سفر ۱۲۰ دختر لبنانی به مازندران


سفر 120 دختر لبنانی به مازندران

فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از سفر 120 نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به این استان خبر داد.

قاسم عزیزاده گرجی از سفر 120 نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به مازندران خبر داد و بیان داشت: این سفر در قالب تفاهمنامه فرهنگی بین موسسه «کشاف المهدی» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

وی با اعلام حضور 8 روزه این گروه از دختران حزب‌الله لبنان در ایران اسلامی زمان حضورشان را در ایران و مازندران طی روز‌های آینده اعلام کرد.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران دیدار چهره با چهره با دختران مازندرانی را یکی از برنامه‌های حضور دختران لبنانی در استان برشمرد.

گرجی اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و ... را از جمله برنامه‌های ایام سفر دختران حزب‌الله لبنان در مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: کارگاه کتاب‌سازی، کارگاه سفال و اجرای مسابقات قصه‌‌های نیمه تمام به زبان عربی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران به دیگر برنامه‌های اجرای سفر دختران لبنانی در مازندران اشاره کرد و به اجرای برنامه جنگ شبانه، گردشگری دریا و استفاده از تله کابین نمک‌آبرود در ایام سفر اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه مسئولان استانی با برگزاری مراسمی به استقبال دختران حزب‌الله لبنانی می‌روند از اجرای مراسم چاووش‌‌خوانی به زبان محلی مازندرانی خبر داد.

گرجی تعامل فرهنگی و دینی به دلیل اشتراکهای مذهبی و سیاسی را یکی از دلایل اجرای این سفر برشمرد و افزود: این گروه از موسسه کشافه المهدی که وابسته به حزب‌الله لبنان هستند پس از ورود به ایران با حضور در مرقد حضرت امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق میکنند و سپس به زیارت حضرت معصومه در قم و جمکران می‌روند.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران اضافه کرد: این گروه پس از پایان برنامه در استان مازندران به زیارت امام هشتم در خراسان رضوی می‌روند.

khosh bavar - ایران - یزد
خوشبحال برادر ساندیسی لبنانی ! یک نگاه به این فاطی ساندیسی بندازید و یک نگاه به فاطی ساندیسی ایران ! ولی بیشوخی, از سر نعمت دلارهای نفت ایران چه شاداب و زنده دیده میشوند ولی دختران ایرانی حتی اجازه ندارند با مادرشان به خرید برونند که کسی مزاحمشان نشود و بجای بوتیک سر از زندان در نیاورند ! ننگتان باد .
سه‌شنبه 28 تیر 1390

amoo uk - انگلستان - لیدز
زنان و دختران ایرانی در حسرت سفر در کشور خودشون اما هزینه هایه کمر شکن اجازه خروج از شهرشون نمیده/مادرهایه مظلومی که برای هزینه تحصیلات فرزندان خود چه مصیبتها نمیبینند/پدرانی کمر شکسته ای که به خاطر هزینه هایه سنگین شرمنده دیدن فرزند.در کجا در ایرانی که از خاکستر تا اورانیوم نفت طلا در ان خفته و حاکمان بی کفایت و عرب پرست اخوندی جور و جهل دو دستی به اعراب تقدیم میکنند از امارات و قطر تا سودان و فاحشه هایه سوریه و لبنان /چراغی که به خانه رواست /به مسجد حرام است
سه‌شنبه 28 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ماله کشان رژیم شروع کنید به وظیفه ی خود/اکثریت افراد ملت قرص بی غیرتی خورده و فقط به فکر منافع مادی خود و تعداد بسیار کمی با هویت یک ایرانی راستین قربانی همان اکثریت که همین اکثریت خاموش از ابتدای ورود ضحاک خمینی راه را برای ورود او هموار کردند چگونه ممکن است رژیمی اینچنین قاتل دزد ضد ایرانی 32 سال دوام اورد???? حقیقتی تلخ وتاکنون حزب الله پاسدار و بسیج بودسبزالله هم اضافه شد برای 2 سوسمارزاده ی فریبکار 2 سال پیش!!!!!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

