برخورد نوزاد با پنکه در مراسم عزاداری امام حسین +18



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+225
رأی دهید
-450

mahdi_tala - لندن - انگليس
چی‌ بگم والاّ.. آخه نوزاد وسیله محرمه...
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:12
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
شیعه‌ها کلا شونو بذارن بالا.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:23
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
این کجایش +18 است؟ آنطور که دیده می شود بچه آسیب جزیی دیده. البته جیغ و فریاد زنها معمولا در این موارد بیخودی است. به هر حال این اتفاقات هر جایی ممکن است رخ دهد.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:19
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
اون پدر و مادر احمقی که بچه شون رو خرج این کارها میکنن فکر اینجاشو نکرده بودند؟ تا کی سواستفاده از بچه ها.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:26
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
خاک بر سر مادر بی لیاقتش . خاک بر سر ادمهایی که میخواهند از یک بچه شیرخواره یتیم سو استفاده و آلت اشک اوردن ملت را درست کنند و نوحه خودشون را گرم کنند . بابا حسین تازی یکی از کسانی بود که با سایر کره عربها برای کشتن نیاکان ما ایرانیان مسابقه سر بریدن میگذاشتند و خودش هم صاحب چندین کنیز و برده و زن صیغه ای میشدند که همگی جزو نیاکان ما ایرانیان بوده اند . اینها همون اشغالگران تازی بودند .وای که از نااگاهی یک عده بکجا باید پناه برد
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:27
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
انسان گریه کند . خشمگین شود بر این مادران و پدران احمق که فرزند خردسال را به این مراسم دیوانه همرا می‌‌بارند. .در اروپا والدین را به جرم کودک آذری محاکمه‌ خواهند کرد .اگر والدین کودکان خود را به این مراسم می‌‌بارند. ملت ایران کی‌ درک می‌‌کند که از این حسین صفوی جز رنج و ستم و ظلم نسیب ایران نشدو است.‌ای نادانان .تا صفویان کسی‌ در ایران نمی‌دانست حسین کیست. حسین اختراع شا عباس می‌‌باشد. بر ضاد ترکای عثمانی. درد و رنج خود را در حسین نجوهید. اورجینال در ایران کافی‌ وجود دارد. که ۱۰۰‌ها حسین. آبدارچی آنها نمیشوند. آرش کجا .حسین کجا . کاوه اهنگر کجا عباس کجا. بابک کجا علی‌ خوناشام کجا. باز هم اسم آورم. ؟ شیعه یک بازی سیاسی بین صفویان و ترکای عثمانی بود.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:29
pelle - استکهلم - سوئد
مادر بیشعور بجای اینکه نوزادش را در محیط آرام و بدور از جمعیت زیاد نگهداری کند ،بچه را آورده عزاداری تا بوسیله این مداح شیاد کودک بیگناه را قربانی خرافات خودش کند. ظاهرا امام حسین هم خوب معجزه ای نشونش داد.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:35
mohsen_raja - تهران - ایران
خاک بر سرت کنند. گریه‌هات رو برا علی‌اصغر کردی، حالا بتمرگ برا بچه بیچاره خودت گریه کن. پدر ومادر اون علی‌اصغر هم یه ... بود مثل تو، او بچه سه ماهه رو برد توی میدان جنگ و توی نادان هم بردی وسط نعره‌کشی یه مفتخور.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:40
pirate_uk - پورتسموت - انگلستان
خدای من،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:43
ariana11 - تورنتو - کانادا
این ملت آدم بشو نیستن! آخه جهالت تا چه اندازه؟ یه مشت آدم عرب پرست . بی‌چاره بچهٔ زبون بسته :(
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:45
behnam2009 - لندن - انگلستان
حسین بچه عزارداری خودش رو نتونست حفظ کنه حالا اون بدبختایی که می رن ازش شفا می خوان!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:49
dandangerd - طهران - ایران
احمقهای بیشعور بچه رو به کشتن دادن
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:58
barzani - كريستيانساند - نروژ
امام خوب به بچه رحم کرد نتیجهٔ خرافات همین دیگه
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:59
anti sandis - كنت - انگليس
وای خدایا.....
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:06
شب قطبی - دبی - امارات
وایییی خدای من.....خیلی وحشتناک بود.خدا کنه که اتفاقی برای این شیرخواره معصوم نیافتاده باشه.کسی میدونه الان حال این طفل معصوم چطوره؟
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:07
mnbbi - کیف - اکراین
روانی‌‌های بی‌فکر. خیالتون راحت شد. بشینید بزنید تو سر خودتون که یه بنده خدایی ۱۳۰۰ سال قبل کشته شده. و یادتون بره زنده هارو.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:12
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
بابا جمع کنید این بساط امام حسین را. این نوزاد معصوم چه گناهی کرده که فدای حسین بشه؟ خدا به این جماعت ایرانی عقل و منطق بده
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:17
KOROSH2500 - برمینگام - انگلستان
اگر آن شخصی که بلند شد و نوزاد را گرفت ...یه کم نه‌ بیشتر فهم و شعور داشت .شاید این اتفاق نمی افتاد.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:21
ariobarzan - اکسفورد - انگلستان
یه قسمتی از دعای روز عاشورا دعا کننده میگه : پدر و مادرم فدای تو یا امام حسین. فکر میکنم این قسمتو اینا سرو ته خوندون
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:25
katrina - لندن - بريتانيا
وای من دلش رو نداشتم نگاه کنم نمیدونم چه اتفاقی‌ افتاد :( اما آخه نوزاد رو تو این مراسمهای پر سرو صدا میبرند؟؟؟واقعا باید به اون مادر احمق چی‌ گفت ؟؟؟ پس کی‌ میخواد از این جهالت بیرون بیاید .???واییییییی :((
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:28
Negah* - فرانکفورت - المان
حالا اون بچه می‌شه علی‌ اصغر...خدایا این کودکان چه گناهی‌. کردند.که اینچنین پدر و مادرانی جاهل دارند...
