معشوقه هلندی معتصم قذافی : تا روز آخر فکر می کردم لیبیایی ها خوشبخت هستند!


معشوقه هلندی معتصم قذافی سخن می گوید:
تا روز آخر فکر می کردم لیبیایی ها خوشبخت هستند!

"روت تالیثا فان زون " معشوقه "معتصم" پسر پنجم قذافی است. او نحوه فرار از شهر طرابلس و رابطه اش با پسر قذافی و حکومت سابق لیبی را روایت می کند.



به گزارش عصر ایران، خبرنگار روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف، تالیثا را روز چهارشنبه گذشته تنها و ترسان در یکی از بیمارستان های طرابلس یافت. او به دلیل زخمی شدن به دلیل پریدن از بالکن هتل، در بیمارستانی در طرابلس تحت درمان بود.

تالیثا قبلا یک مدل لباس بود و تصاویر او روی جلد یکی از معروف ترین مجلات غیراخلاقی جهان چاپ می شد.



تالیثا قبل از این که به وسیله یک کشتی از طرابلس به کشور مالت در اروپا برگردد ، درباره آخرین روزهای حکومت قذافی سخن گفت.
تالیثا می گوید: معتصم با افتخار می گفت که حکومت پدرش را به سمت پیروزی علیه موشها هدایت می کند.
موش ها عبارتی است که قذافی و دیگر مقامات سابق لیبی برای توصیف مخالفان خود از آن استفاده می کردند.

او می افزاید: در بحبوحه جنگ ، هنگامی که معتصم را دیدم، شوکه شدم او تغییر کرده بود. این برای نخستین باری بود که از آغاز اعتراضات در فوریه گذشته تاکنون، معتصم را می دیدم. او ریش داشت و بر روی مبلی می نشست که پر بود از اسلحه. یک دختر 16 ساله نیز حفاظت از معتصم را برعهده داشت. آنها نمی خندیدند و سلاح های نیمه اتوماتیک حمل می کردند. پشت مبل هم عکس های بسیار بزرگی از قذافی نصب شده بود.


معشوقه معتصم درباره او می گوید: جنگ در لیبی جوانی ظریف ، بی پروا و افراط گرا در خوشگذرانی و لذت بردن را ره جنگجویی تمام عیار و سنگ دل تبدیل کرده بود. دو چشم معتصم سرد بودند. به نظر می رسد او توانایی جنگیدن را دارد. او مثل قبل نبود. از خود پرسیدم در طرابلس چه می کنم و این برای نخستین باری نبود که این سوال را از خود می پرسیدم.

معتصم فرزند قذافی



او به سال ها قبل باز می گردد: در سال 2004 در یکی از مراکز تفریحی در ایتالیا با معتصم آشنا شدم و به مدت سه ماه بایکدیگر روابط عاطفی داشتیم ولی این رابطه عاطفی زمانی به پایان رسید که فهمیدم من تنها زن زندگی معتصم نیستم.

اما رابطه دوستانه میان معتصم و دختر اهل روتردام ادامه یافت. هنگامی که روابط دوستانه این دو گسترش یافت ، تالیثا وارد دنیایی از راحتی و رفاه بی اندازه شد. او با سیل هدیه ها روبه رو و به بسیاری از مکان های خاص و متفاوت دعوت شد.



او می گوید: هنگامی که معتصم به پاریس یا لندن سفر می کرد چند طبقه در گران قیمت ترین هتل ها برای اقامت دوستانش رزرو می کرد. او بهترین آرایشگران ایتالیایی را دعوت می کرد. این آرایشگران تنها برای یک بار ملاقات هر یک 4400 دلار دریافت می کردند.

تالیثا ادامه داد: یک بار از معتصم پرسیدم چقدر خرج می کنی؟ او پس از یک دقیقه فکر کردن و جمع زدن خرج های خود گفت: حدود دو میلیون دلار . دوباره از او پرسیدم برای یک سال؟ گفت نه برای یک ماه.

