خانواده روح الله داداشی تحت پوشش هیچ سازمانی قرار نخواهند گرفت


خانواده روح الله داداشی تحت پوشش هیچ سازمانی قرار نخواهند گرفت

رئیس فدراسیون پرورش اندام تأکید کرده درگیری منجر به قتل روح الله داداشی شخصی بوده و این فدراسیون برنامه ای برای حمایت از خانواده آن مرحوم ندارد .

ناصر پورعلی فرد در مورد قتل روح الله داداشی به سایت روزنامه ایران گفت : این حادثه در حوزه ورزش اتفاق نیفتاده که فدراسیون بخواهد جوابگو باشد .

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه برنامه ای برای حمایت از خانواده مرحوم داداشی دارد، افزود: فعلاً هیچ برنامه ای برای حمایت از خانواده روح الله داداشی نداریم . همانطور که گفتم این حادثه خارج از حوزه ورزش اتفاق افتاده و مسئولیتی متوجه ما نیست . تاکنون مشابه چنین حادثه ای اتفاق نیفتاده بود که باتوجه به آن اقدام کنیم .

پورعلی فرد در مورد درگیری چند ماه گذشته قرایی نیز بیان داشت : ما مسئول قوه قضائیه نیستیم که بخواهیم جوابگوی این اتفاقات باشیم .

شمبلیله - انگلیس - لندن
مملکت خر تو خر تر از این حرفهاست
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

a.ahooraei - المان - کلن
خوب اینکه محرزه که اگه یه بسیجی .... مرده بود, الآن تموم اهل بیتش رو سیر میکردند و تا هفت پشتش رو با پول جذب بسیج میکردند.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
حالا نیست که جوابگوی اون دختر بدبخت که در استادیوم آزادی در روش افتاد بودید. یا اونی که مصدوم می شه رو تامین می کنید. بسه دیگه. دروغ بسه خامنه ای و خامنه ای دوستها
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

دنیای وحشی - ایران - تهران
یعنی چه ؟ مگر ورزشکاران بیچاره از هرنوع گروه ورزشی که باشند بایستی فقط به فقط درحوزه ورزشی خودشون دچار آسیب و حادثه بشوند تا حمایت شوند؟ خجالت نمی کشند؟ حیا نمی کنند؟ بااین سیستم چه توقعی میتوان از ورشکاران داشت که با دلگرمی فعالیت داشته باشند تا کسب مقام برای مملکت بکنند ؟ متاسفانه ایران روز به روز به سوی آینده ای تیره از همه لحاظ قدم برمیدارد و هیچ جای دلخوشی برای زیستن و ماندن درما درچنین جایی باقی نمی گذارد
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
همون کمربندش را بده به احمدی نژاد .ادم یک جورهایی بی اعتباری دنیا را به چشمش می بینه . عاقبت خامنه ای می خواد چی بشه? ایران تهران
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
شاید احمدی نژاد بخاطر کمربندی که از داداشی گرفته خانواده اش را پوشش دهد .!!! ببینیم ایا این کار را میکند ؟؟؟
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

z.e.molla - ایران - ایران
اگه یه عضو تروریست حزب الشیطان(ا...)به هر نوع به درک واصل شه عزای عمومی و پس از اون بهترین امکانات در اختیار خانواده اون پست فطرت قرار میگیره مثل خانواده (عماد مقنیه)تروریست هم منقلیه ملاعلی.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
..خفه شو بی غیرت...اگه خدابیامرز داداشی قهرمان جهان یه قطری بود حداقل یه خیابون رو به نامش میزدند ...قابل توجه دوستان ،، اسب سوار کره جنوبی که در رقابتهای بازیهای اسیایی دوحه 2006با مانع برخورد کرد وکشته شد...دولت قطر مخارج خانواده این اسب سوار کره ای را برای همیشه تقبل کردhttps://www.youtube.com/watch?v=BUMQ5k30jl0feature=related
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.