نمایشگاه لباس نیمانی در لندن


نمایشگاه لباس نیمانی در لندن

نمایشگاه لباس نیمانی در روزهای ۲۱ و ۲۲ ژوئن در یک گالری در محله ناتینگ هیل لندن برگزار شد.

نیما و پدرش مسعود بهنود.

نیما بهنود طراح لباس، مقیم نیویورک است که با استفاده از طرح های خطاطی و عناصر خط فارسی روی پارچه، طرح های متفاوتی را طراحی کرده است.

آقای بهنود طراحی را از یک پروژه دانشجویی آغاز کرده است.

او خود را صرفا طراح گرافیک می داند و می گوید: "من طراحی لباس نخوانده ام."

نیما بهنود می گوید: "مخاطب اصلی خود را غیرایرانی ها می دانم." با این حال در این سال ها میزان مخاطبان ایرانی بیشتر از غیرایرانی ها بوده است.

Royan - آلمان - آلمان
کی تا حالا لنگ شده لباس , ولی ایده اش جالبه مخصوصا نستعلیق و عکس ثریا و روزنامه اش قدیمی و آدم احساس میکنه تبدیل شده به تابلو اعلانات. کلا خوشم آمد یه وجه ای به لنگ داده.
جمعه 3 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
نیما بهنود می گوید: "مخاطب اصلی خود را غیرایرانی ها می دانم." با این حال در این سال ها میزان مخاطبان ایرانی بیشتر از غیرایرانی ها بوده است!! دم معرفت شما گرم اقای بهنود اقلا اینو تو دلت میگفتی!!
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با توجه به اینکه از مد و تنوع بسیار خوشم میاد و انرا جزوی از زندگی و شخصیتم میدانم, و از ایرانی بودنم هم لذت میبرم و با انهم کنار امدم ولی بخاطر خط عجیب و غریب این لباسها که شبیه خطاطی مسجد و قران میباشد که انها ( رژیم ) من خوش باور را از " هر چه " که شبیه نماد مذهبی است, متنفر ساختند و از این ابزار ( مسجد و قران ) جنایتها کردند و میکنند, نمیتوانم تصورش را بکنم از ان بعنوان مد و لباس استفاده کنم بعنوان زیرپوش " شاید " بتوانم بخودم فشار بیارم که این لباس را بخر که اقلا کمکی به ایشان بشود ولی باز فکر نکنم چنین شهامتی داشته باشم ! از عکس مصدق بگذریم که منو بیاد کودتا و شعبان بی مخ میاندازه ! عجب طراحی و مدی شد که فقط " برایم " نماد درد و رنج و فلاکت شده, پس برم همان زیر پیراهن چینی سفید رنگ را بپوشم که اقلا ناخوداگاه به تاریخ 2500 ساله ایران فکر نمیکنم ! اگر پول داشتم, عوض لباس چینی, لباس ایتالیایی و یا انگلیسی میخریدم که اقلا خوشرنگ و بانشاط هستند که کام منو شیرین میکند ! شاد و بانشاط باشیم .
جمعه 3 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
طرح های جالبی بود. آرزوی موفقیت براش دارم.
جمعه 3 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
جالب بود ولی چقدر ادم میتونه خودش رو مسخره بکنه با پوشیدن تی شرتی که عکس یک پیرمرد کچل با دماغی بزرگ روی اون باشه !!
جمعه 3 تیر 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
امیدوارم طرحا و عکسها ایرانی باشند و اقا نیما یک موقع برای پول عکس تازی ها رو رو لباسها طرح نکنه که بازار خر فروشی تو ایران توسط جانوران اخوند اداره میشه و ممکنه دردسر درست کنه!!
جمعه 3 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
مخاطبش عیرایرانی ها بودند؟ مثلا غیرایرانی ها کدومیک از شخصیتهای روی تی شرت ها رو میشناسن که باید ازش خرید کنن؟ اینا که مثه ما ایرانیها نیستن هرچی مد بشه یا ببینند بپوشند . اول محک میزنن چی به چیه. در ثانی، امیدوارم آقا نیما مثل پدر بوقلمون صفت و پست فطرتش نباشه که در طول این 35 سال صد رنگ عوض کرد به فراخور حال و سودش.
جمعه 3 تیر 1390

