مادر بیرحم ،دخترش را خفه کرد


مادر بیرحم ،دخترش را خفه کرد

فرمانده انتظامی استان همدان از خفه ‌شدن یک دختربچه پنج ساله به دست مادرش خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله محمدی در گفتگو با ایسنا، در این باره افزود:‌ روز چهارشنبه 29 تیرماه در پی تماس فردی با کلانتری مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک، ماموران به محل اعزام شدند و با جسد دختر بچه‌ای مواجه شدند.

وی اضافه کرد:‌ تحقیقات نشان داد دختر بچه پنج ساله با روسری توسط مادراش خفه ‌شده و این زن اقدام به خودکشی کرده است.‌ مادر این کودک به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبود به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: این زن 30 ساله مدعی است که بیماری روانی داشته و بر اثر اختلافات خانوادگی دست به این کار زده است.

gray_wolf - ایتالیا - رم
اخه چرا؟ما داریم بو کجا میریم!
شنبه 1 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
فشار زندگی و فقر و بدبختی. بیماریها در حال شکل گیری روزافزون.
شنبه 1 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خوب تو که بیماری روانی داشتی خیلی بیجا کردی اصلا باردار شدی
شنبه 1 مرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
برای تایید بیماری یکی از دوستان به بیمارستان 505 ارتش رفته بودم .. متاسفانه بیمار های روانی واقعا بی گناه هستند و از آنچه انجام میدهند و میگویند هیچ اطلاعی ندارند که درست است یا خیر .. اگر واقعا بیمار باشد .. نباید در موردش اشتباه نگاه کرد
شنبه 1 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
به این کثافت که نمیشه گفت مادر در ضمن تمام ناهنجاری ها و بدبختی های جامعه ایران دلیلش این است که یک مشت عقب افتاده ذهنی و غیر ایرانی بیسواد عقده ای میهن گرانقدر ما را اشغال کرده اند.
شنبه 1 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
وای این رژیم چی بر سر مردم میهنم اورده . گور بگور بشید همه شما ی . هیچی ندارها .
شنبه 1 مرداد 1390

دل نازک - ایرلند - کابل
با سلام. بیمار روانی بهترین راه فرار از پرداختن به علت ها . بخدا حتی درنده ترین حیوانات هم اینکارو که بخواد بچه خودش که از گوشت و پوست خونش هست بکشه ( دلیل اصلی تموم این اتفاقات تکان دهنده فقط مشکلات اقتصادی و فرهنگی هست باید به دنبال علت بود در عمق فاجعه که گریبان مردموگرفته
شنبه 1 مرداد 1390

دنیای وحشی - ایران - تهران
بی شک این مادر اثر ناملایمات زندگی خویش قصد خودکشی داشته و قبل از اقدام به این کار می خواسته فرزندش را بکشد که بدون او دراین دنیای بی رحم رها نشود .که بایستی بگویم متاسفانه خودکشی اش نافرجام مانده زیرا بعداز قتل فرزندش همان یک درصد امیدی هم که برای زندگی به خاطر او داشت را نیز با دست های خود از بین برده .دلم برای خودمان که اسیر این دنیاییم می سوزد.برباعث و بانی انسانهای بدبخت لعنت.
شنبه 1 مرداد 1390

rahil249 - ایران - کرج
الهی بگردم بچه بیچاه!!! من آخرش با این خبرا سکته قلبی مغزی چیزی میکنم مطمئنم
یکشنبه 2 مرداد 1390

azarbayjan362 - ایران - تبریز
به قول یکی از دوستان (ای خدا کدامین میوه تو را گاز بزنم تا از زمین رانده شوم)
یکشنبه 2 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ساعت ۳ شب بود که صدای تلفن , پسری را از خواب بیدار کرد. پشت خط مادرش بود .پسر با عصبانیت گفت:چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی؟مادر گفت:۲۵ سال قبل در همین موقع شب تو مرا از خواب بیدار کردی؟ فقط خواستم بگویم تولدت مبارک. پسر از اینکه دل مادرش را شکسته بود تا صبح خوابش نبرد , صبح سراغ مادرش رفت . وقتی داخل خانه شد مادرش را پشت میز تلفن با شمع نیمه سوخته یافت… ولی مادر دیگر در این دنیا نبود . محبت کجاست جز اغوش پر مهر مادر?????تو ای سنگ دل مادر نبودی
دوشنبه 3 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.