عقرب موتورسوار پس از تعرض به چندین زن دستگیر شد


عقرب موتورسوار پس از تعرض به چندین زن دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اعلام کرد تبهکاری که به عقرب موتورسوار معروف شده بود و با ورود به مجتمع‌های مسکونی یا تجاری به زنان تعرض می‌کرد، دستگیر شد.

‌دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به دستگیری «م. ص» که با شگرد خاص به زنان تعرض می‌کرد، گفت: این فرد که به عقرب موتورسوار معروف شده، با شناسایی اماکن تجاری یا مسکونی خلوت و در زمان مشخص با کلاه و ماسک بهداشـتی وارد این اماکن می‌شد و نیت شیطانی خود را عملی می‌کرد.

این فرد به این بهانه که توسط ماموران تحت تعقیب است، برای لحظه‌یی ترحم زنی تنها را برمی‌انگیخت و به محض ورود و با اطمینان قبلی از تنهایی زن با اسلحه سرد یا سلاح گرم قلابی وی را تهدید می‌کرد و پس از تعرض محل را ترک می‌کرد.

دادستان کرمان یادآور شد: پنهان کردن صورت به وسیله ماسک بهداشتی و کلاه زمینه شناسایی این مجرم را توسط مردم یا افراد مورد تعرض مشکل کرد ه بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از طرح چندین شکایت و گزارش مردمی، شناسایی و دستگیری این تبهکار در دستور کار کمیته ویژه‌یی متشکل از مسوولان قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت تا اینکه وی که از موتوسیکلت برای انجام عملیات تبهکارانه استفاده می‌کرد، از طرف ماموران شناسایی شد. عقرب موتورسوار پس از تعقیب و گریز توسط ماموران و اصابت گلوله به پای وی زخمی و دستگیر شد.

دادستان یادآور شد: این مجرم تاکنون به چندین فقره تعرض نسبت به بانوان اقرار کرده و انجام تحقیقات و مقدمات رسیدگی و محاکمه وی در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار دارد.
romano - ایران - تهران
بدبخت زنهای مردم کار فاحشه‌ها رو باید انجام بدهند!
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
هر دم از این باغ بری میرسد تازه ترازتازه تری میرسد
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

bardia.kaviani - سوییس - زوریخ
این که عقربه اگه مار هم باشه تو اگاهی به کرم تبذیل میشه
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

ali1111 - ایران - تهران
یک یارو به نام عقرب بود که همین کار ها رو می کرد, این همونه?
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
اینگونه جرمهارارژیم باعث میشود.اگرچه ایشان فاعل است.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همون عقرب معروف بسیجی است که ازادش کردند تجاوز را از دینش یاد گرفته است
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این یه بسیجیه که با این کارش داره تو مردم ایجاد وحشت میکنه واسه وقتی‌ که بسیجیا ریختن تو خیابون مردم رو زدن، کسی‌ در خونش و واسه مردم بدبخت باز نکنه
جمعه 31 تیر 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
چه خبره تو ایران؟؟
جمعه 31 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
هنوز وقت ان نرسیده که یه خورده از این محصولات انقلاب اسلامی رو به جهان صادر کنن ? بابا مردم نمیخوان اینقدر, دارن بالا میارن دیگه بسشونه بقیه شو صادر کنید, دیگران هم فیض ببرن از اسلام .!!!
جمعه 31 تیر 1390

felora - ایران - تهران
salarkhan - آمریکا - لس آنجلس _ شنیدن کی بود مانند دیدن؟ اگر بیایین ایران فکر نمیکنم بیشتر از یه هفته تو تهران طاقت بیارین!
شنبه 1 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.