دست آلوده حکومت در تجاوز به چند زن در اصفهان


دست آلوده حکومت در تجاوز به چند زن در اصفهان

هر زمان که موتور اعدام لاریجانی ها در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به رهبری آقای خامنه ای با اقتدار و سرعت بالا به کار می افتد بر جنایات و وحشیگیرهای متجاوزین به حقوق ملت نیز بیشتر و بیشتر می شود. به عبارت دیگر هر چه حکومت جمهوری اسلامی ایران بر جنایات خود در مقابل با جنایتکاران و متجاوزین به نوامیس ملت ایران، می افزاید، جنایت و شرارت و تجاوزجنسی  نیز بیشتر و بیشتر می شود. مثال بارز و روشن، واقعه دهشتناکی است که هفته گذشته در اصفهان رخ داد.  دوازده نفر پس از حمله به یک جشن تولد در باغی، در حوالی روستای اصغرآباد اصفهان، دست‌ و پای مردان حاضر در مهمانی را بسته و به زنان تجاوز کرده‌اند. به گزارش وبسایت‌ "عصر ایران" که به اصول‌گرایان وابسته است، «ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته افراد سابقه‌دار و شرور از فرصت بوجود آمده توسط چند خانواده بهره جسته و با ورود به ملک خصوصی و باغی در حاشیه شهرستان خمینی‌شهر اقدام به حبس افراد مذکر حاضر در باغ و همسران چند زن کرده و سپس آنها را مورد تعرض و آزار قرار دادند.» البته برای من و خوانندگان این مطالب مشخص نیست که حکومت از کجا متوجه شده است که، افراد متجاوز در این مهمانی، سابقه دار و شرور! بوده اند. اگر آنان شناسایی شده اند، چرا تاکنون معرفی نگشته اند و اگر شناسایی نشده اند، از کجا مشخص شده است که این افراد شرور بوده اند.

باید اذعان کرد که پلیس جمهوری اسلامی ایران یکی از ضعیف ترین و ناکارآمد ترین پلیس های کشورهای جهان بوده و دستگاههای امنیتی نیز تنها به فکر بالابردن قدرت رهبر خود هستند و هیچ اهمیتی به حقوق ایرانیان نمی دهند. مسبب اصلی و بدیهی این تجاوز، نظام جمهوری اسلامی است و مسئول مستقیم اینگونه تجاوزات آقای خامنه ای و روسای قوای سه گانه و نیروی انتظامی، دادستان و ریئس دادگستری اصفهان هستند. چرا که کوتاهی نیروی انتظامی و مسئولین باعث وقوع این تجاوز گردید. یکی از کسانی که در این مهمانی حضور داشته است و نخواست نامش فاش گردد با بیان جزئیات در حالی که به شدت اشک می ریخت به اینجانب گفته است که پیش از تجاوز یکی از افراد با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود. اما مامورین نیروی انتظامی چند ساعت بعد از این تجاوز هولناک، زمانی که محل را ترک کرده بودند، حضور یافتند که عملا کار از کار گذشته بود. اتفاقا زمانی که اخبار این حادثه هولناک را می خواندم در سایت عصر ایران نوشته شده است، «خوشبختانه یکی از خانم‌های اسیرشده، در فرصتی کوتاه با تلفن همراه خود موفق به اطلاع‌رسانی به پلیس شده و ماموران انتظامی و نیروهای ویژه  بلادرنگ خود را به محل رسانده و موفق می‌شوند افراد مذکر را آزاد کنند و همزمان با شناسایی مکان مجاور، سایر افراد مونث را نیز از دست ربایندگان رهایی بخشند.»
نمی دانم کلمه خوشبختانه در این فاجعه انسانی قابل استفاده است یا خیر، ولی می دانم که برای حکومت خشونت، زور ارعاب و اعدام، در هر زمانی هر جنایت و تجاوزی جای خوشبختی دارد. چرا که هر عمل وحشاینه ای  از این دست باعث، استحکام قدرت دستگاههای امنیتی و قضایی خواهد شد. در اینگونه جنایات و تجاوزات، دستگاههای امنیتی و پلیس، ترجیح می دهند بعد از جنایت و تجاوز خود را در صحنه حاضر کنند. اگر دقت کرده باشید، و تحقیقی کوتاه انجام دهید، ملاحظه خواهید فرمود که در جنایات و تجاوزاتی که به وقوع می پیوندد، در اکثریت مواقع،  جنایتکار و متجاوز به هدف اصلی خود رسیده و بعد از تجاوز بوده است که پلیس در محل حاضر گشته است. در این مورد نیز خانمی به پلیس زنگ زده و با هراس و وحشت درخواست کمک نموده است، اما پلیس تامل نموده تا تجاوز به انجام رسد و بعد خود را در محل حاضر کند. خانمی که به پلیس زنگ زد التماس می کرد که به او کمک کنند، اما پلیس گمان می کرده که این زن شوخی می کند و دیوانه است. این زن دو بار به پلیس زنگ می زند و بار دوم بیشتر التماس می کند، مجبور می شود موضوع را به یکی دیگر از دوستانش با تلفن اطلاع دهد و او پیگیر این موضوع شده و پلیس را از این فاجعه مطلع کند.
اتفاقا در خبرگزار دویچه وله خواندم که اهالی محل هم گفته اند که  پلیس "بلادرنگ" در محل حاضر نشده و تعلل ماموران پلیس فرصت کافی برای مهاجمان ایجاد کرده است.

