۲۰ هزار هوادار تراکتور به استقبال قلعه نویی رفتند!


20 هزار هوادار تراکتور به استقبال قلعه نویی رفتند!

امیر قلعه‌نویی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر که در سالن حجاج فرودگاه تبریز جمع شده‌اند وارد این شهر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقبالی که تبریزی‌ها از سرمربی جدید تیمشان دارند بی‌نظیر است. تبریزی‌ها امیر قلعه‌نویی را روی یک میز فرستاده‌اند تا برایشان صحبت کند. قلعه‌نویی پیش از این‌که بین هواداران باشگاه تراکتورسازی محو شود، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: «من به تبریز نیامده‌ام، به آذربایجان آمده‌ام تا تیم این منطقه از ایران را سربلند کنم.»

 قلعه‌نویی گفت: «نکته‌ای که از هر چیزی مهم‌تر است، این‌که امیدوارم تیمی درست کنم که از نظر کیفیت جوابگوی خواسته‌های شما باشد. از نظر نتیجه هم باید برسیم به آسیا. الان همه باید کنار هم باشیم. باشگاه و هواداران و ما باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. می‌خواهیم تیمی آسیایی بسازیم.»
هواداران تراکتورسازی هم با زبان آذری شعارهایی با این مضمون می‌دادند که : «ژنرال به شهر ما خوش آمدی، تنهایت نمی‌گذاریم، می‌خواهیم برویم آسیا.»

هیج کس انتظار نداشت جانشین فراز کمالوند، نیامده چنین محبوبیتی بین هواداران تراکتورسازی داشته باشد.

فوتبال تبریز تا کنون کمتر چنین استقبالی را به یاد داشت. هواداران تراکتورسازی که موفقترین سرمربی لیگ برتر را در تیمشان می‌دیدند برای او سنگ تمام گذاشتند. تبریزی‌ها که به مهمان‌نوازی معروفند در بدو ورود امیر قلعه‌نویی به شهرشان کاری کردند که در یاد فوتبال ایران بماند.

ازدحام جمعیت به هنگام ورود قلعه‌نویی آنقدر زیاد بود که ترس از این به وجود آمد که نکند کسی زیر دست و پا جان خود را از دست بدهد.

هواداران که از پیوستن امیر به تیمشان فوق‌العاده خوشحال بودند ابتدا سردار جعفری را تشویق کردند و سپس نوبت به قلعه‌نویی رسید. آنها شعار می‌دادند مدیر بزرگ، سرمربی بزرگ، تیم بزرگ.

در کارخانه شکسته شد

وقتی قلعه‌نویی می‌خواست به کارخانه تراکتورسازی وارد شود (که باشگاه در کنار آن قرار دارد) هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که هواداران بتوانند وارد محوطه شوند؛ اما ازدحام آنقدر بالا بود که در کارخانه شکسته شد و طرفداران دوآتشه تراکتور توانستند وارد کارخانه شوند. در چنین شرایطی هیچ کاری نمی‌شد کرد جز اینکه شرایطی فراهم شود تا بشود برای این مردم حرف زد.

سخنرانی حاج رضایی و قلعه‌نویی

مردم را به سمت یک سالن 5 هزار نفری هدایت کردند تا ابتدا حاج رضایی و سپس قلعه‌نویی برای مردم حرف بزنند. حاج رضایی گفت من در عمرم چنین استقبال باشکوهی را سراغ نداشتم. سپس نوبت به قلعه‌نویی رسید که بگوید من فقط یک بار چنین استقبالی دیدم. وقتی ما با استقلال قهرمان آسیا شدیم. اینجا هواداران تراکتور چنان شوری در سالن به راه انداختند که امیر مجبور شد همراه هواداران بگوید تراختور.

کنفرانس مطبوعاتی

بعد از آرام شدن سیل مردمی که برای خوشامدگویی به سرمربی معروف تیمشان آمده بودند نوبت به کنفرانس مطبوعاتی رسید تا سرمربی تیم برای خبرنگاران صحبت کند. خبرنگارانی که بسیاری از آنها تبریزی بودند و برخی هم مانند ما از تهران آمده بودند تا این مراسم باشکوه را پوشش بهتری بدهند.

قلعه‌نویی: اصلا قول قهرمانی نمی‌دهم

قلعه‌نویی در صحبت‌های خود به نکات مختلفی اشاره کرد که مهمترین آنها مربوط به قهرمانی تراکتورسازی می‌شد. او گفت: «من هیچ قولی مبنی بر قهرمانی تراکتورسازی به هیچ کس نداده‌ام و هر مربی‌ای چنین قولی می‌دهد من مخلص او هم هستم و می‌روم دستیارش می‌شوم». شاید او برای این چنین جمله‌ای گفته که در همین بدو ورود بار روحی تیم و خودش را کم کند. قلعه‌نویی به خوبی به قواعد فوتبال و لیگ ما آشناست می‌داند تیمی که با فشار قهرمانی کار خودش را آغاز کند شاید در میانه لیگ از نظر روحی و جسمی لطمه بخورد.

