نماینده تهران حرفش را تکذیب کرد: منظورم تجاوز خمینی شهر بود نه استخر زنانه تهران


نماینده تهران حرفش را تکذیب کرد:
منظورم تجاوز خمینی شهر بود نه استخر زنانه تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری دولت (ایرنا) گفت: دستگیری اراذل و اوباش مربوط به تحرک ضد اخلاقی در خمینی شهر و کاشمر بوده و بررسی های تکمیلی نشان می دهد اخبار منتشر شده در مورد استخر صدف هنوز رسما تایید نشده است.

به گزارش عصر ایران، این نماینده تهران در حالی حرف های خود را تکذیب می کند که وی دیروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا به صراحت حادثه حمله اراذل و اوباش به استخر زنانه را تایید و حتی از دستگیری عوامل آن خبر می دهد.

'فاطمه آلیا' در اظهارات جدید خود ضمن متهم کردن رسانه ها گفته است: درباره حوادث اخیر در خمینی شهر، کاشمر و گلستان، به دلیل موازین اخلاقی که وجود دارد، معمولا این موارد رسانه ای نمی شود.

وی در عین حال اظهار داشت: اعلام نشدن این موارد ضد اخلاقی به این دلیل نیست که پرونده آنان رسیدگی نمی شود، بلکه قوه قضاییه و نیروی انتظامی در صدد ریشه یابی و پیشگیری از ادامه این نوع فعالیت ها هستند.

آلیا در حالی در ابتدا حادثه حمله اراذل و اوباش را به یک استخر زنانه در تهران تایید کرد که قبل از او، یک مقام آگاه در نیروی انتظامی در گفت وگو با سایت فردا، این موضوع را از اساس تکذیب کرده بود.

ایرنا نیز تا لحظه انتشار این خبر، خبر قبلی مصاحبه با آلیا درباره تایید حمله اراذل و اوباش به استخر زنانه تهران را نیز از سایت خود حذف کرده است.

خبر قبلی نماینده تهران در تایید حمله اراذل و اوباش به استخر زنانه تهران

خبر زیر توسط خبرگزاری ایرنا دیروز سه شنبه منتشر شده بود اما هم اکنون از سایت ایرنا حذف شده است:

'فاطمه آلیا' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که در روزهای گذشته به یک استخر زنانه در تهران حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این حادثه افزود: این اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست یابند و با همکاری نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح دیگری درباره جزئیات این حادثه نداد اما تاکید کرد: این اقدامات، تحرکاتی سازمان یافته برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

آلیا افزود: با شروع اجرای طرح امنیت اخلاقی، تعدادی از اراذل و اوباش اینگونه اقدامات را برای مقاومت در مقابل قانون انجام می دهند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و مسوولان قضایی باید قاطعانه با متجاوزان به حریم خصوصی افراد و برهم زنندگان امنیت اخلاقی و روانی جامعه برخورد کنند.
Artosh - ایران - تهران
این است ایران اسلامی و امت حزب اللهی و ولایتمدارش. تجاوز. زورگیری . جنایت و ...
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

hassan5 - ایران - تهران
خانم الیا در ادامه سخنانشان گفته بودند که نتوانسته اند باهداف خود برسند..روز بعد که تکذیب کردنند گفتند که منظورشان کاشمر بوده در صورتیکه در کاشمر ارازل و اوباش باهداف خود رسیده بودنند و جلوی افراد خانواده به همسرانشان تجاوز کرده بودنند.پس در مورد استخر صدف گفته بودنند..
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
اگه منظورش از استخر صدف همان استخری باشه که پایین تر از چهار راه سر سبز قرار داره..حرفش کاملا دروغ هست چون پایین تر از استخر کلانتری هست ..با کمترین درگیری مامورها سریع خودشون رو میرسونن ..کسی جرات این کار رو نداره آن هم استخر زنانه !!!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
این جور نماینده ها را همیشه ..به مجلس بریزید اینها را مجلس میخواهد آنها را!!.. امام خمینی
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

