گفتگو با قاتل مرد آهنین


گفتگو با قاتل مرد آهنین

جام جم آنلاین : با پایان تحقیقات در مورد پرونده قتل قوی‌ترین مرد ایران، متهمان بزودی صحنه حادثه را بازسازی می‌کنند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود.

به گزارش «جام‌جم» ، متهمان این پرونده 3 پسر به نام‌های علیرضا، ناصر و علیرضا 17 و 18 ساله هستند.آنها شنبه‌شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در 45 متری گلشهر کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به‌صورت سطحی تصادف کردند که میان آنها مشاجره درگرفت.

در این حادثه 3 پسر جوان با قوی‌ترین مرد ایران درگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا با 3 ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد.داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت امابا تلاش ماموران، متهمان در کمتر از 30 ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف کردند.

خبرنگار جام‌جم، با عامل این جنایت گفت‌وگو کرده است:

خودت را معرفی کن؟

میزان تحصیلات؟

تا سال سوم راهنمایی درس خواندم و به دلیل این که علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشتم، درس خواندن را رها کردم و اکنون کارگری می‌کنم.

رابطه شما با خانواده‌ات چطور بود؟

بد نبود و اختلافی با هم نداشتیم.

چطور با علیرضا و ناصر ـ همدستانت ـ آشنا شده بودی؟

در بوستان نزدیک خانه‌مان با هم دوست شده بودیم. آنها نیز مانند من به درس خواندن و ادامه تحصیل علاقه‌ای نداشتند.

چرا چاقو حمل می‌کردی؟

یک روز برای ملاقات با دوستانم ـ ناصر و علیرضا ـ به بوستان نزدیک خانه‌مان رفته بودم ‌که مشاهده کردم مردی غریبه راه یک پسر نوجوان را سد کرده و با تهدید چاقو از وی پول زور می‌خواهد. ترسیدم و فرار کردم و از همان موقع برای دفاع از خود سلاح حمل می‌کردم.

از شب حادثه بگو؟

آن شب از برادرم خواستم تا خودروی پرایدش را به من امانت دهد تا مادر بیمار یکی از دوستانم را به بیمارستان ببرم. با این ترفند خودرو را از برادرم گرفتم و سراغ ناصر و علیرضا رفته و برای تفریح به یکی از بوستان‌ها رفتیم و پس از آن با خودرو در سطح شهر می‌گشتیم.

حادثه چگونه رخ داد؟

ساعات پایانی شب شنبه بود. در بازگشت به خانه‌مان در منطقه 45 متری گلشهر ناخواسته آینه کناری خودرو من به یک خودروی آزرا برخورد کرد و همین موضوع باعث درگیری ما با راننده و همراه وی شد. بعد از طی مسافتی خودروی هر دویمان در خیابان پونه در همان حوالی متوقف شد.

با بالا گرفتن درگیری‌مان وقتی مقتول قصد نزدیک شدن به من را داشت با دیدن هیکل تنومند وی ترسیده و برای نجات جان خود و دوستانم با چاقو به او حمله کردم و سپس فرار کردیم.

خانواده‌ات از ماجرا خبر داشتند؟

نه، وقتی به خانه‌مان آمدم خواب بودند. بلافاصله لباس خون‌آلودم را در سطل زباله انداخته و در خیابان گذاشتم و تا صبح خوابم نمی‌برد و چهره مرد جوان مقابل چشمانم بود. گمان می‌کردم مردم او را به بیمارستان منتقل کرده و نجاتش داده‌اند.

روز بعد پول و لباس‌هایم را درون ساکی گذاشته و از خانه بیرون زدم و به مادرم گفتم به مسافرت می‌روم. سرگردان کوچه و خیابان‌ها بودم از دوستانم نیز خبری نبود. بشدت احساس ترس کرده بودم.

چطور از مرگ روح‌الله داداشی با خبر شدی؟

من نام مقتول را نمی‌دانستم و او را نمی‌شناختم. صبح دوشنبه وقتی سوار تاکسی شدم، از طریق رادیو شنیدم مردی که از قوی‌ترین مردان ایران و جهان بوده به طرز مرموزی کشته شده است، با شنیدن این خبر بشدت شوکه شده و می‌ترسیدم او همان مردی باشد که من با چاقو به او حمله کرده بودم.

بعد چه شد؟

با پیاده شدن از خودرو به سمت کیوسک روزنامه‌فروشی رفته و چند روزنامه خریدم و با خواندن خبر قتل و دیدن عکس مقتول دیگر مطمئن شدم او همان مردی بوده که با وی درگیر شده بودم.چند بار با تلفن دوستانم تماس گرفتم اما پاسخی نمی‌دادند. با احتمال این که آنها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند، به فرار ادامه دادم تا این که هنگام خروج از کرج در میدان امام خمینی (ره) از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدم.

