ارغوان رضایی از پدرش به دادگاه شکایت کرد


ارغوان رضایی از پدرش به دادگاه شکایت کرد

ارغوان رضایی در مادرید

سیر نزولی با شتابی مهارناپذیر از رده ۱۵ به رتبه‌ای پایین‌تر از ۵۰ نفر بر‌تر جهان. حذف مجدد از یک تورنمنت دیگر و سپس شکایت از پدر.

پس از قهرمانی ارغوان رضایی در تورنمنت باستد ۲۰۱۰ که یازده ماه پیش در سوئد اتفاق افتاد، تمام اخباری که درباره او منتشر شده است فقط دربرگیرنده شکست‌ها، درگیری پدرش با دوست‌پسر او در ورزشگاه و سرانجام توسل به دادگاه به دلیل اختلافات مالی بوده است.

ارغوان رضایی، تنیس‌باز ایرانی مقیم فرانسه، از پدرش به اتهام اخاذی و دریافت حقوق بیش از اندازه به دادگاه شکایت کرده است.

خبرگزاری فارس که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد ۸۸ نتایج مسابقات ارغوان رضایی را به طور کامل پوشش می‌دهد، به نقل از خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که شکایت ارغوان از پدرش به دلیل «اذیت و آزار، خشونت و تهدید به مرگ» بوده است، گرچه به پلیس فرانسه هنوز مدرک مستندی ارائه نشده است.

ماجراهای ارغوان و ارسلان

ارسلان رضایی که پیش از انقلاب فوتبالیست بود، پس از انقلاب به عنوان پناهنده‏ سیاسی به فرانسه رفت. پیش از ماجرای اخیر نیز هنگامی که پدر ارغوان رضایی در رقابت‌های آزاد استرالیا، دوست‌پسر ۳۰ساله دخترش را تهدید به برخورد فیزیکی کرد تا بلافاصله اتحادیه تنیس‌بازان نیز حضور او را در ورزشگاه‌ها ممنوع اعلام کند.

کار‌شناسان تنیس بر این باورند که اگر سال‌ها قبل ارسلان رضایی که پیشینه‌ای در تنیس ندارد، از مربی‌گری دخترش دست می‌کشید و اجازه می‌داد فدراسیون تنیس فرانسه برای او مربی انتخاب کند، ارغوان می‌توانست به جایگاهی به مراتب بهتر دست پیدا کند.

روزنامه‏ فرانس‌سوآر نیز می‌نویسد که ارسلان رضایی، اگرچه ارغوان را به قهرمانی تنیس رسانده، تاکنون چندین ماجرای جنجالی هم برای او ایجاد کرده است.

او در سال ۲۰۰۷ مربی تیم ملی تنیس زنان فرانسه را متهم کرد که قصد تجاوز به دخترش را داشته است. همین اتهام باعث شد فدراسیون تنیس فرانسه او را برای مدت نامعلومی از ورود به ورزشگاه تنیس محروم کند.

شکایت اخیر ارغوان در دادگاهی در حومه پاریس ارائه شده و ارسلان، پدر ارغوان، باید پاسخ‌گوی اتهام‌های وارد شده از طرف دخترش باشد.

محو تدریجی از جمع بزرگان تنیس

در پی این شکایت، ارسلان رضایی گفته است که نباید مورد سرزنش قرار بگیرد. بلکه افرادی که کنار دخترش جمع شده‌اند او را به این سمت سوق داده‌اند. او گفت زندگی خانواده‌ او به درآمد ارغوان وابسته است.

پیش از این ماری پیرس و یلنا دوکیچ، دیگر ستاره‌های زن تنیس جهان، نیز علیه خانواده‌ خود شکایت کرده‌اند که در ‌‌نهایت به جدایی آنها از خانواده‌شان انجامید. اما در ادامه، موفقیت‌های خودشان هم تداومی نداشت.

ارغوان در ۱۱ ماه گذشته در هیچ تورنمنتی قهرمان نشده است. اما علت شتاب گرفتن سقوط او در رتبه‌بندی بر‌ترین تنیس‌بازان زن جهان این است که در اکثر تورنمنت‌ها در‌‌ همان دور اول حذف شده است.

او در دو گرنداسلم استرالیا و رولان گاروس نیز در دور نخست از جدول خارج شد. آخرین حضور ارغوان رضایی، رقابت‌های روی چمن انگلستان بود که در آن مسابقات نیز در دور دوم شکست خورد.

