اعدام مامورقلابی شرکت گاز , به اتهام تجاوز به ۱۶زن خانه‌دار


اعدام مامورقلابی شرکت گاز , به اتهام تجاوز به 16زن خانه‌دار

جوان 20 ساله‌ای که به خاطر نفرت از زنان به عنوان مامور شرکت گاز وارد خانه 16 زن شده و آنها را مورد تعرض قرار داده بود سحرگاه دیروز اعدام شد.


به گزارش آخرین نیوز به نقل از روزنامه تهران امروز این مرد که مجید- م نام داشت پس از دستگیری انگیزه خود از جنایاتش را نه انحراف جنسی بلکه نفرت و کینه از زنان ذکر کرد. این جوان 20 ساله که سرانجام پس از پیگیری‌های ادامه دار پلیس کرمان هنگامی که قصد قربانی کردن زن تنهای دیگری را داشت دستگیر شد، به بازپرس پرونده گفت: باعث این جنایاتم کاری بود که مادرم در کودکی با من کرد. تازه به دنیا آمده بودم که پدرم دچار حادثه‌ای شده و فوت کرد.

مادرم که پس از مرگ پدر، قصد شوهر کردن را داشت چون من را مانعی بر سر راه ازدواج مجددش دید مرا بی‌رحمانه از خود رانده و به شیرخوارگاه سپرد. من تا 7 سالگی در مرکز نگهداری اطفال ماندم و در این مدت تجربه‌های خیلی تلخی را از سر گذراندم.مربی‌های مرکز که همگی زن بودند به عناوین مختلف مرا آزار داده و تحقیر می‌کردند. در آن سالها تنها چیزی که نمی‌دیدم دلسوزی و حمایت بود. سرانجام به مدرسه رفتم اما به دلیل مشکلاتی که در کودکی داشتم و بدبینی خاصی که به محیط اطراف پیدا کرده بودم قادر به برقراری ارتباط درست با هم مدرسه‌ای هایم نبودم. سریع پرخاش می‌کردم و بارها به خاطر همین رفتارم از طرف هم مدرسه‌ای هایم فحش و سرکوفت شنیده و کتک خوردم. آنها بی‌پدر و مادری مرا به رخم می‌کشیدند و حرف‌هایی به من می‌زدند که باعث می‌شد در خلوت خود ساعت‌ها گریه کنم و از خدا بخواهم زودتر مرا بکشد. همان موقع بود که بذر نفرت از جنس زن در دلم رشد کرد. من عامل تمام بدبختی‌های خود را اقدام مادرم و برخوردهای زننده زنانی می‌دانستم که مربی نگهداری من بودند.



خبری که خواندم

متهم افزود: مدام به انتقام گیری از زنان فکر می‌کردم و به دنبال راهی بودم تا آنها را قربانی نفرت خود کنم. می‌خواستم به هر وسیله‌ای شده زنان را تحقیر کنم تا اینکه یک‌روز که روزنامه‌ای دستم رسیده بود در آن خبری خواندم مبنی بر اینکه مردی با عنوان قلابی مامور شرکت گاز وارد خانه زنی تنها شده و به او تعرض کرده بود. با خواندن این خبر جرقه این کار در ذهن من هم خورد.تصمیم گرفتم همین بلا را سر عده‌ای زن بیاورم.

خانه‌ای را زیر نظر گرفتم که می‌دانستم در آن زوجی تازه ازدواج کرده با هم زندگی می‌کنند. ساعتی از صبح گذشته بود که شوهر برای رفتن سر کار از منزل خارج شد. کوچه خلوت بود و کسی هم آن دور و اطراف نبود. کیف و سر رسیدی که همراهم بود را زیر بغلم گرفته و به سمت خانه زن رفتم. زنگ خانه‌اش را به صدا درآورده و خود را مامور شرکت گاز معرفی کردم که برای خواندن کنتور آمده است. زن هم به من اعتماد کرده و در را باز کرد. به محض مواجه شدن با وی، در دهانش را گرفته و به وی تعرض کردم. التماس‌های وی هم فایده‌ای نداشت. بعد هم به سرعت از آنجا فرار کردم.مدتی بعد زن دیگری را هدف قرار دادم و وی را هم با عنوان مامور گاز مورد تعرض قرار دادم.

