به جای اثبات خدا حرف ..... میزنی؟! خوب شما مخبطان اسلامی ثابت کنید و دانشمندان دنیا را مبهوت کنید! این دانش بیکرانتان را رو کنید تا آن 2 درصد هم ایمان بیاورند! خواستی از این بسیجی مارمولک *پسر شجاع* کمک بگیر! استاد سفسطه و اسوه دروغگویی است!
یکشنبه 20 آذر 1390 - 23:43
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران - ایران. زرشک! البته از نوچه‌های مموتی بیشتر از این توقع نمی‌شه داشت! برای روشن تر شدن ذهن دوستان آدرس عکسهای بیشتر رو دادم،تو هم بهتره به جای این دستمال انداختن‌ها حرف zebelkhan رو گوش بدی و شرّت رو از سر سایت بکنی چون افکارت دیگه فقط خنده دار نیست و کاملا آشکاره که توی ارتش سایبری(ساندیسی) نون می‌خوری و در ضمن بیشتر شبیه شیپور چی‌ می‌مونی تا پسر شجاع!.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 05:10
sarzamin arezoha - کانادا - کانادا
آی‌ وای چطوری اینها دلشون میاد اینجوری مردم و قصابی کنن واقعاً دلم سوخت....
دوشنبه 21 آذر 1390 - 04:45
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
مسیحیان امروزی نه شیشه خورده به سر میزنند نه روی آن راه میروند نه زنجیر میزنند و نه هیچ کدام از این وحشیگریهایی که برخی شیعیان در دوران سوگواری انجام میدهند. بیسوادهایی که روز تا شب پای منبر ملاهای حوزه نشسته اند باید هم این خزعبلات را به مردم مسیحی نسبت دهند تا دیوانگی و بی مغزی این دسته از سینه زنان عاشورا را توجیه کنند. اینها حتی پایشان را از محله خود انورتر نگذاشته اند و در عمرشان یک کتاب بجز نوشته های مطهری و مجلسی و رساله امام نخوانده اند.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 09:02
gol andam - ژنو - سویس
Royan - بوخوم - آلمان بله چشم مرسی‌ از لطفتون ،،،بعدا دیدم این قدر حالم بد بود که توجه نکردم
دوشنبه 21 آذر 1390 - 11:17
feminism - لندن - انگلستان
mlowes / متشکرم دوست خوب. این جماعت از کسانی هستند که صد بشکه دروغ را به یکباره سر میکشند ولی قطره ای از حقیقت را لب نمیزنند !! بتخانۀ الله را هفت بار طواف میکنند ولی از کنار کودک نیازمندی میگذرند و ثروت مردم ایران را سرکیسه میکنند. مذهبِ صلح و آرامشی که میآموزد فرقت را از وسط بشکاف ، دست سارقان را قطع کن ، بی خدایان را حلق آویز کن ، و در کنار بتخانۀ کعبه گوسفندانِ بی زبان را یک به یک برای رضای اللهِ (!! عالِم ُالاْ َسرار !!) قربانی کن !!! این ننگی ست که شال سیاه به سری چون محمد آورد تا با آن کلاه مردم را بردارد ! جشن و عزاداریشان همراه با براه انداختن جوی خون است.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 12:13
feminism - لندن - انگلستان
zebelkhan / گرامی از حجت السلامانِ "نقطه چین" بیش از این توقعی نیست، شما ببینید که در هر سطر از کامنتشان، نوشته هایشان از طرف سایت حذف و نقطه چین شده و همین کارشناسانی که مدرکِ کارشناسی اشان چون مدرکِ دکترای حقوق علی کردان میماند، کلاس آمار و تربیت و اخلاق میگذارند !!! البته خُرده هم نگیریم چرا که این نتیجۀ تربیت و اخلاق اسلامیست و مسیر صراط مستقیمشان هم به بتخانه و سنگ سیاه الله ختم میشود.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 13:50
massoudoslo - اسلو - نروژ
