محمد یزدی: ولی فقیه هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند


محمد یزدی: ولی فقیه هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند

محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رییس سابق قوه قضاییه  می‌گوید «ولی فقیه از سوی امام زمان معین شده و دستورات او را هم معین کرده‌اند و فرموده‌اند که گوش به حرف ولی من دهید.»

به گزارش سایت رسا، آقای یزدی در جریان مراسمی در گلپایگان همچنین  همچنین گفته است: «ظهور حضرت هر زمانی که خدا بخواهد محقق می‌شود و کسانی که برای ظهور ایشان وقت معین می‌کنند دروغگو هستند؛ اگرچه علائم خاصی برای زمان ظهور ذکر شده است، اما این علائم قطعی و صد در صد نیست.»

آقای یزدی همچنین در مورد «گسترده بودن اختیارات ولی فقیه در زمان غیبت» گفته است: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فقیهی عالی مقام، وارسته، جامع‌الشرایط، مدیر، مدبر و دارای مزایای فوق‌العاده‌ و از گرانبهاترین سرمایه‌هایی هستند که خداوند متعال برای این کشور نگه داشته بود.»

رییس سابق قوه قضاییه جمهوری اسلامی گفته است: «ولی مطلق فقیه در تصمیمات خود هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند چراکه اگر بخواهد تصمیمی بگیرد و این تصمیم صد در صد به ضرر امت اسلام باشد، وظیفه لطف امامتی امام زمان‌ ایجاب می‌کند که به هر نوعی وی را ارشاد کند.»

محمد یزدی که عضو مجلس خبرگان رهبری هم هست، افزود: «همه بزرگان فرموده‌اند که شرط جهاد در دوران کنونی وجود امام معصوم است، اما اکنون که امام معصوم غایب هستند و ولی فقیه مسلط بر امر است و حکومت دارد، مسأله جهاد بستگی به وضعیت ولی فقیه دارد و به تعبیر بسیاری از بزرگان در فقه، هرچه که برای امام معصوم است برای ولی فقیه هم هست.»

 پیشتر نیز  آیت‌الله مصباح یزدی، از دیگر اعضای خبرگان، رهبر جمهوری اسلامی را در حد معصوم دانسته بود.

 چنین توصیف‌هایی از آیت الله علی خامنه‌ای در حالی است که برخی در زمان سفر او به قم، حتی او را
سید خراسانی خواندند و یکی از نمایندگان ولی فقیه در یک سخنرانی اعلام کرد آیت الله خامنه‌ای «در زمان تولد به روایت قابله‌اش، یا علی گفته» و به دنیا آمده است.

مجتبی ذوالنور، جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیشتر گفته بود که برخی علما و مراجع تقلید احتمال می‌دهند که آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، همان «سید خراسانی» در روایات شیعی باشد.

«سید خراسانی» نام شخصی است که بر اساس برخی روایات شیعیان، در هنگام ظهور امام دوازدهم شیعیان، از ایران به یاری او می‌شتابد.

این در حالی است که آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی به تازگی «تطبیق علائم ظهور بر اشخاص» را اقدامی غلط و انحرافی توصیف کرد.

آیت الله خامنه‌ای روز شنبه گفت: «در مقوله مهدویت باید از کارهای جاهلانه و عامیانه و غیر معتبر پرهیز کرد.»

در اواخر سال گذشته فیلمی با عنوان « ظهور نزدیک است» در ایران تولید و بوسیلۀ سی دی بطور وسیع توزیع شد که در آن، محمود احمدی‌نژاد، شعیب بن صالح و آیت الله خامنه‌ای، سید خراسانی قلمداد می‌شوند.

به گفته مخالفان اصولگرایای محمود احمدی‌نژاد این فیلم ساخته افراد منتسب به «جریان انحرافی» بوده است.
z.e.molla - ایران - ایران
خوردی با جد و ابادت.اونکه ملاممد جان بود دچار اشتباه و توهم بود وای بحال شما ملاهای شپشو.
دوشنبه 20 تیر 1390