به 14 زن دیگر هم طبق همین نقشه تعرض کردم و تعداد قربانیان خود را به 16 نفر رساندم. اما هر کاری می‌کردم ریشه این نفرت از دلم پاک نمی‌شد و همچنان فکر انتقام از زنان دیگری هم بودم.



سوژه روانشناسان شدم

مجید ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته بود که طبق نقشه قصد اذیت و آزار زن خانه دار دیگری را داشتم. در کوچه‌ای که خانه آن زن در آنجا قرار داشت مشغول راه رفتن و یافتن فرصتی مناسب بودم که یکمرتبه ماشین پلیس را کنار خود دیدم. سعی کردم خود را عادی نشان دهم اما ماموران به من مشکوک شده بودند. می‌دانستم که زن‌هایی که این بلا را سر آنها آورده‌ام از من شکایت کرده‌اند و پلیس هم بدجوری دنبال من است اما حاضر نبودم به هیچ قیمتی دست از این کار بردارم. ماموران پلیس بعد از دیدن من به سویم حمله کرده و قصد دستگیری من را داشتند. من هم چاقویم را درآورده و با آنها درگیر شدم.بعد هم به سرعت به سمت خیابان دویدم تا با استفاده از شلوغی آنجا فرار کنم. اما همانجا با کمکی که مردم به ماموران کردند دستگیر شدم.داخل ماشین پلیس که نشستم فهمیدم عکس چهره من در اختیار کلیه مراکز پلیس قرار داده شده است و مامورین از روی تصویر بازسازی شده چهره‌ام ازروی اطلاعاتی که قربانیان تعرض‌های من به‌ آنها داده بودند شناسایی شده ام. پس از دستگیری و انتقال به آگاهی بود که متوجه شدم پلیس تنها از چند مورد از تعرض‌های من مطلع است و بقیه شاکیان از ترس آبرویشان اصلا برای شکایت به پلیس مراجعه نکرده‌اند. به مرور اعترافات خود را شروع کرده و به 16 فقره تجاوز اقرار کردم. بازپرس پرونده پس از شنیدن حرف‌های من دستور انتقالم را به پزشکی قانونی داد تا سلامت روانی من مورد بررسی قرار گیرد ولی پزشکان این مرکز مرا از نظر روانی سالم و صاحب اراده در وقوع جرم تشخیص دادند. بعد هم به دست تیمی از روانشناسان سپرده شدم تا تحقیقات بیشری درباره شخصیت من توسط آنها انجام شود.



اعدام مجرم روانی

مجید چندی بعد از این اعترافات در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه و قضات وی را به جرم 16 بار تجاوز به عنف به مرگ محکوم کردند. قضات دیوان‌عالی کشور هم بدون وارد کردن هیچ ایرادی به این حکم حکم اعدام وی را تایید کرده و این متهم سحرگاه دیروز در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.
sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
چی بگم!. هر اتفاقی یه دلیلی داره... این بیچاره هم خیلی سختی کشیده بوده.
جمعه 20 خرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
والله چی بگم از دست خودش بوده ولی جامعه هم تاثیر داره
جمعه 20 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
حیف اسم مادر که روی این زن پست فطرت و هوسباز باشه
جمعه 20 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
خاک بر اون سرتون. هیچ راهی برای معالجه این پسر بچه بدبخت پیدا نکردید. تنها راه اعدام بود, نه? الان باز عده ای به جای مغز مشتی کاه در کاسه سرشون مینویسند, (حقش بود, و مجسم میکنن چه احساسیه اگه به مادر ایشون تجاوز کرده بود. دقیقا" همون کاری که قاضی این دادگاه هم کرده) در صورتی که لازم نیست اینشتین بود که بیماری روانی این بچه رو تشخیص داد. فقط همین چند سطری از صحبتاش کاملا واضح است جریان از چه قرار است. ولی تازگی ندارد در دادگاهای ایران خرواری حکم کردن. باری دیگر جمهوری اسلامی انسان دوستیش و به تمدن رسیدنش رو به جهان نشان داد. بیچاره این پسر مظلوم, اون نحوه زندگی و دوران کودکیش, و این هم خاتمه راهش!!!
جمعه 20 خرداد 1390

