سرنگونی هواپیمای آمریکایی بر فراز قم


سرنگونی هواپیمای آمریکایی بر فراز قم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که بر فراز آسمان قم و نزدیک به نیروگاه فوردو در حال پرواز بود توسط پدافند هواپیمایی سپاه پاسداران در خاک ایران سرنگون شد.

سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات مدتهاست از سوی سازمان جاسوسی آمریکا علیه ایران صورت می پذیرد اظهار داشت: هواپیماهای جاسوسی آمریکا معمولا از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز و نزدیک ایران به پرواز در می آیند که خوشبختانه تا به امروز سازمان اطلاعاتی و امنیتی کشور توانسته به خوبی آنها راشناسایی و دسایس آنان را نقشه برآب نماید.

bache shapoor - سوئد - یوسدال
من که باور نمیکنم!!! چرا همیشه اینها میخواهند سپاه پاسداران را اینقدر بزرگش کنند? همیشه میگن سپاه فلان کار را کرد و سپاه بیسار کار را کرد! یکبار نگفتن ارتش فلان کار را کرد! امریکایها اینقدر بی عقل نیستند که خودشان را انگشت نما و مضحکه ی دنیا کنند و بیگدار به اب بزنن. همه ی این حرفها بخاطر خراب کردن امریک در عرصه ی جهانی و بزرگ نشان دادن سپاه پاسداران در میان مردم ایران است.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
این هم یکی از کارهایتان است که ثابت میکند شما از چیزهایی در هراسید و نیت تان پلید است. وگر نه کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. میخواهید خود را مسلط بر امور نشان دهید ولی حکومت علما در اوج قدرت بغتتا (به ناگهان) فرو خواهد ریخت.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
از جاسوسی خوشم نمیاد
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
ای بنازم به قدزت اطکاعات،اینم یه ضرب شست دیگه به شیطان بزرگ ،تا کور شود انکه نتوان دید.حالا چه نوع rqبوده؟
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

morid - ایران - بوشهر
امریکاییها فکرمیکنند ایران پاکستان است که ایالت وزیرستانش را عین نسخه ی دکتر روزی سه بار بمباران کنند و ارتش اتمی پاکستان جیک اشم درنیاد. اینجا ایران سرزمین دلیران واین شعار نیست.قدرت یعنی داشتن اراده پولادین و نه جنگ افزار اتمی.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
ایول
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
ایران شیر...
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
bache shapoor گرامی, کاملا با شما موافقم که 80% این گزارشها جنبه تبلیغاتی دارد و 20% ممکن است درست باشد, که این موضوع برای usa مسئله ای نیست , زیرا انها 10 تا هواپیمای بدون سرنشین فرستادن و عکسهای محرمانه نظامی را دریافت کردند ولی چون سپاه متوجه همه انها نشد , و فقط یکی از انها را که مریض ( نقص فنی ) بود زدند و فکر کردند که فقط همین 1 بار بوده که دشمن به ایران سرک کشیده ! پس فدای سر obama و بیخیال این حرفها که ایا راست هست یا دروغ !
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

setareye shomal - انگلستان - لندن
ارتشیها وقت ندارند تمیزند ولی سپاهیها و بسیجیها اصلا حمام نمیرند وقت کافی دارند
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

zamanphp - ایران - اصفهان
bache shapoor - سوئد - یوسدال : من هم باهات موافق هستم دوست گرامی
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
دروغ بزرگیه
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

rizali_dehghan_fadakar - هندوستان - پونا
اگه دروغ نباشه دمشون گرم
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
اخه امریکا اینقدر ناشیه که اینجوری جاسوسی کنه??? یه چیز بگید که بگنجه
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Royan - المان - المان
ملت ساده! امریکا برای این کارها احتیاج به فرستادن هواپیما روی قم نداره وقتی که همه این جاسوسیها و عکسبرداریها را می تواند ماهواره ای هم انجام دهد این هم یکی دیگه از توهمات یا مردم فریبی دولت اسلامی است مثل عکس امام تو ماهه.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

love-iran - ایران - جابهار
دم سپاه گرم تنها لطف اخوند ها به مردم ایجاد سپاه بود
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

