ما پول مجانی‌ نمیخواهیم درکشور نفت خیز ما کار میخواهیم


ما پول مجانی‌ نمیخواهیم درکشور نفت خیز ما کار میخواهیم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=VHH3RiPpmKI

لینک دانلود مدیافایر

یک شهروند - ایران - تهران
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست , آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است
دوشنبه 28 شهریور 1390

ufo - دانمارک - وایله
لعنت خدا بر خمینی ودارو دسته اش.بغض کردم.چراچراچراچراچراچرا.?
دوشنبه 28 شهریور 1390

malek khorshid - هلند - روتردام
نفت برای ما فقط بدبختی ببار اورده است. ای کاش نفت نداشتیم. نفت = استعمار و استعمار = فقر و بدبختی. لعنت بر سیاست مداران امریکا ,انگلیس , اسرائیل و جمهوری اسـ...( با پوزش).
دوشنبه 28 شهریور 1390

Royan - المان - المان
همین ها بودن که خمینی خمینی میکردند و آرزوهای شاه را برای ایرانیان به باد دادند, حالا با خدمات خمینی و خامنه ای شاد باشید وای اگر خمینی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ,دیگه چی بود آهان : وای به حالت بختیار اگر امام فردا نیاد. کاش وای بحال بختیار میشد ولی با آمدن امام وای بحال ملت شد.
دوشنبه 28 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
اینهمه مردم از پیر و جوان بیکارند واقعا حق دارند این پول نفت که حق ملت است کجا میره چرا باید یک خانواده فرزند تحصیل کرده اش بیکار باشه تا سنش بحدی برسد که جائی دیگر استخدامش نکنند. تمام ادارات دولتی و سازمانها ان بوسیله خودیها اشغال شده یک خودی چند جا کارمی کند و باعث بیکاری عده ای شده اخه بیشرفی تا کی. بی اعتنائی بخواست مردم تا کجا. اگر مسئولان به این عمل تجاوزکارانه و اشغال شغلها ادامه دهند در اینده ای نزدیک به سلابه کشیده خواهند شد هر نقطه دنیا بروند ایرانی وجود دارد.اسایش نخواهند داشت. مراکز اشتغال زا بوجود اورید و سن کار را بالا بردهاز تصرف مشاغل بوسیله اواب جمعی تان بکاهید.
دوشنبه 28 شهریور 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
به یزدان گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
دوشنبه 28 شهریور 1390

شاهین آریا - انگلستان - لندن
عزیزان هم میهنم که عاجزانه مینالید. ایرانیان خارج کشور (آنها که شرف دارند و بویی از انسانیت برده اند) شریک درد و غم های شما هستند. ما التماس های شما به گوش خدا میرسانیم. این را بدانید این نتیجه ستم شاهی ومذهبی . چه شاه اللهی و چه حزب اللهی وروحانیون زرتشتی و اسلامی . توده ای اللهی و مصدق اللهی وجبهه چی وبهایی گری وانحراف هایی است که آن عزیزان نا ایران پرست برای ما به ارث گذاشته اند. این را بدانید که روزی که دیر نیست فرا خواهد رسید که ایرانیان پاک سرشت آریایی بتوانند جبران مافات کنند و سربلند و آزاده دور از هرمسیله مذهبی و مسلکی وعقاید جنایتکارانه کمونیستی اسلامی به زندگی آرامبخشی برسند که سالیان بسیاری دربه دست آوردنش تلاش کرده اند. ایران و ایرانیان آریایی همیشه در جهان سربلند وبا افتخار خواهند زیست. قطره اشکم را تقدیم قدومان شما عزیزان زجرکشیده میکنم. شاد و با اراده باشید.
دوشنبه 28 شهریور 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
مسلمان. نگاه کن. این هم عدالت اسلامی. 67 میلیون ایرانی این طرز زندگی انها است. حا لا هی فحش بده به شاه.3 میلیون بسیجی و سپاه و اخوند مثل زالو خون ملت را می کشید و دم از عدالت اسلامی میزنید.
دوشنبه 28 شهریور 1390

saeed.uk - انگلیس - لندن
چرا غرغر می کنید مموتی گفته سالی 2500000 شغل جدید ایجاد کرده خوب دیگه مشکلی نیست, به همین راحتی برید سر کار, البته همه ملت ایران 30 ساله رفتن سر کار اما پولش میره تو جیب اخوندها و سپاه و فامیل هاشون
دوشنبه 28 شهریور 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
17 سال پیش رفسنجانی درنماز جمعه گفت تهران جای هر کس نیست . یعنی اختلاف طبقات را رقم زد .. حالاوای به حال شهرستانها . بیکاری نداشتن امکانات و.... مرگ بر غارتگران بیت المال
دوشنبه 28 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خود کرده را تدبیر نیست. زمانی که تحصیلکرده ها و جوانان و آزادیخواهان با این حکومت مخالفت میکردند و دسته دسته به جوخه های اعدام سپرده میشدند خیلی ها بدنبال منافع شخصی خودشون بودند و مجیز امام شیادان خمینی جلاد رو میگفتند. خب این هم نتیجه اش. بیکاری، فقر، فحشا، جنایت و ..
دوشنبه 28 شهریور 1390