Alborzi - ایران - کرج
چند وقت پیش زندگینامه اپرا وینفری رو خوندم . راستی چه چیزی باعث میشه عکس العملهای ما به زندگی اینقدر متفاوت باشه؟
جمعه 20 خرداد 1390

high class - کانادا - ونکوور
اخی طفلکی.یهجورایی دلم براش سوخت
جمعه 20 خرداد 1390

ssepehr - ایران - ایران
دلم بدرد آمد از این قصه تلخ، انگار هر چه آمار اعدامها بیشتر میشود جنایت و بزه کاری سیر صعودی پیدا میکند!!! و اصلا کسی به این فکر نیست که این معضل جامعه را ریشه یابی کند!! و فقط تنها انتقام است که در جامعه اجرا میشود!!! خدا رحمت کند ایرانیان مهربان و انسان دوست را!!! دست نوازش قلب پر از مهر را از یکدیگر دریغ کردیم و حاصلش شد بغض و کینه و نفرت که اینگونه خودنمایی میکند و هر روز شاید هر ساعت شاهد این حوادث تلخ هستیم و اگر همین طور ادامه بدهیم روزهای بدتری را شاهد خواهیم بود!!!
جمعه 20 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
احمقی بود؟؟!! خُـــب .یه عبا و عمامه میذاشتی و با بیشتر از این تجاوز ها. هم با عزت و احترام هم ازت یاد میشد!!!....اعدام هم نمیشدی!!!!!....
جمعه 20 خرداد 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
جنایت میکند وقتی دستگیر میشن میگن روانی بودیم حالا گیریم روانی بوده ایران قادر به بهبود روانی نیست بلکه روانی پروره اروپا وغربی ها پناهنده اینجوری نمی خوان به دردشون نمیخوره باز اعدام بهترین راه حل بود من الله توفیق.
جمعه 20 خرداد 1390

AMIRGABAR - ترکیه - استانبول
کار زشتی انجام داده ولی اعدام کردنش کار اشتباهی بود..رزیم مثل اینکه کشتن مرغ را با انسانها اشتباهی گرفته!! جرمش فقط 15 سال زندان بود ان هم اگر روانی تشخیص نشود
جمعه 20 خرداد 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
بیچاره!
جمعه 20 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
این تیکه از حرفش منو کشته : "انگیزه خود رانفرت و کینه از زنان اعلام کرد" . حالا 90% به بالای هرچی دزدی و آدمکشی و نامردی و چاقو کشی و دعوا و ..... رو مردا دارن انجام میدن این بابا زن ستیز شده واسه ما ، اونم مظلومترین قشر زنا یعنی زنای خانه دار . حیف اون چند متر طنابی که حروم کنن واسه اعدام کردن این
جمعه 20 خرداد 1390

rok - هلند - رتردام
مرحوم معدوم دروغگو اگه واقعا" از زنها نفرت داشتی فقط آنها را می کشتی چرا تجاوز می کردی آشغال....
جمعه 20 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
جامعۀ مریض, بیمار, خراب, معیوب و تبه کار چنین دردمندان و رنجورانی را هم میزاید ! و طبیبانِ نادان و تبه کار تر از مجرمها که اعدام و حلق آویز کردن را تنها وسیلۀ مقابله میدانند !! نتیجه اش تا به اکنون چه بوده !؟
جمعه 20 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
زنهای مردم چه گناهی دارند؟؟یا باید خودتو میکشتی یا هم میسوختی ومیساختی...داستان زندگی این جوون دلمو به درد اورد
جمعه 20 خرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
متاسفم
جمعه 20 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
rokهلند-رتردام:با شما موافقم دوست عزیز!مسخره کردن خودشونو هر کاری میکنن یک علت زشت تر هم براش جور میکنن!
جمعه 20 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
الان اسلامیهای وحشی و مریض میان میگن خوب شد اعدامش کردن
جمعه 20 خرداد 1390