معشوقه معتصم برای اخرین بار به طرابلس دعوت شد و چند روزی را در منزل ویلایی معتصم در ساحل دریا گذراند.
او می گوید: ویلای معتصم پر بود از لوازم طلایی و لوستر های غول پیکر. بارها از او درباره وضعیت مردم لیبی سئوال کردم. او می گفت درمان در بیمارستان ها و آموزش در مدارس برای مردم لیبی مجانی است.بهای برنج و آرد نیز پایین است.




دیدار معتصم قذافی با وزیر خارجه آمریکا به عنوان نماینده رسمی معمر قذافی


تالیثا می گوید: برای من بسیار سخت بود که درباره زندگی مردم عادی در لیبی قضاوت کنم همیشه هنگام سفر به طرابلس در قفسی طلایی می نشستم . مردم لیبی خوشبخت به نظر می رسیدند.

سفر قبلی معشوقه فرزند قذافی به طرابلس چند روز قبل از آغاز اعتراضات مردم لیبی در 17 فوریه 2011 بود.

او به یاد می آورد که چگونه معتصم از اینکه مردم شرق لیبی شکرگذار و قدردان حکومت قذافی نبودند شکوه می کرد. با آغاز اعتراضات، تالیثا به سختی سخنان مردم لیبی را که می گفتند حکومت قذافی، آنها را به قتل می رساند؛ باور می کرد اما هنگامی که تلفنی با معتصم صحبت کرد با مرد مختلف و متفاوت نسبت به آن کسی که می شناخت روبه رو شد: « معتصم از عبارت هایی مثل "آنها را نابود کنید"، " آنها را محو کنید" یا " با بی رحمی با آنها مقابله کنید" استفاده می کرد. »



تالیثا می گوید: دوباره اشتباه کردم و به طرابلس رفتم اما این بار تنها یک مرتبه معتصم را دیدم. در روز جمعه گذشته باهم نوشیدنی خوردیم. قبل از حمله انقلابیون به شهر طرابلس، معتصم آرام بود و انقلاب لیبی را با اغتشاشات در لندن مقایسه می کرد.
او می گفت که انقلابیون لیبی دیوانه هستند. در کشوری مثل لیبی باید خشن بود وگر نه فرمانبری نخواهند کرد. هیچ ترسی از اینکه شکست بخورد نبود. به نظرم او در مرحله انکار واقعیت قرار داشت.

تالیثا پس از آن، طرابلس را به مقصد تونس ترک کرد اما به دلیل جنگ در این مسیر، مجبور شد دوباره به طرابلس بازگردد. همراه با شدت یافتن درگیری ها در طرابلس، مردان معتصم او را به یکی از هتل های این شهر بردند و یکی از کارمندان زن در دولت قذافی نیز مسئولیت پیگیری امور او شد.



جنگ در لیبی


تالیثا می گوید: هنگامی که درگیری ها در طرابلس زیاد شد با کارمندان هتل صحبت می کردم؛ این برای نخستین بار بود که با مردم لیبی درباره قذافی صحبت می کردم. آنها می گفتند که از قذافی بدشان می آید زیرا او زندگی آنها را نابود کرد. هنگامی که انقلابیون به هتل رسیدند از یکی از کارمندان هتل درخواست کمک کردم اما او به جای اینکه به من کمک کند مرا از اتاقش بیرون و مجبور کرد به سمت جنگجویان حرکت کنم.

ساندی تلگراف در گزارش خود از تالیثا ادامه می دهد: تالیثا نمی دانست چه چیزی به زبان عربی در مقابلش گفته می شود اما او کلمه بنزین را تشخیص داد که بارها تکرار می شد. اینگونه فهمید که می خواهند او را زنده زنده بسوزانند. تالیثا از شدت ترس خود را از بالکن هتل به زمین انداخت. این حادثه باعث شد دو بازویش بشکند و از ناحیه کمر نیز آسیب هایی ببیند. کارمندان هتل او را به بیمارستانی در طرابلس بردند.
او هم اکنون در راه رسیدن به کشورش است.