عزیز جان کل جریان این است: کسی که به سر خودش قمه میزند به دیگران هم خاهد زد.کسی که به کمر خود زنجیر زد به دیگران هم زنجیر و چماق خاهد زد .شهر ها و فرهنگ های که سر بریدن هزاران حیوان را هر ساله تکرار میکنند در واقع دارند تمرین قربانی کردن میکنند دیگه حالا اگه قرار باشه که من رو قربانی بقاء دینشون کنند نه نخاهند گفت ! دوستان باید اعتقادات دینی یه در و پیکری هم داشته باشد تا کی این همه ایراد و اشتباهات رو بگیم ما هم مخالفیم باهاش ولی تو شهرتون برا شیون و ناله های دروغی بچه رو بلند میکنن رو دست و پنکه اون رو به روز علی اصغر بندازه !؟ کی گفته قمه زنی تو ایران منشوخ شده!؟ هر کاری میکنن مواد مخدر و جرائم ساده رو نمیتونن منسوخ کنن اونوقت قمه زن های خمینی شهر و همه بیان قمه رو غلاف کنن !!؟
دوشنبه 21 آذر 1390 - 19:03
elaheh85 - تهران - ایران
arashbehdin - اتلانتا - امریکا.فیلمی که من دیدم و این صحنه ها توش بود.مال ایران نبود.بلکه عمم که مقیم امریکاست آورده بود.منظور من مسیحیان واقعی نیستن.اونا قابل احترام هستند و عیسی مسیح برای ما مقدسه.منظور من افراطی های هستن که در تمام ادیان وجود دارن.من با شما دعوا نداشتم اما شما فکر کنم دارید.جواب توهین شمارو نمیدم.چون اون چیزای که گفتین نیستم.وقتی نیستم سکوت بهترین جوابه.موفق و پیروز باشید.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 20:25
elaheh85 - تهران - ایران
feminism - لندن - انگلستان.حرفهای که میزنی خنده دار و جوکه.کتابی که خوندی کتابه شیعه بود.لابد نویسنده اش سنی یا وهابی و یا صهیونیسمی بوده که هر سه دشمنان اصلی شیعه در همه تاریخ بودن و هستن.چطور میتونی به حرف کسی که درباره دشمنش اینطور صحبت میکنه اعتماد میکنی.ما هیچ وقت نمیریم کتابی بخونم که دشمن یهود و مسیح هستن چون به حرف دشمن اعتمادی نیست.کمی واقعه بین باش.قبولش نداری خوب چرا دیگه تاریخ و تحریف میکنی.یک ایرانی وطن پرست واسه هموطنش دعای خیر میکنه نه اینکه حرفی بزنه که دشمن شاد کن باش.موفق و پیروز باشی.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 20:35
Pezhman - وين - اتريش
امام حسین همان دانشجوی خواهان آزادی و عدالت است که در کهریزک شهیدش کردید.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 22:56
mahtab1981 - وین - اتریش
من معتقدم افراط در هر دین و مذهبی اشتباه است اما ما ایرانی ها واقاً شاهکاریم، ببین تو این مراسم از این حرکات می کنن با زندانی های بدبخت چه می کنند. خدایا ایران ما رو نجات بده اگه هنوز امیدی هست و وقت داریم ایران رو نجات بده
دوشنبه 21 آذر 1390 - 22:44
feminism - لندن - انگلستان
elaheh85 / حاجیه ام کلثوم مشکین چادر مطمئنأ شما تاریخی را که محمد نوشت دنبال میکنی ، که در سن 54 سالگی با کودک 9 ساله همبستر شد !!! هر آنکه درست گوید و حقیقت را به قلم بکشد دشمن است و حکم اعدامش باعث تقوی پیشگی شمایان میشود ولی اگر محمد در سورۀ نساء قرانش بگوید که اگر زنی در رختخواب از مردش فرمان نبرد او را باید تنبیه کرد ، درست است ؟! آیا این زن ستیزی ، خشونت و وحشی گری کلام اللهِ بنده نواز شماست که توسط جبرئیل محمد، در آیات منعکس شده !!؟ این اراجیف را فقط نادانان و کورسوادانی دنبال میکنند که حتی وجود خودشان که ثمرۀ همخوابی پدر و مادرشان است را از خدای دروغین میدانند !! مضحک و خنده دار آن خدائیست که خالق عالم است ولی خود توانائی گفتگو ندارد و مخلوقش را موکل و مباشر خود کرده که از او دفاع کنند، خنده دار سرگیجه گرفتن به دور سنگ سیاهیست که زمانی بتخانۀ عربها بوده !!!
