تجاوز گروهی به یک زن در ملارد کرج


تجاوز گروهی به یک زن در ملارد کرج

روزنامه جام جم نوشت:

6 عضو یک باند شرارت که به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت یک زن جوان و سرقت اموالش تحت تعقیب پلیس‌ آگاهی ملارد بودند، دستگیر شدند.

بامداد جمعه ـ 31 تیر ـ راننده‌ای هنگام عبور از یکی از محله‌های ملارد با مشاهده زنی که بی‌هوش کنار جوی آب افتاده بود به یاری او شتافت و موضوع را به پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل حادثه، زن بی‌هوش به بیمارستان منتقل و مداوای وی توسط پزشکان آغاز شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ملارد، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این حادثه آغاز شد.


دام شیطانی 6 مرد برای زن جوان
چند ساعت پس از حادثه، ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از زن جوان متوجه شدند وی هنگام بازگشت به خانه‌اش، از سوی یک راننده ربوده شده و سپس در دام شیطانی او و 5 مرد دیگر گرفتار شده است و متهمان اموال وی راهم سرقت کرده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده از شاکی، چهر‌ه‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور صورت گرفت و مشخصات 2 خودروی پراید نقره‌ای و سفید رنگ متهمان شرور در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و در حالی که تحقیق در این باره ادامه داشت، یکی از خودروهای متهمان که بدون سرنشین رها شده بود، کشف و توقیف شد.


دستگیری نخستین مرد شرور
ماموران اداره آگاهی ملارد در مرحله بعدی با کمک زن شاکی موفق شدند، کانکسی‌که وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در میدان صیادشیرازی شناسایی و با هماهنگی قضایی یک مرد افغان را که در این محل ساکن بود دستگیر کنند. با انتقال مرد افغان به پلیس آگاهی، وی بازجویی شد و ادعا کرد ماموران او را اشتباه دستگیر کرده‌اند و با زن شاکی آشنایی ندارد. به این ترتیب زن جوان ـ شاکی ـ در مواجهه حضوری با مرد متهم و با شناسایی‌اش وی را به عنوان یکی از مردان آزارگر معرفی کرد.

با مشخص شدن این موضوع متهم دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پی اعتراف مرد افغان، جستجوها برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند ادامه داشت تا این که ماموران در بررسی از سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه شدند خودروی به جا مانده از مردان شرور، متعلق به مردی است که در تهران زندگی می‌کند. بنابراین، با احضار مالک خودرو به پلیس آگاهی معلوم شد، وی خودرو را به یک معتاد کارتن خواب به نام آیدین فروخته است.

بنابراین با احتمال این که آیدین یکی از همان متهمان فراری است، پاتوق‌های احتمالی‌اش را تحت نظر قرار دادند و وی در تهران دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی در مواجهه حضوری با شاکی و دیگر متهم پرونده به آزار و اذیت شاکی همراه 4 همدستش اعتراف کرد.
اعتراف سرکرده باند

مرد شرور در اظهاراتش به پلیس گفت: چندبار به اتهام شرارت و خرید و فروش موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده‌ام. چندی پیش با آزادی از زندان دوباره به یک کمپ ترک اعتیاد رفتم و همان‌جا 4 نفر از دوستانم را که به کمپ رفت و آمد داشتند، دیدم.

چند شب پیش از حادثه طبق توافق با همدستانم قرار شد زنی را ربوده و پس از آزار و اذیت از خانواده‌اش اخاذی کنیم. به این ترتیب شب حادثه زن جوان ـ شاکی ـ را به عنوان مسافر دربستی از میدان گل‌های شهر سوار کردم و در میانه راه قصد ربودن وی را داشتم که با تغییر مسیرم او متوجه شد و با شکستن شیشه خودرو خود را بیرون انداخت و فرار کرد.

سرکرده باند با اشاره به شب حادثه گفت: در همین موقع با دوستانم تماس گرفته و آنها که در همان حوالی بودند، زن نجات یافته را تعقیب و با سد راهش او را بار دیگر ربوده و با انتقال به بیابان‌های شهر مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

پس از سرقت پول، طلا و گوشی تلفن همراه با انتقال زن ربوده شده به یک کانکس که مقابل باغ متروکه منتهی به یک کارگاه مبل‌سازی بود، وی را در اختیار دیگر از همدستانم و یک مرد افغان گذاشته و آنها نیز او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

