کلاهبردار ، طلبکار را زیر گرفت و رفت


کلاهبردار ، طلبکار را زیر گرفت و رفت

ساعت 15و56دقیقه شنبه 18 تیرماه بود که هیوندای سوناتای نقره ای رنگ در حالی که مرد طلبکار را به مرگ تهدید کرد، همسرش را زیر گرفت و از روی پای پسرش رد شد.

سحر کاظمی دختر خانواده در گفتگو با فارس، با اشاره به کلاهبرداری «کامران» در فروش یک باب واحد تجاری گفت:‌ او 27 پرونده کلاهبرداری دارد و پس از ساخت هتلی در کلاردشت در حال حاضر مشغول ساخت یک مجتمع تجاری در بابلسر است.

وی افزود: خانواده ما پس از پیگیری های فراوان رد او را در برج نگین در غرب تهران پیدا کرد و پس از اینکه 3 شبانه روز در آنجا کمین گذاشته بودیم، متوجه حضور او در این برج شدیم. ساعت 15و56دقیقه شنبه 18 تیرماه بود که هیوندای سوناتای نقره ای رنگ کامران از پارکینگ خارج شدو با دیدن پدرم گفت:‌ اگر شما را بکشم، حاضر نیستم تسلیم‌تان شوم... او پدرم را تهدید به مرگ کرد، مادرم را زیر گرفت و از روی پای برادرم رد شد. با اینکه نیروهای پلیس 110 در محل حضور داشتند با موتورشان به دنبال او رفتند و بعد از چند دقیقه گفتند که ماشینش را گم کردیم.

دختر خانواده حال مادرش را که به بیمارستان منتقل شده بود خوب توصیف کرد و گفت: مچ دست و پای مادرم دچار شکستگی شده بود که نیاز به عمل داشت و در حال حاضر وضع عمومی مادرم بهتر است.

کاظمی به میزان طلب پدرش که کارمند بازنشسته صدا و سیماست اشاره کرد و گفت: طبق رای دادگاه مبلغ 200 میلیون تومان از او طلب داشتیم که حاضر به پرداخت آن نشد چون ملک فروخته شده به ما را به فرد دیگری نیز فروخته بود. کامران یک بار هم به زندان نوشهر رفته بود که بعد از گرفتن مرخصی از آنجا فرار کرده و دیگر به زندان باز نگشت.

گفتنی است ؛ «ح.د» معروف به کامران 40 ساله و اهل مازندران با وجود شاکیان زیادی که داشت در یکی از برج های غرب تهران مخفی شده بود که خانواده کاظمی توانستند با پیگیری رد او را کشف کنند و انتظار داشتند که پلیس برای دستگیری او تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

تلاش های پلیس برای دستگیری کامران همچنان ادامه دارد.

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اینها همه یعنی کشک!!!یارو کلاهبردار است و از زندان هم سابقه فرار دارد،اما مسئولین و مطبوعات ادای متمدن ها را در میآورند و از افشای کامل نامش خودداری میکنند،در ضمن سبیل پلیس ها هم یکجوری چرب شده که حتی با موتور هم قادر به تعقیب او نشدند!!! و یا دمش توی آخور آخوندی و یا مسئولی بند است که فراری زندانیست ولی کار برج سازیست.
سه‌شنبه 21 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اینکه شما در خانه چه برنامه‌اى می‌بینید به ما مربوط است، اینکه در خیابان چه می‌پوشید به ما مربوط است، آنچه می‌نوشید و آنچه می‌گویید به ما مربوط است! با چه کسى بیرون میروید به‌ ما مربوط است، چه دینى دارید و چگونه آرایش میکنید به ما مربوط است؛ اما امنیت، وضع معیشت، قدرت خرید، کیفیت تحصیل، آینده فرزندانتان، تفریح جوانانتان، امنیت راه‌ها، مشکل مسکن و بقیه موارد به ما مربوط نیست، مشکل خودتان است! ...نیروی انتظامی...( نقل قول بود البته )
سه‌شنبه 21 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
یکی از فامیلای ما در مجتمع تجاری مهستان کرج یه باب مغازه داشت .. بنده خداها چون داخل ایران نبودند و مغازه اجاره بود از به سرقت رفتن اندک اندک مغازشون بی خبر بودن .. به طوری که کلاه برداری که مغازه رو اجاره کرده بود از 22 نفر از اهالی منطقه و صاحبان مغازه در اونجا شکایت کرده بود و بدون حضور متهمان حکم هایی را به چنگ آورده بود . بعد از گذشت 5 یا 6 سال .. حتی با شکایت دست جمعی 22 نفر نتوانستند مغازه هایی که سند دارد را از چنگ فرد در بیاورند .. به طوری که فرد کلاه بردار مغاره ها را مدرکی به صورت اجاره به شرط تملیک با امضاء افراد به دادگاه آورده و پلیس حتی یه ذره هم به اصل مطلب شک نکرده .. متاسفانه فساد قضایی در ایران به کثافت قضایی و غذایی برای لاریجانی ها تبدیل شده
سه‌شنبه 21 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
باور کنید هر چی بیشتر مطلب تو iranianuk از ایران میخونم باورم می شه ایران من نفرین شده : ((((( البته به این چیزا عتقاد ندارم ولی غیر از این چی می تونه باشه...?????? چرا انسانیت داره ته میکشه تو ایران چرا مثل قدیم اگه پدر خانواده می رفت سفر چشم بسته زن وبچه و مال ومنالش رو به دست دوست یا همسایه می سپرد وبا خیال راحت می رفت ..دیگه نیست ????چرا اعتمادورفاقت مرده??? درداوره ...
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.