خرجی پسر طاقت پدر را طاق کرد


خرجی پسر طاقت پدر را طاق کرد

مردی در دادگاه خانواده گفت: فرزندم ماهیانه 2 میلیون و نیم خرجی از من می‌گیرد و مادرش حامی اوست و مرا مجبور به این کار می‌کند، بنابراین باید طلاق بگیرم.

به گزارش فارس زن و شوهری میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عمو‌زادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارایه کردند.

زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم بسیار انسان محترم و خوبی است، اظهار داشت: ما از نظر اعتقادی، فرهنگی و اخلاقی با یکدیگر تفاهم نداشته و مشکل اصلی ما دائم سر تربیت فرزندمان است.

وی با اشاره به اینکه 27 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و یک پسر 22 ساله داریم، ادامه داد: نمی‌خواهیم مشکلات زندگی‌مان بیشتر از این شود. در واقع باید از یکدیگر جدا شویم.

مرد میانسال در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه ما به نصیحت‌های اطرافیانمان که روحانی نیستند، گوش فرا دادیم ولی فایده‌ای نداشت، گفت: اگر طلاق بگیریم می‌توانیم راحت زندگی کنیم در واقع ماحصل زندگی ما یک پسر است که تمام مشکلات ما سر اوست.

وی در ادامه افزود: فرزندم ماهیانه 2 میلیون و نیم به عنوان خرجی از من می‌گیرد و من نیز در این راستا بسیار به اطرافیانم بدهکار هستم.

مرد بیان کرد: مشکلات ما بسیار شده است و ما ابتدا تصور می‌کردیم که به مرور حل می‌شود ولی در حال حاضر زیاد‌تر شده و اگر همسرم مایل باشد باید از هم جدا شویم.

زن خطاب به قاضی گفت: ما برای یکدیگر آزار و اذیت روانی و روحی داریم در واقع عدم تفاهم و متغیر بودن نظراتمان در خصوص تربیت فرزندمان باعث اختلافات شده است.

وی ادامه داد: مایل به طلاق هستم و وقتی ازدواج کردیم این عدم تفاهم نیز وجود داشت و در حال حاضر من نمی‌توانم ببینم که شوهرم خرجی‌ای که فرزندم می‌خواهد به او ندهد. بنابراین باعث اختلاف بین ما می‌شود.

مرد در حضور قاضی عمو‌زادی اظهار داشت: ما یک شب درست نتوانستیم بخوابیم چرا که فرزندم وقتی پول و ماشین در اختیارش نباشد به مردم حمله کرده و با زور آن را به دست می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه 27 سال مدیرعامل و مدیر فروش شرکتی در تهران بودم و درآمد خوبی نیز داشتم، گفت: در حال حاضر بیکار هستم و روابط من با فرزندم بسیار نامناسب است در واقع هر چیزی که فرزندم بخواهد باید به خاطر پشتیبانی مادرش کوتاه آمده و تهیه کنم.

قاضی عمو‌زادی رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی ونک بیان کرد: من نمی‌توانم حکم طلاق شما را امضا کنم بنابراین گذشت کنید.

مرد با بیان اینکه فوق دیپلم هستم، ادامه داد: آیا حاضری که ضرر جانبی پیش بیاید و از سوی فرزندمان دچار آسیب شویم.

زن در مقابل قاضی این شعبه بیان کرد: شوهرم فرد قابل اعتمادی است و من قبولش دارم ولی حمایت کردن از فرزندم دست خودم نبوده چرا که همین یک فرزند را دارم بنابراین به خاطر تربیت فرزندم باید جدا شویم.

مرد افزود: ما بچه نیستیم که بدون اختیار تصمیم بگیریم بنابراین تمام جوانب را در نظر گرفته و طلاق می‌خواهیم.

قاضی عمو‌زادی گفت: حیف است زندگی مشترک‌تان را خراب کنید، می‌توانید جلوی فرزندتان بایستید و به او ماهیانه 2 میلیون و نیم خرجی ندهید چرا که این مقدار خرجی واجب و ضروری نیست.

مرد بیان کرد: برای فرزندم واجب است چرا که اگر غیر از این موضوع باشد خونی ریخته می‌شود.

قاضی خطاب به زن گفت: آیا به این کار شوهرت راضی هستی.

زن در ادامه عنوان کرد: نمی‌توانم تحمل کنم که فرزندم احساس کمبود کند چرا که از ابتدا در ناز و نعمت بوده است.

مرد گفت: پسرم سال آخر دانشگاه رشته ادبیات و زبان انگلیسی است و من مجبورم باز هم خرج او را به هر شکلی تامین کنم تا او به جایی برسد.

وی ادامه داد: فرزندم بارها دست روی من بلند کرده و بی‌احترامی نیز کرده است تا پول به او بدهم و مادرش نیز فقط او را حمایت کرده است.

