کوروش بیدار شو , وقت خواب نیست


کوروش بیدار شو , وقت خواب نیست


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=46_7HSL8TkY

لینک دانلود مدیافایر

khosh bavar - ایران - یزد
ویدئو کلیپ بسیار زیبا و در همین حال بسیار غمگین و به امید ایران ازاد و سرشار از عشق و محبت, پس همواره شاد و کوروش باشیم !
دوشنبه 3 مرداد 1390

mehrdad.n.l - هلند - امستردام
زیبا بو د به امید بر پایی حکومت ملی وخذف هر چه حکومت های دینی در تاریخ بشر .زنده باد ایران .زنده باد سکولاریسم .زنده باد ازادی
دوشنبه 3 مرداد 1390

dannni - سوئد - استکهلم
کورش که خواب هستش ملت ایران هم ملتی نیست بتونه کوروش بیدار کنه
دوشنبه 3 مرداد 1390

ItsMeWT - آلمان - کلن
دمت گرم
دوشنبه 3 مرداد 1390

Jacki55 - انکلستان - لندن
عالی بود.ای ایرانیان عزیز ایران باز هم میتونه بهترین باشه.بیایید دست در دست هم داده مسخره کردنهای قومی را ترک کنیم و همه همصدا در راه بهتر شدن ایران بکوشیم.به امید أزادی زودتر ایران عزیز.زنده باد ایران.
دوشنبه 3 مرداد 1390

ghorobe sabalan - انگلستان - لندن
چند وقت پیشا خوندم علم میتونه ثابت کنه که خدایی وجود نداره. ریچاردهاوکینز میگه خدا زاییده ذهن انسانهای بز دل و ترسوست.اون وقت ما تو سال 2011 داریم جنگ میکنیم که خامنه ای جلاد نایب امام زمان هست یا نه.بماند ولی من شخصا مدتهاست ایمان محکمی پیدا کردم که حقیقتا خدایی نمیتونه وجود داشته باشه دلیلش هم ظلم و ناعدالتی که ایرانو فرا گرفته و تموم شدنیم نیست. بدبخت ایران
دوشنبه 3 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
با اینکه تکراری بود و لی ارزش اینو داشت که از دوباره گوش کنیم و با کوروش خودمون درد و دل کنیم. راست میگه کوروش توروخدا بیدار شو , وقت خواب نیست .
دوشنبه 3 مرداد 1390

mehr47 - ایران - تهران
کوروش بگیر بخواب که اگه بیدار شی ببینی ما با چه ذلت خودساخته و خودخواسته ای زندگی میکنیم سریع میری به یه کشور پناهنده میشی. یه وقت بیدار نشی ببینی چقدر نامردی زیاد شده. یه وقت بیدار نشی ببینی اعتیاد داره چه بلائی سرمون میاره. یه وقت بیدار نشی ببینی چه حقیر شدیم ..... پاینده بود ایران
دوشنبه 3 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
آنروزکه سقف خانه هاچوبی بود!. گفتارو عمل درهمه جا خوبی بود!. امروزبنای خانه ها سنگ شده!. دلهاهمه با بنا هماهنگ شده!.بیدار شو بیدار شووووووووو
دوشنبه 3 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
وای بر ما نمیدانم چی بگم
دوشنبه 3 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بسیار زیبا. هم ملودی هم شعر وهم هم تنظیم . درود بر شرافتتون .
دوشنبه 3 مرداد 1390

alek_wien - اتریش - ویَن
الهی . گریه ام گرفت . الانم تقریبا ایرانی چیزه زیادی برایش نگزاشتن بمونه بر باعسش لعنت
دوشنبه 3 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
متاسفانه عین حقیقته. و متاسفانه اون روز میاد که هر ایرانی به دور و بر خودش نگاه کنه و لبانش رو گاز بگیره چون اونوقت دیگه دیره و هیچی دیگه نمونده , و راهی برای برگردوندن تاریخ وجود نداره.! بله جای بسی تاسفه که خیلی از ایرونیا دارن میبینن ایران داره به کونده میشه و میبینند هم که این راه یکطرفه است و برکشت نداره ولی افسوس, ولی افسوس هنوز کسی جدی نمیگیره, اگرم جدی میگیره افسوس جلوش رو نمیگیره, تا دیر بشه.?!?!?!?!?
دوشنبه 3 مرداد 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
غمناک بود
دوشنبه 3 مرداد 1390

msforugh - ایران - تهران
ملت خسته و سر گردان نمیدونند دیگه چکار بکنند . فقط یک معجزه تنها راه خلاصی از این فلاکت است .
دوشنبه 3 مرداد 1390

