واکنش شدید مهدی مهدوی‌کیا به مصاحبه حمید استیلی


واکنش شدید مهدی مهدوی‌کیا به مصاحبه حمید استیلی

خبر آنلاین : مهدی مهدوی‌کیا که از صبح امروز رسما بازیکن داماش گیلان شد، به صحبت‌های حمید استیلی واکنش نشان داد. استیلی در لحظاتی که مهدوی‌کیا در کنفرانس مطبوعاتی داماش بود مصاحبه‌ای انجام داد که در آن گفت: «ما به مهدوی‌کیا گفته بودیم چند روز صبر کند اما او به داماش رفت.» مهدوی‌کیا که این صحبت‌های استیلی را از اساس دروغ می‌داند، در گفت‌وگویی مفصل با خبرآنلاین به ادعاهای سرمربی پرسپولیس پاسخ داده است.

مهدی مهدوی‌کیا در این گفت‌وگو حرف‌هایی می‌زند که تا به حال نزده؛ او هیچ وقت مصاحبه‌ای به این تندی انجام نداده است.

مهدی مهدوی‌کیا دیشب مصاحبه مفصلی با خبرآنلاین انجام داد و قرار شد این مصاحبه بعد از کنفرانس مطبوعاتی با داماش منتشر شود چراکه یک سری از این حرف‌ها را می‌خواست در کنفرانس مطبوعاتی بزند. ولی درست در زمانی که مهدوی‌کیا در کنفرانس داماش حضور داشت و روبروی خبرنگاران نشسته بود، مصاحبه‌ای از استیلی منتشر شد که گفته بود من مهدوی‌کیا را می‌خواستم و از طریق خوردبین به او گفته بودیم چند روز تحمل کند. خوردبین هم مصاحبه‌ای کرد و گفت دو روز قبل به مهدوی‌کیا گفته بودم صبر کند. برای تکمیل کردن مصاحبه اختصاصی که با کیا گرفته بودیم، با او تماس گرفتیم و صحبت‌های استیلی و خوردبین را به او گفتیم تا اگر جوابی دارد، بگوید. مهدوی‌کیا وقتی این حرف‌ها را شنید به شدت عصبانی شد و گفت: «من هفته قبل با شما مصاحبه کردم و جز جملات محترمانه، چیزی در مورد پرسپولیس و مسئولان فعلی آن نگفتم. دیشب هم هیچ چیزی به شما نگفتم. تنها انتقادم این بود که گفتم رفتاری که با دایی و عابدزاده و کریم باقری و در مقطعی با علی کریمی شده در شان پرسپولیس و این بزرگان نیست. اما این‌ها این حرف ها را می‌زنند و می‌خواهند من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار بدهند. حالا دیگر کوتاه نمی‌آیم و جوابشان را می‌دهم.»

*حالا آقای خوردبین با شما تماس گرفته یا نه؟

بسیاری از خبرنگاران ایرانی و خیلی از بازیکنان فوتبال کشور شماره موبایل من را دارند. ولی خوردبین دو روز قبل با من تماس نگرفت. دوشنبه یا سه شنبه هفته قبل با من تماس گرفت. حتی شماره جدید من را نداشت. زنگ زده بود به شماره 7 سال قبل من که دست مادرم است. به مادرم گفته بود با من تماس بگیرد و بگوید خوردبین کارش دارد. مادرم با من تماس گرفت و گفت یکی به اسم خوردبین زنگ زده و با تو کار داشته. من مطمئن نبودم که محمودخان باشد. با یکی از دوستانم که سردبیر روزنامه پیروزی است تماس گرفتم و گفتم پیگیری کند که آیا محمودخان با من کار دارد یا نه؟ این دوستم به خوردبین زنگ زد و من متوجه شدم واقعا خود محمود خوردبین بوده. پرینت موبایل من و مادرم را می‌توانیم بگیریم و ببینیم که این اتفاق دوشنبه یا سه‌شنبه گذشته بوده یا دو روز قبل.