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:29
haftsang - انتورپن - بلژيك
آخه خاکه عالم بر سرتون امام حسین چه ربطی‌ به سرزمین ایران داره که شما جونه یه بچه رو به خطر انداختید به خاطره یه تازی .حالا شما آعضاا دارن حاضر در اون مجلس تشریف ببرید حموم خودتونو چند دست تمز بشورید چون .... هر چی‌ حسنو حسینه.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:30
zedeakhond - لندن - انگلستان
آخه خر مغز این آدمهارو گاز گرفته .معلوم نیست تو کلهٔ اینها مغز یا کاه.امام حسین رفت واسه خلافتو حکومت گرفتن حالشو سر جاش آوردن به شما چه احمق‌های بی‌ مغز.تا زمانی‌ که مذهب تو ایران هست همین بد بختی رو داریم
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:31
romano - تهران - ایران
خاک بر سر مادرش کنن زنه دیوونه آدم نمی‌دونه به کدام نادونیتون عصبانی بشه بچه فلک زده رو با خودش برده تکیه خوب آخه خانم کار و بار که نداری سوادم نداری باید بیای اینجا این چرت و پرتها رو گوش کنی پس فردا هم یک بچه بی فایده تحویل جامعه بدی عین خودت بشین تو خونت بچت رو بزرگ کن جونت در میاد روزه علی اصغر نری؟ بخدا مملکت صاحب نداره ما اینهمه مصیبت از دست شما باید بکشیم همه چیزمونو آدمهای نادان این مملکت گرفتن. زن بی عقل، اینم نتیجه بی عقلی و خرافاتت آخه من نمی دونم زینب تو 9 سالگی مرد علی اصغر بچه بود چه نتیجه‌ای داره این ابله بازی ها بجز اینکه صورت بچه مثل گل رو تیکه پاره کنید. دلم می‌خواد خرخر شونو بجوم. خوب عین آدم این سنتتونو انجام بدید بره پی کارش.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:31
mjan53 - مشهد - ایران
کار به شیعه سنی نداره تو هر دین و مذهبی ابله پیدا میشه
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:32
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
آخه آشغالا تا کی وحشی گری. لعنت به شما. اسلام از اونجاییکه ظهور کرد این وحشی بازیها در نمی آرند و مردمش وضعشون از ایرانیا بهتره، حالا اینا شدن کاسه داغتر از آش. حتما مادر این بچه افتخار هم خواهد کرد که در راه حسین شهید شده. امیدوارم این طفل معصوم سالم باشه.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:32
yassen_uae - شارجه - امارات
اکه بنکه سراین مداح حسین برست(مشرک) رادونصف کرده بودخوب بود.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:33
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
علی اصغر حسین که معلوم نیست وجود خارجی داره یا نه عزیزه بچه های دیگه به درک. من نمیدونم نوزاد وسط میدون جنگ چکار داشته.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:35
kurt cobain - نیویورک - امریکا
مسخرشو در آوردن حیوون نای بی‌ خاصیت
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:46
AMIR VADAX - لندن  - انگلستان
این هم یه معجزه دیگه از امام حسین. تا کی این مردم می خوان بزنن تو سرشون . لیاقتمون همون جمهوری اسلامی به رییس جمهوی احمدی نژاده
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 16:54
Babak4004 - کوالالامپور - مالزی
مرد حسابی حواستو جمع کن وقتی میخوای یه حرکتی بزنی
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:01
Danial001 - استکهلم - سوئد
چرا به جای این کارا میزگرد و سمینار در باره عاشورا و محرم تشکیل نمیدن؟ واقعا چه اصراری هست که هرسال جمع شن دور هم فقط گریه کنن و زنجیل, سینه و قمه بزنن؟ بجای این کارا بشینید با هم صحبت و تبادل نظر کنید. شاید اینطوری چیزهای بهتری بشه از مکتب عاشورا یادگرفت.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:01
Azadikhah - تكسل - هلند
خیلی وحشتناک هست! دلم نیومد ببینم.نابود باد خرافات مذهبی
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:06
robo - لوس آنجلس - امریکا
اخ چقدر وحشتناکه، امیدوارم بچه طوریش نشده باشه، آخه این چه کاریه ؟!!!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:09
london2011 - لندن - انگلیس
وای خدا چی باید گفت. البته از بی احتیاطی اون مرده که نمیدونم چی رو می خواست نشون بده - کسی از حال اون نوزاد خبر داره - کسی میدونه این در کدا م شهر هست
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:09
muhammad-yousefi - تهران - ایران
کلیپ گیر نیووردید زدید تو آرشیو.بگردید ببینید خبر منفی دیگه در مورد محرم ندارید.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:13
zamanphp - تهران - ایران
حق پدر و مادر این بچه بی گناه هست ، چرا که با اعتقادات مزخرفشون این طوری با جان یه بچه معصوم بازی میکنند
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:14
asad1969 - اسلو - نروژ
خاک بر سرتون با این مذهب پوچ و خرافاتیتون...........!!!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:26
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
من سرود کشگر ایران را میخوانم. در دشت سپاهی از درهی نیلگون می‌‌گذارد.رستم پلوان جاودانه پیشاپیش می‌‌رفت.و شمشیرش در آفتاب می‌‌درخشید. نامه رستم مرد پولادین پیکر است.و پوست ببر بر تن‌ دارد.سرنوشت این است.که پاسدار ایران باشد.و مسلمانان عرب نهانگاه ابلیس به خود می‌‌لرزد. کرنها می‌‌خروشند . در پس رستم درفش دلیران ایران آفتاب را تیره می‌‌کند. درفش پیل از آن توس نیأ سپندت است.که هر چرخش تیغش شهری از مسلمانان عرب را به گریه می‌‌آورد.درفشی با نقش خورشید و دیگری با ماه از فریبرز و گستهم است.سر پلنگ مازندران از آن شیدوش می‌‌باشد. که برز بالایی‌ همانند دماوند دارد..دلیران خروشان می‌‌تازند.گرزو با درفشی به نقش گراز.فرهاد کندا ور با نقش گاومیش .و ریونیز با پلنگ سبز چشم دهان گشیده.بر درفش بیژن دلاور سر ما پیکر رومی همچون مروارید می‌‌درخشد.بر درفش
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:14
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
پدرش گیو گرگی با دندان خونین از هم گشوده است.شیر گودرز گردفکن نیز در این میان می‌‌باشد.و مسلم زمین می‌‌گرید.خلیفه مسلم در هیچ کجا پنهان نمی‌‌تواند شود.گردان مسلمانان چون گاو زیر پای شیران ایران به خاک می‌‌افتند. گودرز پیر جام خود را از کن سربزن پلید اسلام پر می‌‌کند و یاد پسران و دختران ایران که در آوردگاه به خاک افتادند می‌‌نوشد.خون و دود دلیران را به سوتو می‌‌آورد. کیخسرو نیأ ایرانی‌ راه را به آنها می‌‌نماید. تیغ‌ها یشان به تندی پندار به دشمن ایران فرود می‌‌آید. و گرز‌های گاو سرشان دشمن را به خاک می‌‌نشاند............یک ؟ از دوستان. ملتی که این دلیران را از تاریخ دارد. چرا دنبال حسن و حسین میرود
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:31
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
برای انهایی که ادعا میکنند به این مراسم دینی باید احترام گذاشت! این کارهای ترس آور که مایه زخمی شدن و ریختن خون از سر و بدن کودکان و نوجوانان میشود، رسمهایی خرافاتی و بربرگونه است و فرقی با مراسم پس افتاده بدوی ها افریقایی ندارد. آن بیسوادانی که سنگ اینگونه مراسم را به سینه میزنند نمیدانند که در دین خودشان کارهایی که به بدن خود آدمی آسیب میزنند نهی شده اند.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:34
romano - تهران - ایران
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا شما نگران کلاه ما نباش کلاهمون بالاست مراقب کلاه خودت باش باد نبرش کلت تو کانادا سرما بخوره یک وقت می‌چاد!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:40
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
حالم بد شد.معلوم نیست طفل معصوم چه بلایی سرش اومد!!! خاک عالم بر سرتون که با جون بچه بازی میکنید. خاک بر سر اون مادری که بچه اش رو در اختیار این خیمه شب بازیها قرار میده. حالا برو تو سرت که دیگه از این .. نخوری.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:42
delmorde - یوتوبوری - سوئد
مغز وقتی مملو از تعصبات , خرافات دینی باشه حماقت به حد اعلا میرسد.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:44
hamid777 - شیراز - ایران
حسین اگه شهیده که میره بهشت این مراسم ها برا چیه .واقعا دردناکه دلم برا بچه سوخت
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:45
venus1000 - تهران - ايران
مهم نیست فدای امام حسین، بچه چیه که جانش قابل باشه. مهم اینه که چه جور این مراسمو با هرچه حماقت تر ،خونریزیتر انجام بدی تا حسین آرام گیرد. خدایا یه عقل درستو حسابی به این شیعیان عطا بفرما تا از این جاهلیت و خرافهٔ پرستی‌ و عرب پرستی و کودک آزاری رهایی یابند، امین
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:50
shahab46 - هانوفر - المان
یک مشت الاغ جمع میشن اونجا مسخره‌های عوضی‌،هر چی‌ هم خدا تو دامنشون میذاره باز دست بردار نیستند، یابو به تمام معنا
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:52
iranianus - منچستر - انگلستان
لوووووول...اینم از حاجت علی‌ اصغرتون ،،،،ملتو سر کیسه کردید ...عوضیا ..لعنت بر جمهوری آخوندی ..تٔف به ذات هر چی‌ بسیجی‌
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 17:56
pull.over - دوحه - قطر
بی احتیاطی بود همین.انشالله این بچه آسیب جدی ندیده باشه...
