پزشکان از رشد عجیب سرطان در تهران حیرت زده شدند


پزشکان از رشد عجیب سرطان در تهران شوکه شدند

پانا نوشت:مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران گفت: به دلیل افزایش آلاینده های هوا متاسفانه آمار بیمارهای سرطانی عجیب و غریب به صورت وحشتناکی رشد یافته است به طوری که پزشکان در این عرصه دچار شوک شده اند.

صدرالدین علیپور گفت: این هفته می تواند تلنگری باشد برای مسئولان تا با هم اندیشی و همفکری برای وضعیت اسفناک آلودگی هوا چاره ای بیندیشند.

وی ادامه داد: سالها زحمت کشیدیم برای محیط زیست اما، به یکباره با تغییر قانون معاینه فنی در صدد از بین بردن اقدامات ما هستند. با توجه به آمار سال گذشته که 4 هزار نفر بر اثر آلودگی هوا و 4 هزار نفر بر اثر نقص فنی خودرو جان خود را از دست دادند لازم است اقدامات مستمری در این حوزه صورت گیرد.

مدیرعامل مراکز معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به تشکیل کمیته سه جانبه سازمان محیط زیست استانداری و مراکز معاینه فنی تصریح کرد: پیگیری هایی توسط فراکسیون محیط زیست مجلس برای بازگشت دوباره الزام معاینه فنی به دو سال داشتیم و امیدواریم با توجه به مخالفان بی شمار این قانون همانند گذشته شود. البته با توجه به رویکرد ما به معاینه فنی که جنبه اقتصادی ندارد اما، از آنجا که بخش خصوصی با ما همکاری می کند باید فکری برای کاهش تعداد مراجعین داشته باشد.

وی در پایان گفت: به دلیل افزایش آلاینده های هوا متاسفانه آمار بیمارهای سرطانی عجیب و غریب به صورت وحشتناکی رشد یافته است به طوری که پزشکان در این عرصه دچار شوک شده اند. تعجب من از افرادی است که خود در این محیط زندگی می کنند اما، قانون افزایش سن معاینه فنی را تصویب می کنند.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
عجب اسم و حشتناکی داره
جمعه 20 خرداد 1390
 
kamelia-77 - انگلستان - لندن
در جایی من خونده بودم که این امواج هایی که دولت برای قطع کانالهای ماهواره می اندازه سرطان زاست , راست یا دروغش رو نمی دونم امیدوارم که این طور نباشه
جمعه 20 خرداد 1390
 
morimoto - نیوزیلند - اکلند
سلام بر فانوس شما درزمینه صاحب نظر هستید خدا به مااز دست شما رحم کند اکلند نیوزیلند
جمعه 20 خرداد 1390
 
ملاصدرا - ایران - شیراز
از مسئولان سایت محترم خواهش میکنم نظراتی مثل نظر فانوس را که نه تنها هیچ پیام و بار اطلاعاتی نداره بلکه تحقیر دیگران محسوب میشه را درج نکنه.ظاهرا ایشون نمیفهمه که شاید اسم هزاران نفر در ایران صدرالدین باشه.....
جمعه 20 خرداد 1390
 
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
kamelia-77 - انگلستان - لندن - اینطور هست
جمعه 20 خرداد 1390
 
Punisher - ایران - شیراز
بیشترین آثار تخریبی = پارازیت + آلودگی هوا + استرس
جمعه 20 خرداد 1390
 