خلاصه این‌که من تماس گرفتم با خوردبین و با او صحبت کردم و عین جمله‌ای که به من گفت این بود که ما داریم با بازیکنان مذاکره می‌کنیم و اجازه بده ببینیم مذاکره با آن‌ها چه می‌شود. محمودخان حتی گفت خیلی دوست دارم تو را بگیریم. گفتم این حرف شما خیلی ناراحت کننده است اما تا آخر هفته صبر می‌کنم. تا آخر هفته که هیچ، تا یکشنبه شب هم صبر کردم ولی خبری از پرسپولیسی‌ها نشد. آقایان به خوردبین می‌گویند زنگ بزند. چرا خوردبین؟ چون می‌دانند من با خوردبین رودربایستی دارم. هر کس دیگری این حرف را به من می‌زد جوابش را می‌دادم ولی به خوردبین چیزی نگفتم و فقط دلخوری‌ام را گفتم که چرا این حرف را می‌زند و البته گفتم صبر می‌کنم.

*چرا همان موقع این موضوع را رسانه‌ای نکردی؟

من به احترام آقای خوردبین و علیرغم این حرفی که به من زده شد که صبر کن ببینیم چه می‌شود، این موضوع را به هیچ کسی نگفتم. توی دل خودم ریختم و نگه داشتم و نگذاشتم کسی بفهمد. هر کسی جای من بود بدترین مصاحبه‌ها را می‌کرد. مگر من بازیکن دوزاری هستم؟ آقای استیلی شما مصاحبه‌هایی کردی که توی خبرگزاری‌ها هست. الان چه داری می‌گویی؟ می‌خواهی من را جلوی مردم قرار دهی؟ من که دم نزدم. من که حرفی نزدم. چرا این قدر دروغ می‌گویید؟ من این توهین‌های عملی شما را شنیدم ولی حرف نزدم. شما با عالم و آدم مذاکره می‌کنید اما تنها تماسی که با من گرفتید از طریق آقای خوردبین بوده که زنگ بزند و بگوید صبر کن ببینیم وضعیت مذاکره با سایر بازیکنان چه می‌شود. من اگر در جواب این حرف‌ها چیزی نگفتم به خاطر این بود که دغدغه‌ای برای باشگاه پرسپولیس درست نکنم و حرفی نزنم که هواداران پرسپولیس ناراحت شوند. بعد شما می‌آیید جوسازی می‌کنید؟ یعنی شما به مهدوی‌کیا گفتید بیا پرسپولیس و او نیامد؟ من یک ماه و نیم است دارم می‌گویم می‌خواهم بیایم پرسپولیس. عشق و اشتیاق من برای بازگشت به پرسپولیس صد برابر شده بود. خواستم برگردم ولی شما نخواستید. دنبال چی هستید از این‌که می‌گویید او خودش نخواست به پرسپولیس بیاید؟ فکر می‌کنید مردم نمی‌بینند، نمی‌فهمند؟ شعور ندارند؟ مصاحبه‌های شما یادشان رفته؟

*پس چرا خوردبین در مصاحبه‌اش گفته دو روز قبل با شما تماس گرفته؟

همان‌طور که گفتم می‌توانیم پرینت موبایل من و مادرم را بگیریم. من اتفاقا گلایه‌ام از خوردبین این است که چرا گفته دو روز قبل؟ شاهد من خبرنگاری است که به او گفتم با خوردبین تماس بگیرد و بپرسد آیا خود او با من کار داشته یا کسی دیگر بوده. حالا درست در لحظه‌ای که من در کنفرانس باشگاه داماش هستم می‌آیند مصاحبه می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند. من می‌دانستم دنبال این کارها هستید. یکی از دوستانم می‌گفت تا روز آخر نقل و انتقالات صبر کن که اگر این کار را نکنی، می‌گویند ما او را می‌خواستیم اما خودش نیامد. آقای خوردبین می‌گوید صبر کن ببینیم با بازیکنان مورد نظر به توافق می‌رسیم یا نه. مگر بازیکن من دوزاری هستم؟