saeid.j - انگلستان - کاونتری
morid - ایران - بوشهر: دقیقا همینطوره. ما درسته با رژیم زیاد همسو نیستیم اما قدرت نظامیشون از هیچ کس پوشیده نیست.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زرششششششک احتمالا کلاغ بوده.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
سپاه پاسداران که این همه منم منم میکنه, پس در خواب خوش بوده که این هوا پیما تا قم آمده و حتما ماموریتشو هم تمام کرده. این هوا پیما به اندازه کافی اطلاعاتی که لازم بوده جمع آوری کرده.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
اینهمه کامنت گذاشتید ولی توجه نکردید که نوشته نیروگاه فوردو! از کی تا حالا فوردو نیروگاه شد!؟ فوردو اصلا نیروگاه نیست! مرکز غنی سازی است! این می تونه نشون دهنده دروغ بودن خبر باشد!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
من از رفسنجانی خوشم نمی یاد.اما یک زمانی یک جواب زیبا به امریکاوتهدید هاش دادواون این بود که:ایران باتلاق گاوخونیه.اومدن با (دست)خودتونه اما رفتن نه!
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

بابک - ایران - سبزوار
بر دروغگو لعنت
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
خفه شین بابا بشینین سر جاتون هرچی عوضی سپاهیه ریخته تو این سایت . امریکا اراده کنه ریز ریزتون می کنه .صدام رو تو 8 سال با اینهمه تلفات نتونستین شکست بدین کلی جوون ایرانی پرپر شد صدام هم بر علیه امریکا کلی کرکری خواند.امریکایی ها سر یک هفته کارشو تمام کردند و از گور کشیدنش بیرون. در حالیکه خمینی وطن فروشتان شربت تلخ را بعد از 8 سال بالا کشید و. کوفت کرد بشینید ایذه و چاه بهار و بوشهر و ....دلتان خوش باشه ساندیتان را. کوفت کنید .امریکا بخواد تا صبح نمی کشه محوتان کرده . ایران تهران
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
خوب است ایران هم تازه داره کارکردن در دنیای امروز و رقابت با دیگران را یاد میگیره
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
دمون گرم آمریکا از اونطرف دنیا اینجا چه غلطی میکنه چشم دشمنان ایران و وطن فروشها کور
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
سپاه پاسداران به کدوم افتخارشون مینازه؟ این هواپیما تا وسط خاک ایران اومده و کارش رو هم تمام کرده و همه اطلاعاتی رو هم که لازم بوده, قبل از سرنگونیش به مرکزش فرستاده و در واقع ماموریتش رو با موفقیت به پایان رسانده. زدن این هواپیمای یکبار مصرف در بالای فضای شهر قم هیچگونه افتخاری نیست. من با این توصیف معتقدم که تا سپاه پاسداران بیاید و بند تومبانش را ببندد, دشمن نیمی از خاک ایران را تصرف کرده است. تنها موفقیت چشم گیری که سپاه پاسداران در طول موجودیت خودش داشته است, حمل و نقل و فروش مواد مخدر بوده است. بهترین حمایت این سپاه به کشور ایران اینست که اصلا وجود نداشته باشد.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
monairan - ایران - تهران. برو بابا اینجا رو با بالا سر کوچه خانه ات اشتباه گرفتی بچه جان جنگی که بعد این انقلاب اسـ... شروع شد و رئیس جمهور کشور هم که یک ترسو فراری بود و سگ صاحب اش رو نمیشناخت اما حالا اگه جرات داره حمله کنه تا خودش که هیچی تمام عرب ها رو هم پاک کنیم از رو زمین من حالم از اخوند بهم میخوره اما به هیچ عنوان حاضر نیستم امریکا به کشورم چپ نگاه کنه و اگه قرار به جنگ باشه با خون خلیج پارس رو سرخ میکنیم اما نمیزاریم به کشورم دست درازی بشه و ازادی هم به مرور زمان به وجود میاد مگه اول انقلاب اینطوری بود یک استین کوتاه میپوشیدی اعدام میکردن ادم رو اما به هر حال درود بر سپاه و مرگ بر ارتش بی عرضه
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار بچه سپاهی که سرانت مشغول چاپیدن و فروختن مملکت هستن یک چندر غاز هم انداختن جلوت و دلت خوشه .انکه به ایران حمله کرده این اخوند هان سپاه هم اگه غیرت داشت مملکت را پس می گرفت نه اینکه جوانان ایران خرج فلسطین و لبنان بشن شاید تو با ایمانی. و دین داری و به کشورت تعصب داری ولی نباید اجازه بدی از ایمانت سوئ استفاده کنند اگر سپاه سپاه بود الان خونش کف کاخ خامنه ای ریخته بود. تا بساط ظلم را از ریشه بکنه نه اینکه گیر بده به موی زنها .کجای کاری ملکتت رو لجن وظلم وفساد و فحشا غوطه وره .خلیج فارس پیشکشت. اول کاخ خامنه ای رو بریز به هم .ایران تهران
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
زنده باشی هموطن چا بهاری.
جمعه 31 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
monairan - ایران - تهران. بابا مثل اینکه حالت خوب نیست .بدجور قاطی کردی!..اولا اون صدامی که میگی کل کشورهای غربی و عربها ازش حمایت مالی و تسلیحاتی و نظامی میکردند ..وگرنه در همان 2 سال اول جنگ ایران وعراق پرونده صدام بسته شده بود..دوما اگه میخوایی قدرت ارتش و سپاه ایران رو بدونی بهتره شکست افتضاحانه ارتش اسراییل از حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه رو ببینی ..حزب الله به اندازه یکی از لشکرهای سپاه و ارتش ایران هم نیست .ولی بلایی به سر ارتش اسراییل با آن همه تجهیزات پیشرفته آورد که سربازان اسراییلی از ترس در جنگ 33 روزه گریه میکردند ..
جمعه 31 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
امریکا روزانه بیش از صد فروند از این هواپیماهای بدون سرنشین که خیلی هم بی سروصدا پرواز میکنن میفرسته روی مناطق مختلف ایران واسه جاسوسی در زمینه های مختلف. بر حسب تصادف یا اشتباه یکی از هزاران پرواز به مبدع برنگشته. این باعث افتخارتونه بدبختا?
جمعه 31 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
پسر شجاع* - ایران -تهران 1 . تو مثل انکه حالت خرابه همون لبنانی که ازش حرف میزنی و حزباالهش با پول ایران و بسیجی هایی مثل تو سر پاست الان 33 ساله دارید. خرج و بودجه فلسطین و حزباله را از بودجه ایران تامین می کنید حالا هم نوبت سوریه. تون شده که خرجش کنید .تو هم مغزت عین سرانت خشکیده همون اسرائیل فسقلی. یک امت کل عرب با یک میلیارد عرب نمی تونه حریف اسرائیل بشه و می بینی . که سرجاشه تو هم مثل سرانت فقط نوک دماغت را می بینی مثلا 8 سال شکست می خورن کلی تلفات میدن با فضاحت جنگ را به پایان می رسانند و تنها پیروزی شان پس. گرفتن خرمشهری است که زمان شاه صدام حق نداشت نگاه چپ بهش بیندازه ولی. شما با بی عرضگی تان انرا از دست دادید خانه های مردم را به ویرانی کشیدید کلی. کشته دادید تا انرا پس گیرید در حالیکه اگر خمینی تان زبانش را بریده بود و لیاقت داشت بی هیچ جنگی ایران را حفظ می کرد .
شنبه 1 مرداد 1390