اکنون که دستگیر شده‌ای چه احساسی داری؟

تا پیش از دستگیری عذاب وجدان داشتم و چهره مقتول یک لحظه از مقابل چشمانم دور نمی‌شد، اما اکنون کمی آرام‌تر شده و فقط منتظرم هر چه زودتر مجازات شوم. دیگر نمی‌خواهم زنده باشم.

من شرمنده خانواده‌ام هستم. با لحظه‌ای غفلت، کاری از من سر زد که باعث شد جوان بی‌گناهی را قربانی و زندگی خود و دوستانم را نیز تباه کنم.

سابقه کیفری داری؟

نه، ندارم.

حرف آخر؟

طاقت این همه عذاب را ندارم، ‌از مسوولان قضایی می‌خواهم مرا مجازات کنند، کاش چاقویی حمل نمی‌کردم، کاش کسی به من می‌گفت در زندگی سرانجام خلاف و حمل چاقو مرگ است، از همه خجالت می‌کشم...

علیرضا هستم و 18 سال دارم.
gray_wolf - ایتالیا - رم
ای کثافت عوضی،تو یه نفر رو نکشتی ،کل مردم رو داغدار کردی
شنبه 1 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مرگ بر ملایان کثافت و طرفداانشان که با جو وحشت ترور اعدام در ملا عام تاترهای شهید بازی و رواج روحیه ی غم و افسردگی این نوع حوادث را رقم می زنند و بعد خود قاضی و جلاد /قاتل و مقتول هر دو قربانی این رژیم کثافت و این دین توحش و بربریت هستند /
شنبه 1 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
حالا گیریم به فرض این پسره خدابیامرز داداشی رو نشناحته ..چه دلیل و چه معنی داره همراه خودش چاقو یا حالا اسلحه حمل کنه و در لحظه درگیری با دیگران حمله ور شه !!. هنوزه که هنوزم به یاد بازیهای روح الله خدابیامرز می افتم بغضم میترکه و اشکهام سرازیر میشه خدایا چقدر ناگواره هنوز باورم نمیشه یک جون و پهلون نازنینی رو به خاطر وحشی گری دیگران از دست دادیم . تف به این روزگار عجیب غریب و نامرد
شنبه 1 مرداد 1390

manni - ایران - تهران
این هم یه دروغ دیگه.بچه کرجی هستی و مقتول را نمیشناختی.اخه چه جوری قهرمان کرج نمشناختی...بعدم چه جوری بهش قمه زدی .اونم وایسادو نگات کرد. به همین سادگی.
شنبه 1 مرداد 1390

mitra.d - آلمان - هانوفر
آخه این جماعت دروغ گو فکر میکنند مردم نمیفهمند تمامی این حرفها دروغه؟ همه را به چشم خودشان میبینند! آخه یه پسر بچه مفنگوی تازه سر از تخم بیرون آمده با چاقو میتونه مردی قوی هیکل را از پا در بیاره؟ کاسۀ زیر نیم کاسه بعدا بیرون خواهد آمد . تا چه حد دروغ
شنبه 1 مرداد 1390

capochin0o - امارات - شارجه
اگه برادر منو هم کشته بودی با این حرف اخرت حداقل از قصاص میگذشتم .خدایا یه نفر کم سن و سال یه صحنه دیده که زور گیری شده رفته چاقو گذاشته تو جیبش همون چاقو بلای جونه خود و یه نفر دیگه شده .جامعه جنگلی ما ایرانیان کوروش
شنبه 1 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ح..زاده کثیف نوش دارو بعد از مرگ سهراب کثافت زندگی یک خانواده را نابود کردی معلوم نیست تو کدام طویله ای بزرگ شدی
شنبه 1 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
هرچه زودتر به زندگی کثیفش پایان بدن . هم خودش و هم پدر مادرش باید اعدام بش .
شنبه 1 مرداد 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
خدا بیامرزتش..
شنبه 1 مرداد 1390

Ebraz - المان - مونیخ
دروغه. کاملن ساختگی بوده. چون که روزانه در تهران بیش از 50 بار تصادف رخ میده. و از اون پسرای ارازل اباشی که مسلح به چاقو هستند در سطح تهران زیادند. پس باید 50 تا قتل فقط به خاطره تصادفات انجام میشد. من که باورم نمیشه.
شنبه 1 مرداد 1390

bookiak - امارات - دبی
من که باور نمیکنم!!!!!!!!
شنبه 1 مرداد 1390

mehraeen - ایران - تهران
mani - ایران - تهران. جناب مانی بیخود نام کرجی ها را خراب نکن . پس از این همه سالها هنوز نشنیدم که یک کرجی خلاف سنگین کرده باشه . اینهایی که می بینی همه غربتی هستند که کرج و نام کرج را به گند کشاندند . اینان همه از شهر های دیگه به ایران آمدند . .. .... خلافهایشان به نام کرج هست و خوبی هایشان به نام شهر خودشون !!!!!!؟
شنبه 1 مرداد 1390

