دستگیری اعضای یک باند دوبلاژ


دستگیری اعضای یک باند دوبلاژ

اعضای باند زیرزمینی که اقدام به دوبلاژ فیلم‌ها و سریال‌های غیرمجاز خارجی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نادر سرکاری با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت یک باند زیرزمینی در زمینه دوبلاژ فیلم‌ها و سریال‌های غیرمجاز خارجی، به دلیل حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار مأموران پلیس اداره اماکن عمومی استان تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی مکان فعالیت این باند شده و با کنترل نامحسوس رفت و آمدها صحت موضوع برای ماموران محرز گردید.

سرکاری افزود: با توجه به اینکه تصور می‌شد اعضای این گروه در منزل را صرفا برای همکاران خود باز کرده و از ورود مأموران پلیس جلوگیری خواهند کرد بنابراین با هماهنگی مقام قضایی، یک اکیپ از مأموران مجرب در پوشش مشتری وارد محل مذکور شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران و البرز در پایان گفت: در بازدید از مکان فعالیت اعضای باند که به صورت زیرزمینی و فاقد هرگونه علائم و مشخصه صنفی بود، مأموران موفق شدنددو نفر از اعضای باند به نام‌های «مازیار-م» و «سعید- ر» را دستگیر و یک دستگاه کیس رایانه حاوی تصاویر غیراخلاقی، فیلم‌های مربوط به دوبلاژ و دو حلقه دی وی دی حاوی تصاویر ضبط شده از ماهواره کشف و ضبط کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
مملکتی که هنر دوبلاژ توش جرمه...ول معطله! ببینید اینها چقدر تحصیل کرده و متخصص بوده اند که در منزل این کار رو انجام می دادند! دانش زبان هم که شرط اصلی برای این کاره! پس زکی به نیروی انتظامی که مثل همیشه به کاهدون زده
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
فکر میکنن شاخ غول رو شکوندند رفتن سراغ دوتا جوان که از سر بیکاری و ناچاری دست به اینکار زده بودند و رسانه ایش کردن حالا کلاهبرداری و دزدیهای میلیاردی اصلا مهم نیست که رسانه ای بشه ...خجالت داره به بخدا..
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
فیکما رو برا فارسی وان دوبله میکردن..
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
خاک بر سرتون. فقط میتونم بگم خاک بر سر این حکومت نادان.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

morid - ایران - بوشهر
سکس وفیلم های مربوط به ان تنها کالاهای هستند که امریکا و اروپا نه تنها ما را مورد تحریم قرارنداده بلکه هزینه زیادی هم بخاطرش تحمل میکنند تا بخیال خودشان جوانان بااستعداد را از اختراع و اکتشاف باز دارند .ولی ازدادن قطعه هواپیمای مسافربری که حتی ممکنه مسافر کشور خودشان هم داخلش باشد خودداری میکنند.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

pinokio_pinokio - انگلستان - منچستر
دوبله کردن فیلم یک هنره نه جرم،، شماها آدم نمیشین....
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

shahpur - برزیل - سیف
جمش کنید بابا ... تو روز روشن عنر عنر با تیغو چاقو آدم میکشن ، کک آقایون نمی گزه !!! اونوقت اکیپ و گروه مجرب برای کنترل نامحسوس چند دوبلر در پیتی میذارن و اونو چنان بزرگش میکنن که هر کی ندونه فکر میکنه سردسته مافیای سیسیلو گرفتن . وقتی جای ارزش و ضد ارزش تو یه مملکت عوض بشه ، بهتر از این انتظار نمیره !
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

شب قطبی - امارات - دبی
جون بکن بگو یه خائن اینا رو لو داد.این همه طول و تفسیر نمیخواد که.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
ســَر ِ کاری ِ نادر !ســَرِ ِ تــَنگ!!....
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

madly - سوئد - گوتنبرگ
تجاوز قتل شکنجه و اینجور چیزها تو مملکت آزاده ولی دوبلاژ فیلم جرمه. سعید مرتضوی قاتل راست راست میگرده ولی دو تا جوون بخاطر دوبلاژ باید برند زندان! گور پدرت ای خامنه ای!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sara shirazi - انگلیس - لندن
فردا چندتا جرم دیگه بهشون می بندند میگن اعدام .این چه قانونیه هنرپیشه هارو میگیرن جلوی چاپ کتابو میگیرن دخترارو به جرم نداشتن پوشش اسلامی میگیرن.چند وقت دیگه میگن نفس کشیدن ممنوع صد رحمت به طالبان.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
تو این مملکت هنر دوبله هم جرمه! واقعا مسخره هست
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

iSam - انگلستان - لندن
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. آره الآنم رفیقای دزدت دارن روش کار میکنن تا تو بازار بفروشن و جدیداشم برای تطعیلات تابستون پخش کنن, مفت و مجانی.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
ای بابا .. این بدبختا بیکار بودن .. اینجا همه کار زیر زمینی جرمه به جز مواد کشیدن
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
آه و اوه کردن هم جرم شد آخه!!! پس چرا برای گرفتن حاج آقا گلستانی و شرکاء که مملکت رو به کثافت کشیدن از یک اکیپ مأموران مجرب استفاده نمیکنن؟!!! shahpur - برزیل - سیف خیلی باحال گفتی. ممنون
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
دوستان چرا وارد فاز سکس شدید؟! گفته فیلم های خارجی غیر مجاز..! بندگان خدا ۴تا فیلم واسه فارسی ۱ و یا شاید دی وی دی فیلمهای هالیوود رو دوبله میکردن. منظور اینا از عکس های غیر اخلاقی هم حتماْ نداشتن روسری و دامن به تن داشتن خانومای تو عکس بوده.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
آخ آخ آخ چه کار فجیعی می‌کردند! فیلم دوبله می‌کردند! ای داد بیداد اسلام از دست رفت! ! تجاوز گروهی و اختلاس میلیاردی و رشوه و پارتی و قتل و دزدی و اینها که مساله‌ای نیست چون همه‌شون از تعالیم آسمانی دین اسلام هستند فقط دوبله کردن فیلم جرم محسوب میشه!!
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

UKGUY4U - بریتانیا - لندن
دوبلاژ هم جرم شد؟
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
خاک بر سر بی لیاقتتون این جمهوری اسلامی که از ترستون راه نفس کشیدن رو رو به مردم بستین. اگر متکی به حمایت مردم هستید چرا حتی از پرواز پشه هم می ترسید؟؟
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.