حضور گستره مردم و سردرگمی نیروهای امنیتی


حضور مردم و نیروهای گارد ضد شورش  در خیابان ولی عصر

حضور سنگین نیروهای گارد ضد شورش حد فاصل میدان ولی عصر تا میدان ونک سنگین گزارش شده است.براساس گزارش خبرنگاران کلمه، حضور مردم در پیاده روهای خیایان ولی عصر بیشتر از روزهای معمولی است و مردم در سکوت مشغول راه پیمایی هستند.

شورای هماهنگی راه سبز امید، با صدور بیانیه ای از معترضان درخواست کرده بود که عصر امروز به مناسبت سالگرد انتخابات پرمناقشه خرداد ۸۸ در پیاده روهای خیابان ولی عصر راهپیمایی سکوت کنند.

همین گزارش حاکی است که در لحظه تنظیم خبر (ساعت ۱۸:۳۰) هر لحظه بر حضور مردم در خیایان ولی عصر بویژه میدان ونک افزوده می شود.همچنین گفته می شود که نیروهای امنیتی به مغازه هایی که در مسیر راهپیمایی واقع اند دستور تعطیلی داده اند.


حضور پرشمارتر مردم در تقاطع مطهری-ولی عصر و ساعی

حضور مردم در تقاطع مطهری-ولی عصر به سمت ونک، پرشمارتر از نقاط پایین تر خیایان ولی عصر تهران گزارش می شود.مردم در سکوت کامل در حال راهیپمایی هستند .

به گزارش خبرنگاران کلمه، هرچه به میدان ونک نزدیک تر می شوید بر حضور مردم افزوده می شود.در لحظه تنظیم خبر (۱۸:۴۵)حضور مردم در خیایان ولی عصر – پارک ساعی قابل توجه تر از سایر نقاط این خیایان بوده است.

گزارش های تایید نشده از درگیری پراکنده مردم با نیروهای گارد در میدان ولی عصر خبر می دهد.

خبرگزاری های خارجی از جمله خبرگزاری فرانسه از حضور پر تعداد نیروهای ضد شورش و لباس شخصی در دومین سالگرد انتخابات بحث برانگیز ۸۸ در تهران بویژه ولی عصر خبر داده اند.


درگیری گارد ضد شورش با مردم مقابل پارک ساعی

نیروهای گارد ضد شورش و لباس شخصی مقابل پارک ساعی در تهران به راهیپیمایی سکوت مردم حمله برده اند.

به گزارش خبرنگار کلمه از این منطقه، در ساعت ۱۹:۳۰ تعدادی از ماموران گارد ضد شورش به تجمع مردم در این منطقه که بسیار پرشمارتر از سایر نقاط ولی عصر بوده، با شوکر و باتوم تهاجم برده اند.

همه ی مغازه ها و حتی سینماهای این محدوده بسته شده است اما مردم  در  این  ناحیه حضور دارند.

شورای هماهنگی راه سبز امید، با صدور بیانیه ای از معترضان درخواست کرده بود که عصر امروز به مناسبت سالگرد انتخابات پرمناقشه خرداد ۸۸ در پیاده روهای خیابان ولی عصر راهپیمایی سکوت کنند.

همین گزارش حاکی است حضور مردم در خیایان ولی عصر بویژه  حوالی میدان ونک بیشتر شده است.


حضور آرام و پرشمار مردم در خیابان ولی عصر همچنان ادامه دارد

حضور مردم در حد فاصل خیابان شهید بهشتی تا زرتشت تهران، پرشمار گزارش می شود.مردم همچنان در آرامش و سکوت کامل راهپیمایی می کنند.در دیگر نقاط خیابان ولی عصر نیز حضور مردم زیاد و کاملا با آرامش و سکوت است.پیاده روهای میدان ولی عصر تا میدان ونک مملو از جمعیت است و اغلب مغازه ها نیز تعطیل است.

براساس گزارش های رسیده به کلمه، بسیاری از مغازه های مسیر راهپیمایی به دستور نیروهای امنیتی بسته شده اند.سینما آفریقا و فلسطین نیز با همین دستور تعطیل شده اند.

