یک قربانی دیگر کودک آزاری


یک قربانی دیگر کودک آزاری

پارسا کودک چهارساله شب گذشته در اثر آزار والدینش و سوختگی شدید به بیمارستان فیاض بخش (شماره 2) منتقل شده است.

به گزارش مهر، یکی از پرسنل بیمارستان فیاض بخش در این ارتباط به مهر گفت: این کودک که در اثر سوختگی شدید دچار شوک شده بود دیشب به بیمارستان منتقل شد که با تلاش همکاران قلبش بازگشت اما به احتمال زیاد دچار مرگ مغزی شده است.

به گفته وی ، علائمی از سوختگی با سیخ داغ در تمامی بدن این کودک مشاهده می شود و مشخص است که به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گفته این پرسنل بیمارستان، شواهد امر نشان می دهد مادر پارسا معتاد به کراک است.

ssepehr - ایران - ایران
نفرین و هزاران نفرین بر مافیای مواد مخدر که شرف و انسانیت و عاطفه را کشته و در ازای آن پستی و رذالت و ددمنشی را پیشکش این مرز و بوم نموده!! امیدوارم آه این کودکان مظلوم هر چه زودتر دامن ناپاکشان را بگیرد و به بدترینها گرفتار شوند. چرا که از هر دست که بدهیم با دست دیگر پس میگیریم و هر چه کاشته ایم همان را درو خواهیم کرد به امید روزی که زمین از وجود، بی وجود این فرومایگان پاک شود، بخصوص از این سرزمین آریایی.
جمعه 17 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
اون‌هایی که مدعی هستند که یک خدای رحمان و رحیم بر جهان حکومت میکنه بیان پاسخ بدهند. خدا کور است؟ چشم نداره این‌ها رو ببینه؟ لابد حکمته هان؟ اگه این حکمت خداست گور بابای حکمت و گور بابای خدا.
جمعه 17 تیر 1390

ghafas - ایران - مشهد
شما را به خدا از این خبرها نگذارید ..
جمعه 17 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
من با خواندن این سنگدلیها توسط والدین برای لحظه ای تمام وجودم فلج میشود و هرگز نمیتوانم اینهمه وحشی صفتی را هضم کنم . اشخاصی هستند که برای داشتن یک فرزند خود را به آب و آتش زده و قبول هر گونه هزینه را به جان میخرند که فقط یک فرزند داشته باشند و از طرفی هم جانورانی به نام والدین روح و جسم فرزندان و جگر گوشه های خود را به آتش کشیده و جان دادن آنها تماشا میکنند ! چقدر سخت دل, بی رحم, وحشی و جفاکار هستند این درنّده خویان :(
جمعه 17 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چقدر ادم باید بی شرف باشه با گوشت و استخوان خودش این کار کثیف را کند.
جمعه 17 تیر 1390

morgan123 - امریکا - واشینگتن
دوست عزیز hovakhshatare - ایران - تهران- اگر خدایی هم باشه هیچ شباهتی به تصویری که ادیان حاظر ارائه میدن نداره و لزوما میتونه مهربان و حتا هوشمند نباشه و صرفا یک نیروی بوجود آورنده باشه که شاید بشه اسمشو خدا گذاشت ولی رحمان و رحیم و از آن مضحک تر خداوند محبت نه ولی هر چی هست پوستش خیلی کلفته (و لابد به آزادی بیان هم احترام میذاره که منو تا حالا سنگ نکرده هههه) اینجا جا داره از داش رضا فاضلی یاد کنیم یادش گرامی باد
جمعه 17 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
آنهایی که از رژیم و وضع موجود دفاع میکنند در این جنایت هولناک شریکند.
شنبه 18 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
آخی بمیرم من واسه این کوچولووووو :-((
شنبه 18 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.