زنی که مورد تجاوز بی رحمانه عده ای از مردان هوس ران در باغی در نزدگی اصفهان قرار می گیرد می گوید. درب باغ زده شد. و یکی از آقایان رفت و در را باز کرد. دو نفر پشت در بودند. گفتند که از طرف پلیس هستند و داری حکم قضای می باشند. آنها لباس شخصی بر تن داشتند و ظاهرشان به نیروی های بسیجی شبیه بود. صورتشان داری ریش بوده و پیراهن شان نیز روی شوارشان بود. وارد باغ شدند. همین که وارد شدند چند نفر دیگر هم از دیوار و درب وارد شدند و همه جا را محاصره کردند. ما را تهدید کردند که از تلفن همراهمان استفاده نکنیم. مردان چون گمان می کردند که آنها مامور هستند از خود مقاومتی نشان ندادند. این زن می گوید ما به پلیس زنگ زدیم ولی پلیس بعد از اینکه متجاوزین رفتند سر رسیدند. بعد از آن هم به ما گفتند که جرات نداریم حرفی در این خصوص در جایی مطرح کنیم و حال نیز اجازه حرف زدن نداریم. به هیچ عنوان اجازه نمی دهند  ما واقعیت را مطرح کنیم و بگوییم که کسانی که به باغ هجوم آوردند از نیروهای لباس شخصی بودند که با تنی چند از اشرار تبانی کرده بودند تا این فاجعه را رقم بزنند و حال آنها هستند که نمی خواهند مجرمین اصلی دستگیر شوند.

 گفته های این زن که نخواست نامش به لحاظ تهدیدهایی که شده است مطرح گردد قابل تامل است. به خصوص اینکه اتفاقات و عملکرد دستگاه انتظامی و پلیس و نیز اظهارنظرهایی که در این مورد می شود نشان می دهد که کسانی که به باغ یورش برده و تجاوز کرده اند به اصطلاح ارازل و اوباش نبوده اند و این عده از افراد از جمله افراد مذهبی بوده اند که قصد انتقام گیری مذهبی داشته اند. نخستین موضعگیری رسمی پلیس  درباره فاجعه تجاوز زنان در خمینی شهر اصفهان   و همچنین امام جمعه اصفهان نیز جای تامل دارد. امام جمعه اصفهان طبق گزارشی که روزنامه روزگار منتشر کرده است گفته است: اگر خانمها حجاب   داشتند، مورد تجاوز  قرار نمیگرفتند. حجت‌االسلام سالمی امام جمعه خمینی‌شهر همچنین گفته است: البته آنها هم که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند آدم‌های علیه‌‌السالمی نبوده‌اند، این 14 نفری که فقط دو نفرشان خانواده بوده‌اند برای پارتی به شهر ما آمده بودند و با شراب‌خواری و رقاصی یک عده دیگر را هم تحریک کردند. واحد مرکزی خبر  نیز پیش تر از جانب سرپرست اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گزارش داده بود که: چهارشنبه گذشته چند خانواده‌ در یکی از باغ های اطراف اصفهان بدون رعایت موازین شرعی و عرفی ، میهمانی را برگزار کرده بودند که عده ای از اراذل و اوباش این منطقه با اطلاع از این میهمانی و با همدستی دوستان خود ضمن ورود به داخل باغ ، زنان و دختران این میهمانی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده بودند .