Arian1 - ایران - ابادان
واقعا دیگر چه چیزی لازم هست که مردم ما علیه این حکومت خونخوار وضد ایرانی که کشورمان را به نابودی وتباهی کامل کشانده اندباید کرد. متاسفانه جواب ان نبود اتحاد وداشتن اعتقادات عقب افتاده واحمقانه به دین شیعه .
دوشنبه 3 مرداد 1390

bavar88 - هلند - امستردام
مملی می گه: پاشو پاشو بیدارش کن. از رخنتخواب جداش کن...ههههههه
دوشنبه 3 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
( هرگزنخواب کورش ) . *دارا جهان ندارد, سارا زبان ندارد - بابا ستاره ای در هفت آسمان ندارد *. * کارون ز چشمه خشکید , البرز لب فرو بست - حتی دل دماوند , آتش فشان ندارد *. * دیو سیاه دربند، آسان رهید و بگریخت - رستم در این هیاهو، گرز گران ندارد * *روز وداع خورشید، زاینده رود خشکید - زیرا دل سپاهان، نقش جهان ندارد*. * بر نام پارس دریا، نامی دگر نهادند - گویی که آرش ما، تیر و کمان ندارد *. *دریای مازنی ها ، بر کام دیگران شد - نادر ز خاک برخیز، میهن جوان ندارد* . * دارا ! کجای کاری، دزدان سرزمینت - بر بیستون نویسند، دارا جهان ندارد *. * آییم به دادخواهی، فریادمان بلند است - اما چه سود، اینجا نوشیروان ندارد. *. * سرخ و سپید و سبز است این بیرق کیانی - اما صد آه و افسوس، شیر ژیان ندارد * * کو آن حکیم توسی, شهنامه ای سراید- شاید که شاعر ما , دیگر بیان ندارد *. * هرگز نخواب کوروش، ای مهرآریایی - بی نام تو ، وطن نیز نام و نشان ندارد *. شاهکاری از شاعرۀ مبارز بانو سیمین بهنهانی . . . .
دوشنبه 3 مرداد 1390

soheil_alman - المان - فرانکفورت
اشکم درومد.....چه کار زیبا وپر احساسو هنرمندانه ائی...همش حقیقته.....مرگ بر همه اون کسانی که در تلاشن ایرنیت ما را از بنن ببرن.
دوشنبه 3 مرداد 1390

venoosi - بلژیک - ورویر
ای خدا من ایرانم و میخوام بدون اخوندا بدون گرازان و پلنگان:((( ماها همه نسل سوخته ایم..ایران من:((
دوشنبه 3 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
کوروش را درگیر کشوری که :خمینـــی آب و برق و تلفن آنرا رایگان !! کرده نکُن!.
دوشنبه 3 مرداد 1390

Afshin London - انگلستان - لندن
این کورش نیست که باید بیدار بشه، این ملت شهیدپرور!! ایرانه که سی و دو ساله خودشو به خواب زده، باید چشمشو باز کنه و ببینه با تحریک و فریب آخوند و با دستای خودش چه بلایی سر این کشور آورده. هیچ دانشی بالاتر از آگاهی نیست و هیچ گناهی بزرگتر از جهل نیست.
دوشنبه 3 مرداد 1390

roya25 - انگلیس - لندن
افرین به شما که حقیقت میگین و با موزیک مردم را شاد میکنید. مردم احتیاج به شادی دارند. تا وجودشون شاد بشه. هر جه که به گوش و چشم مردم میاد در وجودشون نقش میبنده. و در این سالها جز رنج ودرد چیزی ندیده اند و نشنیده اند.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

roya25 - ایران - تهران
حرکت کنید و مطمئن باشید با وجود تمام محدودیت‌هایی که در زندگی هر یک از ما وجود دارد، می‌توانیم انتخاب کنیم و بهتر و موثرتر بیندیشیم و زندگی کنی. ایران تهران
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