دوشنبه 21 آذر 1390 - 23:24
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
arashbehdin - اتلانتا - امریکا - feminism - لندن - انگلستان - massoudoslo - اسلو - نروژ- mlowes - واشنگتن - آمریکا- Shahram khosh maram - تهران - ایران - ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه و بقیه دوستان فرهیخته. دوستان عزیز و خردمند. درود بر شما و این حضور پر بار و گرانقدر شما. هر چه بیشتر روشنگری می کنید و نور بر تاریکخانه اشباح میتابید, این خفاشان شب را بیشتر پریشان می کنید. نور و سعادت در علم است و قوانین مترقی انسانی و مدنی. سالهاست که این دکانداران دین با بهره جویی از جهل و ناآگاهی مردم و رواج خرافات و با استفاده از زر و زور و تزویر به فریب انسانها مشغول بوده اند و خون میلیونها بی گناه را بر زمین ریخته اند. تا به این فریبکاران اعتراض میکنید همگی مبادی آداب و حقوق بشر و فرهنگ میشوند در حالیکه کارنامه ای ننگین از بی فرهنگی و جنایت و ضدیت با علم و مدرنیته و مدنیت را در تاریخ بجا گذاشته اند. دست تک تک شما عزیزان را میبوسم که با کامنتهای زیبایتان به روشنگری و اطلاع رسانی ادامه میدهید. ممنون از حضورتان در این وب سایت. نابودی جمهوری سراسر فساد اسلامی بسیار نزدیک است.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 01:03
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
تیجه ی این دین بیابانی با ۳ اصل: گفتار اهریمنی٬ کردار اهرینی و پندار اهریمنی از این بهتر نخواهد بود. جاوید ایرانزمین ٬زنده باد ازادی
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 04:05
sepehr79 - وین - اتریش
زبل خان. مرسی‌ عزیز از کامنتهای قشنگت چون حرفا ی دل‌ من بود که در جواب ابلهانی چون پسر شجاع میدی. حالم به هم می‌خوره دیگه از اسم حسین و هر چی‌ امام و این ابلهها که یادشون رفته بابایی که میپرستنش و روزی ۱۷ بار سجدش می‌کنن همونه که اول اومد شوهر مادارشونو کشت و به زور شد شوهر مادرشون
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 03:49
yousef_jafari - تهران - ایران
سلا خدمت دوستان عزیز و ایران دوستان. بابا دیگه به چه زبانی باید گفت که این کارها حرام است والا تمام مراجع گفتن باز تو کار خودت می کنی و اسلام را و ایرانی را بد نام کنی ...
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 05:09
baran828 - تهران - ایران
خداوند ! هر لحظه چه میبینی در جایگاه خداوندیت با انسان فتبارک الله !
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 09:01
*پسر شجاع* - تهران - ایران
mortimer - اصفهان - ایران. عزیز برادر! توهم گرفتی. من خودم حاضرم به امثال تو ساندیس بدم.اگه قول بدی کمی منطقی فکر کنی ..به جان خودت زندگی امثال تو برای من اونقدر مهم نیست که بخوام وقتمو بابتش تلف کنم..بیشتر از همه زندگی خودم برام مهم هست ..ولی حکومت دیکتاتوری فرقی نمیکنه دینی و غیر دینی کارش سلب آزادی مردم هست ..اگه چشماتو خوب باز کنی اکثر مردم مسلمان ایران خودشان به این نوع حکومت اعتراض دارند ..و خواستار اصلاحات هستن..
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 14:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
massoudoslo - اسلو - نروژ. دوست عزیز ..من هم مخالف افراط و تندروی هستم فرقی نمیکنه از نوع دینی یا غیر دینی یا ملی گرایی یا هر چیز دیگه..و تقریبا کامنت شما رو تایید میکنم چون ترویج خشونت به هر اسمی که باشه خوب نیست ..یک نکته ای که من در آخر کامنتتون دیدم ..راستش من خودم مخالف خیلی از کارهای خمینی هستم ..ولی در این مورد فکر کنم به دستور خمینی هست که 25 ساله قمه زنی در ایران ممنوع هست ..و مردم در روزهای محرم تشویق به اهدا خون میشن . در خیلی از شهرهای سنتی که در آنها قمه زنی بود با استقبال مردم مواجه شده ..
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 15:00
*پسر شجاع* - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. زبل خان خواستی که برات آمار بدم ..این آمار همین حالا بدستم رسید ..98 درصد مردم ایران دین زبل خانی دارن ...به جون خودت اسنادش موجوده :)
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 15:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. زبل خان..یک سوال جدی: به نظر تو چند درصد مردم ایران مسلمان هستند؟ ..واقعا دوست دارم نظرت رو در این مورد بدونم ..
