وزیر اطلاعات ایران: فتنه‌گران دوباره سربرداشته‌اند


وزیر اطلاعات ایران: فتنه‌گران دوباره سربرداشته‌اند

آقای مصلحی گفته است که مأیوس کردن مردم "قدم برداشتن در میدان جنگ نرم دشمن" است

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران نسبت به تجدید فعالیت مخالفان دولت و هواداران جنبش اعتراضی این کشور هشدار داد.

آقای مصلحی امروز جمعه ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: "به عنوان مسئول اطلاعات کشور اعلام می کنم که فتنه ۸۸ تمام نشده است و جریان فتنه همچنان تلاش می کند که در ابعاد مختلف به نظام اسلامی ضربه وارد کند".

آقای مصلحی گفته است که این فتنه لایه های مختلف دارد: "بخش داخلی فتنه که هادیان سران فتنه و خود سران فتنه هستند، به دلیل غفلت ما در مقطعی کوتاه، باز سر برداشته اند و با برگزاری جلسات، گروه های مختلف را دور خود جمع می کنند و دارند همان مباحث را زنده می کنند که هشیاری و احساس مسئولیت ویژه ای را می طلبد و خواص باید مراقب باشند که مجددا در این دام ها قرار نگیرند".

چهره ها و رسانه های نزدیک به حکومت ایران معمولا از میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان "سران فتنه" یاد می کنند، اما از آنجا که هر دو رهبر اصلی معترضان در حبس خانگی هستند، به نظر می رسد که منظور آقای مصلحی از "هادیان و سران فتنه" که با برگزاری جلسات، اعتراضات و انتقادات دو سال پیش را تکرار می کنند، کسان دیگری است.

بعضی رسانه های نزدیک به حکومت در هفته های اخیر از دیدارها و اظهارنظرهای محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین و اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به تندی انتقاد کرده بودند.

آقای خاتمی و آقای هاشمی رفسنجانی که هر دو مواضعی همدلانه با اعتراضات دو سال پیش داشتند، اخیرا بر لزوم برگزاری "انتخابات آزاد با حضور همه جناح ها و گروه های سیاسی معتقد به قانون اساسی" به عنوان تنها راه خروج ایران از "وضعیت کنونی" تأکید کرده اند.

آقای خاتمی که از رهبران اصلی اصلاح طلبان ایران شناخته می شود، می گوید که این جناح تنها در شرایطی در انتخابات آینده مجلس شرکت می کند که پیش از آن رهبران و اعضای احزاب اصلاح طلب از زندان آزاد شوند و شرایط برای "انتخابات آزاد" فراهم آید.

اما آقای مصلحی گفته است که مخالفان دولت همراه با "ضد انقلاب، منافقین و جریان های برانداز" در پی ایجاد شکاف در درون حکومت اسلامی ایران هستند.

به گفته او، این گروه ها تلاش می کنند که میان مردم و مسئولان، میان گروه های مختلف وفادار به حکومت و میان گروه های مختلف مردم شکاف ایجاد کنند و "مهم ترین راهکار برای مقابله با آنها، تبعیت کامل از ولایت و رهبری به عنوان عامل وحدت در جامعه است".

نگرانی مقامات ایران از شدت گرفتن اختلافات درون حکومت در ماه های گذشته و پس از بروز اختلاف میان رئیس جمهوری و رهبر ایران بر سر تصدی وزارت اطلاعات توسط آقای مصلحی شدت گرفته است.

korosh-8020 - ایران - قزوین
فتنه ما نیستیم و تو هستی . سرت رو بیشتر فشار بده رو مهر تا جاش بیشتر بیفته. روزی خواری شما را خواهیم دید که در مقابل پاهای ما زانو میزنید.
جمعه 24 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
از خشم ما بترسید و در ترس خود بمیرید «« ایرانی تا بیرون راندن شما مزدوران عرب زاده از پا نخواهد نشست
جمعه 24 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
یکی از اون فتنه گرا خودتی که بر علیه ملت میکنی.
جمعه 24 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
از ترس شبها جاشونو خیس میکنن.
جمعه 24 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
این سران فتنه رو باید مثل مار سرشون رو له کرد تا دیگه کسی به فکر این غلطا نیفته،رهبرمون با درایت تمام این فتنه ی سبز لجنی رو سر جاش میشونه،انشاالله.
جمعه 24 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ترک آزارم نکردی؟ ترک دیدارت کنم . آتش اندازم به جانت بسکه آزارت کنم. قلب بیمار مرا بازیچه می پنداشتی؟. آنقدر قلبت بیازارم که بیمارت کنم. من گلی بودم در این گلشن، تو خوارم کرده ای. همچو خاری، در میان گلرخان خوارت کنم. همچنان دیوانگان در کوی و بازارت کشم. کهنه کالایت بخوانم، بی خریدارت کنم. بعد از این لاف صفا و مهر با مردم مزن. خلق را آگاه از طبع ریاکارت کنم. ای سبکسر، دوست می داری سبکسرتر ز خویش. با خبر شهری از آن گفتار و کردارت کنم. هر کجا گویم که هستی، وین زبانبازی ز چیست. تا ابد در بند تنهایی گرفتارت کنم.
جمعه 24 تیر 1390

romano - ایران - تهران
بابا چشم فتنه کور کنا. کور شده بود که پس چرا تنبان هنوز خیسه عمو هه هه عجب عجب
جمعه 24 تیر 1390