shana - ایران - خوزستان
قصه غم انگیز زندگی ربطی به قربانیانش نداشت اگه واقعا قصد تجاوز نداشت باید می رفت مادر خودش رو پیدا می کزد و انتقام می گرفت .
جمعه 20 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
چه کامنتایی میخونم...! بیچاره......؟! چقدر دلسوزی؟!!!! بابا این دیوانه باعث افسردگی و حتی شاید خودکشی ۱۶ زن بیگناه شده. زنانی که تنها گناهشون همجنس بودن با مادر بد این شخصه. تجاوز بدترین جرم هست به نظر بنده و ایشون سعی داره این عمل کثیف رو با بیان زندگی تلخش توجیح کنه. حبس ابد بهترین حکم میتونه باشه.
جمعه 20 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خیلی واقعا متاسفم برای برخی افراد نظر دهنده ای در این جا.. که برای یک جانی متجاوز دل میسوزانندو نسخه میپیچند و چنین حیوانی را که مظلوم ترین و بی پناه ترین قشر در ایران یعنی-- زن --- ((زن مظلوم ایرانی ))را طعمه هوس خود میکرده و چنین حیوانی و وحشیانه ..به این بیچارگان تجاوز میکرده را شایسته چنین مجازاتی نمیدانند. اعدام هم برایش کم بود.سانتی مانتالیسم هم دیگر حدی دارد.. به جای این که دل برای چنین حیوانی بسوزانید ،،دل برای یک یک آن 16 زن بیچاره بسوزانید. آخر اگر این وحشی را اعدام نکنند که پس از یک مدت از زندان بیرون می آید و دوباره می افتد به جان مردم. این که نشد که هر آدمی هر کاری دلش خواست بکند و بعدش هم هزار جور عذر و بهانه بیاورد.گیرم مادرش بد بود و مربیان یتیم خانه اش هم بد بودند!! این میشود توجیه که این حیوان به زنان در خانه هایشان تجاوزکند؟؟.
جمعه 20 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
همه ما از جمهوری اسلامی نفرت داریم. ولی چرا یادتون میره که سیاست های خانمان برانداز اقتصادی و اجتماعی رژیم پلید آخوندی تو این 32 سال ،، باعث رشد و به وجود اومدن یه بخشی از اقشار و لایه های پائینی در اجتماع ایرون شده که به راحتی آدم میکشن و تجاوز میکنن و اسید میپاشن ؟؟؟ یارو قاتله مگه نیود که 5 تا زنو تو قزوین کشت؟؟ مگه تو خمینی شهر اراذل و اوباش نریختن تو یه باغ و دسته جمعی به زن و بچه و دختر مردم تجاوز کردن؟؟ تا رشد فرهنگ و رفع نیاز های اقتصادی و اجتماعی مردم و از بین رفتن یا مهار شرارت و آدمکشی و اسید پاشی تو ایرون. که اون هم زمان میبره و کار زیاد داره،، لغو حکم اعدام تو ایران تنها خبر خوشیه برای قاتلها و متجاوزین و اسید پاشها و البته بسیجیا و سپاهیا. چون نمیشه که قاتلین ندا ها و سهراب اعرابی ها رو هم به راحتی بخشید . و البته اعدام براشون کمه...
جمعه 20 خرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
تو اروپا ادمها وقتی خیلی فشار بهشون میاد میرن سراغ الکل ولی تو ایران میرن سراغ ادم کشی و تجاوز
جمعه 20 خرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
هر ۸ ساعت یک نفر در ایران اعدام میشه احتمال اینکه هشت ساعت های بعدی یکی از ما دوستداران یا مخالفان اعدام پای چوبه ی دار آویزان بشیم کم نیست با یک حساب سر انگشتی چنانچه جمعیت ایران را ۷۰ میلیون و عمر متوسط هر نفر را ۷۰ سال در نظر بگیریم،از هر ۹۰۰ نفر یک نفر با اعدام خواهد مرد حالا به هر جرمی (حتی یک تصادف غیر عمد) البته من سیر سعودی آمار اعدام را حساب نکردم، حالا دوست داران اعدام اگه بازم کامنت گذاشتید اول به احتمال اعدام شدن خودتون فکر کنید بعد کامنت بذارید
جمعه 20 خرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