Azadyyy - سوئد - لینشوپینگ
غلط کردین وقتی پول ندارین ۱۲ تا بچه دارین. حقتونه . خلایق هرچه لایق .همینا چونان میرن به پای خامنه یی می افتن .
دوشنبه 28 شهریور 1390

amoo uk - انگلیس - لیدز
اگر روزی خامنه ای پائین خیابانی اعلام جهاد کنه این بیچارها از بی پولی و فلاکت جهاد میکنند برادر کش میشن و کرکسها تبلیغات راه میندازن که بکشید تا پول نفت بیاد سره سفرتون
دوشنبه 28 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
اه اه اه چرا شما به اقای رئیس جمبون نگفتین که یه چیزایی کم و کسر دارین? خب حالا هیچ ناراحت نباشید اقای رئیس جمبون با نوچه هاشون تشریف بردن امریکا کل دنیا رو راست و ریس کنن. صبرکنید توی سازمان ملل به محض اینکه ایشون رفتش پشت تریبون یه دونه فقیر و یا بیکار توی دنیا نمیمونه. یه کم صبر کنید دیگه , چه خبرتونه شورشو دراوردین.
دوشنبه 28 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
بچه ها را که می بینم دلم خون میشه.بابا توی این مجلس خراب شده یک مرد پیدا نمیشه؟.این انقلاب چه خاکی بود به سرمان شد. جنتی ومصباح وبقیه اراذل واوباش میلیاردر هستند.لعنت به گور پدر هرچی ملای سفید و سیاه است.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
آدرس را اشتباه آمده اید. اگر کار می خواهید باید بروید کشور غیر نفت خیز. ما اینجا نفت صادر می کنیم و جنس وارد می کنیم و می خوریم. پول نفت سر سفره های بیشتر مردم است و یکی عده هم بدشانسی آورده اند و نتوانسته اند به افتخار مفتخوری و کار نکردن و حقوق گرفتن دست یابند. به هر حال کار و سازندگی و صنعت و کشاورزی دیگر در ایران وجود ندارد.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

ahoramazda.pers - هلند - امستردم
اهای ایرانیان از این دین لعنتی جدا کنین خودتون رو بابا انگلیس خمینی رو انداخت به جون مردم ساده اهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ی ی ی ی مردم اهاااااای ی مردم از دین دور کنین خودتون رو چرا این همه حسین ابالفضل میگین چرا وضعتون خوب نمیشه چرا معجزه ن میشه??? !!!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - پرت
دیگه از بس از اینجور ویدئو ها و خبرها دیدم. دیگه روحیه برام نمونده. از ترسم این کلیپ رو ندیدم..همون کامنتهای شما برام کافی بود.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
delmorde - سوئد - یوتوبوری . حق با شماست/sourena.de - آلمان - اشتوتگارت --فیلم 1 ساعته از اوایل عنقلاب دیدم که عنقلابیون چپ مجاهد و مذهبی حتی از اعدام کارگزاران عادی نه ساواکی چگونه غرق شادی بودند و از امامشان خون بیشتر طلب می کردند تا انوقت خمینی خدا بود ولی وقتی نوبت قدرت خودشان شد و خمینی انگشت شست نشان داد بناگهان خمینی جلاد شد و عنقلاب دزدیده شده
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

Behzad N. - نوروژ - سوروم
اگه توجو کرده باشد اکسران 12 تا 13 نفر در یک خانواده بودن از قدیم گوفتن فرزند کمتر زندگی بحتر راحتر میشود شکم 3 نفر را سیر کرد تا 13 نفر را.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

man-malaysia - مالزی - کوالالامپور
بی فرهنگ غرب پرست چرا به این مردم بیگناه و مظلوم بدوبیراه میگی؟! به تو چه چند تا بچه داره!! شما هم فرقی با این اخوندهای گرگ صفت وسیاه دل ندارید . همه زاده یک پدر ومادرید.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ARTEMIS-SW - /فرانسه - ارتمیس جان. مشکل اساسی جامعه ما عدم آگاهی بود و هست. گروههای چپ و راست فکر میکردند با خروج شاه از ایران و اعدام چند افسر و کارمند مشکلات جامعه حل میشه و به مدینه فاضله میرسند در صورتیکه مشکل جامعه ما نوع تفکر است و نه نوع سیستم. همان کسانیکه به شاه تعظیم میکردند دست بوس خمینی شدند. اگر فقط چندصد نفر از گروههای مسلح مخالف شاه از این کشتار خوشحال میشدند بحثی نبود ولی متاسفانه خائنین اصلی به مردم کسانی بودند که از توبره شاه میخوردند و نوکر خمینی شدند. من شخصا با این نظریه مخالفم که گروههای چپ مسلح باعث سرنگونی نظام شاهی شدند چون آنها نه قدرتی داشتند و نه نیروی کافی. اکثر کسانیکه ما در این تصاویر میبینیم مردم عادی هستند که فریب خمینی(در اصل غربیها) رو خوردند همانطور که وزرا و افسران رژیم شاه هم فریب خمینی کثافت رو خوردند. شاد باشی عزیز
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

shahab46 - المان - هانوفر
اگر کار و زندگی میخواستین نمی بایست انقلاب مذهبی می کردین.هنوز هم عاشورا ببین چه خبر میشود تو خیابان .خوش بحال خودم انموقع که ایران بودم با این مسخره بازی مبارزه میکردم.ظهر عاشورا موسیقی گوش میکردم لب به غذای محرم نمی زدم و روزه میخوردم و.......
جمعه 1 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.