*ولی یکی از سایت‌های خبری هم نوشته که شما 15 روز قبل با داماش قرارداد بستی؟

من با دختر و همسرم رفته بودم ماسوله. حتی خبرنگار خبرورزشی هم به من زنگ زد و گفت کجایی؟ گفتم آمده‌ام ماسوله برای تفریح. خجالت بکشید. من که کاری با شما ندارم. من امروز در کنفرانس خبری باشگاه داماش بودم. در مورد پرسپولیس چه حرفی زدم؟ چه انتقادی کردم؟ چرا یک کاری می‌کنید که من حرف بزنم؟ با دایی و عابدزاده و کریم باقری چه کار کردید؟ با من هم می‌خواهید همین کار را بکنید؟ این همه حرف توهین‌آمیز می‌زنید، من آن‌ها را پنهان می‌کنم که مشکلی برای پرسپولیس پیش نیاید. شما تا کی می‌خواهید این کارها را بکنید؟ این بزرگ‌ترین توهینی بود که در تمام عمرم به من شده بود. به من می‌گویید صبر کن ببینیم اگر با بازیکنان مورد نظرمان به توافق نرسیدیم تو را جذب می‌کنیم؟ این قدر دروغ نگویید. آقای استیلی مصاحبه کرده و گفته در پست مهدوی‌کیا دو سه بازیکن داریم، یک روز دیگر مصاحبه کرده‌اند و گفته‌اند اگر مهدوی‌کیا بازیکن آزاد بود (سهمیه لیگ برتری حساب نمی‌شد) او را جذب می‌کردیم. مگر این مصاحبه‌ها برای شما نبوده آقای استیلی؟ معنی این مصاحبه‌ها جز این بوده که من را نمی‌خواهید؟ مگر این حرف‌های شما نیست؟ مفهوم این حرف‌ها چیست؟ جز این است که شما مهدوی‌کیا را نمی‌خواهید؟ آقای استیلی مگر من هفته قبل مصاحبه کردم نگفتم تصمیم سرمربی پرسپولیس برای من محترم است؟ چرا الان برمی‌گردید این حرف‌ها را می‌زنید؟ شما من را نخواستید و حالا می‌خواهید من را مقابل مردم قرار بدهید. این را یک بچه هم می‌فهمد. این کارها را نکنید. خوبیت ندارد.

*ولی استیلی گفته بود اگر شرایط مهیا شود با شما قرارداد می‌بندند؟

چه شرایطی؟ با عالم و آدم مذاکره کرده‌اید. با کسانی صحبت کرده‌اید که پیشنهاد یک میلیاردی داده‌اند. با کسانی مذاکره کرده‌اید که امروز با پرسپولیس مذاکره می‌کنند، فردا می‌روند باشگاه استقلال و دوباره یک روز بعد برمی‌گردند پرسپولیس. من را نخواستید، اشکال ندارد. فوتبال حرفه‌ای است و شما من را نخواسته‌اید. تمام شد و رفت. حالا که من با داماش امضا کرده‌ام می‌آیید این حرف‌ها را می‌زنید؟ چه هدفی دارید؟ البته من از دست آقای خوردبین ناراحت نمی‌شوم. ولی به او می‌گویم حساب خودت را از این‌ها جدا کن. شما یک مقبولیت و محبوبیتی بین بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارید. هر کس دیگری این حرف‌ها را به من می‌زد من جوابش را می‌دادم ولی به آقای خوردبین هیچ چیزی نگفتم. فقط گفتم حرف شما ناراحت کننده است و با این وجود تا آخر هفته صبر می‌کنم.

*******

این هم بخشی از صحبت‌های مهدوی‌کیا است که شب گذشته با خبرآنلاین مطرح کرد:

*من نمی‌دانم چرا باید قسم بخورم که همین امشب با داماش به توافق رسیدم و با آن‌ها قرارداد بستم. من به عابدینی گفته بودم منتظر پرسپولیس هستم.