monairan - ایران - تهران
پسر شجاع* - ایران - تهران . 2 تو هم چون شجاعی!!? الهی به حرمت. خون پدرم که در دفاع از ایران در جنگ کشته شد وحاصل خونش بر باد رفت و خامنه. ای و پاسدار های رذلش پا بر خون او گذاشتند و کاخ ظلمشان را ساختند ;الهی به. حرمت خون پدرم و به اه مادرم که 4 یتیم را بزرگ کرد الهی به حرمت خون پدرم در. لبنان و در راه عربها کشته شوی .من یکی نفرینت می کنم چون شما مزدوران رژیم. باید در لبنان و فلسطین بمیرید .الهی که نفرین من و مادرم همیشه دنبالت باشد که. هنوز از خونخوارترین رژیم عالم حمایت می کنی. ایران تهران !!?
شنبه 1 مرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
monairan - ایران - تهران. بابا عجب آدم بی جنبه ای هستی! لوول..در ضمن اینقدر برای من جنگولک بازی در نیار ..اولا من سنم به اون چیزهایی که گفتی نمیرسه .که همش میگی تو اینکار رو کردی !..دوما من خودم طرفدار جنبش سبز و مخالف دیکتاتوری آخوند هستم ..ولی اینجا بحث سر یک موضوع دیگه است ..بحث بر سر این هست که اگه حمله به ایران راحت بود تا بحال آمریکا 100 بار اینکار رو انجام داده بود..در ضمن به روان پدر بزگوارت درود می فرستم..امیدوارم مادرت همچنان سالها با سلامت زندگی با عزتی داشته باشند.
شنبه 1 مرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
monairan - ایران - تهران. راستش حالا متوجه شدم که خانم هستید..مونا خانوم من فقط نظرم رو گفتم ..اگه ناراحت شدی معذرت میخوام ..حالا ما رو یه موقع نفرین نکنی !!..لول
شنبه 1 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.