تالیا پس از رسیدن به کشور مالت


dara20 - ایران - تهران
به درک کاش این تن فروش هرزه نیز به درک واصل می شد . وقتی خوش خوشونت بود خودتو زده بودی به کوچه علی چپ. حالا خیلی دیر 2 زاریت افتاد. خب اینبار برو سراغ اغا مجتبی توله سگ خامنه ای چون دیگه پسرای صدام هم سقط شدند اما مواظب باش چون اخوندها نیز سقوطشون بزودی اتفاق خواهد افتاد و اگه بعد از سقوط دست نا اهلش بیافتی چند سال بعد با چند تا توله مثل بتی محمودی لابلای گوسفندا باید بری امستردام. تو بهتره بری امستردام پشت پنجره کار شرافتمندانه انجام بدی!!!!!
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

dannni - سوئد - استکهلم
قیافه هاشون قبل از ارایش عین بوزینه میمونه
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

niagara - آلمان - آلمان
تالیثا جون بدون آرایشهای چند هزار دلاری و فتو شاپ چه ریختیه!آره جون عمت نمیدونستی مردم لیبی بدبختی میکشن که معتصم جونت میتونه ماهی 2میلیون دلار خرج کنه.حالا این دست و پا و کمر شکستتو ببر خونتون که حقته.دم محمدرضا شاه پهلوی گرم که با عزت و احترام کشور رو ترک کرد تا خود احمقمون بفهمیم داریم چه شکری میخوریم
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
من حاظرم ازش نگهداری کنم. به خدا راست میگم!
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
قابل توجه معشوقه های اقازاده های ایرانی !!! دیکتاتورها سقوط میکنند دیر یا زود داره سوختو سوز نداره!!! بستګی به تاریخ مصرفشان از طرف انګلیس داره
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
برو بابا برای تو چه فرقی میکرد مردم لیبی خوشبخت باشند یا بدبخت فقط میخواستی خودت رو برای پول بفروشی مثل بقیه زنها دور و برش حالا همه شون موش شدن
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
بزودی ازمشعوقه های مجتبی هم خواهیم خواند..
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
بالاخره این همه خوش گذرانی و ریخت و پاش با پول مردم لیبی کردی یه کوچولو هم اذیت بشی .
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

hassan5 - ایران - تهران
احتمالا قذافی در تونل های زیرزمینی طرابلس زندگی میکند بهمین دلیل است که از روی عقده وناراحتی بطور ناخوداگاه مخالفینش را موش خطاب میکند
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
دوستان.خانم یکنفرادم مستبددینی,یاظالم چه کاری میتواندبکند.درراس کارکه نبوده.مردان همکه همیشه خودراحق بجانب جلوه میدهند.انهم چجور.یک مبلغ مدهم که دنبال پول میگرده..پس گناهش چیست.که شماهاجبهه گیری کردید??باامیدجبهه گیری دربرابرحاکمان خائن ایران..
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این زن هرچه بوده بدنش مال خودش بوده و خواسته خوش بگذراند و ان مردک هم از این زن خوشش میامده است و در میان هلندی ها زیبا به حساب میاید. روشن نیست چرا دشنامها به این سرازیر شده که نه ادمی کشته نه جنایتی کرده اما برای آن دخترک بیریخت ادمکش همه دل میسوزانند. این پسر قذافی از خودش بسیار خوش سلیقه تر است، آن زنهای گارد و ادمکش دور و بر قذافی را آدم میبیند، سکته میکند از بس زشت هستند، البته به جز پرستاران اکراینی و بلغاری.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
عکس اخر بدون صافکاری زشتی بیش نیست
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