*وقتی داشتیم قرارداد می‌بستیم آقای عابدینی به من گفت چقدر پول می‌خواهی؟ که من گفتم با شما بحث پول نمی‌کنم. سفید امضا کردم. عابدینی گفت تو حرفه‌ای هستی. چرا سفید امضا می‌کنی؟ گفتم برای من پول مهم نیست.

*من این را تا حالا نگفته بودم ولی اگر پرسپولیس هم می‌خواست با من قرارداد ببندد، با آن‌ها سفید می‌بستم. می‌گذاشتم هرچقدر که خودشان می‌خواهند پول بدهند.

*تصمیم گرفته‌ام بخش اعظمی از درآمد سال‌های آخر فوتبالی‌ام را به کودکانی که بیماری سخت دارند اهدا کنم. یک ماه قبل هم در گفت‌وگو با یک مجله، گفته بودم که می‌خواهم یک کار خیریه بزرگ انجام دهم. الان هم داماش هرچقدر پول بدهد آن را خرج امور خیریه می‌کنم. از دوستانم در داخل و خارج از کشور هم کمک می‌گیرم. حالا حتما نباید کمک آن‌ها مادی باشد. این حرف‌هایی هم که می‌زنم شعار نیست. همه خواهند دید که عملی می‌شود.

pandora - آلمان - کلن
مهودی کیا رو خیلی‌ دوست دارم!2رو تر از کاشانی هم پیدا شد !حمید خان استیلی ! چه فصلی بشه این فصل
سه‌شنبه 14 تیر 1390

قلندر - المان - کلن
من یک پرسپولیسی هستم,ولی این را باید بگویم که در این تیم همیشه مافیا بازی بوده.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
با مهدی بد کردند.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
ما نخبه‌کشیم! یه روز دایی یه روز مهدوی‌کیا یه روز ... دولت خودش نخبه‌کشه و نخبه‌کشی رو به مردم هم سرایت داده. از دولتی که سعی می کنه شاملو و فروغ و اخوان و .. رو محو کنه و به جاش یه سری شاعران دستمال به دست رو بزرگ کنه چه انتظاری میشه داشت؟ حالا این قضیه به مردم هم سرایت کرده و به شخصی مثل دایی فحش میدن! انگار که دایی حق پدرشون رو خورده! حالا بفرمایید جناب استیلی رو تحویل بگیرید ببینم چه گلی به سرتون میزنه!
سه‌شنبه 14 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
یک آدم با اخلاق هم که پیدا میشه میخواد بره لنگ اونا نمیخوانش..متاسفم برای چنین باشگاهی..لیاقت لنگ همون شیث واستیلی و کاشانیست..مهدوی کیا خدا صبرت بده:)
سه‌شنبه 14 تیر 1390

