قتل پایان معامله شیشه شد


قتل پایان معامله شیشه شد

فردی که برسر اختلافات مالی در خرید و فروش موادمخدر مرد دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس از 10 ماه دستگیر شد.

سرهنگ امیری رییس پلیس آگاهی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی استان قزوین در 16 مردادماه سال گذشته حوالی ساعت 10 صبح از وقوع یک قتل در زیرزمین یک خانه مسکونی در خیابان تهران قدیم قزوین مطلع شده و به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک مرد به هویت «رـ ج» 35 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

امیری با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت، افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم به قتل پس از ارتکاب جرم در حالی که فحاشی می‌کرده، سوار یک خودرو شده و از محل متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: با انجام چهره‌نگاری و اقدامات پلیسی این شخص شناسایی شد، اما این فرد که متوجه پلیس شده بود از محل موردنظر متواری و به شهرستان دیگری نقل مکان کرد بود اما سرانجام در هشتم خردادماه امسال در کرج شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این متهم به نام «الف ـ گ» 37 ساله و متاهل است، افزود: متهم به قتل انگیزه ارتکاب این جنایت را اختلاف مالی در خرید و فروش موادمخدر از نوع شیشه اعلام کرد و گفت؛ زمانی که برای خرید شیشه به منزل مقتول مراجعه کردم بر سر قیمت و بدهی قبلی با وی حرفم شد و پس از وقوع درگیری چند ضربه چاقو به قلب مقتول زدم.

امیری اضافه کرد: این پرونده از سوی پلیس به منظور رسیدگی قضای به دادسرا ارجاع شد.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
اکثرا قتل ها یا درگیریها به خاطر پوله آخه چرا ....... لحظه اعصبانیت تصمیم گرفتم فاجعه به بار میاره و بعدش هزار برابر پشیمونی و اظهار تاسف .. کارا از ریشه خرابه باید یک فکری کرد !!
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
پس اعدامهای بیشمار چرا جلوی این جنایات را نگرفته. چه چیز باعث گسترش اعتیاد وفقر وفحشا وجنایت وزورگیری وتجاوز دسته جمعی وشورش وقیام دانشجویان و پرشدن زندانها از روشنفکران سیاسی شده؟ چشمهارا باید شست جور دیگر باید دید.
شنبه 21 خرداد 1390

شوکولات - ایران - تهران
* فراز _نروژ* سلام . من *شکلات* هستم چند وقت پیش از طریق تبادل نظر پرنیان برای من ایمیلی اومد که از شما پیامی دارم اما متاسفانه هرکتری کردم موفق به لاگین شدن به پرنیان با یوزر *شکلات * نشدم و بنابراین با نام*شوکولات* اومدم اینجا . دوست عزیزم یه بار دیگه برای من پیغامت رو بفرست تا بتون بخونم . امیدوارم که بیایی و این رو بخونی
شنبه 21 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
خوب این کار شما رو راحت کرد اگه این نمیکشت شماها دستگیر میکردین چون فروشنده شیشه از این کوفت و زهرماریها بود خودتون اعدام میکردین حالا این یکی رو بهش یه حالی بدین تا فردا جای دیگه هم بازم قتل و کشتار و تجاوز فت و فراوانه بیکار نیستین مشاالله مملکتی ساختین گل و بلبل همه مثل سگ و گربه به جون هم افتادن
شنبه 21 خرداد 1390

atish pare - امریکا - سیاتل
شوکولات - ایران - تهران شکلات جونم هووم هووم هووم......چه اسمه خوشمزه ایی
شنبه 21 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ازمایشگاه سپاه توزیع کننده شیشه با قیمت بسیار ارزان
شنبه 21 خرداد 1390

شوکولات - ایران - تهران
atish pare - امریکا - سیاتل اومممممممممممممم من عاشق شکلات هستم و متاسفانه 27 کیلو هم اضافه وزن دارم واسه همین شوکولات خوردنم . هفته پیش که رفته بودیم برای یه بچه کیک تولد سفارش بدیم وقتی چشمم به کیک های پخته شده توی ویترین قنادی افتاد دهنم مثل چی آب افتاد و دست و پاهام یخ کرد و چیزی نمونده بود بیفتم که به مامان بچهه گفتم ببین من حالم داره بد میشه میرم بیرون وایمیستم تو سفارش بده و بیا ! راستی خوش به حالت که آمریکا زندگی می کنی . جای منو هم خالی کن
یکشنبه 22 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.