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:03
دايانا - لندن - بریتانیا
تمام ادمایا اونجا روانیند احتیاج به دکتر دارن مادر احمق بی لیاقت واقعا هر کسی شایسته مادر شدن نیست
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:04
katrina - لندن - بريتانيا
حسین خونخوار دوباره طلب خون کرد ..‌ای .... واقعا چه بالای سر ملت اومده ..((((
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:04
faeed.ireland - واترفرد - ایرلند
دشت بی‌ فرهنگی‌ ما سبز تموم علفاش. حالا بازهم بعضی‌ها از تمدن ۲۵۰۰ ساله حرف می‌‌زنند.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:14
KAWASAKI ZX - طهران - ایرون
مردم بدبخت هنوز تو جو ١٠٠٠ ساله قبل هستن ما ها مرده برستیم نه خدا برست
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:16
Babak4004 - کوالالامپور - مالزی
هرچند بچه سالمه اما واقعا که.داداش حواستو جمع کن. انقدر بهش لباس پوشونده بودن که کاره ایربگو کرده
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:39
raha1984 - هامبورگ - المان
یک مشت نفهم خرافاتی ! مرده پرستهای اعراب سوسمارخور
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:44
elaheh85 - تهران - ایران
شرم اوره.طوری نظر میدین انگار تو کشورهای دیگه هیچ اتفاقی نمیفته.کشدار در مراسم.مسابقه گاو بازی که هر سال چند کشته به جا میذاره.جشن بالش و گوجه.جشن آب بازی و ریختن آب بروی دختران.حمله اسلحه آزاد و.....لابد اینا وحشی گری نیست!!!!!. به اعتقادات دینی هم احترام بذارید.ممکن بود این اتفاق هر جای بیفته.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:55
parmida_alman - فرانکفورت - آلمان
خاک بر سر اون پدر یا مادری که بچه شون را این جور به نمایش میگذرن....تا بکی آخه ندانی؟؟؟ حسین کی بوده که باید بخاطرش این همه سال گریه کرد خون ریخت......خدا هم دیگه شرمش می‌شه از این بنده هاش...
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:04
mohabbat2009 - منامه - بحرین
مذهب شیعه یکی از خرافات ترین مذاهب دین اسلام هست یکی از خرافات بزرگ همین مراسم عزاداری هست <تا کی خرافات نا کی؟؟؟؟ جه می شد همین پولهایی که صرف هزینه ی این مراسم ها میشود به ی بیمارانی که از بی پولی نمی تواند خود را درمان کنند و زنده زنده جان میدهند داده میشد؟ ایا اگر یک روز همین امام حسین ر(ضی الله عنه ) زنده شود و ببیند هم چه مراسمی برای او برگزار میشود با سازو اواز و خون ریزی ایا او خوشحال میشود؟؟؟ که خیلی از مراجع تقلید شیعه قمه زنی را قبول دارند......
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:14
mozhde1 - تهران - ایران
با دیدن صحنه برخورد نوزاد با پنکه حالم خراب شد وقلبم ایستاد ومتاسفانه این صحنه رو پسر 9 ساله ام هم دید چه میتوان گفت؟!اون فرد سفیدپوش عمدا این کارو نکرد و مداح دفعه اول بچه رو نگرفت واون فزد هم رفت رو صندلی وچشمش به زیر پاش بود تا بالا سرش!متاسفانه پنکه با سر وصورت بچه برخورد کرد واگه زنده هم مونده باشه مطمئنا جراحت شدیدی برداشت و تازه با شدت به زمین پرت شدمادرش اومد ثواب کنه متاسفانه هم بچه رو کباب کرد وهم خودش وخیلی های دیگه رو.متاسفم برا خودم وهمه !که هنوز هم پیام امام حسین (ع )رو نفهمیدیم وفقط تشنگی و جراحتش رودیدیم .با گریستن وگریاندن مردم چه چیزی عوض میشه وچرا فکر میکنیم هرچقدر بیشتر گریه کنیم بیشتر ثواب دارد؟!این چه فرهنگی است که ما را به آن عادت داده اندوتا کی به آن ادامه خواهیم داد؟!آنهایی که ادعای حسینی بودن دارند به جای خرج کردن در عزاداریها و.. گریه و.. وریاکاری بیایند به افرادی که در جامعه به کمک نیاز دارند رسیدگی کنند همه می دانیم که خیلی ها دچار فقر وبی کاری و.. هستند.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:12
red66 - بندرعباس - ایران
دیدم بعضی ها میپرسن این کجا اتفاق افتاده. در بندرعباس اتفاق افتاده و من این ویدئو در یوتیوب گذاشتم و آرشیو و قدیمی هم نیست و در مراسم عزاداری امسال اتفاق افتاده در مسجد امام حسین بندرعباس.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:24
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
ای بابا اگر نوزاد مرده باشه الان باباش و ننه اش میگن شهید شده و رفته بهشت پهلوی علی اصغر !!! تا سال دیگه هم یکی دیگه درست می کنند برای نمایش بعدی!!!!!!!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:35
KOROSH2500 - برمینگام - انگلستان
حکیم ابوالقاسم فردوسی طوس،بزرگترین حماسه سرای تاریخ ایران و یکی‌ از برجسته‌ترین شاعران جهان شمرده می‌‌شود ،زادگاه او،دهکده باز از تابران طوس است .درباره تاریخ تولدش اختلاف نظرهایی وجود دارد .اما در اغلب منابع ،سال ۳۲۹ یا ۳۳۰ هجری قمری را سال ولادتش ذکر کردند .نام پدرش منصور ابن حسن و کینه ش ،در همه جا ابوالقاسم بود .خاندانش ،از دهاقین طوس و صاحب ثروت و آب و ملک بوده‌اند
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:40
morgan123 - واشینگتن - امریکا
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا - کامنت تو خیلی جالب و اتفاقا کامل کننده این تصاویر وحشتناک بود! خوبه که در عصر اطلاعات هر روز مذهبیون ضعیفتر میشوند چهره خونریز اسلام حماقت مسیحیت نیرنگ و ظاهرسازی بهایی و خرافات یهود و الی آخر ! .
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:58
gogoli - تهران - ایران
این اتفاق البته بسیار دردناک و تاسف برانگیزه ولی ممکنه تو هر مکان و زمانی رخ بده. اما من واسه کسانی که هم خودشون رو "ایرانی" میدونن و هم به ابن بهانه به مذهب دستکم نود درصد از مردم "ایران" اهانت میکنن، متاسفم و از داشتم چنین هموطنانی احساس شرم میکنم. واقعا انسان چقدر باید پست باشه که هم با بهانه های واهی از کشورش فرار کنه و هم اینکه هر مشکلی از باختن تو قمار و پیدا نکردن شوهر گرفته تا خیانت همسر و معتاد شدن فرزند رو به گردن اسلام و تشیع بندازه؟ ... امام حسین میگه: "اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید".