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 15:14
feminism - لندن - انگلستان
zebelkhan / دوست ارجمند از لطف و مهربانی شما بسیار سپاسگزارم به امید نابودی حکومت فاشیستی اسلامی. شاد و برقرار باشی.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 16:21
elaheh85 - تهران - ایران
خداوندا تا تو هستی غمی نیست.شرم بر این دنیایی عریان پرست و خونخوار و فاسد.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 16:50
massoudoslo - اسلو - نروژ
zebelkhan.لوس آنجلس .امریکا . هموطن ممنون که هستید و طرز فکری مثل شما وجود دارد . اگر شما و بقیه دوستان روشن و دانا و با غیرت در سرتاسر ایران و دنیا نبودن الان بی شک از ایرانیت چیزی نمانده بود و همه هر آنچه که بودیم در نوعی بربریت عربی پژمرده شده بود و زنانمان از این هم که بود بی چاره تر بودند. ایران آزاد میشود چونکه ما همه ایرانیان امروز حاضریم .درود بر شما .
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 17:21
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
elaheh85 - منظور من همه خرافه پراکن ها بود. بسیاری از چیزها وداستانهایی که اینجا نوشتید (شما و برخی کاربران دیگر) خرافه اند و حتی در دین اسلام ورژن سنی نیستند. من نمیگویم شمایی که بسیار پایبند هستید دست از دینتان بردارید، به خودتان مربوط است. بلکه همانند مسیحیان قرون وسطی که بسیاری از زشتی ها و کژی ها را از دینشان زدودند، دینتان را پیرایش کنید نه ابنکه خرافه بدان بیفزایید. دیگر اینکه دین تنها برای آرامش شخصی و اخلاق خوب است وگرنه مجازات و باور های کهن به دنیای ماورایی و دستورهای کهن که بدرد این دنیا نمیخورند، اضافی هستند و به ادمی کمکی نمیکند.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 19:40
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
zebelkhan - سپاس هم میهن گرامی. خرافه پرستی بزرگترین درد ایرانیان است. حتی عربها که این دین از سرزمینشان میاید تا این اندازه به خرافه باور ندارند. بسیاری شان هم که قوانین شریعت را بکار نمیبردند، هرچند اکنون این کشورهای کمی سکولار، به دام اسلامگراها افتاده اند.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 19:47
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Zebelkhan-لس انجلس: ممنون از لطف شما. قمه زدن از مواردی هست که دولتهای قبل و بعد از انقلاب با ان مبارزه کردند و خوشبختانه دارد در ایران منسوخ میشود ولی در عراق و لبنان و هند و پاکستان خیلی شایع هست. من دلم میخواست با قمه زنان صحبت کنم برای همین صدها کیلومتر راه رفتم. میخواستم در این مورد تجربیات خودم را داشته باشم. و الان هم تجربه ام دست اول هست. قمه زنان در اطراف خیمه های در حال اتش گاهی دچار شور و حال میشدند و پشت سر هم با قمه به سر خود میزدند. یک نفر هم یا چوب مانع میشد بیش از حد بزنند.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 22:32
Shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: قمه زنان بعد از قمه زدن زرده تخم مرغ میمالیدند تا زخم زودتر خوب شود. بیمارستانی در نزدیکی بود که گروه امدادش در خیابان چادر زده بودند و مجانی بخیه میزدند.مردم به قمه زنان شربت زعفران میدادند. من برای اولین بار سیگار نذری را دیدم. خیلی خوشحالم که ان موقع رفتم و از نزدیک دیدم و با انها صحبت کردم. مدتی بعد خامنه ای در یک سخنرانی در یاسوج قمه زنی را تقبیح کرد. کاری جسورانه بود و بسیاری از علمای نجف و قم با او مخالفت کردند و او هم نزد مردم ان شهر منفور شد.اما نیروی انتظامی سخت گرفت و سالهاست که اجازه نمیدهد مردم در ان شهر قمه بزنند. مردم میگفتند خامنه ای از بازتاب خارجی قمه زنی نگران بود.  