18 روز از این واقعه تلخ می گذرد و تا زمانی که مردم شهر سکوت خود را نشکاندند، صدایی از مسئولین در نمی آمد و حال که صدای مردم خمینی شهر، بلند شد و آنها به اعتراض راهپیمایی و تجمع کردند، مسئولین اظهارنظرهایی می کنند تا بار مسئولیت خود و مجرمین را کاهش دهند. از جمله ئیس پلیس آگاهی استان  اصفهان  دراولین اظهارنظر رسمی میگوید اگر این خانمها حداقل حجاب را رعایت کرده بودند، شاید  مورد آزار و اذیت قرار نمیگرفتند.
غلامرضا انصاری در مصاحبه خود با خبرگزاری ها از مردم درخواست کرده که با صبر و حوصله، در انتظار اخبار دستگیری سایر متهمان و مجازات قاطع آنها باشند. وی قول داده که شخصا موضوع را پیگیری کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
حال این سئوالات مطرح می گردد که چه کسی مسئول اصلی این جنایات و تجاوزها است؟ آیا پلیس و دستگاههای امنیتی و دولت پاسخگو نیست؟ آیا نباید کسانی که در نجات قربانیان، کوتاهی کرده اند مجازات شوند؟ آیا دستگیری متهمان، بازداشت آنها و اعدام آنها در ملا عام کافی برای پیش گیری از وقوع جرم است؟ در ماههای گذشته دهها نفر در ملا عام اعدام شدند، آیا از میزان جرم کاسته شد؟ در چند ماه پیش فاجعه ای مشابه در لواسان رخ داد و مرتکبان جرم در ظرف چند روز اعدام شدند، آیا دیگران درس عبرت گرفتند؟ چرا دولت به جای انکه به دنبال مجازات کردن افراد باشد، به سمت ریشه کن کردن جرم نمی رود؟ چرا دولت جمهوری اسلامی و به خصوص دستگاه قضایی به جای حل کردن صورت مساله به دنبال پاک کردن مساله هستند؟ مساله این است که این حکومت، کارایی لازم و کافی برای اداره کشور را ندارد؟ حکومت مسئول نیست و این بی مسئولیتی هزینه هایش همین می شود که می بینیم، و آیا باید منتظر بود تا هزینه های دیگر را نیز پرداخت کنیم؟
چند روز دیگر پس از دستگیری متهمان، آنان روبروی دوربین قرار خواهند گرفت و خواهند گفت که اسرائیل یا آمریکا آنان را برای تجاوز به اصفهان و به این باغ فرستاده بود. چرا حکومت ملت را هالو فرض می کند و هر عملی را منتسب به غرب می داند؟ در کجای غرب چنین جنایت ها  و تجاوزهای  فجیعی رخ می دهد که در ایران ما شاهدش هستیم؟ در غرب زنان اگر ساعت چهار صبح هم در خیابان باشند، امنیت دارند، آیا  در ایران چنین امنیتی وجود دارد؟ مظمئنا  زنان جرات خروج از خانه را بعد از ساعت نه شب ندارند.
در نهایت اینکه، اعدام، خشونت، ظلم، جور، اقتدار بی خاصیت نمی تواند راه حل مناسبی برای پیشگیری از وقوع جرم باشد. مطمئنا اگر مجرمین این حادثه وحشتناک دستگیر و بازداشت و اعدام هم شوند تا زمانی که این حکومت به فکر  خواسته های اساسی نوجوان و جوانان این مرز و بوم نباشد، باید موتور اعدام را با قدرت بیشتری به حرکت در آورند تا بتوااند قدرت خود را برای بیشتر کردن عمر خود، بالا برده و حاکمیت خود را استقرار بخشند.