بابک میهندوست - ایران - تهران .به نظر جنابالی در حالی که نمودار تعداد اعدام ها در این ۳۲ سال بالاتر رفته و میرود (طبق آمار شیب رشد اعدامها بیشتر از رشد جمعیت میباشد ) آیا تعداد جرم و جنایات در جامعه کمتر شده است ؟ آیا به نظر شما الان جامعه امن تر از گذشته شده ! (متاسفانه آماری از نظر وقوع جنایات وجود نداره اما هر شخصی میتونه حس کنه که تعداد تجاوز و کشتار بالاتر رفته یک زمانی خفاش شب تنها سوژه ی روزنامه ها بود اما حالا چی ؟)
جمعه 20 خرداد 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
حق این پسر 20 ساله هرگز اعدام نبود. شرم براین رژیم جنایتکار....اقای بابک میهندوست ایا شما از بیماری روحی چیزی نشنیده اید. این مرد جوان مرتکب هیچ قتلی نشده بود و به دلیل کودکی وحشتناکی که سپری کرده بود به بیماری روحی مبتلا شده بود. کشتن افراد مریض خود نوعی جنایت میباشد..............
جمعه 20 خرداد 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
کارش زشت و ناپسند بود اما مرگ؟ عادلانه نبود. باید حبس ابد میگرفت.
جمعه 20 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
میهندوست- دوست عزیز در اواسط بخش دوم کامنتت جواب خودت رو دادی, نه برادر من کسی نمیگه مجازات نباشه. اعدام اشتباه محضه. دقیقا امثال دلایلی که خودت سری کردی میتونه دلیل جنایات این پسر بچه هم باشه که حتما هم هست. اونوقت با اعدام یه جوون 20 ساله این مشکلها حل میشه? گیریم یک قاتل حرفه ای, متجاوز, کودک ازار با اعدام مجازات میشه ? نه در اصل راحت میشه! اون رو باید حبس ابد با اعمال شاقه بهش بدن. ولی تو این مورد این روانی دیوانه رو باید ده پانزده سال حبس با کارکرد روحی و روانی روی این بچه در سن سی چهل سالگی یه ادم درست حسابی تحویل جامعه اش بدن بهتر از اعدام این عمل وحشیانه عصر هجری نیست? امیدوارم متقاعدت کرده باشم در غیر اینصورت برات متاسفم. همواره برقرار و پایدار باشی عزیز !!!
جمعه 20 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بنده خدابی تقصیر بوده و دچار کمبود محبت و عاطفه ...
شنبه 21 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
جناب الکس گرامی از وین.. نخست درود بر شما.. شاید مشکل شما دوستان گرامی با اعدام در اینه که فکر میکنید در حال حاضر مجازات جایگزینی برای اعدام در ایران وجود دارد!! نه عزیزم. حبس ابد یا 15 سال زندان با اعمال شاقه در ایران وجو د خارجی ندارد.اگر در قانون قضائی ایران چیزی به نام زندان ابد با اعمال شاقه وجود داشت شاید در آن موقع هم من با شما هم عقیده بودم در این که شاید این جانور وحشی را نبایستی که اعدام کرد و باید یه زندانش انداخت. ولی عزیز دل برادر. چنین مجازاتی در ایران نیست اگر بود ما را خبر کن. در ضمن شما در ایران تشریف ندارید و در کنار رود دل انگیز دانوب سپران عمر مینمایید و خوشا به سعادتتان برادر گرامی.. ما که در ایران از یک سو با اراذل و اوباش حکومتی روبرو هستیم و از یک سو با بخشی از لایه های زیرین همین اجتماع خودمان که به راحتی آب خوردن آدم میکشند و به زن و دخترت تجاوز میکنند؛؛؛ بهتر از شما میدانیم. ؛ که دیگر مجازات زندان مجازاتی بازدارنده برای قشر جنایتکار و متجاوز ،در ایران امروزی،،، به حساب نمی آید...
شنبه 21 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
دوستان گرامی من... alexxx - اتریش - وین ......مستانه شرق - المان - هایدلبرگ . potatis - سوئد - مالمو ...... . بزرگترین مشکل ما اینه که ؛؛ رژیم پلید جمهوری اسلامی. افراد بی گناه رو که به هیچ روی مجرم نبوده(مانند فعالین سیاسی و حقوق بشر ، جوانان جنبش سبز و ...) و نیز افرادی را که دارای جرمهای بسیار سبک و در نتیجه جزای سبک هستند را برای عقده گشایی اعدام میکنه ، وقتی هم که کسی در اثر ارتکاب جنایت یا جرمی سنگین و وحشیانه مثل همین حیوان وحشی متجاوز اعدام میشه؛؛ افرادی چون شما ، بصورت کاملا هیجانی از جنایت کار دفاع و ما را محکوم به همکاری با رژیم میکنین یا مریض و اسلامگرا میدونین...!!!!!!!!!!!. من نمی دونم چرا جدیداً تو این سایت گرامی. دوستان ما،، از همه قاتلان و دزدان و ارازل و اوباش و متجاوزین حمایت میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//. دوستان عزیز اگر یکی از اعضای خانواده شما هم دچار این مصیبت میشد باز هم اینقدر راحت قضاوت میکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
