کی‌روش: جادوگر و سوپرمن نیستم؛ تا سال ۲۰۱۴ با ایران قرارداد دارم


کی‌روش: جادوگر و سوپرمن نیستم؛ تا سال 2014 با ایران قرارداد دارم

سرمربی پرتغالی تیم ملی در واکنش به پیشنهادات تیم‌های مختلف گفت: تا سال 2014 با فدراسیون فوتبال ایزان قرارداد دارم.

به گزارش  فارس، کارلوس کی‌روش در خصوص شایعاتی که پیرامون مشکلات مالی‌اش با فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود، گفت: وقتی بحث فوتبال و تیم ملی به میان می‌آید تعهد و وظیفه‌ام است که صادقانه پاسخ دهم. مسائل مالی جزیی از زندگی شخصی من محسوب می‌شود که نمی‌توانم در خصوص آن صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر بعدها از لحاظ مالی پول او پرداخت نشود باز هم این صحبت را انجام می‌دهد یا خیر، گفت: پرداخت حقوق‌ها در زمان‌های مناسب مسایل شخصی است و همان‌طور که توضیح دادم نیازی نمی‌بینم که این مسایل را رسانه‌ای کنم.

کی‌روش تاکید کرد: مطمئن باشید اگر روزی فدراسیون، از کار من راضی نباشد عذر من را خواهد خواست چون برای مسائل فنی و ارتقای پیشرفت فوتبال به ایران آمده‌ام. فلسفه مربیگری من با دیگر مربیان متفاوت است. روش من این نیست که مشکلات را در رسانه‌ها مطرح کنم و اگر کم و کاستی وجود داشته باشد آن را با سرپرست تیم در میان می‌گذارم و مشکلات را به مطبوعات نمی‌کشانم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: دلیل استفاده فدراسیون فوتبال ایران از من به این خاطر بود که از دانش و تجربه مربیگری‌ام استفاده شود و اگر قرار است همان کارهای قبلی تکرار شود به هیچ دردی نمی‌خورد. من باید خودم را با فرهنگ و آداب ایرانی تطبیق دهم و با همه شرایط کنار بیایم.

وی در خصوص اینکه با این طرز تفکر حرفه‌ای آیا حاضر هستید دانش‌تان را در اختیار مربیان ایرانی بگذارید یا خیر، گفت: در بندی از قرارداد من آمده که در زمان‌های لازم آموزش مربیگری را به دیگران انتقال دهم چون من جادوگر و سوپرمن نیستم که نخواهم به کسی اطلاعات بدهم. مطمئن باشید در زمان مناسب با کمال میل دانش و تجربه را در اختیار مربیان ایرانی می‌گذارم.

کی‌روش در خصوص شایعاتی که پیرامون قرارداد او با باشگاه پورتو مطرح می‌شود گفت: چیزی که مشخص است اینکه بین من و پورتو هیچ صحبتی نبوده و تا سال 2014 و پایان جام جهانی برزیل با تیم ملی ایران قرارداد دارم. قراردادم با باشگاه پورتو را تکذیب می‌کنم و تنها به صورت شفاهی آن هم قبل از عقد قرارداد با ایران با آنها صحبت‌هایی انجام داده‌ام ولی وقتی با فدراسیون فوتبال ایران توافق کردم همه چیز منتفی شد و دیگر سرمربی تیم ملی ایران خواهم بود.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
آقای کی روش. اگه شما جادوگر بودید که الآن توی بیت مقام عظمای وقاحت خامنه ای یا کابینه(بخوانید طویله) مموتی بودی و نه مربی فوتبال!!!
جمعه 10 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت . . چه خوب گفتی. دمت گرم.
شنبه 11 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.