بیمارستان‌های تهران در زمان بحران امکان خدمات رسانی نخواهند داشت


بیمارستان‌های تهران در زمان بحران امکان خدمات رسانی نخواهند داشت

به گفته رئیس سازمان نظام پرستی، تعداد تخت‌های بیمارستانی ایران هم اکنون ۱۳۰ هزار تخت است

معاون درمان وزارت بهداشت ایران می گوید که با توجه به فرسودگی بیمارستانهای تهران در صورت وقوع بحران، این مراکز امکان خدمات رسانی خود را از دست می دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن امامی رضوی روز سه شنبه ۲۲ شهریور گفت: "بحث فرسودگی بیمارستان های شهر تهران امر بسیار مهمی است و نیاز به بازسازی دارد."

به گفته آقای امامی رضوی، پیش بینی می شود که ۳ هزار تخت بیمارستانی جایگزین تخت های فرسوده در بیمارستان های امام خمینی، شریعتی و شهدا می شود.

او همچنین گفت که پروژه مقاوم سازی بیمارستان سینا که ۲۰ سال طول کشیده تا پایان سال ۹۰ افتتاح می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: "در هنگام بحران، بیمارستان‌های صحرایی معنای خود را پیدا می کنند و در همین راستا نیز تاکنون ۳۰ بیمارستان صحرایی افتتاح شده است."

پیش از این رئیس کل سازمان نظام پرستاری در بهار امسال گفته بود که قرار است تا پنج سال آینده ۲۵ تا ۳۰ هزار تخت بیمارستانی به تعداد تخت های بیمارستانی اضافه شود چرا که ایران به این تعداد تخت نیاز دارد.

به گفته آقای جواد میرزابیگی، تعداد تخت‌های بیمارستانی در سال ۱۳۸۹، ۱۱۰ هزار تخت بود که در سالجاری به ۱۳۰ هزار تخت افزایش یافته است.

سنجاقک - انگلیس - ا.....
بریدگم شوید دروغگوهای دزد خانواده من برای بیمارستانی که پدرم در آن بستری بود تشک ماساژ که یکی از وسیله های ضروری در بیمارستان میباشد را خودشان بطور آزاد خریدن و همانجا هم گذاشتند ماند حالا میگید تخت و یا کوفت و زهرمار برید گم شوید دزد های از خدا بی خبر
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.