در پی اعتراف تکان‌دهنده سرکرده باند که یک جوان 25 ساله است، 2 نفر از همدستانش در اندیشه و 2 نفر دیگر در تهران شناسایی و دستگیر شدند و به همدستی دیگر متهمان در آزار و اذیت شاکی اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، اعضای این باند مخوف که همگی 20 تا 25 ساله‌اند، با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس مسلمی، رئیس شعبه اول دادسرای ملارد روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

khosh bavar - ایران - یزد
حتما " نیت مذهبی داشتند، تجاوزی رخ نداد " !
دوشنبه 3 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
من توی روزنامه خوندم که تیتر روزنامه این بود **متجاوزین به کره در عنف عقیم میشن ** من موافقم که این کار برای آن دسته از پسرهای که بزور به ناموس مردم تجاوز و زورگویی میکنن اجرا شه !
دوشنبه 3 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ایران شده مثل زمان قبل از رضا شاه نا امنی بدبختی و فلاکت مردم واقعا باید بلند شوند مرگ یک دفعه شیون یک دفعه زندگی در ایران مرگ تدریجی است
دوشنبه 3 مرداد 1390

mehr47 - ایران - تهران
آقا تکلیف ما رو مشخص کنید امسال سال جهاد اقتصادیه یا سال جهاد تجاوز به ناموس مردم؟ مقام عظما لطفا راهنمائی کنن.
دوشنبه 3 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
باز از شرایط وحشتناک داخل ایران و نزول اخلاقیات در سطح اجتماع یک اجتماع سالم مهربان بسازید و تا انتقادی می شود بگوئید شما که در خارج هستید از اوضاع مملکت بی خبر و کشور در امن و امان است!!! دقیقا مثل خانه ای که اشغال را زیر فرش پنهان چون میهمانی در راه است از دوحال خارج نیست یا مزدورید و یا بیخبر از فاجعه که بعید به نظر می رسد با دسترسی به اینترنت//مرگ بر دینتان خدایتان و عنقلابتان که با بی شرمی حقایق بیان شده از سوی مرا.وقاحت!!!می نامید ننگتان باد/ راسوهای سبز پوش/فضولات تمام ابریزگاهها به گور کثیفت خمینی رهبر دلالان محبت اسلامی بیت رهبری و دومخالف حقه بازت که در ارزوی بازگشت به ان دوران سیاه هستند/
دوشنبه 3 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
خوب خانوم حجابتو درست کن. این چه وضعشه؟ اون 5 جوون پاک و معصوم و بیگناه رو به دام انداختی که چی؟ اون 5 نفر فقط قصد خیر داشتند.
دوشنبه 3 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
تا نباشد چوپ تر .فرمان مبرند گاو و خر . تنها راه بازگشت دادگاه های انقلاب خلخالی ها ست .
دوشنبه 3 مرداد 1390

parsezanetariki - ایران - بندرعباس
انگار این روزا تجاوز کردن در جامعه ی ما اپیدمی شده و این را از بالا رفتن آمار جرم و جنایت می شه فهمید.در مقابل قوه ی قضاییه که به صورت مستقل از مردم و کاملا وابسته به حکومت عمل می کنه مرتکب نقض های مکرر حقوق بشر وقتل های زیادی در ملا عام می شه که هر کدوم از این عوامل مروج خشونت محسوب می شه و این در حالی ست که حکومت به دنبال مخفی کاری برای کنترل و سرکوب افکار عمومی شوها ی تلویزیونی برگزار می کنه و با این کار به مغزهای افراد تجاوز می کنه.
دوشنبه 3 مرداد 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
کاش سگ بودید
دوشنبه 3 مرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
خشونت افسار گسیخته علیه زنان و کودکان در ایران را دریابید! ناامنی به یک بحران بدل شده و متاسفانه هیچ نهادی هم پاسخگو نیست. ادامه ی این وضعیت آشفته و اسف بار , جامعه را در معرض خطر بالا رفتن میزان خشونت قرار می دهد این یعنی سقوط و انحطاط اخلاقی و انسانی یک جامعه است. نهادهای مدافع حقوق بشر, جامعه شناسان و متخصصان به روش مختلف می توانند هر چه زودتر برای حل این بحران وارد عرصه ی عمل شوند.متاسفانه امروزه زنان به اسارت قوای قهریه در آمدند
دوشنبه 3 مرداد 1390

