تجاوز به پسر ۱۷ ساله در شهریار


تجاوز به پسر 17 ساله در شهریار

جام جم : مردی که به انگیزه نامعلوم، پسر 17 ساله همسایه‌اش را در دام شیطانی 2 دوستش گرفتار کرده بود به همراه همدستانش تحت تعقیب پلیس شهرستان شهریار قرار گرفت.

هفته گذشته این جوان 17 ساله با حضور در اداره آگاهی شهریار از 2 جوان آزارگر شکایت کرد و به پلیس گفت: چند روز پیش در منطقه پل فردیس کرج منتظر تاکسی بودم که خودرویی مقابلم توقف کرد.

در همین موقع با مشاهده راننده که پسر همسایه‌مان بود، سوار خودرو شدم.شاکی اضافه کرد: دقایقی بعد از حرکت راننده، او مرا به 2 مرد مسافر که از دوستانش بودند، معرفی کرد اما پس از طی مسافتی راننده پس از گفت‌وگوی تلفنی با فردی خود را بشدت عصبانی نشان داد و ادعا کرد پدرش بیمار شده و باید به بیمارستان شهر برود.

شاکی با اشاره به ربوده شدن خود از سوی 2 مسافر ـ دوستان راننده ـ گفت: راننده پس از آن از من خداحافظی کرد و با سوار شدن به یک خودروی عبوری از محل دور شد و یکی از دوستانش رانندگی خودرو را به عهده گرفت تا مرا به مقصد برساند. وی افزود: در میانه راه، مرد جوان به بهانه این که ترافیک است، تغییر مسیر داد و به درخواست‌های من برای متوقف کردن خودرو توجهی نکرد و با سرعت به سمت بیابان‌های شهر رفت. شاکی ادامه داد: در همین موقع همدست راننده با چاقویی که در اختیار داشت، مرا تهدید به مرگ کرد. با توقف خودرو هر دو نفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و از من فیلم تهیه کردند.

تهدید شاکی به پخش فیلم سیاه

شاکی ادامه داد: متهمان پس از آن در مقابل یک ساختمان نیمه‌کاره مرا از خودرو بیرون انداختند و متواری شدند. آنها چند روز بعد نیز در تماس تلفنی از من خواستند چند میلیون تومان به یک شماره حساب واریز کنم، در غیر این صورت فیلم تهیه شده را در شهر پخش می‌کنند.با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و آغاز تحقیقات، ماموران ابتدا با حضور در خانه جوان همسایه ـ یکی از متهمان فراری ـ و تحقیق از خانواده‌اش متوجه شدند پدرش بیمار نبوده و چند روزی است فرزندشان به خانه مراجعه نکرده است. تلاش برای دستگیری 3 متهم فراری ادامه دارد.