Royan - المان - المان
اتقاقا این یکی بدون آرایش هم خیلی جذابه.
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

kholidar - ایران - رشت
ههههههههه خنده ام گرفت..... بله طرف رفته حالشو کرده حالا دست از پا درازتر . خلالصه نگفت پسر قذافی خلیفه را وارد بغدادکرد یانه؟
سه‌شنبه 8 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
arashbehdin - امریکا - اتلانتا. ارش جان, تجربه زندگی بااین جماعت بمن اموخت که زمانی که به کسی که زیبا روست توهین میکنند, دردشان از جای دیگر است, بی دلیل نیست باجانی زشت رو همدردهستند. حسادت و کمبود بلای بزرگی است.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

baran828 - ایران - تهران
اه اه ،کشور مال معشوقه های اینا بوده!
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
به نظر من حتی بدون آرایش هم خوشگله ولی متاسفانه ....ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎﻛﺮﻩ ﺑﺎﺷﻰ، ﺑﺎﻳﺪ ﭘﺎﻙ ﺑﺎﺷﻰ ! ﺑﺮﺍﻯﺁﺳﺎﻳﺶ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺮﺩﺍﻧﻰ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺗﻮﭘﺮﺩﻩ ﻫﺎ ﺩﺭﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ! ﭼﺮﺍﻳﺶﺭﺍ ﻧﻤﻴﺪﺍﻧﻰ.. ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺖ، ﺳﻨﺖ ﺍﺳﺖ ، ﺩﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻭﺳﻨﺖ ﺭﺍ ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪﺍﻧﺪ ﺍﻣﺎﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﻰ ﺍﻧﺪﻳﺸﻰ ﺑﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﺪﺍ ﻭ ﮔﺎﻫﻰ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺎﻳﺪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ!!.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
آرش بهدین دوست عزیز درود. البته این مانکن هلندی اختیار بدنش رو داره. اما این زن در کشور آزادی زندگی می کنه و دسترسی به اخبار آزاد رو داشته. قضیه پرستاران بلغاری و پزشک فلسطینی که بهشون تجاوز شده بود انعکاس خبری جهانی داشت. چطور نمی تونسته از جنایات قذافی باخبر باشه. مساله رشک بردن به زیبایی این خانم نیست. واقعیت اینه که این خانم به خاطر پول و شهرت بودن با پسر یک دیکتاتور حاضر به زیر پا گذاشتن پرنسیپهای اخلاقی شده. یکی از وزرای فرانسه به خاطر ارتباط با خانواده بن علی مجبور به استعفا شد. اگه این خانم واقعا عاشق پسر قذافی بود باید مثل معشوقه های هیتلر و موسولینی تا آخر خط می رفت! این خانم به خاطر اروپایی بودنش شانس آورد و تونست از لیبی خارج بشه.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
اون دختری که تیر خلاص زن قذافی بوده به اجبار و به زور تهدید و تجاوز مزدوری می کرده که البته محاکمه خواهد شد. دختر لیبیایی قربانی سیستم جنایتکار قذافی با مانکنی که در یک کشور آزاد زندگی می کنه و مجبور به معاشرت با دیکتاتور نبوده قابل مقایسه نیست. متاسفانه در همین اروپا برخی از سیاستمدارها برای دیکتاتورهای آفریقایی و خاور میانه لابی گری می کنند فقط به خاط پول و قدرت! این کار نقض پرنسیپهای حقوق بشری و اخلاقی نیست؟ عیاشی با پول مفت از خزانه یک ملت خیانت به آن ملت هست. شاد باشید