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:05
احتراز - دورف - آلمان
این ملت هر بلأی سرشون بیاد حقشون، خلایق هر چه لایق.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:11
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
رمانو -تهران --ایران-- به کوری چشم حسود امسال هوای کانادا خیلی‌ هم خوبه هنوز هم برف نیومده که احتیاج به کلاه باشه.منم نگران کلاه دریده شما نیستم ،دلم به حال اون بچه سوخت.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:18
Rima_London - لندن - انگلستان
عجب معجزه‌ای کرد این شب عاشورا ! یارو گفت اگر حاجت میخواید بگید ولی‌ حسین چه زود مرادشونو داد. سفاهت با خرافات که اندازه نداره.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:25
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
حالا این اصغر بود یا اکبر که با پنکه کشته شد؟ تا بعدی را با شمشیر سرشو بزنیم. بابا و مامانشو هم تکه پاره میکنیم.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:30
albalooo - لندن - انگلستان
هوای سرد زمستون و این مزخرفات مال چند سال پیش این ویدیو
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 20:39
morgan123 - واشینگتن - امریکا
gogoli - تهران - ایران - این امام حسین شما عملا چه خاصیتی داره ؟!.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:10
Alexberd - بوداپست - مجارستان
عجب ملت احمقی هستیم ما!!!! 1400 سال بعد همش تو سر خودمون می زنیم و وای حسین حسین میگیم. که چه شود. به کجای اینکار میگن زنده نگه داشتن یاد عاشورا..... مگه با اینکارا امام حسین زنده میشه؟ باور کینی خود اماح حسین هم راضی نیست... درست قبول دارم عزاداری را اما بچه طفل معصوم ببری تو یک مجلسی مثل ان چه معنی داری؟؟؟؟ تازه ش هم اگه واقعا به عقل و منطق هست. اگه علی اصغر بر اثر تشنگی و تیر شهید شد. خوب فرقش چی هست الان بچه معصوم را به اینصورت قربانی میکنن. این که باز شد یزید بازی و شهادت بازی که. منتها با یکی روش دیگه!!!!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:14
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
مردشور این عقاید اسلامیون عقب افتاده رو ببرند با خودشون. خاک تو سر اون پدر و مادر و خاک تو سر هر چی آخونده که مغز یه عده رو با این چیزها پر کردن. وااااااای خدا اون بچه چه گناهی کرده بود چرا باید یه طفل معصوم چوب نادانی یک مشت الاغ رو بخوره.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:17
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
خریت نه به علف خوردن است،طفلی بچه! تا وقتی تعدادی برای ۱ عرب که ارزش ۱ ایرانی‌ خوب را از ۳ عرب بد کمتر میدونست اینطوری خودشنو دارن تیک پاره می‌کنن چه انتظاری آدام می‌شه داشته باشه؟ به امید ریشه کن شدن فرقه منحوس و خشن اسلام در کشورمان برای همیشه.آمین
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:27
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
این دقیقا مانند زمانی بود که یه عده تحت تاثیر خرافات هیچ و پوچ قمه میزدند تو سر خود و بچه هاشون حتی کودک شیر خواره با این تفاوت کوچک که اون بابای نادان از عمد کله بچه شو با تیزی قمه جر میداد........................................
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:51
birmingham - شیراز - ایران
حالا اگه بچه مرده باشه میگن خوش به سعادتش
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:00
Naser hejazi - بهبهان - ایران
امان ازاین جماعت تازی پرست
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:33
ali51reza - وستروس - سوئد
حقیقتا به اون بچه و بچه های ایران رحم کنید و نکید این کار ها را.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:41
ali51reza - وستروس - سوئد
gogoli - تهران - ایران. هیچ انسانی از کشورش فرار نمیکنه کشور انسان وطن اگر من امروز این کار را کردم بخاطر اینه که کشور من ۱۴۰۰ سال که در اسارت است و شیطان حکمروای میکند و آرزو برکشت به کشورم هست و در راه آزادی اون من هر کاری که بتونم میکنم چون من ایرانی هستم.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:45
bazmag - مجارستان - مجارستان
gogoli - تهران - ایران - قشنگ گفتی‌.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:49
دايانا - لندن - بریتانیا
مادر بودن لیاقت می خواد خاک تو سر مادرش
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:09
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
muhammad-yousefi - تهران - ایران اگه این کلیپ مال 100 سال پیش هم باشه باز هم میتوان گفت که اون بچه فدای نادانی یک مشت الاغ شده. تو نمیفهمی میدونی کی میفهمی زمانی که بچه خودت همچین بلایی شرش بیاد البته اگه چرند نگی که بچه ام فدای اسلام شد - بچه ام شهید شد - بچه ام از اول لایق شهید شدن بود و ................ اخه اون بچه چند ماهه چی به این دنیا بدهکاره که باید شهید بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینو بعضی ها (گاو های جمهوری اسلامی و ...) واقعا بشینن فکر کنن. اگه شهید شدن خوبه چرا کله گنده ها اقدام به شهید کردن خودشون نمیکنن تا مستقیم برن تو بهشت طفل معصوم چه گناهی کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:41
morgan123 - واشینگتن - امریکا
من یک راه کار برای عزاداران حسینی دارم بیاین کامنت بزارید که مثلا امریکا با جمعی هنرپیشه این فیلم رو تهیه کرده که ایمان مسلمین رو متزلزل کنه و اون بچه هم مثلا پلاستیکی بود ! ها ها ها..
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 23:11
Royan - بوخوم - آلمان
قابل توجه مشکوک ایران تهران , نمونه پدر و مادری که دنبالش میگشتی اینجاست.
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 23:24
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
نقل قول از یکی از نظامیان عالیرتبه سابق ارتش امریکا که با یک خانوم ایرانی ازدواج کرده: علیرغم مبارزات فراوانی که روشنفکران ایران طی اعصار و قرون متمادی(۱۴۰۰) سال در مقابله با دین اسلام به منظور حفظ و پاکداشت آن هویت سرزمین اهوایی٬ انجام داده اند چاره ای جز این نیست که ان استخوانهای پوسیده را بار کامیون کنند و از مرزهای ایران بیرون ببرند.
جمعه 18 آذر 1390 - 00:08
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
ای بابا! انقد گیر ندین به امام حسین ! بابا بنده خدا سرش حسابی شلوغه تو محرما ! حواسش به هیئت های دیگه بوده. این یکی رو دیگه نتونسته کنترل کنه. شما هم انقد گیر ندین دیگه. زیر سبیلی رد کنین این مورد رو !
جمعه 18 آذر 1390 - 00:11
potatis - مالمو - سوئد
morgan123 - واشینگتن - امریکا.دوست من می‌دونی این مغلطه گران کم خرد اسلامی چی‌ خواهند گفت: قسمت بوده فدای امام حسین بشه!! یا مثلا اگه بچه هه نمرده هنوز میگن: قربون امام حسین برم که معجزه کرد و این بچه رو نجات داد!! لووول یا اگه بچه هه مرده میگن:این بچه طاقت دوری امام حسین رو نداشت و خودشو فدا کرد!! اینجاست که آدم میخاد یک پاره اجر برداره بکوبه تو سره خودش!!
‌پنجشنبه 17 آذر 1390 - 23:52
katrina - لندن - بريتانيا
اینجور وقتها قیمه نذری خور‌های شیکمو لال میشن چون واسشون صرف نداره. ننگ بر شما که از این دین دفاع می‌کنید .
