کشف یک نمونه بسیار نادر جوجه تیغی


کشف یک نمونه بسیار نادر جوجه تیغی!

گروهی از داوطلبان یک مرکز حیات وحش در ایتالیا یک نمونه بسیار نادر جوجه تیغی زال را که در میان حصارها گیر افتاده بود پیدا کردند.
 
 
این حیوان در میان حصارهای یک ملک خصوصی در شهر مودنا در ایتالیا گیر افتاده بود. مالک پس از مشاهده این صحنه، به داوطلبان مرکز حیات وحش مودنا خبر داد و آنها این جانور را از میان حصارها نجات دادند.

اکنون این جوجه تیغی زال که یک نمونه بسیار نادر است و تاکنون مشابه آن در این منطقه مشاهده نشده بود مهمان این مرکز داوطلبانه حمایت از حیات وحش است.

براساس گزارش لارپولیکا، رنگ سفید این جوجه تیغی موجب شده است که وی اسلحه های دفاعی خود را برای استتار از شکارچیان از دست بدهد و در طبیعت بسیار نفوذپذیر شود. به همین دلیل احتمال دارد که این پستاندار کوچک در این مرکز نگهداری شود.







siamaktg - ایران - تهران
خیلی شبیه آیت الله مکارم شیرازی بود
سه‌شنبه 21 تیر 1390

parniyan_215 - ایران - اصفهان
siamaktg - ایران - تهران چرا به حیوون بدبخت توهین میکنی؟!
سه‌شنبه 21 تیر 1390

venoosi - بلژیک - ورویر
siamaktg این جوجه تیغی به این نازیییییی دلت میاد با اون قاتل ادمکش مقایسش کنی
سه‌شنبه 21 تیر 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
siamaktg - ایران - تهران:دوست من گرچه توهین به انسانها را از هر نوع و گروهی نمی پسندم ولی باید عرض کنم این ملاها و همفکرانشان از هر حیوان وحشی درنده خوتر و از هر خونخواری خونخوارتر و از هر زشتی قبیح ترند و مسموم ترین افکار و فاسدترین نیات و شوم ترین اعمال زاده مغز متعفن و واپسگرای این قوم دجال کج اندیش بی بنیاد می باشد و اما وای به حال ما که جانورانی چون ناصرابولمکارم شکر فروش و ابراهیم یزدی و درنده خو و ددمنشی چون احمد خاتمی بر سرزمینمان حکم برانند .......وای مصیبتا......
سه‌شنبه 21 تیر 1390

miminana - انگلستان - لندن
تو رو خدا بی‌ انصافی نکنید این موجودِ زیبا کجاش شبیهِ اونه حالا اگه کفتار زال بود یه چیزی
سه‌شنبه 21 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
قربونش که اینقدر ملوس و نازه
سه‌شنبه 21 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
حالا که ما یه نظر دادیم همه عضو کمیته ی حمایت از حیوانات بی سرپرست شدن .. خال ها و کک مکاش و پشماش شبیه مکی بود
سه‌شنبه 21 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
siamaktg - : دوست گرامی , چقدر انسانها بهم شبیه هستند ! زیرا وقتیکه این جانور را دیدم که در شمال مزاحم محصولات کشاورزی میشد و او را با تله بدام میانداختیم و بقیه اش را نمیگم که انجمن حمایت از حیوانات مرا روانه دادگاه لاهه خواهند کرد, بخودم بدینجهت گفتم که داستان 100 سال پیش را تعریف نکنم, که شیرین های سایت از فرهاد قهر خواهند کرد و از طرفی حوصله جواب دادن به انها هم را ندارم ( هر چند, چندنفری الکی سرسنگین شدند و شایدم سوال هم نمیکردند ), پس گفتم " خر ما از کره گی دم نداشت " , نه این داستان اوای وحش شمال ایران را تعریف کن و نه مثلا مثل شما بنویس که " چقدر شبیه فلان کس است " که باز بهانه ای برای جانوردوستان سایت بشود ( نه جرات داری بگی یکی مثل خر میماند که یک کاربری مجنون خر میباشد و نه جرات داری بگی یکی شبیه میمون میباشد که یکی مثل مایکل جکسونی در سایت عاشق میمون میباشد و و و ) ! و وقتی کامنت شما را دیدم, بخودم گفتم : وای بر شما ! که همان هم شد و الانی قصد داشتم برایتون بنویسم که چرا " بدام افتادی " که خودتان بسیار زیبا و شیرین جوابی به دوستان دادید, پس همواره شاد و هوشیار باشیم .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
khosh bavar - ایران - یزد-سلام فرهاد جان کامنتت درد دل جالبی بود , فقط باید گفت , امان از دست روشنفکر همیشه مخالف .موفق باشید.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
pelle -: خوب با کلکی رشتی بازیهایت, اسمتو که بمن نگفتی, حالا نمیخوای به فرهاد بگی که از کدام گوشه و کنار ایران تشریف میاورید ?! نکنه به من رشتی, باز کلک رشتی بزنی و اسم شهرت را نگی !? نترس از خربازان خولنام امام 007 , من هوایت رو دارم ! شما بودی اصلا در رشت و یا شمال ایران ?!
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
khosh bavar - ایران - یزد-فرهاد جان میشه بمن بگید چرا فکر میکنید من به شما کلک زدم آن هم از نوع رشتیش .عزیز جان من اسمم دانیال است و زاده تهران ولی همه جای ایران سرای من است ،من به شمال کشور هم سفر کردم ولی متاسفانه هیچوقت شانس دیدن شهر زیبای رشت را نداشتم با همه علاقه ای که به این شهرو زیبایی طبیعت رشت و لهجه شیرین مردم آن دارم تا الآن نتوانستم به آنجا سفر کنم ولی امیدوارم روزی موفق شوم سراسر ایران سرزمین را سفر کنم.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دانیال عزیز, چه خوب شد که پافشاری کردم و جویای اسم زیباتان شدم, زیرا برایم خیلی بی احساس و غریب بود که با چنین شخصی مثل شما که با هم در این سایت هستیم, پله صدایت کنم ! پس از اشناییتان بسیار خوشوقتم ! کلک رشتی, بدینجهت که فکر کردم منو محرم اسمت را نمیدانی که نمیخوای بگی ! پس دانیال عزیز بهانه از بین بهتر نمیشه که یک روزی در خدمتتان باشم و شمال عزیزم را نشانت بدهم که واقعا بکر و دست نخورده هست که من به ان امازون ایران میگویم ولی زیاد تعریف نمیکنم تا خودت باید بیای و ببینید, پس تا بعد دانیال عزیز !
جمعه 24 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. khosh bavar - ایران - یزد -با سپاس فرهاد جان ،به امید روزی که ایرانمان از چنگال بیگانگان رهائی یابد و بدست صاحبان اصلیش که مردم ستمدیده ایران است اداره شود و منهم افتخاراین را پیدا کنم که راهنمای خوب وبا صفائی چون شما فرهاد عزیزدر شمال سر سبز وطن داشته باشم. به امید آنروز.
جمعه 24 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.