azadi - ایران - کرج
اگر این نمایندگان خائن و بی غیرت وقت خودشان را به عوض تصویب قانون برای سگهای بی زبان به فکر مردم باشند و اولین و مهمترین نیازهای جامعه را رفع کنند از این دست اتفاقات به ندرت می افتد ولی ظاهرا از بالا دستور هست که هر چه می شود فشار بر مردم بیشتر و بیشتر شود
دوشنبه 6 تیر 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
کجایی رضاشاه کبیر که امروز مثل اون زمان که ایرانی پر از هرج و مرج و استثمار و شورش و قیام رو تحویل میگرفتی بگی: " کاری خواهم کرد, که اگر دختر پری روی شانزده ساله ای برهنه و تک و تنها, در نیمه شبی تاریک با سینی بزرگ از طلا و جواهر از شمال ایران به جنوب ایران, و یا از شرق ایران, به غرب آن مسافرت کند؛ احدی جرائت دست زدن به او را نداشته باشد." - به چه اخلاقی رسیدن این مردم، حکومت که حسابش مشخصه، اما خود مردم ایران هم (منجمله من) در پیدایش این قهقرای فرهنگی-اخلاقی 100 درصد متهم و مسئولند.
دوشنبه 6 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
سرم سووووووت کشید!!!
دوشنبه 6 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
رساله ای که در آن مرجع تقلیدش از احکام مذهبی میگوید و چگونگی ترفیع نیاز جنسی را با نوزاد توضیح میدهد . کودک 16 ماهۀ تاکستانی که توسط پدر کثیفش مورد تجاوز قرار گرفته و جان میبازد . فرستادۀ الله و رهبر دینی که با کودک 9 ساله آمیزش میکند . در سرزمینی که مردان دیوصفت و درنده اش گروهی به جان یک زن افتاده و به او تجاوز میکنند . زمانی که سرتنگ کرمی راد فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گُنده دهانی کرده و میگوید «اگر خانم‌ها دست کم حجاب را در این باغ رعایت کرده بودند، شاید مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گرفتند». حیواناتِ ناطقی که پلیدی و نجاست را در جامعه عادی و نرمال بدانند, متأسفانه و شور بختانه روز به روز بیشتر شاهد چنین حوادث تکان دهنده و رعشه آوری خواهیم بود . روضه خوانان سایت بفرمائید بر منبر رفته و خطبه خوانی کنید !
دوشنبه 6 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
فرمانده نیروهای انتظامی گفته بود که, تجاوز و این جور چیزا موارد طبیعی و عادیست, اینا همه جا اتفاق میافته, مردم نباید نگران باشن. بله این هم دلیل اثبات حرف ایشون. جای هیچ نگرانی نیست دیگه, تو روز روشن , مرد یا زن , بچه یا بزرگ هیچ فرقی نمیکنه عادی عادیه, اصلا ناراحت نباشن مردم! حالا هنوز بیشتر هم میشه, عادی تر و طبیعی تر میشه. فکر کنم بزودی این موارد رو دیگه جرم حساب نمیکنن کسی هم در این مورد محاکمه نمیشه. هم در زندانها و هم در خیابانها و شهرها این بخشی از فرهنگ جمبوری اسلامیه.
دوشنبه 6 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
کشور ما لجنزار شده. مسلمانان تبریک پیروز شدید
دوشنبه 6 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
الان اقای کردان و ساندیس خورها میگن: تقصیر پسره بوده , 1- حجابشو رعایت نکرده 2-سوار ماشین غریبه شده3-از کجا معلوم این اقایونو خودش تحریک نکرده?!!! میگی نه? نگاه کن
دوشنبه 6 تیر 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. انگلیسی‌‌ها یک مثل دارند میگند عرب جماعت را باید سیر و ایرانی‌ را گرسنه تا مشکلی پیش نیاد این سیستم و مخصوصا این اقدی بیمار که فکر میکنه تا ابد میتون رئیس جمهور دزد و قاتل بماند غافل از این که اگه شانس بیاوری و سقط و لا جر نری حد اکثر ۲ سال دیگه باید بروی البته بدن حتا سوریه هم به تو جا و مکان نخواد داد و باید روزی در دادگاه مردمی و همنیطور بینلمللی محکوم و جواب این دزدید‌ها و کشت کشتار‌ها و این جو و فازی که توأی لعنتی به وجود آوردی بدهی. زنده با د ایرانی‌ آزاد ادیش پیند بد ایرانی‌ عزیزما. شاد باش روح ندا‌ها عسگر الدی‌ها و و سحابی‌ها و دیگر عزیزان راه آزادی.
دوشنبه 6 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
چنان لجنی در سراسر ایران از حیث اخلاقی حاکم شده که فکر میکنم پس از به چاه فاضلاب رفتن ملا و دینش 20 سالی لازم است که شاخص های اخلاقی جامعه به پیش از عنقلاب شکوهمند برسد//وقتی خمینی گور بگور شده گفت شاه اخلاقیات جامعه را از بین برده مقصودش این بود چرا///..قطع دست..دزدی در حد نجومی. تجاوز فردی و گروهی..سنگسار. و و و///نیست تعدادی بی سواد و فرصت طلب سیاسی هم در برابر چرندیات این کفتار به جای بع بع..الله و اکبر سردادند وقتی ملت را در فاضلاب ملا و دینش انداختند 90 در صد الفرارررررر به خارج/
دوشنبه 6 تیر 1390

yagoot - ایران - ممقان
maryam-germany-71 - المان - برلین ;. دمت جیز.محشر گفتی.شما خودت یه پا کردانیا
دوشنبه 6 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
ایران شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا.
دوشنبه 6 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بیچاره پسره حجابش بد بوده
دوشنبه 6 تیر 1390

ali1111 - ایران - تهران
ممممممم....هنوز قادر به هضم این مو ضوع نیستم.. فکر کنم احتیاج به هوای ازاد دارم.
دوشنبه 6 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مدیریت جهانی مموتی و ولی وقیح داره اثرات خودش رو نشون میده.
دوشنبه 6 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
انشالله روزی بشه همگی به همه اخوندا و احمق های دور وبرشون تجاوز کنیم
دوشنبه 6 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اقایان چرا وقتی به طلبه ها در حوزه علمیه تجاوز میشه هیچکس اعتراض نمیکنه؟
دوشنبه 6 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
razmandeh - سوئد - استکهلم ...دوست عزیز, طلبه ها برای همین به حوزه علمیه میروند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

hassan5 - ا - تهران
رزمنده سوئد ایا تا حال دیدی که یک طلبه از تجاوز شکایت کرده باشه؟؟؟پس این عمل در حوزه ها با رضایت طرفین میباشد پس ایرادی ندارد.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

coco - کانادا - تورنتو
بیچاره پسره حتما آنهارا تحریک کرده بوده یه جورائی چادررش ناجور بوده... اونrazmandeh - سوئد - استکهلم --- طلبه چشمش کور نره تو حوزه علمیه قوم بتمرگه،،اونهأیی که بش تجور می‌کنن هم از همون افرتیهیه خودشون هستن وگرنه آدم درست و حسابی‌ میره تو حوزه علمیه چه غلطی بکنه؟؟ .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.