سپاه کشته شدن یک فرمانده و پنج پاسدار را در سردشت تأیید کرد


سپاه کشته شدن یک فرمانده و پنج پاسدار را در سردشت تأیید کرد

درگیری‌ها از هنگامی آغاز شد که یک مقام نظامی ایران گفت که حکومت خودمختار منطقه کردستان عراق زمین‌هایی را در اختیار پژاک قرار داده است

سپاه پاسداران ایران اعلام کرده است که سرهنگ عباس عاصمی و پنج تن از پاسداران همراهش در منطقه مرزی آلواتان در شمال شهرستان سردشت کشته شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه، خودروی سرهنگ عاصمی و همراهانش در جریان عملیات تعقیب اعضای گروه مسلح پژاک روی مین رفته است.

رسانه های داخلی ایران هم ابتدا اعلام کرده بودند که این نظامیان در درگیری با اعضای گروه پژاک کشته شده اند.

بعضی از این رسانه ها آقای عاصمی را "مسئول اطلاعات سپاه علی ابن ابیطالب استان قم" معرفی کرده اند.

روابط عمومی سپاه پاسداران همراهان سرهنگ عاصمی را به این ترتیب معرفی کرده است: علی اکبر جمراسی، محمود احمدی تبار، مهدی خبیر، روح الله صحرایی و موسوی نژاد.

جنازه کشته شدگان قرار است فردا در قم تشییع شود.

درگیری‌ها میان سپاه پاسداران و پژاک از حدود ۱۰ روز پیش و هنگامی آغاز شد که یک مقام نظامی ایران گفت که حکومت خودمختار منطقه کردستان عراق بدون اطلاع حکومت مرکزی این کشور ۳۰۰ هزار هکتار زمین در اطراف منطقه قلعه دیزی در اختیار گروه پژاک قرار داده است.

او تأکید کرد که ایران حق حمله به این مراکز را برای خود محفوظ می داند.

فرماندهان سپاه پاسداران در روزهای اخیر از حملات مداوم به مواضع گروه پژاک در مناطق مرزی ایران و عراق و کشته شدن تعداد زیادی از اعضای پژاک خبر داده اند.

گروه پژاک هم می گوید تعداد زیادی از اعضای سپاه پاسداران را در جریان درگیری های اخیر کشته است.

همچنین مقامات محلی منطقه کردستان عراق از گلوله باران روستاهای ناحیه قلعه دیزی توسط ایران خبر داده اند و خواهان توقف این حملات شده اند.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
چند تا سگ ولی وقیح کمتر شدند.
جمعه 31 تیر 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
تروریست یا تجزیه طلب نامیدن گروهی از کردها صرفا بهانه ایست برای تجاوز به خاک کشور همسایه. وقتی همین سپاه مردم را در خیابان های تهران می کشت، می گفت با تروریست ها و اغتشاشگران جنگیده است! 30 سال است با روشهای اطلاعاتی ذهن مردم ایران را با بهانه واهی تجزیه طلبی علیه کردها میشورانند زیرا بشدت از انها میترسند، هیچ گروه کردی نه پژاک نه کومله نه. قصد جدایی طلبی و دکترین تجزیه در سر ندارند، اما این رژیم باید بهانه ای برای تجاوز داشته باشد و چه چیزی بهتر از ذهن خام اکثریت مردم ایران! به جرات بشما میگویم اگر کسی از تجزیه طلبی اقوام در ایران بشما حرفی زد به اطلاعاتی بودنش شک کنید. دختر و زن و بچه مردم را میدزدند و میبرند و تجاوز میکنند میشوند مزدور و خائن اما همینکار را در کردستان و مناطق کردنشین آنسوی مرز انجام میدهند میشوند شهدای راه آزادی! آنوقت یک عده مزدور یا نادان هم وطن وطنشان یکدفعه گل میکند که کردها آن کردند و کردها این کردند. - برای اینهمه مظلومیت یک قوم در میان مردم فراموشکار یک ملت متاسفم..
جمعه 31 تیر 1390

k.d - فینلا ند - تورکو
زنده باد پیشمر گ کردستان.
جمعه 31 تیر 1390

سوییس - سوییس - برن
منگوله مشهدی - ایران - مشهد . . زنده باشی کاملا باهات موافقم. به نکته های خیلی اساسی اشاره کردی.
جمعه 31 تیر 1390