شنبه 21 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
alexxx - اتریش - وین - باورکن اینطور آدمها که دست به چنین جنایاتی میزنند اصلا قابل اصلاح نیستن و اگر مدتی زندانی میشد و باز آزاد میشد مطمئن باش که پیشرفت میکرد و بعد از تجاوز به قتل هم میرسوند قبلا" هم من گفتم یکی از دلایل این جنایت در درجه اول این مجلات و روزنامه های متفرقه است که هر روز برای منافع مالی خودشان هر جنایتی را چاپ میکنند و راه و روش سرقت و تجاوز و قتل را در جامعه شیوع میدهند و هیچ ارگانی هم مانع از چاپ این روزنامه نمیشود حالا اگه یه مسئله سیاسی باشه در مورد فلان شخصیت مملکتی مطلبی نوشته شود بلافاصله دفتر اون روزنامه را بسته و مدیر و کارکنان اونجا را به زندان و دادگاه روانه میکنند . بهرحال در درجه اول جامعه مسئول این جنایات است.
شنبه 21 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بابک میهندوست, م ر - ایران - تهران : دوستان گرامی, شماها به یک " نکته " بسیار اساسی و " کلیدی " اشاره فرمودید که " ندانسته " از " مزیت و برتری " این نکته اساسی و کلیدی نامبرده شده گذشتید که نکته اساسی که به ان اشاره کردید همان " ایثارگری و بخشیدن " شما و " اجتماع " از حق و حقوق اجتماعی خودتان هست که امیدوارم منظورم را با این انشا ضعیفم متوجه شده باشید و یا شاید با مثال زدن منظور خود را بهتر برسانم: اگر به جهان اول نگاه کنیم که باعث " خوشبختی و اسایش " اجتماع / سیاسی خود شدند, " تقسیم کردن و بخشیدن ( گذشت و ایثارگری ) قدرت خود به دیگران هست, یعنی اگر هر کسی و یا هر جامعه اروپایی " فقط " به منافع اجتماعی و اقتصادیش فکر میکرد و قدم بر میداشت, باعث " رقابت سخت " بین جهان اول خواهد شد که نتیجه اش به جنگ سرد و ستیزه گری ختم خواهد شد. باز بعنوان مثال, جامعه مردان با اینکه خود را از لحاظ ظاهری ضعیفتر میبینند,
دوشنبه 23 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): که اگر قدرت خود را چه در محیط اجتماعی و چه در محیط سیاسی به " زنان " بدهند, ولی با کمال میل اینکار را میکنند ( تقسیم قدرت ), تا قدرتی بخود " اجازه " کم کردن و بریدن قدرت خود مردها نشود و از این قبیل مسائل اجتماعی دیگر هزران مثال و نمونه هست که با " تحمل کردن = tolerant خود, در " درجه اول " از حقوق و ازادی خود " دفاع " میکنند ! تا اینجایی که نوشتم جواب دوستمان م ر از تهران بود که بنوعی از " سانسور " گزارشهای بد و هولناک برای سالم بودن " جامعه " طرفداری میکردند که اگر ایشان موافق اینگونه خبرها باشند, فردا " شاهد " سانسور دیگری خواهیم شد! در جواب دوست گرامی بابک میهندوست ( اسم بسیار زیبایی ) دارید, همانطوریکه فرمودید, ایران دارای چنین " قانونی " نیست, پس " مقصر " اجتماع میباشد که فاقد چنین قانونی هست, و از طرفی نکته کلیدی لپ مطلب شما همان " نبود دمکراسی " در قانون میباشد