قاضی عمو‌زادی گفت: این حمایت به ضرر فرزندتان است بنابراین نباید به این شکل حامی او باشیم.

مرد اظهار داشت: وقتی طلاق بگیریم دیگر فرزندم پشتیبان ندارد و من تا جایی که بتوانم خرجش را می‌پردازم.

وی ادامه داد: بعد از طلاق حضانت فرزندم با توافق با همسرم برعهده من است، با اینکه من در وضعیتی نیستم که حتی یک جفت جوراب تهیه کنم ولی تا سال آخر دانشگاه فرزندم او را ساپورت می‌کنم.

مرد عنوان کرد: فرزندم از ابتدا آزادی داشته و دیگر نمی‌توانیم زیاد او را محدود کنیم در واقع فقط می‌توانم از حامی‌ام (همسر) جدا شوم تا کمتر از من خرجی بگیرد.

زن در ادامه گفت: فرزندم جوان است و پدرش باید با او کنار بیاید.

قاضی عمو‌زادی رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده 2 بیان کرد: حواستان را جمع کنید چرا که حیف است 27 سال زندگی را خراب کنید. در واقع نباید همیشه به فرزندتان «چشم» بگویید چرا که بعدا در آینده فرزندتان دچار مشکل می‌شود.

مرد در پایان گفت: 22 سال است با فرزندم صحبت کرده تا بهتر شود ولی او هر روز بدتر شد و صبر ما فایده‌ای نداشت.

همچنین بعد از صحبت‌های قاضی و زن و مرد پرونده در حال رسیدگی قرار گرفت.

esmato - آلمان - کلن
عجیب دیگه بهونه بهتر نبود......
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
اکثرا به خاطر چشم وهم چشمی !!!چه پسر لوسی نوبرشو آورده این که نشد تربیت ,خوبه والله
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
بیچاره این پدر و مادر. هر چه می‌خوریم از روزگار نیست، از بدقلبی یا نادانی ماست.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
من صدها موردش رو دیدم توی ایران. تو ایران معمولا مادرها, پسرها روتحریک میکنن برضد پدر , متاسفانه قانون هم از پدر هیچ حمایتی نمیکنه, بهرحال زندگی یعنی پول, پول تنها چیزی هست که باعث میشه که بچه هات وهمسرت دوست داشته باشن.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
پدر و مادر بیچاره باید تاوان نادونی و حرص پسرشون رو بدن. من ازین موارد خودم از نزدیک دیدم. شرم بر بچه هایی که اینجوری آسایش خانواده رو سلب میکنن. خیلی ناراحت کنندست. درمورد این زن و مرد قضاوت نمیکنم، چون حتما پای حرف هر کدوم از این زن و مرد بشینی کلی درد دل دارن واسه گفتن. ولی دمشون گرم که آروم و مثل انسان اقدام کردن برای جدایی، نه با کتک کاری و اهانت و اسید پاشی و چاقو کشی. جدایی همیشه باید راه حل آخر باشه ولی بعضی وقت ها تنها راهه. منظورم این مورد خاص نیست. کلا میگم.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
این بچه وهربچه دیگرعزیزند.وتربیت عزیزترازان است.پسرانی رادیده ام که مادران بیچاره اش کرده اند.دختران,مادران,حال واینده.هیچموقع ازبچه دربرابرپدرجانبداری نکنید.وهمیشه درظاهرجانب پدررابگیرید.وچنانچه بعضی پدرهااشتباه داشته باشند.درخفابه اوراهنمایی کنید.فرقنمیکندپسرازپدرهم هست.تنهاازشمانیست.هیچ پدری بدپسرشرانخواسته.مردهاهم همینگونه .اگردوستدرپسر یادخترتان هستید.اگرمیخواهیدپسرتان,,مرد,,اینده باشد.مشکلات وسختیهاازانسان,فولاد ابدیده,,میسازند.پتک وچکش اهن رابرنده وشمشیر کارزارمیکند.لوس ونوننرعاقبت بدبختی نصیب میکند.ازمن گفتن.دست برپدریامادرزحمتکش بلندشدبایدبرید.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

farzad145 - ایران - شیراز
هر که زن زلیله تو بچه زلیلی
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
h.k - دانمارک - اودا ای ول به کامنت شما واقعیت رو گفتی با شما صد در صد موافقم بنظر منم تربیت از خود اولاد شیرین تره . پس معلوم شد بهترین پدر برای فرزندانتان هستید , موفق باشید در تمامی مراحل زندگیتان
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
fanoos عزیز.ازاظهارلطفتان ممنوم.وچون دراینموردهمفکریم.مسلماشماهم بهترین مادرهستید.یاخواهیدبود.واجازه نخواهیدداداحساس برتدبیرواندیشه ات چیره شود.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.