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Dionysos - دوست گرامی درود برشما. البته تلاشی در پشتیبانی از این دختر نکردم. شما که در پاریس و اروپا زندگی میکنید باید دخترهای مدل را بشناسید که کم هم نیستند، در سر اینها تنها زیبایی و تلاش برای رابطه با مردان پولدار و تیغ زدن آنهاست، و دیگر چیزها اهمیتی ندارد. اینها معمولا روزنامه و ...نمیخوانند و بیشتر وقتشان در پارتی و دیسکو میگذرد. دیگر اینکه تا انجایی که یادم میاید، جنایات قذافی بجز لاکربی و چند پرستار و ...در مدیا مطرح نشده بود. تازه اینکه پسر گمنامش بوده است. یکبار هم دو سه سال پیش که قذافی(اگر درست بگویم) به ایتالیا رفته بود، دهها دختر ایتالیایی برایش صف کشیده بودند. بهرروی کامنت من بیشتر برای کسانی بود که تا دختری زیبا و خوشگذران باشد، دشنامها سرازیر میشود، و زمانی که دختری عرب چارقد دار ادم میکشد، قربانی است، چون یک زن است، دو محجه و مسلمان است (البته اگر مرد بود باید کشته میشد!!). اینرا میگویند استاندارد دوگانه.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
....ادامه....دختران و زنان لیبیایی بسیار بیشتر از مردم اروپا از جنایات قذافی اگاهی داشته اند، اما تنها بدلیل پول به این کمپهای آدمکش پرور رفته و ماشین بهره وری جنسی خود و پسران قذافی شده اند. اینها میدانستند آنجا چه خبر است و چه کاری باید انجام دهند. اینها انقدر هم توسری خور و بدبخت نبوده و دست کمی هم از مردان خشن قبیله ای ندارند. سخن کوتاه: دختر هلندی و زنان گارد هر دو دنبال پول بوده اند، هرچند دومی بسیار بدتر است زیرا آدم کشته و جنایت کرده اند.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. کسی که قدرت کنترل امیال خودش را نداشته باشد تمی تواند انسان باشد! و چرا ما باید اصول ا خلاق را قربانی کسانی کنیم که اعتقادی به ان ندارن? چون دختران زیادی رسم امانتداری راحرمت نگه نمیدارند پس بگوییم اصلا امانت دار بودن اشتباست!!?? چون مانمیتوانیم راستگو باشیم پس راستگوی اشتباه ست? موضوع مورد بحث شما: زن متجددی است که ارزوی ازدواج با مرد سنت گرا دارد, مرد سنت گرا کسی است که به سنت که همان حرمت افرینش انسان است متعقد است. حتی اگر خدای ساخته ذهن شما زن هم باشد فقط زمانی حرمت دارد که حرمت انسان بودن را نگه دارد. (انسان بودن نیازیهای مادی مشترک با حیوان نیست, انسان بودن, متعهد بودن است به انچه من انرا اصول اخلاق مینامم وشما انرا غیر ممکن می نامید ).
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبورن-یکی اززیباترین کامنتهایی که دراین هفته خواندم مرسی +++++
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
شمبلیله - انگلیس - لندن- ای بابا شما هم که مونده خوری! این دیگه چی ازش مونده که شما نگهدارین. این دیگه مال زباله دونیه. اگه خوب بود همون قذافی نیگهش میداشت و فقط واسه رفع کوتی نداشتش. اینها و نمونه این زنها آخرش در انزوا و تنهایی میمیرن. چونکه وجودشون دربدر مال و منال و اسیر چیزهای زودگذر هست. غصه نخور از اون خیلی بهترش هست و گیرت میاد اگه لیاقتش رو داشته باشی. اینها واسه حال و حول زاییده میشن و بس.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
arashbehdin - امریکا - اتلانتا، دوست عزیز مردم در کشورهای عربی قبیله ای و حتی لبنان که ادعای اروپایی بودن داره هنوز با خدمتکاران خانگیشون مثل برده رفتار می کنند، چه برسه به خانواده قذافی که سبعیت و درنده خویی آنها زبانزد همه ست و مردم لیبی رو جزو اموال خودشون می دونند. قبل از درگیریهای سال 2011 قذافی سالها قبل کشتار زیادی در شهر بنغازی کرده بود مثل پدر بشار اسد که دستور قتل چند هزار نفر رو در یکی از شهرهای سوریه داد. این دختر انی که برای قذافی مزدوری می کردند چه برای پول چه به اجبار بعد از ورود به گارد قذافی مجبور به انجام هر کاری شده اند. خانواده این دختر لیبیایی گفته بودند که سعی کردند او رو برگردانند اما تهدید شدند. به هر حال این تیر خلاص زن قذافی محاکمه و مجازات خواهد شد، محجبه بودنش مجازاتش رو تخفیف نخواهد داد.