3-5-15-2-17-3-20 - بریتانیا - هودسفیلد
زنده باد پژاک
جمعه 31 تیر 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
خیلی کمه که باید بیشتر از اینا بفرستن به درک.درود به کردای شریف و مبارز
جمعه 31 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
لعنت ابدی برکسی که فرزندان این اب وخاک رابنابه هردلیلی رودرروی هم قرارداده است.ازهرطرف کشته بشود.ازایران هستند.مگرگروه,پژاک,,ایرانی نیستند?مگرسرهنگ وهمراهانش ایرانی نیستند.?این است نتیجه,,تبعیض,,وزیاده خواهی.خودبرتربینی بعضی ازدست اندرکاران,,ابله,,به امید سرنگونی,,شوئینیزم,,وراسیسم.خوشباشید.
جمعه 31 تیر 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
به نظر من با جنگ مسلحانه رژیم آخوندی نابود نمیشه ، این کار دو حزب اصلی دمکرات و کومله 20 سال در زمانی که رژیم آخوندی درگیر جنگ با عراق بود کردند . که هم از پژاک الان قوی تر بودند و هم جمهوری اسلامی از الانش ضعیف تر بود . کشتن جند پاسدار هیچ وقت باعث نمی شه رژیم تغییر کنه . تنها باعث میشه فضای کردستان و مناطق مرزی بیشتر و بیشتر امنیتی تر بشه از سوی دیگر ثابت شده که حیات جمهوری اسلامی با جنگ بیشتر میشه. مردم بیشتر مناطق مرزی به دلیل بی توجهی رژیم جنایت کار خامنه ای به کار میادلات مرزی با کردستان عراق مشغولند که اگر این درگیری ها باشه به مردم و قشر آسیب دیده بیشتر فشار میاد . این تحلیل من کرده که سالها در اون منطقه زندگی کردم . خشونت و جنگ جیزی جز بدبختی و عقب ماند ه گی به همراه ندارد . یه کلمه از جنگ بیزارم .
جمعه 31 تیر 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
پژاک در کوهستانهای قندیل و حکومت اقلیم کردستان هیچ زمینی رو در اختیار این حزب قرارنداده کوهستان قندیل هم از لحاظ جغرافیایی بسیار صعب العبور به همین دلیل که تمام احزاب مخالف ایران وترکیه در این کوهستان مستقر شدن حتی بزرگترین بارگاههای اتحاد میهنی و پارت دمکرات کوردستان عراق در زمان حکومت بعث هم وجود داشتن به طوریکه صدام حسین هم از مقابله و پاکسازی این منطقه بسیار مهم عاجز مانده بود، اکنون سپاه پاسداران دادن زمین رو بهانه کرده
جمعه 31 تیر 1390

Arian1 - ایران - ابادان
تبریک به مردم زجر کشیده در سرتاسر ایران که شاید خبر به درک واصل شدن چند تا اشغال ومزدور جنایتکار مرهمی باشد بر زخم های ودردهایشان. به امیدی نابودی نظام شیطانی ولایت خون اشام وقیح
شنبه 1 مرداد 1390

monairan - ایران - تهران
چندتا سگ هار کمتر . اخر خامنه ای جنایتکار و احمدی نژاد ملعون با سیاست های خائنانه شان کشور را به جنگ داخلی می کشند.اخوندها تا ایران را کاملا ویران نکنند ول کن نیستند. ایران تهران
شنبه 1 مرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
به امید روزی که همه شون به درک واصل بشن.
شنبه 1 مرداد 1390