zemestan1 - بلژیک - بروکسل
hosh bavar -ایران - یزد. ببخشید شما کلا حالتون خوبه ؟؟.
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
zemestan1 : از زمستان سرد و یخی متنفرم ! بهار, گرمی و عشق را میپرستم ! ایشان باید از من خیلی ممنون باشه که از او انتقاد کردم ! اخه, باباجونش مقصره که با ان تفسیرهایش مو را از اب میکشید بیرون, پس انچیزیکه عوض داره گله نداره ! راستی, یعنی میخوای با این اعتراضت " سلیقه " مد و شخصیتم را تغییر بدهید و حتما توقع داری از " کراوات ختنه شده " اسلامی هم ایراد نگیرم ?!
جمعه 3 تیر 1390

darush kabir - ایران - تهران
یک ادم مثل khosh bavar - ایران - یزد که کار زندگی نداره و کارش شده کامنت گذاشتن . من نمی دانم ادمهایی مثل تو چقدر وقت اضافه دارند که لحظه به لحظه مینشیند همش چرت و پرت می نویسند . بعدش هم می گند چرا این ایرانیها پیشرفت نمی کنند.اگه نسل جوان ما اینها باشند به جایی چرتو پرت نوشتن و انتقاد از همدیگه 1 کاره مثبتی انجام بدهند مطمئنا ما ایرانیها جز بهتر از همه خواهیم بود و هیچ فرقی نمی کند کجا باشیم و این ایرانهای خارج نشین هم بدتر از ایرانیهای داخل کشور هستند و همه اش دنبال خاله زنک بازی هستند .
جمعه 3 تیر 1390

UKGUY4U - بریتانیا - لندن
عکس اول پریسا مجری شبکه من و تو تی وی هست.
جمعه 3 تیر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
گرافیک الان کیلویی چنده...خوش تیپ باش هر چی بپوشی بهت میاد...ربطی نداشت؟ خودتون یه جوری ربطش بدید ممنون.....
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
darush kabir : ادب را از کی اموختی از بی ادبان ! پس بمن تو نگو بلکه شما, زیرا اینطوریکه معلومه, شما از طرفداران پر و پا کلفتم هستی که همه کامنتهایم را میخوانی که مملو از عشق, صفا و ادب است ! در ثانی عجب دوره زمانیه شده که هر که با " چسباندن " نامی بخود که مردم و تاریخ انرا میپرستند, از اینطریق خواهان سرکوب و تحمیل عقیده خود بر دیگرانند و انگاری از محمود نفتی و مشایی نژاد یاد گرفتید که از هر چه ایرانی که بخاطر از ارمان و فرهنگ ایرانی دفاع کرده و سرش به چوبه دار رفته, تازه اغایانی مانند انان دم از ایرانی بزنند که ایرانی بر اسلام اولویت دارد که حالا شده کار شما که با این اسم کاربری دهان پرکن ولی مانند ساندیسخوران فکر میکنید ?! بهبود و پسرش باید خیلی خوشحال باشه که خوش باور بخودش زحمت داده و از انان انتقاد دوستانه کرد و " فقط " عقیده اش را گفته که انها بخاطر اجازه ابراز عقیده نداشتن خود پا بفرار گذاشتند و انها خیلی احساس کوچکی و شرم میکنند
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): که شخصی مانند شما بخاطر لباس لنگ مانندش " مزاحم " ازادی عقاید هموطنش شده است ! من جیره خوار دمکراسی هستم و تا زمانیکه نفس میکشم ( تا سن 86 سالگی طبق هیپنوتیزم شخصی ) در خدمت ازادی, ایران و مردمم خواهم بود و این " عشق " به ایرانم هست که منو میسوزاند و گرمی و نیرو میدهد که در خدمت عزیزانم باشم که امیدوارم بدانی از چه عشقی سخن میگویم, عشق پروانه و نور شمع , پس شاد و عاشق باشیم !
شنبه 4 تیر 1390