جمعه 18 آذر 1390 - 00:24
mosibat - انگلستان - انگلستان
خدایا به مدرسه برگردون
جمعه 18 آذر 1390 - 00:28
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
جناب گاگولی تهران .ایران . شما خودت شنیدی که حسین گفت .اگر دین ندارید آزاده باشید ؟؟؟؟؟ کی این حرف را میگفت وقتی داشت سر نیاکان ما را میبرید یا وقتی در کربلا داشتن سرش را میبریدند ؟؟؟؟ پس چرا مسلمانها به بقیه میگویند یا اسلام بیاورید و یا جزیه بدهید و یا کشته شوید . این معنی ازادگی در مرام محمد و حسین تازی است. سه راه یا مسلمان شویم یا جریمه بدهیم و یا کشته شویم . یک مقدار فکر کن بعد حرف بزن گاگول خان .
جمعه 18 آذر 1390 - 01:25
sakura - توكيو - ژاپن
حالا اگه پنکه هم تو سرش نمیخورد . مادرش آروم نمیگرفت , میبردش قمه زنی‌ .. خانه از پای بست ویران است
جمعه 18 آذر 1390 - 02:25
islam zoda - تورنتو - کانادا
ای لعنت بر اون مرام شیطانی...
جمعه 18 آذر 1390 - 02:48
shabhaye-barani - اکلند - نیوزلند
چقد بعضی‌ دوستان غیر منصفانه فکر می‌کنن اتفاق ممکن هر جایی و به هر شکلی‌ باشه مثلاً اگر برق این بچه‌رو میگرفت میذاشتین به حساب ادیسون؟؟ اونایی که شفا و مقدسا ت را زیر سوال؛ می‌برن تا حالا نشده تو یه گرفتاری سخت از ته دل‌ صداشون کنید؟ حتا اگه مسیحی‌ هم باشید یه یا مسیح میگید مگر اینکه اینقد بی‌ ریشه باشین که خودتون خدای خودتون باشید
جمعه 18 آذر 1390 - 02:54
Dara va sara - پرت - استرالیا
گذشته از ان اتفاق که افتاد.. دقت کنید که طرف اصلا چی میگه ؟؟؟ اوج احمقیت. اوج دری وری. اوج اب دوغ خیاری. اوج افسانه سرایی.اوج تلف کردن. .. بعدش ما باید به این اراجیف احترام بگزاریم...ما از شر اینها کی راحت میشیم ؟؟؟
جمعه 18 آذر 1390 - 08:38
ItsMeWT - کلن - آلمان
مشکلات فرهنگی‌ ما ایرانیها از همین مراسم مسخره شروع می‌شه
جمعه 18 آذر 1390 - 08:51
aiming - بولونيا - ايتاليا
مشتی جاهل او نادان ...
جمعه 18 آذر 1390 - 09:09
Dara va sara - پرت - استرالیا
برای ان یه عده که عرق شرم صورتشونو خیس کرده و تعصب بی ریشه مغزشونه پر کرده..در کشورهای غیر مذهبی دولت و در حال آموزش . علم و فتاوری و اجتماعی .پزشکی . آموزش در فضا و دنیای کامپیوتر..ووو..و در اخر ارتقاع مملکت به بالا ترین سطح ممکنه میباشد. اما در ایران. نتنها بوجه هنگفتی خرج اینگونه مراسمها میشود بلکه هدف فقط و فقط به عقب بردن افکار جامعه میباشد. از اینرو ج اس..هالی از صدقه سر بی مغزانی چون شماها به این عمال زشت و ضد ایرانی دست میزند. تبریک به عاشقان امام حسین..تا شما ها هستین. خفت و بدبختی در ایران هست.
جمعه 18 آذر 1390 - 08:32
gogoli - تهران - ایران
morgan123 - واشینگتن - امریکا .. یانکی عزیز! ایکاش می نوشتی دین خودت چیه تا بهتر بتونم جوابتو بدم. اما همین قدر بگم که بعضی از ما اگر حماسه ای نظیر واقعه عاشورا رو تو فرهنگهای بیگانه بخونیم بلافاصله شروع به تحسین و تمجید میکنبم، اما حالا که این حماسه بزرگ رو تو فرهنگ تشیع داریم، بجای درک و فهم اون فقط عیبجویی میکنیم. امام حسین برای هدفی بسیار بزرگتر از کسب قدرت سیاسی قیام کردند. بدست آوردن قدرت وقتی فایده داره که فرد بتونه از مواهب اون استفاده کنه. اگر امام حسین به دنبال چنین چیزی بودند هرگز زندگی و خانواده گرامی خودشون رو به خطر نمینداختند. به نظز شما چرا امام حسین بین مردم ایران تا این حد گرانقدر و محبوب هستند؟.
جمعه 18 آذر 1390 - 09:40
ukguy4u - لندن - بریتانیا
اینم بت پرستی از نوع جدیدش. بتی به نام حسین!
جمعه 18 آذر 1390 - 11:17
mohamad8 - اتن - يونان
قابل توجه سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا. این اتفاقت تو روستایی شما و اون اندونزی طبیعی است نه تو کشور ما که امثال شما خرافاتیها بچه مردمو به کشتن میدیدین عدم می‌کنین بعدشم میگین طبیعی است آخرشم با یه سلوات ختمش می‌کنین
جمعه 18 آذر 1390 - 11:37
mohsen_iran - دبی - امارات
gogoli_تهران - حماسه ای که 1400 سال رخ داده به شما چه حسین خودش بازخاست می شه که چرا بچه ی شیر خوارو برده جنگ . دست از خورافات بردارید دو رکعت نماز بخون از همه چیز برات خوبتره تا گوش به عر عر این خر کنید .
جمعه 18 آذر 1390 - 11:33
jalal1128 - هامبورګ - آلمان
aiming - بولونیا - ایتالیا دوست عزیز (مشتی جاهل و نادان .. ) این کلمات که ګفتی اسمهای خداوند هست که شامل بعضی از انسانها میشود . این اسامی خیلی ګرانبهاست هر کسی لیاقت این اسامی را ندارد . این آخوندهای ... که مملکت ما رو به لجن کشیدند تا حالا واقعیت کشته شدن این حسین را برای شما نګفتند اګر ګفته بشه دیګه باید جل و پلاس خودشونو جمع کنند و دوباره باید برسر قبرها فاتحه بخوانند. حسین و یزید بر سر یک زن با هم جنګ داشتند هر دو عاشق این زن بودند و همن زن باعث بوجود آمدن این جنګ شد و حسین کشته شد و شرط پیروزی ان بود که سر اون که شکست خورده را قطع نماید و برای آن فتنه ببرد . یزید یکی از مسلمانان دو آتیشه آن زمان بوده و جنګ در راه اسلام و خدا نبوده . ای مردم که در ماه محرم تو سر و کله خودتان میزنید از این جهل و نادانی بیرون بیاید و واقعیت را بپذیرید به ګفته خود شماها حقیقت تلخ است
جمعه 18 آذر 1390 - 11:03
avdish - شیفلد - انگلیس
بندر عباس شیرزخو اهش می‌کنم از حال بچه برامون بگید ممنون میشم
جمعه 18 آذر 1390 - 12:52
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
امام حسین در میان ملت ایران محبوب نیست. امام حسین به زور شلاق شاه عباس به مردم ایران تحمیل شد. بجای اینکه کلمات بزرگتر از خود برو تاریخ ملت خود را بخوان. رأی آزاد به گذارید. پی‌ خواید برد. امام حسین تان چقدر محبوب می‌‌باشد. ملتی که کاوه اهنگر دارد .به حسین وابسته نیست
جمعه 18 آذر 1390 - 12:31
kish mehr - منچستر - انگلستان
. بعضی‌ از دوستان لطف داشتن و گفتن که حالا که چیزی نشده ، البته خوب چیزی هم نشده حالا اتفاق نمی‌افتاد ، فردا که ۱۶ سالش شد اعدامش میکردن ، فدای سر امام حسین ، واقعا که .....
