مرگ ۲ تکنیسین اورژانس در کرمانشاه


مرگ 2 تکنیسین اورژانس در کرمانشاه

2 نفر از تکنیسین‌های اورژانس کرمانشاه که برای نجات حادثه‌دیدگان رفته بودند، خود در حادثه‌ای جان باختند.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور، طی تماس تلفنی مردمی در ساعت 30/8 با پایگاه جاده‌ای بیستون مبنی بر واژگونی یک دستگاه آمبولانس، پرسنل این پایگاه سریعا به محل حادثه اعزام می‌شوند که در راه متوجه می‌شوند آمبولانس مستقر در پایگاه دینور هنگام اعزام بیمار تصادفی موتورسوار به‌نام ساسان قاسمی 28 ساله در محور دینور به بیستون (حدود 48 کیلومتری کرمانشاه) در سرپیچ روستای نازلیان واژگون و دچار آتش‌سوزی شده است و بر اثر این حادثه، تکنیسین عمر ویسی‌زاده به همراه بیمار و همراه بیمار(پیمان قاسمی 30ساله) در دم فوت کرده‌اند. بنابراین گزارش، در این سانحه تکنیسین دوم به‌نام یاسر حسینی نیز با وسایل عبوری شخصی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود، ولی با توجه به کاهش سطح هوشیاری بیمار و با احتمال خونریزی لگن به بخش اتاق عمل اعزام می‌شود که قبل از اقدام به عمل جراحی تکنیسین دوم نیز در اتاق عمل فوت می‌کند.

پرفسور - هلند - دن هاق
قبول دارم که حادثه بوده ولی اگر خبر رو یکبار دیگه بخونید متوجه میشید اگه کسی به کمک حادثه دیده نمی رفت احتمالا هر چهار نفر زنده بودن و حداکثر موتور سوار پایش شکسته بود.. ولی حالا چهار نفر ( موتور سوار، همراه بیمار و دو تکنسین) جانشان را از دست دادن! این یعنی عمل به اولین بند دستور العمل کمک به حادثه دیدگان: اول ایمنی خود بعد ارائه کمک.
یکشنبه 2 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چقدر تلخ بود
یکشنبه 2 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
رکورد دار تصادفات در دنیا هستیم یک بار توی تهران رانندگی کردم به غلط کردن افتادم
یکشنبه 2 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت / درسته رانندگی تو تهران خیلی سخته. به خصوص برای دختر ها وخانمها بد تره چون همه به جای اینکه رانندگی خودشونو برطبق قانون بکنن فقط دوست دارن زور بگن وبرامون مسخره بازی دربیارن
دوشنبه 3 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.