برای مقابله با جرم راه های بهتری و اساسی ترین وجود دارد که  صدها بار در یادداشت ها و مقالات خود به آنها اشاره کرده ام ولی متاسفانه تاکنون به هیچ کدام اهمیت داده نشده است. این حکومت گمان می کند با خشونت و اعدام و کورکردن و دست و پا بریدن می تواند پیشگیری از جرم کند.
 در نهایت از شنیدن این خبر متاسفم و متاثر شدم و با کسانی که قربانی چنین فاجعه ای بوده اند هم دردی می کنم، و امیدوارم هر چه زودتر اشخاصی حاکمیت را به عهده گیرند که لایق مردمان ایران زمین باشند، نه کسانی که برای حفظ حکومتشان دست به هر جنایتی می زنند و اموال مردمان ایران را به غارت می برند.

نوشته محمد مصطفایی وکیل دادگستری
 
محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
مشکووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووکه.................
یکشنبه 22 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
این دین اسلام شپشی, دین تزویر و ریا میباشد که از حل مشکلات " اساسی" اجتماع از قبیل ایجاد کار, دادن شخصیت, اقتصاد سالم, اجتماع خوشبخت و بانشاط و تساوی حقوق زن و مرد و و و مانده است, بدینجهت فقط " تظاهر " به دین میکند و فقط به مشکلات " ظاهری " جامعه میپردازد از قبیل اشپزخانه اسلامی, دوش غربی, حجاب اسلام ناب شپشی, اعدام, سنگسار و شلاق زدن مردم در خیابانها و بریدن دست انان ! ننگتان باد .
یکشنبه 22 خرداد 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
یعنی اگه از این به بعد بریزن تو خونه مردم و جلوی شوهر ترتیب زن رو بدند مقصر زنه میشه چون تو خونه حجاب نداشته.
یکشنبه 22 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
وقتی هر خوکو کفتاری یه من ریش میزاره و میشه حکومت گردان مملکت بهتر از این نمیشه. وقتی پلیس که مسئولیتش ارامش جامعه و مردمش کارش امنیتی اطلاعاتی بشه مملکت بهتر از این نمیشه. وقتی مردای ما از ترسشون سکوت میکنن و میگن فقط دنبال یه لقمه نونن و کاری با سیاست و دولت و حکومت ندارن مملکت بهتر از این نمیشه. تف به این بی غیرتیها. تف به این حـ...ا.
یکشنبه 22 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
چه ربطی به ضعیف بودن پلیس داره ایشون تا تونسته پلیس رو زده خب پلیس از کجا باید میدونست قراره اونجا اینطوری باشه اگه زیاد باشه پلیس میگن منطقه جنگی هست مگه اگه نباشه میگید فلانه درسته اتفاقه وحشتناکی افتاده و یک عده واسه اینکه از زیر کارشون در برن شلوغ اش میکنن و میگن حجاب خانم ها خوب نبوده حالا اگه یک فرمانده ایی این حرف رو زده دلیل نمیشه از چشم همه پلیس ها ببینیم کشور ما سالانه بیشتر از 3000 کشته لب مرز میده از نیرو انطزامی خب این خودش فشار رو بیشتر میکنه رو پلیس و کیفیت را کم میکند به هر حال امیدوارم هر چه زود تر دستگیر شن و به قل شعار مشترک بابا بزرگ باید کشت
یکشنبه 22 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
مرگ بر حکومت اسلامی و نابود باد دین پلید و شیطانی اسلام.
یکشنبه 22 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
کاملا" روشن و واضح است که دست اندرکاران حکومتی از مهمانی در باغ مطلع شده بودند, یک گروه لباس شخصی به این محل اعزام کرده اند تا جزای کافران عضو مهمانی را کف دستشان بگذارن . به همین دلیل پلیس فورا" به محل جنایت نرفته چون میدانسته برادران لباس شخصی در ان محل مشغول انجام ماموریت هستند. هیچگاه چنین جنایاتی توسط گروه های بزرگ مثل این مورد انجام نمیشه مگر اینکه پیشبینی شده گروهی انجام وظیفه کنند. دیر یا زود ورق بر خواهد گشت و اینها ستمزدشان را خواهند گرفت. بامید ان روز !!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
اگر حاکمی سیبی از یک باغ بچیند قطعا عواملش باغ را ویران خواهند کرد !!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه
یکشنبه 22 خرداد 1390