جمعه 18 آذر 1390 - 13:39
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
جالبه بدونید که چند تن‌ از مراجع بزرگ شیعه بتازگی گفتند که امام حسین اصلا کودک شیر خواری در روز عاشورا همراه نداشته .آنها می‌گویند این سناریو توسط یکی‌ از علمای سنّی که خود سنّی‌ها هم قبولش ندارن برای پر سوز نشان دادن واقعه کربلا درست شده.
جمعه 18 آذر 1390 - 13:58
m.n.s - کرج - ایران
این خیلی احمقتر ازون ماشین لباس شوئ فرانسوی بود حالا اگر تو خانه بود میگفتن پدر معتاد بچه را کشت چون در عزاداری بود میفرمایند که فدای حسین شد.
جمعه 18 آذر 1390 - 14:02
yassen_uae - شارجه - امارات
کشت مسجدخانقاه صوفیان-ترک آن بنماکه مسجدشددکان. جاى جمع حق برستان مسجداست-جاى درس وبحث وقرآن،مسجداست. نیست مسجدجاى مدح و روضه خوان-نیست مسجدجاى هرشمر وسنان. آنکه همکاراست باشمروسنان-روضه خوانست روضه خوان است روضه خوان. شعرازشهیدراه حق،آیت الله العظمى علامه سیدابولفضل ابن الرضا برقعى قمى
جمعه 18 آذر 1390 - 14:14
مهران خان - تهران - ایران
حالا اگه به پدر و مادر نادان این بچه معترض بشی ، میگن بچه ی خودمنونه اختیارش رو داریم!
جمعه 18 آذر 1390 - 15:04
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
elaheh85 - نیازی به تکرار خزعبلات ملایان بیسواد و خرافاتی نیست. کدام باور دینی؟ تو که دین خودت را هم نمیشناسی بیخود گرد و خاک به پا نکن. در کجای اسلامتان گفته شده برای مرده هزار و چهارسد سال پیش قمه به سر و سینه تان بزنید؟!!!! کاری به کژی های این دین ندارم، اما دست بردارید از چپاندن مزخرفات و دروغ و خرافه بیشتر به نام دین.
جمعه 18 آذر 1390 - 16:29
gogoli - تهران - ایران
ali51reza - وستروس - سوئد .. کامنت من درباره کسانی بود که با دهان باز و چشم بسته صرفا به بی احتزامی به اعتقادات مردم ایران میپردازن. بدیهیه که خیلی از هموطنان مقیم خارج چنین رفتارهایی ندارن. دین اسلام و مذهب تشیع هم یک با ایران و ایرانی بیگانه نیست! این دین 1400 ساله که در عمق تار و پود فرهنگ ایرانی ریشه دوانده و مستحکم شده. مذهب تشیع در واقع نسخه ای ایرانی از دین اسلامه. شما میتونین اصفهان و شیراز و یزد رو بدون مساجد شکوهمند و زیباش تصور کنین؟ اگه میتونین، باید بگم که "تخیل" بسیار قدرتمندی دارین!!!!
جمعه 18 آذر 1390 - 16:49
gogoli - تهران - ایران
بابک - هامبورگ - آلمان .. مودب باش عزیزم. حد خودتم نگه دار.. تو فقط حرفهایی رو باور میکنی که با جفت گوشهای خودت شنیده باشی؟! پس باید گووووووووووشهای خیلی بزرگی داشته باشی! فقط بگو امام حسین تو کدوم جنگ سر ایرانیها رو بریده؟ اگه اینکارو کرده چرا بر خلاف اسکندر که هنوز مورد نفرت ایرانیانه، امام حسین اینقدر تو ایران محبوب و محترمه؟ راستی تو به کدوم دلیل از اسلام کینه به دل گرفتی؟! حقوق پناهندگیتو دیر بهت دادن یا قیمت آبجو گرون شده؟!
جمعه 18 آذر 1390 - 16:54
gogoli - تهران - ایران
mohsen_iran - دبی - امارات .. عزیزم! شما اول بگو کلاس چندمی که خرافات رو "خورافات" مینویسی؟! بعد بیا با من بحث کن! ضمنا من نگفتم که با تمام حرکات و کارهایی که تو عزاداری امام حسین انجام میشه موافقم. من میگم اگه کسی با حکومت ایران مشکل داره میتونه با استدلال های سیاسی نظرشو بیان کنه. نباید بخاطر بیسوادی سیاسی، به مذهب ایرانیان اهانت کرد.
جمعه 18 آذر 1390 - 17:10
robo - لوس آنجلس - امریکا
قبل توجه تمامی دوستانی که معتقدند امام حسین و بقیه اعراب صدر اسلام با ایرانیها جنگیدن، عرض کنم که مسلمانان عرب عزیز بسیار با فرهنگ بودن با دسته گل و شیرینی خدمت ایرانیها رسیدن و ازشون خواهش کردن که اسلام بیارن و پول اندکی هم بعنوان جزیه در راه ائمه اطهار بدن به امرای عرب مسلمان عزیز! ایرانیها هم که به مهمان نوازی شهره جهان هستن با روی باز پذیرای این مهمانان عزیز شدن تا حدی که دختر پادشاه یزدگرد رو به کنیزی امام حسین دادن تا مراتب حسن نیت خودشون رو ثابت کرده باشن، اگر تاریخ نخوندین حالا برین بخونین که همینجوری بوده که مسلمانان عزیز امروز هم بدان اشاره میکنن نه جور دیگه، بیخودی شلوغ نفرماین. بعله !.
جمعه 18 آذر 1390 - 19:52
mohsen_iran - دبی - امارات
googoli_تهران شما تا الان بر چه پایه واصولی بودید که می توان با هاتون بحث کرد . شما مردم ایران را از قران دور کردیید و به خرافات کشاندید .بعد مذهب شیعه مذهب 1400 ساله نیست یک مذهب ساختگی انگلیس برای تفرقه بین مسلمانان 500 سال پیش که توست شاه اسماعیل در ایران درست شود .
جمعه 18 آذر 1390 - 19:58
Kotlet_Joon - سیدنی - استرالیا
gogoli امام حسین به جای افکارش زخمهاشو نشونمون داد. ملتی که خودش مظلومه و زیر بار ظلم باید بشتر به حال خودش گریه کنه .. ما ملت مرده پرستی هستیم . به جای عزاداری میشه افکار حسین رو به مردم یاد داد. چرا مسیحیا روز به صلیب کشیده شدن مسیح رو جشن میگریند؟ چون دپرس نسیتند مثل ماااااا..