sabz 52 - رومانی - بخارست
این رو میگن مبارزه.عالی بود
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کورش اسوده بخواب که هنگام بیداری نیست از ان مردمانی که گزنفون و هرودت نام بردند//ایرانیان مردمانی شجاع راستگو و نجیب هستند// افسانه ای بیش نمانده ملتی اکثرا خرافاتی بی احساس به درد هم میهن این است ایران امروز که مقدم ضحاک خمینی را به جای نابودی او گرامی شمرد نام قاتلان اجداد خود را بر نوزادان خودگذاشت و برای همان قاتلان بارگاه ساخت افسانه های دروغین از جنایات انها بنام عدالت افرید تا ایران این شود که شرایطش مایه ی ننگ ان تعداد کمی که خون ایرانی در رگهایشان باقیست اسوده بخواب که این ملت ملت تو نیست//جوش نیاورید حقیقت است به تلخی جام شوکران سقراط/
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
چقدر تلخ و دردناک !!! به امید ازادی و پیروزی و بهار ایران عزیز و نابودی تمامی دشمنان و بدخواهان ایران و ایرانی
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

افلاک - کانادا - ک
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجای پس
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

milad_6240 - انگلستان - لندن
بارها این کلیپ رو دیدم و هر بار بیشتر از دفعه قبل ناراحت میشم .ولی بابا یه بار هم قبول کنیم که مردم ما خودشون مقصر هستند وقتی جلوشون توی خیابون یکی یکی دیگه رو تیکه پاره میکنه و بقیه فقط فیلم میگیرن برای فیسبوکشون و بعد فقط بلدند پول روی جنازه اون طرف بریزند .. یا میگیم نیروی انتظامی بابا اوناهم از همین مردم بی غیرت هستند اونها هم دوست و فامل من و شوما هستند مردم ایران همه نشستند یکی دیگه براشون یه کاری بکنه ..
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
این فرزندان کوروش هستند که باید بیدار بشوند و راه کوروش را ادامه دهند اگر به امید بیدار شدن کوروش هستید که یک امید واهی است .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
بعد از دقیقه 3:15 وقتی که همه به نظامیها حمله ور میشوند آنها پسره را ول میکنند و در میروند همیشه باید اینطوری باشه همه باید باهم متحد و در فکر نجات همدیگر باشند .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
تاریخ ایران فراز ونشیبهای بسیاری را در کارنامه خویش دارد.بیاد بیاوریم قیام ایرانیان علیه اعراب را , چنان بود که زنهای خراسانی ریش مردان عرب خود را گرفته به کوچه می آوردند ومردم روده های آنان را از شکمشان بیرون می کشیدندوسرمی بریدند.انقلاب 57 وخیانت روحانیون همیشه در حافظه ملت ایران باقی و روزی فرا خواهد رسید که ملت انتقام سختی از روحانیون گرفته و بساط ظلم وجورشان را بر باد دهند.هیچ رژیمی ابدی نبوده واین حکومت اسلامی نیز پرونده اش سیاه شده.وفرزندان کورش بزودی همه عمامه به سرها را به پیش جد دزد و بچه بازشان خواهند فرستاد.جاوید ملت ایران برافراشته باد پرچم سه رنگ شیر وخورشید نشان.پرطنین باد رژه فرزندان کورش بر روی استخوان خردشده دشمنان.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن زنده باد فمینیسم عزیزم ..بسیار زیبا و پر محتوا بود
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
قطعه شعری تقدیم به نو جوانی که در مقام آرامگاه کورش به سجده افتاده بود و با آرامگاه کورش درد دل میکرد.: نو جوانی خسته از دینی پلید-- رفت بر آرمگه کوروش رسید// سجده ای کرد و به خاکش سر فکند--زاری دل گشت آوازی بلند// پادشاها ما به خود بد کرده ایم--اصل های نیک خود گم کرده ایم// بعد تو راه وطن گم کرده ایم--راه خفت بار تازی رفته ایم// تخم کینه ما بسی افشانده ایم-- ریشه مهر و وفا خشکانده ایم// از جهالت در حماقت مانده ایم-- خانه و کاشانه را سوزانده ایم// ما بهای اصل خود نشناختیم-- گوهر پر مایه, ارزان باختیم
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
ملتی بودیم با صد شور و شوق--بهر فرهنگ و تمدن, فهم و ذوق// جشن ها و پای کوبی های ما-- گشته پای منبر و روز عزا//سالها بر سینه و سر کوفتیم-- نوحه و سینه زنی آموختیم// دزد تازی گشت مارا رهنما-- رفته آن صدق و صفا از یاد ما// روزگاری همچو بازی در شکار-- لیک اکنون همچو زاغی مرده خوار// خسته از تازی پرستان وطن-- گم شده گفتار نیکو در سخن// کار نیکو کردن اینجا کار نیست-- فکر نیکو در ره پندار نیست// دل شکسته بوسه بر خاکت زنم-- نزد تو آرامش جان و تنم// نام کورش ضامن ایران ماست-- خاک پاکش کعبه دلهای ماست// عشق او در سینه چون اسرار ماست-- محو تازی در عجم آئین ماست.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
بعضیها جدی جدی فکر میکنن کورش باید از مرگ برگرده تا مسئولیت ندانم کاری اونها رو بهده بگیره!! .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
sepherdad - استرالیا - سیدنی . گرامی-- این نوشته ها جنبه ی برانگیزنده دارد نه واقعیت//وگرنه طبیعی است بزرگمردی که در 2500 سال قبل می زیسته به تاریخ پیوسته/ ولی افکارش و عملکردش رهنمودی برای جوانان چون اگر چنین تفکری بود هیچ نابکاری جرات نمیکرد سردمدار مخالفت باشد بعد ارزویش بازگشت به دوران طلائی خمینی کثافت باشد و توله های ان مرد کثافت مثل حسن خمینی گامبو دوباره وارد سیاست شوند/
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