darush kabir - ایران - تهران
... ایران - یزد . خوشحالم از این که تونستم حالت را بگیرم .امسالی مثل تو منافقها رجوی باید از این کشور درو باشین بهتره چو که ایاقت هیچ کاری را ندارین . با اینکه من با عملکرد این حکومت مخالفم ولی ترجیح میدم به وطنفروشهای 2 چهره ای مثل تو .اگه راحت دادن برو تو همون یزد دستمال یزدیتو بفروش بس ....
شنبه 4 تیر 1390

esfahan_20 - ایران - اصفهان
oyan - آلمان - آلمان. تو نوکری المانیا را بکن احتیاج به نظر نیست...تمیز کن زود باش
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
darush kabir : کافر را به کیش خود پندارد ! من که قصد حال گیری شما را نداشتم که با " کوچکترین " انتقادم دچار بد شدن احوال شما شده و از لج و ناراحتی بخود پیچیده و چنین واکنشی نشان دادی که مونیتور PC من خراش ور داشت ! مانند یک مرد سوال کردی و مانند یک مرد بشما جواب دادم ! برای اینکه بشما و نیما دلداری بدهم, از پدر ایشان کمک گرفته که پدر او " مدافع " ازادی بیان و انتقاد بود و بدینجهت ایران را ترک گفت زیرا ازادی بیان " والاترین " ارزش انسانیست و او انرا در ایران نداشت و حالا امثالی مثل شما بخاطر " موضوع کوچک " اجازه انتقاد را به هموطنت نمیدهید و از شنیدن جوابم بخود میپیچید ! بهرحال, این سایت بهترین موقعیت را بما داده که با عقاید هم " اشنا " بشویم ! شاید هزاران نفر موافق نظرم باشند و یا مخالف نظرم ولی این دلیلی نخواهد بود که بحالت هیستری دچار شده و واکنش نشان بدهند ! لازم نکرده از من عذرخواهی کنید زیرا
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2 ): شما را بخشیدم که شما " مقصر " نیستید که اینطور با نظر مخالف برخورد میکنید, زیرا فرهنگ ایرانی و اسلامی از هر چه انتقاد و نظر مخالف متنفر است ! بهرحال, خواهان یک پوزش از مسعود بهنود شو که ابروی او و پسرش را بردی و یک " تبلیغ منفی " برای لنگ و زیرلباس نیما شدید ! پس شاد و tolerant باشیم .
شنبه 4 تیر 1390

darush kabir - ایران - تهران
kosh bavar- ایران - یزد اسم کچل را میگذارند زلف علی و اسم کور را میگذارند چراغ علی و تو هم که اسمت را گذاشتی خوش باور ادمی بدبینی هستی و تو منافق ( رجوی ) فکر کردی که کی هستی کسی از تو مغذرت بخواد .تو با در ارزوی این باشی که 1 روزی اگه رات دادن به ایرا بری یزد دستمال یزدی بفرشی
شنبه 4 تیر 1390