چهار‌شنبه 9 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Dionysos - دوست گرامی، اینرا بیفزایم، مدیا در اروپا کنترل شده است و تنها خبرهایی که به سود شان باشد پخش و باقی فیلتر میشوند. تا همین دو سه سال پیش هیچ مدیای غربی از جنایتهای قدافی نمیگفت، چون خوب باج و پول خون کشته شدگان هواپیما را میداد. شوربختانه مردم اروپا چیز زیادی از جنایات سرکوبگران خاورمیانه نمیدانستند، تا اینکه شورش مردم ایران و ....خبرها را به مدیا آورد، آنهم به کمک تویتر و فیس بوک! همان فرانسه نیکلایی به گفته یکی دو فرانسوی دانشجو در اینجا، دیکتاتوری است و سرکوب روزنامه نگاران و سانسور بسیار است.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . حرف از کدوم امانت میزنی عزیز من؟ آخه انصاف هم خوب چیزیه! مگه اومدی بانک سپرده گذاشتی؟ تو خودت میتونی جلوی نفست رو بگیری که الان نقش ابراهیم خلیل الله رو بازی میکنی؟ به شخصه خودم 100 بار کامنت هات رو خوندم! حتی تو اینجا 24 ساعت دنباله یه راهی مخ بزنی!!دیدم خودم طرف هر کاری میتونه با دختر مردم میکنه نوبت ازدواج که میشه دختر حکمش گوشی موبایله! فقط باید آکبند باشه!
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
بودا به دهی سفر کرد . زنی که مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد . بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد . کدخدای دهکده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : «این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید » بودا به کدخدا گفت : « یکی از دستانت را به من بده» کدخدا تعجب کرد و یکی از دستانش را در دستان بودا گذاشت . آنگاه بودا گفت : «حالا کف بزن» کدخدا بیشتر تعجب کرد و گفت: « هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند». بودا لبخندی زد و پاسخ داد : «هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند . ---------. با تو که بخوابد فرشته ایست... با دیگری بخوابد فاحشه ای بیش نیست!.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
سلامتی فاحشه که اگه میفروشه,از تنش میفروشه! ناسلامتی ما که وجدان و غیرت و انسانیتو فروختیم! سلامتی فاحشه که از همه یه قیمت میگیره! ناسلامتی ما که رو هرکی یه قیمتی میذاریم! ........... سلامتی فاحشه که میخوابه تا بچه اشو سیر کنه! ناسلامتی ما که گرسنه نگهش میداریم تا هوسمون سیر بشه! سلامتی فاحشه که به اهدافش ایمان داره! نا سلامتی ما که ایمانمون واسه اهدافمونه....!!!!!!!.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
دختر کبریت فروش دخترک برگشت چه بزرگ شده بود پرسیدم : پس کبریتهایت کو ؟ پوزخندی زد . گونه اش آتش بود ، سرخ ، زرد .. گفتم : می خواهم امشب با کبریتهای تو ، این سرزمین را به آتش بکشم ! دخترک نگاهی انداخت ، تنم لرزید .. گفت : کبریت هایم را نخریدند سالهاست تن می فروشم .. می خری !!!؟؟؟.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
زنی که به شوهرش تعهد داره ولی تو بغل یکی دیگست یا مردی که ازدواج کرده و با دیگری رابطه داره بهش میگن خیانتکار نمیگن فاحشه این 2تا کلمه رو از هم تفکیک کنید فاحشه عهدی نبسته که بخواد عهد شکنی کنه و تظاهر نکرده به چیزی که نیست....
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
تو میفهمی ؟. من که نمیفهمم فرق حوری با فاحشه چیست !. یکی در استخدام خداست و دیگری در استخدام بنده ی خدا !. خدایی که به پیروانش حوری رشوه میدهد و بهشتی که فاحشه خانه است .
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