Hoja Verde - ونزوئلا - کاراکاس
صد در صد "فتنه 88" (شما بخوانید جنبش ضد استبداد) تمام نشده است بلکه تا نابودی کامل رژیم کثیف شما ادامه خواهد داشت.
جمعه 24 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
بامید خدا سر تو وهم پیاله های کثیفت بر دار بشود
جمعه 24 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
اغای ..لحی, اول اینکه فتنه گران نه , بگو مردم ایران! دوم اینکه مردم سر به زیر ننداخته بودن که بخواهند سر بردارند. اگر این دو (موسوی و کروبی) را که دزدیدید و فکر کردید با دزدیدن اینها کارتان درست شده و خیالتان اسوده باید بگم که کور خوندید!!! این جنبش رهبران بسیاری دارد و این رهبران بیش از شصت میلیون ایرانی پشتیبانشان هستند. فقط ایرانیها مثل شما کثافتها وحشی نیستند و حجب و حیا دارند. ..
جمعه 24 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
اگه این کاری که ما کردیم اسمش فتنه هست .. زنده باد فتنه گر ... مهم نیست فتنه تو ذهن پوچ و بی فرهنگ و عرب تو چه معنایی داره .. فتنه تو ذهن تو برگشت اصالت ایرانی بود به ایرانیا!!!. مرگ بر دیکتاتور
جمعه 24 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
در این اواخر اینها در چنان توهمی بسر میبرن که گاهی اسم خود را از یاد میبرن. و فکر میکنن با فشار بیشتر بر مردم جو را تحت کنترل در میارن. ولی ترسشان بجاست. چون مردم دیگه چیزی برای باختن ندارن , این موقع است که ملت منفجر میشوند. و اخوند از این انفجار میترسه . فکر میکنم همه خوب بدونن چرا باید هم بترسه.
جمعه 24 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
باز مهملات و خیالات این روانی ها سرباز کرد.
جمعه 24 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک فتنه ای بهت نشان بدهیم تو تاریخ جهان ثبت بشود.
جمعه 24 تیر 1390

togyan - انگلیس - لندن
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه . تقصیر خودت نیست, از بس ساندیس خوردی که ویار ساندیس گرفتی ....
شنبه 25 تیر 1390

zas - ایران - طهران
چرا اسمش رو گذاشتید فتنه؟؟؟اینا فتنه نیست و مردم هم فتنه گر نیستن فقط کافیه به درد دل مردم بدبخت و اعتراضات گسترده ای که در کل کشور از تمامی نقاط به گوش میرسه گوش بدید........چرا سرتونو مثل کبک کردید توی برف و در نمییارید؟؟؟؟؟؟نکنه زیر برف جونتون از تن بدر رفته........................
شنبه 25 تیر 1390

zas - ایران - طهران
نقل قول:. مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه . این سران فتنه رو باید مثل مار سرشون رو له کرد تا دیگه کسی به فکر این غلطا نیفته،رهبرمون با درایت تمام این فتنه ی سبز لجنی رو سر جاش میشونه،انشاالله. کلا فقط تو کار کشت و کشتارید فقط مثل هیتلر دوست دارید خون بریزید..خون بخورید..جون بگیرید....له کنید....پاره پاره کنید....بدرید... شما کی هستید که دارید فرمان قتل مخلوقات خدارو میدید؟؟؟؟مخلوق که باید مطیع خالق باشه ولی مثل اینکه برعکس شده........
شنبه 25 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
gol andam سوئیس.شاهکار کردی.هموطن.بازیادوخاطرات گذشته ام رابه یادم.اوردی......قوت پروازم ای..............نیست .............انقدرنالم که سوی اشیان ارم تورا.مرسی.
شنبه 25 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
اگر جنبش 'قیام' فریاد اعتراض و خشم ملت ایران و دادخواهی ملت ایران اسمش فتنه. است پس زنده باد فتنه . پس چی فکر کردید?خودتون هم می دانید که مثل سگ از جنبش سبز می ترسید . و با این همه بگیر و ببند هنوز جرات ندارید به سبز ها مجوز راهپیمایی بدید .ما از قبل هم بیشتر شدیم .کلی تو ادارات نفوذ کردیم . حتی طرفداران احمدی نژاد الان دارن به ما می پیوندن .با دستگیری و اعدام هر. یک نفر یک موج از خانواده و دوستهاش هم به ما می پیوندن .کلی دشمن پیدا. کرده اید و دفعتان شده حداکثری .اخه کجای تاریخ مردم با دیکتاتور ها موندن?. همه دیکتاتور ها یک جورند همه شون خود شیفته اند و وقتی می فهمند که. خیلی دیره .شما سرنگونید و اسمتان در تاریخ هم ردیف چنگیز مغول است .فرصت. جبران نیست .ملت شما را نخواهد بخشید. ایران تهران
شنبه 25 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
h_k عزیز لطف دارین نمیدونم اون روز می رسه ایران و ایرانی ازادو بی دغدغه وبدور از این همه ازار روزگار بگذرونه یا نه??? امروز شنیدم 2000 بسیجی در سواحل مازندران اجیر شدن برایه کنترل مردم .. کجا نفس راحت بکشن این ملت ستم کش...
شنبه 25 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.