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اقا مهدی بچه شوش خیابان ارج هست.خیلی مرد و با صفاست.چون درد جامعه فقیر و تهی دستی را دیده همیشه به ایتام و فقرا کمک میکند.اصالت ایشان چشمه از روستاهای اطراف اراک و به قوم کهنه پیچ معرف هستن. داستان های قوی چمه ایها بسیار زیباست.قومهای دندان خر کن و انگلیها و کهنه پیچها و... ده ها سالهست که کوچ کردن به کار اورق فروشی در شوش مشغولند.پدر اقا مهدی هم اوراق فروشی دارد.اقا مهدی بدون پارتی بازی کنور و دانشگاه و فارغ التحصیل شد و چون با استعدا است از جمیع نظرات و حتی زبان المانی و انگلیس هم خوب است.از نظر ادب و اخلاق هم بهترین است.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
من اهل فوتبال نیستم ولی به خدا خسته شدم از بس هر روز خبرهای دعوا و حاشیه ای از این فوتبال ایران دیدم. خاله زنک بازی شده. البته فوتبال دوستهای عزیز توجه کنن که منظورم به کس خاصی نیست و کلا میگم
سه‌شنبه 14 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن . باز حرف زدی فوتبال ایران سراسر دروغ حقه بازی و ریا زیراب زنی سیاسی هست مطمئن باش حبیب پیشونی و دکتر نوحه خون قلابی یکی از دیگری نون به نرخ روز خورترند فکر میکنی حاجی نوحه خون دکتر قلابی چطور وارد فوتبال شد یادمه اوایل فارسی حرفزدن بلد نبود این بابا توسط اقامحمدی که از فامیل زن فتل بود وارد استقلال شدو اقا محمدی 10 پست دولتی سیاسی داشت و دارد. فوتبال ایران کامل سیاسی است و کثیف بعضیها خیلی کثیفترن مثل امیر مرغیتون
سه‌شنبه 14 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .مهدوی کیا عمر فوتبالش تموم شده و فوتبال حرفه ای این چیزها رو بر نمی تابه مهدویکیا وقتی دید باش بازی میکنند باید میرفت که رفت شخصیت بسیار بالایی داره ولی فوتبالش تموم شده . همونطور که لگن صادقی روانخواه طالب لو رو نخواست این حق طبیعی مربیه
سه‌شنبه 14 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. باز توهّم زدی عقل کلی‌ و کارشناس فوتبال لول حالا در طول فصل مهدی رو خواهیم دید ! کثیفتر از کاشانی و استیلی وجود نداره،اینم صبر کن.این حرف من و حرف خودت یادت باشه،در طول فصل بهت میگم !
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zemestaneh - انگلیس - لندن
خب استیلی معلومه داره دروغ میگه. کسی که طرفداری از ا.ن تو انتخابات میکنه میخوائید آدم دروغگویی نباشه ؟؟؟
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .باز کم اوردی حرف زدی کمتر از این قرصهای توهم زا بزن کثیفتر از همه اول قلعه نویی و بعد حاجی نوحه خون دکتر قلابی و سگ زرد برادر شغاله من از حبیب پیشونی دفاع نمیکنم ولی استیلی پرسپولیسیه و دوسش دارم کور شود انکه نتواند دید
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .فوق لیسانس بوقزنی مهدویکیا بازیکن خوبیه ولی سنش بالاس و امیدارم در این فصل موفق باشه.تو در مورد بازیکنهای لگن خودتون حرف بزن صادقی طالب لو روانخواه ...حرف بزن
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. پارسال یه پیش بینی‌ کردی،هنوز که هنوزه میزنم تو صورتت ! حالا الانم از استیلی دفاع کردی.در طول فصل بهت میگم،حرفتم پس نگیر گفتی‌ مهدی فوتبالش تموم شده ! سر حرفت وایسا می‌خوام طول فصل حالتو بگیرم ! حرفت کتبی‌ هست عزیزم ! با بد کسی‌ طرف شدی ! اینقدر هم استیلی رو به امیر نچسبون که استیلی هنوز یدونه جام هم نداره و افتخارش گند زدن به شاهین هست !حالا میبینی‌ کی‌ کثیف هست.سرور هرچی‌ لنگیه امیر قلعه نوعیه
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran . خوب حالا دانشجو رشته دیکته لول// کی‌ میگه استقلال صادقی رو نمی‌خواست؟بیشتر فصل بازیکن فیکس بود و بعد از فرهاد کاپیتان بود!کسی‌ که همیشه فیکس بوده رو پرویز نمیخواد ؟اینم با مخ کارشناسی گفتی‌؟الان از استقلال رفت چون خودش خواست بره.طالبلو هم اگه رفت چون یکی‌ از شرط‌های مهدی رحمتی این بود که وحید باید بره.من این شرط رو قبول ندارم اما رفتنش کار باشگاه نیست عزیزم.وحید همونه که فرت فرت پنالتی علی‌ دایی رو می‌گرفت که آقای گل دنیا نتونسته باشه حتی ۱ گل حتی از پنالتی به استقلال بزنه ! امید هم که میدونی‌ با چی‌ بهش میگیم؟امید رفت و برگشت !اینم ۲ ساله همش مصدوم می‌شه ! پرویز بیاد یه سهمیه بسوزونه واسه این؟کار عاقلانه اینه بره یه تیم دیگه به جای اینکه روی نیمکت باشه،اونجا بیشتر بازی کنه که برگرد به اوج و بشه همون که رفت و برگشت به لنگ گول میزد ! خوب حالا تو از شیث بگو که امسال باز کاپیتان شده ! هی‌ میره هی‌ میاد ! اخراج می‌شه.میره صبا ! میاد لنگ!میره سکو ! میاد تو تیم !محسن خلیلی چی‌ شد رفت؟کریمی‌ چرا رفت استیل آذین؟باقری چرا یهو بازنشسته شد؟
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