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 22:43
Shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت سوم: قمه زنی کاملا خلاف خرافات دیگری مثل جمکران هست که در این ٢٠ سال معروف شده و دولت هم خیلی تشویق میکند. قمه زنی جزو مواردی هست که حکومت فعلی و مخالفان ان همه علیه ان در کنارهم قرار دارند بنابراین من مطمئنم که این رسم در ایران در عرض سالهای اینده کاملا منسوخ میشود برعورهای همجوار که اتفاقا توسط افرادی مثل مقتدا صدر تشویق میشود. متاسفانه خرافات زیاد هست و با تاریخ و اداب و رسوم و ادبیات و فرهنگ هم امیخته. قمه زنی مثال خوبی است از اینکه گاهی میشود با همین وضعیت فعلی و همین حکومت هم بعضی از خرافات را از بین برد. به امید روزی که فقط رسمهای خوب ما باقی بمانند. موفق و پیروز باشید. به خاطر شرکتتان در جنگ برای حفظ خاک کشورم برایتان خیلی احترام قائل هستم. 
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 23:08
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
*پسر شجاع* - تهران - ایران - ! من به جای تو بودم مدتها پیش از این وب سایت رفته بودم. تمام اهالی وب سایت تو بسیجی سایبری را میشناسند. به کامنتهای بالا نگاه کن! بجای لودگی از این وب سایت برو و بگذار دوستان خردمند نسل آینده ایران را با روشنگری از چنگال اهریمن مذهب و آخوند و مزدورانی مثل تو نجات دهند. در ضمن برای من مهم نیست چند درصد ایرانیان مسلمان هستند. فعالیت من و امثال من مبارزه با جهل و جور و فساد مذهبی ... است. روشنگری و گسترش علم و دانش و قوانین مترقی مدنی نابود کننده باورهای ابلهانه مذهبی و موهومات و دروغهای آسمانی است که امثال تو منادی و مدعی آن هستید. این تنها چیز مهم از نظر عقیدتی در زندگی من و امثال من است. در ضمن هنوز جواب این گاف بزرگی که را که در بالا دادی نگفتی که در کجای ایران یا دنیا سر گاو را با قمه میبرند که ادعا کردی عکس بالا جعلی است! مگر با گاوها دعوا دارند که با قمه بجانشان بیافتند؟!!
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 00:22
بهروز كياني - تهران - ایران
حالا قمه زدن چی شد؟ . 1- حسین و یارانش زنده شدند؟. 2- اونا که قمه زدن مردن؟. 3- ایمانشون بیشتر شد. 4- خونشون غلیظ بود، خواستن رقیق کنن!
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 06:13
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
بعضیا اشتباه گرفتن این تصاویر این طور که گفته مربوط به لبنانه نه ایران، از نظر من این حرکت اصلا درست نیست. تو اگر واسه امامت عزاداری میکنی‌ چرا دیگه تو سر خودتو بچت می‌زنی می‌خوام بدونم اگر امامت به این کار راضی هست پس باید بگم که هیچ بویی از انسانیت نبرده، اگر هم اینطور که میگید انسان نمونه بوده پس با دیدن این حرکت وحشیانه شما بدنش توی قبر می‌لرزه. کمی‌ به خود بیاید اگر واقعا ادعا می‌کنید دینتان و مذهبتان بهترین هست.
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 08:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
zebelkhan ----دوست گرامی‌ فراموش نکن که بعد حماقت دینی در اکثریت این ملت از زمین تا کهکشان اندرمدا است!! شک نکن!!! میبینی‌ که به هزار مکر و فریب به نوعی مدافع خمینی و رژیم و اسلام هستند و به یاد داشته باش جز تعداد معدودی را...کلنگ گور کن نیز از خواب ۱۴۰۰ ساله بیدار نمیکند-شاد و پیروز باشی‌-!!
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 08:46
mohsen_raja - تهران - ایران
سلام به zebelkhanعزیز.چیزی که مشخصه قمه زدن برای قمه‌زنان حسینی مشکلی ایجاد نمی‌کنه چرا که این قمه بعد از خوردن به سر این برادران باید یک لایه ضخیم از گچ و خاک و سیمان رو بشکافه که طبعا تنها ضررش اینه که اون قمه بعد از خوردن به این لایه‌ها که نقش مغز رو در کله این بندگان خداوند تبارک و تعالی بازی می‌کنه، یا غیر قابل استفاده می‌شه و یا برای استفاده مجدد احتیاج به صیقل داره.