کهن دیار - المان - دورتموند
نادر شاه در جنگ با هندوستان دید سربازانش شجاعانه میجنگند رو کرد به پیرترین سربازش و گفت شما کجا بودید وقتی افغانها مردم اصفهان را قتل عام کردند? سرباز گفت ما بودیم ولی نادر شاه نبود. با بیدار شدن کوروش و نادر شاه هم نمیتوانیم به ایران و ایرانی خدمت کنیم تا وقتی من و شما سرباز شجاع ایرانزمین نباشیم.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
*Fanoos * شاد و پیروز باشی عزیز .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
کشورها غربی به شاه فشار اوردند که در ایران ازادی نیست. ولی چرا به عربستان فشار نمیاوردند. و نمیاورند. چون انها میخواستند خمینی شیطان صفت را بیاورند تا کشورهای منطقه از ترس ملاها اسلحه بخرند. مگر همین . اینگلیس باتون وگاز اشک اور ومدرنترین سلاحها را در اختیار ملاها قرار نمیدهد. تا مردم را سرکوب کنند.تاکشورهای سرمایه داری نخواهند اینها عوض نمیشوند اینها هستند که برای کشورها ومردم دیگر برنامه ریزی میکنند.تا. سودبیشتر ببرند
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

شب قطبی - امارات - دبی
ایران همیشه ایران می ماند.کوروش دوستتداریم.ایرانت سربلند خواهد بود.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

penryn - ایران - ایران
در این ویدئو کلیپ یک بخشش فوق العاده ناراحت و عصبانیم کرد اونجا که یه عده وحشی داشتن اون موتور سوار بدبخت رو میزدن. کاهش اونجا می بودم و اون وحشی ها رو..... متاسفم برای کسانیکه این ویدئو کلیپ رو ساختن. از چند جهت:. 1- مقبره ی مادر سلیمان از کی تا بحال شده مقبره ی کوروش کبیر؟ یه ذره مطالعه و سواد هم بد نیست بعضی وقتا!. 2-بعنوان یکی از بازماندگان قوم پارت(از اقوام اصیل آریایی) بشما وطن فروشان خارج نشین میگم که دست از سر ما ملت ایران بردارید یا منتظر باشین دست زیاده طلبتون رو چطور قطع میکنیم. فکر می کنین خبر نداریم چطور غائله های سیستان و کردستان رو دارین علم میکنین تا ایران رو پاره پاره کنین؟ شما وطن فروشهای حقیر اگر در اداهاتون ثابت قدم بودین که به ترور و بمب گذاری در شهرهای ایران اقدام نمی کردین. دست شما برای ما رو شده و حناتون دیگه رنگی نداره......
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

malmal manchester - انگلستان - منچستر
از ماست که بر ماست زمانی که کوروش بوده مردم هم دلاور و شجاع بودند نه مثل الان که فقط گروهی دلشون برای ایران میتپه یقیه سرهاشونو کردن زیر برف.خدا لعنت کنه کسائی رو که انقلاب کردن حالا هم جرات حرف زدن ندارد .
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