gray_wolf - ایتالیا - رم
sourena,لیلی ایرانی،واقعا براتون متاسفم که کشته شدن هموطناتون باعث خوشحالیتون میشه.h.kکاملا باهات موافقم.
شنبه 1 مرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
سوییس - سوییس - برن. متشکرم
شنبه 1 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چند تا حیوان تازی به درک واصل شدند
شنبه 1 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
gray -wolf - ایتالیا - رم از کی تا حالا کسانی که مردم ما را تو خیابان با گلوله میکشند و یا با ماشین زیر میگیرند برای تو شدند هموطن میخواهی کامنت بگذاری قبلش فکر بکن نه از روی احساس بلکه از روی خرد. ان hk هم حال و روزش برای ما روشن است.
شنبه 1 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
gray_wolf - ایتالیا - رم برای خودت متاسف باش که عوامل تجاوز , اعدام, شکنجه و .. رو هموطن خودت میدونی!!! zartusht67 - المان - فرانکفورت ممنون هموطن ازکامنتی که گذاشتی. مرگ بر خامنه ای
شنبه 1 مرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
gray_wolf - ایتالیا - رم متاسف نیستم بازم میگم خیلی خوشحالم
شنبه 1 مرداد 1390

gray_wolf - ایتالیا - رم
زرتشت و سورنا،اینو بدونید که همه ی سپاهیا مثل هم نیستن،هیچوقت از مرگ کسی خوشحال نشو.حتی اگه دشمنت باشه.
شنبه 1 مرداد 1390

arya47 - ایران - کرمان
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی هموطن عزیز به نکته درستی اشاره کردی کشتن چند پاسدار به چه قیمت؟به قیمت کشته شدن چند بی گناه و بی خانمانی چند نفر؟کاش حرفهایمان و منطقمان را با اسلحه و کشت و کشتار ثابت نمیکردیم
شنبه 1 مرداد 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
درود به کردای شریف و مبارز، مرگ بر خامنه ای
شنبه 1 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
گروهک پژاک دشمن ایران است .خوب البته در مناطق اقلیتی همیشه از اینگونه تفنگ چی ها بوده . که برای دولت مرکزی مشغله درست کردن .
شنبه 1 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagros فنلاند / افرین به تو هم میهن کورد. حرفت کاملا صحیح است .امیدوارم بقیه هم میهنان اقلیت افکارشان مثل تو باشه .
یکشنبه 2 مرداد 1390

venus1000 - ایران - تهران
وقتی رژیم غارتگر ولایت وقیح جواب اعتراضات مسالمت امیز و به حقه مردم را با گلوله,شکنجه,اعدام,تجاوز,ترور در روز روشن میدهد باید انتظار داشته باشد که روزئ هم این قاتلان مردم به دست همین مردم زجر کشیده و به تنگ امده بالاخره با زبان اسلحه جواب بگیرند, هر چند من مخالف مبارزه مسلحانه هستم و نمیپسندم ,ولی در برابر رژیمی که تا نهایت قساوت و وحشیگرئ به جان مردم افتاده ,و هر روز شاهد جنایاتشون هستیم به نظر من سکوت جایز نیست, و مبارزه با این جانیان به هر شیوه ائ که باشد برائ ازاد کردن ایران واجب است .به امید ازادی ایران و ایرانیان
یکشنبه 2 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
شش قلاده سگ انسان نما به درک واصل شدند . مرگ بر تمامیت رژیم کثیف وقاحتی.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

kurd.iran - سوئد - کارلستد
متاسفم برای دوستان و هموطنانی که ناآگاهانه قضاوت میکنند . پژاک یک گروه تندرو و تجزیه طلب و شاخه ای از گروه پ ک ک ترکیه هست و افرادش نه تنها ایرانی بلکه کمابیش از کردهای ترکیه نیز تشکیل شده اند . پژاک هدف اصلی اش تجزیه خاک ایران به هر قیمتی میباشد و در این راه بارها عملیات تروریستی انجام داده است . پیش از این آمریکا و اروپا نیز پژاک را یک گروه تندرو تروریستی معرفی کرده اند. من خودم کرد هستم ولی مخالف روش پزاک چون پژاک قومیتهای غیر کرد ایران و ترکیه را دشمن کرد میداند . ننگ بر رژیم فاسد آخوندی اما ننگ و نفرین بر کسانی که تجزیه طلب و دشمن ایران و ایرانی هستند جای شگفتیست که ایرانیها در اینجا و سایتهای دیگه از گروههای تجزیه طلب حمایت کنند در حالی که تجزیه طلبهای پان ترک و پان عرب و پان کرد به همه اقوام ایرانی توهین میکنند و میگویند که ما خودمان را ایرانی نمیدانیم و به دنبال تشکیل کردستان بزرگ هستیم.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.