رئیس سازمان زندان ها: شکنجه در ایران دروغ شاخدار است


رئیس سازمان زندان ها: شکنجه در ایران دروغ شاخدار است

اسماعیلی آمار زندانیان را اعلام نکرد

غلام حسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان های کل کشور شکنجه در بازداشتگاه های ایران را رد کرده است.

آقای اسماعیلی در گفت و گو با خبرگزاری مهر وجود زندان های غیررسمی در ایران را رد کرد و اعتصاب غذای زندانیان را یک حرکت تبلیغی دانست.

بر این اساس، ۴۳ درصد از زندانیان در رابطه با مواد مخدر محکوم شده اند.

غلام حسین اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری مهر، از اعلام آمار زندانیان در ایران خودداری کرد و آمار ارائه شده به وسیله کشورهای اروپایی درباره زندانیان این کشورها را "کذب" دانست.

به گفته او "هیچ کشوری مانند ایران پیگیر آمار واقعی زندانیان جهان نیست."

وضع زندانیان در ایران از موارد شکایت فعالان به بازرس ویژه امور حقوق بشر در ایران و سایر نهادهای مدافع حقوق بشر بوده است.

شرایط نامساعد نگهداری زندانیان زن در بازداشتگاه قرچک از تازه ترین نگرانی های فعالان حقوق بشر بود.

"دروغ شاخدار"

آقای اسماعیلی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفت: "بنده به عنوان رئیس سازمان زندانهای کل کشور می گویم که هیچگونه زندان و بازداشتگاه اعلام نشده ای در ایران که تحت پوشش سازمان زندانها باشد وجود ندارد."

او همچنین شکنجه زندانیان در ایران را به خاطر مستقل بودن سازمان زندان های کل کشور از دادگاه ها و نیروهای امنیتی، رد کرد.

غلام حسین اسماعیلی گفت: " شکنجه در زندانهای ایران یکی از دروغ‌های شاخ دار است. در زندانهای جمهوری اسلامی شکنجه معنا و مفهوم ندارد و این از افتخارات زندانها است."

او همچنین گزارش های منتشر شده درباره اعتصاب غذای زندانیان را تبلیغات دانست و گفت: " ما در درون زندان اعتصاب غذا به آن صورت که رسانه های بیگانه می گویند نداریم."

او گفت: " جریان اعتصاب غذا بیش از آنکه واقعی باشد امری تبلیغاتی است و افرادی به دنبال بهره برداری از این جریان هستند. در بسیاری از موارد زندانی نه اعتصاب کرده و نه قصد اعتصاب غذا دارد از بیرون زندان برایش اعتصاب غذا می سازند و رسانه های بیگانه آن را در بوق و کرنا می کنند."

zamanphp - ایران - اصفهان
خدا از تو و اون صاحبانت که براشون دم تکون می دی ، نه تو این دنیا و نه تو این دنیا ، نگذره
دوشنبه 17 مرداد 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
تو که دروغ نمیگی!! دروغگو سگه!!
دوشنبه 17 مرداد 1390

Arian1 - ایران - ابادان
واقعا چرا تمام مسئولین در نظام نکبت بار وشیطانی جمهوری اسلامی دروغ میگویند مگر دین انها به انها دروغ ونیرنگ می اموزد.
دوشنبه 17 مرداد 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
بی شعور وای بر انسانهای ابلهی چون تو وای برتو اگر هنوز کمی معرفت برایت باقی مانده برو و از هر مرجعی که اعتبار دارد.کمی تحقیق کن . به امید هدایت ابلهانی چون تو.جواب اقا رحیم به ارسال نظر من از طریق میل. خوشحال هستم که وجدان شما قلقلک شده. حقیقت همیشه تلخ است. و بار دیگر ارسال نظر.نام:یزید . شهرت:بنی امیه . نام پدر:معاویه . نام پدربزرگ:ابوسفیان . نام جد بزرگ:عبدالمطلب . نام:حسین . شهرت:بنی هاشم . نام پدر:علی . نام پدربزرگ:محمد و ابوطالب . نام جد بزرگ:عبدالمطلب . :نتیجه گیری . رابطه حسین و یزید: پسر پسرعمو . رابطه علی و معاویه:پسرعمو . رابطه معاویه و محمد:پسرعمو . رابطه ابوسفیان و ابوطالب:برادر . رابطه محمد و ابوسفیان:ابوسفیان عموی محمد . رابطه ابوسفیان و علی:ابوسفیان عموی علی . این قضیه به من چه ربطی داره . .دو تا پسر عمو که رابطه ی خونی با هم داشتن و سر قدرت باهم جنگیدن و یکیشون کشته شده و هیچ دخلی هم به ما نداره و اونوقت ما عزاداری می کنیم . محرم ماه اول سال قمری هستش و همه ی عرب های دنیا دقیقن تا 10 محرم جشن میگیرن و اصلن نمی دونن حسین کیه ، یزید کیه
دوشنبه 17 مرداد 1390