omid74 - سوئد - گ ب گ
ایا میدانید شما گرایش دیکتاتوری دارید و در جامعه دمکراتی در قلب اروپا هم هستین. و هیچ احترامی هم برای نظرات دیگران قائل نیستید یا این که یک ملت یا قوم نژادپرستید که هر کسی نظر خودش را در باره شاهان ایران نوشت اگر منفی باشد حذف میکنید. میتوانم دلیلش را بدانم چرا کام نت من حذف شده? احساس می کنم به من بی احترامی شده !!!! ...
---------------
کاربر گرامی
لطفا از درج ایمیل در بخش نظرات خودداری فرمائید. این اولین کامنت شما است که سایت آنرا دریافت نموده .
با تشکر
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
عزیزان کورش در زمان خودش همت به خرج داد و خوابید ما باید بیدار باشیم که نیستیم. خدا هم که مثلا خرد به ما بخشید و به خواب ابدی فرو رفت یا از ترس ضحاک حاظر تن و بدنش مثل بید داره میلرزه و خودشو به خواب زده. ما باید هوشیار باشیم که نیستیم. یا خواب و خواری یا بیداری و هشیاری. انتخاب با ماست.
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

azadi2011 - ایران - تهران
یک روزی یک بچه ی کوچک گریه می کرد. پدرش گفت چرا گریه می کنی عزیزم؟ بچه گفت : آخه داداشی لا نه ی مورچه ها را خراب کرد. پدرش گفت : یک کم نگاه کن..ببن مورچه ها لانه شان را دو باره درست کرده اند..گریه نکن عزیزم!..دوستان : اگر ورچه ها می توانند لانه شان را دوباره درست کنند پس ما هم می تونیم کشورمان را درست کنیم. غمگین نشو عزیزم و احساس تحقیر هم نکن هموطن عزیزم (از هر قومی که هستی)
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

مهدی کیانمهر - ایران - تهران
خواهشا از کوروش امامزاده نسازین که هی پاشو پاشو! بیا بیا! این کار آدمهای خرافاتی است! سرآخر هم می گین دیگه باید ظهور کنه! اونوقت فرق شما با مسلمونا که همش بهشون فحش می دین چیه؟. به نظر من مهم روح آیین این مرد بزرگه که باید در جامعه ما باشه نه فقط یه سری دریغ و افسوس اینترنتی!
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

esfanie - آلمان - اسن
کورش تو را به شرفت بیدار نشو .که این ملت ایران تموم آبرو و حیثیت تو را بردند.ملت چند روز پیش اعدام خیابانی را دیدید؟ دیدید که چند هزار آدم آمده بودند؟؟؟به نظر شما که خودتون را روشن فکر میدونین،این ملت لیاقت دموکراسی و آزادی داره ؟؟واقعا فکر می‌کنید که این ملت شعور تصمیم گیری برای نسله آینده را داره.اگر بر این اعتقاد ین ،،پس تا حالا تموم عمرتون را هدر دادین.اسن- آلمان.
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
مهدی کیانمهر - ایران - تهران.موافقم.esfanie - آلمان - اسن. موافقم. ارزوی سعادت و سلامتی برای شما دوستان عزیز دارم.
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
oghab - فنلاند - هلسینکی. در جای دیگه تو بسیجی مزدور ...{تنها راه ارامش و امنیت اجتماعی . دادگاهای انقلابیست . بدون محاکمه اعدام هرچی ارازل و اوباش . مگه زمان شاه کم چاقو کش بود . فیلمها هم خدا بده برکت .اقا بهروز در نقش لات / دشنه / رضا موتوری / ذبیح / قیصر / مملکت از اول گوسفندی بوده!!! }. اولا گوسفند تویی و تمام نوکران رژیم! ثانیا مملکتی که آخوند درست کرده گوسفندیه نه مملکت کوروش و داریوش! 2500 سال تمدن اصیل پارسی رو آخوندها با حمایت مشتی لات و چاقو کش مثل شما بسیجیها نابود کردند. دیگه شک ندارم که تو دیوانه ای! در اینجا از این ویدیو کلیپ تعریف میکنی و جای دیگه میگی باید دادگاه انقلاب درست بشه! فکر کنم اینقدر با بچه های بسیج توی دخمه محل مواد زدید مختون گریپاژ کرده! اسم دخمه محلتون رو گذاشتید هلسینکی؟! اسم جالبیه! حالا برو دواهات رو بخور!
جمعه 7 مرداد 1390

+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.