kasra persia - انگلیس - لندن
آخه چرا اجر ضایع می کنید ، مگه نیروی انتظامی بیکار هست که بیاد دست به این کارهای پیش پا افتاده بزنه ،اگر شما به قانون اساسی مراجعه کنید در " بند " زیرین زیرشلواری تبصره ۵ تنبان نوشته شده که : نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج و ارتش و البته چماقداران لباس شخصی وظیفه دارند که با جان ، مال و ناموس خود ( که در این مورد شک دارم ) از نظام دفاع کنند و نظام هم وظیفه داره که از جان مال و ناموس مردم ( البته بجز مردم ایران . که این مردم شامل : فلسطین ،لبنان ، یمن ،ونزوئلا ، کشورهای شاخ آفریقا و کشور های بی شاخ آفریقا ...........) و البته بعضی از مردم ایران مانند اهالی محترم قبرستان که خمینی به انها وعده آب ، برق ، گاز ، مسکن ، آزادی ،بیمه، بهداشت ، کار ....داد دفاع کنند . انگلیس لندن
یکشنبه 22 خرداد 1390

iranynab - ایران - تهران
اره اره راست میگید.شما واقعا به بلوغ فکری و سنی رسیدید؟ اخه یه چیزی هم بگید که بشه باورش کرد. حکومت میاد خودش نا امنی ایجاد کنه و بلوا و آشوب. اخه آدم چی به شما بگه.
یکشنبه 22 خرداد 1390

shana - ایران - خوزستان
پس اگه زنان و دختران عزیز یاد بگیرن که در خانه از حجاب های برتر استفاده کنند و از تا انجا که ممکن است از خانه به هیچ عنوان خارج نشوند از گزندها که خود شان 90% مقصر اصلی هستند شاید در امان بمانند!!!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
واقعا از این لامذهبها هر چی بگی بر میاد یعنی میشه روزی رو که بر نوامیس خودشان هم تجاوز بشه بر اون رهبری لعنت و نفرین باد که چشمان کورش را بسته و ادعای پیغمبری میکنه و پرده بر دین و اسلام واقعی کشیده و در صدد خراب کردن اعتقادات مردم است بخدا تمام این کثافتکاریها از خودشان سر میزند برای اینکه از نطفه حرام بوجود آمدن . ببعد مرتیکه عوضی میگه این آدمها هم که علیه‌‌السالمی نبودن اونم در جایگاه نماز جمعه افترا و تهمت را بر ناموس مردم میزند و یک مشت الاغ هم پشت سر این کثافت نماز میخونند . تو روح نجسشان سگ ش... ید.
یکشنبه 22 خرداد 1390

