آتیلا حجازی تمایل دارد مهران مدیری فیلم زندگی ناصر حجازی را بسازد


آتیلا حجازی تمایل دارد مهران مدیری فیلم زندگی ناصر حجازی را بسازد

فرارو :  کارگردان معروف کشور برای ساخت فیلم زندگی ناصر حجازی در رقابت بسر می برند. در گذشت ناصر حجازی بهانه ای شد تا برخی از اهالی سینما درصدد ساخت فیلم زندگی اسطوره باشگاه استقلال برآیند و در این راه دو کارگردان مطرح سینمای ایران جدی تر از بقیه هستند.

دو کارگردان مورد نظر با خانواده ناصر حجازی و بویژه آتیلا فرزند آن مرحوم وارد مذاکره شده اند و حتی یکی از آنها حاضر شده مبلغی را به عنوان پیش قرارداد به حساب آتیلا واریز کند. تا این لحظه خانواده حجازی پاسخی به این دو پیشنهاد نداده اند.

لازم به ذکر است، یکی از این کارگردان ها حدود سه هفته قبل با فرزند ناصر حجازی جلسه ای را برگزار کرد و برنامه های خود را به گوش فرزند آن مرحوم رساند. آتیلا حجازی خودش تمایل دارد، مهران مدیری این فیلم را بسازد.

habibollah - ایران - تهران
مهران مدیری کیه بابا؟این همه کارگردان زبده.آخه مهران مدیری هم آدمه؟
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
من نمیدانم این کارگردان فیلمهای طنز و کمدی با چه پلان و روشی میخواهد زندگی نامه ناصر خان را به تصویر بکشد?!!! امیدوارم که اگر میخواهد به این کار بپردازد , بتواند بطور مورد قبولی که در شان این زنده یاد باشد انجام دهد.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
وآآآی نــه ترا بخدا ..آتیلا ..به مهــران مدیری نه!!..ناصر جان را میبره به ..بــَره رررر!
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
عاشق عصار بودم.5بار رفتم کنسرتش.اما از پارسال که فهمیدم با حکومت هست,نمیخوام دیگه ریختش رو ببینم
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
فقط میخوام بگم درود به شرف : habibollah - ایران - تهران - bache shapoor - سوئد - یوسدال - porharfi - هلند - آرنم - pandora - آلمان - کلن و درود به شرف هر ایران پرستی که همین نظراتشون باشه . مهران مدیری و تیم وطن فروششون در حال چاپیدن مردم و نوکر ولایت وقیه هستن .
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

felora - ایران - تهران
bache shapoor - سوئد -اتفاقا منم همین فکر وکردم . اقای مدیری چون تخصص طنز دارن یا قبول نمیکنن یا یه اثر عالی وجدی میسازن و همه شوک میشن یا افتضاح میشه! باید منتظر بود
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
من با آتیلا موافقم ، و برای این نظرات از تلوزیون برداشته شده‌های شما متاسفم . به جای نگاه کردن به این تلوزیون‌های تو خالی‌ که فقط سنگ خودشون رو به سینه میزنن کمی‌ واقع بین باشین . هر کارگردانی میتون در ژانر‌های مختلف سریال یا فیلم بسازه . همیشه آدم‌های موفق دشمنان زیادی دارند به مانند همین زنده یاد حجازی .
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

ezatdf - ایران - تهران
خاک بر سرت آتیلا اگه اجازه بدی اینا ناصرخان رو فیلم کنند تو ایران دو نوع کارگردان داریم یه گروه خائن به ملت که دارند کار می کنند و یه گروه مردمی که ممنوع الفعالیت هستند
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
حالا چرا مهران مدیری؟ اون که همش تو کار طنز؟!!!!!!! مگه زندگی‌ حجازی طنز بوده؟!!!!!!!
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zas - ایران - طهران
کارگردان خوب اونیه که هم طنز بسازه و هم درام مهران مدیری لیاقتش رو داره و آدمیه که توی هر کاری میتونه نوآوری داشته باشه مدیری کارگردانیه که بدبختیهای مردم و جامعه رو در قالب طنز به نمایش میذاره. آتیلا جان دمت جیز
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
مهران مدیری وطن‌فروشه؟!؟! بابا قبل از این که به مردم تهمت بزنید یه کمی فکر کنید. چرا ما ایرانی‌ها این‌قدر برای خودمون حق قضاوت قایل هستیم؟ مهران مدیری چه کاری انجام داده که بشه به وطن‌فروشی تعبیرش کرد؟ به جز این که در تمام سریال‌هاش کلی گوشه و کنایه‌ی ریز و درشت به نظام و فرهنگ‌های غلط اجتماعی و سنتی زده؟ بیشتر کسانی که با مهران مدیری مشکل دارند به او حسودی می‌کنند که چرا درآمدش میلیاردیه! خوب مگه جیب کسی رو زده؟ زحمت کشیده و داره مزد زحمتش رو می‌گیره نوش جونش. بخیل نباشید. بهتر از فوتبالیست‌های آماتورمونه که زحمت هم نمی‌کشند و از تیم زولوزولو هم شش تا می‌خورن و ادعاشون هم فلان‌جای خر رو پاره می‌کنه و حقوق میلیاردی هم می‌گیرند اون هم از جیب من و شما.
جمعه 17 تیر 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
hovakhshatare - ایران - تهران - من تا سریال برره عاشق مهران مدیری بودم اصلا تمام کارهاشو دارم. پس قضیه حسادت نیست . ولی مهران مدیری از وقتی چنل وان را مسخره کرد معلوم شد وطن فروشه . مهران مدیری برای اینکه راحت بتونه قهو تلخ را بسازه و بفروشه و پول روی پول بزاره برای مجوز کارش و خوشحالی ولایت فقیه فیلم مسخره کردن شهرام همایون . من طرفدار شهرام همایون نیستم ولی میدونم شهرام همایون وطن فروش نیست و کلا مخالف جمهوری اسـ...ه ولی مهران مدیری پاشو کرد تو کفش شهرام همایون تا خامنه ایی را خوشحال کنه تا مشکلی برای ساخت سریال نداشته باشه همینو بس . به این میگن باج دادن به ولایت برای چاپیدن مردم بدبخت . ولی پرویز پرستویی و انتظامی این کارها را نمیکنند . مهران مدیری توی نقطه چین پاورچین و کمی توی برره با تکیه به دوران پهلوی تونست گوشه و کنایه بزنه و همون هم محبوبش کرد ولی امان از پول که وقتی مزه پول اومد زیره زبونش گوشه و کنایه هاش و انتقادهاش یادش رفت . حتی سریالهاش را داره میفروشه به بهانه این که اجازه پخش نداره باور نکنین همش برای پوله . این نظر منه درست و غلط هست به بزرگی خودتون ببخشید .
شنبه 18 تیر 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
من از مهران مدیری خوشم می اید. خوش فکر و خلاق هست, کار گروهی انجام میدهد وجامعه ایران را خوب میشناسد. همیشه کارهایش با اقبال عمومی مواجه شده. ولی او را برای کارگردانی فیلم حجازی مناسب نمیدانم.  به نظرم کارگردانهای دیگری هستند که میتوانند در ساخت زندگینامه بهتر باشند مثل ناصر تقوایی و خسرو سینایی.
شنبه 18 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.