برای رفتن به مجلس چکار کنیم؟


برای رفتن به مجلس چکار کنیم؟
با توجه به ممنوعیت تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، متاسفانه این افراد با استفاده از این نوع شیوه های جدید، اقدام به تبلیغ برای خود می کنند.
دادنا: با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، شیوه ها و شگردهای جدیدی برای تبلیغات به وجود می آید که می توان به راحتی هدف افراد را از این گونه فعالیت ها تشخیص داد.
 
به گزارش مشرق، در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات مجلس نهم، برخی از نمایندگان شهرستان های کشور اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی با عنوان پیام تشکر مردمی و دانشجویی و غیره می کنند.

بنابر این گزارش، با توجه به ممنوعیت تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، متاسفانه این افراد با استفاده از این نوع شیوه های جدید، اقدام به تبلیغ برای خود می کنند.

البته باید توجه کرد که هزینه نصب اینگونه بنرها از کجا و با چه هدفی تامین می شود؟

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
جالبه که توی ایران همه مدرک دکترا دارند ولی مدیریت صفررررر. ظاهرا این دکترها هم مثل رئیس جمبون دکتررررر مموتی مدرک گرفتند که مملکت به این روز افتاده.
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ماهان نیکو.فردیست که دوران جنگ تحمیلی رزمنده بوده و حال تعریف میکند1-( زمانی که نوجوان بودیم، سال های دبیرستان، دهه ۶۰، با هزاران ترفند به جبهه می رفتیم. ۱۶ ساله بودم، بواسطه کوچکی جثه و کوتاهی قد به جبهه مرا نمی بردند. فراموش نمی کنم، اول خودم به دفتر اعزام نیروی بسیج نرفتم، دوستانم را فرستادم. وقتی گفته بودند، باید خودش بیاید، یک جفت کفش پاشنه بلند از یک همکلاسی گرفتم که او نیز بعدا گویا در عملیات والفجر ۴ شهید شد، و به بسیج رفتم. بسختی راه می رفتم ولی می خواستم وانمود کنم قدم بلند است. نوجوان هایی بودیم پر از احساسات دینی و ملی، اعزام اول به کردستان رفتیم و در شب های سرد زمستان و نیز حتی روزهایش بر روی تپه ها پاسداری می کردیم تا احزاب کومله و دمکرات کردستان نتوانند کردستان را جدا نمایند. وقتی می دیدیم یک سپاهی یا بسیجی بدست دشمن به شهادت رسیده است می گریستیم و با نفرت به احزاب کرد می اندیشیدیم و انتقام را در نهادمان می پروراندیم)
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
2-در آن روزها شهادت سرداران جنگ برای مان کشنده بود، سردارانی که آنها را دوست داشتیم چون همپای ما بودند و همه با هم چه در جنوب و چه در غرب به یک هدف فکر می کردیم که بایستی با دشمن جنگید و دشمن را از پای در آورد. وقتی شهدایی مانند همت و باکری و خرازی و زین الدین و .. را خونین پیکر می دیدیم، دلمان پرخون و غمزده می شد در جبهه فاو بودیم. یک روز پا برهنه داشتیم کنار تانکر آب در خط مقدم ظروف غذا را می شستیم. ناگهان یک جیپ رسید و دو سه نفر در آن بودند. یکی از آنها ضمن گفتن خسته نباشی از من پرسید: اخوی چرا پوتین نپوشیدی؟ به طنز و شوخی گفتم برو بابا حال داری! نگاهی کردند و رفتند. بعد یکی از بچه ها گفت: می دانی کی بود؟ گفتم نه! گفت: معاون لشگر بود! از کجا بایستی می دانستم؟ لشگر ما چند معاون داشت، حتی معاون تسلیحات لشگر که بعدا با بمب شیمیایی به شهادت رسید از همکلاسی ها و دوستان نزدیکم بود،
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
3- نه بر روی لباسشان ستاره و قپه بود و نه برچسب روی لباس داشتند. همه و همه یکسان بودند و یکسان می اندیشیدند صمیمیتی بود بین همه رزمندگان و تفاوتی نمی کرد چه کسی فرمانده و چه کسی فرمانبر است؟فراموش نخواهم کرد هنگامی که در عملیات کربلای ۵ در کنار نهر جاسم فرمانده گردانمان زخمی شد و حاضر نبود به عقب برود، در حالیکه صورتش غرق خون بود و فرمانده لشگر با تقریبا او را به اجبار به عقب و اورژانس گسیل نمود.
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
4-اما امروز وقتی می شنویم که سردار سپاه شوشتری در بلوچستان در یک بمب گذاری کشته شده است و یا سردار عاصمی از فرماندهان سپاه قم به همراه همرزمانش در سردشت به دست گروه پژاک کشته شده است، نمی دانیم چه واکنشی باید نشان دهیم؟ گرچه بطور طبیعی از مرگ هر انسانی ناراحت می شویم، اما نمی دانیم او چرا کشته شده است؟ سردارانی که برای قبضه کردن پول مردم و خزانه ملت سر و دست می شکنند، از دست رفتنشان کسی را اندوهگین نمی کند. آنقدر دروغ از رسانه های دروغ و فریب منتشر می شود که کسی باور نمی کند آنها برای میهن خویش به ماموریتی رفته باشند و جانشان را باخته اند. سرداران سپاهِ بعد از جنگ، به قول احمدی نژاد و تایید ضمنی جعفری فرمانده ارشد آنها برادران قاچاقچی شده اند. آنهایی که در جنگ حضور داشتند و از شهادت در جنگ بازمانده اند یا بازنشست شده اند و یا بازخرید و یا حتی اخراج. معدود کسانی هم که احیانا در سپاه مانده اند، در خفقان ایجاد شده گوشه عزلت گزیده اند و مدام از خاطرات شیرین و خلوص آن ایام می گویند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