جمعه 18 آذر 1390 - 20:45
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
گوگولی عزیز . اگر حسین در این جنگها شرکت نکرده پس چطور چندین برده وکنیز و غلام و دختر یزدگردسوم نرگس خاتون را تصاحب کرده .حتما یزدگرد اومده از حسین خواستگاری کرده بوده؟؟ دوست گرامی. ملایان هیچ وقت بکسی اجازه ندادهاند که واقعیت نوشته شود هرکسی مثل مرحوم کسروی لب بکشود را کافر و مرتد خواندهاند و او را کشتند و مردم از ترس هیچ نگفته اند به دروغ از حسین فرشته ساختند .مثل خمینی جنایتکار که نزد حکومت مثل یک فرشته ازش گفته میشود درصورتی که بدترین دیو جهان بوده خمینی
جمعه 18 آذر 1390 - 21:30
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
حسین پسر علی هنگام زمامداری پدرش او را در جنگ‌های جمل و صفین و نهروان همراهی کرده بود. سال ۵۰ هجری وقتی که برادرش حسن کشته شد. معاویه حدود ۱۰ سال به عنوان خلیفه باقی بود. معاویه سال ۶۰ هجری درگذشت و پسرش یزید را به جانشینی انتخاب کرد. به نوشته منابع شیعه حسین بن علی موافق راه و روش حکومت هم عصر خود نبود بنابر نوشته تاریخ نویسانی مانند دینوری از شرایط صلح حسن بن ابی طالب با معاویه، پرداخت سالیانه دو میلیون درهم از محل خزانه به حسین بود. نویسندگانی مانند البلاذری در انساب الاشراف و ثعالبی در لطایف المعارف می‌نویسند که در دوران حیات برادرش حسن، حسین رویه برادرش در مورد عدم ستیز با معاویه را دنبال می‌کرد. حتی بعد از کشته شدن حسن نیز این شیوه در برخورد با معاویه را ادامه داد. معاویه سالی یک یا دو میلیون درهم به حسین می‌فرستاد و حسین مکرر به شام سفر می‌کرد و در آنجا نیز هدایای دیگری از معاویه دریافت می‌نمود. این مستمری توسط یزید فرزند معاویه به چهار میلیون افزایش پیدا کرد
جمعه 18 آذر 1390 - 21:24
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
در ضمن جناب گوگولی به من بگو این چه ازادی است که غیر مسلمانان یا باید اسلام بیاورند و یا غارت شوند و یا کشته شوند .مگر در اسلام آزادگی وجود ندارد . چراباید یا اسلام آورد و یا جزیه داد و یا کشته شد . حالا اگر مسیحی میامد میگفت هرکسی غیر مسیحی باید مسیحی شود یا باج بدهد و یا کشته شود .چه میگفتی ؟؟؟ معنی ازادی ادیان در دین اسلام را فهمیدیم
جمعه 18 آذر 1390 - 21:36
yangum - استاوانگر - نروژ
چی‌ بگم آخه که امام حسین و بقیه اعتقادات مردم سالهای زیادی که شدن منبع در عمد این اخوندای اشغال و گدا. از اونجایی که هیچ کدومشون ……. کار کردن ندارن و این تنها راه در امدشون واسه همین سطح سود مردم رو پائین نگه میدارن. مردتیکه خر هم چین روضه می‌خونه، انگار خود آشغالش تو روز عاشورا تو کربلا بوده.
جمعه 18 آذر 1390 - 21:51
بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان
طبری مورخ مشهور اهل سنت می‌نویسد: «در سال سی‌ام (و در زمان حکومت عثمان) سعید بن عاص با تنی چند از صحابه همچون حسن، حسین، حذیفة بن یمان و .. به همراه سپاهی از کوفه به قصد خراسان به راه افتادند» .بلاذری به نقل این خبر می‌پردازد: حسن و حسین دو پسر علی بن ابی طالب در این جنگ(فتح طبرستان) با سعید بن عاص همراه بوده‌اند...و از همه مهمتر دختر یزگرد سوم بوده است
جمعه 18 آذر 1390 - 22:01
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
سید ابوالقاسم واعظ: خودت رو بگیرن جلو پنکه پرت بشی پائین ببینم آسیب جزئی میبینی! چه برسه به یک نوزاد لطیف. Danial001 : سمینار راجب عاشورا؟! جاااان؟! که چی بشه؟ اصلا به چه درد میخوره؟ مگه از سر بریدن هم میشه درس انسانیت یاد گرفت؟ اسلام مذهب ایرانیان نیست. با شمشیر به ما تحمیل شده و حالا داریم برای قاتل پدرانمون عزاداری میکنیم!
شنبه 19 آذر 1390 - 00:08
gogoli - تهران - ایران
mohsen_iran - دبی - امارات .. چییییییییی؟؟؟؟؟!!! مذهب شیعه رو "انگلیسیها" به کمک شاه اسماعیل اختراع کردن؟! بابا عجب بلایی هستی تو!! شیطون اینهمه علم و دانش زو از کجا یاد گرفتی؟! مدارس تربیت طالبان القاعده؟! ضمنا "توست" هم غلطه! توسط درسته. تو اگه تا درس "تصمیم کبری" خونده بودی باید این چیزها رو درست مینوشتی! جدا از شوخی مذهب شیعه در غرب به عنوان مذهب "جعفری" معروفه. یعنی امام جعفر صادق این مذهب رو به پویایی و کمال رسوندن. امام جعفر صادق مال 500 سال پیش بودن؟
شنبه 19 آذر 1390 - 10:41
gogoli - تهران - ایران
Kotlet_Joon - سیدنی - استرالیا .. من دقیقا متوجه منظور شما نشدم. مذهب شیعه نه فقط با ملی گرایی ایرانی بیگانه نیست، بلکه بسیار هم سازگاره. در تاریخ ایران سلسله هایی شیعه مذهب نظیر آل بویه بر می خوریم که با هدف استقلال ایران از سلطه خلفای عرب عباسی، از گسترش مذهب تشیع حمایت کردند. من هم قبول دارم که خیلی جاها تو مراسم مذهبی زیاده روی هایی صورت میگیره. اما آیا این فقط ویژه ایران و اسلامه؟
شنبه 19 آذر 1390 - 11:03
gogoli - تهران - ایران
بابک - هامبورگ - آلمان .. 1- در ماجرای ازدواج امام حسین با شهربانو بنا به گفته برخی مورخان، به هنگام رسیدن شهربانو به مدینه امام حسین در این شهر بودند.(یعنی با کاروان شهربانو نبودند) که این مساله روایت شما رو زیر سوال میبره. ضمنا این ازدواج اینطور که معلومه نه فقط باعث کینه و دشمنی بین ایرانیان و خاندان علی نشده، بلکه بین مردم ایران و این خاندان محبت ایجاد کرده! 2- در اینکه امام حسین مردی جنگ دیده و دلیر بودند هیچ شکی وجود نداره. حماسه عاشورا به بهترین وجه این مسئله رو اثبات میکنه. اما نمیتونی از جنگاوری، صفت خشونت ورزی رو به امام حسین نسبت بدی. تاریخ مسیحیت رو بخون تا ببینی که خونریزی تو جنگ یعنی چه! (جنگهی صلیبی- جنگهای صد ساله و ...) 3 - مراقب باش برای جلوگیری از "افراط" به دام "تفریط" نیفتی ببم جان!
شنبه 19 آذر 1390 - 11:46
droghgo - لندن - انگلیس
بدبختهای عقب افتاده بس کنید. دنیای امروز بدنبال پیشرفت علم و تکنولوژی ، . شیعیان خرافاتی خاک تو سر هم بدنبال پیشرفت عزاداری و کشف امام زاده. این کجا و ان کجا
شنبه 19 آذر 1390 - 12:23
gol andam - ژنو - سویس
از مغز سالم این کارا بعیده ،،،مادر بی‌ مغز احمق،،،،
شنبه 19 آذر 1390 - 12:36
gogoli - تهران - ایران
droghgo - لندن - انگلیس .. حرف دهنتو بفهم عزیز فراری!