YAS ABI - بلژ - بزسل
«ولی مطلق فقیه در تصمیمات خود هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند چراکه اگر بخواهد تصمیمی بگیرد و این تصمیم صد در صد به ضرر امت اسلام باشد، وظیفه لطف امامتی امام زمان‌ ایجاب می‌کند که به هر نوعی وی را ارشاد کند.» . البته که این حرف غلط است و زجمله مواردی است که «در مقوله مهدویت باید از کارهای جاهلانه و عامیانه و غیر معتبر پرهیز کرد.». ایت الله خمینی که با ایتالله خامنه ای قابل مقایسه نیستند خودشان گفتند که در مواردی اشتباه کرده اند. کاسه داغتر از اش...
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
محمد یزیدی, تو هم گفتی, خوش باور یزدی هم کرد باور !? واقعا دستمال یزیدی بدستت گرفتی ! ولی این اصطلاح از کجا اب میخوره, ایا منشا تاریخی, سیاسی و سایتی داره ?!
دوشنبه 20 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
گور پدر تو و اون سدعلی گدا که بدرد لای جرز هم نمیخورید. کثافتهای بیشرف
دوشنبه 20 تیر 1390

seiied - ایران - یزد
اینجور که این یارومیگه خامنه ای معصوم پانزدهمه
دوشنبه 20 تیر 1390

Royan - المان - المان
حالا اگر کسی به خود امام زمان اعتقادی نداره باید با این ولی وقیح چکار کنه.
دوشنبه 20 تیر 1390

ممدلی - فین کوچک کاشان - ایران - کاشان فین کوچک
قسمت اول: . در قرون وسطی که کلیسا و مذهبیون بر مردم فرمانروایی میکردند و به انحای مختلف دارائی های مردم را تصاحب میکردند روزی کشیشان مردم را جمع کردند و گفتند که میخواهند زمینهای بهشت را بفروشند در ان روز هم که یک عده نادان عین الان ایران وجود داشتند امدند و زمینهای بهشت را خریدند و سندش را هم از کشیشان گرفتند در این بین فرد عاقلی بود که بر حماقت مردم غبطه میخورد در این هنگام ان فرد جلو امد و گفت که میخواهد کل جهنم را بخرد کشیشان که پیش خود میگفتند عجب خری گیرمان امده با شوق فراوان کل جهنم رو به این فرو فروختند پولهای مرد را گرفتند و سندش را برایش صادر کردند بعد از این ماجرا ان فرد به همه مردم اعلام کرد که ای مردم کل جهنم اکنون مال من است و هیچ کسی را به ان راه نمیدهم پس شما هم نیاز نیست برای رفتن به بهشت پولی پرداخت کنید چون چه بخواهید و چه نخواهید به بهشت خواهید رفت تازه در این هنگام بود که مذهبیون فهمیدند چه کلاهی سرشان رفته و به دانش مرد پی بردند.....
دوشنبه 20 تیر 1390

ممدلی - فین کوچک کاشان - ایران - کاشان فین کوچک
قسمت دوم:. حال حکایت مردم ایران و این اخوندها مشابه همان حکایت بالاست که برایتان تعریف کردم تا زمانی که مشتی ساده لو در بین مردم وجود دارن این اخوندهای مکار انها را گول میزنند و از این مزخرفات و خرافات که این یزدی ابله خوزعبلات فرمودند به خورد مردم میدهند چه ولی فقیه ای چه کشکی چه دوغی 32 سال است با این مزخرفات سر مردم را شیره مالیده اند و خودشان از انطرف تمام این مملکت را چپاول کرده اند. این هم دو سخن از دو بزرگمرد در این راستا:درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است ( دکتر مصدق) . درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتیست که گدایی را قناعت بی عرضگی را صبر و با تبسمی این حماقت راحکمت خدا مینامند ( گاندی)
دوشنبه 20 تیر 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
مگر اینکه ولی فقیهت انسان نباشد- زیرا بشر ( انسان ) جایزالخطاست.
دوشنبه 20 تیر 1390

farzad145 - ایران - شیراز
کاملا درست است او همیشه درست میکند
دوشنبه 20 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
نهایت فرومایه گی و دستمال یزدی پهن کردن .
دوشنبه 20 تیر 1390

afshin-manchester - انگلستان - منچستر
حالا اگه ما نخواهیم این (امام زمان) رو ببینیم,کی رو باید ببینیم!!!
دوشنبه 20 تیر 1390

kasra persia - انگلیس - لندن
آخه دستمال درجه یک یزدی من می خوام چند مطلب را عنوان کنم اول اینکه شما طایفه دستمال چیان آنچنان میمالید که خامنه ای که هیچ که حتی اگه امام زمان و حتی خدا هم اگه با شما طرف بود از راه بدر میشد. آخه مرد حسابی و شاید ناحسابی این مهملات چیه به هم میبافی اگه اربابت این طورکه تو میگی هست پس کی بود که اینقدر از احمد رشید زاده خوش صورت طرفداری کرد و آخر معلوم شد که ایشون نبوغ انحراف داره .مطالب دیگه اینکه که اگه ایشون اینقدر بلده چرا یک کاری واسه اقتصاد ،فحشا ،فقر ،فساد و و .... نمیکنه .
دوشنبه 20 تیر 1390