A.ahooraei - المان - کلن
ای لعنت به این رژیم،. شما تصور کنید که اگر این جوانها شاغل بودند و این مملکت یه عشرتکده آزاد میداشت که اینها خودشون رو اونجا خالی کنند و از صبح تا دم غروب مشغول کار بودند، این اتفاق نمی افتاد و شاید زودتر از این متآهل هم میشدند. و بخاطر پول یا سکس مردم آزاری هم نمیکردند.
دوشنبه 3 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
نظام مزخرف ایران ملت را از هر لحاظ به پسرفت کشانده و خود نیز مروج جنایت است .نمردیم و دیدیم که اگر گذشته ها را ندیدیم در عصر اتم بربریت حکومت دینی و جنایت انرا می بینیم .این هم از نسلی که خمینی وعده می داد و همه را مثل خودش به جنایت و توحش کشاند .همه چیز این ملت را به غارت بردید لعنت بر هر چه حکومت های دینی و دیکتاتوری
دوشنبه 3 مرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
در ایران از این جور موارد بسیار بسیار زیاد است متاسفانه نیروی انتظامی هیچ کاری نمی کند از طرفی فساد در سیستم اداری این کشور درواقع همه را درگیر مسائل مادی کرده تا رسیدگی به فساد و مشکلات جامعه وقتی سمت و پست یک مدیر بر مبنای قابلیت او نیست بلکه بر مبنای سیاسی کاری و سیاسی بازی است وقتی تضاد مختلفی در تمامی ارگان های دولتی وجود دارد وقتی سیستم این مملکت فاسد است وقتی تبانی و ضدو بند باعث شده اکثر ادارات کارخانه ها شرکتها به مرز ورشکستی برسند زیرا چون باند بازی سیاسی بازی فامیل بازی در راس کار است و مدیران فاسد نیز در این بین هم فساد مالی دارند و هم فساد اخلاقی با مسئولین دفاتر خود ایران بهتر از این نمی شود و نخواهد شد.
دوشنبه 3 مرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
لعنت خدا بر باعث و بانی این جنایتها...زندانها پر شده اند از دانشجویان معصوم و اساتید و نخبگان گل و پاک مملکت و این جانیها راست راست در خیابانها راه می روند...به خدا همه این 6 نفر را تا دو ماه دیگر یا آزاد می کنند یا بعنوان تواب برای مقابله با شورشها استخدام می کنند...
دوشنبه 3 مرداد 1390

Arian1 - ایران - ابادان
امیدوارم که بزودی زنان بسیجی وسپاهی وزنان اخوندهای جنایتکار که کشورمان را به فحشا وفساد رسانده اند خود مورد اذیت وازار جنسی قرار بگیرند. پس دوباره لعنت بر روح وقبر خمینی ولعنت بر اخوند و بسیجی وسپاهی...
دوشنبه 3 مرداد 1390

omidefarda - استرالیا - ملبورن
این جانیان همگی بچه های جمهوری اسلامی و تربیت یافته مکتب ولایت فقیه هستند. لعنت بر اون کسی که گفت اسلام حاکم باشه و اخوند باید حکومت کنه.
دوشنبه 3 مرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
این هم یکی از هزاران تجاوزی که در ایران انجام میشود و افسوس که دیگر شنیدن این قبیل خبرها داره واسمون عادی میشه. ننگ بر متجاوزان و کسانی که باعث بوجود آمدن این شرایط شدن. این کثافتها رو باید در سخت ترین شرایط قرار داد و ازشون کار کشید تا واقعاْ از هر چی جرمه متنفر شن. نه اینکه ۲ روزه ول کنن و بازم بندازن به جون مردم بیچاره و بی دفاع . مخصوصاْ بانوان بی دفاع و مظلوم ایرانی که این همه محدودیت بسشان نبود حالا باید در ترس و اضطراب تجاوز هم باشند که ممکنه هر لحظه براشون پیش بیاد. تف به شرف نداشتت متجاوز کثیف.
دوشنبه 3 مرداد 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
حتما این زن هم بد حجاب بوده و اونا قصد داشتند با فروع امر به معروف و نهی از منکر این خانوم رو به دامان اسلام ناب محمدی برگردونن!
دوشنبه 3 مرداد 1390

amir_shahsavari2129 - ایران - تهران
باز هم اندیشه................ باز هم ملارد............................ باز هم تجاوز گروهی........................... شهریار پر حادثه ترین شهرستان ایرونه................... بدین چند تا دانشجو تز دکترا شاید دلیلش معلوم شه................
دوشنبه 3 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
Oghab/ عزیز جون تو جزو اونهایی هستی که باید یک قاضی مانند خلخالی واسه عریضه اوضاعت با خبر کرد که زمان مجازاتت تازه شاید بفهمی چی گفتی و چقدر از غافله دور بودی.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
متجاوزین عزیز .. برنامه هاتون رو بزارید واسه زن و بچه ی آخوندا .. اگه خواستید خیلی از مردم مکانش هم حاضرن بدن!
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