kholidar - ایران - رشت
آقا آغا شما چه میگویید؟اینکه دیگر فکر کردن نمیخواهد این مساله دو صورت دارد :. یا آنها اشرار بودند یا برادران سربازان گمنام. اگر اشرار بودند باید سگان پاسدار نیروی افتضاحی پاسخگو باشندازاینکه چرا به موقع وارد عمل نشده اند حتما میگویند ما بنزین نداشتیم. اگر هم از برادران بودند که هیچ بعید نیست نشانه اش سکوت دستگاه غذایی (نه قضایی)بوده که معلومست :شما که اینجور لختید پس .....میخواهید بفرمایید زیر عبای ما
یکشنبه 22 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
love-iran - ایران - چابهار---دکتر !!! میشه یه جا کامنت بنویسی بدون غلط املایی؟ تحصیل کرده مملکتمون که شما باشی وای به حال مناطق محروم چابهار !!! خدا وکیلی دیپلم داری؟؟؟؟
یکشنبه 22 خرداد 1390

damahi - ایران - بنرعباس
نویسنده کاملا درست گفته تا این حکومت جهل وجنایت بر کشورمان حاکم است این اتفاقات ناگوارووحشتناک متاسفانه ادامه خواهدداشت زیرا افرادبی لیاقت وپاجه خوار رهبربیسواد برسرکارند.
یکشنبه 22 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
naslesookhteh - ایران - تهران هموطن عزیز. در نظام قرون وسطایی ولی وقیح همه غیر خودی ها(شهروندان درجه دو و سه ....) مجرمین بالفطره و فاسد هستند و بر همین اصل خونشان مباح و زنشان بر مزدوران ولی وقیح حلال است. نگاهی به زندانیان سیاسی در این سی و چند ساله گواه این واقعیت است. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش. پاینده ایران. شاد باشید
یکشنبه 22 خرداد 1390

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
اصفهان ومشهد نا امن ترین شهرهای ایران برای خانوم هاست. مردهای مذهبی به زن به چشم وسیله ارضای جنسی نگاه می کنن.
یکشنبه 22 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
sandis-iran - ایران - چابهار تو خودت رو مثل مموتی دکتررررررر معرفی کردی?!!! حداقل شبها برو نهضت سواد آموزی تا بتونی چند کلمه فارسی صحیح بنویسی!!! راستی هنوز هم میری پهلوی روانشناس?!!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
یکشنبه 22 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
از اول هم مثل روز روشن بود که اراذل و اوباش حکومت در این تجاوزها دست داشته اند و پلیس های باشرف مملکت هم اجازه دخالت ندارند وگرنه سر از زندان درمیارن و یا توسط سربازان گمنام ولی وقیح ترور شده و گردن منافقین و استکبار میاندازند. نابود باد حکومت ضدبشری ولی وقیح
یکشنبه 22 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
دست کثیف دولت اسلامی توچه زمینیه ای کوتاه بودهکه تو این نباشه!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
100% کار بسیجی ها است.....این روش جدیدشان برای برخورد با میهمانیهای خانوادگی است....حتما یه آیت الله نجاست زاده هم فتوای شرعی براش صادر کرده....این قضیه رو تکرار خواهند کرد این حـ... ها تا مردم از میهمانی مختلط بترسن....کجایی ببینی 1400 ساله چکار کردی....
یکشنبه 22 خرداد 1390

پیامک - ایران - تهران
اتفاقا یکی دیگه از این خانمها که نخواست نامش فاش شود به من زنگ زد و با ناراحتی و ترس فراوان گفت:. عده ای از دوستان آقای مصطفایی "وکیل مزدور آمریکایی" درب آن خانه را زدند و گفتند درب را باز کنید تا مابیاییم تو. و ملت چون گمان می کردند ایشان و دوستانشان آدم حسابی هستند در را باز کردند و اونها ریختند تو و ما را .. کردند!. حالا اگه راست می گی وکیل بزمجه بیا ثابت کن کدوم یکی از داین دو داستان راسته!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

memar200869 - ایران - تهران
love-iran ..ایران-چابهار .. شما زحمت بکش نظراتتونو برای خودتون نگه دارین مثل اینکه تو ایران زندگی نمیکنی و هیچی رو نمی بینی؟؟؟؟
یکشنبه 22 خرداد 1390