فراز_نروژ - نروز - تونسبرگ
آقا مهدی قاتی نکن. همه جوره قبولت داریم!
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .پارسال که همش تو دهنی خوردی الان هم مرتب میخوری سپاهان قهرمانیش با دو دوزه بازی و کلک بود و بازیکنهای خوب پول خرید داوران و فدراسیون خارج کردن دو قطبی فوتبال اینو مرتب تکرار میکنم ولی کو عقل سلیم اگه دیوار فهمید تو هم میفهمی تو با جلبک هیچ فرقی نداری نه من بلکه تمام پرسپولیسیها از استیلی حمایت میکنیم هر کسی مربی بشه حمایتش میکنیم چون تیم رو دوست داریم استیلی جوانه باید میدان ببینه و حمایت بشه .حرفمو پس نمیگیرم و از استیلی حمایت میکنیم.مهدی رو گفتم در پستش 3 بازیکن خیلی خوب داریم که در ایران بهترینن علی عسکر نوروزی و رضایی بعضا جایی برای کیا نبود و کیا فصل قبل سرحال نبود .سر حرفم هستم و در طول فصل گریت میندازم باز نوشابه باز کردی برا خودت تو اصلا عددی نیستی سوژه خنده بوقتو بنواز
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .بوقزن استیلی در دوران بازیگریش کجا قلعه مرغی کجا قلعه بازیکن درجه 2 و یا 3 بود 19 بازی ملی داره استیلی کجا الان استیلی جوانه به سن مرغی شما برسه راه داره و به امید خدا فک تو و قلعه مرغیها رو بیاره پایین .کثیفترین و منفورترین مربی تمام ادوار قندلیه حتی تمام لگنها هم حالشون از این بابا بهم میخوره.پرسپولیس سرور استفراقه
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .فوق لیسانس بوقزنی صادقی چند بار تو نشریات و رسانها گفت من منتظر م که با هم مذاکره کنیم ولی هیچکس با من حرف نزده و جواب تلفن هامو نمیدن فتل فکر کرد نصرتی و حسینی میگیره شکوری و صادقی رو رد کردند ولی فتل رو دست خورد نصرتی رفت و حسینی 50 پنجاهه صادقی هم اخراج شد چون مظلومی میدونه صادقی و طالب لو باند قلعه مرغین اکبرپور کاظمی عنایتی هم بودند و اونا هم اخراج شده بودند.حرف نزن که سوژه خنده نشی اینو هر تازه بدورانی میدونست تو نمیگیری.صادقی داشت گریه میکرد به مجیدی التماس میکرد که کاری کنه تو تیم بمونه خودش رفت باز عقل کل هزیون گفتی.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .در مورد طالب لو پرویز مو قشنگ هم گفته بود طالب لو رو نمخواد و تحمل نیمکت نشینی رو نداره .طالب لو با اون حوله معروفش یه پنالتی از دایی گرفت و این در فوتبال طبیعیه تو که فوتبال بازی نکردی مثل بچه ها کم مییاری کل میکنی خجالتداره برای مرد گنده ای که ادعای فوق لیسانس بوقزنی در یادگار امام رو داره رفتن طالب لو کار باشگاه نبوده پس کار کی بوده یعنی باشگاه عرزه نداره پس فتل بره غاز بچرونه مظلومی نخواستش این رحمتی همچین درخواستی از پرسپولیس را کرد که حقیقی و احمدی نباشن باشگاه دکش کرد حقیقی خیلی سرتر از رحمتیه . امید رو هم رد کردن امسال که مصدوم نبود .مگه میداودی مصدوم نیست و تا نیم فصل نمیرسه چرا اونو خط نزدن اقا چرت نگو مربیگری سلیقه ایه.خلیلی یادت نره رفت و برگشت.شیث بازیکن بی ادبیه و تنبیه شده و اگر دوباره شیطنت کرد باید اخراج بشه چرا هزیون میگی من میگم مربیگری سلیقه ایه چه ربطی به اراجیف تو داره دایی به خلیلی اعتقادی نداشت.کریمی و دایی با هم نمیساختن
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .باقری اسطوره پرسپولیسه ولی باید میپذیرفت فوتبال تعارف نداره نوری اماده تر بود و نمیشد بازی نکنه باقری 37 سالش بود و هر اومدنی رفتنی داره و به کوری چشم تو دایی و باقری الان با هم دوست هستند .واقعا برای بچه ای مثل تو متاسفم که عقلت در حد جلبکه هر مربی اختیار داره بازیکنهای مورد نظرشو انتخاب کنه استیلی کیا رو نخواست و در رزرو گذاشته بود و مظلومن هم اون لنگ و لوچها رو نخواست این حق طبیعی هر مربییه