dastan2012 - انگلستان - لندن
سلام به همگی من عضو جدید هستم .
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
تا انتقادی از شرایط داخل ایران میشود تعدادی رژیمی سبز پوش دم از شرافت اکثریت ملت می زنند این چه شرافتی است که مرد 80 ساله ی کارگر و رفتگر 70 ساله را می بیند که چگونه جان می کند انوقت 120 روسپی کثافت حزب الله لبنان را با جلال و جبروت می پذیرد انهم در مازندران///تبرستانی که 250 سال در برابر اسلامیون قاتل صدر اسلام مقاومت کرد///زهی وقاحت.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

yashainiran - ایران - ایران
khosh bavar - ایران - یزد. اندوه لبنان کشت ما را !!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sepherdad - استرلیا - سیدنی
بیشتر دولتمردان ایران زنهایشان از لبنان و یاسوریه است, اخیرا نسبتهای فامیلی با ترکیه گسترش یافته است.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
پس از ورود به ایران با حضور در مرقد!! ...!! حضرت امام(ره)((خ ره)) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق میکنند!!!!!! خاک بر سرتان .. که خوک به نسبت شما جانوران...اشرف مخلوقات است/
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

saitama - ژاپن - توکیو
از نااگاهی این دختر خانم در تعجبم!!!!! ایشان فکر میکنه که در حکومت حزب الله هم میتونه این جوری ژست بگیره?!! عجبا !!!! نفرین به این مذهب که برای به قدرت رسیدن تن به هر کاری میده.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
زیاد جوش نزنید،نیرو های حزب الله ،نیرو های فرامنطقه ای خودمونن.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

kourosh84 - آمریکا - واشنگتن
کمبود امامزاده در مازندران بود! که با سفر این ۱۲۰ دختر لبنانی این مشکل هم حل شد .
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

kiyasha - المان - برلین
اگر این خواهران راست می گویند , در تور قزوین یا تور ساوه شرکت کنند که اصل اسلام را بشناسند ( نه این طرفشان بماند نه آن طرف)
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
اندوه لبنان نه اندوه دوری از اینجور لبنانیها کشت ما را
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همگی دنبال دوست پسر میگردند شمالی ها پذیرایی خوبی از انها بکنید تا خاطره خوبی برای حسن نصر الله تعریف میکنند
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
حتما به خرج ما مردم ایران به این سفر میان امیدوارم هواپیماشون سقوط کنه تا ساندیس خورای بسیجی ارزوی صیغه کردن این تروریستارو به گور ببرن.حتما میان اینجا به دخترای هموطن ما درس فحشا و انتحاری رفتن بدن
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
کاش میومدن تهران .. باهاشون یه برنامه میریختیم
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
عجب خوشبحالی شد برای ملایان...ملا ها تا یه مونث می بینند ..میپرسند:. صیغه میشی؟!."زبان عربی ملا ها هم که برای جنس مونث ..اووووووه !ملا. بمیری تو وآآآآآلا!!!...
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
جای شیر بیشه مازندران خالیه تا پذیرایی کنه از مهمونها .
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

hasti.farzin - ایران - تهران
کاشکی یه خانه عفاف می زدن تو مازندران. من که موقع اومدن اینا گوسفند می کشم و خونه خودمون را مجانی در اختیار اینا می زارم فقط یه شبا با من باشن؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

marka - گرگان - ایران
سفر به شهر تمام سکس اتلانتای ترکیه توسط مقامات مازنی و حالا اوردن روسپیهای عرب برا اموزش به دخترای مازنی ! دیگه غیرت قی شد ؟. .
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
واااای آب دهنم راه افتاد
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
چه شود! dastan2012 - انگلستان - لندن:خوش امدی دوست عزیز .ایران - ایذه:،نیرو های حزب الله ،نیرو های فرامنطقه ای خودمونن>>>مگه پسر خالت هستند با این لحن میگی?!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

iSam - انگلستان - لندن
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. آره فرا منطقه ای سرویس میدن عینا خواهران زیباروی گشتی تون.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
لبنان واقعادخترانش زیباهستند.معروفیت فرامنطقه ای دارند.دراروپاهم بین مهاجرین حرف اول رامیزنند.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

dastan2012 - انگلستان - لندن
دوست خوبم azadikhah ممنونم از خوشامدگوئی تون پیروز و زنده باشی
جمعه 31 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.