Ezhaq - ایران - تهران
چه قیافیه کریه ای داره ..
دوشنبه 20 تیر 1390

damahi - ایران - بندرعباس
مردیکه چاپلوس آشغال همه آخوندها مانند کرم وزالوهستند وچسبیدند به ملت ایران وخون آنهارا میمکند.
دوشنبه 20 تیر 1390

Arian1 - ایران - ابادان
در قران سوره الزخرف ایه 61 از حضرت عیسی بعنوان امام زمان یاد شده است که امدن او نشان امدن قیامت است. پس چرا مردمی که خود را مسلمان می دانند در کتابی که راهنمای انها است مطالعه نمی کنند که مجبور شوند به چرندیات اخوندهای شیطان صفت گوش کنند.
دوشنبه 20 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
دوره گردی و مداحی این حرامی "محمد یزدی" از بهر مال و دست آغشته به خون ملت است و بس.
دوشنبه 20 تیر 1390

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
ببند اون دهن ناپاک و پلیدت را. مرتیکه بی سواد شوم ددمنش. اونی که فکر میکنی خودت هستی نه مردم ایران. اگر مردید جمهوری اسلامی را یک بار دیگر در انتخاباتی آزاد به رای گیری بگذارید.کشور و مردم ایران به نابودی و بدبختی کامل کشاندید و هر روز گاز شکمهایتان را از دهان پلیدتان بیرون میدهید و به آن افتخار میکنید. بوی گندتان دنیا را گرفته و هیچ درمانی جز نابودی کامل شما نیست. تنها و تنها با رفتن شما و آن دین است که ایران دوباره آباد و ایرانی سربلند خواهد شد و به همین زودی خواهید رفت.و پس مانده های ناپاکتان خواهند دید که نشانه ائی از اسلام در ایران عزیزمان باقی نخواهد ماند.
دوشنبه 20 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
...ولی وقیح و اون اسلام ات، پر از خرافات و دستورهای وحشیانه دست بریدن و پا بریدن و چشم دراوردن و دار زدن و سنگسار و ...و گور پرستی و بر سرکوبیدن و دسته سوگواری براه انداختن و سر چاه رفتن و منتظر امدن امام مرده شدن و ....هیچکدام اینها به فرهنگ ما ایرانیان نمیخورد. فرهنگ باستانی ایران پر از شادی و رقص و موزیک و جشن و زیبایی بوده، اعراب از ایرانیان جشن گرفتن را آموختن و ایرانیان روشن نیست از کدام گوری این مراسم را در آوردند!!!!
دوشنبه 20 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اقایان به زور باید این ولی وقیح را دوست داشته باشید !! ما این ولی چلاق را دوست داریم ولی بشرط اینکه هر چه زودتر بمیره ما مسلمان هستیم ومرده پرست پس زودتر بمیر تا دوستت داشته باشیم
سه‌شنبه 21 تیر 1390

رضا هراتی - استرالیا - ملبورن
برای مدتی بعد اعلام میکنند که این مرتیکه چلاغ حرامی نوعض به الله پیغمبر است. بر پدر هرچه دستمال کش است همان جور . دوستان که فهمیدند که منظورم چیست
سه‌شنبه 21 تیر 1390

monairan - ایران - ایران
مردیکه عوضی تومور مغزی قاطی کرده هذیان میگه .همه گندی که خامنه ای تا خالا زده یک طرف این گند 2 سال اخیرش یک طرف یک مشت فسیل دایناسور ریختن مملکت را می چاپن . اخر خقتان را می ذاریم کف دستتان .در ضمن کاربرهایی که به من توهین کردید از گناه شما می گذرم چون نااگاه هستید . تقصیر ندارید این جور قضاوت می کنید. فرهنگ یک شبه عوض نمی شود. سالها طول می کشد .من در کناز سایر جوانان ایرانی برای ازادی ایران مبارزه می. کنم . و شما را دشمن وضحاک خطاب نمی کنم .شما فقط دورید خیلی دور. ایران ایران
سه‌شنبه 21 تیر 1390

barbodm - ایران - تهران
عوضی خود خامنه ای گفته هر کس بگه با امام زمان در ارتباطه یا دروغ میگه یا در توهمه
سه‌شنبه 21 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
borzoopersia عزیز مرسی زیبا گفتین .....monairan عزیز از شما هم ممنون زیبا گفتین واقعا...
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
gol andam - سویس - زوریخ مرسی عزیز .از دل برامده به دل میشینه .ایران تهران
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.