قلعه‌نویی سپس به خبرنگاران گفت: ما کارمان را از همین هفته شروع می‌کنیم؛ اما باید بدانید که برخی کارها را باید با چراغ خاموش انجام داد مثل همین خریدهایی که در این چند روز داشتیم.

سرمربی تازه جمله بامزه‌ای هم گفت: امتحانات پسرم که در اصفهان درس می‌خواند تمام شده و می‌دانم اگر او به اینجا بیاید از این شهر خوشش می‌آید. همین حالا هم با سرمربی تیم‌های پایه تراکتور صحبت کرده‌ام تا اسم او را برای تیم نوجوانان تراکتور  رد کند. می‌خواهم او یک تراکتوری شود.

قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش با خبرنگاران حسابی خودش را در دل همه تبریزی‌ها جا کرد. او در خاتمه حرفهایش گفت یاشاسین آذربایجان. یاشاسین تراکتور.

bache shapoor - سوئد - یوسدال
ژنرالی واقعا بهت میاد.
شنبه 4 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
قرمزتههههههههههههههههه سرگروهبان,قندلی/.ژنرال ابی ها,قرمزپوش میشود!!!.دیگه وقتش شده ,اذری های عزیز ,حداقل اسیایی شوند.بعدازتبانی وفوتبا لاصفهانی/امسال هم فوتبال اذری!!!!چه میکنه,,این فوتبال اخوندی سیاسی.
شنبه 4 تیر 1390

madly - سوئد - گوتنبرگ
من نمیفهم چرا مردم اون مردیکه جعفری رو تشویق کردند
شنبه 4 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
تومیسلاو ایویچ مربی سرشناس کرووات روز گذشته در سن 77سالگی در بیمارستانی درزادگاهش اسپلیت درگذشت.///
شنبه 4 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
اگه این میومد پیام من خودم میرفتم استقبالش... لیگ یک و دو سه نداره ، فوتبال فوتباله ، چه فوتبال آبگوشتی باشه چه فوتبال خرکی :D
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
مردم تبریز احساسی هستند اگه دایی یا پروین مربی میشد بالای 500 هزار ادم میرفت
شنبه 4 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
قرمز و زرد هرچی دارن از ژنرال آبیه جالبه ها روشون میشد لنگیام بهش پیشنهاد می دادن
شنبه 4 تیر 1390

Mahdi_tala - انگلیس - لندن
بزا لیگ شروع بشه اون موقع معلوم میشه ..........
شنبه 4 تیر 1390

farhadfb - ایران - تهران
درود بر پهلوان ناصر حجازی .روحش شاد
شنبه 4 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
$persian$ - ایران - تهران..کاملا درست میگی:)لنگیها آرزوشونه ژنرال سرمربیشون بشه تا یک جام واقعی تو لیگ بگیرن ولی ژنرال حسابشون نمیکنه دیگه:)
شنبه 4 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
باز بعضی از این لنگیای بی سواد جوک گفتن:))))))))دایی چندتا پیشنهاد داره الان؟:))))))))بوی سوختنی هم که طبق معمول میاد :))
شنبه 4 تیر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
اگه دایی بود 500 تا میرفتن استقبالش!!! دوباره این از وین با فرغون تک چرخ زد . آخه لنگیه در و پیت تو با اون نادر جوجه لنگی هنوز نمی دونید تبریزی ها به خون دایی مفت خور دستمال بدست تشنه هستند. چرا جوک میگی . داری آتیش میگیری که مردم اینطوری برای قلعه نوعی سرودست میشکنند. سرور هر چی لنگیه سوراخ و دروپیته امیر قلعه نوعیه! امسال تبریز چنان این لنگتون را با حمید دستمال و حبیب چرکو جر میدن که کیف کنی. امیر میخواد یه نعل داغ کرده رو پیشونی حمید هم بزنه تا مثل کاشانی بشه.
یکشنبه 5 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
این همه لشگراامده/به عشق قدقدامده.
یکشنبه 5 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
امیر مرغی اسطوره دغل بازی و فساد و زیر ابزنی و تمام صفات بد و اسطوره شعبون بیمخها چه رنگیه???????چرا رفته در تیم قرمز استقلولیها امیر مرغی قرمز شد وا مصیبتا گریه کنید زاری کنید موهاتونو هم بکشید وا ویلا وا مصیبتا
یکشنبه 5 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول . ولی امسال به دلم افتاده اس اس بالاتر از ژنرال قرار میگیره
یکشنبه 5 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
ژنرال باید به تمام قسمت های ایران بره و افتخاری برای تیم ان استان کسب کنه ومهم نیست لباس تیم چه رنگیه:)ولی لنگ عمرا بره خودتونم بکشین نمیاد:))لیاقت لنگ همین قهرمانیهای سفارشی داوری در جام حذفیست:))حالا هی بسوزین:))سرور هر چی لنگی ژنرال امیر قلعه نوئی
یکشنبه 5 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.