بى خیال - - کردستان
اینم یک جور کلک رشتیه . دمش رم از الان نماینده مجلسه!!!
-------------
کاربر گرامی
لطفا نام کشور محل زندگی خود را بنویسید.
با تشکر
یکشنبه 2 مرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
مجلس نگو بگو طویله و اخور
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
5-غالب کسانی که اینک به عنوان فرمانده ارشد و سردار در سپاه کنونی هستند به دنبال تشکیل بانک انصار و بانک مهر و تصرف غیر قانونی مخابرات و قاچاق کالا و ارز و تصرف غیر قانونی املاک و رانت خواری و عقد قراردادهای پر و پیمان و بزرگ می باشند. بنیاد تعاون سپاه با تصرف شرکت های پر بازده مانند مخابرات جیب سرداران را بزرگتر و بزرگتر می کند. ماهیانه میلیاردها تومان پول بابت مکالمات تلفنی و پیام کوتاه و اینترنت به این بنیاد واریز می گردد. آنها اسکله های اختصاصی برای سپاه و خویش ساخته اند و هر نوع کالایی را که به صرفه باشد ورود و خروج می نمایند و دیناری نیز از این بابت به خزانه نمی پردازند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
6-با این اوصاف هر گاه مردم می شنوند یکی یا چند تنی از فرماندهان سپاه در یک حادثه بمب گذاری و یا سقوط هواپیما و هلیکوپتر و یا درگیری با پژاک و یا حتی ترور کشته شده اند ، دیگر نه تنها گریستنی در فراغ آنها وجود ندارد، بلکه متاسفانه می اندیشند احیانا انگلی از جامعه و ملت کاسته شده است. درگیری سپاه در امور و فعالیت های سیاسی و حکومتی و تبدیل آن نهاد نظامی به یک بنگاه اقتصادی استثماری متاسفانه این چنین در دیدگاه ملت آنها را خوار و ذلیل و بی ارزش کرده است که امروزه کشته شدن هر کدام از آنها فاقد اهمیت قلمداد می شود و مردم را در مرگ آنها بی تفاوت نموده است، گر چه ممکن است حتی کسانی را غمگنانه خرسند نیز بنماید.و از پول نفت بیزبان تبلیغ رسانه ای و و و و و خیلی وهای دیگر.
یکشنبه 2 مرداد 1390

iranesabz - هلند - امستردام
برای رفتن به مجلس کاری لازم نیست انجام دهید فقط نداشتن این صفات کافی است شرف ناموس وطن پرستی ازادیخواهی طرفداری از حقوق مردم. هر کس که فاقد این صفات باشد براحتی وارد مجلس میشود در ضمن اگر دزد ادمکش و رذل هم باشید و در یک کلام ازشاگردان مصباح یزدی باشید انتخابتان صد در صد است.
یکشنبه 2 مرداد 1390

دل نازک - ایرلند - کابل
برا رفتن به مجلس چه راهی بجز وعده وعید های دروغ
یکشنبه 2 مرداد 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
فعلا بهترین مکان برای مافیا در خود حکومت است. تنها کشوری که در دنیا مافیا حکومت میکند. اینهم یکی دیگر از مقامهای اول ایران. مرگ بر ایتالیا.
یکشنبه 2 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ریش بگذاریم دروغگو و شارلاتان و هیز و وطن فروش کلاش و کلاه بردار بیشرف بی رگ مثل سیب زمینی حقه باز متظاهر بی ناموس بی هویت ارسن لوپن و ختم همه ... ها
دوشنبه 3 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
در ضمن مدرک تقلبی دکترا هم یادت نره.
دوشنبه 3 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت ...داداش تو ایران اتفاقا پدر دانشجو ها در میاد واسه دکترا گرفتن .. دو تا از دوستان واسه ادامه تحصیل مسابقه گذاشتن .. یکیشون رفت انگلیس .. فوقش رو تو یه سال خوند (ام فیل) .. دکتراش رو تو 3 سال و نیم .. این بنده خدا با اینکه فوق رو داشت .. الان 5 ساله هنوز دکتر نشده .. محمود رو با بقیه جمع نزن که به خودت فحش دادی
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

رضا هراتی - استرالیا - ملبورن
تقلب عزیز تقلب
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.