darush kabir - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد. از قدیم گفتند که اسم کچل را می گذارند زلف علی و اسم کور را می گذارند چراغ علی . و تو هم که اسمت را گذاشتی خوش باور ادم بد باور هستی . و خیلی هم خوت را نگیر کسی از وطن فروشی مثل تو غذر خواهی نکرده و نمی کند و با همین خیال خام خودت باش اگه به منافقهای (رجوی )مثل تو به ایران راحت دادند باید بری تو یزد دستمال یزدی بفروشی
شنبه 4 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
sfahan_20 - ایران - اصفهان تو مثل اینکه با خودت مشکل داری برو خودت را به یه روانپزشک نشون بده شاید یه داروئی چیزی بهت بده بعد ازت بپرسه حالا. وا هشت؟ عقده آی بودن هم حدی داره . زیاد هم دستمال بدستت نگیر از این جماعت چیزی به تو نمیماسه.
یکشنبه 5 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
darush kabir : هموطن, وقتی سوال و انتقاد اولیتان را دیدم, به بی محتوایی و سبکسری شما پی بردم و قصد جوابدادن نداشتم ولی به " احترام " نام کاربریتان که دهان پر کن است, بخودم گفتم: زیاد بدباور نباش و یک " پارتی بازی " بکن و جوابش ایشان را بده که هم فال ( بطور غیرمستقیم با مردمم تبادل نظر کردن ) است و هم تماشا ( شاید اشتباه فکر کردم که سوال شما برخلاف نامتان پوچ است ), که واقعا هم خیلی خوب شد که جوابتان را دادم و به بدباوریم در مورد سطح سواد سیاسی شما مطمئن شدم ! فقط گاهی اوقات فکر میکنم که نکنه خود شما همین طفلک نیما باشید که برای " تبلیغ " لباس لنگ مانندتان, دچار شوک شدی و ان انتظاری که از تعریف و تمجید کامنت مردم داشتی اینطور از اب در نیامد ( به این میگویند علم اقتصاد واقعی که حساب خونه با بازار جداست ! یک نگاه به بحران اقتصادی دنیا بنگرید که اقتصادانان جایزه نوبل گرفته چه گندی به دنیا زدند ) ! بهرحال, شما داریوش کبیر, شما با این سطح پایین فکریتان
یکشنبه 5 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2 ): حتی " کمک کوچکی " برای نیما و کالایش نبودی, ولی شما با این سطح سوادت " کمک بزرگی " برای کار توضیحی برای هموطنانم بودید که از طریق شما " مفهوم " دمکراسی و انتقاد را با انان در میان بگذارم که " رمز کلید " یک جامعه خوشبخت و موفق " تبادل نظر کردن باهم و انهم بدون ترس و وحشت و " برچسب زدن " میباشد ! ضحاک بیسواد و بیشعور به مخالفش برچسب مرتد و منافق و مشرک میزند و شما مرا " فقط " توسط این تاپیک منافق ( رجوی ) میخوانید و محکومم کردید ! راستی, بد فکری هم نیست, دستمال یزدی با چنین خطها ! چرا چنین فکری دارید که جواب خود را بعنوان " حال گیری " بنامید ?! من تعمیرکار ( روانشناس ) روح و روان نیستم ولی شما بدجوری به یک تعمیرکار احتیاج دارید و اگر وقت داشتم, میتونستم مجانی و دوستانه کمکت کنم که حال گیری خیلی جمله بدی هست که از ان استفاده کردی و و و , اخ گفتم متاسفانه وقت ندارم که بشما درس خصوصی بدهم و کمکتان کنم ولی
یکشنبه 5 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 3): یک نگاه به این شعر بندازید که از بچگی یاد گرفتید ولی کاربرد انرا نمیدانید, منظورم از طرز فکر و حرف زدن شماست : میازار موری که دانه کش است / بنی ادم اعضای یک پیکرند / ادب را از کی اموختی ! شاد و انسان باشیم زیرا همه انسانها دارای ارزش خود هستند و دارای فکر و سلیقه خود که خواهان پوشیدن لباس نیما نیستند ! لطفا منتظر جواب بعدیم نباشید, زیرا فایده ای ندارد با شما بحث بکنم و استفاده کامل را از شما بردم که با مردم عزیزم یک کم درس دمکراسی را بهم یاداوری شدیم, پس شاد و دمکراسی باشیم !
یکشنبه 5 تیر 1390

darush kabir - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد اگه منظورت از ازادی از نوع منافقی مثل رجوی هستش این به درد عمتون میخوره چون ما به این نوع دمکراسی احتیاجی نداریم . اگه منظورت از ازادی این هست که مخالف نظام باشی . این را بدان که تو هر کشوری که تو فکرش را بکنی که دمکراسی ترین کشور هست اگه مخالف نظام همان کشور عمل بکنی سرکوبت میکنند . شاید به توانی 2 یا 3 کلمه ای بلقور بکنی ولی در عمل کاری را نمی توانی بکنی .درست هست که من با این نظام در بیشتر موارد مخالفم ولی در این مورد که ادمهایی بزدل و ترسو و وطن فروش مثل تو را از کشور دور کرده تقدیر و تشکر میکننم و تو و امثال تو باید این ارزو در وطن بودن را با خودتون به ان دنیا ببرن .
یکشنبه 5 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
اسم .... من sfahan_20 - ایران - اصفهان که تو کامنت قبلی تمیزش کردم.
یکشنبه 5 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.