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. هر یک روز که می‌گذره اوضاع روانی‌ تو بدتر می‌شه،قشنگ از کلماتی‌ که می‌نویسی معلومه.این نشون میده کارم رو خوب بلدم و درست دارم انجام میدم.هرچی‌ از امیر و سپاهان بگی‌ یه جواب داره،سوزش و عقده یک لنگی از امیر خان !استیلی رو گفتم خواهیم دید.واسه مهدی هم نوشتی‌ فوتبالش تموم شده!همین بالا هست ! نزن زیرش مرد باش !کتبی‌ هست!اینکه فصل پیش خوب نبود و ۳تا بازیکن توی پستش هست و اینا،می‌شه ماستمالی حرفت،که من نمیزارم چون کتبی‌ نوشتی‌ کوچولو !استیلی هم شاهین رو دیدیم چه کرد،امیر از سال اول که مربی‌ شد نتیجه گرفت.میدون دیدن و اینا رو بذار در کوزه!هیچ پخی نمی‌شه،اینم میبینیم !
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. خودت از اینهمه اراجیف خسته نمیشی‌؟تو مثل روزنامه‌های زرد می‌مونی ! همه اراجیف اونا رو اینجا کپی‌ میکنی‌ میگی‌ کارشناس فوتبال هستم ! یه جمله گفتم که صادقی اکثر فصل فیکس و ثابت بود ! این یعنی‌ زورو کوچولو همهٔ چیزایی که اون بالا نوشتی‌ اراجیف روزنامه‌های زرد واسه فروش بیشتر هست که یه سری احمق باورشون می‌شه،انگار تو هم باورت شده ! حقیقی‌ از رحمتی سر تره ! جوک قرن رو گفتی‌ ! بچه ۲ ساله که فوتبال ایران رو بشناسه این رو نمیگه که تو کارشناس میگی‌.باز که دیکته رو غلط داری !عرضه درسته عزیزم،عرضه !امید ۲ سال مصدوم بود.میداوودی .. بابا زورو مجبوری الکی‌ اینجا رو سیاه کنی‌ آخه.خیلی‌ میخندم به دلیل و حرفت ! واسه خلیلی و کریمی‌ هم که زدی به خاکی.باقری یه تنه لنگ رو میچرخوند حالا یهو شد پیرمرد ۳۷ ساله ! جمش کن کارشناس جون،تو پیشبینی‌ کن جای حرف زدن.اینهمه هم سایت و روزنامه زرد نخون
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .خدا شاهده اینقدر خندیدم از خنده چشمام پر اشک شد باز توهم زدی باز هزیون گفتی اخه بوقچی معلومه کی اوضاعش بهم ریخته از نوشته هات مشخصه چقدر فول زدی باز نوشابه برا خودت باز کردی و خودتو تحویل میگیری یه رد بول هم از طرف من برا خودت باز کن کارمو خوب انجام میدم و درست انجام میدم زرشک باز خنده امونمو برید اخه ادم بیکاری مثل تو تو مخیلش فکر میکنه داره کار درست میکنه کار درست در کامنتها هاهاها تو دنیای مجازیت غرق نشی همین که اینجور فکر میکنی و غرق در دنیای مجازیت شدی این عمق افسردگیتو نشان میده باور کن جدی میگم خودتو در اسرع وقت به روانپزشک معرفی کن بد جور روانتو پریش کردم
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .تو کل کردن کم میاری حرفای تکراری نزن بروز باش مرتب هزیوناتو تکرار میکنی چند بار یه چیزیو تکرار کنم ما خلق اللههتو بکار بینداز اون بالا خونتو میگم اینق در اک نگهش ندار
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .صادقی رو نخواستن پارسال فیکس بود دلیل نمیشه امسال بخوانش خیلی ازبازیکنها پارسال فیکس بودن امسال در تیم جایی ندارن صادقی رو نخواستن این اقا به مجیدی رو اورد مجیدی هم نتونست کاری از پیش ببره مصاحبه های صادقی موجوده در تمام نشریات و سایتهای معتبر رجوع کن بخون البته اگه سواد داشته باشی.حقیقی جوان ولی رحمتی 30 سالشه استیل حقیقی از رحمتی بهتره رحمتی الان 2-3 ساله رحمتی شده حقیقی از الان حقیقی شده و راه درازی داره تا یکی دو سال فیکس تیم ملی میشه حقیقی همین دو سه روز پیش از شکست نجات داد تیم ملی رو و یک پنالتی گرفت و در جام حذفی هم درخشان بود حقیقی جوان اینده درخشان داره اینو هر ننه قمری میدونه ولی تو IQ در حد جلبکه در باره روانخواه توضیح دادم چشماتو باز کن و بخون
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