اگر سیر نزولی او با همین وضعیت ادامه پیدا کند، او ناگزیر خواهد شد برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم، رقابت‌هایش را از جدول مقدماتی و زیرگروه بازی‌ها آغاز کند.
leila leila - سوئد - گوتنبرگ
با کاری که موقع انتخابات کرد دیگه دعای خیر کسی پشتش نیست. ازش بدم میاد
یکشنبه 22 خرداد 1390

tehran11 - ایران - تهران
گاهی اگر ما ایرانی ها به خودمان نگاه انتقادی داشته باشیم بد نیست . خانواده ای که به اینجا میرسد از زیر بنا مشکل داشته .فقط موفقیت های اینچنینی ملاک نیست . دختر بر خلاف گفتمان خانواده اش و خانواده بر خلاف رفتار دختر عمل میکند مثالی از هزاران خانواده در خارج از کشور ولی باید دید ملتی که نه راه پیش دارد نه پس چرا به این روز افتاده .
یکشنبه 22 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
درسته باعث افتخار ورزش ماست ، اما حمایتش از مموتی نفرت انگیز بود . شرافت از هر چیزی توی دنیا مهمتره
یکشنبه 22 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چقدر غمگین و ناراحت کننده است ! عوض اینکه از خدا و خودش و دخترش راضی باشه که دارای چنین دختر زیبا و سالمی هست که به " غریزه " طبیعی خود که همان " عشق " است که به ان هم جواب درست نشان میدهد و دارای دوست پسریست, او را تهدید به چوب و کتک میکند ! اگر پسرش دوست دختر داشت از جهالت و مغروری میترکید ! بعد هستند کسانی, که در دوران پیامبر, از اعراب شکایتها دارند که چرا عربها دخترشان را زنده بگور میکردند ?! ایا فرقی بین این پدر که در قرن 21 زندگی میکند و انهم در مرکز تمدن و فرهنگ و به انجا هم " پناه " اورده, زیرا بقیه در زندگی او تحت عنوان اسلام و جامعه اسلامی دخالت میکردند, و ان مردم اعراب که دخترشانرا زنده بگور میکردند هست و شاهد چنین جهالت و نادانی از این پدر بشویم ?! شاد و انسان باشیم.
یکشنبه 22 خرداد 1390

بی خیال - ایران - کرمان
چرا در فرانسه شکایت کرده؟ میومد ایران پیش آقای احمدی نژاد هم عدالت جهانی رو داره توسعه میده و هم دوست پسر خوبی میتونه باشه.
یکشنبه 22 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
خودم میاد خواستگاریت.دوست پسرتو بی خیال شو.دادگاه هم نرو.خودم ...
یکشنبه 22 خرداد 1390