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 15:23
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
mohsen_raja - تهران - ایران. دوست عزیزم کجا بودید! خوش آمدی دل همگی دوستان برای شما تنگ شده بود. (بخصوص این مارمولک بسیجی پسر شجاع که بارها خدمتش رسیدید). امروز زمان حضور است. همه دوستان خردمند باید همت کنند که ریشه کنی جزام و طاعون اسلام از ایران نزدیک است. ممنون از حضور همه شما و به امید آزادی ایران آریایی که بیش از پیش نزدیک شده. بعد از سوریه نوبت ایران است.
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 17:18
*پسر شجاع* - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. ظاهرا بازم که قرصاتو سر وقت نخوردی ..بازم دچار توهم شدی ..حالا تو و چند تا بیخدای بد دهن شدی همه !!..آخر توهمی! لول..باور کن این چیزهایی که تو فکر میکنی روشنگری هست به درد جرز لای دیوار هم نمیخوره ..مردم ایران خودشون اونقدر سطح فرهنگیشون بالاست که کاملا میدونن که آخوندهای تندرو و بیخداهای تندرو مثل تو از یک قماش هستید ..ولی در 2 جهت مخالف ..برای همین بهترین راه رو تعادل و میانه روی و زندگی مسالمت آمیز میدونند و مطمن باش آینده ایران یک ایران آزاد با دموکراسی خواهد بود که بر پایه فرهنگ و سنتهای مدرن شده مردم ایران بوجود خواهد آمد . به بجای این حرف چندتا عکس دسته جمعی از جزیره لختیها بفرست که کمی سرگرم بشیم ..:)
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 23:42
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران - ایران. شیپور چی‌ (پسر شجاع سابق!) من اگه بدونم این مواد مخدری که باهاش همه رو متوهم میبینی‌ و خودت رو عقل کلّ اسمش چیه! شاید بتونم نجاتت بدم!؟ سنت‌های مدرن شده!؟ یعنی‌ مثلا تو سنگسار به جای سنگ از توپ گلف استفاده می‌کنید!؟ یا به جای قمه زدن عکس سر بریده حسین رو tatoo می‌کنید که حرکت مدرن باشه!؟ یا نکنه قراره برای مداحی دشت کربلا, حاج منصور با شکیرا فیت بده!؟ در آخر اینکه بیماری و عقدهٔ جنسی‌ که بهش مبتلا شودی فقط با عکس دیدن درمان نمی‌شه! اگه مطالعه اون رساله مسلمین که توش فقط از کمر به پایین نوشته رو بذاری کنار ناخود آگاه میتونی‌ شب‌ها خواب دیگه ای بجز جزیره لختی ها ببینی‌ و صبح ها غسل واجب نشی‌! شب بخیر کوچولو...
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 09:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا. 1)این خزعبلات چیه برای خودت بلغور میکنی؟!..بابا ما گفتیم مشکلی با برهنگی تو و همفکرات نداریم برای نشان دادن حسن نیت گفتیم عکس دسته جمعی بفرست ..حتی پشینهاد دادم برای اینکه مطمن بشی با برهنگی تو مشکلی ندارم حاضرم اگه روزی دیدمت علارغم میلم باهات عکس یادگاری بندازم!. {واقعا آخر گذشت و تفاهم بود لول}..بازم که قاطی کردی ؟!..واقعا آدم می مونه که با امثال تو چطور حرف بزنه..آخه تو و همفکرات چه جاذبه جنسی میتونید داشته باشید بجز اینکه هر کی همفکرات رو می بینه یاد بیماری ایدز و بدبختیهای دیگه می افته..توهم از این بالاتر ؟!...
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 15:21
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا. 2)میدونم که آی کیو تو در سطحی نیست که این چیزا رو بفهمی..سنتهای مدرن شده یعنی اولا خرافات و نکات منفی که حالا مورد قبول نیست کنار گذاشته بشه..دوما نکات مثبت و آیینها و سنتهای خوب مثل آیینهای مربوط به روابط بین خانواده ها و مردم حفظ بشه..در این مورد 25 سال هست که قمه زنی در ایران ممنوع هست ..{به کوری چشم بیخداها}..ولی بسیاری از مراسم مذهبی اجرا میشه..شاید مهترین نکته مثبت مراسم محرم این هست که علاوه بر اتحاد مردم..روحیه مبارزه با تجاوز بیگانگان رو در مردم ایران زنده نگه میداره..و در تاریخ ایران روحیه مذهبی مردم ایران موجب دفاع از کشور در برابر بیگانگان بوده ..