. من به باکره بودن قلب فاحشه ها و فاحشه بودن ذهن باکره ها ایمان دارم ... قلب فاحشه در حسرت عشق ابراز نشده و ذهن باکره اسیر موجی از غریزه های ارضاء نشده !!!!.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
شاید از فاحشگی خود اعتراضی نداشته باشد!. اما... از انگشت نما شدن . توسط دستانی که بر بام شهوتش کشاندند,. حتما فریادش به آسمان خواهد رفت!.
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
اینارو نتوشتم تا امثال a.ahooraei - المان - کلن و sepherdad - استرالیا - سیدنی به خودشون بیان. خواستم کسی یه طرفه به قاضی نره هر کسی با ترازوی خودش مطالب رو وزن کنه بعد در مورد این خانم نظر بده..
پنج‌شنبه 10 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. اشتباه از من بود! با ادمهای مثل شما گفتگو خطاست! بنده به هیچ روی با هیچ بیزنسی و حتی بیزنس شما مشگلی ندارم.
جمعه 11 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . "مشکل" درسته نه "مشگل" واسه همینه که هیچوقت مشکلت حل نمیشه! تو از نوشتنت کاملا پیداست که چرا تو درک مطالب ضعف داری! کلماتی رو که تو مکالمات قهوه خونه استفاده میکردی همشون درست نیستن! سواد چیز بدی نیست بعد از یادگیری زبان پارسی میتونیم در مورد کلمات انگلیسی مثل "بیزینس" با هم بحث کنیم!
جمعه 11 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. مشگل من با مشکل شما هیچ وقت یکی نیست, فرهنگ من با بیزنس حلال شما همین طور! راستی خانم معلم! چرا باید یک کارگر ساعتی 17 دلار بگیره اما یه فاحشه که هم خونه دولتی مجانی و هم حقوق از دولت میگیره ساعتی 400 دلار? هم لذت میبرن هم عشق و حال میکنن و هم از یه داندانپزشک درامدشون بیشتره? من سمپاتی باهشون ندارم! بحثی هم باهشون ندارم!.
جمعه 11 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
شیخی به زنی فاحشه گفتا: مستی ؟ هر لحظه به دام هوسی دل بستی ؟ زن گفت : ای شیخ هرانچه گوئی هستم اما تو خود آنچه مینمائی هستی ؟ (برای کسانی که جا نماز آب میکشند) , فاحشه اگر تن خودشو میفروشه به کسی مربوط نیست ولی آنهاییکه آبرو و شرافت و اخلاق را میفروشند به خیلیها لطمه میزنند.
جمعه 11 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . میدونم خیلی لاس زدن رو دوست داری ولی متاسفم برات من زن نیستم! الان نفهمیدم تو با مشکلت با قیمت فاحشه هاست که داری خودتو حلق آویز میکنی یا از اینکه ساعتی 17 دلار حقوق میگیری؟ دست آدمیزاد رو باز گذاشتن! شبی 400 دلار رو نمیدونم بهت میدن یا نه ولی میتونی شانس خودتو امتحان کنی!
شنبه 12 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
Royan - آلمان - آلمان. خوب بود میگفتید کسانی که آبرو و شرافت و اخلاق را میفروشند چرا جسم رو نمیفروشند?? و کسانی که جسم رو میفروشند کی و کجا ذره ای از آبرو و شرافت و اخلاق در وجودشون هست? اساسا فروش جسم مقدماتی داره که اولینش نداشتن اخلاق هست.
شنبه 12 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. خوشحالم که هر چه بیشتر می نویسی تفاوت خودت با انچه فبلا کپی و پیست کردی بیشتر معلوم میشود, در اینکه زن نیستی شکی نیست, ....., مرد ویا زن بودن احساس مسئولیت میخواهد, که دهان را بیگاه باز نکنی.
شنبه 12 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی. تفاوت؟؟ تنها تفاوتی که میبینم اینه که دارم با فرهنگ خودت باهات حرف میزنم! فرهنگ قهوه خونه! آقای کج فهم من که نگفتم فاحشگی مقدسه که الان بخوام ازشون دفاع کنم! گفتم به جز لختی تنشون جنبه دیگه داستان رو هم بینید..که تو چشمات باز هست ولی کوری!!
شنبه 12 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.