mersede - انگلستان - منچستر
من برای ارغوان احترام زیادی قائلم امیدوارم هر چه زودتر مشکلاتش به پایان برسه و هر چه زودتر بتونه عنوان اول تنیس جهان را به خودش اختصاص بده و برای سالهای سال نیز عنوان اولی را حفظ کنه و به تمام آرزوهاش برسه . زنده باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ارغوان جان . leila leila - سوئد - گوتنبرگ و به شما باید بگویم حسود هر گز نیاسود برای تنبلانی که نمی خواهند هیچ تلاشی برای خود زندگی و کشورشون انجام بدهند بهترین راه نادیده گرفتن قابلیت های فردی و اجتماعی افراد و مسخره کردن و تحقیر کردن اونهاست
یکشنبه 22 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
ایرانی بازی !!
یکشنبه 22 خرداد 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
ذات باباشو بعد انتخابات شناختیم,
یکشنبه 22 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
ارغوان همیشه متاسفانه زیر فرمان پدر سالارش بوده!!..(کاربران آزاد اندیش. لطفا" ننویسید که در اروپای آزاد زندگی میکنه !!...که: (باید بدانید بسیاری. از دختران ایرانی در همین اروپای آزاد از "پدر ِ سالار "!خود ...کتـــک...نوش جان!. میکنند!!...)بنابراین احمدی نژاد .ویا هر نا انسانی !!دیگر اگر ارغوان آنچه کرده!؟. از پدر سالار رذلش بوده ...که ارغوان را نابود کرده!!!...
یکشنبه 22 خرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
چه حیف. این خانواده رو دورادور میشناسم. من اگرجای ارغوان بودم, از حالا به بعد به راه خود میرفتم, سعی تمام درموفق شدنم داشتم بامدیری دیگر. انگاه با غرور سرم را بالا میگرفتم. همین برای ارسلان بس خواهد بود. شکایت صورت خوشی نخواهد داشت. درضمن ارسلان خان با این طرز تفکر چرا خارج شدی برادر. همون ایران برای تاخت وتاز به حتی حریم انتخابی دخترت بهترین جابود. تازه اگرهم سرشو به باد میدادی, چه بساکه از دستمبارک مموتی یا علیگدا جام صیانت از اسلام ناب محمدی رو دریافت میکردی.
یکشنبه 22 خرداد 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
معلوم شد که همه مواقع با خریت تصمیم می گیرد و عمل می کند چه در انتخابات و چه در ورزش
یکشنبه 22 خرداد 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
mersede - انگلستان - منچستر .واقعا برات متاسفم از بس که بی خردی وبی نزاکت. در ضمن کاش نگاهی بهخودت بندازی که بفهمی تنبل کیست. شکر که میدونم چه کردم و شغلم چیه و چقدر برای همنوعم چه هموطن و چه غریبه مفید بودم و هستم.
دوشنبه 23 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
فرق انسان وحیوان در انسانیت و شرف و شخصیت و ازادگی انسان است.یک الاغ سه برابر حسین رضا زاده وزنه میزند.انچه این خیکی را مطرح کرد نام مقدس ایران و برای دیگر ورزشکاران تعلق به یک کشور است.این خانم با درگیری خانوادگی و شکایت از پدر نشان داد که از چه طبقه ای بی ریشه در جامعه ایران است.اگر به توپ اندازی است دو ماه یک شتر مرغ را پرورش دهند توپ می اندازد که ارغوان زرد میشود
دوشنبه 23 خرداد 1390

arefam - فرانسه - پاریس
از کی تا حالا ارسلان رضائی فوتبالیست بوده ? خودش که منکر پناهنده بودنشه و تازه به چه دلیل میتونه پناهندگی گرفته باشه ? پناهنده که گ.خوری حکومت ایران رو نمیکنه. ارسلان رضائی از دخترش یک ممر درامد ساخنه بود و دخترش رو نذاشت درس بخونه و 6 کلاس سواد بیشتر نداره. خود ارسلان هم در مقاله بالا میگه که در امد خانواده اشون به ارغوان بستگی داشته. خوب معلومه دوست پسر همان و بعد هم ازدواج همان و قطع در امد خانواده همان.
دوشنبه 23 خرداد 1390

Arsene lupin - ایران - تهران
یادمون نرفته چی کار کرد در برابر محمود احمدی نژاد....
دوشنبه 23 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی - : یعنی شما میفرماید, چون دختر از پدر شکایت کرد, باید از خانواده پستی باشد ?!
دوشنبه 23 خرداد 1390