حضور نیروهای بسیجی ها که بسیار کم سن و سال به نظر می رسند، در برخی از نقاط خیابان ولی عصر پر رنگ است. در مسیر راهپیمایی خودروهای پلیس مستقر هستند.


حضور گستره مردم در راهپیمایی سکوت و سردرگمی نیروهای امنیتی

مسیر اعلام شده از سوی شواری هماهنگی راه سبز امید برای راهپیمایی سکوت با حضور انبوه مردم و تردد آنان در پیاده روها و در حالیکه سکوت اختیار کرده اند بیش ازهر چیز باعث سردرگمی نیروهای امنیتی شده است.
به گزارش ندای سبز آزادی،  درگیریهای پراکنده در ضلع شمالی میدان ولیعصر رخ داده است که تا کنون با عدم عکس العمل از سوی مردم مواجه بوده و جمعیت حاضر در سکوت به راهپیمایی خود ادامه میدهند.
گزارش های دیگر حاکیست ترافیک بسیار شدید در بلوار کشاورز و فرعی های جنوبی آن شکل گرفته است و همچنین نیروهای امنیتی سعی دارند که بالاجبار مغازه ها و مراکز تجاری منطقه را تعطیل کنند.
گزارش های ارسالی دیگر نیز خبر از تراکم جمعیت در اطراف چهار راه کالج و چهار راه ولیعصر را میدهد


بازداشت تعداد زیادی از مردم معترض و آرامش مردم

چند صد نفر از معترضان در حالی که در حال راهپیمایی سکوت بودند و شعاری هم نمی دادند، امروز توسط نیروهای گارد شورش در خیابان ولی عصر تهران بازداشت شدند.

خبرنگاران کلمه گزارش کرده اند که واکنش بازداشت شدگان حتی در زمان بازداشت نیز با سکوت و آرامش همراه بوده است.

شورای هماهنگی راه سبز امید، با صدور بیانیه ای از معترضان درخواست کرده بود که عصر امروز به مناسبت سالگرد انتخابات پرمناقشه خرداد ۸۸ در پیاده روهای خیابان ولی عصر راهپیمایی سکوت کنند.
Royan - آلمان - آلمان
در تمام خیابانهای تهران همه مردم باید بیایند بیرون نه فقط یه خیابان با متمرکز شدن مردم دریک خیابان ماموران هم همانجا متمرکز میشوند ولی اگر در سطح تهران همه بیرون باشند نیروهای ضد مردمی نمی توانند در تمام قسمتهای شهر به اندازه کافی حضور داشته باشند و کم میاورند.
دوشنبه 23 خرداد 1390

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
باز امروز همه بودند واز بودن م کک یا کیک بتنبان علی گدا و مزدورهایش افتاده بود جالب لبخند و آرامش مردم بود وعصبیت مزدوران که باعث می شود در مواقعی چونان سگان (بلاتشبیه سگان)بخودشان بپرند در بین مزودوران کسانی بودند که دستمال یزدی بگردن داشتند ببین ولی امر مسلمین به چه روزی افتاده که از اراذل واوباش دستمال یزدی بگردن مدد می طلبدالبته با سابقه قرتی بازی مقام معظم بعیدنیست در روزگار جوانی در کسوت مزه درخدمت آقایان دستمال یزدی بگردن بوده
دوشنبه 23 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مردم یک راه دارند ادامه تظاهرات وسیع در کل ایران مثل کشورهای عربی
دوشنبه 23 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
باورتون نمیشه امروز چه خبر بود مردم دیگه در برابر سرکوبگرا عقب نشینی نمیکردن چون تعدادمردم خیلی زیاد بود و اونا شدیدا وحشتزده بودن و بینشون شکاف ایجاد شده بود.من امروز رو یه نقطه عطف برای جنبش ازادی خواهانه مردم ایران میدونم.خیلی خوشحالم چون جنبش دوباره امروز یه تو دهنی محکم به خامنه ای و مزدورانش زد
دوشنبه 23 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
واقعا که لذت بردم از راهپیمائی سکوت. برای شروع سرنگونی این نظام اسـ... عالی بود.
دوشنبه 23 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
ما که کور هستیم نمیشد از این وقایع یک چند تا عکس واضح تهیه کرد با دروغ و خیال بافی نمیشه حکومت رو عوض کرد با شاهد تلفتی و چهار تا عکس 10 روز بعد ساخته میشه هیچی توش معلوم نیست نمیشه حکومت عوض کزد عوض کردن حکومت احتیاج به تظاهرات جدی داره احتیاج داره تمام کارمند ها سر کار حاضر نشن فرودگاه تعطیل بشه چهار تا شیشه بشکنه با این دروغ و رویا پردازی باعث سوژه شدن جلو اخوند ها میشم و موضوع هفته اخوند ها
دوشنبه 23 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
امروز کاملا حکومت نظامی بود بقدری نیرو آورده بودند که نمی شد کاری کرد ولی چند جا درگیری دیدم بخصوصا یکی از آنها درگیریها بین سگهای نظام (بسیجی ها) بود که خیلی تماشایی بود.
دوشنبه 23 خرداد 1390