ssepehr - ایران - ایران
نفهمیدم، یعنی چه با شروع امنیت اخلاقی!! اراذل و اوباش به علت مقاومت در مقابل قانون، دست به چنین اعمال پلیدی میزنند!!! پس امنیت اخلاقی که برای امنیت جامعه تدارک دیدید!حکم نا امنی پیدا کرده! می بینید که نتیجه عکس آن چیزی است که شما به اصطلاح جامعه شناسان انتظار داشتید.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. واقعاً جای تاسف و غم انگیز است هر روز هر ساعت فقط اخبار تجاوز زندانی کشت کشتار این با آن قهر کردن حیف این کشور و مردم به جز آن طبقه ساندینیس خور و امام زمانی‌‌های دو اتشه. این قدر جنایت و ظلم و ستم میشود و کشور خر تو خر هست که حتا وزیر قاطی‌ کرده البته با این رئیس جمهور اقدی و دزد و قاتل چه انتظاری می‌توان داشت از وزرأ و دیگران. روح نداها‌ها عسگر اولادی‌ها سحابی‌ها و و دیگر عزیزان راه آزادی شاد با د. زنده با د ایرانی‌ آزاد اندیش پاینده با د ایران عزیزمان. .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
در استخر زنانه تجاوز مشروع و اسلامی می باشد. استخر زنانه یعنی چه.ما در اسلام استخر زنانه داریم.استخر زنانه باعث میشود مثل گفته های برادر رائفی پور دیروز. که برادران بسیج هنگام عبور از خیابان بیضه انها 2 درجه گرم شود. بدون شلوار جین.این نقشه استکبار است. مرگ بر استخر زنانه صهیونیست.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
مردِ پستو سردار «رضا زارعی» فرمانده انتظامی سابق استان تهران هم وظیفه اش "طرح امنیت اجتماعی" بود که ایشون را در محفلی که قاطعانه و مصرانه " طرح امنیت و آسایش خانگی برای بانوان " را به تنهائی بر عهده گرفته بود دستگیر کردند !! خانم آلیا یک کشور باید نیروی انتظامی و مسوولان قضایی را زیر نظر داشته باشه حالا سرکار از آنها میخواهید که قاطعانه با متجاوزان برخورد بکنند. مثلی است که میگویند : کجا روشن است اُطاق, بیخ !!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
این حاج خانم .پسر عمه پسر دائی پسر خاله پسر عمو ویا فامیل دور ونزدیک نداشته قایم موشک وعروس داماد بازی نکرده .من حرفش را باور کردم در ایران اصلا از اتفاقات ناموسی رخ نمیدهد .انهای که کار مامورین وبراداران بسیجی وسپاه نیست سریعا دستگیر میشوند .وبقیه که شامل همه تجاوزات میشود در دست اقدام وپیگیری است . .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
*پسر شجاع* - ایران - تهران - ببینم تو خسته نشدی از ماله کشی برای جنایتکارها و دزدها و خلافکارها؟ چندین ساله اینجا هفته ای نیست که مچت رو در دروغگویی و پاچه خوری رژیم نگیرن، باز هم ادامه میدی باین کارت؟ اصلآ خجالت و شرم و حیا و انسان بودن حالیته؟ بخدا خیلی رومیخواد
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
روشن است این هم مانند دیگر نمایندگان!! از وری نوشته ای که برایش نوشته است خوانده است و کاری هم به درستی و نادرستی نداشته، تا اینکه اینجوری رسوا شده است. آخر این ادمهایی که روشن نیست مدرکشان درست یا ساختگی است، دو جمله فارسی درست نمیتوانند بنویسند یا بخوانند، و در گذشته به کار بازجویی و یا نوحه خوانی سرگرم بوده اند، را چه به پارلمان و دولت و ....این تنها در کشور امام زمانی با رهبری پای منقلی رخ میدهد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
پسر شجاع* - ایران - تهران شما حق دارید. کسی جرات ندارد. و کسی در ایران این کار را نمیکند.بجز بسیج وسپاه. فقط اینها دروه کار اموزی در این مورد دارند. در مساجد .دانشگاه. زندان. در دولت های کثیف زد مردومی تجاوزشده یک قهرمان است.به خاطر ارمانش این ستم را بر خود می کشد. اما تجاوزگران . کلمه ای قابل مناسب به فارسی نمی دانم. به المانی Abschaum der Menschheit نام دارند. تقریبا می توان گفت. شرم وکثافت جامعه انسانها.ایا می توانی در شب اسوده بخوابید.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
تازی زاده خانم نماینده مجلس تازی ها تجاوز تازی ها به زتان ایرانی را فاش می کند و از تجاوز کردن برادران تازی زاده هایش به زنان در استخر صحبت می کند !! ..... دستور از انگلیس و فرانسه به سر مستعمره گردان خونخوارمنه ای " خامنه ای" !!. طبق دستور از خونخوارمنه ای "خامنه ای" بسیجی ها و پاسدارچی ها باید مردم رو بترسانند و بوحشت بیندازند و از جمع شدن افراد بدورهم جلوگیری نمایند ..چه در منزل چه در باغ چه در استخر و چه در پارک ها و غیره !!. زنان ایرانی باید بدانند که به دستور خود شخص خونخوارمنه ای اوباشانش به آنها تجاوز می کنند و مردان بعنوان جاسوس ضد انقلاب و تریاک فروش دستگیر خواهند شد !!...امپریالیست جهانی به رهبری یهودیان که ارباب خونخوار منه ای "خامنه ای" هستند مایل نیست که کشتی های نفتکشش از ایران خالی به اروپا برگردند و به همین خاطر هرفرد و صدای مخالفی در ایران را توسط گرگ های استخدامیش در ایران از هم می درد !!!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