دوشنبه 23 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 3): و از طرفی دارا بودن " دمکراسی " به پول نیاز دارد و برای دولت و جامعه " خرج " برمیدارد که متاسفانه دولت اسلامی بیشعور عوض اینکه به جامعه متمدن خود برسد که باعث اسایش و خوشبختی جامعه شود و مثلا در زندانها به تراپی زندانیان بپردازد ولی بجای سرمایه گذاری کردن در ایران پول را روانه لبنان کرده و مردم بخاطر کمبودهای اجتماعی و سیاسی دست به حماقت و جنایت میزنند و اخوند پست فطرت از خدا خواسته اجازه دستورات وحشی مذهبی خودش را دارد و شروع به " تظاهر " کردن میکند که دارای قوانین اسلامیست و وجود خود را " مدیون " چنین احکام و انسانهای مریض میداند وگرنه این سیاستمداران اسلامی جوابی برای حل کردن مشکلات جامعه امروزی را ندارند ! شاد و بخشنده باشیم .
دوشنبه 23 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خوش باور گرامی از یزد... بابک میهندوست به شما دوست گرامی درود میگوید. خوش باور جان یک نکته. من با شما هم عقیده هستم که و قرآن ببسیاری از دستورات و قوانین اسلامی وحشینانه هستند چون ذات اسلام به ویژه بخش مدنی آن خشن است. دقیقا همینطوره ولی اعدام در ذات خود فقط و فقط قانونی اسلامی نیست و من و شما میدونیم که در بسیاری از ایالات آمریکا و همچنین هنوز در ژاپن بعضی از مجرمان خطرناک مثل قاتلین زنجیره یا و متجاوزین به کودکان و زنان اعدام میشوند. یادمون باشه هنوز بیش از 63 درصد مردم جهان طبق نظر سنجی گالوپ اعتقاد دارن که اعدام نباید به طور کلی و مطلق حذف بشه دوست گرامی من. البته من نیز چون برخی از شما دوستان گرامی میدونم که اعدام هم برای برخی از این جنایتکاران و متجاوزین به مردم کمه ولی متاسفانه و با هزار افسوس ما در سیستم قضائی ایران مجازات حبس ابد با اعمال شاقه برای این جنایتکاران نداریم .
دوشنبه 23 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خوش باور جان یک نکته دیگه... با حذف یکباره اعدام در ایران ما نه تنها یکباره به استاندارد های مطلوب یک جامعه امن نمیرسیم مثل اروپا؛؛ بلکه اوضاع با توجه به پرورش و وجود قشری از بدوی ترین و ضد انسانی ترین لایه های زیرین جامعه ایرون تحت مدیریت جمهوری پلید اسلامی تو این 32 سال؛؛ که در اثر سیاست های خانمان برانداز اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی به اون درجه از آدمیت سقوط کردن که مثل آب خوردن آدم میکشن و تجاوز میکنن ... خیلی خیلی بدتر از الان که اعدام وجود داره میشه...... کار فرهنگی و گشایش اقتصادی و بالارفتن استاندارد های زندگی و از بین رفتن تنش تو جامعه اونم در طی سالیان . جامعه ایرونو به اونجا میرسونه که شاید بشه در آینده اعدام در ایران را حذف کرد که البته حقوق دانان بهتر میتونن در این مورد نظر بدن. سربلند و پایدار باشید. جاوید ایران.........
دوشنبه 23 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با درود به بابک عزیز, که این اسم شما در زندگی و شخصیت من بسیار تاثیرات مثبتی گذاشته که بابک را مثل تخم چشمم میپرستم ! بهرحال, بابک جان, برای اینکه به مردم و نسل حاضر یک " سیگنال " بفرستیم و یا حذف اعدام را بعنوان " گریز " از وضع اسفبار اسلامی که با شدت هرچه تمامتر از این ابزار مذهبی سواستفاده کرده, بهتر میبینم با پیروزی " نور بر تاریکی " قانون نویسان از ان چشم پوشی کرده و بهمراه کار توضیحی به ساختن یک جامعه سالم و مدرن بکوشیم, هر چند گفتنش اسان است و اغاز هر کاری سخت میباشد. بابک جان, در مورد usa و ژاپن, حق با شماست ولی چرا ما باید اینگونه کشورها را ملاک عمل خود قرار بدهیم که پایه های این جامعه بسیار " محافظه‌کار = Conservatism " هستند ?! بعنوان مثال کشور چین با ان خشونت سیاسی, در 5 سال اینده ابرقدرت خواهد شد, ولی دالی بر "مردمی و انسانی " بودن ان سیاستش نخواهد بود ! بابک جان, منو ببخش که مزاحمت شدم و از همکاریتان بینهایت سپاسگزارم, پس شاد و باهم باشیم !
دوشنبه 23 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.