Shomali - ایران - لاهیجان
مگرمسئولین مغز هم دارند که هم اندیشی کنند؟!. اینکه "ایرانیان گورخودشان رابادستشان کنده اند"،درست بنظرمی آید!
جمعه 20 خرداد 1390
 
m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. واقعان جای تاسفخاندان چنین خبره هایهای الی تا زمان که بزرگترین عقده سرطانی یعنی این سیستم مخسوسان این وقدی احمقی نژاد با در و دسته امام زمانی خود سر کار و کشور را با زور ترور و فقط تزویر و دورگه گوی شلتن بازی زمام کشور را در dast دارند متسفانه نه میتوان و نه باید انتظار دشت که اخبار نرمال و خوب از کشور به گوش برسد. وقتی به استله مقمات کشوری از حالا میگند بروید و دا کنید به خاطر آلودگی هوای تهران یادم هاست ان اوایل انقلاب هم گفتند که کشور نه پزشک نه مهندس میخواهد و فقط آخوند جامت و حالا که حتا این گروه احمقی نژاد میگند این قدر باید زل زیاد شود تا آقای زمانشان ظهور کنند وقتی امسال چنین فاشیست های مذهبی وهدر کشور شدند نه میشه و نه باید انتزرا بیشتر دشت. به امید روزی که اقل و منطق بر جاهیلیت غلبه باد ان روز دیگه نه کشور رهبر و نه آقا بالا سر میخواهد. زنده باد ایرانی آزاد اندیش پاینده باد ایران عزیزمان.
جمعه 20 خرداد 1390
 
haghighatgo - آلمان - برلین
در چراگاه خونخوارمنه ای " خامنه ای " و دروغگو نژاد " احمدی نژاد" کسی حق گفتن و بروز دادن حقیقت و رم دادن گله های متعلقه به این دو نفر را ندارد !!! . بدلیل ترس پزشکان و همینطور دکترهای آزمایشگاه های خون و حتی پزشک قانونی در ایران از زندان اوین و اعدام و شکنجه شاهد رشد سریع خیلی از بیماری ها منجمله سرطان در ایران هستند که متاسفانه نمی توانند از آنها صحبتی کنند که یه روز بعدش پاسدارچی ها با جیب پشت در منزلشان پیاده نشوند و از در و دیوار منزلشان بالا نروند و اهالی محل هم برای تماشا کردن دورشان جمع نشوند !!
جمعه 20 خرداد 1390
 
felora - ایران - تهران
Punisher - ایران - شیراز / پارازیت + آلودگی هوا + استرس+داروهاو غذا های. هورمونی
جمعه 20 خرداد 1390
 
silverman - ایران - مشهد
مسئولان!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 20 خرداد 1390
 
damahi - ایران - بنرعباس
وحشتناکترین سرطانی که ایرانیها دچار آن شده اندوهمه ایرانیهاراداردنابودمیکندسرطان آخوندیست که امیدوارم برای همیشه ازریشه خشک ونابودشود.
جمعه 20 خرداد 1390
 
feminism - انگلستان - لندن
از رهبر تک دستتان بخواهید که کتاب دعایش را بازکرده, بر فراز برج میلاد رفته و از آنجا دعائی بر شهر بدمَد تا شاید فقط شاید خدایتان نظری انداخته و بلایا را از شهرتان دور کند !
جمعه 20 خرداد 1390
 
zartusht67 - المان - فرانکفورت
امواج پارازیت با درصد بسیار بالا بی کیفیتی سوخت و اتوموبیل ها از بین بردن اکوسیستم مخصوصا جنگل ها و خلاصه زندگی با استرس بسیار زیاد و اخرش هر ملتی لیاقت حکومتش را نشان میدهد
جمعه 20 خرداد 1390
 
مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
ملاصدرا ایران شیراز.. Fanoos فکر میکنم قصد توهین به کسی را نداشته و شما بد برداشته اید. ایشان منظورشان به کلمه سرطان بوده که وحشتناکه. کمی تامل کنید.......
جمعه 20 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ملاصدرا - ایران - شیراز چه خوب بود قبل از اینکه عجولانه فکر میکردید یک ذره بیشتر دقت میکردید ببینید من منظورم به اسم اون بیماری یعنی سرطان بود یعنی چه اسم وحشتناکی داره...متاسفم براتون.
شنبه 21 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
مستانه شرق - المان - هایدلبرگ هموطن عزیز شما کاملا درست میفرمایید منم منظورم فقط اسم وحشتناک اون بیماری که حتی از نوشتن اسمش تمام تنم میلرزه چه برسه که تایپ کنم ...واقعا با کامنت شما موافقم بعضی ها عادت دارن بدون یک ذره تفکر شروع به سخن می کنن..خیلی از ملاصدرا - ایران - شیراز ناراحت شدم اتفاقا ما باید از مدیر سایت خواهش کنیم نظرات افرادی که بدون فکر و شروع به گفتن حرفی میکنن درج نکنند. در هر صورت ار فهم و دقت شما بینهایت سپاسگذارم موفق باشی
شنبه 21 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ملاصدرا - ایران - شیراز در ضمن چه ربطی داره من از اسم یا فامیل اشخاص تنفر نشون بدم؟!!! با عقل جور در میاد. واقعا که
شنبه 21 خرداد 1390
 
خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مستانه مغرب - المان - هایدلبرگ.توم از خودت حرف دروکنی...چون بدبختانه انواع سرطانهای مختلف در طی عمر کثیف و ننگین رژیم آخوندی تو ایران رواج شده و باعث جان مردم بخصوص کودکان شده.حتی یک بچه میفهمد که سرطان یعنی چه.انوقت این یارو چراغ خاموش نمیدونه معنی سرطان چیه که براش تازه گی داره که وحشت کنه..امان از چیزهای نشنیده..پس چطور از ساندیس وحشت نمیکنه...( شما هم تامل کنید هم خوب موضوع را مرور کنید که به غیر از کلمه سرطان چیز عجیب غریبی ننوشته..بعدا گله کنید امید است که شما سرطان نگیرید..چون واقعا خطره میتونی از فانوس سوال کنید چون(رهبرش) سید چلاغغلطعلی مدتی سرطان بواسیر گرفته
شنبه 21 خرداد 1390
 
مانیا - ایران - تهران
جمهوری اسلامی و ملا خودشون به تنهائی مساوی هستند با بدخیم ترین نوع سرطان یعنی درد بی درمان. اما بقول دوستان این آلودگی هوا، استرس های مداوم، تغذیه ناسالم، سیستم پزشکی خراب و فاسد و غیر مسئول و البته امواج پارازیت که به تایید خود آقایان بی شرف و بی وجدان سرطان زا میباشد. متاسفم. خودمان درگیر این بیماری در سال گذشته در خانواده بوده ایم و میبینید که در هر خانواده حداقل یکنفر گرفتار بوده یا میباشد. برای همه دوستان آرزوی سلامت و دوری از این بلا را دارم.
شنبه 21 خرداد 1390
 
felora - ایران - تهران
Fanoos*شما ببخشین اشتباه کردن! وخجالت هم کشیدن ! که ایرانی بازی دراوردن!
شنبه 21 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خانه به دوش - سوئد - استکهلم نظر هر کسی برای خودش قابل احترام هست .من نمیدونم مشکل شما چیه که به خودتون اجازه میدین در مسئله دیگران دخالت و اظهار نظر کنید!! توهین شما نشاندهنده شخصیت شماست ..شاید خیلی های دیگر هم با من هم نظر باشند و از شنیدن نام بیماری سرطان وحشت کنند!!.شما چطور به خود اجازه میدهید با زیر سوال بردن شخصیت دیگران خودتان را نشان دهید متاسفم به شدت .
شنبه 21 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
felora - ایران - تهران هموطن عزیزم در صورتی عذر خواهی ملاصدرا برای من قابل قبول است که شخصا از من پوزش بطلبن. ممنونم از شما همیشه سلامت و پیروز باشی
شنبه 21 خرداد 1390
 
felora - ایران - تهران
ملاصدرا ایران شیراز/ عجله کن! تا میتوانی دلی به دست اور /دل شکستن هنر نمیباشد
شنبه 21 خرداد 1390
 
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
felora - ایران - تهران بسیار زیبا گفتی
یکشنبه 22 خرداد 1390
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.