khodesham - مجار - بودا
مقدار زیادی از این تجاوزها به مصرف شیشه و مواد صنعتی مربوطه. به کجا داریم میریم ما...
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
khosh bavar - ایران - یزد زدی تو خال خوش باور جان. تجاوز دسته جمعی مخصوص اراذل و اوباش ولی وقیحه.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

danyal123 - کانادا - مونترال
واقعا مملکت نابود شده است یک روز تجاوز یک روز قتل خدا به داد این مملکت برسد
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

marjan_blue - ایران - تهران
وقتی خود سران مملکت پایه تجاوز را بنا کردند دیگه از افغانی چه توقعی باید داشت؟این است اسلام ناب محمدی
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد خوب فقط همین شاید میخواند جلوگیری از بوجود آمدن بچه های حـ... بشود بهتر است که بجای عقیم کردن آنها را خواجه بکنند. الان خیلی از مردها داوطلبانه خود را عقیم میکنند, این که نشد مجازات.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
sourena.de گرامی, متاسفانه کشور ما دارد بسوی جهالت و بربریت قدم برمیدارد که مسئولین مملکت دارند با تربیت اسلامیشان به ایننوع جنایات " خواست و حکمت الهی " و یا " سرنوشتش اینطور بوده " رنگ و شکل میدهند ! وای بر ما .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

man-malaysia - مالزی - کوالالامپور
بله از تربیت شدگان مکتب روضه و قبرپرستی بیش از این انتظار نمی رود!!. تو هیچ کشور مسلمون ونا مسلمونی غیر از ایران فکر نکنم این فجایع به این گستردگی رو بشه پیدا کرد!
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

گلیا - ایران - نهران
عجببببببببببببببببببببببببببب. دیگه هیچ خانومی امنیت نداره از دزد و متجاوز بگیر تا آخوند و پیش نماز جماعت معلوم هست احمدی نزاد چه غلطی میکنه یارانه میده سگ های هار زیاد شن پاچه زن و بچه مردم رو بگیرن
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
تف به ذاتشون!نامرد های عوضی
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
در ایران تا بود ملا و مفتی/ به روز بد تر از اینهم بیافتی/. ایرج میرزا شاعر عهد معاصر ده ها سال پیش چنین شناختی از روحانیت داشت. تعجب من در اینست که مردم تا کی صبر خواهند کرد. تا دونه دونه به خانه هاشون وارد نشند و جلوی چشمشون به زن و بجه هاشون تجاوز نشه از این خواب خر گوشی بیدار نمیشند. ان روزی که تظاهرات حجاب در تهران توسط خانمها برگذار شد و مزدورهای رژیم اسید به صورتشون پاچیدند و یا با چاقو بجانشان افتادند و هیچ مردی به دفاع از انان بر نخاست من چنین روزهائی را پیش بینی میکردم. بالا خره هم مگر زنان در این جامعه وحشتناک بپا خیزند و از حقشون دفاع کنند. ظاهرا از مردها که بخاری نمیبینیم.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
لعنت به باعث بانی این وضع فجیح . البته ما در تمام زمینه ها یه رکرد زدیم مثلا. طلاق . زنان خیابانی . بیکاری . دزدی . اعتیاد .بی ناموسی . صادرات دختر .... تا 2 سال دیگه مردم اینا رو بیرون نکن این گرفتاری ها ایرانو متلاشی میکنه. لعنتی ها
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Atheist-0 - کانادا - ونکوور . من جان کلام کامنت شما را در این جمله خلاصه می کنم///در مغز اکثریت مردان ایرانی یک....محمد کوچک.////شاد باشید.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Royan - آلمان - آلمان ولی خوب از یک لحاظ خوب میشه دیگه هیچ حسی ندارن برای نزدیک شدن به دخترا ! و ناموس مردم در امانه ! طرح خوبیه به نظر من اگه اجرا شه
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

باقلوا - ایران - ایرانشهر
Royan - آلمان - آلمان. فرق بین عقیم و خواجه چی هست ؟. یکی توضیح بده ما هم متوجه بشیم فرق این دو تا رو ...
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

behrooz sokhoon - انگلستان - لندن
تجاوز جنسی از نمودهای یک نابهنجاری فراگیرتر اجتماعی است که انهم تجاوز به حقوق مردم است. حکومت اسلامی سالیان سال است که تجاوز به ابتدای ترین حقوق مردم را نهادینه کرده است. اگر این جرمها با این گستردگی روی نمیداد جای تعجب بود.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
oghab - فنلاند - هلسینکی. توچی می گی ...!.
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

+1
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.