رئیس پلیس اصفهان :تجاوز گروهی خمینی‌شهر طبیعی است و در همه شهرها رخ می‌دهد!


رئیس پلیس استان اصفهان :
تجاوز گروهی خمینی‌شهر طبیعی است و در همه شهرها رخ می‌دهد!

آفتاب: حسین کرمی انعکاس رسانه ای حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر را باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه می داند و می گوید این قبیل حوادث، طبیعی است.

با گذشت نزدیک به یک ماه از وقوع حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر اصفهان، رئیس پلیس این استان می گوید این قبیل حوادث طبیعی است و در تمام شهرها و استانهای کشور رخ می دهد.

حسن کرمی که امروز در نشست مشترک مسئولان قضایی استان اصفهان سخن می گفت، بار دیگر، پای رسانه ها را به میان کشید و با انتقاد از عملکرد رسانه ها در بازتاب حادثه خمینی شهر، گفت: " وقوع حادثه خمینی شهر و سرقت همزمان از چهار مغازه در اصفهان با رسانه ای شدن، بزرگنمایی شد."

در حادثه تجاوز گروهی خمینی شهر، 12 تن از اراذل و اوباش بنام این شهرستان، شبانه به باغی در حاشیه این شهر حمله کردند و دست و پای مردان حاضر در آن باغ را بسته و به زنان تجاوز کردند. هر چند در ابتدا گفته می شد اشخاصی که مورد تجاوز قرار گرفتند، ارتباط خانوادگی با همدیگر نداشتند، ولی پس از یک ماه از وقوع این جنایت، انصاری، رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد قربانیان، 4 زوج و یک خواهر و برادر بودند.

اکنون که حوادث تجاوز گروهی مانند روستای قوژد در شهرستان کاشمر و تجاوز به پزشک خانواده روستای لیوان شرقی از شهرستان بندرگز، رسانه ای شده است، کرمی، رئیس پلیس اصفهان خبر از "طبیعی بودن" این گونه جنایتها می دهد.

رئیس پلیس استان اصفهان، همچنین از "ظرفیت بالای مردم اصفهان" تمجید می کند و می گوید: " اما ظرفیت مردم اصفهان آنقدر بالا است که با این گونه موارد احساس امنیت آنان کاهش نمی‌یابد."

این در حالی است که پس از وقوع حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر، مردم با تجمع در مقابل دادگستری این شهر، خواستار اجرای عدالت و به مجازات رساندن متجاوزان شده بودند.

سرانجام با پیگیری مردم و دستگاه قضایی این شهرستان و توزیع عکسهای جنایتکاران در سطح این استان، 9 نفر از اوباش متجاوز دستگیر و بقیه کماکان متواری هستند.
katrina - اسکاتلند - گلاسگو
درمملکتی که به خاطردوتارمو بزننددست وپا بشکنند ازاین بهترنمیشه ..
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
وای بر ما ! که رئیس پلیس یک کشوری و انهم اسلامی برای سرپوش گذاشتن و نرمال نشان دادن این جنایات از این " کانال " وارد شده و ابراز فلاکت و بیچارگی کند که از او چاره و راه حل دیگری وجود ندارد !
شنبه 4 تیر 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
رئیس پلیس این استان می گوید این قبیل حوادث طبیعی است و در تمام شهرها و استانهای کشور رخ می دهد. از طرفی میگویند اندک است از طرف دیگر طبیعی است دقیقا مثل زلزله و سیل جز . حوادث غیرمترقبه میباشد وجه کسی میتواند جلوی حوادث طبیعی را بگیرد ای تف بر شرفتان بی صفتهای طبیعی
شنبه 4 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
اگر به دختر و زن خودت هم تجاوز کنند به همین اندزه برایت طبیعی است ؟ وبه همین راحتی عکس العمل نشان میدهی !! .
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
بنا بر فرمایشاتِ این مردک " این قبیل حوادث مانند مسواک زدن و خوابیدن طبیعی است " . ننگتان باد که با بیشرمی و وقیحی هرچه تمامتر این را بیان میکنید . آهای خوش غیرتانی که به دنبال آمار تجاوزات به دختران اروپائی هستید و گزارش تهیه میکنید, فکری به حال خواهران, همسران و مادران خود کرده که آنها را زخم و زیلی در گندمزارها و کناره های شهر پیدا نکنید ! پیشنماز که بگ... پَسنماز هم می... !!
شنبه 4 تیر 1390

farhad352 - ایران - تهران
ای کاش از این اتفاقات طبیعی برای خانواده رهبری و نوکر های دست بوسش چون این مردک بیشعور نیروی انتظامی و تمام اوباش حکومتی هم بیافتد تا تلخی و افسردگی و عمق خفت زندگی در نظام ننگین ملایان بیشعور و متجاوز برایشان ملموس تز شود و درک بیشتر از عزت و شرف به یغما رفته ایرانی بیابند.
شنبه 4 تیر 1390