bookiak - امارات - دبی
به نظر من که قضایای دیگه ای پشت پرده باشه!! پس چرا عکس قاتل رو نشون نمیدن؟ همش عکس همین سه نفره که صورتشونو گرفتن و معلوم نیست اصلا اینان یا نه
شنبه 1 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
دوباره قمــه به چــــاقو تبدیل شد!!..کی این مصاحبه را کرده که نپرسیده چی . چاقویی بود که :قویترین مَـــرد!!! را کُشته ؟!.."ای بابا بس کنیدچقده دروغ به. مــَردُم ؟؟!!!!!!!!....
شنبه 1 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
کشور نا امنه ok اگه قرار باشه همه اسلحه سرد و گرم با خودشون حمل کنند که سنگ روی سنگ نمیمونه بعدا این اقا انطور حرفه ای گردنو برید تمام ایرانیها رو شوکه و ناراحت کرد.کشور نا امنه هر روز یک خبر تکان دهنده میشنویم این هم از صدقه سری اخوندها
شنبه 1 مرداد 1390

A.ahooraei - المان - کلن
عزیزان یه نگاه به فضای امنیتی کشور بکنید، وقتی نه دختر و نه پسرش امنیت دارند و اگر تنها توی جنگل یا یه خیابون خلوت برند باید یا بدند یا بدند، بخدا اگه اسلحه آزاد بود همه با تیربار از خونشون بیرون می رفتند. امنیت نیست و ترس وجود بچه های جوان رو اشغال کرده. این نا امنیتی هم دلایل خاص خودش رو داره که تمامی از حظور این رژیم پست ماقبل تاریخی هست. با وجود تمامی کمبودها ، اعم از فقر و بی خانمانی و نیاز در زمان رژیم پادشاهی گذشته، بازهم امنیت بهتر از الآن بود و جو جامعه اینقدر متورم نبود و جهالت حکم نمیکرد و مردم هم شادتر و آزادتر بودند.
شنبه 1 مرداد 1390

دنیای وحشی - ایران - تهران
تمامی این جنایات و خشونها زیر سر حکومت غیر مردمی و دیکتاتور و خونخوار و عدالت ستیز است که اینگونه مردم ایران را به جنون و بیراهه کشانده است و حتی بی هیچ دلیلی به خون همدیگر تشنه هستند و دیگر رافت و عطوفت اجدادشان را ندارند و به هیج فردی رحم نمی کنند .وقتی مردم درجامعه مدام شاهد اعدام های دسته جمعی درمیادین شهرشان هستند و وقتی مردم حتی اجازه حریم داخل خانه خود را نیز ندارند و مانند وحشی ها از دروپنجره به داخل خانه هایشان هجوم می برند که چه چیز را می بینند و چه کار می کنند و وقتی مردم حق ندارند حتی رنگ دلخواه خود را مثل سایر مردم جهان بپوشند ووقتی مردم از لحاظ اقتصادی و معیشت نیز در تنگنا هستند و وقتی مردم تبعیض را درهمه جای جای کشورشان حس می کنند و خلاصه هزاران دلایل دیگر دیگر چه توقع میتوان از مردم داشت که مثل سایر شهروندان دنیا درصلح و آرامش و محبت درکنار هم زندگی کنند ؟ و بدون دغدغه خاطر به فردایشان بیندیشند ؟
شنبه 1 مرداد 1390

shabparast - ایران - شمال
حالا از چیزای دیگه بگذریم اخه این چطوری با این قدش تونست چاقو بزنه تو گردن روح االه داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 1 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ادمی وارد هر جامعه ای در این گیتی میشود پی میبرد سیاستمداران ان جامعه چه کسانی هستند.
شنبه 1 مرداد 1390

ghom.666 - ایران - قم
ray_wolf - ایتالیا - رم. چرا دریوری میگی دادشی مزدور دولت بوده و تظاهرات دیدنش که جوانان را میزده.و سزای ننگینش رسید
شنبه 1 مرداد 1390

antidictatour - فرانسه - پاریس
بازم دروغ و دمبل و اراجیف. این یک قتل مافیاییه!
شنبه 1 مرداد 1390