ali.kiev.ukraine - اکراین - کیف
پدر یک ورزشکار باید مشوقش باشه نه مربیش!
دوشنبه 23 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / ما اینهمه کامنتهای بی سر و ته میگذاریم هیچی نمیگویی؟! تو توی اینهمه پیغمبر پا رو دم جرحیس گذاشتی.تو چرا یکبار هم محض رضای خدا مطلب را نمیگیری تا ما دوتا قربونی به دامنت ببندیم که یک کم حال کنی؟؟ این زنیکه شخصیت نداشته خانوادگیش را با حمایت از احمدی نژاد نشان دادو ما هم گفتیم خانه از پای بست ویران است و دلیل پستی خانوادگی هم بله کشیدن پدر به دادگاه است.خوب حالا تفسیر شما چیست؟ ای مرد خارج نشین یزدی نام !!
دوشنبه 23 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی - : عجب ادمی هستید شما ?! با اینکه اینقدر محترمانه از " شما " سوال کردم که انتظار چنین احترامی از شما نسبت به خودم داشتم, که باز منو " تو " خطاب میکنی, و بارها هم تذکر دادم که بمن تو نگو ! راستی, من خیلی شیرازیها را میشناسم که واقعا مهربان و عزیزند, چرا شما اینقدر " خشک و سخت " هستید ?! ایا واقعا شما شیرازی اصیل هستید و یا مثل خود من خودت را شیرازی معرفی میکنی ?! منکه دو جانبه مواظبم که ابرو و حیثیت یزدیها را خراب نکنم ! چون صحبت از ادب و اصالت نوشتی, اجازه این حرفها را بخودم دادم, که اول از همه خودترا زیر ذره بین بگیر تا دیگران را ! ولی خوشحالم که از شما سوال کردم که چنین جواب و منطقی از شما شنیدم که برایم بسیار غم انگیزه که فرزندی, که خیلی محترمانه از حق اجتماعیش دفاع میکند, شما انرا بی اصالتی مینماید ! حوصله بحث بنیادی با شما را ندارم که همانطور شما گفتید خانه از بنیان خرابست ! راستی, سعی کن یکطوری با من تبادل نظر کنید که من رقبت تبادل نظر با شما را داشته باشم . شاد و شیرازی شیرین باشیم .
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پاچه خواری رژیم ایران این چیزها را دارد
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
khosh bavar - ایران - یزد این یارو فریدون تازی ادم که چه عرض کنم بی تربیت و وقیح است در شان شما نیست شخصیت ..اش کاملا مشخص است.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
zartusht67 عزیز, باور بفرماید ایشان هم انسانند و شایسته خطا ! ولی با این تجربه ای که از ایشان کردم, دیگه هیچوقت با ایشان تبادل نظر نخواهم کرد زیرا این چندینارست که بخودم زحمت دادم و برای ایشان جوابها نوشتم ( در ماههای گذشته ) که چنان جوابم را " چرخاند " و داشت عوضی تحویلم میداد ! پس این قول را بشما دوستم خواهم داد که دیگر با ایشان وارد مذاکره نشوم, زیرا از جناح " حقیری " ما را میبیند و یا ما مانند او " انسان " مومن و یا اصلا ایرانی نیستیم ! پس اقا فریدون شما را بخیر و ما را بسلامت و بیزحمت جوابم را نده و ایکاش قبلا حرف بقیه کاربرهای محترم را گوش میکردم و اصلا با شما حرف نمیزدم, هر چند همین الان از همین طرز فکرم خجالت میکشم ولی مقصر خود شما بودید !
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zard-husht67 - المان - فرانکفورت / عبدل ضرغامی . تو خواهش میکنم ببند ان دهان را که ننگ میتراود از او !! برو اول فارسی یاد بگیر بعد ادعای سواد و ایرانیت کن. چقدر بهت خندیدم (فرحیخته/ پرو/ و ...) من حاضرم قسم بخورم که اسم واقعی تو غضنفر است و کلاس اکابر را دوره رضا شاه رد شدی.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / خوش باور جان ؟ شما ای مرد بزرگ ! ما از دو ادبیات مختلف حرف میزنیم ؟؟ نوشتار فارسی تغییر کرده و اندیشه و رفتار و درک مردم و خصوصا قشر جوان بکل با سالهای اول انقلاب و زمان شاه متفاوت است.حتی این بسیجیها که اکثرا هنوز بوی گوسفند میدهند هم با جانیان اول انقلاب فرق میکنند و بسیار چموش و وحشی و دورو هستند.خوش باور بزرگوار شما نوشتی((این چندینارست که بخودم زحمت دادم و برای ایشان جوابها نوشتم ( در ماههای گذشته ) که چنان جوابم را " چرخاند " و داشت عوضی تحویلم میداد ! )) به هرکس میپرستی من به این طرز نگارش اشنا نیستم و اصلا نمیفهمم.بعد شما این سایت را با تریبون دولت عوضی گرفتی و همیشه سخنرانی میکنی و دیگران را مخاطب میگیری.باور کن فقط یک ادمهای علافی مثل من کامنتهای شما را میخواند و انها که دستی در سیاست دارند وقت خواندن این کامنتهای خنده دار من و شما را ندارند.شاد و عاقل و خالی از توهم باشیم هرچند منتقد شما هستم ولی شما را دوست دارم چون ان احساس خوش بینی واقعا در شما هست و من این احساس را دوست دارم چون انرا انرژی مثبت میبینم.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / یک خواهش از شما دارم و ان اینکه با زبانی که این zard-husht67 - المان - فرانکفورت میفهمد از او بپرسی چرا یک کلاس سواد اموزی نمیرود تا اینقدر ابرو ریزی نکند.البته اگر اسم کاربری از 124000پیامبر خودشان انتخاب کند میتواند مثل قدیم بنویسد و ما را با او کاری نیست
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.