pardis_pardis - انگلیس - لندن
درود بر همه ازادیخواهان و دلیران ایران , دستمریزاد
دوشنبه 23 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
ای ول به اقتدار رهبر ساندیسیم!
دوشنبه 23 خرداد 1390

ندای آزادی - هلند - اوترخت
مرگ بر جمهوری اسلامی.....
دوشنبه 23 خرداد 1390

tkamaly - ایران - تهران
مسخره ها ، میگم یه راهپیمائی سکوت هم تو facebook بکنیم، بساط درست کاران برا خودشون
دوشنبه 23 خرداد 1390

tkamaly - ایران - تهران
مسخره ها ، میگم یه راهپیمائی سکوت هم تو facebook بکنیم، بساط درست کاران برا خودشون
دوشنبه 23 خرداد 1390

iranynab - ایران - تهران
اره پس بگو من میگم چرا این پیاده رو های ولی عصر اینقدر عصر ها شلوغه پس بگو مردم هر روز سال اونجا راهپیمایی سکوت میکنند. بابا زودتر میگفتید.
دوشنبه 23 خرداد 1390

محمداصلی - ایران - تهران
دیروز به تخمین من جمعیتی در حدود ده هزار نفر آمده بودند و در خوشبینانه ترین حالت کمتر از پنجاه هزار نفر بود که در هر صورت متاسفانه به نسبت جمعیت چند میلیونی تهران کمتر از یک درصد می باشد . البته نباید تصور کرد مخالفین وضعیت موجود محدود به این تعداد می باشند ولی می توان نتیجه گرفت که متاسفانه نمایش خیابانی مخالفان برعکس دفعات قبل موفقیت آمیز نبوده است . باید واقعیات را دانست تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی واقع بینانه تری داشته باشیم .
دوشنبه 23 خرداد 1390

آرتان - ایران - ایران
راهپیمایی در پیاده روها .. ؟ با این خبر هایی که می شنویم روز به روز جمعیت جنبش سبز کمتر می شود . مطمعا باشید الان حکومت خوشحال نشسته و داره به ریش ملت می خنده ، که با اینکه در این مدت اخیر این همه جنایت کرد ( از هاله سحابی بگیر تا اخیرا هدی صابر) و با اینکه تــــــــــمامی جنبش های ضد حکومت از مردم خـــواهش کردند که به خیابان ها بیایند اما در سالروز نادیده گرفتن رای مردم ، فقط چند صد نفر آمدند .. بپذیریم که این جنبش در حال سقوطه . البته مقصر مردم نیستند ، فشار های حکومت بر مردم بسیار بسیار زیاد شده و رهبران این جنبش نا کارآمد ...
دوشنبه 23 خرداد 1390

