علی پروین : پرسپولیس را می‌خریم


علی پروین : پرسپولیس را می‌خریم

علی پروین گفت: پیشکسوتان پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردارند و قصد دارند امتیاز این باشگاه را خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، علی پروین پس از نشست پیشکسوتان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بود و خیلی خوشحال شدم که بسیاری از همبازی‌های قدیم خود را که سال‌ها بود ندیده بودم دوباره دیدم و امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد.

وی در ادامه هدف از برگزاری چنین جلساتی را بحث درباره خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس عنوان کرد و افزود: الان که بحث خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس مطرح است، بهترین گزینه به نظر ما پیشکسوتان پرسپولیس هستند که می‌توانند اقدام به خرید امتیاز بکنند.

پروین همچنین درباره دلیل برگزار شدن این نشست در دفتر باشگاه استیل آذین، خاطرنشان کرد: این دفتر را آقای هدایتی به پیشکسوتان پرسپولیس هدیه کردند و به همین دلیل بود که این جلسه را در اینجا برگزار کردیم.

پروین در ادامه با بیان این‌که 5 عضو اصلی پیشکسوتان پرسپولیس تا چند روز دیگر انتخاب می‌شوند، درباره تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: فکر می‌کنم به دلیل این‌که پرسپولیس با بی‌پولی درگیر است، نتواند بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات بگیرد؛ ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد و پرسپولیس بتواند تیم خوبی برای فصل بعد ببندد.

اگر تیم را بخریم دایی سرمربی است

اسطوره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره کادر فنی جدید این تیم نیز تصریح کرد: استیلی مربی جوانی است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ما برای این جلسه از او، کریم باقری، علی دایی، محمد زادمهر و تمام پرسپولیسی‌های قدیمی دعوت کرده بودیم که بنا به دلایلی نتوانستند بیایند.

پروین ادامه داد:‌ علی دایی بازیکن جهانی پرسپولیس است و اگر پیشکسوتان پرسپولیس بتوانند این تیم را بخرند، دایی یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم است.

پروین در پایان با بیان این‌که پیشکسوتان پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردارند گفت: پیشکسوتان پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برای این کار برخوردارند و در بین‌شان افراد باتجربه‌ای مانند مدیران عامل سابق، رئیس فدراسیون‌های سابق و مربیان تیم ملی حضور دارند. به نظر من مسوولان برای فروش امتیاز باشگاه به پیشکسوتان حتی نباید از آنها پول بگیرند.

zoroye iran - اتریش - وین
امیدوارم بخرید به کوری چشم پاندورا هاهاهاها
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
با اینکه احترام خاصی برای سلطان علی پروین قائل هستم ولی این را باید یاد اوری کنم که پرسپولیس هر کار بکنه بازم زیر اس اس قرار داره. ابیته
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
نه اقا فردا دو تا سردار میان با دو تا چشم غره و تهدید بمرگ و تجاوز به زن و بچه تیم رو مثلآ خصوصی میکنن و خودشون ملاخور میکنن. اما از صمیم قلب ارزو میکنم علی اقا موفق بشه و تیم رو بتونه بخره. همینطور تاج رو پیشکسوتها و صاحبهای اصلیش مردم بخرن. سهامشون رو به بازار ببرن و مردم مستقیمآ شریک بشن در تیم خودشون. فقط نظر دادن از بین تماشاچیها که شرط فوتبال دوست بودن نیست. باید ادم بتونه نظر خودش رو اعمال هم بکنه و در سود دهی تیمش مستقیم شریک بشه.ارسنال چندین ساله که پایه قهرمانی در انگلیسه اما مدتهاست که جام نبرده با اینحال از نظر بهای اوراقش فعلآ یکی از بهترینهاست. مردم و فنها هم راضی هستن.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
پرسپولیس وُ دوستش دارم ..اما جمله آخر را بخوانید..."بنظر من مسئولان برای *فروش امتیاز باشگاه*حتی نباید از آنها $پـــول$ بگیرند!!.(پروین.اگه پول نگیرند که دیگه تو نباید بگویی فـــــــروش!.)میشه ..کادو/هدیه/پیشکش/تقدیم/بخشش/..!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. اتفاقا منم امیدوارم لنگ از دست ....مال های ا.ن گرفته بشه
جمعه 17 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن . من هم امیدارم لگن از دست ...مالهای ج ا و نوحه خونها و حوله بدستها سران نظام گرفته بشه و به طرفداران داده بشه
جمعه 17 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. اگه اینجوری بشه ببین دیگه چطور تیمت رو سوراخ میکنه!الانش رفت و برگشتی هستید....lo0o0o0l
جمعه 17 تیر 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
لنگ کلا عددی نیست . اخه به جز چهارتا لنگی ,دیگه کی میاد پرسپولیس رو بخره. البته باید بگم خبر بالا خیلی خوشحالم کرد. متاسفانه برخلاف استقلال که سالهاست پیشکسوتانش دور هم جمع میشوند, پرسپولیسیهای قدیمی جایی نداشتند. هدایتی با دادن جا برای دفتر پیشکسوتان خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده هست. پرسپولیسیها خرپول هستند و میتوانند باشگاه را بخرند. پروین و دایی نشان داده اند که در مدیریت مالی موفق هستند. من در حال حاضر مدیریت استقلال را خیلی بهتر از مدیریت پرسپولیس میبینم. ورود پیشکسوتان ثروتمند, علاقه مند و قدرتمند پرسپولیس به عرصه مدیریت, پرسپولیس را میتواند بهترین باشگاه ایران کند. به نظر من, نشست پیشکسوتان لنگ اگر همینطور ادامه یابد میتواند منشا تحولات مثبت زیادی در فوتبال ایران شود.
شنبه 18 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
shahram khosh maram - ایران - تهران. دوست عزیز و پیشکسوت در سایت،ما رو بیشتر مستفیض کنید و اجازه بدید از نظرات شما بیشتر استفاده کنیم،کم پیدا نباشید آبی دل‌
یکشنبه 19 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
shahram khosh maram - ایران - تهران . سلام داداش شهرام
یکشنبه 19 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.