شنبه 19 آذر 1390 - 19:01
morgan123 - واشینگتن - امریکا
gogoli - تهران - ایران - از حرفهای درست بابک خرمدین بدجوری جوش آوردی حال میکنم وقتی میبینم نوی بحث آزاد کم میارین لابد خیلی دلت میخواست ما رو ترور کنی لللللللللول.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 23:08
gogoli - تهران - ایران
morgan123 - واشینگتن - امریکا .. جااااااااان؟ جوش آوردم؟! میخوام شماها رو ....؟! شما رادیاتور سازی یا کارمند اف بی آی؟! مطمئنی سایت رو درست اومدی؟! عزیزم، شما اول جواب سوالی که ازت کردم رو بده، بعد سنگ دیگران رو به سینه بزن.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 09:52
بهرام راشاد - تهران - ایران
gogoli - تهران - ایران. با سلام متاسفانه شما جواب مستدل نمی دهید و فقط تهمت و دشنام نثار مخالفان میکنید این نوشته شما است "امام حسین میگه: "اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید"." پس خواهشا شما هم آزاده باشید که یکی از شروطش عدم ایراد اتهام و توهین میباشد قبول هم دارم که بعضی ها هم به شما و عقایدتان توهین میکنند که این هم کاری است مذموم و زشت برگردیم به اینکه چرا جواب مستدل نمیدهید مثلا در جواب بابک خرم دین - هامبورگ - آلمان جواب هایتان مستدل نیست بلکه احساسی و عاطفی و بیشتر از موضع انکار است اگر دوست دارید میتوانیم روی این موضوع بیشتر بحث کنیم اما محترمانه و با عدم توهین به یکدیگر با تشکر. بهرام راشاد.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 22:17
gogoli - تهران - ایران
بهرام راشاد - تهران - ایران .. علیکم السلام. شما کامنتها رو کامل خوندین؟ به همین سادگی دارین از کنار اونهمه فحش و ناسزا که عزیزان فهیم دین ستیز نثار هموطنان "سابق" خودشون کردن، میگذرین؟ لطفا یکبار دیگه کامنتها رو بخونین تا ببینین که اگه فردی مساله ای رو با احترام مطرح کرده باشه من هم با لحنی محترمانه جوابشو دادم. لطفا دقیقا بفرمایید که من به کدوم سوال با ایراد و توهین پاسخ دادم؟ اگه فردی خودش با الفاظی نظیر تازی، تازی پرست، خرافاتی و .. باب توهین به دیگران رو باز میکنه، به نظر مبارک شما نباید جوابشو داد؟ چنین افرادی علاوه بردین ستیزی کورکورانه، دچار آفت "نژاد پرستی" هم هستند، اما با نادانی اون رو "ملی گرایی" میدونن. در مورد فرد مورد نظر شما (بابک)، ایشون با صراحت و بدون سابقه قبلی با لفظ زشت به من توهین کردند. تا جایی که مجبور شدم بهشون تذکر بدم. در پایان، بیصبرانه منتظرم با ذکر یک مثال از سوال و جوابهای رد و بدل شده تو این صفحه به بنده نشون بدین که منظور شما از "مستدل" دقیقا چیه؟ این، سنگ محک توان "استدلال" و البته سنجش میزان "آزاد اندیشی" خود شما هم هست!
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 05:42
gogoli - تهران - ایران
بهرام راشاد - تهران - ایران .. علیکم السلام. شما کامنتها رو کامل خوندین؟ به همین سادگی دارین از کنار اونهمه فحش و ناسزا که عزیزان فهیم دین ستیز نثار هموطنان "سابق" خودشون کردن، میگذرین؟ لطفا یکبار دیگه کامنتها رو بخونین تا ببینین که اگه فردی مساله ای رو با احترام مطرح کرده باشه من هم با لحنی محترمانه جوابشو دادم. لطفا دقیقا بفرمایید که من به کدوم سوال با ایراد و توهین پاسخ دادم؟ اگه فردی خودش با الفاظی نظیر تازی، تازی پرست، خرافاتی و .. باب توهین به دیگران رو باز میکنه، به نظر مبارک شما نباید جوابشو داد؟ چنین افرادی علاوه بردین ستیزی کورکورانه، دچار آفت "نژاد پرستی" هم هستند، اما با نادانی اون رو "ملی گرایی" میدونن. در مورد فرد مورد نظر شما (بابک)، ایشون با صراحت و بدون سابقه قبلی با لفظ زشت به من توهین کردند. تا جایی که مجبور شدم بهشون تذکر بدم. در پایان، بیصبرانه منتظرم با ذکر یک مثال از سوال و جوابهای رد و بدل شده تو این صفحه به بنده نشون بدین که منظور شما از "مستدل" دقیقا چیه؟ این، سنگ محک توان "استدلال" و البته سنجش میزان "آزاد اندیشی" خود شما هم هست!
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 09:50
بهرام راشاد - تهران - ایران
با سلامgogoli - تهران - ایران. 1.خدمتتان عرض کردم که مقابلین شما هم متاسفانه به شما و عقایدتان بی احترامی و بی ادبی میکنند و این عمل زشت است و محکوم . 2.مهم نیست که یک فرد خدا باور باشد یا خدا ناباور ,دین گریز باشد یا دین ستیز و یا دین باور,مهم این است که عقاید خود را با احترام بگوید ,به عقاید دیگران توهین نکند و اگر توهینی شنید آن را به حساب کوته فکری و یا غفلت و یا استباه طرف مقابل بگزارد و به نظر بنده دیگر به بحث ادامه ندهد نه اینکه او هم شروع به توهین و فحاشی کند . 3.بنده شخصا خدا باور دین گریز هستم که در جاهایی هم دین ستیز میشوم اما هیچگاه به دین باوران و نه به خدا ناباوران توهین نکرده یانمیکنم. 4.متاسفانه افراد به علت کوته فکری که دارند مسائل را با هم قاطی میکنند مثلا دین گریزان به دین باوران هیچی که حتی به اعراب هم توهین میکنند و یا دین باوران دین گریزان را گول خورده و مزدور مینامند. 5.دوست داشتید ادامه میدم. با تشکر از شما
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 18:31
GOGOLI - تهران - ایران
بهرام راشاد - تهران - ایران .. شما همین بحث رو با عزیزان "خدا ناباور دین ستیز" هم خواهید داشت؟! من از بحث استقبال میکنم اما بحثی که موضوع و هدف معینی داشته باشه. ضمنا متاسفانه با نظر شما درباره سکوت در برابر توهین دیگران موافق نیستم. این روش تو این سایت جواب نمیده. چنین افرادی سکوت رو به معنای تسلیم میدونن. هنوز منتظرم یک مثال از پاسخ "مستدل" بیان بفرمایید.
‌چهارشنبه 23 آذر 1390 - 20:36
majed_a_z - تهران - ایران
خاک بر سر مذهبتون با این خرافاتتون تا کی جهالت کجای اسلام واقعی گفته این کارها رو بکنید. شما آبروی اسلامو بردیند
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 06:38
Eilbra - سیدنی - استرالیا
وای بیچاره این بچه که قربانی این مزخرفات میشه ، متاسفم ...
‌پنجشنبه 24 آذر 1390 - 11:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.