محمداصلی - ایران - تهران
دیروز خیابان ولی عصر نمایشگاه ترس ولایت وقیح از راه پیمایی سکوت مردم بود . حکومتی که ادعای اقتدار دارد اما حتی از راه رفتن مردم در سکوت هم واهمه دارد . بسیج کردن اوباش و اراذل ولایت وقیح و دستگیر کردن بی دلیل جوانان نشان از ضعف مفرط حاکمیت دارد . دیروز شعبان بی مخ ها ی حکومت آخوندی با حرکات جنون آمیز و جاهلانه یک بار دیگر ماهیت زشت و پلید خود را بطور عریان در معرض دید ما قرار دادند تا بهتر بدانیم با چه موجودات نادان و پستی مواجه هستیم و دشمنان آزادی و پیشرفت ایران چگونه افرادی هستند .
دوشنبه 23 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
خوشحالم که چشم ماموران و خامنه ای و همه اعوان و انصارش را کور. کردیم . ما همه جا بودیم شانه به شانه هم . ما بیشماریم باز هم خواهیم امد انقدر خواهیم امد تا بالاخره حق خود را باز ستانیم.درود بر مردم ازاده ایران زمین و زنده باد ازادی. ما باز پیمان بستیم و سبز شدیم. ایران تهران
دوشنبه 23 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
عجب مبارزه ای .?????مثل جوک دروازه شهر......
دوشنبه 23 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
من صرفا به خاطر همبستگی با جنبش آزادی خواهی از شیراز به تهران آمدم در 22 خرداد 90 در تمامی طول مسیر خیابان ولی عصر نیروهای مزدور لباس شخصی ؛ نیروهای هویجی (بسیجی ) و نیروی ان تظامی به وفور دیده می شد موتور سواران شتر سوار در خیابان جولان می دادند و هرز گاهی هرزه های بسیجی بر روی موتور فریاد ماشاءا.. حزب الله سر می دادند جالب اینجاست که یک مشت حیوان از خدا بی خبر سرنیزه بسته - چماق بست - با کلاه خود و زره و خیلی ها هم کلت به کمر و اسلحه بدست این رجزخوانی هم کردند یکی نیست به این حیوانات بگوید رجز خوانی معمولا در حالت تساوی و پایاپای است نه به این شکل که مردم عادی در یک سو و حیوانات درنده خوی مجهز به انواع سلاح سرد و گرم در یک سوی . این است اسلام ناب ناب ناب محمدی
دوشنبه 23 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
evol-iran-چابهار باز از این نظرات روشنفکرانه, دست و دلبازی کردی. حیفه بابا این تجربیاتت دانشمندانه رو مفت و مجانی میزاری تو سایت. اینا رو نگر دار, میتونی بعدا به کشورایی که احتیاج به تفکرات دیپلماتیک دارن به قیمت خیلی بالا بفروشی. با پولش برو اونوقت یکی دو کلاس اکابر بخون که خطتت هم خوب بشه. مواظب خودت باش از کنار برو.!
دوشنبه 23 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار دکی جون پیشنهاد میکنم خودتم یه چندروزی در مطب رو گل بگیری و اعتصاب کنی اخه بابا دستمزدتون خیلی کمه .چند تا ساندیس واسه اینهمه مزدوری؟!ظلم به خدا
دوشنبه 23 خرداد 1390

kholidar - ایران - رشت
تا بوده و هست همین خواهد بود ول کنین این مزخرفات چاله میدانی را دو کلمه بگین ما هم حالیمون شه . چهار پنج میلیون مفت خور اعم از بسیجی و خانواده اسرا و غیره افتادن بجون مردم و آنجوریکه خودشان میخواهند زندگی کنند ،و طوری که لباس میپوش مردم هم مث اونا باید باشن و حق حرف زدن ندارن .به این میگن Demoکراسی نه دموکراسی.با جمع کردن مانتوها ماهواره ها وغیره میخوان بگن با صدای بلند:. آهای مردم شما شعور ندارید ماییم که میفهمیم و ماییم که بشما میگیم چیکار بکنید چیکار نکنین شماها احمقید و خوب و بدتونو نمیدونید ما میدونیم ....زرشک
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.