ghorobe sabalan - انگلستان - لندن
اون جوون گناهکار نیست. گناهکار این حکومت ننگینو کثیفه. گناهکار ما مردم احمق ایرانیم که تو سال 2011 در اوج تمدن انسان تو هر مناسبتی گوسفند بیچاره رو حتی جلوی چشم کودک خردسال میکشیم. ما مردم احمقی که هنوز برای حسینی که افسانه ها ازش ساختند و نمیدونیم حقیقت داره یا نه و حتی اگر حقیقت داشته باشه قمه میزنیم سرمون. مامردمی که وقتی تو ملا عام اعدام یک انسانو مرگ یک انسانو دلمون میاد نگاه کنیم و با بی شرمی با موبایل فیلم میگیریم همه گناهکاریم.گناهکار اصلی صد البته این حکومت شیطانیه که از یه ملت نجیب و بزرگ یه ملت روانی و عقب مونده ساخت. اون جوون گناهی نداره و یقینا عذابی که داره میکشه از صد بار مردن بدتر. دوستانی که هر چی از دهنشون در اومد گفتند یادمون باشه هر کدوممون که هممون علامه فیلسوف دکترمهندسیم اگر تو همون شرایط اجتماعی که اون جوون بزرگ شد بزرگ میشدیم پتانسیل اینو داشتیم که ماهم ادم بکشیم. تو روحت خمینی چه کردی با این مردمو این مملکت
شنبه 1 مرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
تو همان تیک و عکس العمل بیماری مزمن و نکبت بار جامعه ای هستی که از تاولهای خونبارش عده ای مشغول ارتزاق و پایکوبی هستند .
شنبه 1 مرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
oghab - فنلاند - هلسینکی برو کم چرت و پرت بگو.تو کی هستی که انقدر راحت حکم اعدام واسه مردم صادر میکنی.یه جنایتکار جنگی هم نباید اعدام بشه چه برسه به یه جوون کم سن و سال که یه خطایی اگر چه بزرگ انجام داده.
شنبه 1 مرداد 1390

fdsa60 - ایران - تهران
واعدوالهم ما استعطتم من قوه. اگه دادگاه های شرع صدر انقلاب دوباره احیا شوند شاهد خواهیم بود که این لجن های جامعه در عرض 1 هفته نیست و نابود میشوند و ایران از لوث وجود این انگلهای جامعه پاک میشود .
شنبه 1 مرداد 1390

دل نازک - ایرلند - کابل
(یک روز برای ملاقات با دوستانم ـ ناصر و علیرضا ـ به بوستان نزدیک خانه‌مان رفته بودم ‌که مشاهده کردم مردی غریبه راه یک پسر نوجوان را سد کرده و با تهدید چاقو از وی پول زور می‌خواهد. ترسیدم و فرار کردم و از همان موقع برای دفاع از خود سلاح حمل می‌کردم.). جمله داخل پرانتز را با دقت بخونین که گفته قاتل هست چرا باید یه جوان 18 ساله اینقدر احساس نا امنی کنه که مجبور به حمل چاقو با خود باشه متاسفانه همیشه به موضعی پرداخته مبشه که دردی از مردم دوا نمیشه .
شنبه 1 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
لیلی /ایران /تو کارشناس جامعه شناسی از دانشگاه ازاد داری ?به قول فرخزاد مااشتباه مون این بود که فکر کردیم در همسایگی سوئیس و نروژ و. کشورهای متمدن هستیم .نفهمیدیم در همسایگیه بنگلادش و پاکستان و افغانستان هستیم .پدر مادر هائی که گوسفندوار توله تحویل جامعه میدن . مثل گوسفند هم باید ذبح شوند .
یکشنبه 2 مرداد 1390

topol mopol - قطر - دوحه
خیلی خیلی واسه مردن داداشی دلم کرفته.....ولی من که باورم نمیشه اینا راست بکن ......................
یکشنبه 2 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
بعععععله!!نه اینکه تو این سی سال محو و نابود شدند!! oghab - فنلاند - هلسینکی گوسفند امثال شما هستید که دنبال آخوندا بع بع میکنید
یکشنبه 2 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
salarkhan /پس معلومه تو هم ازهمان طایفه هستی که بهت برخورد .
یکشنبه 2 مرداد 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
fdsa60 همون شقاوت دادگاهای اول انقلاب بود که مردمی با شقاوتر تربیت کرد. مشگل, نفهمی ساده اندیشانی مثل شما است که, سکان مملکت به دستتان افتاده.
دوشنبه 3 مرداد 1390

shahdeg - ایران - تهران
بعضیاهمچین حکم میدن ودری وری میگن که واقعاادم هاج وواج میمونه باادم طرفه یابقول اون دوست فیلسوفمون حیوان ناطق.باباجان اگه اونهمه اعدام وجنایتو این کثافتای مذهبی مرتکب نمیشدن این جامعه اینگونه خالی از تعقل وسترون وفرورفته درتوحش نمیشد.ای دریغ ازانهمه سروسی وتمسالهای تعقل وانسانیت که به حکم بیدادگاههای اوایل این خیمه شب بازی اخوندی درخاک خفتندتامابه این قحط الرجال بیفتیم.خجالت بکش.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.