تخریب خانه های مردم توسط شهرداری و درگیری مردم با نیروی انتظامی در اصفهان


تخریب خانه های مردم توسط شهرداری
و درگیری مردم با نیروی انتظامی در اصفهان


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=ewPd1bpwDk4

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
هزار متر زمینی که که این مموتی کذاب پرروی بی همه چیز قرار بود به ملت ببخشد این بود. حالا اگر ازش بپرسند که نیروی افتظاهی تو چنین غلطی کرده میگوید امکان ندارد یا میگفت اره داشتند خراب میکردند که به جایش خانه ایی مجلل در زمینی به مساحت 1000 متر براییشان به حساب امام زمان درست کنند .
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
ایران را تخریب کردند صدامون در نیومد حالا یک خونه که این حرفها را نداره ما عادت کردیم فقط فیلم برداری با موبایلمون عالی شده از اعراب هم کمتریم یک دستفروش در تونس خودسوزی کرد حکومت را مردم عوض کردند !!!ا ما ایرانیها هرچی میریم کهریزک مثل اینکه ارامتر میشیم !!!!
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

ناگفتنی - ایران - یزد
دیگه همه چیز زوری شده.این همه نتیجه سکوت. یه روزی چند تا حیوون از جمله موش،مار،گاو و یه مرغ تو یک مزرعه زندگی می کردن.صاحب مزرعه متوجه شد یه موش تو مزرعه هست ،یه تله موش کار گذاشت.. موش رو به دوستاش(بقیه حیوونها) گفت چی کار کنیم .اونها گفتند این مشکل تو هست خودت حلش کن.از قضا یه روز مار تو این تله موش گیر میافته.زن مزرعه دار وقتی میاد مار رو بکشه مار اون و نیش می زنه.وقتی مزرعه دار متو جه شد مار رو می کشه و زنشو میبره به بستر.مرغ رو هم سر می بره و برای همسرش سوپ درست می کنه و گاو رو هم می کشه برای ضیافت مهمونهایی که برای عیادت همسرش میان.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
جیگرم سوخت.افسوس که هیچ کاری از دستم بر نمیاد
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
گناه این بچه خردسال اینکه پدر مادرش مسلمونن و هنوز به محض اینکه اسم خدا و پیغمبر به میون میاد غلاف میکنن. و بدون اینکه بدونن چکار کردن افسار رو میدن دست اخوندها و پاچه خورانشون, این بیشرفها هم سوار میشن رو پشت ملت و چهارنعل میتازونند.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
یکی از وظایف مهم شهرداری در هر کجای دنیا جلوگیری از ساخت ساز غیر قانونی هست ..اگه اینکار نباشه خیلی زود در زمینهای فضای سبز و جنگلها توسط افراد سودجو ساخت وساز میشه ..یک نمونه اش جنگل سرخه حصار در شرق تهران که یه عده میخوان داخل اون ساختمان بسازند وهر سال شهرداری میاد تخریب میکنه و همیشه هم درگیری هست ..
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
بسیاری امروز فقط ایراد و انتقاد کرده و مبارزان فعلی را به باد دشنام میگیرند که چرا پدر و مادرهای ما به خمینی اعتماد کردند و انقلاب 57 به ثمر رسید!! اگر ان عده از ایرانیان میخواهند با این انتقادها و ایرادها خودشان را از مبارزه با ارتجاع روحانیون معاف کنند، پس یک عمر باید حقارتهای و توهینهای حکومت ولایت فقیه را تحمل کنند !! چه کسی بدون خطاست؟؟این منتقدان شدیدا به فرهنگ اسلامی که حکومت تنها متعلق به معصومین است اعتقاد دارند چون بقول انها فقط معصومین خطا نمیکنند ولی ما میگوییم تا کسی خطا نکند تجربه نمی اموزد.تنها کسانیکه کاری نمیکنند خطا نمیکنند.جمله کندی را خمینی دزدید که اصل ان چنین است.نپرسید که کشورتان برای شما چه کار کرده!!؟، همیشه بپرسید که من برای کشورم و مردمم چکار کردم!؟جوانان ایران نمیتوانند توقع داشته باشند که افراد پیر و مریض به خیابانها بیایند و برایشان انقلاب دیگری انجام بدهند!!؟ این وظیفه نسل جدید است.مسن تر ها هم بجای فحش به جوانان درس مبارزه بیاموزانند
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