odin - بلژیک - انتورپن , ول کن رفیق این..مخش کلا تاب داره,صد بار هم گفتیم روی قرصهاتو بنویس اقلا ,میگه: سوادم کجا بود. بگذار به درد خودش بمیره
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
odin-بلژیک:دوست گرامی‌ امثال این پسر شجاع،از بسکه ساندیس‌های تاریخ گذشته و فاسد،خوردن،،،،خودشون هم فاسد شدن.در ضمن امورات این جماعت هم با کامنت نویسی میگذره.هرچه کامنت بیشتر بزارن،،،حقوق و مزایا هم بیشتر.آدم فروشی و خیانت و دروغ و تهمت هم از کارهای با افتخارشونه.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
نماینده تهران حرفش را تکذیب کرد: . منظورم تجاوز خمینی شهر بود نه استخر زنانه تهران. منظور اصلی این عفریته ی اسلامی///تجاوز خمینی شهر نوئی!!!!! بود//
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
تکذیب در حکومت ولی وقیح یعنی حقیقتی رو نباید میگفتم و حالا هم میگم که غلط کردم و .. خوردم. تایید هم در حکومت ولی وقیح هم یعنی تکرار یه دروغ برای چندمین بار.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زنکه کلاغ سیاه تو نماینده طویله هم برایت زیاده .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zornazanfarsineveshtam - امریکا - لوسانجلس
این زد ایرانیها...این غارتگران...این بی ناموسها...زورهای اخرشونو دارن میزنن...وای به اون روز که این صفحه برگرده.. به زودی. به زودی میبینیمیتون...اون موقست که دوست دارم ببینم به کدوم ..تپه ای میخاین فرار کنی عصمت خانم و داش لاشی...
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن. جناب بیخدا ژاکن ! ..بازم قرصاتو سر موقع نخوردی !..لوول
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
maryam-germany-71 - المان - برلین. ای بابا ..خانم تو کی با من حرف زدی ؟!..که این حرفا رو از عوض من نوشتی؟!..فکر کنم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی !..پناه بر خدا ! ..خانم آلزایمر گرفتی خودت خبر ندارِی بنده خدا !!..{از ادبیات دکتر روا زاده استفاده کردم که میگفت بچه ات که داره آدامس میخوره ..آدامس الکل داره! خبر نداری !. بنده خدا!!}. لوول ..ولی واقعا خونه ما تو نارمک هست و 2 تا کوچه با این استخری که گفت فاصله داره ..تا اونجایی که من میدونم از این خبرا نیست ...
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. چیه داداش! ناراحت شدی که این خبر دروغه؟!..من کاری به جاهای دیگه ندارم ولی حداقل این یکی که نزدیک خونه امون هست میدونم که دروغه!..
جمعه 10 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
odin - بلژیک - عزیز من, با آدمیزاده صحبت کن نه با یک روانی مذهبی ! حیف از انرژی وقت دانش و معرفتت نیست که به پای علف ها.. فنا کنی .
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nader46 - انگلیس - لندن. بابا این چرت وپرتا چیه امثال تو تا یکی حرف مخالف شما میزنه میایید اینجا بلغور میکنین!. برو بابا دلت خوشه! ..دیگه این جنگولک بازیا قدیمی شده!..ظاهرا مثل اینکه خودت ساندیس تاریخ مصرف گذشته خوردی حسابی قاطی کردی!!..میخواهی برات ثابت کنم که امثال تو. دستشون با حکومت دیکتاتوری آخوند تو یه کاسه هست ..و امثال شما بیشترین کمک رو به حکومت آخوند میکنین!..اگه صدا و سیما رو ببینی .پر از حرف بیخداهایی مثل تو و حرف آخوندها هست!..البته یکی در نقش دشمن فرضی !..آن یکی هم در نقش دفاع در برابر دشمن فرضی!..
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nader46 - انگلیس - لندن. بابا این چرت و پرتا چیه امثال تو تا یکی حرف مخالف شما میزنه میایید اینجا بلغور میکنین!. برو بابا دلت خوشه! ..دیگه این جنگولک بازیا قدیمی شده!..ظاهرا مثل اینکه خودت ساندیس تاریخ مصرف گذشته خوردی حسابی قاطی کردی!!..میخواهی برات ثابت کنم که امثال تو. دستشون با حکومت دیکتاتوری آخوند تو یه کاسه هست ..و امثال شما بیشترین کمک رو به حکومت آخوند میکنین!..اگه صدا و سیما رو ببینی .پر از حرف بیخداهایی مثل تو و حرف آخوندها هست!..البته یکی در نقش دشمن فرضی !..آن یکی هم در نقش دفاع در برابر دشمن فرضی!..
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. روانی کسی هستش که وقتی عقده ایهای برهنه میان بیرون براشون دست میزنه ..خیلی هم خوشش میاد {البته شاید خودش هم بین اونا بوده..لوول}..در ضمن هر جا هم که کم میاره فرهنگ خانواده خودش رو به دیگران ربط میده ...امیدوارم اونقدر آی کیو داشته باشی که بدونی روانی کیه !..لوول
جمعه 10 تیر 1390

Royan - المان - المان
یعنی تفاله انسانیت یعنی از انسانیت دیگر هیچی براشون نمونده.
شنبه 11 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.