h.a - ایران - تهران
اره جون اون ریشای بو گندوت-
دوشنبه 17 مرداد 1390

jengir - کره - سئول
واااااااای که این ابله ها چرا فکر میکنن مردم نمی فهمن و یکی نیست که بهشون بگه ..همین زندان رجائی شهر توش کم شکنجه کردن ? اون رئیس زندان, اون کثافت امیر حاج کاظم که خدا ازش نگذره که خودش شخصا به خیلی از جوانان زندانی تجاوز کرد چه دختر چه پسر ...اونوقت این هیتلر زاده چی میگه ?????وااااای خدا خودت که شاهدی !.
دوشنبه 17 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
1..قیافه مثل سوسمارهای عربستان..2.اگر تحقیر زن..برده داری در اسلامت..کشتن دگر اندیش به عنوان محارب و مرتد...پدوفیلیا..غارت کشورهای تسخیر شده از نظر تخریب فرهنگی و ثروتهای ملی///عدالت// است..زر زر تهوع اورت هم حقیقت/
دوشنبه 17 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
اره این راست میگی زیرا بیشعور و نفهم هستی و شکنجه های روحی و جسمی را بر فرزندان رشید ایران را روا میداری شکنجه نمیدانی ! و انهم بخاطر بیمغزیت هست که دارای چنین درکی هستی و یا مانند بقیه اخوندها که از یاعلی گفتن ضحاک و قران خواندن امام حسین بهنگام تولد و یا پیتزافروشی امام علی سخن میگویند, تو هم داری بنوبه خودت چرت و پرت میگی !
دوشنبه 17 مرداد 1390

ssepehr - ایران - ایران
آوازه شکنجه اتان گوش فلک را کر کرده؛ دروغهای شما شاخ دار است!! شما که از هیچکس نمیترسید و هر کاری که دلتان بخواهد انجام میدهید پس اینهمه نیرنگ و دروغ چرا؟! البته از فردای خود بیمناک هستید چون روز حسابی هست، دیر بشه دروغ نمیشه. یادتان باشد ماه پشت ابر پنهان نمیمامند، و ظلم پایدار نخواهد ماند ودیگر اینکه: " هان ای دل عبرت بین از دیده عبر کن هان!!! ایوان مدائن را آیینه عبرت دان!!! و البته سرنوشت ظالمین قبل از شما!
دوشنبه 17 مرداد 1390