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 15:23
sepehr79 - وین - اتریش
پسر شجاع سرتو گذاشتی‌ به دیوار و داری هل میدی هیچ چی‌ هم حالیت نیست. هر کی‌ هم هر چی‌ مینویسه تو در جوابش میگی‌ کارناوال لختیا. خوب که چی‌؟ آره ما مردیم و اصلا دوست داریم خانم لختی رو ببینیم. مثل تو ..... نیستیم . حالا که چی‌؟ اه اه اه. هی‌ میاد میگه لختیا لختیا. حالمون از کامنتات به هم خورد. بس کن دیگه تو رو خدا.
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 18:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
sepehr79 - وین - اتریش. حالا تو زیاد به خودت فشار نیا ..برای سلامتیت خوب نیست ..اینکه همفکرات طرفدار برهنگی هستند واقعیت هست. تعجب میکنم چرا از شنیدنش حالت بهم میخوره ؟!..معنی این حرفت این هست که حال خودت هم از خودت و همفکرات بهم میخوره..باور کن برای ما هم هیچ چیزی حال بهم زن تر از این نیست که ببینیم چند نفر بی هویت طرفدار برهنگی هر روز به فرهنگ و اعتقادات مردم ایران با آن تاریخ چند هزار ساله توهین میکنن ...
جمعه 25 آذر 1390 - 10:57
sepehr79 - وین - اتریش
پسر شجاع برو بمیر تا کفن ارزونه !!!! امسال تو ابرویی برا فرهنگ ۷۰۰۰ ساله ما نزاشتن !!! خیر سرت ... آخه اول ۱ چیز بهتر از لختیا رو کن بعد از اونا اعتقاد کن. شما که با این همه جهالت روی اونا رو سفید کردید که !!!
جمعه 25 آذر 1390 - 11:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
sepehr79 - وین - اتریش. اون توصیه ای که بمن کردی ..حتما در مورد خودت اجرا کن ..یا برو تو جزیره لختیها سرت رو بزن به دیوار ..تو رو چه به فرهنگ 7000 ساله مردم ایران؟!...تو و همفکرات مال این حرفا نیستید که در مورد فرهنگ مردم ایران حرف بزنید!..از فرهنگ ایران که چیزی حالیت نیست ..کاش حداقل کمی از فرهنگ اتریشیها یاد می گرفتی !..چون مطمنم که در محیط حقیقی جرات توهین به اعتقادات دیگران رو نداری ..و اگه کسی شکایت کنه میتونه حسابی حالت رو جا بیاره ..
جمعه 25 آذر 1390 - 18:56
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
*پسر شجاع* - تهران - ایران. وقاحت تو بسیجی دروغگو حد و حساب ندارد. ببین چند نفر برای تو کامنت گذاشته اند که دیگر اینقدر دروغ و ... نگویی و شرت را از ابن وب سایت بکنی. افراد خردمند نیاز به قرص ندارند. این شما روانپریشان و متوهمان اسلامی هستید که نیار به روانپزشک و قرص و دوا دارید. در ضمن ادب و تربیت را محمد و دینت به همه جهان آموخته! ادبیات شکمی و زیر شکمی جزو ویژگیهای دین نکبت بار اسلام است. گفتند ادب را که از که آموختی گفت از بی ادبان! علی که اسوه علم و اخلاق شماست میگوید زنان ناقص عقل و ناقص بخت و ناقص ایمانند و زن بجز همخوابگی به درد دیگری نمیخورد. ( نهج البلاغه: همه چیز زن بد است و از همه بدتر آنکه از همدمی با او گریزی نیست. ) البته منظور امامتون همخوابگی بوده. این الدنگ که امام شما شیادان باشد حال شما مخبطان از پیش معلوم است. دریدگی و شیادی و دروغ و دغل پیشه امثال توست. بنابر این تا روز مرگت مثل شیپورچی در شیپور وقاحت خودت بدم!
جمعه 25 آذر 1390 - 21:59
علی محمودی نژاد - تهران - ایران
azerbaican - تبریز - ایران/ فیلم +18 ممنوع
شنبه 26 آذر 1390 - 19:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.