محمداصلی - ایران - تهران
بله طبیعی است . وقتی رهبر کشور آخوندهای بی وجدان و بی شرف باشند تجاوز وحشیانه که چیزی نیست اگر فساد بدتری هم وجود داشته باشد باید انتظار آن را هم داشت .
شنبه 4 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
رئیس پلیس استان اصفهان فکر میکنه همه خانمها مثل زن و مادر خودش هستند که تجاوزهای جنسی مخصوصا گروهی براشون عادی و طبیعی باشه?!!! این کثافت ظاهرا بیت رهبری ولی وقیح و اراذل و اوباشش رو با چهار دیواری مردم شریف ایران اشتباهی گرفته!!! تجاوز جنسی برای شما جانوران انسان نما عادی و طببعیه چون همینطوری نطفه تون بسته شده. مرگ بر خامنه ای و اراذل و اوباشش
شنبه 4 تیر 1390

hamzehveronique - ایران - تهران
خوب شاید راست میگه- آقای رئیس پلیس طبیعت را با من به خود و خانواده ات اعطل کن
شنبه 4 تیر 1390

niloofar80 - فیلیپین - مانیل
عادت داره طرف به این وقایع تو خانواده اش حتما...عادی شده براش...ابله ...
شنبه 4 تیر 1390

sama128 - ایران - شیراز
امید است بزودی این فجایع که از نظر شما طبیعی است در منزل شما و سایر مسئولین مقدس معاب رخ داده و مادر - خواهر و همسر شما را مورد عنایت خاص قرارداده تا بیشتر به طبیعی بودن آن پی ببرید .
شنبه 4 تیر 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
دوستان راست میگه چون این جانوران و اراذل اوباش رژیم از زندانها گرفته تاجاهای دیگردارند به مردم تجاوز. میکنند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد در ضمن اسلام ۱۴۰۰ ساله کارش تجاوزه پس از نظر این حـ...ای تازی. این مسائل طبیعی است!!
شنبه 4 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
تجاوز گروهی خمینی‌شهر طبیعی است و در همه شهرها ( قرار است ) رخ بدهد
شنبه 4 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
راست میگوید، در کشور امام زمانی این رخدادها نرمال است.
شنبه 4 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
...... این طبیعیه? روزی چند بار سر زن و بچه هات میاد که اینقدر برات عادیه ای تف به اون روی بیشرف و پستتون, خائنای ناموس فروش.!!!! واقعا با شماها هموطن بودن شرم اوره, ننگه, تحقیره . !!!!
شنبه 4 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
میهن افتاده دست یک مشت بیرگ سیب زمینی تازی
شنبه 4 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫این است حکومت ناب محمدی،تمام مشکلات اجتماعی را ندیده میگیرند و فقط چسبیده اند به اسلام .در حکومت ایران فرد فقط وارد سیاست نشود و زیرآب آخوندها را نزند،هر کار دیگری که بکند طبیعی است و آنان زیر سبیلی رد میکنند،مگر اینکه مانند تجاوز اطراف اصفهان مردم و رسانه ها پیگیر آن شوند.
شنبه 4 تیر 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
می خواست بگه در مملکت اسلامی طبیعی است ... اصلا انقلاب کردیم که تجاوز گروهی بکنیم!!!!
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
hameshehbahar : دوست گرامی, بسیار شیوا و رسا بیان فرمودید, پس مرسی عزیز !
شنبه 4 تیر 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
به این بدبخت فلک زده ایراد نگیرید چون خودش از روش تجاوز نطفش بسته شده خوب معلومه این چیزا براش عادیه.همین الان بهش زنگ بزن بگو به زنت تجاوز کردم مطمئن باش در جواب ازت تشکر میکنه میگه امشب کارمنو کم کردی اگر میتونی هر شب انجام بده.
یکشنبه 5 تیر 1390

farzad145 - ایران - شیراز
اگر ترتیب خواهر و مادر خودت رو داده بودن باز میگفتی طبیعیه
یکشنبه 5 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
هیچ شکی نیست وقتی در کتاب دینی شما همسران مردان کشته شده در جنگ مخالفان شما مثل ایرانیان در حمله ی رذیلانه عرب تازی غنیمت جنگی و همان شب اول/// و در این فرایند از کودک 9 ساله هم دریغ نمی کنید شکی در این مورد نیست که هر کثافتکاری در دینتان طبیعی!!!!!!
یکشنبه 5 تیر 1390

hassan5 - ایران - تهران
اگر تجاوز دسته جمعی طبیعی است چرا در قبل از انقلاب حتی یک مورد هم اتفاق نیفتاد.علت اینستکه سران نظام اسلامی همه خلافکار بوده و امت مقلد و نفهم انها را سرلوحه خود قرار داده و از انها تقلید میکنند
یکشنبه 5 تیر 1390

amir_honda - ایران - شاهرود
پس آماده باش که قراره توی خونت یه اتفاق طبیعی رخ بده
دوشنبه 6 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.