Shirzan - آلمان - برلین
این کجاش درگیری بود مامورا خونه ها رو خراب کردن بقیه هم مثل بره واسادن نگاه کردند. دیگه همه مون مثل گوسفند شدیم صدامون در نمیاد.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

sweetboy - دانمارک - البورگ
پس بروبچ غیور ابادان کجا بودن??
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

amirmontreal - کانادا - مونتریال
خوارتر بدبخت تر ترسوتر از مردم ایران هیچ جا وجود نداره..... ازاین بدتر باید سرشون بیاد.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ناگفتنی - ایران - یزد هموطن عزیز. داستان جالبی بود. دقیقا همینطوره. گناه اون بچه هم اینه که در زمان بدی توی ایران بدنیا اومده که نماینده های تام الاختیار خدا حکومت میکنن و غیرت مردم هم که بماند. ملتی که 33 سال شاهد اعدام و سرکوب هموطنانش باشه و خودش رو جدای از قربانیان این حکومت جنایتکار بدونه همین بلایی سرش میاد که میبینیم. از اعدام افسران میهن پرست شاه فقید گرفته تا اعدام مجاهدین و گروه های چپ و .. همیشه تماشا کردند و تخمه شکوندند. وای بر ما
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
روج منی خمینی بت شکنی خمینی , وای اگر خمینی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد. از ماست که برماست خدا کنه از این بدتر در حق مردم بکنن شاید یه روزی صداشون در بیاد.
جمعه 24 تیر 1390

fetneh.gharn - امریکا - سیاتل
من نمیدانم چرا شهرداری به چه علت این کار را کرده اند ؟؟؟ چون نمی توان یک طرفه دید ،اگر آثار باستانی بود باید اعتراضی میشد که هیچ وقت نمیشود . ولی شاید این از آن نوع خانه های زوری باشد ، مثل تهران که قسمت شرق و غرب تهران به فاجعه عظیمی تبدیل شد ، که اگر قانون روز اول جلوی اولین ساخت و سازهای بی رویه را میگرفتن این وضعیت تهران نبود ، البته باز هم میگم باید دلیل این کار شهرداری را هم مینوشتن ، چون مردم هم در بی قانون رفتار کردن استادن
جمعه 24 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
از آن روز دشمن بر ایـران زمین چیـره گشت. که دل ها پر از کین و از مهر بی بهره گشت. دیگر از بیستون صدای تیشه های فرهاد به عشق شیرین و ناله های شبگیر مجنون به عشق لیلی و داستان های پرشور ویس و رامین و وامق و عزرا و بیژن و منیژه و زال و رودابه به گوش نمی رسد. در عوض صدای چرخ های ارابه ی مرگ و اعدام و ضجه های زنان و دختران فنا شده به دست حکومت و فرهنگ زن ستیز، و نداری و گرسنگی پیدا و پنهان، رساتر از هر صدایِ گوش خراشی، گوش را می آزارد. وای بر ما وای بر ما
جمعه 24 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
برسان باده که غم روی نمود ای ساقی. این شبیخون بلا باز چه بود ای ساقی. حالیا عکس رخ ماست در آینه ی جام. تا چه رنگ آورد این چرخ کبود ای ساقی. تشنه ی خون زمین است فلک وین مه نو . کهنه داسی ست که بس کشته درود ای ساقی. بس که شستیم به خوناب جگر جامه ی جان. نه ازو تار به جا ماند و نه پود ای ساقی. حق به دست دل من بود که در معبد عشق. سر به غیر تو نیاورد فرود ای ساقی. دم فرو بند که در این خلوت غم. با کسم نیست سر گفت و شنود ای ساقی...
جمعه 24 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
golandim سوئیس مرسی.بازشماگاهگاهی حال وهواراتغییرمیدهید.متشکرم.
جمعه 24 تیر 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
پسر شجاع ایران تهران . حرفت درسته ولی‌ یه ایراد بزرگ داره ، آن هم اینه که دلیلش رو نمی‌دونی در هیچ جای دنیا شهرداری خونه‌ای رو خراب نمی‌کنه که ساکنین رو آوره کنه بلکه اول ساکنین رو در یک خانه قانونی‌ مستقر می‌کنه و بعد خانه را ویران . در بیشتر کشور‌های پیشرفته ساختمان سازی دست شهرداری هاست ( مانند هلند ) ولی‌ ایران رئیس جمهور در کشور بیگانه دست به ساختمان سازی می‌زنه در کشور خود ویران سازی ، هموطنی که میگی‌ حقمونِ سرمون بیاد ، میتونی‌ کمک کن ریشه کن‌ کنیم نمیتونی‌ این طرف دنیا نشین نمک به زخم ملت بزن .
جمعه 24 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
_h_k خواهش میکنم گفتنیها رو عزیزان در سایت لطف میکنند میگن ..من کم میارم ...مرسی از لطف و توجه شما عزیز شاد باشید
جمعه 24 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
انتری میخواد ویلا برای همه بسازه چرا ناراحت هستید.
شنبه 25 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.