ghanber jakson - المان - فرانکفورت
. مهدوی کیا همون موقع که از تیم ما فرانکفورت رفت اوج فوتبال حرفه ایش تموم شده بود ولی برای باشگاههای ایران هنوز هم که هست از بهترین هاست.بعد از جریان بستن بند سبز به دستش مورد غضب اقایون قرار گرفت و ازاین روی همیشه سعی در تخریب کردنش داشتند و دارند.
جمعه 17 تیر 1390

ghanber jakson - المان - فرانکفورت
pandora - آلمان - کلن. نبودی چند وقتی! اخر هفته شد از امین اباد مرخصی گرفتی اومدی بیرون!!!.
جمعه 17 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. آخر هفته‌ها میری کارگری که کم میای،نگو درس دارم.آخه بینوا تو کمتر اکس بزن،کمتر ماری بزن بفهمی در مورد چی‌ داری جفنگ میگی‌ !کسی‌ که توی سنّ کم مامانش رو ولل کنه می‌شه همین!مامان جون !گفتم که روز به روز له تر میشی‌،حالا آخرش رو هم خواهی‌ دید.من اگه نتونم یه بچه رو آدم کنم که باید بمیرم!اونم یه بچه بی‌سواد و روانی‌ که کلا مخ نداره!توهین کردن چه حالی‌ میده ! از این به بعد حرف گنده تر از دهنت بزنی‌ همین‌جوری جواب میگیری.تو اون بالا گفتی‌ حقیقی‌ از رحمتی سر تر هست،حالا .... و میگی‌ آینده داره!باز نشون دادی مرد نیستی‌ سر حرفت وایسی.واسه مهدی هم گفتی‌ فوتبالش تموم شده.من به وقتش مثل پیشبینی‌ پارسال.با همین حرفا میزنم تو دهان خودت!میفهمی حالا با کی‌ طرفی‌،دانشجوی آبیاری گیاهان دریایی.کارگر روز مزد.جوک من هستی‌ تو.
جمعه 17 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.