صدور حکم اعدام ۴۰ نفر در اردبیل


صدور حکم اعدام 40 نفر در اردبیل

آفتاب: رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم اعدام حدود 40 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان خبر داد.

غلامعلی رضایی ظهر شنبه در در دیدار با جمعی از مردم اردبیل اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از احکام صادره مراحل قانونی لازم را طی کرده‌اند و بزودی به مرحله اجرا در خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک مردم استان اردبیل شاهد اعدام دشمنان دین، اخلاق، هویت و باورهای ملت خواهند بود، اضافه کرد: دستگاه قضایی دغدغه خانواده‌ها در خصوص موادمخدر را با اعدام سوداگران مرگ پاسخ خواهد داد.

رئیس دادگستری استان به موفقیت‌های اخیر دادگستری اردبیل در بخش‌های مختلف بویژه پیشگیری از وقوع جرائم و گسترش فرهنگ صلح و سازش اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، جرائم مهم کاهش چشمگیری داشته است.
Royan - آلمان - آلمان
دروغگوهای کثیف مردم آزایخواه را به بهانه اعدام میکنند.
یکشنبه 12 تیر 1390

عرق سگی - ایران - تهران
جالب اینجاست که جرائم کاهش اما اعدام ها افزایش یافته./
یکشنبه 12 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
مخالف سر سخت اعدامم !!همین فقط
یکشنبه 12 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
یاد فیلم اره افتادم .. معلومه با آدما دارین چی کار میکنین؟؟؟ قاچاقچی از نداری قاچاق میکنه .. اونی که 18 میلیارد طلا به ترکیه قاچاق کرد رو هم اعدام کنید تا این ملت یه کم دلشون خنک شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 12 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
رهبر تریاکی راست راست ول میگردد.سپاه کارش حمل ونقل موادمخدر است.بعد دانشجو را بدون محاکمه علنی زیر شکنجه وادار به اعتراف غیر واقع نموده بجرم واهی حمل مواد مخدر اعدام میکنند.مفسدفی الارض واقعی مقامات رژیم اسلامی هستند که قصدشان از اعدام در ملع عام ایجاد رعب و وحشت بین آزایخواهان است.با این کارها فقط خود را بدنامتر خواهید نمود.آزایخواهان برنده خواهند شد و نام ملا و آخوند واسلام زورگو و چهارپایان پاسداران, برای همیشه با نام هیتلر وچنگیز وتیمورلنگ و آتیلا و رژیم خمرهای سرخ برابر خوانده خواهد شد.
یکشنبه 12 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
تو اون مملکت همه قاچاقچی هستند???
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
طناب دار چه تصویر هولناک مرگ آور و زننده ایست !!
یکشنبه 12 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
لعنت خدا بر شما .
یکشنبه 12 تیر 1390

بابک - ایران - سبزوار
فقط سیاسی هستند قاچاق دست سردارها است.
یکشنبه 12 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
99درصد سیاسی هستند مرگ بر این رژیم کثیف تازی جنایت کار.
یکشنبه 12 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
خاک بر سر اون حکومت و سیاستی که با گسترش فرهنگ و صلح و سازش در جامعه فقط در یک فقره 40 نفر رو اعدامی اعلام میکنه.! تصورش رو بکنید چه خبر میشد اگر فرهنگ و صلح و سازش گسترش پیدا نکرده بود! اصلا برای انسانی با احساسات و جنبه روحی روانی در حد متوسط و معلومات در حد شعور طبیعی (مادرزادی) چنین برخوردهایی غیر قابل درک است و تحت هیچ شرایطی پذیرا نیست . ولی در مملکت ما.....?!?!?!?!?!?
یکشنبه 12 تیر 1390

nader46 - انگلیس لندن - لندن
مثلا یک خداداریم,که,اونم یک جلادداره به اسم,عزرائیل!!که مسلمین باافتخار, اونوحضرت و فرشته میدونن!!!!!حالاهم مرگ انسانها واسه رژیمی اسلامی مافیایی,,,خیلی دلپزیر وباعث ارامش وخوشنودی خودواولیای دین و مذ هبشونه.
یکشنبه 12 تیر 1390

astara - ایران - استارا
feminism-انگلستان-لندن با سلام. قبل از هر چیز میخواستم بگم که مادر و خواهر من هیچ نقشی توی این سعال ندارند. ببینم , شما حاضرید اقایونو طعمه تمساح و اژدها بکنید ولی طنابه دار دلتونو به درد میاره? من نفهمیدم بالاخره اینوری هستین یا اونوری. اصلا شما تمساح دیدین? لطفا بزرگی کن و منو دار بزن. لول
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
astara -ایران- درود , معذرت میخوام ولی من در کجا گفتم که آقایان باید خوراک تمساح بشوند !؟ به نظر میرسد که شما من را با کاترینا اشتباهی گرفتید ! شاید که شما هنوز با کامنتهای من آشنا نباشید ولی من همیشه مخالفت و اعتراض خود را در مقابل حلق آویز کردن افراد به هر دلیلی گفته ام . ولی خوب اگر شما اصرار به این امردارید میشود با پنبه سر شما بُرید :) چطوره !؟ لطف کنید لینک را بخوانید تا شاید سوء تفاهم برطرف شود. مرسی . https://www.iranianuk.com/article.php?id=64746
دوشنبه 13 تیر 1390

a.azad - اوکراین - کی یف
نمی دونم یزیدی بوده یا نه، ولی اگه بوده سگش به اینا می ارزیده
سه‌شنبه 14 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.