bandeye khoda - یونان - آتن
اسلام دین دروغ ونیرنکه.وقتی در قرآن آیه هست که میگه درصورت صلاحدید حتی میشه قوانین خدا(منجمله دروغ نگفتن)رازیرپا گذاشت چه انتظاری دارید؟ S. 2:173 درقرآن
دوشنبه 17 مرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
Arian1 - ایران - ابادان .دوست من آنها دروغ نمیگویند بلکه طبق آموزه های دینی تقیه میکنند.
دوشنبه 17 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
بی شرف خودش شبیه ادمکش های حرفه ای هستش. توی روز روشن در خیابان های کشور مردم را مورد ضرب و شتم و ازار و اذیت قرار می دهید انوقت تصورش بسیار ساده است که چه بلائی بر سر زندانیان می اورید. زهرا کاظمی را فراموش کردید? شکنجه ها وتجاوز جنسی به زندانیان سیاسی زن را قبل از اعدامشان ازیاد بردید? شکنجه و تجاوز در کهریزک را خاطرتان هست? ربودن تجاوز و سپس سوزاندن جسد ترانه موسوی راشنیدید? ایا همه دروغ گویند و شما یک مشت حیوان درنده خو بر حق و راستگوئید!!!!! شما کل کشور را تبدیل به زندان کرده اید و ملت را شبانه روز با روشهای قرون وسطائی ازار اذیت می کنید. اسماعیلی امید وارم روزی ابراهیم زمان کارد بر خرخره ات کشیده و معدومت کند تا مفهوم شکنجه و مرگ را درک کنی.
دوشنبه 17 مرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
واااااااااااااااااااااااااااای. تا به حال هزاران زندانی دروغ‌گو داشتیم خودمون نمی‌دونستیم؟ یکی نیست بگه بی‌پدر آخه مگه می‌شه همه دروغ بگن. جامعه بین‌الملل رو چی فرض کردید؟ بز؟
دوشنبه 17 مرداد 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
این یک دروغ شاخ داره . من با چشم خودم شکنجه دیدم.
دوشنبه 17 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب دروغ و تجاوز در دین من دراوردی اش رایج میباشد تقصیر ندارد مسلمان واقعی همین است
دوشنبه 17 مرداد 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
دوستان حالا این بیچاره ی حرفی زد شما چرا سخت میگیرید اون که نفهمیده صداش تا اینجاها میاد فکر کرده داره پیش زن و بچش حرف میزنه . بر پدر دروغگو ل ع ن ت
دوشنبه 17 مرداد 1390

Punisher - ایران - شیراز
potatis - سوئد - مالمو. Arian1 - ایران - ابادان .دوست من آنها دروغ نمیگویند بلکه طبق آموزه های دینی تقیه میکنند. آنها بهتر است که تنقیه کنند .....!
دوشنبه 17 مرداد 1390

hassan5 - ایران - تهران
اقای غلامحسین اسماعیلی رئیس زندان های کل کشور اگر ما شکنجه و مرگ صد ها هزار زندانی را در طی 33 سال نا دیده بگیریم شکنجه و مرگ پسر روح ال امینی از مسئولین نظام را در کهریزک چه باید بنامیم؟؟؟نظر شما در مورد شکنجه مرگ پسر همپالگی خودتان چیست؟؟؟
دوشنبه 17 مرداد 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
من هم به چشم خودم شکنجه دیدم هم جسمی و هم روحی. هدا نصیب گرگ بیابون نکنه. در ضمن اونجای بابای دروغگو !
دوشنبه 17 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
با این دروغ شاخداری که رییس سازمان زندان های کل کشور (اسماعیلی) گفته لابد خودش هم یکی از متولیان امر شکنجه در سیاهچال های دستگاه بیداد ولایت هست. اگر نه چرا با درخواست ورود گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل آقای "د.احمد شهید"موافت نمی کنند و او را به مدینه فاضله شون راه نمیدهند؟؟؟
دوشنبه 17 مرداد 1390

Royan - المان - المان
اون قیافه ات و اون لبخند کثیف مزورانه ات که نگاه تو صورت ملت میکنی و به این سادگی دروغ میگی شکنجه است بر پدر آدم دروغگو لعنت.
دوشنبه 17 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
دروغ شاخ داره? همون شاخها نصار اندام بد ترکیبت مردک احمق هر چه بیشتر علنی دروغ بگین خودتون رو رسواتر میکنید. اونقدر خری که نمیدونی توی یوتوب به اندازه کافی تصاویر رسوایتون برای عموم قابل دسترسه..همین امروز ویدویی دیدم پنج شش نفر مثل خود ریشکون بوگندوت یه جوون رو از پا به سقف اویزون کرده بودن و از ضربات کابل تموم بدن این مظلوم یه لخته خون بود و زمین زیرش خیس بود از خونهای ریخته ش. اون پفیوز محمد خاتمی هم داشت نظارت میکرد , مرتیکه انگار توی بازار میوه نگاه میکرد با اون لبخند کریح شیطانیش.
دوشنبه 17 مرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
. لعنت بر تو تمامی یاوه گویان بیمقدار و بی ارزش خود فروشی چون تو. مطمین باش که مردم ایران خیلی وقت است که حـ... های بی وجدانی نظیر تو را خوب میشناسند. مرگ بر خامنه گدازاده ، لعنت بر خمینی ملعون
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
این وقاحت و دروغگویی از نتایج فرعی بشکه است!!
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

FARZAD.. - انگلیس - منچستر
چه جوک خندداری
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.