tehran11 - ایران - تهران
واقعا با این اخبار آدم دلش میگیره ولی آنزمانی که گروه کمی از مردم گفتند و اعتراض کردند اکثریت پشتیبان این حکومت بودند و حالا که این مظالم به خود ملت برگشته است هزاران مورد را این روزها شاهد هستیم .خواهشا بیایید ملتی باشیم که به منافع زود گذر خود تنها فکر نکنیم . یه مقدار انسانیت خوبه ......
یکشنبه 22 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
واقعا تاسف آوره
دوشنبه 23 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته ‌باشد نه شعور لازم برای خاموش ماندن....قابل توجه بعضی از کاربران باسواد و محترم!
دوشنبه 23 خرداد 1390

astara - ایران - استارا
این رژیمه فاصد 32 ساله که داره فاجعه به بار میاره.جایه خوشحالی اینجاست که با رفتنه اینا اسلامه عزیز هم از ایران کم کم ولی برای همیشه بای بای میکنه.یزدانه ایران به ما صبر بده.
دوشنبه 23 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
اگه واقعا دست کثیف حکومت در این کار آلوده باشه.... و اون اراذل و اوباش متجاوز حیوون که به زن و دختر مردم تو باغ و ملک شخصیشون تجاوز کردن،،،،، از ساندیس خوران و اراذل حکومتی بوده باشن،،،واقعا تف به بالا تا پائین حکومت.... در ضمن با درود با آلکس عزیز از وین با نظر شما در مورد اخته کردن متجاوزان به ناموس مردم و فرستادنشون برای کار اجباری و بیگاری تا آخر عمر کثیفشون بسیار موافق هستم. ارادتمند شما: بابک میهندوست
دوشنبه 23 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
اسلام اسلام اسلام......... این جنایت ها چه ربطی به اسلام داره شماها خسته نشدین اینقدر از اسلام بد گفتین... من واقعا تعجب میکنم سراغ هر مطلبی که میرم حالا هرچی که باشه اولین چیزی که در نطراتشون مشاهده میکنم توهین به اسلام و مسلمانه.. شماها با خودتون هم مشکل دارین...........
دوشنبه 23 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
mastaneh.deldar - ایران - اهواز . برو کشکت را بساب مزدور جدید----- تمام اتشها از گور دینت بر می خیزد منتها پول مزدوری چشمانت را کور و گوشت را کر کرده/یک مشت بی هویت شده اند نخود هر اش/
دوشنبه 23 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
روشن بود کار خودشان است. تجاوز سیستماتیک و گروهی تنها از این اوباش بسیجی ساندیسی رهبر چلاقهای جهان بر می آید.
دوشنبه 23 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
م ر - ایران - تهران . می بینید دوباره حمله ی اراذل اوباش رژیم به سایت شروع شد یک مشت لمپن بی سواد از کهریزک و اوین//دوره ی کاراموزی در فیضیه تئوری و عملی!!!!!کور خوانده اید دینتان با ملایتان باهم به قبرستان خواهد رفت/
دوشنبه 23 خرداد 1390

louisette - فرانسه - مارسی
حقمونه.حقمونه
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

Royan - المان - المان
اصلا کسی نباید به نیروهای انتظامی زنگ بزند آنهاخودشون تو نوبت ماموریت بعدی هستن و کس نباید به دادگاه قاضی شکایت کنه , راهش شناسائی افراد و تنبیه آنهاست بطور شخصی ملت ایران خودش باید حقش را بگیره حکومت و قوه سه گانه یا فاسد یا کارائی نداره پس بنابراین باید آب پاکی را بریزن روش خودشون وارد مرحله عمل بشن اول هم از فاطی کماندوها شروع کنند.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
کسی که متجاوزه به خودش تجاوز شده.......
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

عرصه سیمرغ - ایران - تهران
bache shapoor - سوئد - یوسدال. بچه شاپور دین صلح آمیز شما! هر چقدر از مسلمانها را میکشد باز از جمعیتشان کم نمیشود!! نابود باد دین چشم آبیها . بچه دروازه غار ههههههه
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.